№ |
Дата |
Тема. Підтема |
Мовленнєві функції. Засоби вираження
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Соціо- культурна та загально-навчальна компетенція |
Реалізація концепції національн-патріотич. виховання |
Дом. завдання |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||||
50 |
|
Тема: Подорожі. Пізнаємо світ
|
Look at the playground!
|
[ð] |
p.62 PB playground, park, river, lake |
There is/ are Ex.2, p.63 |
"There is a town." - p.62 PB |
"There is a town." Ex.1, p.62 |
Ex.1, p.62 – GB p.28 |
Say what there is/ are in the picture – p.62 |
Розвивати навички уважного стеження за інформації.
|
Формувати почуття любові до мальовничих та пам`ятних місць України |
AB Ex.1, 2, PB p.48 p. 62 - words
|
||
51 |
|
Моє подвір я |
It’s fantastic here! I like it, too.
|
[ð] |
p.62 PB playground, park, river, lake |
Is/ are there ? GB p.28 |
Ex.3, p.63 |
"There is a town."p.62
|
Ex.3, p.63 GB p.29 |
Make up sentences using “there is/ are”
|
Oсобивості обміну інфор-мацією.
|
Ознайомити учнів з визначними культурними та |
AB p.49 PB p.62 - learn
|
||
52 |
|
На ігровому майданчику |
Have lots of fun!
|
[f]
|
WD Adjectives to describe |
Prepositions of the place
|
Ex.1, p.64 PB |
PB Ex.1, p.64 “Where is Chatter?” |
PB ex.2 p.65 – write Where are \ is
|
Family celebrations (there is/ are)
|
Лексико-граматичні особливості вираження своїх намірів.
|
історичними місцями України.
|
AB p.50 –do ex. PB p.64 - words
|
||
53 |
|
Їдемо до зоопарку |
Where is / are …? |
[h]
|
climbing frame, climb, swing, slide, treehouse
|
Prepositions of the place Where is / are |
"Where’s Chatter?" - p.64 PB |
"Where’s Chatter?" - p.64 PB – read and circle
|
Make up sentences according to the picture
GB p.31 |
Describe the picture. PB ex.4 p.65 |
Відпрацьовувати навички роботи у парах
|
Залучати учнів до збереження культурних та історичних пам`яток |
AB p.51 – do ex PB ex.4 p.65 -write |
||
54 |
|
Відпочинок у парку. |
Let’s go to … |
[w]
|
PB p.66 sing, jump, high, ride, swim, play
|
Can\ Can’t
|
PB p.66 “I can sing” |
PB p.66 “I can sing” |
GB p.32 – match, write |
Say what there is / are in our town (ex.4, p.65)
|
Вміння повідомляти про розташування речей. |
|
AB p.52 PB p.66 words |
||
55 |
|
Транспорт |
We can go by train. |
[a:]
|
Active vocabulary |
Grammar quiz |
PB ex.3 p.67 |
PB ex.3 p.67 Printed materials |
PB ex.2 p.67 GB p.33 |
Ask and answer (Ex.4, p.51 AB) |
Відпрацьовувати навички роботи у парах
|
|
AB p.53 – do ex.
|
||
№ |
Дата |
Тема. Підтема |
Мовленнєві функції. Засоби вираження
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Соціо- культурна та загально-навчальна компетенція |
Реалізація концепції національн-патріотич. виховання |
Дом. завдання |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||||
56 |
|
Моє місто |
Wow! I can see a beautiful park.
|
[k]
|
skip, fly, run, rollerblade, do a handstand, walk, carry |
Can - questions |
PB p.68 “Can you skip?” PB ex.2 p.69 |
PB p.68 “Can you skip?” |
PB Ex.1, p.68 GB p.34 - 35 |
Ask and answer Can you…? Yes, I can |
Розвивати здатність бути у ролі слухача.
|
Формувати почуття любові до мальовничих та пам`ятних місць України |
AB P.54 PB p.68 - words |
||
57 |
|
Домашнє читання
|
Thank you. You’re welcome.
