Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування за підручником Кравцової Н.М. на І семестр з очікуваними результатами
Перегляд файлу

                                                                         Читання

За підручником: Кравцова Н. М.; Романова В. М.; Савчук А. С. «Українська мова та читання» 2 клас (3,5 години)  

І семестр

Тема уроку

Дата

Очікувані результати

 

Знання людині — що крила пташині

Школа чекає нас

 

 

1

Знову школа зустрічає нас. Ознайомлення з підручником.

Наталія Тріщ «Вересень-школярик». с .4

02.09

читає вголос доступні тексти переважно цілими словами;

 

2

Найдорожче — золота хвилина. Марія Чепурна «Золота хвилина». (с. 5)

03.09

відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?)

 

3

Як твориться книга. За Олександром Моторним «Монолог книжки». Створення реклами улюбленої книги. (с. 6)

04.09

виділяє в структурі тексту заголовок;

 

4

Бережи книгу! За Кузьмою Грибом «Чому скаржилися книжечки». Добір інтонації для читання. Складання правил поводження з книгою. (с.7-8)

05.09

вибирає інтонації для читання,складає правила поводження з книгою

 

Увічливі словечка відкривають сердечка

 

 

5

У кожного своя мова. Леонід Полтава «Хто як говорить». Добір свого заголовка до вірша. (с. 9)

09.09

добирає свого заголовка до вірша.

6

Людина без знань — як птах без польоту. Валентина Романова «Виростай людиною». Визначення головної думки вірша. (с. 10-11)

10.09

визначає головну думку вірша

7

Урок позакласного читання 1. Тема «Добридень, школо!»

11.09

уважно слухає співрозмовника ;

виділяє в структурі тексту заголовок;

називає своїх улюблених літературних героїв

 

8

Знай, коли що казати. «Язик мій — ворог мій». Ознайомлення з газетною статтею. Вироблення навичок інтонаційного читання.                (с. 11-12)

16.09

 виробляє навички інтонаційного читання.          

9

Легенда — жанр народної творчості. «Легенда про мову». (с. 12)

17.09

переказує знайому казку, короткий прослуханий текст

 

10

Підсумок за розділом «Знання людині — що крила пташині».

18.09

має уявлення про найважливіші джерела інформації: дитячі книжки,  енциклопедії,  бібліотека, Інтернет;

 

 

Вже осінь на порозі

 

 

11

Осінь-чарівниця вже прийшла до нас. За Василем Сухомлинським «Як починається осінь». Заголовок тексту. Поняття про абзац. (с. 13)

23.09

виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова,

12

Осінні розваги. Наталія Карпенко «Осінь розважається». Словесне малювання. Вірш напам’ять (с. 14)

24.09

вчиться словесно малювати

13-14

Птахи збираються в дорогу. За Василем Чухлібом «Чи далеко до осені?». Зіставлення змісту твору та ілюстрацій.(с. 15-16)

25.09

зіставляє зміст твору та ілюстрацій.

15

Урок позакласного читання 2. Тема «Осінь щедра, осінь золотава»

30.09

переказує  короткий прослуханий текст з опорою на подані малюнки, словосполучення, запитання, план;

16

Як поети передають красу довкілля. Тетяна Корольова «Барвиста осінь». Створення тематичної «стіни слів». (с. 17)

01.10

створює тематичну «стіну слів».

17-18

Сойка готується до зими. За Володимиром Титаренком «Сойчині жолуді». Добір інших заголовків до тексту. (с. 18-19)

02.10 03.10

добирає інші заголовки до тексту

19

У пригоді пізнаєш приятеля. Віктор Дубовик «Два приятелі». Гра-імпровізація за змістом твору. (с. 19-20)

07.10

імпровізує за змістом твору

20

Підсумок за розділом «Вже осінь на порозі»

08.10

 

21

Урок позакласного читання 3. Тема «У світі цікавих загадок»

09.10

висловлює власне ставлення до прочитаного: хороший / поганий вчинок, хто сподобався / не сподобався в творі,

 

Україна — рідний край

 

 

22

Батьківщина, як мама, одна. Анатолій Камінчук «Це моя Україна». Вірш напам’ять. (с. 21)

14.10

вчить вірші напам’ять

23

Символи нашої держави. Наталка Поклад «Прапор». Робота над виразним читанням вірша. (с. 22)

15.10

працює над виразним читанням вірша

24

Символи нашої держави. Зірка Мензатюк «Український прапор». Переказ тексту за опорними висловами. (с. 23)

16.10

переказує текст за опорними висловами.

25

Символи нашої держави. Наталка Поклад «Герб». Перегляд мультфільму «Символи України». Зіставлення змісту прочитаних творів та сюжету мультфільму. (с. 24)

17.10

зіставляє зміст прочитаних творів та сюжету мультфільму

26

Дізнавайся про минуле рідного краю. «Три брати — засновники Києва» (уривок з легенди). Людмила Коваль «Київ». (с. 25)

21.10

дізнавайся про минуле рідного краю

27

Скільки «родичів» у Києва? Чи ж один на світі Київ? (за матеріалами з Інтернет-видань). Проведення мовного дослідження. (с. 26-27)

22.10

проводить мовне дослідження

28

Урок позакласного читання 4. Тема «Батьківщина — рідний край»

23.10

переказує  короткий прослуханий текст з опорою на подані малюнки, словосполучення, запитання, план;

29

Народні символи. Людмила Савчук «Український віночок».

(с. 27-28). Навчальна робота. Аудіювання

04.11

 пояснює, яка подія відбулася, називає персонажів твору, відповідає на запитання за змістом прослуханого;

30

Діагностувальна робота 1. Аудіювання.

Підсумок за розділом «Україна — рідний край». (с. 29)

05.11

виявляє розуміння фактичного змісту невеликих за обсягом і нескладних текстів

 

Без сім’ї нема щастя на землі

 

 

31

Моя найкраща ненька. Леонід Голота «Найрідніша». Вірш напам’ять.

06.11

вчить вірші напам’ять

32

На сонці тепло, а коло матері добре. За Юлією Каспаровою «Щоб мама не губилася». Переказ від імені дійової особи. (с. 31)

07.11

переказує від імені дійової особи.

33

Батькова хата усім багата. Леся Вознюк «Диво-татусь». Виразне читання вірша. (с. 32)

11.11

виразно читає вірші.

34

У дружній родині і в холод тепло. Андрій М’ястківський «Наш рід». Інсценізація оповідання. (с. 33)

12.11

вчиться інсценізувати оповідання

35

Урок позакласного читання 5. Тема «Країна дитячих журналів».

13.11

висловлює власне ставлення до прочитаного: хороший / поганий вчинок, хто сподобався / не сподобався в творі,

36

Не хитруй, бо натрапиш на хитрішого. Микола Герасименко «Як і домовились». Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка).

(с. 34-35)

18.11

знайомиться з будовою тексту (зачин, основна частина, кінцівка).

 

37

Що в родині найголовніше? Анна Коршунова «Сім — Я». Визначення емоцій дійових осіб. (с. 35-37)

19.11

визначає емоцій дійових осіб

38

Підсумок за розділом «Без сім’ї нема щастя на землі»

20.11

 

 

Українські письменники дітям

Поетична скарбничка

 

 

39

Ознайомлення з творчістю Ліни Костенко. Ліна Костенко «Вербові сережки», «Чародійне слово». Поняття про риму. (с. 38-39)

21.11

знайомиться з поняттям про риму

40

Ознайомлення з творчістю Анатолія Костецького. Анатолій Костецький «Моя кишеня». Характеристика дійової  особи. (с. 40

25.11

дає характеристику дійової  особи

41

Ознайомлення з творчістю Ганни Чубач. Ганна Чубач «Роса». Порівняння у віршованих творах. (с. 41)

26.11

шукає порівняння у віршованих творах

42

Урок позакласного читання 6. Тема «Поетична скарбничка»

27.11

уважно слухає співрозмовника ; 

називає своїх улюблених літературних героїв

 

43

Ознайомлення з творчістю Григорія Фальковича. Григорій Фалькович «У комп’ютера — проблеми…», «Дитяча мова». (с. 42)

02.12

читає вголос доступні тексти переважно цілими словами

пояснює зв’язок заголовка та ілюстрацій зі змістом твору (у прозорих випадках);

 

44

Ознайомлення з творчістю Лесі Українки. Леся Українка «Мені снились білії лелії… «Як дитиною, бувало…» (с. 43)

03.12

 

виділяє в структурі тексту заголовок;

пояснює зв’язок заголовка та ілюстрацій зі змістом твору (у прозорих випадках);

 

 

Оповідання про дітей

 

 

45

Кожен хоче бути там, де порядок і чистота. За Оксаною Кротюк «Несправжня вулиця». Театралізація оповідання. (с. 44-45)

04.12

інсценізує оповідання

46

Хороше діло — сад садити. Лаврін Гроха «Наш сад». Складання продовження оповідання. (с. 46)

05.12

складає продовження оповідання

47

Лінь гірше хвороби. Володимир Сенцовський «Украдений апетит». Читання тексту в особах. (с. 47-48)

09.12

читає текст в особах.

48

Урок позакласного читання 7. Тема «Людина починається з добра».

10.12

уважно слухає співрозмовника ; 

називає своїх улюблених літературних героїв

 

49

Домашні улюбленці. Вікторія Кохан «Знáйди». Складання оголошення. (с. 48-50)

11.12

Вчиться складати оголошення

50

Підсумок за розділом «Українські письменники дітям». Діагностична  робота 2. Усний переказ прочитаного твору (усно).

16.12

 

 

Здрастуй, зимонько-зима!

 

 

51

Неповторний килим сніговий» Василь Сухомлинський «Як дзвенять сніжинки». Порівняння опису і репродукції картини

Б. Кузіва «Пліткарки». (с. 51-52)

17.12

виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення;

 

52

Діагностувальна  робота 3. Читання вголос

18.12

читає вголос доступні тексти переважно цілими словами

53

Прилітайте, пернаті, до нас! Грицько Бойко «Прилітайте під вікно». Передбачення змісту твору за заголовком та малюнком. (с. 52-53)

19.12

відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?)

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зима — випробування для птахів. За Петром Панчем «Синичка й горобець». Порівняння вчинків та характерів дійових осіб.  Катерина Перелісна «Сніжинки». Марія Пономаренко «Подарунок». Настрій твору. Темп читання.

Дотримання пауз. (с. 53-55)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

відтворює у ролях (з учнями або вчителем) діалог із прослуханих казок, розповідей

регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування;

 

54

 

 

читає вголос доступні тексти переважно цілими словами

55

Як ми взимку розважалися. Ярослав Стельмах «Санчата».

Обговорення вчинків дійових осіб. (с. 56-57)

 

висловлює власне ставлення до прочитаного: хороший / поганий вчинок, хто сподобався / не сподобався в творі, які епізоди найбільше запам’яталися;

56

Урок позакласного читання 8. Тема «Зимонько-снігурочко, наша білогрудочко…»

 

уважно слухає співрозмовника ; 

називає своїх улюблених літературних героїв

 

57-58

Взаємна допомога. Юлія Смаль «Про хом’яка Тимка». Марина Дружиніна «Ялинкова лічилка». (с. 58-59)

 

відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?)

 

59

Скільки літ, скільки зим! За Тарасом Кіньком «Як дванадцять         місяців Новий рік виряджали». (с. 60-61)

 

читає вголос доступні тексти переважно цілими словами (окремі слова ускладненої структури – складами);

відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?)

 

60

Традиції нашого народу. Різдвяні колядки. (с. 62)

Підсумок за розділом

 

відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?)

читає вголос доступні тексти переважно цілими словами

 

 

 

 

 

Казки маленькі, а розуму в них багато

Українські народні казки

 

 

62

Чому зайчик кожушок міняє? Українська народна казка «Сніг і

заєць». Дослідження: як змінюється настрій дійової особи. (с. 63-64)

 

 

63

Урок позакласного читання 9. Тема «У світі казки чарівної».

 

 

64-65

І на хитру лисицю капкан знайдеться». Українська народна казки «Хитрий півень». Поділ тексту на частини. Добір заголовків до

частин. (с. 64-65)

 

 

66-67

Мамина наука. Українська народна казка «Нерозумне кошеня».

Складання запитань за змістом казки. (с. 66-67)

 

 

68

Мала крапля і скелю руйнує». Українська народна казка «Ведмідь

і черв’як». Визначення головної думки твору. (с. 67-68)

 

 

 

Казки народів Європи

 

 

69-70

Німецька народна казка «Пухкенький млинець». Порівняння з

українською народною казкою «Колобок». (с. 69-70)

 

 

71

Урок позакласного читання 10. Тема «Казки народів Європи».

 

 

72

Хто міняє, той нічого не має. Білоруська народна казка «Як Лось

з Лисичкою ногами мінялися». Визначення головної думки казки.

(с. 71-72)

 

 

73-74

А все могло б бути інакше. Болгарська народна казка «Лихе слово

не забувається». Складання іншої кінцівки казки. (с. 73-74)

 

 

 

Авторські казки

 

 

75

Бережи свої речі. Марія Солтис-Смирнова «Казка про ґудзик».

Складання порад «Як потрібно ставитися до своїх речей». (с. 74-75)

 

 

76-77

Де сила не може, там розум допоможе. Леонід Куліш-Зіньків

«Борсучок,  який умів малювати». Театралізація казки. (с. 76-77) Навчальна робота. Аудіювання

 

 

78

Урок позакласного читання 11. Тема «Авторська казка».

 

 

79

Пустощі зимової бурі. Ганс Крістіан Андерсен «Як буря поміняла

вивіски». (с. 78-79)

 

 

80

Діагностична робота 4. Аудіювання.

Підсумок за розділом «Казки маленькі, а розуму в них багато».(с79)

 

 

 

Весна, весна-весняночка

Сонце гріє, сонце сяє — вся природа воскресає

 

 

81-82

Навесні все оживає. Василь Сухомлинський «Жайворонок сонечку

допомагає». Репродукція картини М. Глущенка «Весна іде». (с80-81)

 

 

83

Хоч мале, та добре діло. За Євгеном Шморгуном «Добре діло».

Поділ тексту на частини. Добір заголовків до них. (с. 82

 

 

 

Стежина до Шевченка

 

 

84

Урок позакласного читання 12. Тема «Тарас Шевченко»

 

 

85

Ти в нашій пам’яті, Тарасе. Анатолій Григорук «Дорогі Шевченківські  місця». Дослідження «Пам’ятники Кобзареві».(83-84

 

 

86-87

Малий Кобзар. Тарас Шевченко «Сонце гріє, вітер віє…», «Зоре

моя вечірняя…», «Сонце заходить…». Вивчення вірша напам’ять

(за вибором учнів). (с. 84-85)

 

 

88

Навіки в пам’яті народній. Андрій М’ястківський «Вірші Тараса

Шевченка». Театралізація оповідання. (с. 85)

 

 

 

Величне свято

 

 

89

Звичаї нашого народу. Гаївки. «Наша весна». (с. 86)

 

 

90-91

Великодня пригода. Ірина Мацко «Загублена писанка». Переказ

казки за малюнковим планом. (с. 86-89)

 

 

92

Урок позакласного читання 13. «Великдень на гостину просить».

 

 

93

Підсумковий урок за розділом «Весна, весна-весняночка» (с. 89)

 

 

 

Цікавинки для дитинки

 

 

94

Невідоме про звичні речі. «З історії світлофора». Передбачення

змісту за заголовком твору. (с. 90-91)

 

 

95

Наш домашній помічник. «Історія першого пилососа». Створення

плаката «Наші друзі — чистота й охайність». (с. 91-92)

Навчальна робота. Досвід читацької діяльності учнів.

Робота з літературним твором / медіа текстом (письмово).

 

 

96

До зірок! За Віктором Гончаренком «Про першу повітряну кулю».

(с. 92-93) Підсумковий урок за розділом «Цікавинки для дитинки». (с. 93)

 

 

97

Діагностична  робота № 5. Досвід читацької діяльності учнів.

Робота з літературним твором / медіа текстом (письмово).

 

 

98

Урок позакласного читання 14. Тема «Допитливій малечі про знайомі речі»

 

 

 

Незабаром літечко

Як дитина бігає і грається, так їй здоров’я усміхається

 

 

99

Народні лічилки. Дослідження «Як побудовані лічилки» (с. 94)

 

 

100101

Авторські лічилки. Григорій Чубай «Лісова лічилка». Марія

Людкевич «Лічилка». Леся Вознюк «Лічилка-безконечка». (с. 94-95)

 

 

102

Народні ігри. «Горю-дуб». «Панас». (с. 96)

 

 

103

Народні та авторські мирилки. Народні мирилки. Варвара Гринько

 «Мирилки». Яна Яковенко «Козацька мирилка». (с. 97)

 

 

104

Урок позакласного читання 15. Тема «З чистого джерела народної мудрості»

 

 

 

Краса природи рідної землі

 

 

105

Народна легенда «Як з’явилися квіти та веселка». Переказ легенди.

(с. 98-99

 

 

106

Квіти — Землі окраса. Леся Вознюк «Квіти». (с. 99)

 

 

107

Володимир Сенцовський «Після дощу». Порівняння оповідання й

легенди. (с. 100

 

 

108

За Віктором Васильчуком «Подружилися». (с. 101)

 

 

109

Микола Магера «Он як буває». (с. 102-103)

 

 

110

Діагностична  робота 6. Читання вголос

 

 

 

Канікули, канікули, веселая пора

 

 

111

Катерина Перелісна «Бджілка». (с. 104)

 

 

112

Урок позакласного читання 16. Тема «Буду я природі другом».

 

 

113

Василь Шкляр «Маленька мураха» (с. 105)

 

 

114115

Ірина Мацко «Мобік і дідусь» (с. 106-107)

 

 

116

Петро Сорока «Білка купила мобілку» (с. 107)

 

 

117

Анатолій Костецький «Канікули!» (с. 108)

 

 

118

Підсумковий урок за розділом «Незабаром літечко». (с. 108)

 

 

119

Урок позакласного читання 17. Тема «Укрились луки цвітом, вітаючись із літом»

 

 

 

docx
Додано
2 листопада
Переглядів
182
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку