Календарно тематичне планування 2024 ІІ семестр Full Blast 6 Malkogianni - Mitchell

Про матеріал
Календарно тематичне планування 2024 ІІ семестр Full Blast 6 Malkogianni - Mitchell
Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік 2024       Семестр ІІ        Вчитель :

Клас 6   Підручник Full Blast Plus for Ukraine 6 клас

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

 

 

 

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття світу

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Уміння вчитися упродовж життя:

 

Усна і письмова взаємодія

               Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

      Граматика

57

16.01

Modern World! Сучасний світ, St.B, p. 55

Складові комп’ютера

■ бере участь у коротких простих дискусіях

 

Парна робота: надання відповідей на запитання

Computer, words related to the environment

 

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії щодо сучасних технологій

WB p.48  Ex. A

58

17.01

Modern World! 5a Cучасний світ, St.B. p. 56

Складові комп’ютера

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

 

Printer, screen, keyboard, monitor, mouse pad, laptop, speakers, cursor, USB flash drive, mouse

Present Progressive, be going to

Вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи

WB p. 48 - 49

Ex., B, C

59

18.01

Modern World! 5a Сучасний Світ, St.B, p. 57

Гаджети

■ запитує та надає відповіді на прості запитання

■ бере участь у коротких простих діалогах

 

Робота в парах: діалогічне мовлення

Написання планів на вихідні

Відпрацювання звуків [е], [i:].

Future be going to,

Present Simple, Present Progressive, time expressions

 

Вживає be going to для вираження майбутньої дії усно та на письмі

WB p. 49 Ex. D, E

60

22.01

Modern World! 5b Сучасний світ, St.B, p. 58

Гаджети

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання та обговорення тексту

 

Smart phone, wireless headphones, e-reader, smart watch, game console

Present Simple, Future “will”

Вживає нові ЛО, розповідає про гаджети, якими користується

WB p. 50 Ex. A, B

61

23.01

Modern World! 5b Сучасний світ, St.B, p. 59

Гаджети

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false act.)

Робота в парах

 

Future “will”

Висловлює припущення щодо майбутнього усно та на письмі

WB p. 50 Ex. C

62

24.01

Modern World! 5c Сучасний світ, St.B, p. 60 Переробка відходів

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання тексту та виконання завдання (true/false act.)

 

To reuse, to recycle, to cut down, rubbish, tap, public transport

Future “will”, be going to, Present Progressive

Вживає нові ЛО уроку, читає та розуміє тексти на визначення правильної чи хибної відповіді.

WB p.51 Ex. A, B

63

25.01

Modern World! 5c Сучасний світ, St.B, p. 61 Переробка відходів

■ бере участь у коротких простих діалогах

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах, написання тексту щодо правил поведінки в школі

 

 

Must, have to

Вживає must та have to в стверджувальних та заперечних реченнях, коли мова йде про дозвіл або заборону

WB p.51 - 52 Ex. C, D, E

64

30.01

Modern World! 5d Сучасний світ, St.B, p. 62

Захист тварин

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання тексту та виконання завдання (matching act., answer the questions)

Робота в парах, дискусія

Ocean, cave, desert, polar region, jungle, forest

 

Вживає нові ЛО уроку, аргументує власну точку зору

WB p. 53 Ex. A

65

31.01

Modern World! 5d Сучасний світ, St.B, p. 63

Захист тварин

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групах, обговорення наслідків забруднення

 

 

Conditional Sentences Type I

Обговорює проблеми сучасного світу

 

WB p. 53 Ex. B, C

66

01.02

Modern World! 5e Сучасний світ, St.B, p. 64

Захист довкілля

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Читання тексту та виконання завдання (true/false act.)

Робота в групах щодо обговорення організації заходу

Beach clean-up, tree-planting event, youth club, to have a barbeque

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про участь у заході зі збереження навколишнього середовища

WB p. 54 Ex. A, B

67

05.02

Modern World! 5e Сучасний світ, St.B, p. 65

Захист довкілля

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Читання тексту та виконання завдання (matching act.)

