ІІ семестр
Місяць: січень «Цінності» 17 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
13. 01 |
Вівторок
14. 01 |
Середа
15. 01 |
Четвер(інт.курс)
16. 10 |
П’ятниця
17. 01 |
Я досліджую світ |
Що таке цінності? Оповідання О. Лободи «Мрія» |
Якими бувають цінності? Виготовлення скарбнички |
Що я ціную в людях? Інтернет. Цікава інформація про олію |
|
Яку цінність кожен із на несе у собі? Сон та самопочуття |
Українська мова |
Слово. Слова – назви предметів, ознаки, дії. Редагуємо |
|
Текст – опис. Опис сніговиків. |
Я досліджую світ Інструкція - схема |
Слова – назви предметів Знайди зайве слово |
Читання |
|
Авторська казка. Оповідання «Знайомий сніговик» за Л. Ворониною |
Оповідання «Знайомий сніговик» за Л. Воро-ниною (продовження) |
Я досліджую світ Інструкція. Словесна |
|
Математика |
Віднімання одноцифрових чисел від числа 11 з переходом через десяток. Розв’язування складеної задачі двома способами. |
Віднімання одноцифрових чисел від числа 12 з переходом через десяток. Доповнення запитання до складеної задачі. Задачі на 2 дії (додавання і відніма-ння), які є комбінаціями простих задач ви вчених видів |
Віднімання одноцифрових чисел від числа 13 з переходом через десяток. Постановка запитання до складеної задачі |
Я досліджую світ Урок удосконалення знань, умінь і навичок |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Різдвяна казка. Створюємо ілюстрації до казок |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів. |
|
|
|
|
Фізична культура |
ТБ. Загально-розвивальні вправи: без предмета, вправи імітаційного характеру. Звіроаеробіка |
|
|
ТБ. Загально-розвивальні вправи. Елементи акробатики: групування (сидячи, лежачи). Рухливі ігри |
ТБ. Загально-розвивальні вправи. Елементи акробатики: групування ( перекати). Рухливі ігри |
Примітка |
|
|
|
|
|
18 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
20. 01 |
Вівторок
21. 01 |
Середа
22. 01 |
Четвер(інт.курс)
23. 01 |
П’ятниця
24. 01 |
Я досліджую світ |
Якого я роду? Зв'язок поколінь . Оповідання «Хто розумніший» |
Пам’ятки природи і культури |
Чи можуть зникнути природні цінності? |
|
Народні традиції та родинні свята |
Українська мова |
Слова – назви предметів. Іменники |
|
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 9. Про бібліотеку (зош. с.7) |
Я досліджую світ Слова – назви предметів. |
Однина і множина. Редагуємо |
Читання |
|
Слова – назви предметів. Досліджуємо медіа. Дитячий журнал |
Робота з дитячою книжкою. «Лисичка йде до бібліотеки» зл Л. Паулі т К. Шерер |
Я досліджую світ «Лисичка йде до бібліотеки» зл Л. Паулі т К. Шерер (продовження) |
|
Математика |
Віднімання одноцифрових чисел від числа 14 з переходом через десяток. Розв’язування задачі за даними таблиці. |
Числові вирази з дужками. Призначення дужок у числових виразах. Покроковий алгоритм скла- дання виразу до задачі. Складена задача. |
Віднімання одноцифрових чисел від числа 15 з пере- ходом через десяток. Перевірка віднімання додаван- ням. |
Я досліджую світ Розв’язування задачі за планом. Складання виразу до задачі за поданою схемою. |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Настрої в природі та мистецтві. Зимові настрої. Статична ком-позиція «Зимовий сон» |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Вдосконалення навичок роботи з клавіатурою. |
|
|
|
|
Фізична культура |
ТБ. Загально-розвивальні вправи. Елементи акробатики: групування (перекиди вперед). Рухливі ігри |
|
|
ТБ. Положення тіла у просторі: вправи з вихідних положень: сидячи (ноги нарізно, …). Танцювальні вправи |
ТБ. Положення тіла у просторі: вправи з вихідних положень: сидячи ( на п’ятах, зігнувши ноги; кутом, із нахилом уперед |
Примітка |
|
|
|
|
|
19 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
27. 01 |
Вівторок
28. 01 |
Середа
29. 01 |
Четвер(інт.курс)
30. 10 |
П’ятниця
31. 01 |
