Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарне планування з інформатики на 2023/2024 н.р. 4 клас створене відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Р. Шияна Нова українська школа
Перегляд файлу

Календарне планування з інформатики на 2023/2024 н.р. 4 клас

створене відповідно до Типової освітньої програми,

розробленої під керівництвом Р. Шияна

Нова українська школа

 

№ з/п

Дата

Зміст уроку

Очікувані результати

Змістова лінія.   Навчальний зміст

 

 

Цифрове навчання

 

 

1

 

Інформаційні ресурси Інтернету. Рівні доступу до навчальних матеріалів

- описує основні функції доступних комп’ютерних пристроїв [4 ІФО 4-3.1-6]

- порівнює подібні функції у різних цифрових пристроях [4 ІФО 4-3.1-7];

- дотримується погоджених правил поведінки онлайн вдома та у школі [4 ІФО 5-4.1-3]

- дотримується часових обмежень користування цифровими пристроями [4 ІФО 5-4.1-2]

«Я у світі інформації»

2

 

Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі

- знаходить інформацію, що підтверджує чи спростовує просте твердження [4 ІФО 1-1.2-3];

- визначає джерела, потрібні для підтвердження чи спростування інформації [4 ІФО 1-1.4-5];

- обирає зручні для себе способи роботи з пристроями введення та виведення даних, упевнено користується цими способами роботи [4 ІФО 4-3.1-4]

«Я у світі інформації»

3

 

Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням

- використовує онлайнові ресурси (електронну пошту, форуми, середовища спільної роботи) для спільної діяльності та обміну думками [4 ІФО 4-3.3-2]

- добирає оптимальні форми подання інформації під час спілкування з людьми з особливими потребами та іншої культури  безпосередньо і в мережі [4 ІФО 5-4.2-2]

«Я і цифрові пристрої»

«Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві»

«Моя цифрова творчість

4

 

Сучасні пристрої та служби для співпраці

- описує основні функції доступних комп’ютерних пристроїв [4 ІФО 4-3.1-6]

- порівнює подібні функції у різних цифрових пристроях [4 ІФО 4-3.1-7];

- дотримується погоджених правил поведінки онлайн вдома та у школі [4 ІФО 5-4.1-3]

- дотримується часових обмежень користування цифровими пристроями [4 ІФО 5-4.1-2]

«Я і цифрові пристрої»

«Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві»

«Моя цифрова творчість

5

 

Співпраця в мережі

- визначає, чи вказаний автор статті [4 ІФО 1-1.4-6]

- ідентифікує час розміщення відомостей [4 ІФО 1-1.4-7];

- досліджує різні джерела цифрових даних, напр. онлайнові енциклопедії [4 ІФО 4-3.3-8]

- прогнозує наслідки плагіату в повсякденному житті та онлайн[4 ІФО 5-4.3-3];

- створює документи для збереження даних, комунікації та поширення результатів діяльності індивідуальної або групової роботи за допомогою цифрових пристроїв та програм [4 ІФО 2-2.4-1];

«Я у світі інформації»

«Я і цифрові пристрої»

«Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві»

«Моя цифрова творчість»

6

 

Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування

- створює документи для збереження даних, комунікації та поширення результатів діяльності індивідуальної або групової роботи за допомогою цифрових пристроїв та програм [4 ІФО 2-2.4-1];

- використовує відомі йому / їй технології і пристрої для оптимального спілкування з іншими людьми [4 ІФО 5-4.2-6]

- визначає позитивну і негативну соціальну та етичну поведінку щодо використання технологій [4 ІФО 5-4.2-1]

«Я і цифрові пристрої»

«Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві»

«Моя цифрова творчість

 

 

Інформаційний світ

 

 

7

 

Пошук інформації у різних джерелах

-шукає інформацію за ключовими словами та зберігає результати пошуку [4 ІФО 1-1.2-2]

- групує об’єкти (та/ або повідомлення, предмети, елементи тощо) за заданими чи самостійно визначеними ознаками [4 ІФО 1-1.3-3];

- структурує і впорядковує обрані веб-ресурси [4 ІФО 4-3.3-5];

- розрізняє веб-ресурси навчального та іншого призначення [4 ІФО 4-3.3-6];

«Я у світі інформації»

«Я і цифрові пристрої»

8

 

Надійні та не надійні джерела інформації

- знаходить інформацію, що підтверджує чи спростовує просте твердження [4 ІФО 1-1.2-3];

- знаходить інформацію про нові ідеї і поняття, у разі сумніву шукає підтвердження з різних джерел [4 ІФО 1-1.4-4];

- визначає джерела, потрібні для підтвердження чи спростування інформації [4 ІФО 1-1.4-5];

- розпізнає надійні і ненадійні джерела інформації за URL-адресою (розпізнає основні доменні імена) [4 ІФО 1-1.4-8];

- зважає на те, що в Інтернеті розміщують повідомлення люди з різними намірами, зокрема і з комерційною метою [4 ІФО 1-1.4-3]

- досліджує різні джерела цифрових даних, напр. онлайнові енциклопедії [4 ІФО 4-3.3-8]

«Я у світі інформації»

«Я і цифрові пристрої»

9

 

Адреса веб-ресурсу

- використовує онлайнові ресурси (електронну пошту, форуми, середовища спільної роботи) для спільної діяльності та обміну думками [4 ІФО 4-3.3-2]

- добирає оптимальні форми подання інформації під час спілкування з людьми з особливими потребами та іншої культури  безпосередньо і в мережі [4 ІФО 5-4.2-2]

«Я у світі інформації»

«Я і цифрові пристрої»

10

 

Бібліотека веб-ресурсів

-шукає інформацію за ключовими словами та зберігає результати пошуку [4 ІФО 1-1.2-2]

- групує об’єкти (та/ або повідомлення, предмети, елементи тощо) за заданими чи самостійно визначеними ознаками [4 ІФО 1-1.3-3];

- структурує і впорядковує обрані веб-ресурси [4 ІФО 4-3.3-5];

- розрізняє веб-ресурси навчального та іншого призначення [4 ІФО

«Я у світі інформації»

«Я і цифрові пристрої»

11

 

Чому важливо бути чесним

- визначає, чи вказаний автор статті [4 ІФО 1-1.4-6]

- ідентифікує час розміщення відомостей [4 ІФО 1-1.4-7];

- досліджує різні джерела цифрових даних, напр. онлайнові енциклопедії [4 ІФО 4-3.3-8]

- прогнозує наслідки плагіату в повсякденному житті та онлайн[4 ІФО 5-4.3-3];

- створює документи для збереження даних, комунікації та поширення результатів діяльності індивідуальної або групової роботи за допомогою цифрових пристроїв та програм [4 ІФО 2-2.4-1];

Я у світі інформації»

«Я і цифрові пристрої»

«Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві»

«Моя цифрова творчість»

 

 

Алгоритми і програми

 

 

12

 

Умови

- формулює очікуваний результат виконання створеної програми для різних початкових даних / сценаріїв роботи програми [4 ІФО 2-2.2-2]

- укладає блоки команд у правильному порядку для розв’язання задачі [4 ІФО 2-2.3-2]

«Моя цифрова творчість»

13

 

Події та їх наслідки

- розпізнає алгоритмічну і неалгоритмічну послідовність дій і наслідки порушення логіки подій [4 ІФО 2-2.1-3];

- створює прості мультимедійні продукти за підтримки вчителя/ вчительки, членів сім’ї або інших учнів [4 ІФО 2-2.4-5];

- визначає відмінності ролей у групі [4 ІФО 3-2.5-2];

- досліджує комп’ютерні програми для того, щоб дізнатися про їх можливості [4 ІФО 4-3.2-4];

«Моя цифрова творчість»

«Комунікація та співпраця»

«Я і цифрові пристрої»

14

 

Алгоритми з розгалуженням

- формулює очікуваний результат виконання створеної програми для різних початкових даних / сценаріїв роботи програми [4 ІФО 2-2.2-2]

- укладає блоки команд у правильному порядку для розв’язання задачі [4 ІФО 2-2.3-2]

«Моя цифрова творчість»

«Комунікація та співпраця»

15

 

Логічні висловлювання з конструкціями «не», «і», «або»

- формулює логічні висловлювання з конструкціями «не», «і», «або» [4 ІФО 2-2.1-5];

- визначає логічні помилки у розбитті алгоритму на блоки чи при компонуванні алгоритму з блоків [4 ІФО 2-2.3-3]

- отримує та порівнює відгуки на створений інформаційний продукт для вдосконалення проекту [4 ІФО 3-2.5-5];

«Моя цифрова творчість»

«Комунікація та співпраця»

16

 

Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі програмування

- формулює очікуваний результат виконання створеної програми для різних початкових даних / сценаріїв роботи програми [4 ІФО 2-2.2-2]

- укладає блоки команд у правильному порядку для розв’язання задачі [4 ІФО 2-2.3-2]

«Моя цифрова творчість»

«Комунікація та співпраця»

17

 

Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови

- розпізнає послідовність повторюваних дій та замінює їх алгоритмічною конструкцією циклу [4 ІФО 2-2.1-6]

- розрізняє цикли із повторенням заданої кількості разів та до виконання умови [4 ІФО 2-2.1-7]

- формулює очікуваний результат виконання створеної програми для різних початкових даних / сценаріїв роботи програми [4 ІФО 2-2.2-2]

висловлює припущення щодо причини отримання неочікуваного результату [4 ІФО 2-2.2-4]

«Моя цифрова творчість»

«Комунікація та співпраця»

18

 

Алгоритми з циклами

- розпізнає послідовність повторюваних дій та замінює їх алгоритмічною конструкцією циклу [4 ІФО 2-2.1-6]

- розрізняє цикли із повторенням заданої кількості разів та до виконання умови [4 ІФО 2-2.1-7]

- формулює очікуваний результат виконання створеної програми для різних початкових даних / сценаріїв роботи програми [4 ІФО 2-2.2-2]

висловлює припущення щодо причини отримання неочікуваного результату [4 ІФО 2-2.2-4]

«Моя цифрова творчість»

«Комунікація та співпраця»

19

 

Створення та виконання алгоритмів з циклами для виконавців у середовищі програмування

- формулює логічні висловлювання з конструкціями «не», «і», «або» [4 ІФО 2-2.1-5];

- визначає логічні помилки у розбитті алгоритму на блоки чи при компонуванні алгоритму з блоків [4 ІФО 2-2.3-3]

- отримує та порівнює відгуки на створений інформаційний продукт для вдосконалення проекту [4 ІФО 3-2.5-5];

«Моя цифрова творчість»

«Комунікація та співпраця»

20

 

Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей

- виконує роль, яку пропонує група в результаті обговорення [4 ІФО 3-2.5-4];

- надає конструктивний зворотний зв’язок, пояснює, чому важливо працювати разом [4 ІФО 3-2.5-6]

«Комунікація та співпраця»

 

 

Цифрові пристрої

 

 

21

 

Складові комп’ютера

- пояснює роботу комп’ютерної системи, що складається із сукупності взаємопов’язаних пристроїв [4 ІФО 4-3.1-1];

- описує взаємодію пристроїв комп’ютерної системи, їх можливості та обмеження [4 ІФО 4-3.1-3];

-  оцінює переваги і обмеження цифрових пристроїв для збирання, зберігання і відображення  даних за наданими критеріями [4 ІФО 4-3.1-8]

Я у світі інформації»

«Я і цифрові пристрої»

22

 

Пристрої введення та виведення інформації

- групує об’єкти (та/ або повідомлення, предмети, елементи тощо) за заданими чи самостійно визначеними ознаками [4 ІФО 1-1.3-3];

- створює прості мультимедійні продукти за підтримки вчителя/ вчительки, членів сім’ї або інших учнів [4 ІФО 2-2.4-5];

- обирає зручні для себе способи роботи з пристроями введення та виведення даних, упевнено користується цими способами роботи [4 ІФО 4-3.1-4]

Я у світі інформації»

«Я і цифрові пристрої»

23

 

Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією

- пояснює переваги і обмеження цифрових пристроїв та інформаційних технологій для опрацювання  інформації[4 ІФО 1-1.1-3];

- знаходить інформацію про нові ідеї і поняття, у разі сумніву шукає підтвердження з різних джерел [4 ІФО 1-1.4-4];

- пропонує різні способи впорядкування об’єктів (за різними властивостями) [4 ІФО 1-1.2-16]

- порівнює подібні функції у різних цифрових пристроях [4 ІФО 4-3.1-7];

Я у світі інформації»

«Я і цифрові пристрої»

 

 

Дані та їх представлення

 

 

24

 

Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою

- - групує об’єкти (та/ або повідомлення, предмети, елементи тощо) за заданими чи самостійно визначеними ознаками [4 ІФО 1-1.3-3];

- створює прості мультимедійні продукти за підтримки вчителя/ вчительки, членів сім’ї або інших учнів [4 ІФО 2-2.4-5];

