Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі за підручником Нерсисян М.А,
Піроженко А.О «English» ІІ семестр (3години на тиждень)
№ з/п |
Дата |
Підтема |
Очікувальні результати |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||||
|
|
ІІ семестр |
|
Тема 4. |
Громадські місця |
|
|
|
|
||||||
50 |
|
Де краще жити: в місті чи в селі? |
Розповідає про свій вибір |
Ex. 1,2 p.96 |
|
Ex. 3,4 p. 97 |
|
Ex. 5 p.97 |
|
Ex.6 p.97 |
|||||
51 |
|
Інфраструктура великих міст
|
Висловлює думку |
|
Preposition of Place |
|
Ex. 9 p.99 |
Ex. 10 p.99 |
Ex. 7 p.98 |
Ex. 11 p.99 |
|||||
52 |
|
Рідний дім |
Використовує нові ЛО |
Ex.1-5 p.100-101 |
Quantifiers |
Ex.6 p. 101 |
Ex. 8,9 p. 102 |
Ex.12, 13 p. 103 |
Ex. 11 p.103 |
Ex.14 p.103 |
|||||
53 |
|
Мистецькі громадські місця |
Запитує та надає інформацію |
Ex.1-3 p.104-105 |
|
Ex.4,5 p. 105 |
Ex.7-9 p. 106 |
Ex. 9 p. 106
|
|
Ex. 10 p. 107
|
|||||
54 |
|
Фестивалі мистецтв |
Розповідає про фестивалі мистецтв |
|
Determiners |
|
|
Ex. 11,12 p.107 |
Ex. 10 p.107 |
Ex.13 p. 107 |
|||||
55 |
|
Сцена чи екран? |
Аргументує свій вибір |
Ex.1-4 p.108 |
|
Ex.9 p.109
|
Ex. 6 p.109
|
Ex. 5,7, 8 p. 109 |
Ex.10 p.110 |
Ex. 11 p. 110 |
|||||
56 |
|
Непряма мова |
Вживє непряму мову |
|
Reported speech |
|
|
Ex.8 p.109 |
Ex. 12,13 p. 111 |
Ex. 15,p. 111 |
|||||
57 |
|
Мистецтво шопінгу |
Розпитує з метою уточненн |
Ex. 1-2 p.112 |
|
Ex. 6, 7 p. 113-114 |
|
|
Ex. 4, 5 p.113 |
Ex.3 p.112 |
|||||
58 |
|
З життя шопоголіків
|
Надає оцінку |
|
Reporting Verbs |
|
|
Ex. 9 p.115 |
Ex.8 p.115 |
Ex. 10 p.115 |
|||||
59 |
|
Мистецтво надихає |
Обмінюється думками |
Ex. 2 p.116 |
|
Ex. 4,5 p.118 |
Ex. 8 p.118 |
Ex.5 p. 117 |
|
Ex.3 p.116 |
|||||
60 |
|
Мистецтво-терапія |
Розповідає про мистецтв |
|
Prepositions |
|
|
Ex. 11 p.119 |
Ex. 9, 10 p.119 |
Ex. 1 p.122-123 |
|||||
61 |
|
Бернард Шоу «Пігмаліон» |
Читаємо в оригіналі |
Ex.1 p.123 |
|
|
|
Ex.2 p.123 |
Ex.3 p.123 |
Ex.1 p.120 |
|||||
62 |
|
Повторення граматичного матеріалу |
Reported Speech |
|
|
|
Ex.1 p.121 |
Повторити ЛО |
|||||||
63 |
|
Виконання граматичних вправ |
|
|
|
|
|
|
Ex.2, p.123 |
||||||
64 |
|
Повторення лексичного та грамат матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Ex.3, с.123 |
||||||
65 |
|
Контроль знань з теми |
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
||||||
|
|
|
|
Тема5: Наше здоров’я і проблеми довкілля |
|
|
|
|
|||||||
66 |
|
Здоровий спосіб життя |
Вживає нові ЛО |
Ex. 1, 3 p. 125 |
|
Ex. 5, 6 p.126-127 |
Ex. 2 p.125 |
|
|
Ex.4 p.126 |
|||||
67 |
|
Чи варто дотримуватись дієт? |
Аргументує свій вибір |
Ex.7 p. 127 |
Quantifiers |
Ex.9 p.128 |
|
Ex. 10 p.128 |
Ex. 8 p.127 |
Ex. 11p.128 |
|||||
68 |
|
Місця громадського харчування |
Веде бесіду по темі |
Ex. 1,2 p.129
|
|
Ex.4 p.130
|
|
Ex.5 p.130 |
|
Ex.3 p.129 |
|||||
69 |
|
Улюблені страви |
Вживає Passive Voice |
|
Passive Voice |
|
Ex. 6, 7 p.131 |
Ex. 9 p. 132 |
Ex. 8 p.132 |
Ex. 10 p.132 |
|||||
70 |
|
Охорона здоров’я |
Висловлює свої враженн |
Ex. 1, 2 p.133
|
|
Ex. 4, 5 p.134-135 |
|
Ex.6 p 135 |
|
Ex. 3 p.135 |
|||||
71 |
|
Охорона здоров1я |
Розповідає, обмінюється думк |
|
Participle Clauses |
|
Ex.7,8 p.135 |
Ex. 9 p. 135 |
Ex. 10 p.136 |
Ex.10 p.136 |
|||||
72 |
|
Сімейні лікарі |
Вживає діприкмет |
|
Participle |
|
|
|
|
Ex.11 p.136 |
|||||
73 |
|
Сучасні технології в медицині |
Розпитує, уточнює |
Ex. 1,2 p.137 |
|
Ex. 4,5 p.138
|
|
|
|
Ex.3 p.137 |
|||||
74 |
|
За здоровий спосіб життя |
Аргументує вибір |
Ex. 6 p.139 |
Nouns with prepositions |
Ex. 6 p. 139 |
|
Ex. 9 p.140 |