|
[0]
|
p.70 PB
|
Revision |
"Where’s my mobile phone?" - p.70 PB
|
"Where’s my mobile phone?" - p.70 PB Ex.1, p.70 PB Ex.3, p.57 |
Ex.2, p.70 PB |
Retell the story (Ex.1, p.56 AB) Ex.2, p.56 AB Ex.2, p.70 PB |
Відпрацьовувати навички роботи у парах. |
Ознайомити учнів з визначними культурними та |
AB p.55 – do ex. |
||
58 |
|
Подорож Україною |
Look at me! I can sing.
|
[h] |
Ex.1, p.72 PB |
Can There is \ are
Prepositions of the place
|
Ex.3, p.72 PB |
Printed materials
`Ukraine` |
Ex.2, 5 p.72 PB |
Ex.4, p.72 PB Describe the picture |
Усвідомлювати мету поставленого завдання.
|
історичними місцями України.
|
Project – p.72 PB |
||
59 |
|
Поїздка до Великобританії |
Surprise! Wow! It’s wonderful!
|
[ ]
|
Lexico - |
Grammatical Test |
|
Printed materials
Welcome to Great Britain |
Ex.3, p.55 AB |
Pupils’ Projects Ex.2, p.54 AB |
Відпрацьовувати навички роботи у парах.
|
Залучати учнів до збереження культурних та історичних пам`яток |
AB ex. 1-2 p.55 |
||
60 |
|
Підсумковий урок з теми „Подорожі”
|
It’s OK. Be careful!
|
[i]
|
Active vocabulary on the topic |
Revision |
GB ex.1 p.36 |
GB ex.2 p.36 |
GB p.37 |
Describe a picture AB p.59 |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
|
AB p.58 – do ex. |
||
№ |
Дата |
Тема. Підтема |
Мовленнєві функції. Засоби вираження
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Соціо- культурна та загально-навчальна компетенція |
Реалізаця концепцї націонанпатріотч. виховання |
Дом. завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
61 |
|
Тема. Людина. Характер та емоції
|
Навчити умінню висловлювати життєві потреби (голод, спрага, втома). |
[ð] [ɑ:]
|
hungry tired Surprised naughty |
Презентувати Present Simple, the verb to like
|
PB p.74 “I like breakfast” |
PB p.74 ex. 1 p.74 read and circle |
Практика написання нових слівGB p.38 |
I am hungry. I am thirsty. I am naughty. I am good.
|
Розвивати сприятливість до мови та ії використання. |
Формувати толерант. ставлення до інших людей |
AB ex. 1-2 p. 60 PB p.74- words |
62 |
|
Моє тіло |
Навчити умінню повідомляти про смаки і уподобання. |
[ɔ:] [ʆ] |
Повторенняивченої лексики: Body parts
|
Present Simple I like.. I don’t like… I`ve got He`s got
|
PB p.75 ex. 3 listen and stick |
PB p.75 ex. 4 (read the lines of the song)
|
PB p.75 ex. 2 GB p.39 |
I am pretty. I like my nose. I don’t like his ears. |
Розвивати сприятливість до мови та ії використання |
Культивувати кращі риси української ментальності |
AB ex. 3-5 p.61 |
63 |
|
Моя улюблена їжа |
Навчити умінню розпитувати та повідомляти про смаки і уподобання |
[ʒ] [ı] [aı]
|
Fish Lunch Pizza Soup Chicken Salad |
Present Simple Do you like…? Yes, I do. No, I don’t. |
PB p.76 listen and read
|
PB p.76 read and circle ex.1 p.76 |
Практика написання нових слів. GB p.40 |
Act out dialogues. Do you like eggs? Yes, I do./No, I don’t. |
Відпрацьовувати навички групової роботи |
працелюбність, свободу, справедливість, доброту, чесність |
AB ex.1-3 p.62 PB p.76 - words |
64 |
|
Моя улюблена страва
|
Навчити умінню розпитувати та повідомляти про смаки і уподобання. |
[ʒ] [ı] [aı]
|
Breakfast Hungry Bread Honey Milk Egg Orange |
Present Simple Do you like..? Yes, I do. No, I don’t. |
|
PB p.77 ex.2 read and answer Yes, I do. No, I don’t
|
PB p.77 ex.3, 5. GB p.41 |
Act out dialogues. Do you like eggs? Yes, I do./No, I don’t. PB ex.4 p.77 |
Відпрацьовувати навички групової роботи |
|
AB ex.4-6 p.63 PB ex.5 p.77 - write |
№ |
Дата |
Тема. Підтема |
Мовленнєві функції. Засоби вираження
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Соціо- культурна та загально-навчальна компетенція |
Реалізаця концепції національно-патріотич.вихованн |
Дом. завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
65 |
|
Мій розпорядок дня |
Навчити умінню описувати повсякденні події, звички. |
[i] [i^] |
Get up Have breakfast Clean my teeth Go to school Have lunch Do homework |
Present Simple The usage of verbs in the third person singular
|
PB p.78 listen and answer the questions |
PB p.78 ex.1 read and number in order
|
I get up. He gets up. I watch TV. She watches TV. GB p.42 |
Tell about their daily activities. |
Повсякденне життя. Розвивати здатність уважно стежити за презентованою інформаціє |
Культивувати здоровий спосіб життя |
AB ex.1-2 p.64 PB p.78 - words |
66 |
|
Мій розпорядок дня |
Навчити умінню описувати повсякденні події, звички |
[η] [ȝ:] |
Активізація вивченої лексики:
|
Present Simple The usage of verbs in the third person singular
|
PB p.79 ex. 3 |
PB ex.3p.79
|
PB p.79 ex. 2 GB p.43 |
Tell about their daily activities. |
Повсякденне життя. Розвивати здатність уважно стежити за презентованою інформацією. |
Культивувати кращі риси української ментальності |
AB ex.3-5 p.65 |
67 |
|
Мій улюблений день |
Навчити умінню запрошуватиінформаціуспіврозмовника |
[ju:] [ɑ:] |
Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday |
Present Simple Does he go…? Yes, he does. No, he doesn’t. |
PB p.80
|
PB p.80 ex. 1 read and circle |
Write down the questions Does he go to school? GB p.44-45 |
Act out dialogues. Does your friend go to school? |
Відпрацьовувати навички парної роботи. |
працелюбність, свободу, справедливість, доброту, чесність |
AB ex.1-2 p.66 PB p.80-words |
68 |
|
Улюблений день мого друга
|
Навчити умінню запрошувати інформацію у співрозмовника про щоденні дії та звички |
[η] |
Повторення вивченої лексики |
Present Simple
|
PB p.81 ex. 2
|
Printed materials |
Write down the questions and short answers Does he go to school? Yes, he does.
|
Act out dialogues. Does your friend go to school? Yes, he does./No, I doesn’t. |
Відпрацьовувати навички парної роботи. |
|
AB ex.3-4 p.67
|
№ |
Дата |
Тема. Підтема |
Мовленнєві функції. Засоби вираження
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Соціо- культурна та загально-навчальна компетенція |
Реалізація концепції національн-патріотич. виховання |
Дом. завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
69 |
|
Щоденні справи
|
Навчити умінню описувати |
[f] [e]
|
Active vocabulary on the topic
|
PB p.84 ex. 2 |
PB p.85 ex. 4
|
PB p.84 ex. 2 read and answer |
AB ex. 2 p.70 |
PB p.84 ex. 3 Present projects “My day”
|
Навчати концентрува тись підчас виконання завдань |
Культивувати здоровий спосіб життя |
AB ex.4-5 p.71 |
70 |
|
Свята і будні
|
Закріплювати уміння надавати інформацію про щоденні дії та звички. |
[ð]
|
Lexico - |
Grammatical Test |
|
Printed material |
Write five things that they do every morning |
I get up at … I clean my teeth, wash me face and have breakfast. |
Навчати концентрував тись підчас виконання завдань |
Культивувати кращі риси української ментальності |
Підготувати розповідь «Мій улюблений день»
|
71 |
|
Домашнє читання |
Закріплювати уміння надавати інформацію про дії
|
|
Help People Police office Fireman Visit
|
Present Simple |
PB p.82 “Superboy” |
PB p.82 “Superboy” |
PB p.83 ex. 2
|
PB p.83 ex. 2 |
Розвивати здатність уважно стежити за презентованою інформацією
|
|
AB ex.1-3 p.68 -69
|
72 |
|
Підсумковий урок з теми «Людина»
|
Навчати умінню використовувати засвоєний матеріал
|
[ð]
|
Revision |
Present Simple |
PB ex.1 p.86 |
GB ex.1 p.46 |
GB ex.2-3 p.46-47 GB p.72-73 |
GB ex.1 p.46 PB ex.2 p.86 |
Навчати умінню використовувати засвоєний матеріал |
|
GB p.47- write about you and your friend
|
№ |
Дата |
Тема. Підтема |
Мовленнєві функції. Засоби вираження
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Соціо- культурна та загально-навчальна компетенція |
Реалізація концепції національн-патріотич. виховання |
Дом. завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
73 |
|
Тема: Природа. Погода
|
Wow! He can ride his bike very fast.
|
[k]
|
p.88 PB play read sleep hide |
Present Continuous |
"I am playing a game." - p.88 PB |
"I am playing a game." - p.88 PB |
Sentences in Present Continuous GB p.48-49 |
Say what you are doing now |
Розвивати здатність бути у ролі слухача.
|
Формувати почуття любові до мальовнич. природи України. |
Ex.1,2, p.72 AB PB p.88 - words |
74 |
|
Довкілля.
|
Very good! Be careful!
|
[h] |
Revision
|
Present Continuous |
PB Ex.3, 4, p.89 PB |
"I am playing a game." - p.88 PB |
Ex.2, p.89 GBp.50 |
Ask and answer what you \ your friend are doing |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Ознайомити учнів з різномаїттям |
Ex.3,4, p.73 AB
|
75 |
|
Одягаємося по погоді. |
Look at me! I can sing.
|
[ ]
|
p.90 PB trousers, skirt, dress, shoes |
Present Continuous
|
"They’re having a shower." - p.90 PB |
"They’re having a shower." - p.90 PB Ex.1, p.90 |
GB p.51 - write |
Say what the animals are doing |
Відпрацьовувати навички роботи у парах.
|
рослинн. та тварин. світу України |
p.90 (learn the words) Ex.1,2 3p.74 AB |
76 |
|
Одягаємося по погоді. |
Surprise! Wow! It’s wonderful!
|
[0]
|
WD
|
Present Continuous |
"They’re having a shower." - p.90 PB |
Printed materials |
PB ex.2 p.91 Ex.3 p.91 |
Say what you / your friend are wearing |
Відпрацьовувати навички роботи у парах.
|
Виховувати дбайливе ставлення до рідної природи |
Pupils’Projects Ex.4, p.91 PB AB p.75 |
77 |
|
Розваги на вулиці. |
No, that’s terrible! It’s OK. |
[i]
|
p.92 PB basketball, football, tennis
|
Present Continuous ( negatives) |
"They aren’t swimming." - p.92 PB
|
"They aren’t swimming." - p.92 PB
|
GB p.52-53 |
Pupils’ Projects
|
Отримувати інформацію з текстів |
|
Ex.1, 2, p.76 AB PB p.92 |
№ |
Дата |
Тема. Підтема |
Мовленнєві функції. Засоби вираження
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Соціо- культурна та загально-навчальна компетенція |
Реалізація концепції національн-патріотич. виховання |
Дом. завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
78 |
|
Дари природи. |
There are tasty vegetables. |
[k]
|
cabbage, potato, tomato, pepper |
Present Continuous ( negatives) R-up |
Ex.3, p.93 PB
|
Ex.3, p.93 PB |
Ex.2, p.93 PB |
Say what games you \ your friend are \ aren’t playing |
Розвивати здатність бути у ролі слухача.
