Українська мова
119 годин ( 4 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дом.зав. |
Дата |
Примітка |
Мова і мовлення( 3 години)
1. |
Мова – жива скарбниця історії народу. Розвиток мови. Старі і нові слова. |
Впр.5, с.7 |
|
|
2. |
Усне і писемне мовлення. Культура мовлення. |
Впр.10,с.8 |
|
|
3. |
Культура спілкування |
Впр.17,с.10 |
|
|
Текст ( 9 годин)
4. |
Закріплення поняття про будову тексту. Тема, мета висловлювання,заголовок тексту |
Впр.20,с.13 |
|
|
5. |
Слова,найважливіші для висловлювання думки в реченні. Засоби зв’язку речень у тексті |
Впр.24,с.15 |
|
|
6. |
Поділ тексту на частини. План тексту. Роль абзаців. |
Впр.32,с.19 |
|
|
7. |
Побудування власного висловлювання (ессе). |
|
|
|
8. |
Особливості текстів-міркування: твердження, докази, висновки |
Впр.36,с.21 |
|
|
9. |
Особливості текстів-описів. Мета текстів. |
Впр.41,с.22-23 |
|
|
10. |
Художній і науково-популярний тексти-описи. Порівняння текстів |
Впр.45,с.25 |
|
|
11. |
Замітка до газети. |
Впр.49,с.27 |
|
|
12. |
Урок розвитку писемного мовлення. Складання ділових текстів . |
|
|
|
Речення ( 8 годин)
13. |
Речення за метою висловлювання та інтонацією. Узагальнення та повторення вивченого. |
Впр.53,с.30 |
|
|
14. |
Основа речення.Зв’язок.слів у реченні. |
Впр.57,с.31 |
|
|
15. |
Установлення зв’язків між словами в реченні. Складання речень за схемами. Діалог. |
Впр.62,с.33 |
|
|
16. |
Поняття про однорідні члени речення. Головні та другорядні члени речення. Кома при однорідних членах. Діалог. |
Впр.65,с.35 |
|
|
17. |
Однорідні члени речення. Інтонації перелічування та протиставлення (кома, сполучники). Діалог. |
Впр.73,с.38-39 |
|
|
18. |
Урок розвитку писемного мовлення. Докладний переказ тексту « Як краса врятувала берізки» |
|
|
|
19. |
Складання речень з однорідними членами. Поширення їх залежними словами. Граматичні питання до однорідних членів речення. |
|
|
|
20. |
Контрольна робота : Списування |
|
|
|
Слово значення слова ( 3 години)
21. |
Аналіз перевірної роботи. Повторення й узагальнення вивченого про лексичне значення слова |
Впр.78,с.42 |
|
|
22. |
Узагальнення знань учнів про морфемну будову слова. Розбір іменників і прикметників зв будовою. |
Впр.83,с.43 |
|
|
23. |
Спостереження за словами , що належать до різних частин мови.та службовими словами. |
Впр.86,с.44 |
|
|
24. |
Урок розвитку писемного мовлення. Текст – розповідь на основі спостережень за природою. |
|
|
|
Іменник ( 20 годин)
25. |
Іменник як частина мови. Повторення вивченого. Лексичне значення(абстрактне і загальне) |
Впр.91,с.47 |
|
|
26. |
Іменники-синоніми, іменники-антоніми. Багатозначність іменників. Пряме і переносне значення. |
Впр.96,с.49 |
|
|
27. |
Рід і число іменників |
Впр.99,с.50 |
|
|
28. |
Відмінювання іменників. Початкова форма іменників |
Впр.106,с.54 |
|
|
29. |
Урок розвитку писемного мовлення. Складання і записування зв’язних між собою речень,які описують зміст малюнка. |
|
|
|
30. |
Розрізнення іменників з однаковим закінченням. |
Впр.110,с.56 |
|
|
31. |
Чергування кінцевих приголосних у коренях іменників різного роду в Д.в. і М.в. |
Впр.115,с.59 |
|
|
32. |
Чергування голосних у коренях іменників ж.р. і ч.р. роду в однині |
Впр.120.с.61 |
|
|
33. |
Закінчення іменників ж.р. на - а, (-я) в Р.в. однини |
Впр.124,с.63 |
|
|
34. |
Урок розвитку писемного мовлення. Текст – розповідь « Калина – символ України» |
|
|
|
35. |
Правопис закінчень іменників ч.р в Р.в. однини(листка, лісу) |
Впр.128,с.66 |
|
|
36. |
Закінчення іменників ж.р. і ч.р. в О.в. однини |
Впр.133,с.69 |
|
|
37. |
Закінчення іменників ч.р. на –р, у О.в. однини |
Впр.136.с.70 |
|
|
38. |
Закінчення іменників ч.р. на –р, у О.в. однини
|
|
|
|
39. |
Змінювання іменників чоловічого роду без закінчень в орудному відмінку однини |
|
|
|
40. |
Закінчення іменників чоловічого роду – назв істот у давальному та місцевому відмінках однини |
Впр.140,с.73 |
|
|
41. |
Урок розвитку писемного мовлення. Складання текстів письмових привітань. |
|
|
|
42. |
Правопис закінчень іменників у множині. |
Впр.146,с.76 |
|
|
43. |
Уживання іменника і прикметника у різних відмінках. |
Впр.150.с.79 |
|
|
44. |
Закріплення знань іменник. Виконання завдань . |
|
|
|
45. |
Узагальнюючий урок з теми «Іменник» |
|
|
|
46. |
Узагальнення знань про іменник. |
|
|
|
Прикметник ( 20 годин)
47. |
Аналіз перевірної роботи. Прикметник як частина мови. Роль прикметників у мовленні |
Впр.154,с.82 |
|
|
48. |
Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Уживання прикметників у прямому та переносному значенні |
Впр.159.с.83 |
|
|
49. |
Уживання прикметників у художніх та науково-популярних текстах(без уживання терміна) |
Впр.162,с.85 |
|
|
50. |
Урок розвитку писемного мовлення. Текст – міркування « Чому важливо бути доброю людиною?» |
|
|
|
51. |
Спостереження за формами прикметників найвищого ступеня порівняння( без терміна) |
Впр.167,с.87 |
|
|
52. |
Спільні і відмінні ознаки іменника і прикметника. Повторення вивченого про прикметник як частину мови. |
Впр.171,с.89 |
|
|
53. |
Рід і число прикметників |
Впр.173,с.90 |
|
|
54. |
Відмінювання прикметників в однині і множині |
Впр.178.с.93-94 |
|
|
55. |
Визначення відмінків прикметників за відмінками іменників |
Впр.181,.с95 |
|
|
56. |
Урок розвитку писемного мовлення. Складання текстів письмових запрошень. |
|
|
|
57. |
Зіставлення закінчень прикметників з основою на твердий і м’який приголосні в однині і множині. |
Впр.186,с.97 |
|
|
58. |
Вимова й написання найуживаніших прикметників на -ськ, -зьк, -цьк |
Впр.191,с.99 |
|
|
59. |
Правопис прикметників із знаком м’якшення. |
Впр.194,с.100 |
|
|
60. |
Використання прикметників для всебічної характеристики предметів і явищ. Усний опис картини. |
Впр.201,с.102 |
|
|
61. |
Урок розвитку писемного мовлення. Робота з деформованим текстом. |
|
|
|
62. |
Виконання завдань для підготовки до контрольної роботи за семестр. |
|
|
|
63. |
Контрольна робота за семестр: Диктант |
|
|
|
64. |
Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок. |
|
|
|