Ex. 8 p.140 |
Ex.10 p.140 |
|||||
75 |
|
Світ навколо нас |
Описує, розпові дає |
Ex.1,3 p. 141 |
|
Ex.4 p. 142 |
|
Ex.2 p.141 |
|
Ex.6 p.143 |
|||||
76 |
|
Екосистема України |
Надає важливу інформац |
|
Collective nouns
|
|
Ex. 7,8 p. 143 |
Ex. 12 p. 144 Pair Work |
Ex. 10 p.144 |
Ex.13 p .144 |
|||||
77 |
|
Життя в еко-спільноті |
Веде бесіду |
Ex. 1, 2 p.145 |
|
Ex. 3,4 p. 146 |
|
|
|
Ex.5 p.147 |
|||||
78 |
|
Проблеми довкілля |
Правильн вживає грам структури |
|
Reporting Verbs |
|
Ex.8,9 p.148 |
Ex.10 p.148 |
Ex.6 p.147 |
Ex.11 p.148 |
|||||
79 |
|
Чарльз Дікенс «Урок англійської....» |
Читаємо в оригіналі |
|
|
Ex.1 p.151 |
|
Ex.2 p.152 |
|
Ex.3 p.152 |
|||||
80
|
|
Проблеми довкілля |
|
|
|
|
Ex.1 p.150 |
Ex.1 p.149
|
|||||||
81 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
82 |
|
Контроль навчальних досягнень з теми |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
Тема 6: Україна в світі |
|
|
|
|
|||||||
83 |
|
Українська ідентичність |
Використовує ЛО |
Ex.1,2 p.154 |
|
Ex.4 p.155 |
|
Ex.6 p.156
|
Ex.5 p.156
|
Ex.3 p.154 |
|||||
84 |
|
Історія україн-ської мови |
Вживає артиклі |
|
Articles Review |
|
Ex.8 p.158 |
Ex.10 p.158 |
Ex. 7p. 157
|
Ex.9 p.158 |
|||||
85 |
|
Політичний устрій |
Розуміє прочитан |
Ex.1,2 p.159 |
|
Ex. 5 p.160-161 |
|
Ex. 7 p.161
|
Ex. 4 p.160
|
Ex.3 p.159 |
|||||
86 |
|
Безвіз до Європи |
Висловлює думку |
|
Conditionals |
|
|
Ex.8 p.161 |
Ex.9 p.162 |
Ex.10, p.162 |
|||||
87 |
|
Соціальні проблеми |
Аналізує, робить висновки |
Ex.1,2 p.164 |
|
Ex.5, 6 p. 165 |
|
|
Ex.3 p.165 |
Ex.11 p.163 |
|||||
88 |
|
Причини емі-грації з України |
Вживає умовні речення |
|
Conditional clauses |
|
|
Ex.11 p.168 |
Ex.8 p.167 Ex.9 p.167 |
Ex.10 p.168 |
|||||
89 |
|
Правосуддя в Україні |
Вживає нові ЛО |
Ex.1,2 p.169
|
|
Ex.5 p.170 |
|
Ex.4 p.170 |
Ex.6,7 p.170-171 |
Ex.12 p.168 |
|||||
90 |
|
Права та обов’язки |
Вживає розділові запитання |
|
Question tags |
|
Ex.11 p.172 |
Ex.12 p.172 |
Ex.8,9 p.172 |
Ex.3 p.169 |
|||||
91 |
|
Правосуддя в Україні |
Надає інформацію |
Ex.1 p.174 |
|
Ex.1 p.174 |
|
p.174 Ex.5 p.175 |
|
Ex10 p172 |
|||||
92 |
|
Права та обов’язки |
Розповідає про права та обов’язки |
|
Inversion |
|
Ex.9,10 p.176 |
Ex.14,15 p.178 |
Ex.11p.177 Ex.13 p.178 |
Ex.12 p.178 |
|||||
93 |
|
Міжнародні організації |
Обмінюється думками |
|
|
Ex.1 p.181 |
|
Ex.3 p.182 |
Ex.2 p.182 |
Ex.1 p.179 |
|||||
94 |
|
Діяльність ОБСЄ |
|
|
|
|
|
Ex.1 p.180 |
Повторити ЛО |
||||||
95 |
|
Читаємо в оригіналі |
|
|
|
|
|
|
Ex16 p.178 |
||||||
96 |
|
Контроль навчальних досягнень х теми |
|
|
|
|
|
|
Повторити часові форми |
||||||
97 |
|
Повторення ЛО |
ЛО теми |
|
|
|
Підготувати повідомлення |
||||||||
98 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Ex.2 p.183 |
||||||
99 |
|
Повторення лексико граматичного матеріалу |
|
|
|
Ex.1 p.183 |
|
|
Ex.3 p.184 |
Ex.4 p.184 |
|||||
100 |
|
Повторення. Контроль аудіювання |
|
Ex.7 p.185 |
Ex. 5,6 p.184 |
|
|
Ex.8 p.185 |
|
Ex.9 p.185 |
|||||
101 |
|
Мої плани на майбутнє. Контоль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати про свої плани |
|||||
102 |
|
Повторення вивчених граматичних структур |
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Повторити Conditionals |
|||||
103 |
|
Повторення граматичних структур. Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Завдання для контролю письма |
Повторити часові форми
|
|||||
104 |
|
Повторення вивченого лексико граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
|||||
105 |
|
Підсуковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||