Календарно-тематичне планування з української мови для 6 класу
1 семестр 2023-2024 н.р.
вчитель Демченко Світлана Анатоліївна
Зі змінами, рекомендованими наказом № 698 МОН України від 03.08.2023 р.
Всього за навчальний рік — 140 год
РМ -8
КР- І-4,ІІ-4
Аудіювання — І-1, ІІ -1
Діалог — І-1, ІІ-1
Усний переказ — І-1. ІІ 1
Переказ- І-1. ІІ-1
Читання мовчки — І1-1, ІІ-1
Диктант І-1, ІІ-1
До підручника Онатій А., Ткачк Б.“Українська мова. 6 клас” (2023, вид-во “Букрек”)
№ |
Тема |
Дата |
Примітки |
1 |
Вступ. Краса звучання української мови |
|
|
2 |
Види звукових повторів.ритмічність, уникнення важкої вимови |
|
|
3-4 |
Збіг приголосних в словах іншомовного походження. Правопис слів іншомовного походження |
|
|
5 |
Багатство української мови:лексика,фразеологія,морфемні й граматичні ресурси |
|
|
6 |
Будова слова. Орфографія. Спільнокореневі слова, форми слова,значущі частини слова(повторення вивченого) |
|
|
7 |
РМ 1.Калейдоскоп афоризмів та віршів про рідну мову |
|
|
8 |
Правопис значущих частин слова |
|
|
9 |
Спільнокореневі слова й форми слова як засіб зв*язку в тексті |
|
|
10 |
Написання префіксів |
|
|
11-12 |
Правила написання префіксів -ечок-,-ечк-,-ичок-,-ичк-,-іння—ення-, -иння-, -ив(о), -ев(о).. |
|
|
13 |
Букви о,е,и в прикметникових суфіксах -ев-,-єв-,-ов-, --ин-,-ін-,- ичн- |
|
|
14 |
РМ 2.Стиль інтернет-спілкування в соціальних мережах. Ресурси інтернету. Добір і пошук інформації |
|
|
16 |
КР1.Диктант |
|
|
17 |
Антонімічні префікси й суфікси |
|
|
18 |
Незмінні й змінні слова |
|
|
19 |
Складні слова |
|
|
20 |
РМ 3. Інтернет та повідомлення в мережі. Оголошення. Втішення. |
|
|
21 |
Групи слів за вживанням:загальновживанні й обмеженого вжитку. Діалектна лексика |
|
|
22 |
РМ 4.Електронний лист. Вираження власних думок і почуттів стосовно суспільно чи особисто значущої події. |
|
|
23 |
КР 2.Лексика. Орфографія |
|
|
24 |
Словотвір як розділ мовознавства. |
|
|
25 |
Змінювання й творення слів |
|
|
26 |
Твірне слово |
|
|
27-28 |
Основні способи словотворення |
|
|
29 |
Творення й правопис складноскорочених слів |
|
|
30 |
Складні слова. Сполучні о,е в складних словах |
|
|
31 |
Правопис складних слів разом |
|
|
32 |
Правопис складних слів окремо |
|
|
33 |
Правопис складних слів через дефіс |
|
|
34 |
РМ 5.Вікіпедія як схованка складних слів |
|
|
35 |
Написання слів з пів. |
|
|
36-37 |
Зміни приголосних під час творення слів |
|
|
38 |
Словотвірний розбір слова |
|
|
39 |
РМ 6.Усний переказ тексту |
|
|
40 |
Узагальнення та систематизація вивченого |
|
|
41 |
Морфологія. Орфографія. Повторення вивченого про самостійні частини мови. Загальна жарактеристика частин мови. |
|
|
42 |
Службові частини мови. Вигук. |
|
|
43 |
Іменник. Загальне значення, морфологічні ознаки,синтаксична роль. |
|
|
44 |
Номінативна функція іменника в мовленні. Пряме й переносне значення. |
|
|
45-46 |
Велика буква та лапки у власних назвах |
|
|
47 |
Рід й число іменників |
|
|
48 |
Іменники, що мають форму тільки однини чи множини |
|
|
49 |
Відмінки іменників. Кличний відмінок |
|
|
50 |
Поділ іменників на відміни й групи |
|
|
51 |
РМ 7. Складання письмового допису в соцмережах про актуальну подію |
|
|
52 |
Збірні іменники |
|
|
53 |
Відмінювання іменників 1 відміни |
|
|
54 |
Відмінювання іменників 2 відміни.Особливості вілмінкових закінчень в Родовому відмінку однини іменників чоловічого роду |
|
|
55 |
Відмінювання іменників 3, 4 відміни |
|
|
56-57 |
Незмінюванні іменники. Рід незмінюваних іменників |
|
|
58 |
Відмінювання іменників, що мають тільки форму множини |
|
|
59 |
Особливості написання іменників у кличному відмінку |
|
|
60 |
Не з іменниками |
|
|
61 |
РМ 8. Есе на тему допису в соцмережах про тварин, які потребують захисту |
|
|
62 |
Правопис складних іменників |
|
|
63 |
Узагальнення та систематизація вивченого про іменник. Морфологічний розбір іменників |
|
|
64 |
КР 3.Іменник(тести) |
|
|
65 |
Прикметник. Повторення вивченого |
|
|
66 |
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні |
|
|
67 |
Короткі форми прикметників |
|
|
68 |
Ступені порівняння прикметників |
|
|
69 |
КР 4. |
|
|
70 |
Узагальнення та систематизація вивченого |
|
|
|
|
|
|