Календарно-тематичне планування 5 клас 2 семестр PREPARE UKRAINIAN EDITION

Про матеріал
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ Клас 5 Підручник PREPARE UKRAINIAN EDITION.
Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік 2022-20223    Семестр_ІІ_Вчитель: Кутинець Т.В.

Клас  5  Підручник PREPARE UKRAINIAN EDITION.

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Д/з

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

At School

45

 

Шкільні предмети

Можуть розповісти про улюблені предмети, коли вони і де відбуваються.

Розповідь про улюблений предмет.

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

•Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.);

Сприймання на слух тексту про зміни в шкільному розкладі.

Розповідь про улюблений предмет, час його проведення.

art English French geography history IT maths music PE science

 

 

46

 

Шкільні предмети

Можуть вести бесіду про улюблені предмети, їх час проведення, задати питання і відповісти, спираючись на розклад.

Бесіда про розклад і звичні шкільні справи.

Зорове сприймання таблиці з розкладом.

Бесіда відповідно до таблиці з розкладом.

 

Present Simple – питання і відповіді. Короткі відповіді.

 

47

 

Види шкіл

Можуть визначати значення багатозначних слів з контексту.

Опитування і бесіда щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації.

Уміння вчитись:

•На рівні речення чи дискурсу можуть визначити значення невідомого слова;

•Використовують стратегії та техніки вдосконалення англійської (схеми, таблиці, майндмепи для організації ідей);

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Зорове сприймання тексту інтерв’ю про різні типи шкіл.

 

Багатозначні слова: catch come get meet see think

 

 

48

 

Шкільні звички

Можуть задавати спеціальні питання щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації і відповідати на них.

 

Написання опитування і розповідь про друга на основі опитування.

Вимова Wh- questions

Wh- questions

 

Life Skills. Study Skills: Learning English

49-50

 

 

Як вчити англійську

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Презентують індивідуальні проекти, можуть дати пораду щодо вивчення англійської.

• Поради і пропозиції.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

Уміння вчитись:

• Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

• Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.);• Планують шляхи вдосконалення умінь і знань з предмету, визначаючи, що можна було б покращити;• Використовують стратегії та техніки вдосконалення англійської (схеми, таблиці, майндмепи для організації ідей);

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання.

Написання списку порад. Монологічне мовлення на основі проектної роботи.

Suggestions

What about?

 You can .

a good idea.

 

Розробка проекту.

51

 

Повторення. Діагностична робота №4

Feeling Good

52

 

Спорт

Можуть називати види спорту і активностей.

Бесіда про улюблені види діяльності і спорту.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Сприймання на слух тексту щодо улюблених видів спорту.

 

badminton baseball basketball dancing football hockey running swimming table tennis tennis

Вимова:

Наголос у словах

 

 

53

 

Спорт

Можуть розповісти про улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів.

 

Опитування, бесіда і розповідь про улюблений вид спорту.

 

Like – стверджувальні і заперечні речення.

 

54

 

Здоров’я

Можуть визначати, що корисно чи не корисно для здоров’я.

Визначають, що корисно і некорисно для здоров’я, поради і прохання про пораду.

Соціальна відповідальність:

• Роблять вибір, спираючись на інформацію (наприклад, ставлення до дієт, турботи про власне тіло, здорове харчування та ін. );

Сприймання письмового тексту з проханнями про поради і порадами лікаря.

 

Good/not good for you, feel well, feel fine.

 

 

55

 

Здоров’я

Можуть написати коротке повідомлення із проханням про пораду і відповісти.

 

Написання порад і бесіда про корисні і некорисні види діяльності та вподобання.

 

Займенники з прийменниками: at it for her for him for me for us for you with them

 

Things We Do

56

 

Хобі

Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки).

Опис діяльності в момент мовлення.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Сприймання на слух тексту про позашкільну діяльність.

Розповідь про гуртки.

after-school clubs

athletics club yoga club board games club coding club horse riding club

cookery club drama club Italian club judo club film club

 

 

57

 

Хобі

Можуть описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення.

 

Спілкування в ігровій формі про дії в момент мовлення.

 

Present continuous для стверджувальних і заперечних речень.

 

58

 

Домашні справи

Можуть розповісти, як допомагають по дому.

Бесіда про домашні обов’язки.

Соціальна відповідальність:

• Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями);

• Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.);

• Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;

 

 

 

carry the shopping clean the bath cook dinner do the washing-up feed the cat make your bed tidy your room walk the dog

Make/do

 

59

 

Домашні справи

Можуть написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення.

Написання блогу

 

 Бесіда про домашні дії в момент мовлення. Написання блогу.

Вимова: Yes/no questions

Present continuous для запитань.

Правопис ing

 

Culture. Youth Clubs in the UK

60-61

 

Молодь в Британії

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Презентують індивідуальні проекти, можуть розробити ідею клубу для молоді.

• Аналіз прочитаного. • Презентація проекту в команді

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

Соціальна відповідальність:

• Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями);

• Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.);

• Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання.

Бесіди про позакласну діяльність Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проектної роботи.

talking to friends skateboarding doing arts and crafts rock climbing helping people

 

 

62

 

Повторення. Діагностична робота №5

My digital life

63

 

Дозвілля

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне

Питання і відповіді щодо улюблених способів провести дозвілля

Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн

Прослуховування аудіо

 

Місця для розваг та дозвілля

 

 

64

 

Дозвілля

Реагує на звернене до нього /неї чітке й  повільне мовлення у простих повсякденних

ситуаціях, якщо співрозмовник докладає  певних зусиль, щоб досягти розуміння.

 

Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника

 

Прислівники частоти: always, often, sometimes, never

 

65

 

Технології

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

 

Розповідь про свої гаджети та їх призначення

Розгляд картинок та пошук відповідників

Розповідь про речі повсякденного вжитку

Назви гаджетів

 

 

66

 

Технології

Розповідь про діджітал-поведінку друга

 

Розповідь про друга

 

How much…?
How many…?

 

Working life

67

 

Професії

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне

Розповідь про професії членів родини

Підприємливість та фінансова грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою

 

Назви професій

 

 

68

 

Професії

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

 

Розповідь про професії членів своєї родини

 

Present Simple and Present Continuous

 

69

 

У кафе

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Опис закладу харчування

Здоров’я і безпека: обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я

Зорове сприймання тексту в картинках

 

 

 

 

70

 

У кафе

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій

кількості, запитує про ціну, замовляє їжу.

 

Написання діалогу-бесіди у ресторані

Назви кухонних предметів/

Intonation

Can: прохання і дозволи

 

Life Skills. ICT literacy: Being careful on the Internet

71-72

 

Безпека у інтернеті

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному  матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.

Презентація створеного проекту

Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Написання і презентація проекту

 

 

Розробка Проекту

73

 

Повторення. Діагностична робота №6

Places

74

 

У місті

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Запитання і відповіді про вихідні у місті

Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя

Прослуховування аудіо

 

Назви локацій у місті

Вимова звуків /s/ та /k/

 

 

75

 

У місті

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне

Прослуховування тексту про перебіг подій

 

Побудова діалогу

 

Is there are…? Are there any…?

 

76

 

У місті (прикметники)

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Опис власного місця проживання

Зорове сприйняття тексту і співвіднесення його із зображеннями

 

Прикметники на позначення місць

 

 

77

 

У місті (прикметники)

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

Перегляд відео

Діалогічне мовлення про місце проживання

 

Prepositions: inside, outside, above, below, near

 

Out and about

78

 

Транспорт

Розповідає про те, що вміє робити добре й не

дуже добре.

Запитання і відповіді про транспорт, яким користується

Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях.

Зорове сприйняття тексту і зображень

 

Види транспорту

 

 

79

 

Транспорт

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Зорове сприйняття тексту

 

 

Because, and, but, or

Вимова звуків /m/ i /n/ наприкінці слова

 

80

 

Дозвілля

Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань.

Складання плану вихідних у бесіді з друзями

Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя

Прослуховування аудіо-бесід

Складання діалогів за представленою моделлю

Фрази для проведення дозвілля

 

 

81

 

Дозвілля

Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази.

 

Написання електронного листа

 

Let’s…?
Shall we…?

 

Culture. Museums around the world

82

 

Музеї світу

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Презентує класу проект

Громадянська відповідальність: демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

Зорове сприйняття письмового тексту про музеї світу

 

Прикметники на позначення музеїв

 

Розробка проекту

83

 

Музеї світу

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

 

Підготовка і презентація проекту

 

 

 

 

 

Повторення. Діагностична робота №7

What shall I wear?

84

 

Одяг

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Розповідь про доречний одяг

Здоров’я і безпека: пояснювати вибір одягу залежно від погоди

Прослуховування аудіо і співвіднесення його із зображеннями

 

Назви предметів одягу

 

 

85

 

Одяг

Перегляд відео

Обговорення відео

Вимова звуків /s/, /z/, / IZ /

Множина

 

86

 

Людина(фрази)

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Опис карнавального костюма

Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

Прослуховування діалогу про опис зовнішності

 

Характеристики зовнішності людей

 

 

87

 

Людина(фрази)

Описує простими мовними засобами людей, місця

та особисті речі.

 

Усний опис карнавального костюма

 

Have got/ has got

 

Buy it!

88

 

Покупки

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Розповідь про ставлення до покупок

Підприємливість та фінансова грамотність: розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок

Прослуховування діалогу

 

Назви товарів

 

 

89

 

Покупки

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Відповідь на запитання про свої бажання і потреби

 

Діалогічна бесіда про свої потреби

 

Need/want

 

90

 

Гроші і ціни

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Опис власних звичок щодо покупок

Зорове співвіднесення тексту із зображенням

 

Позначення ціни

 

 

91

 

Гроші і ціни

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу.

Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб.

 

Написання діалогу

Вимова звуків /ʃ/ та /s/

too+adjective

 

Life Skills. Social responsibility: Looking after our world

92

 

Соціальна відповідальність

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Презентація створеного проекту

Екологічна безпека та сталий розвиток: презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку

Зорове сприйняття тексту про одяг

 

 

 

Розробка проекту

93

 

Соціальна відповідальність

Описує простими мовними засобами людей, місця

та особисті речі.

 

Презентація проекту

 

 

 

94

 

Повторення. Діагностична робота №8

Different places

95

 

Природа

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Порівняння життя у місті і селі

Екологічна безпека та сталий розвиток: розглядати природу як цілісну систему

Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень

 

Назви природних об’єктів

 

 

96

 

Природа

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння

 

Усний опис зображень із залученням вивченої граматики

 

Ступені порівняння: короткі прикметники

 

97

 

Точки зору (прикметники)

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Відповіді на запитання по відео

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Прослуховування аудіо-тексту і перегляд відео про цікаві місця на планеті

Обговорення відео

Прикметники на позначення характеристики

 

 

98

 

Точки зору

(прикметники)

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Бесіда про омріяне місце для відвідування

 

Розповідь про улюблене місце на планеті

 

Ступені порівняння: довгі прикметники

 

The weather

99

 

Погода

Визначає основний зміст простих електронних повідомлень

Обговорює погоду і пори року

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорювати природні і погодні явища

Здоров’я і безпека: оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону

Зорове сприйняття коментарів про погоду

 

Назви видів погоди і пір року

 

 

100

 

Погода

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови

Перегляд відео

Обговорення відео і розповідь класу звички друга

 

Займенник it на позначення погоди

 

101

 

Свята

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Прослуховування аудіо-повідомлень на телефоні

 

 

 

 

102

 

Свята

Пише короткі вітальні листівки.

 

Написання листівки з місця відпочинку

Назви атрибутів відпустки

Прийменники with, for, until

 

Culture. Beach culture in Australia and New Zealand

103

 

Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули

Презентація проекту

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

Зорове сприйняття тексту

Обговорення питань про відпочинок на пляжі з другом

Створення проекту

 

Розробка проекту

104

 

Повторення. Діагностична робота №9

A fantastic concert

105

 

Прикметники (1)

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне.

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Опис дозвілля з друзями

Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

Зорове співвіднесення зображень зі словами

 

Difficult, easy, excited, fast, friendly, late, loud, slow

 

 

106

 

Прикметники (1)

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

 

Написання запитань і обговорення їх з партнером

Вимова:was

Past Simple: be

 

107

 

Прикметники (2)

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Обговорення подій з минулого

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Зорове сприйняття тексту

 

Brilliant, fun, heavy, new, pleased, quick, ready, strong

 

 

108

 

Прикметники (2)

Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.

 

Усні запитання і відповіді про події з минулого

 

Wh- questions

 

Animals

109

 

Дикі тварини

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Розповідь про улюблену тварину

Екологічна безпека та сталий розвиток: пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним світом

Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття

 

Назви диких тварин

 

 

110

 

Дикі тварини

 

Діалогічна бесіда з партнером про минулі вихідні

Вимова: extra syllable

Past Simple (affirmative)

 

111

 

Домашні тварини

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Розповідь про домашніх улюбленців

Зорове сприйняття зображень і слів

 

Назви домашніх тварин

 

 

112

 

Домашні тварини

Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками

Прослуховування радіо-інтерв’ю

Написання підсумків шкільного року для сайту

 

Past Simple (negative)

 

Life Skills. Collaboration: Deciding things together

113

 

Співпраця

 

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.

Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули.

Презентація проекту

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Зорове сприйняття тексту про фільми

Створення проекту

 

 

Розробка проекту

114

 

Повторення. Діагностична робота №10

115

 

Повторення лексичного та граматичного матеріалу за семестр. Підготовка до контрольних робіт

 

 

 

 

 

116

 

Контроль навичок сприймання усної інформації на слух/ аудіювання

 

 

 

 

 

117

 

Контроль навичок сприймання письмових текстів/ читання

 

 

 

 

 

118

 

Контроль навичок письмової взаємодії та висловлювання/письмо

 

 

 

 

 

119

 

Контроль навичок усної взаємодії та висловлювання/ говоріння

 

 

 

 

 

120

 

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Vyshnia Nataliia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 січня 2023
Переглядів
11328
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку