Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
1 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу С.4-5 |
|
Пояснює вибір особистих символів.
|
|
|
p.4 SB |
To be in Present Simple Plurals |
WB p.2 ex.3. |
2 |
|
|
Повторення матеріалу С.6 |
|
Пояснює вибір особистих символів.
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.
|
|
Active vocabulary
|
Possessive’s, Demonstrative pronouns. |
WB ex.1-5 p.4 |
3 |
|
|
Повторення матеріалу С.7 |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.
|
p.7 SB |
Imperatives Object Pronouns |
WB p.5 ex.1-4 |
4 |
|
|
Узагальнююче повторення матеріалу С.8
|
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
Формулює правила безпеки онлайн спілкування.
|
|
p.8 SB |
Cardinal and Ordinal Numbers |
WB p.5 ex.1-4. Word dictation
|
5 |
|
|
Діагностувальна робота С.9 |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.
|
p.9 SB Active vocabulary
|
Wh-questions |
WB p.5 ex.5-7 Tell about your family
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
6 |
|
|
Тема: Я, моя родина, мої друзі. С.10-11 |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині.
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.
|
|
SB p.11 Family words |
Possessives |
WB p.6 ex.1-3
|
7 |
|
|
Щоденний ритм життя С.12 |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині.
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.
|
|
SB p.12. Stay under water, speak a foreign language
|
can |
Write 10 questions to interview your friend |
8 |
|
|
Час з рідними С.13 |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.
|
|
State verbs p.13 SB |
Present Simple |
WB p.9 ex.1-4.
|
9 |
|
|
Час з рідними С.14 |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.
|
|
Hobbies, modern dance, have got a video blog p.14 SB |
Have got |
WB p.10 ex.1-3 tell about time with relatives / friends Test in grammar |
10 |
|
|
Зустрічі з друзями с.15 |
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
Формулює правила безпеки онлайн спілкування.
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
p.15 SB |
Have got |
SB p.15 ex.4 WB p.11
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровя та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
11 |
|
|
Зустрічі з друзями с.16 |
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
Ілюструє здоровий спосіб життя на прикладі своєї родини
|
|
p.16 SB |
Present Simple
|
WB p.12 - write the question; Word dictation |
12 |
|
|
Вільний час дітей в Україні С.17 |
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.
|
|
Phrases to describe a person p.17 SB |
Present Simple
|
WB p.13 ex.6 (write a description of your friend) |
13 |
|
|
Стиль життя молоді в Британії С.18 |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.
|
|
SB p.18 |
SB p.118 |
SB p.18 – review vocabulary Learn a description of your friend |
14 |
|
|
Стиль життя моєї сімї С.19 |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.
|
|
Active vocabulary p.19 SB |
Present Simple
|
write about your life style WB p.14 |
15 |
|
|
Стиль життя моєї сімї С.20 |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади.
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.
|
|
Active vocabulary p.20 SB |
Present Simple / Continuous
|
WB p.16
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровя та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
16 |
|
|
Домашнє читання WB p.17
|
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади.
|
|
|
Active vocabulary |
|
Put the Ss in order to retell the story |
17 |
|
|
Узагальнення та систематизація матеріалу C. 21 |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.
|
|
|
|
projects “My Family lifestyle”.
|
18 |
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
|
Lexics and Grammar test |
19 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
Порівнює сімейні традиції.
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.
|
|
p.18 SB |
Present Simple
|
|
20 |
|
|
Тема: Харчування. Їжа та напої. С.22 |
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. |
Складає перелік покупок. |
p.22 SB grapes, celery, bacon, gram, crisps |
|
WB p.18
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
21 |
|
|
Вподобання у їжі С.23 |
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону. |
Усвідомлює користність раціонального харчування |
p.23 SB |
Present Simple |
WB p.19 ex.7-8
|
22 |
|
|
Здорове харчування С.24 |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. |
|
Burger bar, fasr food restaurant, pizzeria, sandwich bar |
Thereis/ there are+ countable/ un- nouns |
WB p.20 ex.1-4
|
23 |
|
|
Продукти харчування С.25 |
Пояснює необхідність вживання здорової їжі |
Описує власний спосіб харчування та визначає пріоритети
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
Усвідомлює користність раціонального харчування |
p.25 SB |
SB p.119 ex.1-2 |
WB p.21 ex.1-4
|
24 |
|
|
Приготування їжі С.26 |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
Описує власний спосіб харчування
|
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. |
Усвідомлює користність раціонального харчування |
I’m starving, Keep an eye on it! |
countable/ un- nouns |
WB p.2 ex.4-6 SB p.26- make up a dialogue
|
25 |
|
|
Їмо із задоволенням С.27 |
|
Описує власний спосіб харчування
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
|
p.27 SB |
countable/ un- nouns |
WB p.23 ex.1-4
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
26 |
|
|
Улюблений десерт С.28 |
Пояснює необхідність вживання здорової їжі |
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
Складає перелік покупок. |
p.28 SB p.24 WB
|
Because for causes and reasons |
WB p.24 ex.1-4
|
27 |
|
|
Меню С.29 |
|
Описує власний спосіб харчування
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
|
p.40 SB p.36 WB |
Too much/ too many Not enough |
WB p.25 ex.1-3
|
28 |
|
|
Готуємо із задоволенням С.30-31 |
Пояснює необхідність вживання здорової їжі |
|
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. |
Усвідомлює користність раціонального харчування |
p.30 SB
|
Too much/ too many Not enough |
SB p.31 ex.2
|
29 |
|
|
У ресторані С.130 |
Пояснює необхідність вживання здорової їжі |
Описує власний спосіб харчування
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
|
p.30 SB
|
But as a basic connector |
WB p.114
|
30 |
|
|
Традиційні англійські страви С.32 |
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. |
|
p.32 SB
|
|
WB p.28 ex.1-5
|
31 |
|
|
Домашнє читання
|
|
Описує власний спосіб харчування
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
|
p.33 SB
|
|
WB p.29
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровя та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
32 |
|
|
Узагальнення та систематизація матеріалу
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.
|
|
p.30 SB
|
Thereis/ there are+ countable/ un- nouns |
Pojects “Healthy vs Junk Food”
|
33 |
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
|
Lexics and Grammar test |
34 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
Порівнює сімейні традиції.
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.
|
|
p.26 WB |
Present Simple
|
|
35 |
|
|
Тема: Одяг Мій одяг С.34 |
|
|
|
Вміє складати особистий бюджет |
p.34 SB
|
Present Simple
|
WB p.30 ex.1-3
|
36 |
|
|
Мій улюблений Одяг С.35 |
|
|
Прогнозує наслідки необачної покупки в інтернеті |
Знає міжнародні стандарти розмірів одягу та взуття |
p.35 SB
|
Present Simple
|
WB p.31 ex.7-8
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровя та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
37 |
|
|
Щоденний одяг
С.36
|
Обговорює переваги екологічних видів одягу |
Порівнює види одягу |
|
Вміє розрізняти товари та послуги |
p.36 SB
|
Present Simple
|
WB p.32 ex.1-5
|
38 |
|
|
Щоденний одяг С.37
|
|
|
Прогнозує наслідки необачної покупки в інтернеті |
Знає міжнародні стандарти розмірів одягу та взуття |
p.37 SB
|
Present Simple
|
WB p.33 ex.1-4
|
39 |
|
|
Святковий одяг С.38
|
Обговорює переваги екологічних видів одягу |
|
Розпізнає комерційну рекламу |
Вміє робити обгрунтований вибір якісних товарів |
p.38 SB |
Present Simple
|
WB p.34 ex.1-5
|
40 |
|
|
Улюблений одяг С.39
|
|
|
Прогнозує наслідки необачної покупки в інтернеті |
Знає міжнародні стандарти розмірів одягу та взуття |
p.39 SB |
|
WB p.35 ex.1-5
|
41 |
|
|
Літній одяг С.40
|
|
|
|
Вміє складати особистий бюджет |
p.40 SB |
Present Simple Wh- questions |
WB p.36 ex.1-5
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровя та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
42 |
|
|
Зимовий одяг С.41
|
Обговорює переваги екологічних видів одягу |
|
Прогнозує наслідки необачної покупки в інтернеті |
Вміє складати особистий бюджет |
p.41 SB |
Chronological sequence (first, next etc.) |
Write about your daily routine p.41 SB |
43 |
|
|
Весняний одяг С.41