Я досліджую світ |
Чи все в природі має цінність? Оповідання «Чашка» О. Лободи |
Що я ціную людях? |
Яку цінність можу створити я? |
|
Охорон природи. Перевір себе |
Українська мова |
Однина і множина (зош. с. 8) |
|
Досліджуємо. Історія (зош. с. 9) |
Я досліджую світ Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові |
Давні імена та прізвища. |
Читання |
|
Оповідання. Діалог. За А. Григоруком «Чарівна паличка» |
Опрацювання вірша «Уїкенд» Г. Фалькович |
Я досліджую світ Характеристика головного героя. Дискусія |
|
Математика |
Віднімання одноцифрових чисел від числа 16 з переходом через десяток. Перевірка правильності визначен-ня порядку дій у виразах з дужками. |
Віднімання одноцифрових чисел від числа 17 і від числа 18 з переходом через десяток. Порівняння числових виразів. |
Урок закріплення знань, умінь і навичок з розділу «Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20».
|
Я досліджую світ Поняття про «магічний трикутник». Шляхи розв’язку. Практичне застосування пра- вил знаходження невідомих доданка, зменшуваного і від’ємника |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Динамічна композиція. Ой, заметіль, хурделиця, снігом білим стелиться… Малюємо гуашшю |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Початкові уявлення про Інтернет. |
|
|
|
|
Фізична культура |
ТБ. Загально-ровивальні вправи. Положення тіла у просторі: вправи з вихідних положень. Різновиди ходьби |
|
|
ТБ. Загальноровивальні вправи. Різновиди ходьби. Дитячий фітнес |
ТБ. Загальноровивальні вправи. Різновиди ходьби. Дитячий фітнес |
Примітка |
|
|
|
|
|
Місяць: лютий «Хочу – можу - треба» 20 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
03. 02 |
Вівторок
04. 02 |
Середа
05. 02 |
Четвер(інт.курс)
06. 02 |
П’ятниця
07. 02 |
Я досліджую світ |
Бажання та мрії. Опрацювання оповідання О. Касьян «Найбільша калюжа» |
Які бажання бувають у людей? Папуга з пластиліну |
Як бажання може вплинути на здоров’я? Читаємо і міркуємо |
|
Що може обмежувати бажання? |
Українська мова |
Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові (зош. с. 10) |
|
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 10. Твір за серією малюнків |
Я досліджую світ Велика буква в кличках тварин |
Анкета. |
Читання |
|
Книга - мій друг. Катерина Білокур |
Робота з дитячою книжкою. Вірш Г. Фалькович «Де поділись бутерброди?» |
Я досліджую світ Передбачаємо за ключовими словами. Оповідання «Про хом’я-чка Бориса» за В. Васильчуком |
|
Математика |
Розв’язування простих задач різних типів для перевірки свідомості вибору арифметичної дії. |
Ламана. Ланки ламаної. Довжина ламаної. Замкнена і незамкнена ламані |
Розрізнення ламаних і кривих, замкнених і незамкнених. Розв’я-зування складеної задачі на знаходження невідомого доданка. |
Я досліджую світ Побудова ламаних Розв’язування складе- них задач вивчених видів |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Техніка «силует». Зимові сюжети. |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузе-ра. Кнопки керування вікном. |
|
|
|
|
Фізична культура |
ТБ. Загально-розвивальні вправи. Лазіння по горизон-тальній та похилій ) гімнастичній лаві в упорі. |
|
|
ТБ. Загально-розвивальні вправи. Лазіння по горизонтальній та похилій ) гімнастичній лаві стоячи на колінах. |
ТБ. Загально-розвивальні вправи. Лазіння по горизон-тальній та похилій ) гімнастичній лаві. Ігри |
Примітка |
|
|
|
|
|
21 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
10. 02 |
Вівторок
11. 02 |
Середа
12. 02 |
Четвер(інт.курс)
13. 02 |
П’ятниця
14. 02 |
Я досліджую світ |
Чому деколи краще зробити як належить, а не як хочеться? |
Як природа обмежує людські бажання? Зимовий одяг |
Чому не можна жити бе правил? Практичні вправи «За столом…» |
|
Що потрібно, щоб здійснювати бажання? |
Українська мова |
Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок |
|
Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок (зош. с. 14) |
Я досліджую світ Досліджуємо медіа. Рекламна листівка |
Повторення вивченого. Самооцінювання |
Читання |
|
Твоя адреса. Велика буква в назвах вулиць. |
Велика буква в назвах вулиць. (зош. с. 15) |
Я досліджую світ Оповідання. Головні герої «Тато лікує зірки» К. Єгорушкіна |
|
Математика |
Сполучний закон додавання і його суть. Застосування переставного і сполучного законів додавання чисел. Розв’язування складених задач. |
Многокутник та його елементи: вершини, сторони, кути. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту. Периметр многокутника, позначення його буквою Р. |
Прямокутник та його елементи. Властивість протилежних сторін прямокутника. Периметр прямокутника
|
Я досліджую світ Задачі на побудову прямокутника і знаходження його периметра |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Статична і динамічна композиція. Знову танцюють сніжинки вальс. |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Робота з комп’ютер-ними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. Саморегуляція під час роботи з цифровими пристроями. |
|
|
|
|
Фізична культура |
ТБ. Елементи акробатики. Дитячий фітнес
|
|
|
ТБ. Елементи акробатики. Дитячий фітнес
|
ТБ. Елементи акробатики. Дитячий фітнес
|
Примітка |
|
|
|
|
|
22 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
17. 02 |
Вівторок
18. 02 |
Середа
19. 02 |
Четвер(інт.курс)
20. 02 |
П’ятниця
21. 02 |
Я досліджую світ |
Як бажання можуть об’єднувати спільноту? |
Екскурсія та екскурсанти. Правила поведінки у громадських місцях |
Чи може моя мрія збігатися зі спільною мрією. Оповідання «Важливе та дрібниці» |
|
Чому слід дотримуватися обіцянок? Лайфхаки. Перевір себе |
Українська мова |
Слова – назви ознак |
Вірш «Кріт і сонце». Слова – назви ознак |
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 11. Казка. Опис явищ (зош. с. 17) |
Я досліджую світ Однина і множина. Опис снігура (зош. с. 18) |
Однина і множина. |
Читання |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Казка «Дивний дощ» за Джанні Родарі |
Я досліджую світ Суттєві ознаки. Кросворд (зош. с. 19) |
|
Математика |
Квадрат. Відмінні ознаки прямокутника і квадрата. Побудова квадрата на аркуші в клітинку. Обчислення периметра квадрата |
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового (виду 27+3). Розв’язування складених задач на зна- ходження невідомого зменшуваного |
Віднімання одноцифрового числа від круглого десятка (виду 40–3). Розв’язування складених задач, які містять поняття «стільки, скільки» |
Я досліджую світ Послідовне віднімання двоцифрового числа від круглого десятка (виду 50–24). Розв’язування складених задач на збільшення (зменшення) числа |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Пейзаж. Кольори зимового ранку. |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Пін-коди і паролі (текстові, графічні, цифрові, тактильні, тощо), їх призначення та доцільне використання |
|
|
|
|
Фізична культура |
ТБ. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба та її різновиди. Ігри |
|
|
ТБ. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба та її різновиди. Ігри |
ТБ. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба та її різновиди. Ігри |
Примітка |
|
|
|
|
|
Місяць: березень «Ідеї – винаходи - відкриття» 23 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
02. 03 |
Вівторок
03. 03 |
Середа
04. 03 |
Четвер(інт.курс)
05. 03 |
П’ятниця
06. 03 |
Я досліджую світ |
Як я співпрацюю у класі? Оповідання М.Лукаша «Мішко-винка мріє бути …» |
Як знаходити власні ідеї? Досліди |
Як втілювати ідеї в житті? Алгоритм гри |
|
Несловесні засоби спілкування. М. Лукаш «Як Мішковинка була «дорослою»» |
Українська мова |
Однина і множина. Закріплення вивченого. |
|
Як описати предмет. Опис троянди (зош. с.20) |