Робота в парах answer the questions

 

Set-phrases for inviting, accepting and refusing invitation

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Пише електронний лист запрошення, використовуючи лексику уроку

WB p. 55 Ex. C

68

06.02

Module 5 Round-up p.107 Узагальнення знань з теми

 

 

Communication p. 107

Ex.A,B,C p. 107

Ex. D, E, F, G, H p. 107

 

WB p. 56-57 Ex. A-F

69

07.02

Test 5

Тест

 

 

TRP

TRP

TRP

 

Повторення вивченого матеріалу

70

08.02

Culture page 3 St.B, p. 66

 

3 CLIL / PE, p. 115

Урок читання

 

ТЕМА

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання та прослуховування тексту, виконання завдання)

 

Species, go swimming, ice-skating, cycling and running, horse-riding

 

Розповідає про відомі парки світу та види спорту;

Розуміє та розповідає про особливості гри в хокей

Проєктна робота Make a travel guide St.B, p.66;

 

71

13.02

Healthy Life Здорове життя, St.B, p. 67

Здорова їжа

■ бере участь у коротких групових дискусіях

 

Дискусія в парах та групах

Eating habits, words related to sport

 

Ставить та відповідає на питання про здоровий спосіб життя

WB p. 58 Ex. A

72

14.02

Healthy Life 6 a, Здорове життя, St.B, p. 68

Здорова їжа

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (answer the questions)

 

Protein, fat, vitamins, fast-food places, junk food, to overweight, home-cooked meals

 

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером.

WB p. 58 Ex. B

73

15.02

Healthy Life 6a, Здорове життя, St.B, p. 69

Хвороби

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Прослуховування інтерв’ю та виконання завдання (true/false act.)

Робота в парах, обговорення звичок здорового харчування

Food and eating habits

How much…? How many…? Much, many, a lot of, lots of, a few, a little

Розповідає про здорове харчування усно та на письмі

WB p. 59 Ex. C, E

74

19.02

Healthy Life 6b, Здорове життя, St.B, p. 70

Хвороби

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання та прослуховування діалогу та виконання завдання (proving the sentences)

 

Earache, stomachache, toothache, headache, sore throat, cough, fever

Повторення раніше вивченого граматичного матеріалу

Висловлює власну думку, вживає лексику уроку

WB p.60 Ex. A, B

75

20.02

Healthy Life 6b, Здорове життя, St.B, p.71

Факти про спорт

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах дискусія.

Ailments and illnesses

Дієслово should

 

Дає поради, вживаючи модальне дієслово should/shouldn’t

WB p. 60 – 61 Ex. C, D, E

76

21.02

Healthy Life 6c, Здорове життя, St.B, p. 72

Факти про спорт

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту

Читання та прослуховування діалогу та виконання завдання

 

Go jogging, do karate, lift weights, do aerobics

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах.

WB p. 62  Ex. A

77

22.02

Healthy Life 6c, Здорове життя, St.B, p. 73

Футбол

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах

Machine, fit, work, exercise, instructor

Question tags

Обговорює про користь займатися спортом, вживає нові ЛО

WB p.62 - 63     Ex. B, C, D

78

27.02

Healthy Life 6d, Здорове життя, St.B, p. 74

Футбол

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання тексту та  відповіді на питання

Обговорення в парах

A match, a spectator, a league, a trophy, a champion, the national team

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про футбольний клуб, відповідає на питання до тексту

WB p.64   Ex. A

79

28.02

Healthy Life 6d, Здорове життя, St.B, p. 75

Активний відпочинок

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Написати абзац про улюблену спортивну команду

Words connected with sports

 

Вживає лексику, розповідає про улюблену спортивну команду

WB p.64 Ex. B

80

29.02

Healthy Life 6 e, Здорове життя, St.B, p. 76-77

Активний відпочинок

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

 

Робота в парах

Water polo, football, volleyball, hockey, tennis, court, pitch, net, to keep fit, to go on a diet, to lose

Present Simple, Past Simple, Future be going to

Розповідає усно та на письмі про заняття, яким почав займатися, щоб тримати себе в формі

WB p.65  Ex. A-C

81

04.03

Module 6 Round-up St.B, p. 108

Узагальнення знань з теми

■ бере участь у коротких групових дискусіях

 

Communication Ex. G p. 108

Ex. A, B p. 108

Ex. C-F p. 108

 

WB p.66-67 Ex. A - G

82

05.03

Test 6

Тест

 

 

TRP

TRP

TRP

 

Повторення вивченого матеріалу

83

06.03

Song 3 St.B, p. 78

Прослуховування пісні

ТЕМА

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Прослуховування пісні, виконання завдання

 

Fire, mind, planet, extinct, wake, something

 

Повторення та закріплення вивченого матеріали

Повторення вивченого матеріалу

84

07.03

Teen Life, Життя підлітка St.B, p. 79

Телепрограми

■ бере участь у коротких групових дискусіях

 

Дискусія в парах та групах

TV programmes, words related to the shopping

 

Ставить та відповідає на питання про стиль життя підлітків

WB p. 68 Ex. A

85

12.03

Teen Life 7 а Життя підлітка, St.B, p. 80

Телепрограми

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (true/false act.)

 

Soap opera, game show, talent show, weather forecast, the news, wildlife documentary, cartoon, sitcom

 

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах.

WB p. 68 Ex. A

86

13.03

Teen Life 7 a Життя підлітка, St.B, p. 81

Музичні вподобання

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в групі talking about TV programmes написати про події в минулому

 

Present Perfect Simple, time expressions

Описує минулі події, вживаючи Present Perfect

WB p. 68 - 69 Ex. B, C, D

87

14.03

Teen Life 7 b Життя підлітка, St.B, p. 82

Музичні вподобання

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (

 

Band, audience, stage, autograph, to go on tour, music award, fans, lyrics

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає лексику уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах, розповідає про музичні групи

WB p. 70 Ex. A, B

88

18.03

Teen Life 7 b Життя підлітка, St.B, p. 83

Спілкування в месенджерах

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (true/false act.)

Робота в парах дискусія.

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Perfect Simple and Past Simple, have been/have gone

Розуміє відмінності вживання Present Perfect Simple та Past Simple, обговорює минулий досвід

WB p.70 -  71 Ex. С, D, E,F

89

19.03

Teen Life 7 c Життя підлітка , St.B, p. 84

Спілкування в месенджерах

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (answer the questions)

 

Type, chat room, text message, text, receive, note

 

 Вживає лексику уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах

WB p. 72 Ex. A, B

90

20.03

Teen Life 7 c Життя підлітка, St.B, p. 85

Покупки

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах

Написання повідомлень

Відпрацювання звуків [u:]

Present Perfect Simple: How long?, for, since

Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі

WB p. 72 Ex. C, D, E, F

91

21.03

Teen Life 7 d Життя підлітка, St.B, p. 86

Проблеми підлітків

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання діалогу та відповіді на питання

 

Sizes: extra small, small, medium, large, extra, pounds, cents, pence, supermarket

 

Вживає ЛО уроку, розповідає про різні типи магазинів

WB p. 73 Ex. A, B

92

02.04

Teen Life 7 d Життя підлітка, St.B, p. 87

Проблеми підлітків

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах, рольова гра

In cash, discount, cost, receipt, cash desk, products

Too/enough

One/ones

Вживає лексику уроку, використовує too, enough, one, ones в усній та письмовій комунікації

WB p. 73 - 74 Ex. C - F

93

03.04

Teen Life 7 e Життя підлітка, St.B, p. 88

Популярні мюзикли

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

(matching)

Робота в парах

 

To feel down, to calm down, to cheer up, to fight

Possessive Pronouns

Надає пораду

WB p. 75 Ex. A, B

94

04.04

Teen Life 7 e Життя підлітка , St.B, p. 89

Популярні мюзикли

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та пише коротку історію-опис

Прочитати текст та дати відповіді на питання

Робота в парах

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Пише лист з метою отримання поради

WB p. 75 Ex. C, D

95

08.04

Module 7 Round-up St.B, p. 109

Узагальнення знань з теми

■ бере участь у коротких групових дискусіях

 

Communication Ex. G p. 109

Ex. A, B p. 109

Ex. C-F p. 109

 

WB p. 76-77 Ex. A-H

96

09.04

Test 7

Тест

 

 

TRP

TRP

TRP

 

Повторення вивченого матеріалу

97

10.04

Culture page 4 St.B, p. 90

 

4 CLIL/ Music, p.116

Музика

ТЕМА

 

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання та прослуховування тексту та заповнення таблиці

 

Musical, costume, scenery, junkyard, performance, make-up

 

Висловлює власну думку та враження.

Проєктна робота

Make s musical instrument family poster

98

11.04

Fame

Слава, St.B, p. 91

Популярність підлітків

■ бере участь у коротких групових дискусіях

 

Дискусія в парах та групах

Famous people

 

Ставить та відповідає на питання про відомих людей

 

WB p. 78 Ex. A

99

16.04

Fame 8 a

Слава, St.B, p. 92

Популярність підлітків

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання та прослуховування тексту, виконання завдання

 

All of a sudden, chewing gum, to enter a competition, mysterious, organizer, town hall, to feel sorry

 

Знаходить та розуміє нову інформацію.

