НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік 2024 Семестр ІІ Вчитель :
Клас 6 Підручник Full Blast Plus for Ukraine 6 клас
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття світу Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Уміння вчитися упродовж життя: ■
|
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||
57 |
16.01 |
Modern World! Сучасний світ, St.B, p. 55 Складові комп’ютера |
■ бере участь у коротких простих дискусіях |
|
Парна робота: надання відповідей на запитання |
Computer, words related to the environment |
|
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії щодо сучасних технологій |
WB p.48 Ex. A |
|
58 |
17.01 |
Modern World! 5a Cучасний світ, St.B. p. 56 Складові комп’ютера |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
Printer, screen, keyboard, monitor, mouse pad, laptop, speakers, cursor, USB flash drive, mouse |
Present Progressive, be going to |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи |
WB p. 48 - 49 Ex., B, C |
|
59 |
18.01 |
Modern World! 5a Сучасний Світ, St.B, p. 57 Гаджети |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання ■ бере участь у коротких простих діалогах |
|
Робота в парах: діалогічне мовлення Написання планів на вихідні |
Відпрацювання звуків [е], [i:]. |
Future be going to, Present Simple, Present Progressive, time expressions
|
Вживає be going to для вираження майбутньої дії усно та на письмі |
WB p. 49 Ex. D, E |
|
60 |
22.01 |
Modern World! 5b Сучасний світ, St.B, p. 58 Гаджети |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання та обговорення тексту |
|
Smart phone, wireless headphones, e-reader, smart watch, game console |
Present Simple, Future “will” |
Вживає нові ЛО, розповідає про гаджети, якими користується |
WB p. 50 Ex. A, B |
|
61 |
23.01 |
Modern World! 5b Сучасний світ, St.B, p. 59 Гаджети |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false act.) |
Робота в парах |
|
Future “will” |
Висловлює припущення щодо майбутнього усно та на письмі |
WB p. 50 Ex. C |
|
62 |
24.01 |
Modern World! 5c Сучасний світ, St.B, p. 60 Переробка відходів |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання тексту та виконання завдання (true/false act.) |
|
To reuse, to recycle, to cut down, rubbish, tap, public transport |
Future “will”, be going to, Present Progressive |
Вживає нові ЛО уроку, читає та розуміє тексти на визначення правильної чи хибної відповіді. |
WB p.51 Ex. A, B |
|
63 |
25.01 |
Modern World! 5c Сучасний світ, St.B, p. 61 Переробка відходів |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах, написання тексту щодо правил поведінки в школі
|
|
Must, have to |
Вживає must та have to в стверджувальних та заперечних реченнях, коли мова йде про дозвіл або заборону |
WB p.51 - 52 Ex. C, D, E |
|
64 |
30.01 |
Modern World! 5d Сучасний світ, St.B, p. 62 Захист тварин |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання тексту та виконання завдання (matching act., answer the questions) |
Робота в парах, дискусія |
Ocean, cave, desert, polar region, jungle, forest |
|
Вживає нові ЛО уроку, аргументує власну точку зору |
WB p. 53 Ex. A |
|
65 |
31.01 |
Modern World! 5d Сучасний світ, St.B, p. 63 Захист тварин |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групах, обговорення наслідків забруднення
|
|
Conditional Sentences Type I |
Обговорює проблеми сучасного світу
|
WB p. 53 Ex. B, C |
|
66 |
01.02 |
Modern World! 5e Сучасний світ, St.B, p. 64 Захист довкілля |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Читання тексту та виконання завдання (true/false act.) |
Робота в групах щодо обговорення організації заходу |
Beach clean-up, tree-planting event, youth club, to have a barbeque |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про участь у заході зі збереження навколишнього середовища |
WB p. 54 Ex. A, B |
|
67 |
05.02 |
Modern World! 5e Сучасний світ, St.B, p. 65 Захист довкілля |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Читання тексту та виконання завдання (matching act.) |
Робота в парах answer the questions
|
Set-phrases for inviting, accepting and refusing invitation |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Пише електронний лист запрошення, використовуючи лексику уроку |
WB p. 55 Ex. C |
|
68 |
06.02 |
Module 5 Round-up p.107 Узагальнення знань з теми |
|
|
Communication p. 107 |
Ex.A,B,C p. 107 |
Ex. D, E, F, G, H p. 107 |
|
WB p. 56-57 Ex. A-F |
|
69 |
07.02 |
Test 5 Тест |
|
|
TRP |
TRP |
TRP |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
70 |
08.02 |
Culture page 3 St.B, p. 66
3 CLIL / PE, p. 115 Урок читання
ТЕМА |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання) |
|
Species, go swimming, ice-skating, cycling and running, horse-riding |
|
Розповідає про відомі парки світу та види спорту; Розуміє та розповідає про особливості гри в хокей |
Проєктна робота Make a travel guide St.B, p.66;
|
|
71 |
13.02 |
Healthy Life Здорове життя, St.B, p. 67 Здорова їжа |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Дискусія в парах та групах |
Eating habits, words related to sport |
|
Ставить та відповідає на питання про здоровий спосіб життя |
WB p. 58 Ex. A |
|
72 |
14.02 |