Я досліджую світ Уживання слів – назв ознак у поетичних творах. Порівняння (зош. с. 21) |
Слова – назви дій. |
Читання |
|
Робота над віршем П. Ребро «Не вгадаєте ніколи» |
Текст «Хвилястий папуга» |
Я досліджую світ Слова – назви ознак. Характеристика головного героя. Оповідання «Мишкові кросівки» А. Савчук |
|
Математика |
Урок закріплення знань, умінь і навичок додавання та віднімання чисел вивчених видів |
Додавання виду 37+8: частинами і способом округлення. Задачі, що стосуються руху назустріч: моделювання описаної в задачі ситуації за допомогою схем |
Віднімання виду 32–7: частинами і способом округлення. Складання виразу до задачі. Складання виразу на дві дії з двох виразів на одну дію |
Я досліджую світ Дія віднімання для відповіді на запитання «на скільки більше..?» і «на скільки менше..?» Складання за схемою виразу до задачі |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Пастель. Нічні вогні – пригоди ліхтарика. |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна та публічна інформація. |
|
|
|
|
Фізична культура |
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи. Ходьба та її різновиди. Ігри |
|
|
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи. Елемен-ти акробатики. Ігри |
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи. Елемен-ти акробатики. Ігри |
Примітка |
|
|
|
|
|
24 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
09. 03 |
Вівторок
10. 03 |
Середа
11. 03 |
Четвер(інт.курс)
12. 03 |
П’ятниця
13. 03 |
Я досліджую світ |
Свято |
Хто вони винахідники? Інформаційно-творчий проект |
Як винаходи змінюють життя людей? |
|
Навіщо людина робить винаходи? |
Українська мова |
Оповідання «Найкращий подарунок» Д. Кузьменко. Дискусія |
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 12. Слова – назви дій і станів предметів (зош. с. 24) |
Я досліджую світ Хобі. Кросворд (зош. с. 26) Однина і множина. Повторюємо вивчене |
Слова – назви дій. |
|
Читання |
|
Робота з дитячою книжкою. Вірш – небилиця «Пан Перевертас» С. Пантюк |
Я досліджую світ Оповідання. Заголовок |
|
|
Математика |
Розвʼязування задач вивчених видів. Обчислення Виразів. Казкові історії |
Додавання виду 48+22 та 39+15: частинами, порозрядне і способом округлення. Розв’язування задач. Доповнення «числових трійок» |
Я досліджую світ Додавання частинами, порозрядне і способом округлення (закріплення) |
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Митці. Незвичайне у звичайному. Композиція з пластиліну «Сон» |
|
Інформатика |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Як уникнути цькування і діяти у випадку образ у цифровому спілкуванні. Програмні засоби, які полегшують спілкуван-ня з людьми із особи-вими потребами. |
|
Фізична культура |
|
|
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи. Елемен-ти акробатики. Ігри |
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи. Елемен-ти акробатики. Перелі-зання через перешкоду |
|
Примітка |
|
|
|
|
|
25 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
16. 03 |
Вівторок
17. 03 |
Середа
18. 03 |
Четвер(інт.курс)
19. 03 |
П’ятниця
20. 03 |
Я досліджую світ |
Які ідеї підказала людям природа? М. Лукаш «Про вівсяне печиво» |
Як відкриття можуть допомогти в навчанні? Досліди властивості повітря |
Чи можуть бути небезпечні винаходи та відкриття? |
|
Яка різниця між винаходом і відкриттям? |
Українська мова |
Слова – назви дій. |
|
Уживання слів – назв дій (зош. с28-29). |
Я досліджую світ Службові слова. Слова-помічники (зош. с.30) |
Запрошення. Само- оцінювання |
Читання |
|
Уживання слів – назв дій. Вірш Л. Костенко «Соловейко застудився» |
Уживання слів – назв дій у поетичних творах Т. Шевченка |
Я досліджую світ Історія. Комікс |
|
Математика |
Віднімання виду 34–16: частинами, порозрядне і способом округлення. Розв’язування задачі діями за схемою. Доповнення «числових трійок» |
Задачі, що стосуються напрямку руху: моделювання описаної в задачі ситуації за допомогою схематичних малюнків. |
Поняття «змінна». Позначення змінної маленькою буквою латинського алфавіту. Обчислення значень виразів із змінною на одну та дві дії. |
Я досліджую світ Складання виразів із змінною. Задача на 3 дії, яка є комбінацією простих задач вивчених видів (ознайомлення) |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Розміщення зображень на аркуші. Весна іде красу несе. Малюємо фарбами сонечко. |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Пошук зображень в Інтернеті. Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень. |
|
|
|
|
Фізична культура |
ТБ. Загально -розвивальні вправи. Ігри |
|
|
ТБ. Загально -розвивальні вправи. Ігри Дитячий фітнес |
ТБ. Загально -розвивальні вправи. Ігри |
Примітка |
|
|
|
|
|
26 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
23. 03 |
Вівторок
24. 03 |
Середа
25. 03 |
Четвер(інт.курс)
26. 03 |
П’ятниця
27. 03 |
Я досліджую світ |
Як стати успішним у житті? М. Лукаш «Майже детективна історія» |
Які винаходи допомагають людям з інвалідністю? |
Якими дитячими винаходами ми користуємось? |
|
Перевір себе. Практичні вправи |
Українська мова |
Поняття про речення. |
Види речень. |
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 13. Складання речень (зош. с. 32) |
Я досліджую світ Розповідні речення. |
Питальні речення |
Читання |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Екскурсія у природу. Розповідь про екскурсію |
Я досліджую світ Опрацювання тексту Д. Кузьменка «Загадкова історія» |
|
Математика |
Розв’язування задач за схематичними малюнками. Складання задачі за початком і схематичним малюнком |
Рік, пори року і місяці. Визначення кількості днів у кожному місяці за допомогою кісточок на кулаку. Розв’язування задач |
Додавання та відні-мання іменованих чисел. Задачі на порів-няння за трива-лістю та на визначення кількості днів події, на встано-влення дня тижня |
Я досліджую світ Календар. Знаходження даних за календарем. Розв’язування задач |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Прийом «впливання кольору в колір». Малюємо аквареллю «Квіти» |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці. |
|
|
|
|
Фізична культура |
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з малим м’ячем. |
|
|
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з малим м’ячем. |
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з малим м’ячем. |
Примітка |
|
|
|
|
|
Місяць: квітень «Рух і час» 27 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
30. 03 |
Вівторок
31. 03 |
Середа
01. 04 |
Четвер(інт.курс)
02. 04 |
П’ятниця
03. 04 |
Я досліджую світ |
Як пов’язані рухи та життя людини? Знайомство з Хоботовичами (за твором С. Чернія) |
Що може рухатися? Хибні та істинні висловлювання |
Як мандрують птахи? Маска птаха |
|
Навіщо я пізнаю? Підготовка до мандрівки (за твором С. Чернія). |
Українська мова |
Питальні речення. Досліджуємо |
Питальні речення. Факти і думки |
Питальні речення. Діалог |
Я досліджую світ Питальні речення. (зош. с. 37) |
Закріплення вивченого про види речень. Вірш. Виразність |
Читання |
|
|
Питальні речення. Розбір ситуацій «Відповідь» |
Я досліджую світ Запитання – жарти (зош. с. 36) |
|
Математика |
Часові поняття: «північ», «полудень». Початок доби. Тривалість доби. *Орієнтування на годиннику: називання цілих годин до полудня і після полудня |
Задачі на встановлення дня тижня |
Хвилина. Поняття «минуло 5 хвилин». Визначення часу за годинником із точністю до 5 хвилин. Співвідношення між годиною і хвилиною. Задачі на визначення кінця і початку події |