|
Обговорює переваги екологічних видів одягу |
|
Розпізнає комерційну рекламу |
Знає міжнародні стандарти розмірів одягу та взуття |
p.37 WB |
Chronological sequence (first, next etc.) |
|
44 |
|
|
Види одягу С.42-43
|
|
|
|
Вміє складати особистий бюджет |
p.42 SB |
|
SBp.43 ex.1-7
|
45 |
|
|
Домашнє читання С.44
|
Обговорює переваги екологічних видів одягу |
|
Розпізнає комерційну рекламу |
Вміє робити обгрунтований вибір якісних товарів |
Active vocabulary |
Time for the present |
SBp.40 ex.1-6
|
46 |
|
|
Модний одяг С.45
|
|
|
|
Вміє ефективно використовувати ресурси |
p.42 SB |
|
WB p.38 SB p.120
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровя та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
47 |
|
|
Трендовий одяг
|
|
|
|
Вміє робити обгрунтований вибір якісних товарів |
Active vocabulary |
Time for the present |
SBp.131
|
48 |
|
|
Узагальнення та систематизація матеріалу
|
Обговорює переваги екологічних видів одягу |
|
|
Вміє ефективно використовувати ресурси |
|
Present Simple
|
|
49 |
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
Вміє складати особистий бюджет |
|
|
Lexics and Grammar test |
50 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
Вміє ефективно використовувати ресурси |
p.42 SB |
|
|
51 |
|
|
Тема: Шкільне життя Шкільні предмети c.46
|
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Biology, Chemistry, Geography, IT, PE, RE |
Time foe the present (now, today) |
WB p.42
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровя та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
52 |
|
|
Шкільні правила c.4722
|
|
Обговорює шкільні правила. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання
|
p. 47 SB
|
Present Continuous |
WB p.43
|
53 |
|
|
Захоплення учнів c.48
|
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
|
p. 48 SB |
Present Continuous |
|
54 |
|
|
Моє повсякденне життя c.48
|
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання
|
Do yoga, listen to music, smile, sleep |
Present Continuous |
WB p.44
|
55 |
|
|
Моє повсякденне життя c.49
|
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
p. 49 SB
|
Present Simple vs Present Continuous |
WB p.45
|
56 |
|
|
Позашкільна діяльність c.50
|
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. |
|
|
p.50 SB |
Present Simple vs Present Continuous |
SBp.50 ex.6
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровя та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
57 |
|
|
Традиції школи c.50
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.
|
|
|
p. 46WB |
Present Simple vs Present Continuous |
WB p.46
|
58 |
|
|
Після уроків c.51
|
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. |
|
|
p. 51 SB |
Adverbs of frequency |
WB p.47 |
59 |
|
|
Шкільні свята c.52
|
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
|
|
p. 52 SB |
Modality can, could, have to |
Make up dialoguea p.52 SB |
60 |
|
|
Дозвілля учнів c.52
|
|
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу “no hate speech” (мова проти ненависті) |
|
|
p. 48 WB |
Determiner (definite article for uniqueness, proper names) |
WB p.48
|
61 |
|
|
Гуртки c.53
|
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
|
Behind, between, in front of, next to |
Prepositions of place |
WB p.49
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровя та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
62 |
|
|
Шкільна діяльність
c.54-55
|
|
Обговорює шкільні правила |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Active vocabulary |
Present Simple vs Present Continuous |
SB p.55
|
63 |
|
|
Узагальнення та систематизація матеріалу
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.
|
|
|
|
Present Simple
|
|
64 |
|
|
Діагностувальна робота
|
|
|
|
|
|
|
Lexics and Grammar test |
65 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
Вміє ефективно використовувати ресурси |
p.54 SB |
Present Simple vs Present Continuous |
p.50 WB |
66 |
|
|
Повтор вивченого матеріалу за I семестр |
|
|
|
|
|
|
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровя та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
67 |
|
|
Повтор вивченого матеріалу за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
68 |
|
|
Підсумковий комплексний тест |
|
|
|
|
|
|
|
69 |
|
|
Аналіз результатів підсумкового комплексного тесту |
|
|
|
|
|
|
|
70 |
|
|
Урок - подорож |
|
|
|
|
|
|
|
71 |
|
|
Відео-урок |
|
|
|
|
|
|
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровя та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
72 |
|
|
Урок - вікторина |
|
|
|
|
|
|
|
73 |
|
|
Урок - концерт |
|
|
|
|
|
|
|
74 |
|
|
Кіно - урок
|
|
|
|
|
|
|
|
75 |
|
|
Систематизація матеріалу за I семестр |
|
|
|
|
|
|
|
76 |
|
|
Узагальнення матеріалу за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровя та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
77 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|