|
Формувати почуття любові до мальовнич. природи України. |
Ex.3, 4, p.77 AB |
79 |
|
Погода |
It’s a good idea.
|
[h] |
p.94 PB dream, noise, roar, hide
|
Present Continuous
|
"Are they sleeping." - p.94 PB Ex.2, p.95 PB |
"Are they sleeping." - p.94 PB Ex.1, p.94 PB |
AB p.98 |
Ask and answer what you \ your friend are doing.
|
Усвідомлювати мету поставленого завдання.
|
Ознайомити учнів з різномаїттям |
Ex.1, 2, p.78 AB
|
80 |
|
В погожий день. |
It’s sunny. It’s rainy.
The sky is clear. |
[0]
|
Lexico - |
Grammatical Test |
Ex.5, p.99 PB |
Ex.5, p.99 PB |
Ex.1-4, p.98 PB |
Say what you / your friend are wearing Ex.6, p.99 PB |
Отримувати інформацію з текстів, розу-міти їх основні ідеї за допомо-гою візуальної підказки |
рослинн. та тварин. світу України |
PB p.99 – project describe the weather |
81 |
|
Світ тварин. |
Look at it! It can jump.
|
[i]
|
animals |
Present Continuous
|
|
Printed materials |
GB p.56-57 |
Describe a picture AB p.83 Present your prrojects |
Усвідомлювати мету поставленого завдання.
|
Виховувати дбайливе ставлення до рідної природи |
Ex.1, 3, p.82 AB |
82 |
|
Домашнє читання
|
What is the weather like today?
|
[ ]
|
p.96 PB ex.2, p.80 AB |
Revision |
"Jane and the giant" - p.96 PB
|
"Jane and the giant" - p.96 PB Ex.1, p.96 PB
|
Ex.2, p.97 PB |
Retell the story Ex.4, p.81 AB |
Відпрацьовувати навички роботи у парах. |
|
AB p.81 – write about you |
№ |
Дата |
Тема. Підтема |
Мовленнєві функції. Засоби вираження
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Соціо- культурна та загально-навчальна компетенція |
Реалізація концепції національн-патріотич. виховання |
Дом. завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
83 |
|
Морські тварин. |
What is the weather like today?
|
[k]
|
p.100 PB sea animals |
This is … These are …
|
“These are crabs.” – p.100 PB |
“These are crabs.” – p.100 PB Ex.1, p.100 |
Ex.1, p.100 PB GB p.58 |
Describe the weather |
Розвивати здатність бути у ролі слухача.
|
Формувати почуття любові до мальовнич. природи України. |
p.100 (learn and read) Ex.1, 2, p.84 |
84 |
|
Підсумковий урок з теми: „Природа” |
Навчати умінню використовувати засвоєний матеріал
|
[h] |
Revision
|
Revision
|
Ex.3, 4 p.101 PB
|
Ex.4 p.101 PB |
Ex.3 p.101 PB GB p.59 |
Name the sea animals |
Навчати умінню використовувати засвоєний матеріал |
Виховувати дбайливе ставлення до рідної природи |
Ex.3, 4, p.85 AB
|
85 |
|
Тема: Свята та традиції. Свята |
There are lots of holidays |
[ ]
|
p. 102 PB dictation-translation
|
This is … These are …
Plurals Ex.2, p.103 |
"There are lots of people." - p.102 PB Ex.1, p.102 |
"There are lots of people." - p.102 PB
|
Make the nouns plural GBp.60-61 |
Name and describe the sea animals |
Відпрацьовувати навички роботи у парах. |
Формувати почуття пошани до народних традицій та свят |
Gr tag - p.103 (learn) Ex.1, 2, p.86 AB |
86 |
|
Назви свят |
I like Easter |
[0]
|
Easter Christmas Mother`s Day Independence day |
|
|
Ex.3, p.103 PB |
Ex.3, 4, p.103 PB |
Describe the picture – p.103 |
Відпрацьовувати навички роботи у парах. |
Ознайомити учнів з самобутніми україн. традиціями та святами |
Ex.3-5, p.87 AB |
87 |
|
Традиції |
Let’s go for a walk
|
[i]
|
|
Let`s … |
"There are some apples" - p.104 PB
|
"There are some apples" - p.104 PB Ex.1, p.104 PB
|
GB p.62-63
|
Say what you can eat |
Усвідомлювати мету поставленого завдання.