Я досліджую світ Урок закріплення знань, умінь і навичок із розділу «Час» |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Казка в театрі та на екрані. Орнаменти: рослинні і геометричні. Силует казкового кухля |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Послідовність дій. Виконання послідов-них дій. Пошук поми-лок в послідовності дій. |
|
|
|
|
Фізична культура |
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи . Вправи з малим м’ячем. |
|
|
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи . Вправи з малим м’ячем. |
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи . Вправи з малим м’ячем. |
Примітка |
|
|
|
|
|
28 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
06. 04 |
Вівторок
07. 04 |
Середа
08. 04 |
Четвер(інт.курс)
09. 04 |
П’ятниця
10. 04 |
Я досліджую світ |
Навіщо люди подорожують? Робота над прислів’ям |
Як можна подорожувати не виходячи з дому? Віртуальна подорож |
Емоції та бажання інших. |
|
Звідки пішла назва мого міста? Хоботовичі у Львові (за твором С. Чернія) |
Українська мова |
Спонукальні речення |
|
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 14. Запрошення. Застереження. Заборона |
Я досліджую світ Спонукальні речення. |
Головні слова в реченні. |
Читання |
|
Пісні - заклички |
Робота з дитячою книжкою. Спілкування в інтернеті |
Я досліджую світ Діалог |
|
Математика |
Дія множення і її суть. Знак дії множення. Вправи на заміну додавання множенням і множення - додаванням. Розв’язування задачі на множення за допомогою малюнків. |
Розв’язування задач на додавання однакових доданків із заміною додавання множенням. Назви компонентів та результату дії множен-ня. Читання рівностей на множення. Перес-тавний закон множення |
Таблиця множення числа 2. Порядок дій у виразах без дужок, коли є дія множення. Розв’язування простих задач дією множення |
Я досліджую світ Складання виразів на множення за запитаннями природничого характеру. Обчислення виразів |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Традиції. Великодній сувенір |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Ігрові вправи з надан-ня команд виконавцям з використанням нав-чального середовища |
|
|
|
|
Фізична культура |
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з великим м’ячем. |
|
|
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з великим м’ячем. |
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з великим м’ячем. |
Примітка |
|
|
|
|
|
29 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
20. 04 |
Вівторок
21. 04 |
Середа
22. 04 |
Четвер(інт.курс)
23. 04 |
П’ятниця
24. 04 |
Я досліджую світ |
Свято
|
Що непідвладне часові? Годинник із паперової тарілки |
Як планувати свій час? Створення книжки за алгоритмом |
|
Як можна перевірити інформацію? Чому рух є ознакою життя» |
Українська мова |
|
Вчимося визначати головні слова в реченні. |
Я досліджую світ Досліджуємо види речень. |
|
|
Читання |
Порівнюємо текст і малюнок |
тЧитаємо і відповідаємо (на вибір вчителя) |
Я досліджую світ Декламуємо.Вірш. Виразність. |
Поширення речень Ознайомлення |
|
Математика |
Збільшення числа у кілька разів. Розуміння суті відношень «у…більше», «збільш у …». Практичне розрізнення відношень «на…більше» і «у…біль- ше». Порядок дій у випадку кількох множників. |
Таблиця множення числа 3. Порівняння виразів. Розклад числа на множники. Знаходження спільних добутків при множенні числа 2 і числа 3. Поняття «удвічі», «утричі». |
Я досліджую світ «Числова трійка» для дії множення. Розв’язування задач. Складання задач на одну і на дві дії за ма- люнком. |
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Казка в театрі. Казка «Дюймовочка». Малюємо олівцями |
|
Інформатика |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Заповнення таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки . |
|
Фізична культура |
|
|
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з великим м’ячем. |
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з великим м’ячем.
|
|
Примітка |
|
|
|
|
|
30 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
27. 04 |
Вівторок
28. 04 |
Середа
29. 04 |
Четвер(інт.курс)
30. 04 |
П’ятниця
01. 05 |
Я досліджую світ |
Як розв’язати складне завдання? Зустріч з родиною вовків Вівчарів (за твором С. Чернія) |
Як рухова активність впливає на здоров’я? Паперові скульптури |
Узагальнюючий урок. Перевір себе |
|
Свято
|
Українська мова |
Поширення речень. Завдання на вибір |
|
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 15. Афіша |
Я досліджую світ Спонукальні речення |
|
Читання |
|
Зв'язок слів у реченні. Вертеп |
Робота з дитячою книжкою. Електронний лист |
Я досліджую світ Вірш-порада. Спонукальні речення |
|
Математика |
Таблиця множення числа 4. Вирази із змінною, що містять дію множення. Розв’язування задач |
Різницеве порівняння добутку двох множників і числа. Розв’язування задач |
Таблиця множення числа 5. Схематичне зображення умови складеної задачі, що містить дію множення |
Я досліджую світ Розклад числа на множники. Задача на різницеве порівняння двох добутків. Складання виразу за схемою |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Казка на екрані. Декоративне панно. Колективна робота «Зоряні візерунки» |
|
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Створення простих лінійних алгоритмів учнями. |
|
|
|
|
Фізична культура |
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з великим та малим м’ячем. Стрибки |
|
|
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з великим та малим м’ячем. Стрибки |
|
Примітка |
|
|
|
|
|
Місяць: травень « Все пов’язане з усім» 31 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
04. 05 |
Вівторок
05. 05 |
Середа
06. 05 |
Четвер(інт.курс)
07. 05 |
П’ятниця
08. 05 |
Я досліджую світ |
Чому піклування про власне життя є особи-стою відповідальністю кожного? Оповідання В. Читая «Історія про хробака Зяву» |
Як зі мною змінюється мій світ? Досліди |
Правила доброчинності Що означає бути дорослим? |
|
Шкідливі звички. Що відбувається з організмом під час паління? Читаємо і міркуємо |
Українська мова |
Зв'язок слів у реченні. |
|
Зв'язок слів у реченні. |
Я досліджую світ Досліджуємо. Головні слова в реченні |
Закріплення вивченого матеріалу |
Читання |
|
Час і місце подій. Оповідання за А. Григоруком «Довгожданий лист) |
Зв'язок слів у реченні. Оповідання |
Я досліджую світ Редагуємо. Поширення речень |
|
Математика |
Дія ділення. Знак дії ділення. Вправи на поділ на однакові групи (поділ порівну). Задача на поділ на рівні частини. Задача на вміщення. |
Взаємозв’язок дій множення і ділення. Назви компонентів та результату дії ділення. Читання рівностей на ділення. Доповнення і розв’язування задач |
Зменшення числа у кілька разів. Розуміння суті відношень «менше у…», «зменш у …». Порядок дій у виразах без дужок (3 дії), коли є дія множення чи ділення. |
Я досліджую світ Порядок дій у виразах з дужками (2 дії), коли є дія множення чи ділення. Складання виразів. Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Дива на арені. Малюємо клоунів. |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Створення малюнку на основі лінійного алго-ритму. Електронні тексти. Шрифт. Оформлення та форматування тексту |
|
|
|
|
Фізична культура |
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з великим та малим м’ячем. Стрибки |
|
|
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з великим та малим м’ячем. Стрибки |
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Вправи з великим та малим м’ячем. Стрибки |
Примітка |
|
|
|
|
|
32 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
11. 05 |
Вівторок
12. 05 |
Середа
13. 05 |
Четвер(інт.курс)
14. 05 |
П’ятниця
15. 05 |
Я досліджую світ |
Свято
|
Чому добрі вчинки важливі? Віднови прислів’я |
Чи може одна людина змінити щось у свті? Рятуємо Землю |
|
Читаємо і міркуємо. «Про вовка Криволапка та братів-кабанів» за твором В. Читая |
Українська мова |
Поняття про текст. |
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 16. «Зайві» речення. |
Я досліджую світ Зв'язок слів у реченні |
Типи текстів |
|
Читання |
|
Робота з дитячою книжкою. Ліхтар |
Я досліджую світ Афіша |
|
|
Математика |
Визначення парності числа. Знаходження невідомого дільника. Перевірка правильності виконання дій множення і ділення |
Таблиця множення числа 6 і таблиця ділення на 6. Розв’язування задач. |
Я досліджую світ Кратне порівняння чисел. Таблиця множення числа 7 і таблиця ділення на 7. Розв’язування задач. |
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Ліплення з пластичних матеріалів різними (простими) прийомами і способами.
|
|
Інформатика |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Збереження інформаційних продуктів на пристроях на основі лінійного алгоритму у вигляді інструкційної картки. |
|
Фізична культура |
|
|
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Стрибки. Ігри. |
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Стрибки. Ігри. |
|
Примітка |
|
|
|
|
|
33 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
18. 05 |
Вівторок
19. 05 |
Середа
20. 05 |
Четвер(інт.курс)
21. 05 |
П’ятниця
22. 05 |
Я досліджую світ |
Чому важливо піклуватися про своє здоров’я? |
Природні явища |
Як я можу вплинути на своє майбутнє? |
|
Як я можу вплинути на своє майбутнє? Літні канікули |
Українська мова |
Типи текстів. Текст – опис. |
|
Типи текстів. Текст – міркування. |
Я досліджую світ Досліджуємо. Поняття про текст |
Будова тексту |
Читання |
|
Типи текстів. Текст – розповідь. |
Читаємо і переказуємо (на вибір) |
Я досліджую світ Визначаємо: типи текстів |
|
Математика |
Розв’язування задач. Складання і обчислення виразів |
Таблиці множення числа 8 і числа 9. Таблиці ділення на 8 і на 9. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач |
Правило множення і ділення на 1. Множення на 0. Ділення нуля. Неможливість ділення на 0.
|
Я досліджую світ Закріплення вивченого. Розв’язування задач. |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Використання видів мистецької діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану. |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Створення власних літературних творів за допомогою текстових та графічних редакторів. Презентування власних ідей, думок та інформа-ційних продуктів перед аудиторією. |
|
|
|
|
Фізична культура |
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Стрибки |
|
|
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Стрибки |
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи Стрибки |
Примітка |
|
|
|
|
|
34 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
25. 05 |
Вівторок
26. 05 |
Середа
27. 05 |
Четвер(інт.курс)
28. 05 |
П’ятниця
29. 05 |
Я досліджую світ |
Сезонні зміни в неживій природі |
Що робить людину особливою? |
Підсумовуємо вивчене. Словничок |
|
Екскурсія. Ознаки літа. Узагальнюючий урок а рік |
Українська мова |
Будова тексту |
|
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 17. Добери влучний заголовок |
Я досліджую світ Редагуємо. Текст - опис |
Повторення вивченого за рік |
Читання |
|
Театралізуємо. «Дивовижні пригоди в лісовій школі» за В. Нестайком |
Робота з дитячою книжкою. Вірш Г. Фалькович «Кіт з котами…» |
Я досліджую світ Досліджуємо медіа Текст - розповідь |
|
Математика |
Правила множення і ділення на 10. Розв’язування Задач. Істотні ознаки кола і круга. |
Одиниця маси — центнер. Визначення предметів на малюнках, що важать 1 ц Задачі, у яких описуються процеси: розмін грошей, лічба грошей, підбір грошей на вказану суму.. |
Поняття «решта», «без здачі». Поняття «достатньо грошей» і «недостатньо грошей». Розв’язування задачі із запитанням «Скільки грошей не вистачає?» за допомогою малюнка |
Я досліджую світ Повторення вивченого за рік |
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Мистецька абетка. |
Інформатика |
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення. |
|
|
|
|
Фізична культура |
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи . Дитячий фітнес |
|
|
ТБ. Загальнорозви-вальні вправи . Дитячий фітнес |
ТБ. Узагальнюючий урок за рік |
Примітка |
|
|
|
|
|