НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік 2022-20223 Семестр_ІІ_Вчитель: Кутинець Т.В.
Клас 5 Підручник PREPARE UKRAINIAN EDITION.
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Д/з
|
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||
At School |
||||||||||
45 |
|
Шкільні предмети |
Можуть розповісти про улюблені предмети, коли вони і де відбуваються. |
Розповідь про улюблений предмет. |
Уміння вчитись: • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). •Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових; •Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.); |
Сприймання на слух тексту про зміни в шкільному розкладі. |
Розповідь про улюблений предмет, час його проведення. |
art English French geography history IT maths music PE science |
|
|
46 |
|
Шкільні предмети |
Можуть вести бесіду про улюблені предмети, їх час проведення, задати питання і відповісти, спираючись на розклад. |
Бесіда про розклад і звичні шкільні справи. |
Зорове сприймання таблиці з розкладом. |
Бесіда відповідно до таблиці з розкладом. |
|
Present Simple – питання і відповіді. Короткі відповіді. |
|
|
47 |
|
Види шкіл |
Можуть визначати значення багатозначних слів з контексту. |
Опитування і бесіда щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації. |
Уміння вчитись: •На рівні речення чи дискурсу можуть визначити значення невідомого слова; •Використовують стратегії та техніки вдосконалення англійської (схеми, таблиці, майндмепи для організації ідей); Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Зорове сприймання тексту інтерв’ю про різні типи шкіл. |
|
Багатозначні слова: catch come get meet see think |
|
|
48 |
|
Шкільні звички |
Можуть задавати спеціальні питання щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації і відповідати на них. |
|
Написання опитування і розповідь про друга на основі опитування. |
Вимова Wh- questions |
Wh- questions |
|
||
Life Skills. Study Skills: Learning English |
||||||||||
49-50
|
|
Як вчити англійську |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. • Презентують індивідуальні проекти, можуть дати пораду щодо вивчення англійської. |
• Поради і пропозиції. |
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються; Уміння вчитись: • Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових; • Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.);• Планують шляхи вдосконалення умінь і знань з предмету, визначаючи, що можна було б покращити;• Використовують стратегії та техніки вдосконалення англійської (схеми, таблиці, майндмепи для організації ідей); |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання. |
Написання списку порад. Монологічне мовлення на основі проектної роботи. |
Suggestions What about? You can . … a good idea. |
|
Розробка проекту. |
51 |
|
Повторення. Діагностична робота №4 |
||||||||
Feeling Good |
||||||||||
52 |
|
Спорт |
Можуть називати види спорту і активностей. |
Бесіда про улюблені види діяльності і спорту. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Сприймання на слух тексту щодо улюблених видів спорту. |
|
badminton baseball basketball dancing football hockey running swimming table tennis tennis Вимова: Наголос у словах |
|
|
53 |
|
Спорт |
Можуть розповісти про улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів. |
|
Опитування, бесіда і розповідь про улюблений вид спорту. |
|
Like – стверджувальні і заперечні речення. |
|
||
54 |
|
Здоров’я |
Можуть визначати, що корисно чи не корисно для здоров’я. |
Визначають, що корисно і некорисно для здоров’я, поради і прохання про пораду. |
Соціальна відповідальність: • Роблять вибір, спираючись на інформацію (наприклад, ставлення до дієт, турботи про власне тіло, здорове харчування та ін. ); |
Сприймання письмового тексту з проханнями про поради і порадами лікаря. |
|
Good/not good for you, feel well, feel fine. |
|
|
55 |
|
Здоров’я |
Можуть написати коротке повідомлення із проханням про пораду і відповісти. |
|
Написання порад і бесіда про корисні і некорисні види діяльності та вподобання. |
|
Займенники з прийменниками: at it for her for him for me for us for you with them |
|
||
Things We Do |
||||||||||
56 |
|
Хобі |
Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки). |
Опис діяльності в момент мовлення. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Сприймання на слух тексту про позашкільну діяльність. |
Розповідь про гуртки. |
after-school clubs athletics club yoga club board games club coding club horse riding club cookery club drama club Italian club judo club film club |
|
|
57 |
|
Хобі |
Можуть описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення. |
|
Спілкування в ігровій формі про дії в момент мовлення. |
|
Present continuous для стверджувальних і заперечних речень. |
|
||
58 |
|
Домашні справи |
Можуть розповісти, як допомагають по дому. |
Бесіда про домашні обов’язки. |
Соціальна відповідальність: • Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями); • Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.); • Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;
|
|
|
carry the shopping clean the bath cook dinner do the washing-up feed the cat make your bed tidy your room walk the dog |
Make/do |
|
59 |
|
Домашні справи |
Можуть написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення. |
Написання блогу |
|
Бесіда про домашні дії в момент мовлення. Написання блогу. |
Вимова: Yes/no questions |
Present continuous для запитань. Правопис ing |
|
|
Culture. Youth Clubs in the UK |
||||||||||
60-61 |
|
Молодь в Британії |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. • Презентують індивідуальні проекти, можуть розробити ідею клубу для молоді. |
• Аналіз прочитаного. • Презентація проекту в команді |
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей; Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються; Соціальна відповідальність: • Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями); • Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.); • Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях; |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання. |
Бесіди про позакласну діяльність Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проектної роботи. |
talking to friends skateboarding doing arts and crafts rock climbing helping people |
|
|
62 |
|
Повторення. Діагностична робота №5 |
My digital life |
||||||||||
63 |
|
Дозвілля |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне |
Питання і відповіді щодо улюблених способів провести дозвілля |
Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн |
Прослуховування аудіо |
|
Місця для розваг та дозвілля |
|
|
64 |
|
Дозвілля |
Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
|
Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника |
|
Прислівники частоти: always, often, sometimes, never |
|
||
65 |
|
Технології |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.
|
Розповідь про свої гаджети та їх призначення |
Розгляд картинок та пошук відповідників |
Розповідь про речі повсякденного вжитку |
Назви гаджетів |
|
|
|
66 |
|
Технології |
Розповідь про діджітал-поведінку друга |
|
Розповідь про друга |
|
How much…? |
|
||
Working life |
||||||||||
67 |
|
Професії |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне |
Розповідь про професії членів родини |
Підприємливість та фінансова грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою |
|
Назви професій |
|
|
68 |
|
Професії |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. |
|
Розповідь про професії членів своєї родини |
|
Present Simple and Present Continuous |
|
||
69 |
|
У кафе |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
Опис закладу харчування |
Здоров’я і безпека: обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я |
Зорове сприймання тексту в картинках |
|
|
|
|
70 |
|
У кафе |
Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. |
|
Написання діалогу-бесіди у ресторані |
Назви кухонних предметів/ Intonation |
Can: прохання і дозволи |
|
||
Life Skills. ICT literacy: Being careful on the Internet |
||||||||||
71-72 |
|
Безпека у інтернеті |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре. |
Презентація створеного проекту |
Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Написання і презентація проекту |
|
|
Розробка Проекту |
73 |
|
Повторення. Діагностична робота №6 |
||||||||
Places |
||||||||||
74 |
|
У місті |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Запитання і відповіді про вихідні у місті |
Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя |
Прослуховування аудіо |
|
Назви локацій у місті Вимова звуків /s/ та /k/ |
|
|
75 |
|
У місті |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне |
Прослуховування тексту про перебіг подій
|
Побудова діалогу |
|
Is there are…? Are there any…? |
|
||
76 |
|
У місті (прикметники) |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Опис власного місця проживання |
Зорове сприйняття тексту і співвіднесення його із зображеннями |
|
Прикметники на позначення місць |
|
|
|
77 |
|
У місті (прикметники) |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. |
Перегляд відео |
Діалогічне мовлення про місце проживання |
|
Prepositions: inside, outside, above, below, near |
|
||
Out and about |
||||||||||
78 |
|
Транспорт |
Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре. |
Запитання і відповіді про транспорт, яким користується |
Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях. |
Зорове сприйняття тексту і зображень |
|
Види транспорту |
|
|
79 |
|
Транспорт |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Зорове сприйняття тексту |
|
|
Because, and, but, or Вимова звуків /m/ i /n/ наприкінці слова |
|
||
80 |
|
Дозвілля |
Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань. |
Складання плану вихідних у бесіді з друзями |
Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя |
Прослуховування аудіо-бесід |
Складання діалогів за представленою моделлю |
Фрази для проведення дозвілля |
|
|
81 |
|
Дозвілля |
Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази. |
|
Написання електронного листа |
|
Let’s…? |
|
||
Culture. Museums around the world |
||||||||||
82 |
|
Музеї світу |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Презентує класу проект |
Громадянська відповідальність: демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
Зорове сприйняття письмового тексту про музеї світу |
|
Прикметники на позначення музеїв |
|
Розробка проекту |
83 |
|
Музеї світу |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
|
Підготовка і презентація проекту |
|
|
|
||
|
|
Повторення. Діагностична робота №7 |
||||||||
What shall I wear? |
||||||||||
84 |
|
Одяг |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Розповідь про доречний одяг |
Здоров’я і безпека: пояснювати вибір одягу залежно від погоди |
Прослуховування аудіо і співвіднесення його із зображеннями |
|
Назви предметів одягу |
|
|
85 |
|
Одяг |
Перегляд відео |
Обговорення відео |
Вимова звуків /s/, /z/, / IZ / |
Множина |
|
|||
86 |
|
Людина(фрази) |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
Опис карнавального костюма |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди |
Прослуховування діалогу про опис зовнішності |
|
Характеристики зовнішності людей |
|
|
87 |
|
Людина(фрази) |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
|
Усний опис карнавального костюма |
|
Have got/ has got |
|
||
Buy it! |
||||||||||
88 |
|
Покупки |
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. |
Розповідь про ставлення до покупок |
Підприємливість та фінансова грамотність: розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок |
Прослуховування діалогу |
|
Назви товарів |
|
|
89 |
|
Покупки |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
Відповідь на запитання про свої бажання і потреби |
|
Діалогічна бесіда про свої потреби |
|
Need/want |
|
|
90 |
|
Гроші і ціни |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне. |
Опис власних звичок щодо покупок |
Зорове співвіднесення тексту із зображенням |
|
Позначення ціни |
|
|
|
91 |
|
Гроші і ціни |
Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб. |
|
Написання діалогу |
Вимова звуків /ʃ/ та /s/ |
too+adjective |
|
||
Life Skills. Social responsibility: Looking after our world |
||||||||||
92 |
|
Соціальна відповідальність |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Презентація створеного проекту |
Екологічна безпека та сталий розвиток: презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку |
Зорове сприйняття тексту про одяг |
|
|
|
Розробка проекту |
93 |
|
Соціальна відповідальність |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
|
Презентація проекту |
|
|
|
||
94 |
|
Повторення. Діагностична робота №8 |
||||||||
Different places |
||||||||||
95 |
|
Природа |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне. |
Порівняння життя у місті і селі |
Екологічна безпека та сталий розвиток: розглядати природу як цілісну систему |
Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень |
|
Назви природних об’єктів |
|
|
96 |
|
Природа |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння |
|
Усний опис зображень із залученням вивченої граматики |
|
Ступені порівняння: короткі прикметники |
|
||
97 |
|
Точки зору (прикметники) |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Відповіді на запитання по відео |
Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді |
Прослуховування аудіо-тексту і перегляд відео про цікаві місця на планеті |
Обговорення відео |
Прикметники на позначення характеристики |
|
|
98 |
|
Точки зору (прикметники) |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Бесіда про омріяне місце для відвідування |
|
Розповідь про улюблене місце на планеті |
|
Ступені порівняння: довгі прикметники |
|
|
The weather |
||||||||||
99 |
|
Погода |
Визначає основний зміст простих електронних повідомлень |
Обговорює погоду і пори року |
Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорювати природні і погодні явища Здоров’я і безпека: оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
Зорове сприйняття коментарів про погоду |
|
Назви видів погоди і пір року |
|
|
100 |
|
Погода |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови |
Перегляд відео |
Обговорення відео і розповідь класу звички друга |
|
Займенник it на позначення погоди |
|
||
101 |
|
Свята |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне |
Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Прослуховування аудіо-повідомлень на телефоні |
|
|
|
|
|
102 |
|
Свята |
Пише короткі вітальні листівки. |
|
Написання листівки з місця відпочинку |
Назви атрибутів відпустки |
Прийменники with, for, until |
|
||
Culture. Beach culture in Australia and New Zealand |
||||||||||
103 |
|
Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули |
Презентація проекту |
Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
Зорове сприйняття тексту |
Обговорення питань про відпочинок на пляжі з другом Створення проекту |
|
Розробка проекту |
104 |
|
Повторення. Діагностична робота №9 |
||||||||
A fantastic concert |
||||||||||
105 |
|
Прикметники (1) |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне. Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Опис дозвілля з друзями |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди |
Зорове співвіднесення зображень зі словами |
|
Difficult, easy, excited, fast, friendly, late, loud, slow |
|
|
106 |
|
Прикметники (1) |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
|
Написання запитань і обговорення їх з партнером |
Вимова:was |
Past Simple: be |
|
||
107 |
|
Прикметники (2) |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Обговорення подій з минулого |
Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді |
Зорове сприйняття тексту |
|
Brilliant, fun, heavy, new, pleased, quick, ready, strong |
|
|
108 |
|
Прикметники (2) |
Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
|
Усні запитання і відповіді про події з минулого |
|
Wh- questions |
|
||
Animals |
||||||||||
109 |
|
Дикі тварини |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Розповідь про улюблену тварину |
Екологічна безпека та сталий розвиток: пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним світом |
Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття |
|
Назви диких тварин |
|
|
110 |
|
Дикі тварини |
|
Діалогічна бесіда з партнером про минулі вихідні |
Вимова: extra syllable |
Past Simple (affirmative) |
|
|||
111 |
|
Домашні тварини |
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. |
Розповідь про домашніх улюбленців |
Зорове сприйняття зображень і слів |
|
Назви домашніх тварин |
|
|
|
112 |
|
Домашні тварини |
Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками |
Прослуховування радіо-інтерв’ю |
Написання підсумків шкільного року для сайту |
|
Past Simple (negative) |
|
||
Life Skills. Collaboration: Deciding things together |
||||||||||
113 |
|
Співпраця
|
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре. Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули. |
Презентація проекту |
Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді |
Зорове сприйняття тексту про фільми |
Створення проекту |
|
|
Розробка проекту |
114 |
|
Повторення. Діагностична робота №10 |
115 |
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу за семестр. Підготовка до контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
116 |
|
Контроль навичок сприймання усної інформації на слух/ аудіювання |
|
|
|
|
|
|
117 |
|
Контроль навичок сприймання письмових текстів/ читання |
|
|
|
|
|
|
118 |
|
Контроль навичок письмової взаємодії та висловлювання/письмо |
|
|
|
|
|
|
119 |
|
Контроль навичок усної взаємодії та висловлювання/ говоріння |
|
|
|
|
|
|
120 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|