- обирає зручні для себе способи роботи з пристроями введення та виведення даних, упевнено користується цими способами роботи [4 ІФО 4-3.1-4]

 

Я у світі інформації»

«Я і цифрові пристрої»

25

 

Передавання інформації

- обирає спосіб представлення даних для різних життєвих ситуацій [4 ІФО 1-1.2-8]

- представляє якісні дані графічно [4 ІФО 1.2-13]

- вдосконалює зовнішній вигляд створених інформаційних продуктів, використовуючи можливості комп’ютерних програм [4 ІФО 2-2.4-2];

 

26

 

Зберігання інформації

- відстежує здійснення інформаційного процесу та виявляє порушення (наприклад, момент виникнення шуму) [4 ІФО 1-1.1-4]

- наводить приклади того, що одні і ті ж дані можна представляти більш ніж одним способом чи кодуванням [4 ІФО 1-1.2-7];

- експериментує з доступними моделями, фіксує зміни, що відбуваються, прогнозує результат експерименту [4 ІФО 1-1.3-7];

- переводить задачу / проблему з однієї форми представлення в іншу (текстову у графічну, у короткий запис тощо) [4 ІФО 1-1.3-8]

«Я у світі інформації»

27

 

Перетворення інформації. Кодування інформації

- робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо) [4 ІФО 1-1.2-1]

- переводить задачу / проблему з однієї форми представлення в іншу (текстову у графічну, у короткий запис тощо) [4 ІФО 1-1.3-8]

- заповнює, доповнює таблицю інформацією на основі спостережень чи вимірювань [4 ІФО 2-2.4-4];

 

 

«Я у світі інформації»

«Моя цифрова творчість»

28

 

Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів

- створює документи для збереження даних, комунікації та поширення результатів діяльності індивідуальної або групової роботи за допомогою цифрових пристроїв та програм [4 ІФО 2-2.4-1];

- цитує та вказує джерела запозичених ідей чи матеріалів [4 ІФО 5-4.3-2]

- створює документи для збереження даних, комунікації та поширення результатів діяльності індивідуальної або групової роботи за допомогою цифрових пристроїв та програм [4 ІФО 2-2.4-1];

«Моя цифрова творчість»

«Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві»

29

 

Списки. Послідовні списки у текстах

- створює документи для збереження даних, комунікації та поширення результатів діяльності індивідуальної або групової роботи за допомогою цифрових пристроїв та програм [4 ІФО 2-2.4-1];

- обирає спосіб та представляє результати індивідуальної або групової роботи [4 ІФО 2-2.4-6]

- визначає відмінності ролей у групі [4 ІФО 3-2.5-2];

- виконує роль, яку пропонує група в результаті обговорення [4 ІФО 3-2.5-4];

«Моя цифрова творчість»

«Комунікація та співпраця»

30

 

Таблиці. Доповнення готових таблиць

- експериментує з доступними моделями, фіксує зміни, що відбуваються, прогнозує результат експерименту [4 ІФО 1-1.3-7];

- переводить задачу / проблему з однієї форми представлення в іншу (текстову у графічну, у короткий запис тощо) [4 ІФО 1-1.3-8]

- обирає спосіб та представляє результати індивідуальної або групової роботи [4 ІФО 2-2.4-6]

 

31

 

Схеми, діаграми

- вирізняє способи графічного представлення кількісних і якісних характеристик (організаційні діаграми – діаграми і графіки) [4 ІФО 1-1.2-14];

- переводить задачу / проблему з однієї форми представлення в іншу (текстову у графічну, у короткий запис тощо) [4 ІФО 1-1.3-8]

- вдосконалює зовнішній вигляд створених інформаційних продуктів, використовуючи можливості комп’ютерних програм [4 ІФО 2-2.4-2];

 

32

 

Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами

- досліджує комп’ютерні програми для того, щоб дізнатися про їх можливості [4 ІФО 4-3.2-4];

- розпізнає, де зберігається програма та її дані (на пристрої чи онлайн) [4 ІФО 4-3.2-5];

- створює документи для збереження даних, комунікації та поширення результатів діяльності індивідуальної або групової роботи за допомогою цифрових пристроїв та програм [4 ІФО 2-2.4-1];

 

33-

35

 

 

Резерв часу

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
11 жовтня 2023
Переглядів
1727
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку