ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор
_________Неля ДЯЧЕНКО
«___»_________2022 р.
«___»_________2023 р.
Заступник директора з НВР
_____Рябкіна Л.М.
«___»_________2022 р.
«___»_________2023 р.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
вивчення
української мови
математики
фізичної культури
у 1 класі
вчителя початкових класів
Слов’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9
Слов’янської міської ради Донецької області
Подрєзової Марини Петрівни
на 2023/2024 н. р.
Програма
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О.Я. 1-2 клас
Затверджено
Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року №1272
Режим доступу: https://cutt.ly/gCdk8aC
Підручники
Математика : підруч. для 1 класу закладів загальної середньої освіти / В. Г. Бевз, Д. В. Васильєва. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. — 128 с. : іл.
Українська мова. Буквар : підруч. для 1 кл. закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Ч. 1 / М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. – 112 с. : іл.
Українська мова. Буквар : підруч. для 1 кл. закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Ч. 2 / М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. – 112 с. : іл.
Календарно-тематичне планування
уроків навчання грамоти в 1 класі
за підручником «Українська мова. Буквар» для 1 класу
(автори: М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко»)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
|
Добуквений період |
||||
|
01.09 |
Читання. Буквар – перша навчальна книга. |
|
|
|
01.09 |
Письмо. Письмове приладдя. |
|
|
|
04.09 |
Читання. Я вчуся знайомитися, спілкуватися. |
|
|
|
04.09 |
Письмо. Орієнтування на обмеженій площині |
|
|
|
05.09 |
Читання. Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Що? |
|
|
|
05.09 |
Письмо. Програмування наступного руху руки. |
|
|
|
06.09 |
Читання. Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Хто? |
|
|
|
08.09 |
Письмо. Координування рухів руки. |
|
|
|
08.09 |
Читання. Ознайомлення зі словами – назвами дій. Що робить? Що роблять? |
|
|
|
|
Письмо. Координування рухів руки. Розміщення малюнка в обмеженому просторі. |
|
|
|
|
Читання. Ознайомлення зі словами – назвами ознак. Який? Яка? Яке? Які? |
|
|
|
|
Письмо. Виділення окремих предметів з групи предметів. |
|
|
|
|
Читання. Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів. Скільки? Який, яка, яке по порядку? Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
|
Письмо. Контролювання натиску олівцем на папір. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Мої перші кроки у країні знань». |
|
|
|
|
Читання. Речення. |
|
|
|
|
Письмо. Орієнтування в напрямку письма. |
|
|
|
|
Читання. Ознайомлення зі знаками в кінці речення. Крапка. Знак питання. Знак оклику. |
|
|
|
|
Письмо. Основний рядок |
|
|
|
|
Читання. Ознайомлення зі службовими словами в реченні |
|
|
|
|
Письмо. Письмо в рядку прямих ліній. |
|
|
|
|
Читання. Поділ слів на склади. |
|
|
|
|
Письмо. Допоміжні лінії рядка |
|
|
|
|
Читання. Наголос у словах. |
|
|
|
|
Письмо. Письмо в графічній сітці з допоміжними лініями. |
|
|
|
|
Читання. Мовні і немовні звуки. Голосні і приголосні звуки |
|
|
|
|
Письмо. Письмо в повній графічній сітці. |
|
|
|
|
Читання. Тверді і м’які приголосні звуки. |
|
|
|
|
Письмо. Письмо в повній графічній сітці. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся запитувати». |
|
|
|
|
Читання. Складозвуковий аналіз слів. Закріплення вивченого. Робота з дитячою книжкою. Казки. |
|
|
|
|
Письмо. Письмо в повній графічній сітці. |
|
|
Буквений період |
||||
|
03.10 |
Читання. Звук [а]. Буква а, А. Складання речень за схемами і малюнком. Звук [а] (буква а, А) в ролі окремого слова. |
|
|
|
03.10 |
Письмо. Письмо малої букви а |
|
|
|
04.10 |
Читання. Закріплення букви а, А, її звукового значення. |
|
|
|
05.10 |
Письмо. Письмо великої букви А. |
|
|
|
05.10 |
Читання. Звук [о]. Буква о, О. Складання речень за малюнками. |
|
|
|
07.10 |
Письмо. Письмо малої букви о. |
|
|
|
07.10 |
Читання. Закріплення букви о, О, її звукового значення. |
|
|
|
10.10 |
Письмо. Письмо великої букви О. |
|
|
|
10.10 |
Читання. Звук [і]. Буква і, І. Звук [і] в ролі окремого слова. |
|
|
|
11.10 |
Письмо. Письмо малої і великої букви і І |
|
|
|
12.10 |
Читання. Звук [и]. Буква и, И. Один предмет – багато предметів. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
12.10 |
Письмо. Письмо малої і великої букви и И. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Знайомлюся із секретами слів, якими називають кількість предметів». |
|
|
|
14.10 |
Читання. Звук [у]. Буква у, У. Складання речень. |
|
|
|
14.10 |
Письмо. Письмо малої букви у. |
|
|
|
17.10 |
Читання. Закріплення букви у, У, її звукового значення. Складання речень. |
|
|
|
17.10 |
Письмо. Письмо великої букви У. |
|
|
|
18.10 |
Читання. Звук [е]. Буква е, Е. Складання розповіді за серією малюнків. |
|
|
|
19.10 |
Письмо. Письмо малої букви е. |
|
|
|
19.10 |
Читання. Закріплення букви е, Е, її звукового значення. Складання речень за малюнками. |
|
|
|
21.10 |
Письмо. Письмо великої букви Е. |
|
|
|
21.10 |
Читання. Звук [м], позначення його буквою м, М (ем). Читання складів і слів із буквою м. |
|
|
|
31.10 |
Письмо. Письмо малої букви м. |
|
|
|
31.10 |
Читання. Закріплення букви м, М, її звукового значення. Читання слів і речень з буквою м, М. |
|
|
|
01.11 |
Письмо. Письмо великої букви М. |
|
|
|
01.11 |
Читання. Звуки [л], [л'], позначення їх буквою л, Л (ел). Читання складів і слів з буквою л. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
.11 |
Письмо. Письмо малої букви л. |
|
|
|
04.11 |
Читання. Закріплення звуків [л], [л'], букви л, Л. Читання слів, речень з вивченими буквами. |
|
|
|
04.11 |
Письмо. Письмо великої букви Л. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся визначати ознаки предметів». |
|
|
|
07.11 |
Читання. Звуки [н], [н'], позначення їх буквою н, Н (ен). Читання складів і слів з вивченими буквами. |
|
|
|
07.11 |
Письмо. Письмо малої букви н. |
|
|
|
08.11 |
Читання. Закріплення звуків [н], [н'], букви н, Н |
|
|
|
09.11 |
Письмо. Письмо великої букви Н. |
|
|
|
09.11 |
Читання. Звуки [с], [с'], буква с, С (ес). Читання складів і слів із буквою с. |
|
|
|
11.11 |
Письмо. Письмо малої букви с. |
|
|
|
11.11 |
Читання. Закріплення звуків [с], [с'], букви с, С. Читання слів, речень, тексту з вивченими буквами. |
|
|
|
14.11 |
Письмо. Письмо великої букви С. |
|
|
|
14.11 |
Читання. Звук [к], позначення його буквою к, К (ка). Читання складів і слів із буквою к. |
|
|
|
15.11 |
Письмо. Письмо малої букви к. |
|
|
|
17.11 |
Читання. Закріплення букви к, К, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
17.11 |
Письмо. Письмо великої букви К. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся визначати ознаки осені». |
|
|
|
18.11 |
Читання. Звук [в], позначення його буквою в, В (ве). Читання складів і слів з буквою в. |
|
|
|
18.11 |
Письмо. Письмо малої букви в. |
|
|
|
21.11 |
Читання. Закріплення букви в, В її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів). |
|
|
|
21.11 |
Письмо. Письмо великої букви В. |
|
|
|
22.11 |
Читання. Звуки [р], [р'], буква р, Р(ер). Читання складів і слів із буквою р. |
|
|
|
23.11 |
Письмо. Письмо малої букви р. |
|
|
|
23.11 |
Читання. Закріплення букви р, Р, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
|
|
25.11 |
Письмо. Письмо великої букви Р. |
|
|
|
25.11 |
Читання. Звук [п], позначення його буквою п, П (пе). Читання складів, слів і тексту з буквою п. |
|
|
|
28.11 |
Письмо. Письмо малої букви п. |
|
|
|
28.11 |
Читання. Закріплення букви п, П, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
|
|
29.11 |
Письмо. Письмо великої букви П. |
|
|
|
30.11 |
Читання. Звуки [т], [т'], позначення їх буквою т, Т (те). Читання складів і слів із буквою т. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
30.11 |
Письмо. Письмо малої букви т. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся описувати предмети». |
|
|
|
02.12 |
Читання. Закріплення букви т, Т, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Слова однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням |
|
|
|
02.12 |
Письмо. Письмо великої букви Т. |
|
|
|
05.12 |
Читання. Звуки [д], [д'], позначення їх буквою д, Д (де). Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими приголосними [д], [д'] у зіставленні з [т], [т']. Читання складів і слів із буквою д. |
|
|
|
05.12 |
Письмо. Письмо малої букви д. |
|
|
|
06.12 |
Читання. Закріплення букви д, Д, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
|
|
07.12 |
Письмо. Письмо великої букви Д. |
|
|
|
07.12 |
Читання. Звуки [з], [з'], позначення їх буквою з, З (зе). Відпрацювання літературної (дзвінкої) вимови слів з виучуваними звуками. Читання складів, слів і речень із буквою з, З. |
|
|
|
09.12 |
Письмо. Письмо малої букви з. |
|
|
|
09.12 |
Читання. Закріплення букви з, З, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
|
|
12.12 |
Письмо. Письмо великої букви З. |
|
|
|
12.12 |
Читання. Звук [б], позначення його буквою б, Б (бе). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б]. Читання складів, слів, речень із буквою б. |
|
|
|
13.12 |
Письмо. Письмо малої букви б. |
|
|
|
14.12 |
Читання. Закріплення букви б, Б, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
14.12 |
Письмо. Письмо великої букви Б. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся розповідати про призначення предметів». |
|
|
|
16.12 |
Читання. Звук [й], позначення його буквою й, Й (йот). Читання складів, слів і речень з буквою й. |
|
|
|
16.12 |
Письмо. Письмо малої букви й. |
|
|
|
19.12 |
Читання. Закріплення букви й, Й, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
|
|
19.12 |
Письмо. Письмо великої букви Й. |
|
|
|
20.12 |
Читання. Закріплення букв, їхнього звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
|
|
21.12 |
Письмо. Закріплення вивчених букв. |
|
|
|
21.12 |
Читання. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. |
|
|
|
23.12 |
Письмо. Закріплення вивчених букв. |
|
|
|
23.12 |
Читання. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. |
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вміння писати слова, речення. |
|
|
|
|
Читання. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. |
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вміння писати слова, речення. |
|
|
|
|
Читання. Підсумковий урок за семестр. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
|
Письмо. Підсумковий урок за семестр. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Складаю розповідь за малюнками». |
|
|
|
|
Читання. Знову в класі ми всі разом. Звук [г], позначення його буквою г,Г (ге). Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів із буквою г. Опрацювання тексту. |
|
|
|
|
Письмо малої букви г. Складання та записування слів із вивчених букв. |
|
|
|
|
Читання. Закріплення букви г, Г, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.. Опрацювання тексту «Конкурс у класі». |
|
|
|
|
Письмо великої букви Г, слів та речень з нею. Списування з друкованого тексту. |
|
|
|
|
Читання. Звук [ґ], позначення його буквами ґ, Ґ (ґе). Виразне читання віршів. Практична робота зі скоромовками . |
|
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви ґ. Списування з рукописного тексту. Складання речень за малюнком. |
|
|
|
|
Читання. Закріплення букв г, ґ, їх звукового значення і звуків, які вони позначають. Опрацювання тексту «На городі». |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
Письмо. Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими буквами. Письмо слів з буквою ь. |
|
|
|
|
|
||
|
|
Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування рукописного тексту. |
|
|
|
|
Читання. Звук [х], позначення його буквами х, Х (ха). Окличні речення. Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
|
Письмо малої букви х, складів і слів з нею. Списування з друкованого тексту. РЗМ. |
|
|
|
|
Читання. Закріплення звукового значення букви х, Х. Читання тексту «Христинка» |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
Письмо малої букви ж, складів і слів з нею. Навчальний диктант |
|
|
|
|
Закріплення звука [ж]. Опрацювання текстів «Великі жуки»,«Пізнавай хижих тварин». |
|
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви Ж. Списування з друкованого тексту. |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
Письмо. Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень |
|
|
|
|
Читання. Звук [ч], позначення його буквами ч, Ч (че). Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Скоромовки. |
|
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви ч, складів і слів і речень з нею. Словниковий диктант. |
|
|
|
|
Читання. Закріплення звукового значення букви ч, Ч. Опрацювання тексту «Наш веселий клас».. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
|
|
||
|
|
Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош». |
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку. |
|
|
|
|
Читання. Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквами ц, Ц (це). Звуковий аналіз слів. Читання складів,слів. Мовні вправи. Опрацювання вірша «Порожній козуб» (за В.Лучуком) |
|
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви ц, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту. |
|
|
|
|
Читання. Закріплення звукового значення букви ц, Ц. Загадки. |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
Письмо. Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. |
|
|
|
|
Читання. Закріплення букви я, Я. Опрацювання віршів Л.Цілик «Сонечко» та Г.Манів «Сонечкова донечка». |
|
|
|
|
|
||
|
|
Читання. Букви ю, Ю. Позначення буквами ю, Ю звуків [йу] і м'якості попереднього приголосного та звука [у]. |
|
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви ю, слів з нею. Написання речень. Словниковий диктант. |
|
|
|
|
Читання. Закріплення знань про букву ю, Ю. Загадки. Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви Ю, слів з нею. Написання речень. Письмо під диктовку. РЗМ. |
|
|
|
|
Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Вишня» |
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та записування слів за групами. |
|
|
|
|
Читання. Букви є, Є. Позначення буквами є, Є звуків [йе] і м'якості попереднього приголосного та звука [е]. Опрацювання віршів. Читання в ролях. Відгадування загадок. |
|
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви є, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту. |
|
|
|
|
|
||
|
|
Письмо. Письмо великої букви Є, слів і речень із нею. Вибірковий диктант. |
|
|
|
|
Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Буруля» (за В. Коваленко) |
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо. |
|
|
|
|
Читання. Буква ї, Ї позначення нею звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. |
|
|
|
|
Письмо. Письмо малої букви ї, буквосполучення з нею. Складання і записування слів з вивчених букв. |
|
|
|
|
Читання. Закріплення звукового значення букви ї. Опрацювання тексту «Українська держава». |
|
|
|
|
Письмо. Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень, навчальний диктант. |
|
|
|
|
|
||
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. РЗМ |
|
|
|
|
|
||
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком. |
|
|
|
|
|
||
|
|
Письмо. Письмо малої букви щ, складів і слів з нею. Словниковий диктант. |
|
|
|
|
|
||
|
|
Письмо. Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування друкованого тексту. |
|
|
|
|
Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» за Т.Волгіною. |
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви Побудова і записування речень. |
|
|
|
|
|
||
|
|
Письмо. Письмо малої букви ф, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту. |
|
|
|
|
|
||
|
|
Письмо. Письмо великої букви Ф, слів і речень з нею. Складання й записування речень. |
|
|
|
|
|
||
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту. РЗМ |
|
|
|
|
|
||
|
|
Письмо. Письмо буквосполучення дз, слів з ним. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. |
|
|
|
|
|
||
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
|
|
|
|
Читання. Звук [дж], позначення його буквосполученням дж. Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль». |
|
|
|
|
|
||
|
|
Читання. Закріплення звука [дж], буквосполучення дж. Опрацювання тексту «Цілющі джерела». |
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту. |
|
|
|
|
Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо». |
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку. |
|
|
|
|
|
||
|
|
Письмо. Письмо складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. |
|
|
|
|
Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп’ютер». |
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту. РЗМ |
|
|
|
|
|
||
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та слів. Вибірковий диктант. |
|
|
|
|
Читання. Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання Б. Заходера «Буква «Я»». Розігрування сценки за змістом вірша |
|
|
|
|
Письмо. Закріплення вмінь писати великі і малі букви українського алфавіту. Побудова і записування речень. |
|
|
Післябукварний період |
||||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
Читання. Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику…», «Два півники». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко». |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
Письмо. Вчуся бути ввічливим (ввічливою). |
|
|
|
|
Читання. Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
|
Письмо. Правильно вимовляю слова зі звуками [г], [ґ] і записую їх. |
|
|
|
|
Читання. Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка». |
|
|
|
|
Письмо. Правильно пишу слова з буквою Щ |
|
|
|
|
Читання. Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав». |
|
|
|
|
Письмо. Правильно пишу слова з буквою Ь. |
|
|
|
|
Читання. Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (за К. Перелісною) |
|
|
|
|
Письмо. Правильно пишу слова з ЬО. |
|
|
|
|
Читання. Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Загадка. З. Мензатюк «Сім днів» |
|
|
|
|
Письмо. Правильно пишу слова з ЙО |
|
|
|
|
Читання. Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Гуменко «Олівці». «Розмова кольорів» (за М. Стояном) |
|
|
|
|
Письмо. Правильно пишу слова з буквами Я, Ю, Є, Ї |
|
|
|
|
Читання. Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка» |
|
|
|
|
|
||
|
|
Читання. Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
|
Письмо. Вчуся бути хорошим другом (хорошою подругою). |
|
|
|
|
Читання. Читаю про дружбу і друзів. |
|
|
|
|
Письмо. Правильно вимовляю слова зі звуками [дж], [дз], [дз’] і записую їх. |
|
|
|
|
Читання. Читаю про дитячі ігри. |
|
|
|
|
Письмо. Вчуся правильно переносити слова з рядка в рядок. |
|
|
|
|
Читання. Читаю про користь спорту. |
|
|
|
|
Письмо. Правильно наголошую слова. Досліджую роль наголосу у словах. |
|
|
|
|
Читання. Читаю про домашніх тварин. |
|
|
|
|
Письмо. Розрізнюю слова, які відповідають на питання Хто? Що? |
|
|
|
|
Читання. Читаю про чарівні слова нашої мови. |
|
|
|
|
Письмо. Спостерігаю, які слова потрібно писати з великої букви і правильно записую їх. |
|
|
|
|
Читання. Канікули! |
|
|
|
|
Письмо. Вчуся добирати близькі і протилежні за значенням слова. |
|
|
|
|
Читання. Резервний урок. |
|
|
|
|
Письмо. Досліджую слова, які мають кілька значень. |
|
|
|
|
Читання. Резервний урок. |
|
|
|
|
Письмо. Добираю слова, які називають ознаки предметів. |
|
|
|
|
Читання. Резервний урок. |
|
|
|
|
Письмо. Добираю слова, які називають дії предметів. |
|
|
|
|
Читання. Резервний урок. |
|
|
|
|
Письмо. Добираю слова, які називають кількість предметів. |
|
|
|
|
Читання. Резервний урок. |
|
|
|
|
Письмо. Вчуся складати і записувати речення. |
|
|
|
|
Резервний урок. |
|
|
Календарно-тематичне планування
уроків математики у 1 класі
до підручника «Математика»
(автори: В. Г. Бевз , Д. В. Васильєва)
№ |
Дата |
Тема |
Прим. |
|
І семестр |
||||
1 |
01.09 |
Все навкруги — математика. |
|
|
2 |
04.09 |
Числа. |
|
|
3 |
05.09 |
Так починалася математика. |
|
|
Подорож до міста «Просторові відношення» |
||||
4 |
06.09 |
Поняття «хоча б один», «кожний», «всі», «всі, крім». Сполучники «і», «або». |
|
|
5 |
08.09 |
Один, багато. Об’єднання предметів у групу. Розбиття групи на підгрупи |
|
|
6 |
|
Більше, менше. |
|
|
7 |
|
Довгий, короткий, однакової довжини. |
|
|
8 |
|
Високий, низький, однакової висоти, найвищий, найнижчий. |
|
|
9 |
15.09 |
Порівняння предметів за певною ознакою. |
|
|
10 |
16.09 |
Товсті, тонкі, однакові за товщиною. |
|
|
11 |
19.09 |
Поняття «під», «на», «над», «вгорі», «внизу». |
|
|
12 |
20.09 |
Знизу, вгорі, знизу вгору, згори вниз....... |
|
|
13 |
22.09 |
Ліворуч, праворуч. Зліва направо, справа наліво. |
|
|
14 |
23.09 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
|
Подорож до міста «Цифри і числа» |
||||
15 |
26.09 |
Числа у межах 10. |
|
|
16 |
27.09 |
Цифри. Нуль. |
|
|
17 |
29.09 |
Один. Одиниця. Точка. Круг. |
|
|
18 |
30.09 |
Два. Двійка. |
|
|
19 |
03.10 |
Знаки «+», «=». Додавання. Склад числа 2. |
|
|
20 |
04.10 |
Знак «–». Віднімання. Рівності. Відрізок. |
|
|
21 |
06.10 |
Три. Трійка. Склад числа 3. |
|
|
22 |
07.10 |
Дії з числами. Набуваємо досвіду. |
|
|
23 |
10.10 |
Чотири. Четвірка. Склад числа 4. |
|
|
24 |
11.10 |
Нерівності. Знаки «>», «<». |
|
|
25 |
13.10 |
Порівняння чисел. Набуваємо досвіду. |
|
|
26 |
14.10 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
|
27 |
17.10 |
П’ять. П’ятірка. Склад числа 5. |
|
|
28 |
18.10 |
Шість. Шістка. Склад числа 6. |
|
|
29 |
20.10 |
Сім. Сімка. Попереднє число, наступне число. Склад числа 7. |
|
|
30 |
21.10 |
Вісім. Вісімка. Склад числа 8 |
|
|
31 |
31.10 |
Числа від 0 до 8. Набуваємо досвіду. |
|
|
32 |
01.11 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
|
33 |
03.11 |
Все навкруги — математика. Числа. |
|
|
34 |
04.11 |
Дев’ять. Дев’ятка. Склад числа 9 |
|
|
35 |
07.11 |
Десять. Склад числа 10. Числова послідовність. |
|
|
36 |
08.11 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
|
Подорож до міста «Геометричні фігури» |
||||
37 |
10.11 |
Точка. Відрізок. Промінь. Пряма. |
|
|
38 |
11.11 |
Лінійка. Довжина відрізка. |
|
|
39 |
14.11 |
Числовий промінь. Додавання на числовому промені. |
|
|
40 |
15.11 |
Компоненти дії додавання. Ламана. |
|
|
41 |
17.11 |
Кути. Прямі і непрямі кути. |
|
|
42 |
18.11 |
Многокутники. Порівняння чисел на числовому промені. |
|
|
43 |
21.11 |
Компоненти дії віднімання. Віднімання на числовому промені |
|
|
44 |
22.11 |
Коло. Круг. |
|
|
45 |
24.11 |
Плоскі і просторові фігури. |
|
|
46 |
25.11 |
Пряма. Крива. Ламана. |
|
|
47 |
28.11 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
|
48 |
29.11 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
|
Подорож до міста «Дії з числами в межах 10» |
||||
49 |
01.12 |
Табличне додавання і віднімання числа 1. |
|
|
50 |
02.12 |
Задачі на додавання. |
|
|
52 |
05.12 |
Табличне додавання і віднімання числа 2. |
|
|
53 |
06.12 |
Задачі на віднімання. |
|
|
54 |
08.12 |
Табличне додавання і віднімання числа 3. |
|
|
55 |
09.12 |
Різницеве порівняння. |
|
|
56 |
12.12 |
Табличне додавання і віднімання числа 4. |
|
|
57 |
13.12 |
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. |
|
|
58 |
15.12 |
Табличне додавання і віднімання числа 5. |
|
|
59 |
16.12 |
Переставний закон додавання. |
|
|
60 |
19.12 |
Зв’язок додавання і віднімання. |
|
|
61 |
20.12 |
Набуваємо досвіду. |
|
|
62 |
22.12 |
Набуваємо досвіду. |
|
|
63 |
23.12 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
|
64 |
|
Підсумковий урок. |
|
|
ІІ семестр |
||||
Подорож до міста «Лічба десятками» |
||||
65 |
|
Десяток – лічильна одиниця. Розрядні числа 1 – 50. |
|
|
66 |
|
Лічба десятками в межах 50. |
|
|
67 |
|
Лічба десятками. Розрядні числа 60 – 100. |
|
|
68 |
|
Числові вирази. Порівняння десятків. |
|
|
69 |
|
Дії з десятками. |
|
|
70 |
|
Дії з десятками. Порівняння десятків. |
|
|
71 |
|
Співвідношення між одиницями довжини. Дециметр. Метр. |
|
|
72 |
|
Набуваємо досвіду. |
|
|
73 |
|
Вартість. Співвідношення між одиницями вартості. |
|
|
74 |
|
Набуваємо досвіду. |
|
|
75 |
|
Набуваємо досвіду. |
|
|
76 |
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
|
Подорож до міста «Двоцифрові числа» |
||||
77 |
|
Числа 11 – 15. |
|
|
78 |
|
Числа 16 – 20...... |
|
|
79 |
|
Числа 11 – 20. |
|
|
80 |
|
Склад двоцифрових чисел. |
|
|
81 |
|
Додавання чисел у межах 20. |
|
|
82 |
|
Віднімання чисел у межах 20. |
|
|
83 |
|
Числа 21 – 50. |
|
|
84 |
|
Читання, запис і порівняння чисел 21 – 50. |
|
|
85 |
|
Числа 51 – 100. |
|
|
86 |
|
Читання, запис і порівняння чисел 50 – 100. |
|
|
87 |
|
Маса. Одиниця маси – кілограм... |
|
|
88 |
|
Набуваємо досвіду. |
|
|
89 |
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
|
Подорож до міста «Додавання і віднімання чисел» |
||||
90 |
|
Додавання і віднімання числа 1. |
|
|
91 |
|
Визначення часу за годинником. |
|
|
92 |
|
Додавання одноцифрового числа до розрядного числа. |
|
|
93 |
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового числа. |
|
|
94 |
|
Набуваємо досвіду. |
|
|
95 |
|
Віднімання десятків від двоцифрових чисел. |
|
|
96 |
|
Набуваємо досвіду. Робота з даними. |
|
|
97 |
|
Додавання десятків до двоцифрових чисел. |
|
|
98 |
|
Віднімання десятків від двоцифрових чисел. |
|
|
99 |
|
Додавання одноцифрових чисел до двоцифрових. Віднімання одноцифрових чисел від двоцифрових. |
|
|
100 |
|
Набуваємо досвіду. Робота з даними. |
|
|
101 |
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
|
102 |
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
|
103 |
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
|
104 |
|
Підсумковий урок. Екскурсія «Математика в професії моєї родини». |
|
|
Подорож до міста «Величини» |
||||
105 |
|
Довжина. Одиниці довжини. |
|
|
106 |
|
Дії з іменованими числами та їх порівняння чисел. |
|
|
107 |
|
Маса. Одиниці маси. |
|
|
108 |
|
Дії з іменованими числами та їх порівняння. |
|
|
109 |
|
Місткість. Одиниці місткості. |
|
|
110 |
|
Дії з іменованими числами та їх порівняння. |
|
|
111 |
|
Вартість. Одиниці вартості. |
|
|
112 |
|
Дії з іменованими числами та їх порівняння. |
|
|
113 |
|
Час. Одиниці часу. |
|
|
114 |
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
|
|
Я вже вмію і знаю |
||||
115 |
|
Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної. |
|
|
116 |
|
Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної. |
|
|
117 |
|
Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури. |
|
|
118 |
|
Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури. |
|
|
119 |
|
Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними. |
|
|
120 |
|
Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними. |
|
|
121 |
|
Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності. |
|
|
122 |
|
Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності. |
|
|
123 |
|
Числовий промінь. Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури. |
|
|
124 |
|
Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури. |
|
|
125 |
|
Дії з іменованими числами. Задачі. Упорядкування чисел за зростанням. |
|
|
126 |
|
Задачі. Упорядкування чисел за зростанням. |
|
|
127 |
|
Нумерація в межах 100. Об’ємні геометричні фігури. Задачі. |
|
|
128 |
|
Нумерація в межах 100. Об’ємні геометричні фігури. Задачі. |
|
|
129 |
|
Плоскі геометричні фігури. Задачі. |
|
|
130 |
|
Плоскі геометричні фігури. Задачі. |
|
|
131 |
|
Моделі до задач. Порівняння чисел |
|
|
132 |
|
Моделі до задач. Порівняння чисел |
|
|
133 |
|
Моделі до задач. Дії з іменованими числами. |
|
|
134 |
|
Моделі до задач. Дії з іменованими числами. |
|
|
135 |
|
Моделі до задач. Дії з іменованими числами. |
|
|
136 |
|
Міркуй. Розв’язуй. Зростай. |
|
|
137 |
|
Повторення і систематизація. Екскурсія «Математика навколо нас». |
|
|
138 |
|
Повторення і систематизація. Екскурсія «Математика навколо нас». |
|
|
139 |
|
Повторення і систематизація. Екскурсія «Математика навколо нас». |
|
|
140 |
|
Підсумковий урок |
|
|
Календарно-тематичне планування
уроків фізичної культури у 1 класі
№ |
Дата |
Тема |
Прим. |
|
01.09 |
Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на фізичний розвиток та зміцнення здоров'я людини. Спортивний одяг і взуття. Правила безпечної поведінки на уроках фізкультури. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
02.09 |
Правила безпечної поведінки в процесі рухової та загальної діяльності. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри, естафети. Визначення вихідних даних фізичної підготовленості учнів. |
|
|
05.09 |
Життєвоважливі способи пересування людини. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри, естафети. Визначення вихідних даних фізичної підготовленості учнів. |
|
|
08.09 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
09.09 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Рухливі ігри, естафети. |
|
|
12.09 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Різновиди ходьби. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
15.09 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Біг з високим підніманням стегна, закиданням гомілок. Біг із високого старту до 30 м. Рухлива гра. |
|
|
16.09 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Біг із високим підніманням стегна, закиданням гомілок. Біг із високого старту до ЗО м. Рухлива гра. |
|
|
19.09 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Вправи для розвитку швидкості. Біг із зміною напрямку та з високого старту до 30 м. Рухлива гра. |
|
|
21.09 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Вправи для розвитку швидкості. Біг із зміною напрямку та з високого старту до 30 м. Рухлива гра. |
|
|
22.09 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Біг із зміною напрямку. «Човниковий» біг. Рухлива гра. |
|
|
26.09 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Біг із різних вихідних положень. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухлива гра. |
|
|
28.09 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Біг із різних вихідних положень. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухлива гра. |
|
|
29.09 |
Організовуючі вправи. Вправи на релаксацію. Загальнорозвивальні вправи в русі. Вправи для розвитку витривалості. Біг із почерговою ходьбою. Рухлива гра. |
|
|
03.10 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Біг із почерговою ходьбою. Рухлива гра. |
|
|
05.10 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Стрибки на місці на одній, двох ногах з просуванням. Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. |
|
|
06.10 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові вправи. Стрибки на двох ногах з просуванням. Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. Рухлива гра. |
|
|
10.10 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки з просуванням. «Човниковий» біг. Рухлива гра. |
|
|
12.10 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. |
|
|
13.10 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Чергування ходьби та бігу. Рухлива гра. |
|
|
17.10 |
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби; бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Чергування ходьби та бігу. Рухлива гра. |
|
|
19.10 |
Правила техніки безпеки під час занять з м'ячем. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м'ячем. Вправи для опанування навичок володіння м'ячем (вправи з великим м'ячем). Рухлива гра. |
|
|
20.10 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м'ячем. Вправи з великим м'ячем. Рухлива гра. |
|
|
31.10 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м'ячем. Вправи з великим м'ячем. Рухлива гра. |
|
|
02.11 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м'ячем. Передавання м'яча. Рухлива гра, естафета. |
|
|
03.11 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м'ячем. Передавання м'яча. Рухлива гра, естафета. |
|
|
07.11 |
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби, бігові вправи. Перекидання м'яча у парах. Рухлива гра. |
|
|
09.11 |
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби; бігові вправи. Перекидання м'яча у парах. Рухлива гра. |
|
|
10.11 |
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби, бігові вправи. Вправи з великим м'ячем. Рухлива гра. |
|
|
14.11 |
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби, бігові вправи. Вправи з великим м'ячем. Рухлива гра, естафета. |
|
|
16.11 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Танцювальні кроки. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
17.11 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Танцювальні кроки. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
21.11 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Танцювальні кроки. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
23.11 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з предметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра. |
|
|
24.11 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з предметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра. |
|
|
28.11 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з предметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра. |
|
|
30.11 |
Постава як основа здоров'я. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
01.12 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
05.12 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
07.12 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
08.12 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
12.12 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
12.12 |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. |
|
|
14.12 |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. |
|
|
15.12 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. |
|
|
19.12 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів. |
|
|
21.12 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів. |
|
|
22.12 |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. |
|
|
|
Вправи для формування правильної постави. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет. |
|
|
|
Життєво важливі способи пересування людини. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба. |
|
|
|
Ранкова гігієнічна гімнастика, фізкультурні хвилинки. Різновиди ходьби. |
|
|
|
Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) без предмета . Різновиди бігу. Рухливі ігри. |
|
|
|
Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес. Рухливі ігри. |
|
|
|
Біг із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. Комплекс ранкової гімнастики. Правила чесної гри. |
|
|
|
Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях, п’ятах. Рухливі ігри |
|
|
|
Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. |
|
|
|
Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри |
|
|
|
Вправи з великим м’ячем тримання м’яча; підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги; |
|
|
|
Вправи з великим м’ячем передавання м’яча з рук у руки в колі, в колоні, шерензі, праворуч, ліворуч, над головою, під ногами |
|
|
|
Вправи з великим м’ячем перекидання м’яча у парах; удари м’яча об підлогу однією та двома руками; ведення м’яча на місці правою і лівою рукою |
|
|
|
Вправи для розвитку координації. Подолання перешкод, ходьба на пальцях по підвищеній і обмеженій за площиною опорі з різними положеннями рук, “поза лелеки” із заплющеними очима, пересування із підкиданням дрібних предметів (тенісні м’ячі, мішечки ) |
|
|
|
Вправи для розвитку координації. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами (під час пересування раптові зупинки у заданій позі за сигналом), |
|
|
|
Вправи для розвитку координації. Вправи зі зміною положення тіла у просторі (розслаблення м’язів рук, ніг, тулуба з різних вихідних положень) |
|
|
|
Стрибки в глибину з висоти від 40 до 60 см з м’яким приземленням на дві ступні |
|
|
|
Стрибки в глибину зіскок із гімнастичної лави |
|
|
|
Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця, з прямого розбігу |
|
|
|
Застрибування на підвищену опору (кілька матів, складених один на одного) однією та двома ногами та зістрибування |
|
|
|
Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами |
|
|
|
Стрибки в довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг та із просуванням вперед. |
|
|
|
Вправи для розвитку гнучкості махові рухи руками і ногами в різних напрямах з амплітудою, що поступово збільшується, нахили тулуба в різних напрямах у положенні стоячи |
|
|
|
Вправи для розвитку гнучкості пружинні нахили у положенні сидячи, викрути рук із гімнастичною палицею, пружинні рухи у широкій стійці, прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах |
|
|
|
Вправи для розвитку гнучкості викрути рук зі скакалкою, пружинні похитування у положенні випаду, прогинання тулуба у положенні лежачи на животі |
|
|
|
Вправи з великим м’ячем ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою; |
|
|
|
Вправи з великим м’ячем кидки м’яча знизу з положення сидячи та стоячи |
|
|
|
Вправи з великим м’ячем передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). |
|
|
|
Вправи з великим м’ячем ведення м’яча ногою у кроці; зупинка м’яча, що котиться, підошвою; ведення м’яча передньою частиною ступні |
|
|
|
Вправи з великим м’ячем удари по м’ячу, що котиться; ведення м’яча ногою по прямій, по дузі, між стійками. |
|
|
|
Вправи з великим м’ячем . Рухливі ігри. Естафети. |
|
|
|
Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка. |
|
|
|
Ходьба «змійкою». Біг до 500 м . Фітбол-аеробіка. Ігри. |
|
|
|
ЗРВ імітаційного характеру. Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри |
|
|
|
ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м’ячем. Рухливі ігри |
|
|
|
Біг із зупинками стрибком та у кроці за сигналом. Метання малого м’яча із-за голови. Рухливі ігри |
|
|
|
Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму. |
|
|
|
Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби її уникнення. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м. |
|
|
|
Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м. |
|
|
|
Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання малого м’яча у щит. Рухливі ігри |
|
|
|
ЗРВ нахили та повороти. Біг до 30 м із високого старту. Метання малого м’яча в горизонтальну ціль з відстані 6-8 м; |
|
|
|
ЗРВ зі скакалкою. Метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухливі ігри |
|
|
|
Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на задану відстань. Рухливі ігри |
|
|
|
Дитячий фітнес. Метання м’ячів різної ваги на однакову відстань. Рухливі ігри |
|
|
|
ЗРВ без предметів. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри . |
|
|
|
Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Естафети. |
|
|
|
Стрибки без використання предметів: на місці, ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги . Рухливі ігри. |
|
|
|
Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях. |
|
|
|
ЗРВ з предметами. Ходьба на підвищеній опорі. Вправи для профілактики плоскостопості. |
|
|
|
Вправи для розвитку швидкості. Біг із прискореннями за сигналом |
|
|
|
Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
Ознайомлення із зимовими видами спорту. Зимові рухливі ігри. |
|
|
|
Стрибки з просуванням уперед, з поворотом на місці. Різновиди ходьби на підвишеній опорі. |
|
|
|
Вправи з вихідних положень . Дитячий фітнес : крок польки. |
|
|
|
ЗРВ з предметами. Перелізання через перешкоду висотою від 80 до 100 см різними способами. |
|
|
|
ЗРВ імітаційного характеру. Підлізання під перешкодою. Крок польки. |
|
|
|
Вправи з виконанням упорів , висів. Елементи акробатики. |
|
|
|
Вправи для розвитку швидкості. Біг в упорному положенні, прискорення з різних вихідних положень. Підсумковий урок. |
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор
_________Неля ДЯЧЕНКО
«___»_________2022 р.
«___»_________2023 р.
Заступник директора з НВР
_____Рябкіна Л.М.
«___»_________2022 р.
«___»_________2023 р.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
вивчення
я досліджую світ
образотворче мистецтво
дизайн і технології
у 1 класі
вчителя початкових класів
Слов’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9
Слов’янської міської ради Донецької області
Подрєзової Марини Петрівни
на 2022/2023 н. р.
Програма
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О.Я. 1-2 клас
Затверджено
Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року №1272
Режим доступу: https://cutt.ly/gCdk8aC
Календарно-тематичне планування
уроків Я досліджую світ у 1 класі
за Типовою освітньою програмою,
розробленою під керівництвом О.Я.Савченко
( Я досліджую світ: підруч.для 1 класу закладів загальної середньої освіти/Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук.- Харків:Вид-во «Ранок»,2018.- 80с.:іл..)
№ з/п |
|
Тема уроку |
Примітка |
|
01.09 |
Моя країна – Україна, а я – її дитина |
|
|
06.09 |
Символи держави – прапор, герб, гімн |
|
|
07.09 |
Хто ти? |
|
|
08.09 |
Хто ти? (продовження) |
|
|
13.09 |
Дорога до школи |
|
|
14.09 |
Тут я вчуся |
|
|
15.09 |
Безпека в школі |
|
|
20.09 |
Для чого ходять у школу? |
|
|
21.09 |
Як упізнати осінь? |
|
|
22.09 |
На прогулянці будемо обережними! |
|
|
27.09 |
З чого складається світ? |
|
|
28.09 |
Жива і нежива природа |
|
|
29.09 |
Жива і нежива природа (продовження) |
|
|
04.10 |
Рослини восени |
|
|
05.10 |
Рослини восени (продовження) |
|
|
06.10 |
Тварини восени |
|
|
11.10 |
Осінні турботи людей |
|
|
12.10 |
Осінні турботи людей (продовження) |
|
|
13.10 |
День школяра |
|
|
18.10 |
Стій, сиди, ходи, носи – правильно |
|
|
19.10 |
Що потрібно для навчання? |
|
|
20.10 |
Що потрібно для навчання? (продовження) |
|
|
01.11 |
Хто що робить? |
|
|
02.11 |
Хто що робить? (продовження) |
|
|
03.11 |
Хто працює в школі? |
|
|
08.11 |
Дорога і транспорт |
|
|
09.11 |
Безпека на дорозі |
|
|
10.11 |
Дбай про свою безпеку |
|
|
15.11 |
Чим я пізнаю світ? Дотики. |
|
|
16.11 |
Чим я пізнаю світ? Мої очі. |
|
|
17.11 |
Чим я пізнаю світ? Чим я чую? |
|
|
22.11 |
Чим я пізнаю світ? Смаки |
|
|
23.11 |
Чим я пізнаю світ? Запахи |
|
|
24.11 |
Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби? |
|
|
29.11 |
У природі все пов’язане. |
|
|
30.11 |
Сонце. |
|
|
01.12 |
Сонце (продовження). |
|
|
06.12 |
Повітря |
|
|
07.12 |
Незвичайні досліди: повітря і вода |
|
|
08.12 |
Повітря (продовження) |
|
|
13.12 |
Вода |
|
|
14.12 |
Незвичайні досліди: куди цукор зникає? |
|
|
15.12 |
Вода (продовження) |
|
|
20.12 |
Ґрунт |
|
|
21.12 |
Ґрунт (продовження) |
|
|
22.12 |
Рослини |
|
|
|
Рослини (продовження) |
|
|
|
Тварини |
|
|
|
Тварини (продовження) |
|
|
|
Свійські тварини. Тварини-помічники |
|
|
|
Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…» |
|
|
|
Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…». (продовження) |
|
|
|
Підсумковий урок за семестр |
|
|
|
У двері стукає зима |
|
|
|
Нежива і жива природа взимку |
|
|
|
Нежива і жива природа взимку (продовження) |
|
|
|
Як допомогти тваринам узимку |
|
|
|
Зимові розваги |
|
|
|
Дбай про здоров’я взимку |
|
|
|
Святковий календар зими |
|
|
|
Новий рік і Різдво |
|
|
|
Новий рік і Різдво (продовження) |
|
|
|
Зміни в природі взимку |
|
|
|
Сторінка дослідника |
|
|
|
Праця людей узимку |
|
|
|
Людина – от що найцікавіше у світі |
|
|
|
Я та інші |
|
|
|
Почуття людини, емоції |
|
|
|
Який буває в мене день |
|
|
|
Моє улюблене заняття |
|
|
|
Винаходи, які придумали діти |
|
|
|
Я тут живу |
|
|
|
Я живу в місті |
|
|
|
Я живу в селі |
|
|
|
В музеї |
|
|
|
Запрошуємо до театру |
|
|
|
У супермаркеті |
|
|
|
Оглядаю моє житло |
|
|
|
Коли ми самі вдома |
|
|
|
Коли гаджет заважає |
|
|
|
Дбай про свою безпеку |
|
|
|
Твоє здоров’я |
|
|
|
Які ви вдома |
|
|
|
Як дізнатися, що вже весна |
|
|
|
Турботи тварин навесні |
|
|
|
Сторінка дослідника |
|
|
|
Весняні роботи в місті |
|
|
|
Весняні роботи на селі |
|
|
|
Святковий календар весни |
|
|
|
Як ставитися до інших. Не будь жадібним |
|
|
|
Умій дружити! |
|
|
|
Чемним треба бути скрізь |
|
|
|
Як поводитися за столом |
|
|
|
Твоя країна – Україна |
|
|
|
Символи держави – прапор, герб, гімн |
|
|
|
Я маю право на права |
|
|
|
Хто що робить |
|
|
|
Що з чого |
|
|
|
Ми всі різні, а світ у нас – один на всіх |
|
|
|
Зустрічаємо літо! |
|
|
|
Сторінка дослідника |
|
|
|
Тварини влітку |
|
|
|
Праця людей улітку |
|
|
|
Систематизація та узагальнення знань |
|
|
|
Підсумковий урок за рік |
|
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
1 |
07.09 |
Знайомство з курсом «Дизайн і технології». Організація робочого місця на уроці. Загальні правила безпечної праці |
|
2 |
14.09 |
ТБ під час роботи з ножицями. Фотоколаж «Мій клас» |
|
3 |
21.09 |
ТБ під час роботи з ножицями. Світлофор |
|
4 |
28.09 |
ТБ під час роботи з ножицями. Закладка |
|
5 |
05.10 |
Предмети гігієни |
|
6 |
12.10 |
Веселий їжачок |
|
7 |
19.10 |
Яблуко |
|
8 |
02.11 |
Килимок з осіннього листя |
|
9 |
09.11 |
ТБ під час роботи з ножицями. Сонце та соняшник |
|
10 |
16.11 |
ТБ під час роботи з ножицями. Вітрячок |
|
11 |
23.11 |
ТБ під час роботи з ножицями. Акваріум |
|
12 |
30.11 |
Глиняна мисочка |
|
13 |
07.12 |
ТБ під час роботи з ножицями. Осіннє дерево |
|
14 |
14.12 |
ТБ під час роботи з ножицями. Годівничка для птахів |
|
15 |
21.12 |
Зайчик |
|
16 |
|
ТБ під час роботи з ножицями. Вітальна листівка (для мами) |
|
17 |
|
ТБ під час роботи з ножицями. Сніжинка |
|
18 |
|
ТБ під час роботи з ножицями. Ялинка |
|
19 |
|
ТБ під час роботи з ножицями. Подарунок для друга (подруги) |
|
20 |
|
Котик |
|
21 |
|
Будиночок |
|
22 |
|
Кораблик |
|
23 |
|
Транспорт |
|
24 |
|
Олівець-малювець |
|
25 |
|
Вербові котики |
|
26 |
|
Український віночок |
|
27 |
|
ТБ під час роботи з ножицями. Бабки над водою |
|
28 |
|
Овечка |
|
29 |
|
ТБ під час роботи з ножицями. Кульбабки |
|
30 |
|
ТБ під час роботи з ножицями. Ремонт книжки |
|
31 |
|
ТБ під час роботи з ножицями. Метелик |
|
32 |
|
Зав’язування шнурків |
|
33 |
|
ТБ під час роботи з ножицями. Кораблик на морі |
|
34 |
|
Перевір себе. Гра-вікторина |
|
35 |
|
Підсумковий урок за рік |
|
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
(Мистецтво:підруч.для 1 класу закладів загальної середньої освіти/ Л.М.Масол- Київ: Генеза,2012.- 143с.:іл.)
( Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти/ О.Лобова.- К.: Школяр, 2018.- 144с.:іл.)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Прим. |
1 |
06.09 |
Мистецька стежина СМ: М.Вітт «Друзі», скульптура у парку м. Харків. ХТД: Зображення чарівної мистецької стежинки (акварель, фломастери, олівці). |
|
2 |
13.09 |
ТБ під час роботи з ножицями. Школа чарівниці гармонії СМ: фотографії шкіл. ХТД: Зображення школи чарівниці Гармонії (кольоровий папір, аплікація). |
|
3 |
20.09 |
Малюємо іграшки СМ: І.Шері «Безмежна уява», М.і І.Гармаш «Обійми з Мінні». ХТД: Зображення улюбленої іграшки-друга (гуаш). |
|
4 |
27.09 |
ТБ під час роботи з ножицями. Орнамент із природних матеріалів СМ: І.Брошкевич «Глечик», вишитий рушник (фрагмент). ХТД ГР: Прикрашання куточка шкільного подвір’я орнаментом з природних матеріалів. |
|
5 |
04.10 |
Ліплення фруктів і овочів СМ: Р.Клірфілд «Вівтар дня подяки ІІІ», твори скульптури. ХТД: Ліплення овочів і фруктів – дарів осені (пластилін). ГР: Викладення виліплених овочів і фруктів на картонній тарілці. |
|
6 |
11.10 |
Осінній краєвид СМ: Й.Бокшай «Осінь золота». ХТД: Зображення осіннього краєвиду за допомогою тільки жовтої, червоної і синьої фарби (акварель; гуаш і кольоровий папір). |
|
7 |
18.10 |
Цікаві зображення СМ: Б. Мазур «Кіт Пантелеймон», В.Єрко, ілюстрація, К.Ларссон «Автопортрет за мольбертом». ХТД: Створення зображення шляхом домальовування лінії, цифри, літери (олівці, фломастери). |
|
8 |
01.11 |
ТБ під час роботи з ножицями. Маска лисички до вистави «Коза-дереза» СМ: Фото фрагменту із спектаклю «Коза-Дереза» на сцені театру. ХТД: Створення маски для одного з персонажів української народної казки «Коза-Дереза» (матеріали на вибір). |
|
9 |
08.11 |
Зображення рибки на картоні СМ: К.Зеллер «Риба-клоун», скульптура-рельєф «Риба». ХТД: Зображення рибки з пластиліну на картоні. ГР: Створення колективної композиції-«акваріуму». Презентація спільної роботи. |
|
10 |
15.11 |
Орнамент для сорочки СМ: Фото персонажів вистав у театральних костюмах. ХТД: Зображення орнаменту для сорочки-вишиванки персонажа казки «Коза-Дереза» (олівці, фломастери). |
|
11 |
22.11 |
Іграшки на ялинку СМ: Фото сцени з вистави «Лускунчик», Д. Хіггінс Ескіз декорації до «Лускунчика». Балет, балерина, танцівник. СМ: П. Чайковський. «Лускунчик» (фрагменти з балету). ХТД: «Святий Миколай» муз. і сл. Н. Гороховської. Імпровізація ХТД: Зображення новорічної іграшки для декорації до вистави «Лускунчик» (акварель). |
|
12 |
29.11 |
Засніжене село СМ: М.Глущенко «Зима», Ю.Писар «Зимова ідилія», О.Вакуленко «Казкова зима». ХТД: Зображення засніженого міста або села (кольоровий папір або картон; гуаш). |
|
13 |
06.12 |
Казковий годинник СМ: Ілюстрації до казок: Д.Дейлі «Лускунчик», Е.Булатов, О.Васильєв «Попелюшка». ХТД: Зображення казкового годинника (матеріали на вибір). |
|
14 |
13.12 |
Створення листівка до Дня Святого Миколая |
|
15 |
20.12 |
Витинанка. Виготовлення сніжинки |
|
16 |
|
Перевір себе Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання. Підготовка до різдвяно-новорічних свят |
|
17 |
|
ТБ під час роботи з ножицями. Зимовий ліс СМ: М. Янко «Дерево життя», зразки витинанок. ХТД: Зображення зимового лісу за допомогою витинанки (кольоровий папір, картон). |
|
18 |
|
Малювання автомобіля СМ: Ю.Шевчук «Прага. Вулиця Капрова», В.Микитенко «Фленсбург. Німеччина», порцелянова фігурка «Карета Попелюшки». ХТД: Зображення транспорту на вибір: карети, автомобіля або літака (воскові олівці, фломастери). |
|
19 |
|
Веселі танці СМ: Ф. Харді «Танок голландських дітей»; П. Шассель «Фанданго»; «Тарантела». ХТД: Зображення дітей, які весело танцюють (олівці, фломастери). |
|
20 |
|
Ліплення сніговита СМ: Зображення героїв мультфільму «Чіп і Дейл». ХТД: Створення образу персонажа для мультфільму та його зображення (пластилін або олівці, фломастери). |
|
21 |
|
ТБ під час роботи з ножицями. Українські смайлики СМ: Фото комп’ютера, мобільного телефона тощо; зображення смайликів. ХТД: Створення образу українського смайлика, зображення його з передачею емоцій (олівці, фломастери; кольоровий папір). |
|
22 |
|
ТБ під час роботи з ножицями. Декоративна квітка СМ: М.Приймаченко «Квіти», А.Коттерілл «Рожеві тюльпани». ХТД: Створення декоративної квітки (кольоровий папір). ГР: Створення колективної декоративної композиції «Квіткова галявина». |
|
23 |
|
Ліплення лисички СМ: Фото українських народних іграшок. ХТД: Ліплення одного з персонажів української народної казки «Лисичка, Котик і Півник» (пластилін). |
|
24 |
|
Виготовлення листівки до 8 Березня |
|
25 |
|
«А вже весна, а вже красна» СМ: М. Глущенко «Латаття». ХТД: Виконання весняної монотипії з відтінків зеленого кольору (гуаш). |
|
26 |
|
Малюємо фрукти та овочі СМ: Натюрморти з фруктами: О.Коцура, М.Дж.Ленг, К.Вернер. ХТД: Зображення фруктів і овочів теплих кольорів (акварель) |
|
27 |
|
Медаль переможця СМ: Х.-Л.Келер «Дівчата», А.Морган «Лижники». ХТД: Зображення медалі переможця спортивного змагання (акварель, олівці, фломастери). |
|
28 |
|
Писанки до Великодня СМ: Фото писанок, зображення знаків. ХТД: Зображення писанки із прадавніми візерунками, знаками (тонований папір, олівці, фломастери). |
|
29 |
|
Ілюстрація до казки «Колосок» СМ: Ілюстрації до казки Ш.Перро «Кіт у чоботях». ХТД: Створення ілюстрації до української казки (олівці, фломастери). ГР: Складання намальованих ілюстрацій до певної казки в одну книжку. |
|
30 |
|
Малюємо будинок СМ: Д.Мартіашвілі «Забудова», Н.Гусафссон «Полуниця», Г.Назаренко «Петриківський розпис». ХТД: Зображення будинку, де живе родина (кольорові або воскові олівці, крейди). |
|
31 |
|
Хоробрий козак СМ: М.Приймаченко «Каравай», О.Збруцька «Світ дитинства», О.Пашинський «Засвіт встали козаченьки», В.Стаднічук «На Запорізькій Січі», С.Глущук «Іван Голота». ХТД: Зображення козака – хороброго воїна (матеріали на вибір). |
|
32 |
|
Веселка СМ: О.Збруцька «Веселка», Н.Хелі Хатчинсон «Ферма», Т.Хендерсон Сміт «Веселка і затока». ХТД: Зображення веселки (на вибір: олівці, крейди, фломастери, акварель, гуаш). |
|
33 |
|
ТБ під час роботи з ножицями. Танок метеликів СМ: Д. Галчутт «Метелики». ХТД: Зображення різнокольорового метелика (олівці, фломастери). |
|
34 |
|
Перевір себе Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання. Підготовка виставки дитячих малюнків. |
|
35 |
|
Підсумковий урок за рік |
|