Календарно-тематичне планування з німецької мови (11 клас, І семестр) складено за Програмою для загальноосвітніх навчальних закладів 10-11 класи. Іноземна мова як друга. Профільний рівень, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 №1407. 3 години на тиждень. Навчальний матеріал, передбачений програмою, розподілено в межах сфер та тематики ситуативного спілкування. Викладання здійснюється за підручником Н.Басай, В.Орап, Р.Кириленко Німецька мова (7-ий рік навчання, рівень стандарту).Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти. Київ, «Методика паблішн», 2019 |
|||||||
№ |
Дата |
Тема |
Очікуваний результат |
Ключові компетентності |
Наскрізні вміння |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
|
|
Lektion 1. Lebensstil. Gefühle, Emotionen, Träume Змістові лінії: 1.Громадянська відповідальність. Обговорює систему цінностей сучасної молоді. Усвідомлює важливість толерантного ставлення до інтересів і потреб інших людей. 2. Здоров'я і безпека. Висловлює власні судження щодо користі здорового харчування. |
|
||||
1 |
|
Почуття, емоції, мрії |
Без підготов- ки вступає в розмову з теми,знає лексичні одиниці,вміє їх вживати на письмі та усно. Знає правила утворення Konjunktiv ІІ
|
Громадянські та соціальні Вільне володіння державною мовою |
Уміє висловлювати власну думку усно й письмово; критично мислить, здатний логічно обґрунтовува- ти свою позицію |
die Leidenschaft, -en der Liebeskummer |
Konjunktiv ІІ |
2 |
|
Кохання |
Розуміє зміст повідомлень на форумі, уміє вживати Konjunktiv ІІ модальних дієслів |
Інформаційно-комунікаційна Вільне володіння державною мовою |
Сприймає, розуміє інформацію, виявляє припущення та інформацію, надану в тексті в неявному вигляді
|
sitzen lassen sich streiten (mit + Dat) die Streiterei, die Szene, -n versetzen. verzweifelt weiter- kommen zuruck- erobern |
Konjunktiv der Modalverben |
3 |
|
Молодіжний форум |
Уміє написати повідомлення на форумі, дати пораду |
Інформаційно-комунікаційна Математична |
передає словесно власні думки, почуття, переконання, зважаючи на мету та учасників комунікації та обираючи для цього відповідні мовленнєві стратегії
|
der Schlaf Schluss machen die Seele, -n |
|
4 |
|
Дайте пораду |
Вступає в діалог використовуючи мовні кліше |
Навчання упродовж життя Математича |
аналізує й оцінює доказовість і вагу аргументів у судженнях, враховує протилежні думки і контраргументи
|
funken |
Konjunktiv ІІ |
5 |
|
У мене є мрія |
Висловлює власну думку, описуючи фото, знає лексичний матеріал,розуміє зміст текстів з теми |
Навчання упродовж життя Інноваційність Підприємливість і фінансова грамотність |
Висловлює послідовні, несуперечливі, обґрунтовані міркування у вигляді умовиводів/суджень, |
sich entscheiden (fur +Akk.) das Ergebnis, -se
|
Konditionalsatze |
6 |
|
Мрія суперзірки |
Переказує зміст тексту, вживає в мовленні Bedigungssätze in der Vergangenheit |
Інноваційність Вільне володіння державною мовою Підприємливість і фінансова грамотність |
висловлює ідеї, пов'язані з новим розумінням тексту після його аналізу та добору контраргументів
|
das Finale, - sich fugen (in + Akk.) die Jury,-s der Kandidat, |
Bedigungssätze in der Vergangen heit |
7 |
|
Було б краще, якби… |
Вживає Konjunktiv ІІ в діалогічному мовленні, розуміє на слух тексти з теми, знає керування дієслів |
Математична |
Пропонує рішення для розвитку й перевірки ідей та вирішення проблем (створення цінностей) |
ausscheiden besitzergreifend der Beweis, beweisen egal eifersuchtig |
KonjunktivII Verben mit Präpositionen |
8 |
|
Здоровий спосіб життя |
Відповідає на запитання з теми, проводить опитування |
Інформаційно-комунікаційна Навчання упродовж життя Громадянська і соціальна компетентності |
Уміє висловлювати власну думку; критично мислить, здатний логічно обґрунтовува- ти свою позицію |
genugend das Gewicht, greifen das Trinkverhalten meiden mindestens rauchen schaffen der Schlaf |
|
9 |
|
Що важливе для здоровя |
Розповідає, користуючись опорною схемою, формулює запитання з теми |
Навчання упродовж життя Громадянські і соціальні компетентності |
Творчо мислить, використовуючи ідеї інших |
sich (Dat.) abgewohnen ausgewogen ausreichend |
|
10 |
|
Про що мріє німецька молодь? |
Розуміє текст при читанні, пише повідомлення на інтернет-форумі |
Інформаційно-комунікаційна Інноваційність Підприємливість і фінансова грамотність |
Уміє висловлювати власну думку усно й письмово; критично мислить, здатний логічно обґрунтовува- ти свою позицію |
|
Fragen mit Verben und Präpositionen |
11 |
|
Робота з граматичним матеріалом |
Вживає KonjunktivII, знає керування дієслів
|
Математична компетентність Вільне володіння державною мовою |
Пропопонує рішення для вирішення проблем Планує свою і групову роботу |
|
Wiederholung |
|
|
Lektion 2. Lebensstil. Familienkonflikte Змістові лінії. 1.Громадянська відповідальність.Обговорює систему цінностей сучасної родини;усвідомлює важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань інших людей; визначаєх життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру. 2. Здоровя і безпека.Усвідомлює різні стилі розвязання конфліктів.3. Підприємливість та фінансова грамотність. Усвідомлює необхідність бути заощадливим для покращення добробуту своєї родини. |
|
||||
12 |
|
Стосунки в сімї |
Читає з повним розумінням, знає лексичні одиниці,вміє їх вживати на письмі та усно |
Громадянські і соціальні компетентності
Інформаційно-комунікаційна
|
Сприймає, розуміє інформацію, виявляє припущення та інформацію, надану в тексті в неявному вигляді
|
die Beziehung, -en das Verhaltnis, sich verstehen |
|
13 |
|
Сімейні конфлікти |
Без підготовки вступає в розмову з теми. Вільно вживає зворотні дієслова |
Громадянські і соціальні компетентності Вільне володіння державною мовою |
Уміє висловлювати власну думку усно й письмово; критично мислить, здатний логічно обґрунтовува- ти свою позицію |
auskommen (mit + Dat.) beneiden j-n (um + Akk.) besitzergreifend besorgt der Freiraum, -e |
Reflexive Verben |
14 |
|
Стосунки з батьками |
Розуміє на слух діалоги з теми, складає власні діалоги за зразком |
Громадянські і соціальні компетентності Інформаційно-комунікаційна
|
передає словесно власні думки, почуття, переконання, співпрацює з іншими |
|
Rektionen der Verben |
15 |
|
Чи ліберальні твої батьки? |
Знає ЛО, вживає в мовленні структуру Je…desto… Розповідає про стосунки з батьками |
Математична Громадянські і соціальні компетентності Вільне володіння державною мовою |
Уміє висловлювати власну думку; критично мислить, здатний логічно обґрунтовува- ти свою позицію |
Patchworkfamilie, -n die Privatsphare |
Je…desto… |
16 |
|
Суперечки з батьками |
Знає відмінювання дієслова lassen,без підготовки вступає в дискусію |
Математична Громадянські і соціальні компетентності |
Уміє висловлювати власну думку усно й письмово; критично мислить, здатний логічно обґрунтовува- ти свою позицію |
leiden (unter + Dat.) schimpfen (auf + Akk.) schuld sein (an + Dat.) sich streiten (uber + Akk.)
|
Das Verb lassen |
17 |
|
Обовязки по дому |
Розігрує ситуації в різни ролях. Вміє вживати прийменники місця |
Вільне володіння державною мовою Підприємливість і фінансова грамотність |
планує свою і групову роботу, підтримує учасників групи |
unordentlich die Unordnung der Haushalt, -e |
Verben mit Wechsel- präpositionen |
18 |
|
Втеча з дому |
Читає з повним розумінням, формулює запитання |
Навчання впродовж життя Підприємливість і фінансова грамотність |
Сприймає, розуміє інформацію, виявляє припущення та інформацію, надану в тексті в неявному вигляді |
abhauen. sich argern (uber + Akk.) |
|
19 |
|
Вирішення конфлікту |
Складає та записує оповідання за опорними словами |
Підприємливість і фінансова грамотність Навчання впродовж життя |
Творчо мислить, продукує нові ідеї |
die Suchmeldung, -en das Taschengeld umarmen
|
Je… desto |
20 |
|
Стосунки в моїй сімї |
Пише повідомлення на інтернет-форумі |
Громадянські і соціальні компетентності Інформаційно-комунікаційна
|
Уміє висловлювати власну думку усно й письмово; критично мислить, здатний логічно обґрунтовува- ти свою позицію |
verstandnisvoll sich verstehen das Vertrauen |
|
21 |
|
Повторення |
Володіє лексичним і граматичним матеріалом, виконує тестові завдання |
Інформаційно-комунікаційна Математична компетентність
|
Пропопонує рішення для вирішення проблем Планує свою і групову роботу |
|
Wiederholung |
|
|
Lektion 3. Rund um das Essen Змістові лінії. 1. Екологічна безпека та сталий розвиток. Оцінює переваги органічних продуктів. Складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму .2.Здоровя і безпека. Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоровя людини. 3.Підприємливість та фінансова грамотність. Обгрунтовує корисність раціонального харчування. |
|
||||
22 |
|
Покупки |
Розуміє зміст оголошень на слух. Порівнює ціни в німецькому супермаркеті та в Україні |
Математична Еклогічна Навчання впродовж життя |
Сприймає, розуміє інформацію, доводить надійність аргументів, підкріплюючи власні умовиводи фактами з тексту |
das Netz, -e das Packchen, - der Bund der Kasten, - ”en, |
Substsntiv. Systematisierung |
23 |
|
Святковий стіл |
Записує список продуктів за рецептом. Розуміє діалог на слух |
Громадянські і соціальні компетентності Математична
|
Сприймає,розуміє, аналізує й оцінює інформацію |
|
|
24 |
|
Рецепти улюблених страв |
Складає рецепт страви. Знає ЛО, вживає їх в усному мовленні та на письмі |
Вільне володіння державною мовою Інформаційно-комунікаційна
|
Застосовує власний досвід та знання інших для створення нових ідей |
dieNaschkatze, die Nuss-Nougat-Creme, das Netz, -e das Packchen, der Pfannkuchen, - der Quark |
Adjektiv (Schwache Dekl.) |
25 |
|
В супермаркеті |
Реконструює діалоги, знає фрази покупця та продавця |
Громадянські і соціальні компетентності
|
Формулює проблеми, знаходить засоби для їх рішення |
die Chips (kein Singular) der Eierkuchen, - die Erdbeere, -n erlaubt sein |
|
26 |
|
Про смаки не сперечаються |
Без підготовки вступає в дискусію, використовує опорні слова |
Вільне володіння державною мовою Громадянські і соціальні компетентності
|
Уміє висловлювати власну думку усно й письмово; критично мислить, здатний логічно обґрунтовува- ти свою позицію |
der Geschmack, -”e/-’’er |
Adjektiv (Gemischte Dekl.) |
27 |
|
Продукти харчування |
Знає ЛО теми, має уявлення про традиції харчування в Німеччині |
Вільне володіння державною мовою Інформаційно-комунікаційна |
передає словесно власні думки, переконання, співпрацює з іншими |
|
Adjektiv (Starke Dekl.) |
28 |
|
Вегетаріанські страви |
Вільно володіє лексичним матеріалом, читає з повним розумінням |
Громадянські і соціальні компетентності Екологічна компетентність |
Сприймає, розуміє інформацію |
sich beschranken |
|
29 |
|
Фастфуд |
Вступає в дискусію, наводить контраргументи |
Інноваційність Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Уміє висловлювати власну думку усно й письмово; критично мислить, здатний логічно обґрунтовува- ти свою позицію |
|
|
30 |
|
У ресторані. Меню |
Знає фрази для замовлення меню, вживає їх в ситуативному мовленні |
Громадянські і соціальні компетентності Навчання впродовж життя
|
Формулює проблеми, знаходить засоби для їх рішення |
die Backmischung, -en die Beilage, -n das Bier, -e billig |
Lokalsatze |
31 |
|
Українська кухня |
Знає назви українських страв, презентує українську кухню |
Громадянські і соціальні компетентності Інформаційно-комунікаційна |
Оцінює способи розв’язання проблем, планує свою і групову роботу |
|
|
32 |
|
Німецька кухня |
Знає назви німецьких страв, презентує німецьку кухню |
Громадянські і соціальні компетентності Інформаційно-комунікаційна
|
Оцінює способи розв’язання проблем, планує свою і групову роботу |
das Gummibarchen |
|
|
|
Lektion 4. Kunst Змістові лінії.1.Громадянська відповідальність. Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва.2. Здоровя і безпека. Дискутує довкола епитання впливу мистецтва на емоційний стан людини.3.Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю. |
|||||
33 |
|
Книга зa сімома печатками |
Знає ЛО, вживає їх у мовленні; читає з повним розумінням, формулює запитання; утворює складні іменники |
Культурна Громадянські і соціальні компетентності Інформаційно-комунікаційна |
Сприймає, розуміє інформацію; висловлює ідеї, повязані зі змістом тексту |
die angewandte Kunst die Baukunst die bildende Kunst der Bildhauer die Bildhauerei beruhmt die Buhne darstellen die darstellende Kunst die Darstellung -en |
Substantiv |
34 |
|
Жанри мистецтва |
Розуміє визначення жанрів мистецтва, уміє їх пояснити, вступає в діалог з теми |
Культурна компетенція Громадянські і соціальні компетентності
|
Уміє висловлювати власну думку; критично мислить, здатний логічно обґрунтовува- ти свою позицію |
sich unterscheiden
|
|
35 |
|
В картинній галереї |
Знає найвідоміші картинні галереї світу, веде розмову за заданою ситуацією, знає правила утворення ступенів порівняння прикметників |
Культурна компетенція Громадянські і соціальні компетентності
|
|
das Ol die Olfarbe, -n der Optimismus der Pessimismus |
Steigerungsstufen der Adjektive |
36 |
|
Відвідання виставки |
Розуміє на слух автентичний текст, складає розповідь за планом |
Культурна компетенція Громадянські і соціальні компетентності Інформаційно-комунікаційна |
Сприймає, розуміє інформацію.Уміє висловлювати власну думку; критично мислить
|
die Gemaldegalerie |
|
37 |
|
Описуємо картину |
Володіє лексичним матеріалом, описує картину |
Культурна компетенція Громадянські і соціальні компетентності
|
Передає словесно власні думки, почуття |
der Vordergrund vorne in der Mitte der Mittelpunkt, -e |
|
38 |
|
Дрезденська картинна галерея |
Знає інформацію про Дрезденську картинну галерею, переказує текст |
Культурна компетенція Громадянські і соціальні компетентності Інформаційно-комунікаційна |
Сприймає, розуміє інформацію; уміє висловлювати власну думку |
der Betrachter aufgehдngt. der Ausdruck, sich ausdrucken |
Interrogativ- pronomen |
39 |
|
Останнє відвідання виставки |
Утворює підрядні речення з питальними займенниками, вступає в діалог з теми |
Культурна компетенція Громадянські і соціальні компетентності
|
Уміє висловлювати власну думку; критично мислить, здатний логічно обґрунтовува- ти свою позицію |
das Gefuhl gelingen
|
|
40 |
|
Враження від виставки |
Володіє лексичним матеріалом, пише повідомлення на інтернет-форумі |
Культурна компетенція Громадянські і соціальні компетентності Інформаційно-комунікаційна
|
Уміє висловлювати власну думку письмово; критично мислить, здатний логічно обґрунтовува- ти свою позицію |
sich ausdrucken authentisch das Autogramm, ausstellen
|
Steigerungsstufen der Adjektive |
41 |
|
Відомі художники |
Знає імена відомих художників та їх твори, презентує картини |
Культурна компетенція Громадянські і соціальні компетентності
|
Передає словесно власні думки, почуття; творчо мислить, продукує нові ідеї, використовує ідеї інших
|
|
Interrogativ- pronomen |
42 |
|
Повторення |
Володіє лексичним і граматичним матеріалом, виконує тестові завдання |
Інформаційно-комунікаційна Математична компетентність
|
Пропопонує рішення для вирішення проблем Планує свою і групову роботу |
|
Steigerungsstufen der Adjektive Interrogativ- pronomen |
43 |
|
Контроль аудіювання |
Розуміє на слух автентичний текст, виконує тестові завдання |
Навчання впродовж життя Інноваційність |
Сприймає, розуміє інформацю, відтворену технічними пристроями
|
|
|
44 |
|
Контроль читання |
Розуміє автентичний текст в читанні , виконує тестові завдання |
Навчання впродовж життя Інноваційність |
Сприймає, розуміє інформацю, передану в тексті |
|
|
45 |
|
Контроль письма |
Продукує письмове повідомлення в межах 90-100 слів |
Навчання впродовж життя Інноваційність |
Передає словесно (письмово) власні думки, почуття, переконаня, зважаючи на мету та обираючи для цього відповідні мовленнєві стратегії
|
|
|
46 |
|
Контроль говоріння |
Продукує власне висловлювання в межах 9-10 речень |
Навчання впродовж життя Інноваційність |
Передає словесно (письмово) власні думки, почуття, переконаня, зважаючи на мету та обираючи для цього відповідні мовленнєві стратегії |
|
|
47 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
Володіє лексичним і граматичним матеріалом, виконує тестові завдання |
Інформаційно-комунікаційна Математична компетентність
|
Пропопонує рішення для вирішення проблем Планує свою і групову роботу |
|
|
48 |
|
Плани на майбутнє |
Знає ЛО, без підготовки вступає в розмову |
Громадянські і соціальні компетентності Навчання впродовж життя |
Уміє висловлювати власну думку письмово; критично мислить, здатний логічно обґрунтовува- ти свою позицію |
|
Futurum I |