Тема: Співпраця в мережі (спільні документи,
презентації, карти, колажі тощо). Коментування та
відгуки до створених однокласниками продуктів.
Мета уроку:
формувати предметні компетентності: актуалізувати знання учнів про браузери, інформаційні ресурси та веб-сторінки; формувати навички роботи з документами в мережі, надавати доступ однокласникам до власних навчальних матеріалів за електронною адресою;
формувати ключові компетентності:
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: комп'ютери, презентація, підручники.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
Привітатися із учнями. Перевірити готовність учнів до роботи.
Пролунав дзвінок,
Розпочався наш урок.
Працюватимемо старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім четвертім класі
Діти - просто молодці!
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
«Якщо тебе немає в Інтернеті, то ти не існуєш.»
Білл Гейтс
Логічна розминка. Ребуси (лист, пошта, спілкування, спільнота, чат)
Саме про ці поняття ми поговоримо протягом уроку.
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Отож сьогодні ми:
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ ЗА ДОПОМОГОЮ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Співпраця в Інтернеті
Співпраця в Інтернеті – процес, при якому люди разом займаються інтелектуальною, науковою або практичною діяльністю.
Загалом електронна співпраця об’єднує людей за допомогою таких інструментів як: інтернет-сайти, електронна пошта.
Співпраця в Інтернеті дозволяє людям спілкуватися в будь-який час та з будь-якого місця та обмінюватися інформацією, співпрацювати в спільних документах, вчитися разом, спільно приймати рішення та вирішувати проблеми, що з’являються.
Спільноти
Існують сайти, на які можна надсилати свої розповіді, повідомлення, задавати питання. Все це можна прочитати, обговорити, поділитися своїми враженнями, тобто знайти людей зі спільними інтересами та захопленнями. У такий спосіб навколо сайта формується інтернет-спільнота.
Інтернет-спільнота – група людей зі спільними інтересами, корті спілкуються за допомогою Інтернета.
Алгоритм пошуку інформації в Інтернеті
1. Виявити основні слова (або словосполучення), які характерні для тієї інформації, яку Ви шукайте. Спробуйте виявити ключові слова.
2.Двойним клацанням лівої кнопки миші по ярлику браузера, який встановлений на комп'ютері відкрити його (Наприклад, Microsoft Internet Explorer, Mozillla Firefox, Google Chrome).
3. В адресному рядку браузера впечатать з клавіатури адресу пошукача (наприклад, Яндекс.ru, google.ru, mail.ru). Ефективніше користуватися пошуковою системою google. (Приклад нижче, пошукова система google) Друкувати префікс http: // необов'язково
Фізкультхвилинка.
– Ви вже трішки втомились, проведемо фізкультхвилинку.
Відео-фізкультхвилинка “Вгору - вниз”.
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
Повторення правил роботи за комп'ютером
Правила поведінки за комп’ютером.
Завдання 1
Робота з сайтом: отримання знань.
Релаксація
– Оскільки ви працювали за комп’ютером і ваші очі втомились, проведемо “Зарядку для очей”:
1. Витягти праву руку вперед. Стежити очима, не повертаючи голови, за повільним рухом вказівного пальця витягнутої руки вліво і вправо, вгору і вниз. Повторити 4-5 разів.
2. Швидко покліпати, заплющити очі і посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 5 разів.