Календарно-тематичне планування 3 клас на 20__-20__ навчальний рік І семестр
За програмою __ годин, за планом ___ годин I семестр
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Мовний інвертар |
Види мовленнєвої діяльності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
|||||||||||||||
Лексичний матеріал |
Грамати-чний матеріал |
Сприйняття на слух |
Зорове сприй-няття |
Усна взаємодія |
Писемна взамодія |
||||||||||||||||
Школа |
|||||||||||||||||||||
1 |
|
Раді Вас бачити знову! Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. Повторення. |
Hello! Hi! I’m glad to see you! See you! Good morning! We’re happy to see you! How are you?; rules of the class |
Am, is.are; |
Ex. 1, 2,4 p.6 |
Ex.1,3 p.6 |
Ex. 4 p.6 |
WB |
Екологічна безпека та сталий розвиток Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. Громадянська відповіда-льність Демонструє розуміння потреби працювати разом. Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами. Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Обговорює шкільні правила. У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.). Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль-ному та полікультурному середовищі.
Здоров'я і безпека Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.
|
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Ставити і відповідати на прості запитання |
|||||||||||
2 |
|
Мій портфель. Розвиток навичок сприймання на слух. Робота з малюнкамиПовторення.
|
a schoobag, a book, a copybook, a pen, a pencil, a sharpener, a rubber, paints, crayons, a lunchbox, a pencil case |
What have you got? Have you got …? I have got…;plural of the nouns |
Ex. 1,2 p.7 |
Ex. 1,3 p.7,8 |
Ex. 1,4 p.7,8 |
Діагностична робота |
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Розпізнавати знайомі слова
|
||||||||||||
3 |
|
Моя класна кімната. Повторення. Розвиток навичок усного продукування. Робота з малюнками |
A classroom, a whiteboard; to take a photo, a letter, a chair, a desk, a computer, a bookcase |
There is/are; I can…, We can…, Can I….? |
Ex.1,2 p.9 |
Ex1 p.9 |
|
WB |
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Описувати приміщення
|
||||||||||||
4 |
|
Класна кімната моєї мрії. Повторення. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом. |
A classroom, a whiteboard; to take a photo, a letter, a chair, a desk, a computer, a bookcase; Super! Good idea! Numbers; |
There is/are; I can…, We can…, Can I….? |
|
Ex.3 p.10 |
Ex. 4 p. 10 |
WB |
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Ставити і відповідати на прості запитання |
||||||||||||
5 |
|
Шкільні предмети. Повторення. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
English; Music; Crafts; Ukranian; Art; IT; Maths, Science;PE; to count; to use computers; a lesson; to explore our world; to paint pictures, to make toys; |
I can…/We can… |
Ex. 2 p. 12 |
Ex.1,4 p.11,12 |
Ex.3p.12 |
WB |
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Розпізнавати знайомі слова, описувати клас
|
||||||||||||
6 |
|
Розклад уроків. Повторення. Розвиток навичок писемного та усного продукування. |
Days of the week; school subjects; |
I have…; I like…; |
https://www.youtube.com/watch?v=mXMofxtDPUQ&list=RDmXMofxtDPUQ&start_radio=1 |
Ex.5 p.13 |
Ex.5,8 p.13 |
Ex. 7 p.13; WB |
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Описувати свій шкільний день
|
||||||||||||
7 |
|
Мій улюблений шкільний предмет. Повторення. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом. |
School subjects; a subject; favourite |
I like/I don’t like doing smth…; What is your favourite….? |
Ex.1,3 p.14,15 |
Ex.1 p.14 |
Ex 4,5 p.15 |
WB |
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Ставити і відповідати на прості запитання |
||||||||||||
8 |
|
Наш розклад. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.
|
Days of the week; school subjects;Thank you! You are welcome; on (with days of the week) |
What lessons have you got? I have got… |
Ex.1,3 p.16,17 |
Ex.1,2 p.16 |
Ex. 4,5 p. 17 |
WB |
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Ставити і відповідати на прості запитання |
||||||||||||
9 |
|
Час історій. Розвиток навичок сприймання на слух та усної взаємодії. Рольові ігри. |
revision |
revision |
Ex.2 p.18 |
|
Ex.1,3 p.18 |
WB |
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Висловлювати власні думки
|
||||||||||||
10 |
|
Ми – творчі! Проектна робота. |
revision |
revision |
|
WB |
Ex.2 p.19 |
|
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Описувати шкільне життя
|
||||||||||||
11 |
|
Школа. Узагальнення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Ставити і відповідати на прості запитання |
||||||||||||
12 |
|
Школа Підсумковий урок. Діагностична робота |
|
|
|
|
|
|
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Розпізнавати знайомі слова
|
||||||||||||
Я, моя родина і друзі
|
|||||||||||||||||||||
13 |
|
Звідки ти?Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом. |
Language Camp; Meet new friends; a website; to record videos; to share a video on the site; me too,let’s try; numbers; to live |
You can…/I can….; Where are you from…?; I am from… |
Ex.1 p.22 |
Ex.1,2 p.22 Ex.2 (b) p.22 |
Ex.2 (b) p.22 Ex.3 p.23 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. Громадянська відповідальність Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Наводить приклади взаємодопомоги членам родини Пояснює вибір особистих символів. Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади свого внеску в життя громади. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Планує траєкторію власного життя Формулює особисті ціннісні пріоритети. Здоров'я і безпека Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Формулює правила безпеки онлайн спілкування. Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет Підприємливість та фінансова грамотність Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Ставити і відповідати на прості запитання |
|||||||||||
14 |
|
Це я!Розвиток навичок писемного продукування. Проектна робота. |
England,Poland, Ukraine, Spain, Germany,Canada |
Where are you from…?; I am from… |
|
|
Ex 5,6 p. 24 |
|
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Розпізнавати знайомі слова, що позначають кольори і цифри
|
||||||||||||
15 |
|
Моя адреса. Розвиток навичок усного продукування. Числівники 1-100.
|
Numbers 20-100; an address; a street, a house, a flat |
What is your address? |
Ex 1,2 p.25 |
Ex 1 p. 25 |
Ex.5 p.26 |
|
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Описувати зовнішність людини
|
||||||||||||
16 |
|
Звідки ти? Розвиток навичок усної взаємодії. Рольові ігри. |
Numbers 20-100; an address; a street, a house, a flat |
What is your address? |
|
Ex. 7 p. 27 |
Ex.6 p.26 |
|
Рахувати від 10 до 100 Ставити і відповідати на прості запитання |
||||||||||||
17 |
|
Моя сім’я та друзі. Розвиток навичок усного продукування. Робота з малюнками |
Family members; How old are you? |
I can…/I have got… |
Ex 1 p.28 |
Ex 1 p.28 |
Ex 2,4 p.28,29 |
|
Рахувати від 10 до 100 Ставити і відповідати на запитання з метою ідентифікації власника |
||||||||||||
18 |
|
Я умію гарно рахувати. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом. |
Numbers (20-100); plus,minus; kind; |
He\She is… years old. |
Ex.3 p.30 |
Ex.1p.30 |
Ex 4,5 p.30 |
|
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Розпізнавати знайомі слова, що позначають кольори і цифри
|
||||||||||||
19 |
|
Домашні обов’язки. Розвиток навичок усної вза. Робота в парах. |
Help about the house; vacuum the carpet; wash the dishes; feed our cat; walk our dog; water the plants; |
Let’s …; Can you …?; |
Ex.1 p.31 |
Ex.1,2 p.31 |
Ex. 3 p.31 |
|
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Описувати зовнішність людини |
||||||||||||
20 |
|
Домашні обов’язки. Розвиток навичок усного продукування. Проектна робота. |
Help about the house; vacuum the carpet; wash the dishes; feed our cat; walk our dog; water the plants; |
Present Simple; Who?; When?;always;every day; never; |
|
Ex.4,7 p.32 |
Ex.4,5,6 p.32 |
|
Рахувати від 10 до 100 Ставити і відповідати на прості запитання |
||||||||||||
21 |
|
Час історій. Розвиток навичок сприймання на слух та усної взаємодії. Рольові ігри. |
revision |
revision |
Ex 2 p. 33 |
Ex 1 p. 33 |
Ex.3 p. 33 |
|
Рахувати від 10 до 100 Ставити і відповідати на запитання з метою ідентифікації власника |
||||||||||||
22 |
|
Ми – творчі! Проектна робота. |
revision |
revision |
|
|
|
|
Розповідати про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити |
||||||||||||
23 |
|
Моя сім’я та друзі. Узагальнення вивченого матеріалу.
|
revision |
revision |
|
|
Ex.1 p. 35 |
|
Продукувати прості речення з метою опису своєї сім’ї Розповідати про свою родину |
||||||||||||
24 |
|
Моя сім’я та друзі. Підсумковий урок. Діагностична робота. |
revision |
revision |
|
Ex.2 p.36 |
Ex. 3 p.36 |
|
Описувати зовнішність, називати кількість предметів, розповідати про свої уподобання |
||||||||||||
Людина
|
|||||||||||||||||||||
25 |
|
Зовнішність моїх друзів. Розвиток навичок сприймання на слух. Робота з малюнками. |
A birthday party;a princess; hair;curly;staight;long;short;blond;dark;big;small;nose;mouth;funny;glasses; an eye; an ear; teeth; a pirat; |
To be;pronouns; have/has; |
Ex 1,3 p.37,38 |
Ex 1,2 p.37,38 |
Ex. 2,4 p. 38 |
|
Громадянська відповідальність Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. Підприємливість та фінансова Грамотність Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.
|
Розуміти знайомі слова у супроводі малюнків Розповідати про щоденні справи |
|||||||||||
26 |
|
Зовнішність моїх іграшок. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом.
|
a tooth/teeth; a foot/feet; man/woman;head;an arm;hand;leg;finger;toe; a secret; guess; |
Plural of the nouns; it’s/it’s not; is it …?; |
Ex. 1 p. 39 |
Ex. 1 p. 39; Ex. 2 (a) p. 40 |
|
|
Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ |
||||||||||||
27 |
|
Зовнішність моїх іграшок. Розвиток навичок писемного продукування. Проектна робота. |
a tooth/teeth; a foot/feet; man/woman;head;an arm;hand;leg;finger;toe; a secret; guess; |
Plural of the nouns; it’s/it’s not; is it …?; |
Ex. 3 p. 40 |
Ex.4 (a) p.41 |
Ex. 2 (b) p. 40; Ex. 4 (b) p. 41 |
|
Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ Відповідати на питання партнера |
||||||||||||
28 |
|
Люди різних професій. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом та малюнками. |
A doctor; a programmer; a vet; a farmer; a shop assistant; a pilot; a driver; a police officer; a teacher; learn;a profession; |
Let’s; I can …; |
Ex. 1,3 p. 42 |
Ex. 1 p. 42 |
Ex. 2,4 p. 42,43 |
|
Називати професії, ставити запитання, хто ти за професією |
||||||||||||
29 |
|
Я хочу бути інженером. Розвиток навичок сприймання на слух. Робота з малюнками. |
Professions; jounalist; tv programms, cook, to cook food, a farmer, a designer, to make clouthes; an engineer; to make machines and devises, a mechanic, to fix ; all cars; an artist; to paint pictures;man-men;woman-women; child-children |
Present Simple, plurals |
Ex. 1,3 p. 44,45 |
Ex. 1 p. 44 |
Ex.2 p.44 |
|
Називати професії, ставити запитання, хто ти за професією Розповідати про обрану професію |
||||||||||||
30 |
|
Різноманітність професій. Розвиток навичок писемного продукування. Проектна робота. |
Professions; jounalist; tv programms, cook, to cook food, a farmer, a designer, to make clouthes; an engineer; to make machines and devises, a mechanic, to fix ; all cars; an artist; to paint pictures;man-men;woman-women; child-children |
Present Simple, plurals, this/these |
|
Ex. 4 p.46 |
|
|
Надавати відповіді на запитання Розповідати про хатні обов’язки |
||||||||||||
31 |
|
Чий це комп’ютер? Розвиток навичок сприй-ня на слух. Робота з малюнками Присвійний відмінок імен |
To play together; it’interesting; professions; |
Possessive case |
Ex. 1,2 p. 47 |
Ex. 1 p. 47 |
Ex. 3,4 p. 48 |
|
Ставити та відповідати на запитання Розповідати про свій розпорядок дня |
||||||||||||
32 |
|
Що у твоєму ланч-боксі? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах. |
professions |
|
Ex. 2 p. 49 |
Ex. 1,3 p. 49,50 |
Ex. 4 p. 50 |
|
Відповідати на загальні запитання Розповідати про професії |
||||||||||||
33 |
|
Ким ти хочеш бути? Формування навичок писемного продукування. Написання слів. |
revision |
revision |
Ex. 1 p.51 |
Ex. 2 p.51 |
Ex. 3 p.51 |
|
|
Правильно вимовляти та читати звуки /pr/, /br/, /cr/, /gr/, /fr/, /tr/, /dr/ |
|||||||||||
34 |
|
Ми – творчі! Проектна робота. |
revision |
revision |
|
Project work p.52-53 |
|
|
|
Називати професії, розповідати про щоденні справи. Ставити та відповідати на запитання про щоденні справи |
|||||||||||
35 |
|
Світ професій. Узага-ня вивченого матеріалу. |
revision |
revision |
Ex 1 p. 54 |
EX.2 p. 55 |
|
|
|
Відповідати на загальні запитання Розповідати про професії |
|||||||||||
36 |
|
Світ професій. Підсумковий урок. Діагностична робота. |
revision |
revision |
|
|
|
|
|
Називати професії, розповідати про щоденні справи. Ставити та відповідати на запитання про щоденні справи |
|||||||||||
Свята і традиції України та країн виучуваної мови |
|
|
Відповідати на загальні запитання Розповідати про професії |
||||||||||||||||||
37 |
|
Календар. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з лексикою. |
Season;month;spring.summer,autumn,winter; March, April,May, June, July, August, September, October, November, December, January, Ferbruary; |
How many… ?;What month is it…?; There are….; |
Ex.1 p. 56 |
Ex.1,2,3 p. 56,57 |
Ex. 4 p.57 |
|
Громадянська відповідальність
Порівнює свята й традиції в різних країнах.
|
Ставити запитання та давати відповідь Вивчити дні тижня |
|||||||||||
38 |
|
Коли твій День народж? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в пар |
March, April, May, June, July, August, September, October, November, December, Ferbruary; |
In March…; |
Ex. 1,2 p. 58 |
Ex. 1 p. 58 |
Ex.3 p.59 |
|
|
Вивчити місяці року. Розповідати історію за картинками
|
|||||||||||
39 |
|
Вечірка на День народження. Розвиток навичок усної взаємодії. Визначення часу. |
Happy Birthday!; in the cafe; |
Saying the time; When? Where?; |
Ex. 1,3 p. 60,61 |
Ex. 1,2 p. 60 |
Ex. 4,5 p. 61 |
|
|
Розповідати про день народження, вживати місяці року Ставити запитання та давати відповіді Написати про свій день народження |
|||||||||||
40 |
|
День Святого Миколая. Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом. |
Celebrate; Christmas; St. Nicolas Day; holiday; bring presents; put presents; |
Present Simple |
Ex. 1,3 p. 62,63 |
Ex. 1,2,4 p. 62,63 |
Ex. 5 p. 63 |
|
|
Розповідати про пори року в Канаді та в Австралії |
|||||||||||
41 |
|
Щасливого Різдва! Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з текстом. |
Merry Christmas!; prepare for …;decorate the Christmas tree; put balls, stars; candies; cook a turkey; pudding; on, under, in
|
|
Ex. 1,3 p. 64,65 |
Ex. 1 p. 64 |
Ex. 4 p. 65 |
|
|
Ставити запитання та давати відповіді на запитання Розповідати про дозвілля |
|||||||||||
42 |
|
Пори року та дозвілля. Розвиток навичок письма. |
|
|
|
|
|
|
|
Ставити запитання та давати відповіді на запитання Розповідати про дозвілля |
|||||||||||
43 |
|
Шкільні предмети. Розклад уроків Розвиток діалогічного мовлення. |
|
|
|
|
|
|
|
Ставити запитання та давати відповіді. Розповідати про розклад уроків та улюблений предмет |
|||||||||||
44 |
|
Пори року в Україні. Розвиток навичок письма. |
|
|
|
|
|
|
|
Продукувати прості речення про пори року в Україні Виконати проектну роботу |
|||||||||||
45 |
|
Діти з різних країн світу. |
|
|
|
|
|
|
|
Продукувати прості речення про своє дозвілля |
|||||||||||
46 |
|
Час історій. Розвиток навичок сприймання на слух та усної взаємодії. Рольові ігри. Ми – творчі! Проектна робота. |
revision |
Ex. 2 p.70 |
Ex. 1 p.70 |
Ex. 3 p.70 |
|
|
|
||||||||||||