|
Залучати учнів до витоків національна культури та духовн. |
"There are some applesp.104 PBEx.1, 88 |
№ |
Дата |
Тема. Підтема |
Мовленнєві функції. Засоби вираження
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Соціо- культурна та загально-навчальна компетенція |
Реалізація концепції національн-патріотич. виховання |
Дом. завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
88 |
|
Традиції моєї родини |
Let’s celebrate.
|
[k]
|
p.104PB carrot, apple, cherry |
Some/any
|
“There some some apples” –p.104 |
Ex.4 ,p.105 PB |
Ex.3, p.105 PB GB p.64 |
Make up questions Ex.4,p.105 |
Розвивати здатність бути у ролі слухача.
|
Формувати почуття пошани до народних традицій та свят
Ознайомити учнів з самобутніми україн. традиціями та святами
Залучати учнів до витоків національна культури та духовності |
Ex.3, 4, p.89 AB |
89 |
|
Святкуймо разом |
How many sweets?
|
[h] |
p.106 PB numbers 1-20 |
Special questions |
“How many sweets are there?”-p.106 PB Ex.2,p107 |
‘’How many sweets are there?’’-p.106 PB |
Number words Ex.3,p107 PB
|
Ask and answer questions Ex.4,p107 |
Усвідомлювати мету поставленого завдання.
|
Ex.1,3, p.90 AB
|
|
|
|||||||||||||
90 |
|
День народження |
Let’s go for a walk
|
[f ]
|
Lexico - |
Grammatical Test |
Pupil’s answers |
“How many sweets are there?”- p.106 PB |
GBp.65-67 Ex.4,p 91 AB |
Ask and answer special questions
|
Відпрацьовувати навички роботи у парах.
Отримувати інформацію з текстів, розу-міти їх основні ідеї за допомо-гою візуальної підказки |
Ex.4, p 91 AB |
|
91 |
|
Домашнє читання |
Yummy! Yuck! It’s tasty!
|
|
Forest, squirell |
Some/any Special questions |
“Harry and Gretta” –p.108-109 PB |
“Harry and Gretta” – p.107-108 PB |
Ex.2,p93AB |
Describe your kitchen Ex.2,p109 PB |
Project – p.111 PB |
||
|
|||||||||||||
92 |
|
Підсумковий урок з теми: „ Свята та традиції ” |
|
[0]
|
Revision |
Закріплення використання вивчених форм та конструкцій |
Ex.3,p110 PB |
Ex.1,2 , p111 PB |
GB p.68-69 |
Speak on your project Ex.4,5 p.111 PB |
AB p.95 – do ex. |
№ |
Дата |
Тема. Підтема |
Мовленнєві функції. Засоби вираження
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Соціо- культурна та загально-навчальна компетен-ція |
Дом. завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
|||||||
93 |
|
Контрольна робота: читання. “The Dog and The Kittens”
|
|
|||||||||
94 |
|
Аналіз контрольної роботи з читання |
|
|||||||||
95 |
|
. Контрольна робота: аудіювання. “Tom’s diary”
|
|
|||||||||
96 |
|
Аналіз контрольної роботи з аудіювання |
|
|||||||||
97 |
|
Контрольна робота: письмо. Лексико-граматичний тест з різнорівневими завданнями
|
|
|||||||||
98 |
|
Контрольна робота: говоріння.
|
|
|||||||||
99 |
|
Аналіз контрольних робіт з говоріння і письма. |
|
|||||||||
100 |
|
Мої плани на літні канікули |
|
|||||||||
101 |
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за рік.
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|