WB p. 78  Ex. A

100

17.04

Fame 8 a

Слава, St.B, p. 93

Виступи на сцені

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: складання історій

Adjectives ending -y, -ous, - ful

Relative Pronouns: who, which, that

Defining Relative Clauses

Non-Defining Relative Clauses

Виражає припущення

WB p. 78 - 79 Ex. B - F

101

18.04

Fame 8 b

Слава, St.B, p. 94

Виступи на сцені

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

 

Disappointed, jealous, nervous, proud, confident, confused

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Описує емоційний стан

WB p.80 Ex. A,

102

22.04

Fame 8 b

Слава, St.B, p. 95

 

Почуття

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Читання та виконання граматичного завдання

Робота в групах дискусія.

 

 

So/neither

Аргументує свій вибір

WB p. 80 - 81 Ex. B - D

103

23.04

Fame 8 b

Слава, St.B, p. 95

 

Почуття

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного

Читання та прослуховування тексту

 

Writer, editor, to print, to deliver, to interview, to discuss

Повторення граматичного матеріалу

Висловлює власні враження, вживає лексику уроку

WB p. 82   Ex. A

104

24.04

Fame 8 c

Слава, St.B, p. 97

Періодичні видання

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Прослуховування аудіо-запису

Робота в парах

Mention, sell, save

Present Simple Passive

Пише речення, використовуючи вивчену граматику.

WB p.82     Ex. B, C, D

105

25.04

Fame 8 c

Слава, St.B, p. 96

Періодичні видання

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного

Прочитати текст та дати відповіді на питання

 

Words related to films

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером

WB p.83    Ex. A

106

30.04

Fame 8 c

Слава, St.B, p. 97

Періодичні видання

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах

Відпрацювання

“silent letters”

Past Simple Passive

Вживає Past Simple Passive в усній та письмовій комунікації.

WB p.83-84  Ex. B - D

107

01.05

Fame 8 d

Слава, St.B, p. 98

Кінонагороди

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Читання тексту та заповнення таблиці

Робота в парах

Acting, leading actor, special effects, scene, plot, soundtrack

Relative Pronouns, the Passive Voice

Пише про свій улюблений фільм, вживає ЛО уроку.

WB p.85 Ex. A-C

108

02.05

Fame 8 d

Слава, St.B, p. 99

Кінонагороди

■ бере участь у коротких групових дискусіях

 

Communication Ex. G p. 110

Ex. A, B p. 110

Ex. C-F p. 110

 

WB p.86-87 Ex. A-G

109

06.05

Fame 8 d

Слава, St.B, p. 99

Кінонагороди

 

 

 

TRP

TRP

TRP

 

Повторення вивченого матеріалу

110

07.05

Fame 8 e Слава, St.B, p. 100-101

Улюблені фільми

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Прослуховування пісні, виконання завдання

 

Words related to music

 

Повторення та закріплення вивченого матеріали

Повторення вивченого матеріалу

111

08.05

Fame 8 e Слава, St.B, p. 100-101

Улюблені фільми

 

TRP

 

 

 

 

 

112

09.05

Module 8 Round-up St.B, p. 110

Узагальнення знань з теми

 

 

TRP

 

 

 

 

113

14.05

Test 8

Тест

 

TRP

 

 

 

 

 

114

15.05

Song 4 St.B, p. 110

Пісня «Суперзірка»

 

 

TRP

 

 

 

 

115

16.05

 

 

 

 

 

 

 

Скласти речення за зразком

116

20.05

Контроль розуміння на слух

■ бере участь у коротких групових дискусіях

 

Pair work activities p. 117

 

 

 

 

117

21.05

Контроль говоріння

■ бере участь у коротких групових дискусіях

 

Pair work activities p. 118

 

 

 

 

118

22.05

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

119

23.05

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

120

28.05

Аналіз типових помилок

 

 

 

 

 

 

 

 

121

29.05

Підсумковий урок з тем, вивчених у ІІ семестрі

 

 

 

 

 

 

 

 

122

30.05

Підсумковий урок з тем, вивчених за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування до підручника Full Blast Plus for Ukraine 6 клас

 

docx
Додано
21 січня
Переглядів
114
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку