№ п/п |
Дата |
Скор. дата |
Мовний інвентар
|
Мовленнєві компетенції
|
Інтегровані змістовні лінії |
||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усне продукування |
Писемне продукування |
||||
ТЕМА: ПОКУПКИ. |
|||||||||
29. |
13.01. |
|
newsagent, baker, butcher, chemist |
|
|
Практика в читанні. Впр.1, с.110. |
Введення та активізація ЛО в усному мовленні. Впр.2,3,4, с.110-111. |
|
Підприємливість та фінансова грамотність: Ідентифікує власні права й обов’язки як споживача. Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет. Тлумачить функцію грошей у суспільстві. |
30. |
13.01. |
|
cash, cashier, goods, price, sale, ready-made |
|
|
Читання тематичних текстів. Впр.1, с.112-113. |
Активізація ЛО в усному мовленні. Впр.3,4, с.114. |
Активізація ЛО в писемному мовленні. Впр.2, с.114. |
|
31. |
20.01. |
|
|
|
Практика в аудіюванні. Впр.5, с.115. |
Практика в читанні. Впр.1, с.116. |
Діалогічне мовлення. Запитання стор.117. |
Активізація ЛО в писемному мовленні. Впр.5, с.119. |
|
32. |
20.01. |
|
advertisement, customer, item, paradise, selection, stall, well-stocked |
Past Simple, ступені порівняння прикметників |
Аудіювання з повним розумінням змісту. Впр.3, с.120. |
Читання тематичних текстів. Впр.1, с.123. |
Складання міні- діалогів. Впр.6, с.121. |
Виконання граматичних вправ. Впр.2, с.120. |
|
33. |
27.01. |
|
|
Past Simple, ступені порівняння прикметників |
|
Читання тематичних текстів. Впр.3,4, с.125. |
Відповіді на запитання. стор.124. |
Виконання граматичних вправ. впр.7, с.122. |
|
34. |
27.01. |
|
|
many, much, is, are
|
|
Вибіркове читання. впр.4, с.131. |
Діалогічне мовлення. Впр.6, с.132. |
Виконання граматичних вправ. Впр.2, с.130, впр.5, с.132. |
|
35. |
03.02. |
|
|
|
|
Вибіркове читання. с.134-137 |
Діалогічне та монологічне мовлення. Впр.3,4, с.137. |
|
|
36. |
03.02. |
|
Узагальнюючий урок з теми: Покупки. Тематичне оцінювання. |
||||||
ТЕМА: ПОДОРОЖ. |
|||||||||
37. |
10.02. |
|
by bike, by ship, on foot, by plane, by bus, by train
|
Past Simple |
|
Практика в читанні. Впр.3, с.143. |
Введення та активізація ЛО в усному мовленні. Впр.1,2, с.142. |
Виконання вправ на вживання минулого часу. Впр.4, с.143. |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює переваги екологічних видів транспорту.
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. Планує краєзнавчу подорож.
Здоров’я і безпека: Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху.
Підприємливість та фінансова грамотність: Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
38. |
10.02. |
|
advantage, airhostess, cart, check-in-desk, arrange, arrive
|
|
Практика в аудіюванні. Впр.3, с.145. |
Практика в читанні. Впр.1,с.144. |
Активізація ЛО в усному мовленні. Впр.2,с.145. |
|
|
39. |
17.02. |
|
journey, sailor, dangerous, enjoyable, safe, tiring, troublesome |
of, with, without |
Практика в аудіюванні. Впр.1, с.148. |
Читання тематичних текстів. Впр.5, с.146. |
Складанні міні – діалогів. Впр.6,7, с.147. |
Активізація ЛО в писемному мовленні. Впр.2, с.148. |
|
40. |
17.02. |
|
|
|
Аудіювання з повним розумінням змісту. Впр.1, с.148. |
Читання тематичних текстів. Впр.3, с.149. |
Відповіді на запитання. Впр.4,5, с.149-150. |
диктант |
|
41. |
03.03. |
|
carriage, flight, passenger, return, single, for pleasure
|
|
Аудіювання з повним розумінням змісту. Впр.6, с.150. |
Вибіркове читання. Впр.1,с.153. |
Діалогічне мовлення. Впр.2,3,4, с.154-155. |
|
|
42. |
03.03. |
|
|
Types of questions, Pr.Perf., Past Simple
|
|
Вибіркове читання. Впр.2, с.151. |
Діалогічне мовлення. Впр.5, с.152. |
Виконання граматичних вправ. Впр.1, с.151. |
|
43. |
10.03. |
|
|
Types of questions, Pr.Perf., Past Simple
|
Аудіювання тексту. Впр.1,с.153. |
|
|
Виконання граматичних вправ. Впр.3, с.151. |
|
44. |
10.03. |
|
Узагальнюючий урок з теми.Тематичне оцінювання. |
|
|||||
ТЕМА: ВЕЛИКОБРИТАНІЯ. |
|||||||||
45. |
17.03. |
|
с.157.
|
власні і загальні назви |
|
Практика в читанні. Впр.1, с.157, впр.4, с.158-159.
|
Введення та активізація ЛО в усному мовленні. Впр.2,3, с.158. |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток: Описує види еко- туризму.
Громадянська відповідальність: Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.
Підприємливість та фінансова грамотність: Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
46. |
17.03. |
|
parliament, cathedral, masterpiece
|
власні і загальні назви |
|
Практика в читанні. Впр.2, с.161-162. |
Активізація ЛО в усному мовленні. Впр.1,2, с.160-161. |
Активізація ЛО в писемному мовленні. власні і загальні назви |
|
47. |
24.03. |
31.03. |
|
Types of questions, Pr.Perf., Past Simple
|
Аудіювання тексту. Додатковий текст |
Читання темат. текстів. Впр.2, с.161-162. |
Складання міні – діалогів. Впр.6, с.152. |
Виконання грам.вправ. Впр.4,7, с.153. |
|
48. |
24.03. |
31.03. |
century, castle, sight, population, tower, a place of interest |
власні і загальні назви, кількісні числівники |
|
Читання темат. текстів. Впр.3, с.163. |
Діалогічне мовлення. Впр.4, с.164. |
Виконання вправ. Впр.4, с.182, диктант |
|
49. |
31.03. |
07.04. |
sightseeing, travel agent, tourist guide
|
|
Практика в аудіюванні. Впр.2, с.167. |
Вибіркове читання. ВиВпр.3, с.168. |
Діалогічне і монологічне мовлення. Впр.1,2, с.167. |
|
|
50. |
31.03. |
07.04. |
|
Pr.Perf., Past Simple |
|
|
|
Виконання Грам. вправ |
|
51. |
07.04. |
14.04. |
Узагальнюючий урок з теми: Великобританія. Тематичне оцінювання. |
|
|||||
ТЕМА: УКРАЇНА. |
|
||||||||
52. |
07.04. |
14.04. |
entrance, wise, monument, amaze, founder, national, independence
|
власні і загальні назви |
|
Практика в читанні. Впр.5, с.164-166. |
Введення та активізація ЛО в усному мовленні. Впр.5, с.164-165. |
Активізація ЛО в писемному мовленні. Впр.6, с.167. |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві. Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі . Складає перелік місць для еко- туризму у своєму регіоні.
Громадянська відповідальність: Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. Складає перелік правил поведінки під час екскурсії. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору.
Здоров’я і безпека: Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
53. |
21.04. |
|
|
власні і загальні назви |
Практика в аудіюванні. Впр.4, с.169. |
Пошукове читання. Додаткова літ-ра (Ukraine. Kiev)
|
Відповіді на запитання стор. 170. |
Виконання вправ. Впр.11, с.185. |
|
54. |
21.04. |
|
|
артикль, відсутність артиклю, question tags
|
|
Читання тематичних текстів. Стор.171. |
|
Виконання грам. вправ. Впр.1,2,3, с.172-173, диктант |
|
55. |
28.04. |
|
|
артикль, відсутність артиклю, Pr.Perf.
|
Аудіювання тексту. Впр.2, с.174. |
Читання темат.текстів. Впр.5, с.176, впр.6, с.177. |
Діалогічне мовлення. Впр.1,с.174. |
Виконання грам.вправ. Впр.1,2, с.181. |
|
56. |
28.04. |
|
|
|
Практика в аудіюванні. Впр.5, с.183. |
Вибіркове читання. Впр.1, с.178, впр.3, с.181.
|
Діалогічне мовлення. Впр.7, с.183. |
Виконання грам.вправ. Впр.2, с.179. |
|
57. |
05.05. |
|
|
|
|
Пошукове читання. Впр.2,3, с.187-188. |
Складання діалогів. Монологічне висловлення. Впр.4, с.189. |
Впр.5, с.189. |
|
58. |
05.05. |
|
Узагальнюючий урок з теми: Україна. Тематичне оцінювання. |
|
|||||
59. |
12.05. |
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
60. |
12.05. |
|
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
61. |
19.05. |
|
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
62. |
19.05. |
|
|
|
|
|
|
Контроль письма |
|
63. |
26.05. |
|
|
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|||
64. |
26.05. |
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|