Healthy Life 6 a, Здорове життя, St.B, p. 68 Здорова їжа |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (answer the questions) |
|
Protein, fat, vitamins, fast-food places, junk food, to overweight, home-cooked meals |
|
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером. |
WB p. 58 Ex. B |
|
73 |
15.02 |
Healthy Life 6a, Здорове життя, St.B, p. 69 Хвороби |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Прослуховування інтерв’ю та виконання завдання (true/false act.) |
Робота в парах, обговорення звичок здорового харчування |
Food and eating habits |
How much…? How many…? Much, many, a lot of, lots of, a few, a little |
Розповідає про здорове харчування усно та на письмі |
WB p. 59 Ex. C, E |
|
74 |
19.02 |
Healthy Life 6b, Здорове життя, St.B, p. 70 Хвороби |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання та прослуховування діалогу та виконання завдання (proving the sentences) |
|
Earache, stomachache, toothache, headache, sore throat, cough, fever |
Повторення раніше вивченого граматичного матеріалу |
Висловлює власну думку, вживає лексику уроку |
WB p.60 Ex. A, B |
|
75 |
20.02 |
Healthy Life 6b, Здорове життя, St.B, p.71 Факти про спорт |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах дискусія. |
Ailments and illnesses |
Дієслово should
|
Дає поради, вживаючи модальне дієслово should/shouldn’t |
WB p. 60 – 61 Ex. C, D, E |
|
76 |
21.02 |
Healthy Life 6c, Здорове життя, St.B, p. 72 Факти про спорт |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту |
Читання та прослуховування діалогу та виконання завдання |
|
Go jogging, do karate, lift weights, do aerobics |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах. |
WB p. 62 Ex. A |
|
77 |
22.02 |
Healthy Life 6c, Здорове життя, St.B, p. 73 Футбол |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах |
Machine, fit, work, exercise, instructor |
Question tags |
Обговорює про користь займатися спортом, вживає нові ЛО |
WB p.62 - 63 Ex. B, C, D |
|
78 |
27.02 |
Healthy Life 6d, Здорове життя, St.B, p. 74 Футбол |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання тексту та відповіді на питання |
Обговорення в парах |
A match, a spectator, a league, a trophy, a champion, the national team |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про футбольний клуб, відповідає на питання до тексту |
WB p.64 Ex. A |
|
79 |
28.02 |
Healthy Life 6d, Здорове життя, St.B, p. 75 Активний відпочинок |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Написати абзац про улюблену спортивну команду |
Words connected with sports |
|
Вживає лексику, розповідає про улюблену спортивну команду |
WB p.64 Ex. B |
|
80 |
29.02 |
Healthy Life 6 e, Здорове життя, St.B, p. 76-77 Активний відпочинок |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання
|
Робота в парах |
Water polo, football, volleyball, hockey, tennis, court, pitch, net, to keep fit, to go on a diet, to lose |
Present Simple, Past Simple, Future be going to |
Розповідає усно та на письмі про заняття, яким почав займатися, щоб тримати себе в формі |
WB p.65 Ex. A-C |
|
81 |
04.03 |
Module 6 Round-up St.B, p. 108 Узагальнення знань з теми |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Communication Ex. G p. 108 |
Ex. A, B p. 108 |
Ex. C-F p. 108 |
|
WB p.66-67 Ex. A - G |
|
82 |
05.03 |
Test 6 Тест |
|
|
TRP |
TRP |
TRP |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
83 |
06.03 |
Song 3 St.B, p. 78 Прослуховування пісні ТЕМА |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Прослуховування пісні, виконання завдання |
|
Fire, mind, planet, extinct, wake, something |
|
Повторення та закріплення вивченого матеріали |
Повторення вивченого матеріалу |
|
84 |
07.03 |
Teen Life, Життя підлітка St.B, p. 79 Телепрограми |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Дискусія в парах та групах |
TV programmes, words related to the shopping |
|
Ставить та відповідає на питання про стиль життя підлітків |
WB p. 68 Ex. A |
|
85 |
12.03 |
Teen Life 7 а Життя підлітка, St.B, p. 80 Телепрограми |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (true/false act.) |
|
Soap opera, game show, talent show, weather forecast, the news, wildlife documentary, cartoon, sitcom |
|
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах. |
WB p. 68 Ex. A |
|
86 |
13.03 |
Teen Life 7 a Життя підлітка, St.B, p. 81 Музичні вподобання |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в групі talking about TV programmes написати про події в минулому |
|
Present Perfect Simple, time expressions |
Описує минулі події, вживаючи Present Perfect |
WB p. 68 - 69 Ex. B, C, D |
|
87 |
14.03 |
Teen Life 7 b Життя підлітка, St.B, p. 82 Музичні вподобання |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання ( |
|
Band, audience, stage, autograph, to go on tour, music award, fans, lyrics |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає лексику уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах, розповідає про музичні групи |
WB p. 70 Ex. A, B |
|
88 |
18.03 |
Teen Life 7 b Життя підлітка, St.B, p. 83 Спілкування в месенджерах |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (true/false act.) |
Робота в парах дискусія.
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Perfect Simple and Past Simple, have been/have gone |
Розуміє відмінності вживання Present Perfect Simple та Past Simple, обговорює минулий досвід |
WB p.70 - 71 Ex. С, D, E,F |
|
89 |
19.03 |
Teen Life 7 c Життя підлітка , St.B, p. 84 Спілкування в месенджерах |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (answer the questions) |
|
Type, chat room, text message, text, receive, note |
|
Вживає лексику уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах |
WB p. 72 Ex. A, B |
|
90 |
20.03 |
Teen Life 7 c Життя підлітка, St.B, p. 85 Покупки |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах Написання повідомлень |
Відпрацювання звуків [u:] |
Present Perfect Simple: How long?, for, since |
Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі |
WB p. 72 Ex. C, D, E, F |
|
91 |
21.03 |
Teen Life 7 d Життя підлітка, St.B, p. 86 Проблеми підлітків |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання діалогу та відповіді на питання |
|
Sizes: extra small, small, medium, large, extra, pounds, cents, pence, supermarket |
|
Вживає ЛО уроку, розповідає про різні типи магазинів |
WB p. 73 Ex. A, B |
|
92 |
02.04 |
Teen Life 7 d Життя підлітка, St.B, p. 87 Проблеми підлітків |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах, рольова гра |
In cash, discount, cost, receipt, cash desk, products |
Too/enough One/ones |
Вживає лексику уроку, використовує too, enough, one, ones в усній та письмовій комунікації |
WB p. 73 - 74 Ex. C - F |
|
93 |
03.04 |
Teen Life 7 e Життя підлітка, St.B, p. 88 Популярні мюзикли |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в парах
|
To feel down, to calm down, to cheer up, to fight |
Possessive Pronouns |
Надає пораду |
WB p. 75 Ex. A, B |
|
94 |
04.04 |
Teen Life 7 e Життя підлітка , St.B, p. 89 Популярні мюзикли |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та пише коротку історію-опис |
Прочитати текст та дати відповіді на питання |
Робота в парах |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Пише лист з метою отримання поради |
WB p. 75 Ex. C, D |
|
95 |
08.04 |
Module 7 Round-up St.B, p. 109 Узагальнення знань з теми |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Communication Ex. G p. 109 |
Ex. A, B p. 109 |
Ex. C-F p. 109 |
|
WB p. 76-77 Ex. A-H |
|
96 |
09.04 |
Test 7 Тест |
|
|
TRP |
TRP |
TRP |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
97 |
10.04 |
Culture page 4 St.B, p. 90
4 CLIL/ Music, p.116 Музика ТЕМА
|
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання та прослуховування тексту та заповнення таблиці |
|
Musical, costume, scenery, junkyard, performance, make-up |
|
Висловлює власну думку та враження. |
Проєктна робота Make s musical instrument family poster |
|
98 |
11.04 |
Fame Слава, St.B, p. 91 Популярність підлітків |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Дискусія в парах та групах |
Famous people |
|
Ставить та відповідає на питання про відомих людей
|
WB p. 78 Ex. A |
|
99 |
16.04 |
Fame 8 a Слава, St.B, p. 92 Популярність підлітків |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання |
|
All of a sudden, chewing gum, to enter a competition, mysterious, organizer, town hall, to feel sorry |
|
Знаходить та розуміє нову інформацію. |
WB p. 78 Ex. A |
|
100 |
17.04 |
Fame 8 a Слава, St.B, p. 93 Виступи на сцені |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: складання історій |
Adjectives ending -y, -ous, - ful |
Relative Pronouns: who, which, that Defining Relative Clauses Non-Defining Relative Clauses |
Виражає припущення |
WB p. 78 - 79 Ex. B - F |
|
101 |
18.04 |
Fame 8 b Слава, St.B, p. 94 Виступи на сцені |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
Disappointed, jealous, nervous, proud, confident, confused |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Описує емоційний стан |
WB p.80 Ex. A, |
|
102 |
22.04 |
Fame 8 b Слава, St.B, p. 95
Почуття |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Читання та виконання граматичного завдання |
Робота в групах дискусія.
|
|
So/neither |
Аргументує свій вибір |
WB p. 80 - 81 Ex. B - D |
|
103 |
23.04 |
Fame 8 b Слава, St.B, p. 95
Почуття |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного |
Читання та прослуховування тексту |
|
Writer, editor, to print, to deliver, to interview, to discuss |
Повторення граматичного матеріалу |
Висловлює власні враження, вживає лексику уроку |
WB p. 82 Ex. A |
|
104 |
24.04 |
Fame 8 c Слава, St.B, p. 97 Періодичні видання |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Прослуховування аудіо-запису |
Робота в парах |
Mention, sell, save |
Present Simple Passive |
Пише речення, використовуючи вивчену граматику. |
WB p.82 Ex. B, C, D |
|
105 |
25.04 |
Fame 8 c Слава, St.B, p. 96 Періодичні видання |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного |
Прочитати текст та дати відповіді на питання |
|
Words related to films |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером |
WB p.83 Ex. A |
|
106 |
30.04 |
Fame 8 c Слава, St.B, p. 97 Періодичні видання |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах |
Відпрацювання “silent letters” |
Past Simple Passive |
Вживає Past Simple Passive в усній та письмовій комунікації. |
WB p.83-84 Ex. B - D |
|
107 |
01.05 |
Fame 8 d Слава, St.B, p. 98 Кінонагороди |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Читання тексту та заповнення таблиці |
Робота в парах |
Acting, leading actor, special effects, scene, plot, soundtrack |
Relative Pronouns, the Passive Voice |
Пише про свій улюблений фільм, вживає ЛО уроку. |
WB p.85 Ex. A-C |
|
108 |
02.05 |
Fame 8 d Слава, St.B, p. 99 Кінонагороди |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Communication Ex. G p. 110 |
Ex. A, B p. 110 |
Ex. C-F p. 110 |
|
WB p.86-87 Ex. A-G |
|
109 |
06.05 |
Fame 8 d Слава, St.B, p. 99 Кінонагороди
|
|
|
TRP |
TRP |
TRP |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
110 |
07.05 |
Fame 8 e Слава, St.B, p. 100-101 Улюблені фільми |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Прослуховування пісні, виконання завдання |
|
Words related to music |
|
Повторення та закріплення вивченого матеріали |
Повторення вивченого матеріалу |
|
111 |
08.05 |
Fame 8 e Слава, St.B, p. 100-101 Улюблені фільми |
|
TRP |
|
|
|
|
|
|
112 |
09.05 |
Module 8 Round-up St.B, p. 110 Узагальнення знань з теми |
|
|
TRP |
|
|
|
|
|
113 |
14.05 |
Test 8 Тест |
|
TRP |
|
|
|
|
|
|
114 |
15.05 |
Song 4 St.B, p. 110 Пісня «Суперзірка» |
|
|
TRP |
|
|
|
|
|
115 |
16.05 |
|
|
|
|
|
|
|
Скласти речення за зразком |
|
116 |
20.05 |
Контроль розуміння на слух |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Pair work activities p. 117 |
|
|
|
|
|
117 |
21.05 |
Контроль говоріння |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Pair work activities p. 118 |
|
|
|
|
|
118 |
22.05 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
119 |
23.05 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
120 |
28.05 |
Аналіз типових помилок |
|
|
|
|
|
|
|
|
121 |
29.05 |
Підсумковий урок з тем, вивчених у ІІ семестрі |
|
|
|
|
|
|
|
|
122 |
30.05 |
Підсумковий урок з тем, вивчених за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування до підручника Full Blast Plus for Ukraine 6 клас