Календарно-тематичне планування

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ вивчення української мови математики фізичної культури у 1 класі
Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор

_________Неля ДЯЧЕНКО

«___»_________2022 р.

«___»_________2023 р.

 

Заступник директора з НВР

_____Рябкіна Л.М.

 «___»_________2022 р.

 «___»_________2023 р.

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

вивчення

української мови

математики

фізичної культури

 

у 1 класі

 

 

 

 

 

вчителя початкових класів

Слов’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9

Слов’янської міської ради Донецької області

 

 

 

Подрєзової Марини Петрівни

на 2023/2024 н. р.

 

 

 

 

 

 

Програма

 

Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О.Я. 1-2 клас

Затверджено

Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року №1272

Режим доступу: https://cutt.ly/gCdk8aC

 

 

Підручники

 

Математика : підруч. для 1 класу закладів загальної середньої освіти / В. Г. Бевз, Д. В. Васильєва. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. — 128 с. : іл.

 

Українська мова. Буквар : підруч. для 1 кл. закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Ч. 1 / М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. – 112 с. : іл.

 

Українська мова. Буквар : підруч. для 1 кл. закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Ч. 2 / М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2018. – 112 с. : іл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

уроків навчання грамоти в 1 класі

за підручником «Українська мова. Буквар» для 1 класу

(автори: М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко»)

Дата

Тема уроку

Прим.

Добуквений період

  1.  

01.09

Читання. Буквар – перша навчальна книга.

 

  1.  

01.09

Письмо. Письмове приладдя.

 

  1.  

04.09

Читання. Я вчуся знайомитися, спілкуватися.

 

  1.  

04.09

Письмо. Орієнтування на обмеженій площині

 

  1.  

05.09

Читання. Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Що?

 

  1.  

05.09

Письмо. Програмування наступного руху руки.

 

  1.  

06.09

Читання. Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Хто?

 

  1.  

08.09

Письмо. Координування рухів руки.

 

  1.  

08.09

Читання. Ознайомлення зі словами – назвами дій. Що робить? Що роблять?

 

  1.  

 

Письмо. Координування рухів руки. Розміщення малюнка в обмеженому просторі.

 

  1.  

 

Читання. Ознайомлення зі словами – назвами ознак. Який? Яка? Яке? Які?

 

  1.  

 

Письмо. Виділення окремих предметів з групи предметів.

 

  1.  

 

Читання. Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів. Скільки? Який, яка, яке по порядку? Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

 

Письмо. Контролювання натиску олівцем на папір. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Мої перші кроки у країні знань».

 

  1.  

 

Читання. Речення.

 

  1.  

 

Письмо. Орієнтування в напрямку письма.

 

  1.  

 

Читання. Ознайомлення зі знаками в кінці речення. Крапка. Знак питання. Знак оклику.

 

  1.  

 

Письмо. Основний рядок

 

  1.  

 

Читання. Ознайомлення зі службовими словами в реченні

 

  1.  

 

Письмо. Письмо в рядку прямих ліній.

 

  1.  

 

Читання. Поділ слів на склади.

 

  1.  

 

Письмо. Допоміжні лінії рядка

 

  1.  

 

Читання. Наголос у словах.

 

  1.  

 

Письмо. Письмо в графічній сітці з допоміжними лініями.

 

  1.  

 

Читання. Мовні і немовні звуки. Голосні і приголосні звуки

 

  1.  

 

Письмо. Письмо в повній графічній сітці.

 

  1.  

 

Читання. Тверді і м’які приголосні звуки.

 

  1.  

 

Письмо. Письмо в повній графічній сітці. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся запитувати».

 

  1.  

 

Читання. Складозвуковий аналіз слів. Закріплення вивченого. Робота з дитячою книжкою. Казки.

 

  1.  

 

Письмо. Письмо в повній графічній сітці.

 

Буквений період

  1.  

03.10

Читання. Звук [а]. Буква а, А. Складання речень за схемами і малюнком. Звук [а] (буква а, А) в ролі окремого слова.

 

  1.  

03.10

Письмо. Письмо малої букви а

 

  1.  

04.10

Читання. Закріплення букви а, А, її звукового значення.

 

  1.  

05.10

Письмо. Письмо  великої букви А.

 

  1.  

05.10

Читання. Звук [о]. Буква о, О. Складання речень за малюнками.

 

  1.  

07.10

Письмо. Письмо малої букви о.

 

  1.  

07.10

Читання.  Закріплення букви о, О, її звукового значення.

 

  1.  

10.10

Письмо. Письмо  великої букви О.

 

  1.  

10.10

Читання.  Звук [і]. Буква і, І. Звук [і] в ролі окремого слова. 

 

  1.  

11.10

Письмо. Письмо малої і великої букви і І

 

  1.  

12.10

Читання. Звук [и]. Буква и, И. Один предмет – багато предметів. Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

12.10

Письмо. Письмо малої і великої букви и И. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Знайомлюся із секретами слів, якими називають кількість предметів».

 

  1.  

14.10

Читання. Звук [у]. Буква у, У. Складання речень.

 

  1.  

14.10

Письмо. Письмо малої  букви у.

 

  1.  

17.10

Читання. Закріплення букви у, У, її звукового значення. Складання речень.

 

  1.  

17.10

Письмо. Письмо  великої букви У.

 

  1.  

18.10

Читання. Звук [е]. Буква е, Е. Складання розповіді за серією малюнків.

 

  1.  

19.10

Письмо. Письмо малої букви е.

 

  1.  

19.10

Читання. Закріплення букви е, Е, її звукового значення. Складання речень за малюнками.

 

  1.  

21.10

Письмо. Письмо  великої букви Е.

 

  1.  

21.10

Читання. Звук [м], позначення його буквою м, М (ем). Читання складів і слів із буквою м.

 

  1.  

31.10

Письмо. Письмо малої букви м.

 

  1.  

31.10

Читання. Закріплення букви м, М, її звукового значення. Читання слів і речень з буквою м, М.

 

  1.  

01.11

Письмо. Письмо  великої букви М.

 

  1.  

01.11

Читання. Звуки [л], [л'], позначення їх буквою л, Л (ел). Читання складів і слів з буквою л. Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

.11

Письмо. Письмо малої  букви л.

 

  1.  

04.11

Читання. Закріплення звуків [л], [л'], букви л, Л. Читання слів, речень з вивченими буквами.

 

  1.  

04.11

Письмо. Письмо  великої букви Л. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся визначати ознаки предметів».

 

  1.  

07.11

Читання. Звуки [н], [н'], позначення їх буквою н, Н (ен). Читання складів і слів з вивченими буквами.

 

  1.  

07.11

Письмо. Письмо малої  букви н.

 

  1.  

08.11

Читання.  Закріплення звуків [н], [н'], букви н, Н

 

  1.  

09.11

Письмо. Письмо великої букви Н.

 

  1.  

09.11

Читання. Звуки [с], [с'], буква с, С (ес). Читання складів і слів із буквою с.

 

  1.  

11.11

Письмо. Письмо малої букви с.

 

  1.  

11.11

Читання. Закріплення звуків [с], [с'], букви с, С. Читання слів, речень, тексту з вивченими буквами.

 

  1.  

14.11

Письмо. Письмо  великої букви С.

 

  1.  

14.11

Читання. Звук [к], позначення його буквою к, К (ка). Читання складів і слів із буквою к.

 

  1.  

15.11

Письмо. Письмо малої  букви к.

 

  1.  

17.11

Читання. Закріплення букви к, К, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

17.11

Письмо. Письмо  великої букви К. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся визначати ознаки осені».

 

  1.  

18.11

Читання. Звук [в], позначення його буквою в, В (ве). Читання складів і слів з буквою в.

 

  1.  

18.11

Письмо. Письмо малої  букви в.

 

  1.  

21.11

Читання. Закріплення букви в, В її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів).

 

  1.  

21.11

Письмо. Письмо  великої букви В.

 

  1.  

22.11

Читання. Звуки [р], [р'], буква р, Р(ер). Читання складів і слів із буквою р.

 

  1.  

23.11

Письмо. Письмо малої  букви р.

 

  1.  

23.11

Читання. Закріплення букви р, Р, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

 

  1.  

25.11

Письмо. Письмо  великої букви Р.

 

  1.  

25.11

Читання. Звук [п], позначення його буквою п, П (пе). Читання складів, слів і тексту з буквою п.

 

  1.  

28.11

Письмо. Письмо малої  букви п.

 

  1.  

28.11

Читання. Закріплення букви п, П, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

 

  1.  

29.11

Письмо. Письмо  великої букви П.

 

  1.  

30.11

Читання. Звуки [т], [т'], позначення їх буквою т, Т (те). Читання складів і слів із буквою т. Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

30.11

Письмо. Письмо малої  букви т. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся описувати предмети».

 

  1.  

02.12

Читання. Закріплення букви т, Т, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Слова однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням

 

  1.  

02.12

Письмо. Письмо  великої букви Т.

 

  1.  

05.12

Читання. Звуки [д], [д'], позначення їх буквою д, Д (де). Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими приголосними [д], [д'] у зіставленні з [т], [т']. Читання складів і слів із буквою д.

 

  1.  

05.12

Письмо. Письмо малої  букви д.

 

  1.  

06.12

Читання. Закріплення букви д, Д, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

 

  1.  

07.12

Письмо. Письмо великої букви Д.

 

  1.  

07.12

Читання. Звуки [з], [з'], позначення їх буквою з, З (зе). Відпрацювання літературної (дзвінкої) вимови слів з виучуваними звуками. Читання складів, слів і речень із буквою з, З.

 

  1.  

09.12

Письмо. Письмо малої  букви з.

 

  1.  

09.12

Читання. Закріплення букви з, З, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

 

  1.  

12.12

Письмо. Письмо  великої букви З.

 

  1.  

12.12

Читання. Звук [б], позначення його буквою б, Б (бе). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б]. Читання складів, слів, речень із буквою б.

 

  1.  

13.12

Письмо. Письмо малої  букви б.

 

  1.  

14.12

Читання. Закріплення букви б, Б, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою

 

  1.  

14.12

Письмо. Письмо  великої букви Б. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся розповідати про призначення предметів».

 

  1.  

16.12

Читання. Звук [й], позначення його буквою й, Й (йот). Читання складів, слів і речень з буквою й.

 

  1.             

16.12

Письмо. Письмо малої  букви й.

 

  1.             

19.12

Читання. Закріплення букви й, Й, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

 

  1.             

19.12

Письмо. Письмо  великої букви Й.

 

  1.             

20.12

Читання. Закріплення букв, їхнього звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

 

  1.             

21.12

Письмо. Закріплення вивчених букв.

 

  1.             

21.12

Читання. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами.

 

  1.             

23.12

Письмо. Закріплення вивчених букв.

 

  1.             

23.12

Читання. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами.

 

  1.             

 

Письмо. Закріплення вміння писати слова, речення.

 

  1.             

 

Читання. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами.

 

  1.             

 

Письмо. Закріплення вміння писати слова, речення.

 

  1.             

 

Читання. Підсумковий урок за семестр. Робота з дитячою книжкою.

 

  1.             

 

Письмо. Підсумковий урок за семестр. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Складаю розповідь за малюнками».

 

  1.             

 

Читання. Знову в класі ми всі разом. Звук [г], позначення його буквою г,Г (ге). Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів із буквою г. Опрацювання тексту.                 

 

  1.             

 

Письмо малої букви г. Складання та записування слів із вивчених букв.

 

  1.             

 

Читання. Закріплення букви г, Г, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.. Опрацювання тексту «Конкурс у класі».

 

  1.             

 

Письмо великої букви Г, слів та речень з нею. Списування з друкованого тексту.

 

  1.             

 

Читання. Звук [ґ], позначення його буквами ґ, Ґ (ґе). Виразне читання віршів. Практична робота зі скоромовками .

 

  1.             

 

Письмо. Письмо малої букви ґ. Списування з рукописного тексту. Складання речень за малюнком.

 

  1.             

 

Читання. Закріплення букв г, ґ, їх звукового значення і звуків, які вони позначають. Опрацювання тексту «На городі».

 

  1.             

 

Письмо великої літери ґ. Підготовчі графічні вправи.

 

  1.             

 

Буква ь («знак м’якшення»). Позначення цим знаком м’якості приголосних звуків. Читання слів із знаком м’якшення. Мовні вправи.

 

  1.             

 

Письмо. Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими буквами. Письмо слів з буквою ь.

 

  1.             

 

Закріплення букви «знак м’якшення» . Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів . Опрацювання тексту, добір до нього заголовка.

 

  1.             

 

Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування рукописного тексту.

 

  1.             

 

Читання. Звук [х], позначення його буквами х, Х (ха). Окличні речення. Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». Робота з дитячою книжкою.

 

  1.             

 

Письмо малої букви х, складів і слів з нею. Списування з друкованого тексту. РЗМ.

 

  1.             

 

Читання. Закріплення звукового значення букви х, Х. Читання тексту «Христинка»

 

  1.             

 

Письмо великої букви X. Написання слів з великої букви X

 

  1.             

 

Звук [ж], позначення його буквами ж, Ж (же). Вправляння у дзвінкій вимові звука [ж] у кінці складів і слів. Опрацювання вірша М. Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи.

 

  1.             

 

Письмо малої букви ж, складів і слів з нею. Навчальний диктант

 

  1.             

 

Закріплення звука [ж]. Опрацювання текстів «Великі жуки»,«Пізнавай хижих тварин».

 

  1.             

 

Письмо. Письмо великої букви Ж. Списування з друкованого тексту.

 

  1.             

 

Звук [ш], позначення його буквою ш, Ш (ша). Зіставлення звуків [ж] – [ш] . Читання й опрацювання тексту «Пошта».

 

  1.             

 

Письмо малої букви ш, складів і слів з нею

 

  1.             

 

Закріплення знань про букву ш, Ш, її звукове значення. Опрацювання вірша «На березі береза» (за А.Качаном) та тексту «Привіт, Сашку!».

 

  1.             

 

Письмо. Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень

 

  1.             

 

Читання. Звук [ч], позначення його буквами ч, Ч (че). Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Скоромовки.

 

  1.             

 

Письмо. Письмо малої букви ч, складів і слів  і речень з нею. Словниковий диктант.

 

  1.             

 

Читання. Закріплення звукового значення букви ч, Ч. Опрацювання тексту «Наш веселий клас».. Робота з дитячою книжкою.

 

  1.             

 

Письмо. Письмо великої букви Ч, складів і слів з нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування з друкованого тексту. РЗМ.

 

  1.             

 

Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош».

 

  1.             

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку.

 

  1.             

 

Читання. Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквами ц, Ц (це).  Звуковий аналіз слів. Читання складів,слів. Мовні вправи. Опрацювання вірша «Порожній козуб» (за В.Лучуком)

 

  1.             

 

Письмо. Письмо малої букви ц, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту.

 

  1.             

 

Читання. Закріплення звукового значення букви ц, Ц. Загадки.

 

  1.             

 

Письмо. Письмо великої букви Ц. Написання речень.

 

  1.             

 

Читання. Букви я, Я. Позначення буквами я, Я звуків [йа] і м'якості попереднього приголосного та звука [а]. Інсценування казки «Родичі».

 

  1.             

 

Письмо. Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів.

 

  1.             

 

Читання. Закріплення букви я, Я. Опрацювання віршів Л.Цілик «Сонечко» та Г.Манів «Сонечкова донечка».

 

  1.             

 

Письмо. Письмо великої букви Я, слів і речень із нею. Доповнення і записування речень. Складання й записування слів.

 

  1.             

 

Читання. Букви ю, Ю. Позначення буквами ю, Ю звуків [йу] і м'якості попереднього приголосного та звука [у].

 

  1.             

 

Письмо. Письмо малої букви ю, слів з нею. Написання речень. Словниковий диктант.

 

  1.             

 

Читання. Закріплення знань про букву ю, Ю. Загадки. Робота з дитячою книжкою

 

  1.             

 

Письмо. Письмо великої букви Ю, слів з нею. Написання речень. Письмо під диктовку. РЗМ.

 

  1.             

 

Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Вишня»

 

  1.             

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та записування слів за групами.

 

  1.             

 

Читання. Букви є, Є. Позначення буквами є, Є звуків [йе] і м'якості попереднього приголосного та звука [е]. Опрацювання віршів. Читання в ролях. Відгадування загадок.

 

  1.             

 

Письмо. Письмо малої букви є, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту.

 

  1.             

 

Читання. Закріплення знань про букву є, Є. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць не впізнали одне одного».

 

  1.             

 

Письмо. Письмо великої букви Є, слів і речень із нею. Вибірковий диктант.

 

  1.             

 

Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Буруля» (за В. Коваленко)

 

  1.             

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо.

 

  1.             

 

Читання. Буква ї, Ї позначення нею звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи.

 

  1.             

 

Письмо. Письмо малої букви ї, буквосполучення з нею. Складання і записування слів з вивчених букв.

 

  1.             

 

Читання. Закріплення звукового значення букви ї. Опрацювання тексту «Українська держава».

 

  1.             

 

Письмо. Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень, навчальний диктант.

 

  1.             

 

Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів «Я – українка» (за О.Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г. Чубач),та оповідання «Київ».

 

  1.             

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. РЗМ

 

  1.             

 

Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка».

 

  1.             

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком.

 

  1.             

 

Читання. Буква щ,Щ (ща) позначення нею звуків [шч]. Опрацювання віршів К.Перелісна «Дощик», «Різнокольоровий дощик» за В Полинок.

 

  1.             

 

Письмо. Письмо малої букви щ, складів і слів з нею. Словниковий диктант.

 

  1.             

 

Читання. Закріплення знань про букву щ,Щ, її звукове значення. Опрацювання тексту В. Сухомлинський «Яке щастя?». Порівняння віршів. Прислів’я.

 

  1.             

 

Письмо. Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування друкованого тексту.

 

  1.             

 

Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» за Т.Волгіною.

 

  1.             

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви Побудова і записування речень.

 

  1.             

 

Читання. Звук [ф], позначення його буквами ф, Ф (еф). Читання складів, слів. Опрацюваня вірша Л.Кондратенко «Жираф».

 

  1.             

 

Письмо. Письмо малої букви ф, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту.

 

  1.             

 

Читання. Закріплення звукового значення букви ф, Ф. Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків»

 

  1.             

 

Письмо. Письмо великої букви Ф, слів і речень з нею. Складання й записування речень.

 

  1.             

 

Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». Робота з дитячою книжкою.

 

  1.             

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту. РЗМ

 

  1.             

 

Читання. Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Відпрацювання правильної вимови звуків [дз]. [дз']. Опрацювання вірша А. Зарудного «Дзвіночки». Робота з дитячою книгою

 

  1.             

 

Письмо. Письмо буквосполучення дз, слів з ним. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.

 

  1.             

 

Читання. Відпрацювання злитої вимови звуків [дз],  [дз′]. Опрацювання вірша Г.Бойка «Горобець» та оповідання Ю.Старостенка «Лісовий майстер».

 

  1.             

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.

 

  1.             

 

Читання. Звук [дж], позначення його буквосполученням дж. Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Опрацювання  вірша Н. Забіли «Джміль».

 

  1.             

 

Письмо. Письмо буквосполучення дж, Дж. Слів і речень з ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант

 

  1.             

 

Читання. Закріплення звука [дж], буквосполучення дж. Опрацювання тексту «Цілющі джерела».

 

  1.             

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту.

 

  1.             

 

Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо».

 

  1.             

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку.

 

  1.             

 

Читання. Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними буквами, між якими ставиться апостроф. Вимова слів з апострофом. Читання слів і складів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П’ятеро». Вивчення напам'ять вірша Н.Гуркіна «Маю десять пальців я»

 

  1.             

 

Письмо. Письмо складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант.

 

  1.             

 

Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп’ютер».

 

  1.             

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту. РЗМ

 

  1.             

 

Читання. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М. Хоросницької  «Я навчився вже читати…», В.Зорик «Книжка».

 

  1.        

 

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та слів. Вибірковий диктант.

 

  1.             

 

Читання. Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання Б. Заходера «Буква «Я»». Розігрування сценки за змістом вірша

 

  1.             

 

Письмо. Закріплення вмінь писати великі і малі букви українського алфавіту. Побудова і записування речень.

 

Післябукварний період

  1.             

 

Читання. Читаю і відгадую загадки. Загадки (П. Ребро, Л. Вознюк, М. Пономаренко) Складання загадки про тварину. Опрацювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово».

 

  1.             

 

Письмо. Розрізнюю голосні і приголосні звуки.

 

  1.             

 

Читання. Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику…», «Два півники». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко».

 

  1.             

 

Письмо. Розумію роль звуків і букв у слові.

 

  1.             

 

Читання. Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О. Сенатович «Місяць жмурить…» С. Шаповалова «Десять, дев’ять, вісім, сім…».

 

  1.             

 

Письмо. Вчуся бути ввічливим (ввічливою).

 

  1.             

 

Читання. Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка). Робота з дитячою книжкою.

 

  1.             

 

Письмо. Правильно вимовляю слова зі звуками [г], [ґ] і записую їх.

 

  1.             

 

Читання. Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка».

 

  1.             

 

Письмо. Правильно пишу слова з буквою Щ

 

  1.             

 

Читання. Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав».

 

  1.             

 

Письмо. Правильно пишу слова з буквою Ь.

 

  1.             

 

Читання. Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (за К. Перелісною)

 

  1.             

 

Письмо. Правильно пишу слова з ЬО.

 

  1.             

 

Читання. Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Загадка. З. Мензатюк «Сім днів»

 

  1.             

 

Письмо. Правильно пишу слова з ЙО

 

  1.             

 

Читання. Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Гуменко «Олівці». «Розмова кольорів» (за М. Стояном)

 

  1.             

 

Письмо. Правильно пишу слова з буквами Я, Ю, Є, Ї

 

  1.             

 

Читання. Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка»

 

  1.             

 

Письмо. Правильно пишу слова з апострофом.

 

  1.             

 

Читання. Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк). Робота з дитячою книжкою.

 

  1.             

 

Письмо. Вчуся бути хорошим другом (хорошою подругою).

 

  1.             

 

Читання. Читаю про дружбу і друзів.

 

  1.             

 

Письмо. Правильно вимовляю слова зі звуками [дж], [дз], [дз’] і записую їх.

 

  1.             

 

Читання. Читаю про дитячі ігри.

 

  1.             

 

Письмо. Вчуся правильно переносити слова з рядка в рядок.

 

  1.             

 

Читання. Читаю про користь спорту.

 

  1.             

 

Письмо. Правильно наголошую слова. Досліджую роль наголосу у словах.

 

  1.             

 

Читання. Читаю про домашніх тварин.

 

  1.             

 

Письмо. Розрізнюю слова, які відповідають на питання Хто? Що?

 

  1.             

 

Читання. Читаю про чарівні слова нашої мови.

 

  1.             

 

Письмо. Спостерігаю, які слова потрібно писати з великої букви і правильно записую їх.

 

  1.             

 

Читання. Канікули!

 

  1.             

 

Письмо. Вчуся добирати близькі і протилежні за значенням слова.

 

  1.             

 

Читання. Резервний урок.

 

  1.             

 

Письмо. Досліджую слова, які мають кілька значень.

 

  1.             

 

Читання. Резервний урок.

 

  1.             

 

Письмо. Добираю слова, які називають ознаки предметів.

 

  1.             

 

Читання. Резервний урок.

 

  1.             

 

Письмо. Добираю слова, які називають дії предметів.

 

  1.             

 

Читання. Резервний урок.

 

  1.             

 

Письмо. Добираю слова, які називають кількість предметів.

 

  1.             

 

Читання. Резервний урок.

 

  1.             

 

Письмо. Вчуся складати і записувати речення.

 

  1.             

 

Резервний урок.

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

уроків математики у 1 класі

до підручника «Математика»

(автори: В. Г. Бевз , Д. В. Васильєва)

Дата

Тема

Прим.

І семестр

1

01.09

Все навкруги — математика.

 

2

04.09

Числа.

 

3

05.09

Так починалася математика.

 

Подорож до міста «Просторові відношення»

4

06.09

Поняття «хоча б один», «кожний», «всі», «всі, крім». Сполучники «і», «або».

 

5

08.09

Один, багато. Об’єднання предметів у групу. Розбиття групи на підгрупи

 

6

 

Більше, менше.

 

7

 

Довгий, короткий, однакової довжини.

 

8

 

Високий, низький, однакової висоти, найвищий, найнижчий.

 

9

15.09

Порівняння предметів за певною ознакою.

 

10

16.09

Товсті, тонкі, однакові за товщиною.

 

11

19.09

Поняття «під», «на», «над», «вгорі», «внизу».

 

12

20.09

Знизу, вгорі, знизу вгору, згори вниз.......

 

13

22.09

Ліворуч, праворуч. Зліва направо, справа наліво.

 

14

23.09

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

Подорож до міста «Цифри і числа»

15

26.09

Числа у межах 10.

 

16

27.09

Цифри. Нуль.

 

17

29.09

Один. Одиниця. Точка. Круг.

 

18

30.09

Два. Двійка.

 

19

03.10

Знаки «+», «=». Додавання. Склад числа 2.

 

20

04.10

Знак «–». Віднімання. Рівності. Відрізок.

 

21

06.10

Три. Трійка. Склад числа 3.

 

22

07.10

Дії з числами. Набуваємо досвіду.

 

23

10.10

Чотири. Четвірка. Склад числа 4.

 

24

11.10

Нерівності. Знаки «>», «<».

 

25

13.10

Порівняння чисел. Набуваємо досвіду.

 

26

14.10

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

27

17.10

П’ять. П’ятірка. Склад числа 5.

 

28

18.10

Шість. Шістка. Склад числа 6.

 

29

20.10

Сім. Сімка. Попереднє число, наступне число. Склад числа 7.

 

30

21.10

Вісім. Вісімка. Склад числа 8

 

31

31.10

Числа від 0 до 8. Набуваємо досвіду.

 

32

01.11

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

33

03.11

Все навкруги — математика. Числа.

 

34

04.11

Дев’ять. Дев’ятка. Склад числа 9

 

35

07.11

Десять. Склад числа 10. Числова послідовність.

 

36

08.11

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

Подорож до міста «Геометричні фігури»

37

10.11

Точка. Відрізок. Промінь. Пряма.

 

38

11.11

Лінійка. Довжина відрізка.

 

39

14.11

Числовий промінь. Додавання на числовому промені.

 

40

15.11

Компоненти дії додавання. Ламана.

 

41

17.11

Кути. Прямі і непрямі кути.

 

42

18.11

Многокутники. Порівняння чисел на числовому промені.

 

43

21.11

Компоненти дії віднімання. Віднімання на числовому промені

 

44

22.11

Коло. Круг.

 

45

24.11

Плоскі і просторові фігури.

 

46

25.11

Пряма. Крива. Ламана.

 

47

28.11

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

48

29.11

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

Подорож до міста «Дії з числами в межах 10»

49

01.12

Табличне додавання і віднімання числа 1.

 

50

02.12

Задачі на додавання.

 

52

05.12

Табличне додавання і віднімання числа 2.

 

53

06.12

Задачі на віднімання.

 

54

08.12

Табличне додавання і віднімання числа 3.

 

55

09.12

Різницеве порівняння.

 

56

12.12

Табличне додавання і віднімання числа 4.

 

57

13.12

Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

 

58

15.12

Табличне додавання і віднімання числа 5.

 

59

16.12

Переставний закон додавання.

 

60

19.12

Зв’язок додавання і віднімання.

 

61

20.12

Набуваємо досвіду.

 

62

22.12

Набуваємо досвіду.

 

63

23.12

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

64

 

Підсумковий урок.

 

ІІ семестр

Подорож до міста «Лічба десятками»

65

 

Десяток – лічильна одиниця. Розрядні числа 1 – 50.

 

66

 

Лічба десятками в межах 50.

 

67

 

Лічба десятками. Розрядні числа 60 – 100.

 

68

 

Числові вирази. Порівняння десятків.

 

69

 

Дії з десятками.

 

70

 

Дії з десятками. Порівняння десятків.

 

71

 

Співвідношення між одиницями довжини. Дециметр. Метр.

 

72

 

Набуваємо досвіду.

 

73

 

Вартість. Співвідношення між одиницями вартості.

 

74

 

Набуваємо досвіду.

 

75

 

Набуваємо досвіду.

 

76

 

Повторення і систематизація.

Розвивальні завдання.

 

Подорож до міста «Двоцифрові числа»

77

 

Числа 11 – 15.

 

78

 

Числа 16 – 20......

 

79

 

Числа 11 – 20.

 

80

 

Склад двоцифрових чисел.

 

81

 

Додавання чисел у межах 20.

 

82

 

Віднімання чисел у межах 20.

 

83

 

Числа 21 – 50.

 

84

 

Читання, запис і порівняння чисел 21 – 50.

 

85

 

Числа 51 – 100.

 

86

 

Читання, запис і порівняння чисел 50 – 100.

 

87

 

Маса. Одиниця маси – кілограм...

 

88

 

Набуваємо досвіду.

 

89

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

Подорож до міста «Додавання і віднімання  чисел»

90

 

Додавання і віднімання числа 1.

 

91

 

Визначення часу за годинником.

 

92

 

Додавання одноцифрового числа до

розрядного числа.

 

93

 

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового числа.

 

94

 

Набуваємо досвіду.

 

95

 

Віднімання десятків від двоцифрових чисел.

 

96

 

Набуваємо досвіду. Робота з даними.

 

97

 

Додавання десятків до двоцифрових чисел.

 

98

 

Віднімання десятків від двоцифрових чисел.

 

99

 

Додавання одноцифрових чисел до двоцифрових. Віднімання одноцифрових чисел від двоцифрових.

 

100

 

Набуваємо досвіду. Робота з даними.

 

101

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

102

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

103

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

104

 

Підсумковий урок. Екскурсія

«Математика в професії моєї родини».

 

Подорож до міста «Величини»

105

 

Довжина. Одиниці довжини.

 

106

 

Дії з іменованими числами та їх порівняння чисел.

 

107

 

Маса. Одиниці маси.

 

108

 

Дії з іменованими числами та їх порівняння.

 

109

 

Місткість. Одиниці місткості.

 

110

 

Дії з іменованими числами та їх порівняння.

 

111

 

Вартість. Одиниці вартості.

 

112

 

Дії з іменованими числами та їх порівняння.

 

113

 

Час. Одиниці часу.

 

114

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

 

Я вже вмію і знаю

115

 

Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної.

 

116

 

Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної.

 

117

 

Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури.

 

118

 

Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури.

 

119

 

Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними.

 

120

 

Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними.

 

121

 

Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності.

 

122

 

Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності.

 

123

 

Числовий промінь. Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури.

 

124

 

Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури.

 

125

 

Дії з іменованими числами. Задачі.

Упорядкування чисел за зростанням.

 

126

 

Задачі. Упорядкування чисел за зростанням.

 

127

 

Нумерація в межах 100. Об’ємні геометричні фігури. Задачі.

 

128

 

Нумерація в межах 100. Об’ємні геометричні фігури. Задачі.

 

129

 

Плоскі геометричні фігури. Задачі.

 

130

 

Плоскі геометричні фігури. Задачі.

 

131

 

Моделі до задач. Порівняння чисел

 

132

 

Моделі до задач. Порівняння чисел

 

133

 

Моделі до задач. Дії з іменованими числами.

 

134

 

Моделі до задач. Дії з іменованими числами.

 

135

 

Моделі до задач. Дії з іменованими числами.

 

136

 

Міркуй. Розв’язуй. Зростай.

 

137

 

Повторення і систематизація. Екскурсія  «Математика навколо нас».

 

138

 

Повторення і систематизація. Екскурсія «Математика навколо нас».

 

139

 

Повторення і систематизація. Екскурсія

«Математика навколо нас».

 

140

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

уроків фізичної культури у 1 класі

Дата

Тема

Прим.

  1.  

01.09

Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на фізичний розвиток та зміцнення здоров'я людини. Спортивний одяг і взуття. Правила безпечної поведінки на уроках фізкультури. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

02.09

Правила безпечної поведінки в процесі рухової та загальної діяльності. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри, естафети. Визначення вихідних даних фізичної підготовленості учнів.

 

  1.  

05.09

Життєвоважливі способи пересування людини. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри, естафети. Визначення вихідних даних фізичної підготовленості учнів.

 

  1.  

08.09

Організовуючі  вправи.   Загальнорозвивальні  вправи  на місці без предметів. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

09.09

Організовуючі  вправи.  Загальнорозвивальні  вправи  на місці без предметів. Рухливі ігри, естафети.

 

  1.  

12.09

Організовуючі  вправи.   Загальнорозвивальні  вправи   на місці без предметів. Різновиди ходьби. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

15.09

Організовуючі   вправи.   Загальнорозвивальні   вправи  на місці без предметів. Біг з високим підніманням стегна, закиданням гомілок. Біг із високого старту до 30 м. Рухлива гра.

 

  1.  

16.09

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Біг із високим підніманням стегна, закиданням гомілок. Біг із високого старту до ЗО м. Рухлива гра.

 

  1.  

19.09

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Вправи для розвитку швидкості. Біг із зміною напрямку та з високого старту до 30 м. Рухлива гра.

 

  1.  

21.09

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Вправи для розвитку швидкості. Біг із зміною напрямку та з високого старту до 30 м. Рухлива гра.

 

  1.  

22.09

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Біг із зміною напрямку. «Човниковий» біг. Рухлива гра.

 

  1.  

26.09

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Біг із різних вихідних положень. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухлива гра.

 

  1.  

28.09

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Біг із різних вихідних положень. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухлива гра.

 

  1.  

29.09

Організовуючі вправи. Вправи на релаксацію. Загальнорозвивальні вправи в русі. Вправи для розвитку витривалості. Біг із почерговою ходьбою. Рухлива гра.

 

  1.  

03.10

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Біг із почерговою ходьбою. Рухлива гра.

 

  1.  

05.10

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Стрибки на місці на одній, двох ногах з просуванням. Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами.

 

  1.  

06.10

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові вправи. Стрибки на двох ногах з просуванням. Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. Рухлива гра.

 

  1.  

10.10

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки з просуванням. «Човниковий» біг. Рухлива гра.

 

  1.  

12.10

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг.

 

  1.  

13.10

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Чергування ходьби та бігу. Рухлива гра.

 

  1.  

17.10

Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби; бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Чергування ходьби та бігу. Рухлива гра.

 

  1.  

19.10

Правила техніки безпеки під час занять з м'ячем. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м'ячем. Вправи для опанування навичок володіння м'ячем (вправи з великим м'ячем). Рухлива гра.

 

  1.  

20.10

Організовуючі   вправи.    Загальнорозвивальні   вправи   з м'ячем. Вправи з великим м'ячем. Рухлива гра.

 

  1.  

31.10

Організовуючі   вправи.   Загальнорозвивальні   вправи   з м'ячем. Вправи з великим м'ячем. Рухлива гра.

 

  1.  

02.11

Організовуючі   вправи.   Загальнорозвивальні   вправи   з м'ячем. Передавання м'яча. Рухлива гра, естафета.

 

  1.  

03.11

Організовуючі   вправи.   Загальнорозвивальні   вправи   з м'ячем. Передавання м'яча. Рухлива гра, естафета.

 

  1.  

07.11

Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби, бігові вправи. Перекидання м'яча у парах. Рухлива гра.

 

  1.  

09.11

Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби; бігові вправи. Перекидання м'яча у парах. Рухлива гра.

 

  1.  

10.11

Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби, бігові вправи. Вправи з великим м'ячем. Рухлива гра.

 

  1.  

14.11

Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби, бігові вправи. Вправи з великим м'ячем. Рухлива гра, естафета.

 

  1.  

16.11

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею.  Танцювальні  кроки.  Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

  1.  

17.11

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною  палицею.  Танцювальні  кроки.  Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

  1.  

21.11

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною  палицею.  Танцювальні  кроки.  Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

  1.  

23.11

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з предметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра.

 

  1.  

24.11

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з предметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра.

 

  1.  

28.11

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з предметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра.

 

  1.  

30.11

Постава як основа здоров'я. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави.   Танцювальні   кроки,   танцювальні   імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

  1.  

01.12

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

  1.  

05.12

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

  1.  

07.12

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

  1.  

08.12

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

  1.  

12.12

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

  1.  

12.12

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.

 

  1.  

14.12

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.

 

  1.  

15.12

Організовуючі   вправи.   Загальнорозвивальні   вправи   зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості.

 

  1.  

19.12

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів.

 

  1.  

21.12

Організовуючі   вправи.   Загальнорозвивальні   вправи   зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів.

 

  1.  

22.12

Організовуючі   вправи.   Загальнорозвивальні   вправи   зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.

 

  1.  

 

Вправи для формування правильної постави. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет.

 

  1.  

 

Життєво важливі способи пересування людини. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба.

 

  1.  

 

Ранкова гігієнічна гімнастика, фізкультурні хвилинки. Різновиди ходьби.

 

  1.  

 

Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) без предмета . Різновиди бігу. Рухливі ігри.

 

  1.  

 

Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес. Рухливі ігри.

 

  1.  

 

Біг із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. Комплекс ранкової гімнастики. Правила чесної гри.

 

  1.  

 

Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях,  п’ятах. Рухливі ігри

 

  1.  

 

Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка.

 

  1.  

 

Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри

 

  1.  

 

Вправи з великим м’ячем тримання м’яча; підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги;

 

  1.  

 

Вправи з великим м’ячем передавання м’яча з рук у руки в колі, в колоні, шерензі, праворуч, ліворуч, над головою, під ногами

 

  1.  

 

Вправи з великим м’ячем перекидання м’яча у парах; удари м’яча об підлогу однією та двома руками; ведення м’яча на місці правою і лівою рукою

 

  1.  

 

Вправи для розвитку координації. Подолання перешкод, ходьба на пальцях по підвищеній і обмеженій за площиною опорі з різними положеннями рук, “поза лелеки” із заплющеними очима, пересування із підкиданням дрібних предметів (тенісні м’ячі, мішечки )

 

  1.  

 

Вправи для розвитку координації. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами (під час пересування раптові зупинки у заданій позі за сигналом),

 

  1.  

 

Вправи для розвитку координації. Вправи зі зміною положення тіла у просторі (розслаблення м’язів рук, ніг, тулуба з різних вихідних положень)

 

  1.  

 

Стрибки в глибину з висоти від 40 до 60 см з м’яким приземленням на дві ступні

 

  1.  

 

Стрибки в глибину зіскок із гімнастичної лави

 

  1.  

 

Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця, з прямого розбігу

 

  1.  

 

Застрибування на підвищену опору (кілька матів, складених один на одного) однією та двома ногами та зістрибування 

 

  1.  

 

Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами

 

  1.  

 

Стрибки в довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг та із просуванням вперед.

 

  1.  

 

Вправи для розвитку гнучкості махові рухи руками і ногами в різних напрямах з амплітудою, що поступово збільшується, нахили тулуба в різних напрямах у положенні стоячи

 

  1.  

 

Вправи для розвитку гнучкості пружинні нахили у положенні сидячи, викрути рук із гімнастичною палицею, пружинні рухи у широкій стійці, прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах

 

  1.  

 

Вправи для розвитку гнучкості викрути рук зі скакалкою, пружинні похитування у положенні випаду, прогинання тулуба у положенні лежачи на животі

 

  1.  

 

Вправи з великим м’ячем ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою;

 

  1.  

 

Вправи з великим м’ячем кидки м’яча знизу з положення сидячи та стоячи

 

  1.  

 

Вправи з великим м’ячем передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках).

 

  1.  

 

Вправи з великим м’ячем ведення м’яча ногою у кроці; зупинка м’яча, що котиться, підошвою; ведення м’яча передньою частиною ступні

 

  1.  

 

Вправи з великим м’ячем удари по м’ячу, що котиться; ведення м’яча ногою по прямій, по дузі, між стійками.

 

  1.  

 

Вправи з великим м’ячем . Рухливі ігри. Естафети.

 

  1.  

 

Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка.

 

  1.  

 

Ходьба «змійкою». Біг до 500 м . Фітбол-аеробіка. Ігри.

 

  1.  

 

ЗРВ імітаційного характеру.

Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри

 

  1.  

 

ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м’ячем. Рухливі ігри

 

  1.  

 

Біг із зупинками стрибком та у кроці за сигналом. Метання малого м’яча із-за голови. Рухливі ігри

 

  1.  

 

Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму.

 

  1.  

 

Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби її уникнення. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м.

 

  1.  

 

Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м.

 

  1.  

 

Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання малого м’яча у щит. Рухливі ігри

 

  1.  

 

ЗРВ нахили та повороти. Біг до 30 м із високого старту. Метання малого м’яча в горизонтальну ціль з відстані 6-8 м;

 

  1.  

 

ЗРВ зі скакалкою. Метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухливі ігри

 

  1.  

 

Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на задану відстань. Рухливі ігри

 

  1.  

 

Дитячий фітнес. Метання м’ячів різної ваги на однакову відстань. Рухливі ігри

 

  1.  

 

ЗРВ без предметів.  Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри .

 

  1.  

 

Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Естафети.

 

  1.  

 

Стрибки без використання предметів: на місці, ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги . Рухливі ігри.

 

  1.  

 

Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях.

 

  1.  

 

ЗРВ з предметами. Ходьба на підвищеній опорі. Вправи для профілактики плоскостопості.

 

  1.  

 

Вправи для розвитку швидкості. Біг із прискореннями за сигналом

 

  1.  

 

Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Рухливі ігри та естафети.

 

  1.  

 

Ознайомлення із зимовими видами спорту. Зимові рухливі ігри.

 

  1.  

 

Стрибки з просуванням уперед, з поворотом на місці. Різновиди ходьби на підвишеній опорі.

 

  1.  

 

Вправи з вихідних положень . Дитячий фітнес : крок польки.

 

  1.  

 

ЗРВ з предметами. Перелізання через перешкоду висотою від 80 до 100 см різними способами.

 

  1.  

 

ЗРВ імітаційного характеру. Підлізання під перешкодою. Крок польки.

 

  1.  

 

Вправи з виконанням упорів , висів. Елементи акробатики.

 

  1.  

 

Вправи для розвитку швидкості. Біг в упорному положенні, прискорення з різних вихідних положень. Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

                                      Директор

                                      _________Неля ДЯЧЕНКО

                                      «___»_________2022 р.

                                     «___»_________2023 р.

 

                                   Заступник директора з НВР

                                   _____Рябкіна Л.М.

                                  «___»_________2022 р.

                                  «___»_________2023 р.

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

вивчення

я досліджую світ

образотворче мистецтво

дизайн і технології

у 1 класі

 

 

 

 

 

 

 

вчителя початкових класів

Слов’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9

Слов’янської міської ради Донецької області

 

Подрєзової Марини Петрівни

на 2022/2023 н. р.

 

 

 

 

 

 

Програма

 

Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О.Я. 1-2 клас

Затверджено

Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року №1272

Режим доступу: https://cutt.ly/gCdk8aC

 

 

 

   

 

Календарно-тематичне планування

уроків Я досліджую світ у 1 класі

за Типовою освітньою програмою,

розробленою під керівництвом О.Я.Савченко

 ( Я досліджую світ: підруч.для 1 класу закладів загальної середньої освіти/Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук.- Харків:Вид-во «Ранок»,2018.- 80с.:іл..)

№ з/п

 

Тема уроку

Примітка

  1.  

01.09

Моя країна – Україна, а я – її дитина

 

  1.  

06.09

Символи держави – прапор, герб, гімн

 

  1.  

07.09

Хто ти?

 

  1.  

08.09

Хто ти? (продовження)

 

  1.  

13.09

Дорога до школи

 

  1.  

14.09

Тут я вчуся

 

  1.  

15.09

Безпека в школі

 

  1.  

20.09

Для чого ходять у школу?

 

  1.  

21.09

Як упізнати осінь?

 

  1.  

22.09

На прогулянці будемо обережними!

 

  1.  

27.09

З чого складається світ?

 

  1.  

28.09

Жива і нежива природа

 

  1.  

29.09

Жива і нежива природа (продовження)

 

  1.  

04.10

Рослини восени

 

  1.  

05.10

Рослини восени (продовження)

 

  1.  

06.10

Тварини восени

 

  1.  

11.10

Осінні турботи людей

 

  1.  

12.10

Осінні турботи людей (продовження)

 

  1.  

13.10

День школяра

 

  1.  

18.10

Стій, сиди, ходи, носи – правильно

 

  1.  

19.10

Що потрібно для навчання?

 

  1.  

20.10

Що потрібно для навчання? (продовження)

 

  1.  

01.11

Хто що робить?

 

  1.  

02.11

Хто що робить? (продовження)

 

  1.  

03.11

Хто працює в школі?

 

  1.  

08.11

Дорога і транспорт

 

  1.  

09.11

Безпека на дорозі

 

  1.  

10.11

Дбай про свою безпеку

 

  1.  

15.11

Чим я пізнаю світ? Дотики.

 

  1.  

16.11

Чим я пізнаю світ? Мої очі.

 

  1.  

17.11

Чим я пізнаю світ? Чим я чую?

 

  1.  

22.11

Чим я пізнаю світ? Смаки

 

  1.  

23.11

Чим я пізнаю світ? Запахи

 

  1.  

24.11

Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби?

 

  1.  

29.11

У природі все пов’язане.

 

  1.  

30.11

Сонце.

 

  1.  

01.12

Сонце (продовження). 

 

  1.  

06.12

Повітря

 

  1.  

07.12

Незвичайні досліди: повітря і вода

 

  1.  

08.12

Повітря (продовження)

 

  1.  

13.12

Вода

 

  1.  

14.12

Незвичайні досліди: куди цукор зникає?

 

  1.  

15.12

Вода  (продовження)

 

  1.  

20.12

Ґрунт

 

  1.  

21.12

Ґрунт (продовження)

 

  1.  

22.12

Рослини

 

  1.  

 

Рослини (продовження)

 

  1.  

 

Тварини

 

  1.  

 

Тварини (продовження)

 

  1.  

 

Свійські тварини. Тварини-помічники

 

  1.  

 

Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…»

 

  1.  

 

Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…». (продовження)

 

  1.  

 

Підсумковий урок за семестр

 

  1.  

 

У двері стукає зима

 

  1.  

 

Нежива і жива природа взимку

 

  1.  

 

Нежива і жива природа взимку (продовження)

 

  1.  

 

Як допомогти тваринам узимку

 

  1.  

 

Зимові розваги

 

  1.  

 

Дбай про здоров’я взимку

 

  1.  

 

Святковий календар зими

 

  1.  

 

Новий рік і Різдво

 

  1.  

 

Новий рік і Різдво (продовження)

 

  1.  

 

Зміни в природі взимку

 

  1.  

 

Сторінка дослідника

 

  1.  

 

Праця людей узимку

 

  1.  

 

Людина – от що найцікавіше у світі

 

  1.  

 

Я та інші

 

  1.  

 

Почуття людини, емоції

 

  1.  

 

Який буває в мене день

 

  1.  

 

Моє улюблене заняття

 

  1.  

 

Винаходи, які придумали діти

 

  1.  

 

Я тут живу

 

  1.  

 

Я живу в місті

 

  1.  

 

Я живу в селі

 

  1.  

 

В музеї

 

  1.  

 

Запрошуємо до театру

 

  1.  

 

У супермаркеті

 

  1.  

 

Оглядаю моє житло

 

  1.  

 

Коли ми самі вдома

 

  1.  

 

Коли гаджет заважає

 

  1.  

 

Дбай про свою безпеку

 

  1.  

 

Твоє здоров’я

 

  1.  

 

Які ви вдома

 

  1.  

 

Як дізнатися, що вже весна

 

  1.  

 

Турботи тварин навесні

 

  1.  

 

Сторінка дослідника

 

  1.  

 

Весняні роботи в місті

 

  1.  

 

Весняні роботи на селі

 

  1.  

 

Святковий календар весни

 

  1.  

 

Як ставитися до інших. Не будь жадібним

 

  1.  

 

Умій дружити!

 

  1.  

 

Чемним треба бути скрізь

 

  1.  

 

Як поводитися за столом

 

  1.  

 

Твоя країна – Україна

 

  1.  

 

Символи держави – прапор, герб, гімн

 

  1.  

 

Я маю право на права

 

  1.  

 

Хто що робить

 

  1.  

 

Що з чого

 

  1.  

 

Ми всі різні, а світ у нас – один на всіх

 

  1.    

 

Зустрічаємо літо!

 

  1.    

 

Сторінка дослідника

 

  1.    

 

Тварини влітку

 

  1.    

 

Праця людей улітку

 

  1.    

 

Систематизація та узагальнення знань

 

  1.    

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

     


                                      ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітка

1

07.09

Знайомство з курсом «Дизайн і технології». Організація робочого місця на уроці. Загальні правила безпечної праці

 

2

14.09

ТБ під час роботи з ножицями. Фотоколаж «Мій клас»

 

3

21.09

ТБ під час роботи з ножицями. Світлофор

 

4

28.09

ТБ під час роботи з ножицями. Закладка

 

5

05.10

Предмети гігієни

 

6

12.10

Веселий їжачок

 

7

19.10

Яблуко

 

8

02.11

Килимок з осіннього листя

 

9

09.11

ТБ під час роботи з ножицями. Сонце та соняшник

 

10

16.11

ТБ під час роботи з ножицями. Вітрячок

 

11

23.11

ТБ під час роботи з ножицями. Акваріум

 

12

30.11

Глиняна мисочка

 

13

07.12

ТБ під час роботи з ножицями. Осіннє дерево

 

14

14.12

ТБ під час роботи з ножицями. Годівничка для птахів

 

15

21.12

Зайчик

 

16

 

ТБ під час роботи з ножицями. Вітальна листівка (для мами)

 

17

 

ТБ під час роботи з ножицями. Сніжинка

 

18

 

ТБ під час роботи з ножицями. Ялинка

 

19

 

ТБ під час роботи з ножицями. Подарунок для друга (подруги)

 

20

 

Котик

 

21

 

Будиночок

 

22

 

Кораблик

 

23

 

Транспорт

 

24

 

Олівець-малювець

 

25

 

Вербові котики

 

26

 

Український віночок

 

27

 

ТБ під час роботи з ножицями. Бабки над водою

 

28

 

Овечка

 

29

 

ТБ під час роботи з ножицями. Кульбабки

 

30

 

ТБ під час роботи з ножицями. Ремонт книжки

 

31

 

ТБ під час роботи з ножицями. Метелик

 

32

 

Зав’язування шнурків

 

33

 

ТБ під час роботи з ножицями. Кораблик на морі

 

34

 

Перевір себе. Гра-вікторина

 

35

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

(Мистецтво:підруч.для 1 класу закладів загальної середньої освіти/ Л.М.Масол- Київ: Генеза,2012.- 143с.:іл.)

( Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти/ О.Лобова.- К.: Школяр, 2018.- 144с.:іл.)

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Прим.

1

06.09

Мистецька стежина

СМ: М.Вітт «Друзі», скульптура у парку м. Харків.

ХТД: Зображення чарівної мистецької стежинки (акварель, фломастери, олівці).

 

2

13.09

ТБ під час роботи з ножицями. Школа чарівниці гармонії

СМ: фотографії шкіл.

ХТД: Зображення школи чарівниці Гармонії (кольоровий

папір, аплікація).

 

3

20.09

Малюємо іграшки

СМ: І.Шері «Безмежна уява», М.і І.Гармаш «Обійми з Мінні».

ХТД: Зображення улюбленої іграшки-друга (гуаш).

 

4

27.09

ТБ під час роботи з ножицями. Орнамент із природних матеріалів

СМ: І.Брошкевич «Глечик», вишитий рушник (фрагмент).

ХТД ГР: Прикрашання куточка шкільного подвір’я орнаментом з

природних матеріалів.

 

5

04.10

Ліплення фруктів і овочів

СМ: Р.Клірфілд «Вівтар дня подяки ІІІ», твори скульптури.

ХТД: Ліплення овочів і фруктів – дарів осені (пластилін).

ГР: Викладення виліплених овочів і фруктів на картонній тарілці.

 

6

11.10

Осінній краєвид

СМ: Й.Бокшай «Осінь золота».

ХТД: Зображення осіннього краєвиду за допомогою тільки

жовтої, червоної і синьої фарби (акварель; гуаш і кольоровий

папір).

 

7

18.10

Цікаві зображення

СМ: Б. Мазур «Кіт Пантелеймон», В.Єрко, ілюстрація, К.Ларссон «Автопортрет за мольбертом».

ХТД: Створення зображення шляхом домальовування лінії,

цифри, літери (олівці, фломастери).

 

8

01.11

ТБ під час роботи з ножицями. Маска лисички до вистави «Коза-дереза»

СМ: Фото фрагменту із спектаклю «Коза-Дереза» на сцені театру.

ХТД: Створення маски для одного з персонажів української народної казки «Коза-Дереза» (матеріали на вибір).

 

9

08.11

Зображення рибки на картоні

СМ: К.Зеллер «Риба-клоун», скульптура-рельєф «Риба».

ХТД: Зображення рибки з пластиліну на картоні.

ГР: Створення колективної композиції-«акваріуму». Презентація спільної роботи.

 

10

15.11

Орнамент для сорочки 

СМ: Фото персонажів вистав у театральних костюмах.

ХТД: Зображення орнаменту для сорочки-вишиванки персонажа казки «Коза-Дереза» (олівці, фломастери).

 

11

22.11

Іграшки на ялинку 

СМ: Фото сцени з вистави «Лускунчик», Д. Хіггінс Ескіз декорації до «Лускунчика». Балет, балерина, танцівник.

СМ: П. Чайковський. «Лускунчик» (фрагменти з балету).

ХТД: «Святий Миколай» муз. і сл. Н. Гороховської. Імпровізація

ХТД: Зображення новорічної іграшки для декорації до вистави

«Лускунчик» (акварель).

 

12

29.11

Засніжене село

СМ: М.Глущенко «Зима», Ю.Писар «Зимова ідилія», О.Вакуленко «Казкова зима».

ХТД: Зображення засніженого міста або села (кольоровий папір або картон; гуаш).

 

13

06.12

Казковий годинник 

СМ: Ілюстрації до казок: Д.Дейлі «Лускунчик», Е.Булатов,

О.Васильєв «Попелюшка».

ХТД: Зображення казкового годинника (матеріали на вибір).

 

14

13.12

Створення листівка до Дня Святого Миколая

 

15

20.12

Витинанка. Виготовлення сніжинки

 

16

 

Перевір себе

Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання. Підготовка до різдвяно-новорічних свят

 

17

 

ТБ під час роботи з ножицями. Зимовий ліс 

СМ: М. Янко «Дерево життя», зразки витинанок.

ХТД: Зображення зимового лісу за допомогою витинанки

(кольоровий папір, картон).

 

18

 

Малювання автомобіля

СМ: Ю.Шевчук «Прага. Вулиця Капрова», В.Микитенко

«Фленсбург. Німеччина», порцелянова фігурка «Карета

Попелюшки».

ХТД: Зображення транспорту на вибір: карети, автомобіля або

літака (воскові олівці, фломастери).

 

19

 

Веселі танці

СМ: Ф. Харді «Танок голландських дітей»; П. Шассель

«Фанданго»; «Тарантела».

ХТД: Зображення дітей, які весело танцюють (олівці, фломастери).

 

20

 

Ліплення сніговита

СМ: Зображення героїв мультфільму «Чіп і Дейл».

ХТД: Створення образу персонажа для мультфільму та

його зображення (пластилін або олівці, фломастери).

 

21

 

ТБ під час роботи з ножицями. Українські смайлики

СМ: Фото комп’ютера, мобільного телефона тощо; зображення смайликів.

ХТД: Створення образу українського смайлика, зображення його з передачею емоцій (олівці, фломастери; кольоровий папір).

 

22

 

ТБ під час роботи з ножицями. Декоративна квітка 

СМ: М.Приймаченко «Квіти», А.Коттерілл «Рожеві тюльпани».

ХТД: Створення декоративної квітки (кольоровий папір).

ГР: Створення колективної декоративної композиції «Квіткова галявина».

 

23

 

Ліплення лисички 

СМ: Фото українських народних іграшок.

ХТД: Ліплення одного з персонажів української народної

казки «Лисичка, Котик і Півник» (пластилін).

 

24

 

Виготовлення листівки до 8 Березня

 

25

 

«А вже весна, а вже красна»

СМ: М. Глущенко «Латаття». ХТД: Виконання весняної монотипії з відтінків зеленого кольору (гуаш).

 

26

 

Малюємо фрукти та овочі

СМ: Натюрморти з фруктами: О.Коцура, М.Дж.Ленг, К.Вернер.

ХТД: Зображення фруктів і овочів теплих кольорів (акварель)

 

27

 

Медаль переможця

СМ: Х.-Л.Келер «Дівчата», А.Морган «Лижники».

ХТД: Зображення медалі переможця спортивного змагання

(акварель, олівці, фломастери).

 

28

 

Писанки до Великодня 

СМ: Фото писанок, зображення знаків.

ХТД: Зображення писанки із прадавніми візерунками, знаками

(тонований папір, олівці, фломастери).

 

29

 

Ілюстрація до казки «Колосок»

СМ: Ілюстрації до казки Ш.Перро «Кіт у чоботях».

ХТД: Створення ілюстрації до української казки (олівці,

фломастери).

ГР: Складання намальованих ілюстрацій до певної казки в одну

книжку.

 

30

 

Малюємо будинок

СМ: Д.Мартіашвілі «Забудова», Н.Гусафссон «Полуниця»,

Г.Назаренко «Петриківський розпис».

ХТД: Зображення будинку, де живе родина (кольорові або

воскові олівці, крейди).

 

31

 

Хоробрий козак

СМ: М.Приймаченко «Каравай», О.Збруцька «Світ дитинства»,

О.Пашинський «Засвіт встали козаченьки», В.Стаднічук «На

Запорізькій Січі», С.Глущук «Іван Голота».

ХТД: Зображення козака – хороброго воїна (матеріали на вибір).

 

32

 

Веселка

СМ: О.Збруцька «Веселка», Н.Хелі Хатчинсон «Ферма»,

Т.Хендерсон Сміт «Веселка і затока».

ХТД: Зображення веселки (на вибір: олівці, крейди, фломастери, акварель, гуаш).

 

33

 

ТБ під час роботи з ножицями. Танок метеликів

СМ: Д. Галчутт «Метелики».

ХТД: Зображення різнокольорового метелика (олівці, фломастери).

 

34

 

Перевір себе

Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання. Підготовка виставки дитячих малюнків.

 

35

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
25 жовтня 2023
Переглядів
1389
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку