Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров`я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
1. |
|
|
Тема: Відпочинок і дозвілля С. 58-59 |
|
Обговорює участь у клубах за інтересами
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час масових культурних заходів
|
|
p.58 -59 SB |
Comparatives |
p.54-55 WB |
2. |
|
|
Види відпочинку С. 60 |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку |
|
Обґрунтовує доцільність вибіркового використання Інтернет ресурсів з огляду на фізичне здоров’я людини
|
Співвідносить власні культурні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
p.60 SB |
Degrees of comparison of adjectives |
p.56 WB |
3. |
|
|
Види відпочинку і занять С.61 |
Бережливо ставиться до природи як важливого чинника реалізації особистості |
Обговорює участь у клубах за інтересами |
|
Вміє раціонально використовувати час для досягнення особистих цілей |
p.61 SB |
Degrees of comparison of adjectives |
p.57 WB |
4. |
|
|
Мої захоплення С.62 |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку |
Обговорює участь у клубах за інтересами |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
He’s sweet. It’s time to… What’s going on? |
Degrees of comparison of adjectives |
p.58 WB |
5. |
|
|
Захоплення моїх друзів С. 63 |
|
|
Наводить приклади поведінки, яка сприяє дружбі |
Вміє раціонально використовувати час для досягнення особистих цілей |
Audience, band, concert, group, orchestra,stage. |
|
p.59 WB |
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров`я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
6. |
|
|
Вільний час С.64 |
|
Аналізує стосунки з однолітками.
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
p.64 SB |
Adverbs of frequency |
p.60 WB |
7. |
|
|
Мої захоплення у вільний час С.65 |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку |
Аналізує стосунки з однолітками.
|
Наводить приклади поведінки, яка сприяє дружбі |
Вміє раціонально використовувати час для досягнення особистих цілей |
p.65 SB |
Degrees of comparison of adjectives |
p.61 WB |
8 |
|
|
Канікули С.66-67 |
Бережливо ставиться до природи як важливого чинника реалізації особистості |
Обговорює участь у клубах за інтересами |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
p.66 SB |
Degrees of comparison of adjectives |
dictation |
9 |
|
|
Відпочинок під час канікул С.69 |
|
Аналізує стосунки з однолітками.
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Вміє раціонально використовувати час для досягнення особистих цілей |
p.66 SB |
|
Make a presentation about an interesting event in your school. |
10 |
|
|
Домашнє читання С.68 |
Бережливо ставиться до природи як важливого чинника реалізації особистості |
|
|
Вміє раціонально використовувати час для досягнення особистих цілей |
p.68 SB |
|
p.64 WB |
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров`я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
11 |
|
|
Музика у вільний час С.68 |
Бережливо ставиться до природи як важливого чинника реалізації особистості |
Обговорює участь у клубах за інтересами |
|
Вміє раціонально використовувати час для досягнення особистих цілей |
Active vocabulary |
Adverbs of place ( here- there) p.122 SB |
p.65 WB |
12 |
|
|
Мої захоплення |
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Вміє раціонально використовувати час для досягнення особистих цілей |
p.132 SB |
|
p.136 SB |
13 |
|
|
Узагальнення та систематизація матеріалу С.103 |
Бережливо ставиться до природи як важливого чинника реалізації особистості |
Обговорює участь у клубах за інтересами |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
Active vocabulary |
|
p.62 WB |
14 |
|
|
Тестовий контроль |
|
Аналізує стосунки з однолітками.
|
|
Вміє раціонально використовувати час для досягнення особистих цілей |
|
|
Lexics and Grammar test |
15 |
|
|
Аналіз тестового контролю |
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
|
|
Review word list |
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров`я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
||||||
16 |
|
|
Тема: Природа Погода С.70-71 |
Усвідомлює причинно- наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи
|
|
Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини.
|
|
p.70 SB |
|
p.66-67 ex.7- make up dialogues |
|
17 |
|
|
Погода С. 72 |
Усвідомлює взаємозвязок людини та природи |
|
|
Демонструє розуміння необхідності використання енергозбере-жувальних технологій.
|
p. 72 |
Was/were |
p.68 WB |
|
18 |
|
|
Природні явища С.73 |
Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля.
|
|
Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини.
|
Демонструє розуміння необхідності використання енергозбере-жувальних технологій.
|
Tsunami, avalanche, storm |
Was/were |
p.69 WB retell |
|
19 |
|
|
Сонячна погода С.74 |
Усвідомлює взаємозвязок людини та природи. |
|
|
|
p.74 SB |
Past Simple affirmative |
p.74 ex.6 – write SB |
|
20 |
|
|
Моя улюблена погода С.74 |
Усвідомлює взаємозвязок людини та природи |
|
|
Демонструє розуміння необхідності використання енергозбере-жувальних технологій.
|
p.74 SB |
Past Simple affirmative |
p.70 WB |
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров`я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
||||||
21 |
|
|
Дощова погода С.75 |
Бере участь у заходах з охорони довкілля, які проводяться у школі. |
|
Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини.
|
|
p.75 SB |
Past Simple Irregular verbs |
p.71 WB |
|
22 |
|
|
Прогноз погоди С.76 |
Усвідомлює взаємозвязок людини та природи |
|
Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини.
|
Демонструє розуміння необхідності використання енергозбере-жувальних технологій.
|
p.76 SB |
Past Simple Irregular verbs |
p.72 ex. 1-3 WB |
|
23 |
|
|
Небезпечні природні явища С.76 |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. |
|
|
|
p.76 SB |
Past Simple Irregular verbs |
p.72 ex. 4-7 WB |
|
24 |
|
|
Дивовижні природні явища С.77 |
Бере участь у заходах з охорони довкілля, які проводяться у школі |
|
Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини.
|
|
p.77 SB |
ago |
p.73 WB |
|
25 |
|
|
Народні прикмети С.78-79 |
Усвідомлює взаємозвязок людини та природи |
|
|
Демонструє розуміння необхідності використання енергозбере-жувальних технологій.
|
Active vocabulary |
Past Simple Negative / interrogative |
p.79 SB |
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров`я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
26 |
|
|
Що робити у дощову погоду? С.81 |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів |
|
Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини.
|
Демонструє розуміння необхідності використання енергозбере-жувальних технологій.
|
p. 78 SB |
Past Simple Negative / interrogative |
p.77 WB p.123 SB |
27 |
|
15.0 |
Погода влітку С. 135 |
Усвідомлює взаємозвязок людини та природи |
|
|
Демонструє розуміння необхідності використання енергозбере-жувальних технологій.
|
p. 78 SB |
Past Simple
|
p.116 WB |
28 |
|
|
Домашнє читання С.80 |
Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів |
|
Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини. |
|
Active vocabulary |
Past Simple
|
p.76 WB |
29 |
|
|
Узагальнення та систематизація матеріалу
|
Бере участь у заходах з охорони довкілля, які проводяться у школі |
|
|
|
|
|
p. 124 SB |
30 |
|
|
Тестовий контроль |
Усвідомлює взаємозвязок людини та природи |
|
|
|
|
|
Lexics and Grammar test |
31 |
|
|
Аналіз тестового контролю |
Усвідомлює взаємозвязок людини та природи |
|
|
|
p. 78 SB |
Past Simple
|
Review word list p.74 WB |
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров`я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
32 |
|
|
Тема: Рідне місто Місцезнаходження С.82-83 |
Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні.
|
|
|
|
p.82 SB |
Past Simple |
p.78 WB |
33 |
|
|
( N ) – моє місто С.84 |
Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні |
|
|
|
p.84 SB |
Present Perfect |
p.79 WB |
34 |
|
|
Моє рідне місто С.85 |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Рівного
|
|
|
p.85 |
Present Perfect Fun Grammar 4 |
|
35 |
|
|
Моє місто С.85 |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури |
|
|
p.81 WB |
p.127 Irregular verbs list |
p.80 WB |
36 |
|
|
Улюблене місто С.86 |
Бере участь у заходах з охорони довкілля, які проводяться у школі. |
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни
|
|
|
p.86 SB |
Present Perfect Fun Grammar 4 |
p.82 WB |
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров`я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
37 |
|
|
Можливості для розвитку дітей С.87 |
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору.
|
|
|
CDs, DVDs, earphones. Game console, ringtone, tracks |
Present Perfect
|
p.83 WB |
38 |
|
|
Освітні програми розвитку. Екскурсії С.88 |
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору |
|
|
p.88 SB |
Present Perfect
|
|
39 |
|
|
Улюблені місця в ( N ) С.88 |
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору |
|
|
p.84 WB |
Present Perfect Fun Grammar 4 |
p.84 WB Complete the dialogue ex. 5 |
40 |
|
|
Основні історичні відомості С.89 |
|
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії.
|
|
|
p.89 SB |
|
p.85 WB write an email |
41 |
|
|
Основні культурні відомості С. 90-91 |
|
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії.
|
|
|
p.90 SB |
Present Perfect Past Simple
|
p.91 SB |
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров`я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
42 |
|
|
Цікаві місця мого міс
С.93 |
Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі .
|
|
|
|
Active vocabulary |
Present Perfect Past Simple
|
p.89 WB |
43 |
|
|
Домашнє читання С.92 |
Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі . |
|
|
|
p.90 SB |
Present Perfect Past Simple
|
p.88 WB |
44 |
|
|
Узагальнення та систематизація матеріалу
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.
|
|
|
p.90 SB |
|
|
45 |
|
|
Тестовий контроль |
Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні. |
|
|
|
|
Present Perfect Past Simple
|
Lexics and Grammar test |
46 |
|
|
Аналіз тестового контролю |
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору |
|
|
p.90 SB |
|
p.137 SB p.117 WB |
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров`я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
47 |
|
|
Тема: Свята і традиції Основні свята України С.94 |
|
Порівняння свят, традицій в різних країнах |
|
|
p.94 SB custom, celebrate, expectations, carol, sermon |
Modality: can, could, have to, had to |
p. 90 WB |
48 |
|
|
Мої улюблені свята С.95 |
|
|
Дотримання правил поведінки під час свят |
|
p.95 SB |
|
p. 91 WB |
49 |
|
|
Улюблені свята друзів С.96 |
|
Свята і традиції різних сімей
|
|
|
p. 96 SB |
Modality: can, could, have to, had to |
p. 92 WB |
50 |
|
|
Найулюбленіше свято моєї родини С.97 |
|
Свята і традиції власної родини |
|
|
p. 97 SB |
Modality: can, could, have to, had to |
p. 93 WB |
51 |
|
|
Традиції України С.98 |
|
Порівняльна х-ка традицій |
|
|
p. 98 SB |
Articles A/AN
|
p. 94 WB |
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров`я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
52 |
|
|
Свята і традиції Великої Британії С.99 |
|
Порівняння свят і традицій різних країн
|
|
|
p. 99 SB |
Articles A/AN
|
P. 95 WB |
53 |
|
|
Найпопулярніші свята Великої Британії С.100 |
|
Порівняння свят України і Великої Британії
|
|
|
St. Patrick’s Day, April Fool’s Day, Bonfire Night, Boxing Day |
Verbs and prepositions |
p.96 WB |
54 |
|
|
Святкування Різдва, Паски в Україні С.101
|
|
|
Дотримання правил поведінки під час свят |
|
p.101 SB |
Verbs and prepositions |
p.97 WB |
55 |
|
|
Улюблені святкові страви С.102-103 |
|
|
Режим харчування |
|
p.102 SB |
|
p.102 ex.7 – make up dialogues SB |
56 |
|
|
Державні свята України С.141 |
|
|
Правила поведінки під час свят |
|
p.141 SB |
Modal verbs Articles |
p.125 SB
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров`я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
57 |
|
|
Традиції святкування у Великій Британії
|
|
Порівняння свят, традицій в різних країнах |
|
|
p.121-122 WB |
Modal verbs
|
|
58 |
|
|
Календар свят в Україні С.105 |
|
|
Дотримання правил поведінки під час свят |
|
p.102 SB |
Modal verbs Articles |
p.101 WB |
59 |
|
|
Домашнє читання С. 104 |
|
|
Дотримання правил поведінки під час свят |
|
p.104 SB |
|
p.100 WB |
60 |
|
|
Узагальнення та систематизація матеріалу
|
|
Свята і традиції різних сімей
|
|
|
|
|
|
61 |
|
|
Тестовий контроль |
|
|
Дотримання правил поведінки під час свят |
|
Active vocabulary |
Modal verbs Articles |
Lexics and Grammar test
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров`я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
62 |
|
|
Аналіз тестового контролю
|
|
Порівняння свят, традицій в різних країнах |
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху. |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту.
|
p.102 SB |
Modal verbs Articles |
p. 119-120 WB |
63 |
|
|
Тема: Подорож Види подорожей c.106-107 |
Переваги екологічних видів транспор |
|
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху. |
Складає перелік покупок. |
Coach, motorbike, taxi, tram. underground |
Present Continuous |
p. 102-103 WB |
64 |
|
|
Улюблена подорож c.108 |
|
Розуміння цінності культурного розмаїття
|
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях.
|
|
p. 108 SB |
Present Continuous for future arrangements |
p.104 WB |
65 |
|
|
Улюблені подорожі друзів c.109 |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
|
|
Доцільне використання власних коштів |
In the mountains, visit a city, on the beach, by a lake, at home |
Past Continuous |
p.105 WB |
66 |
|
|
Найкраща подорож батьків c.110 |
|
Розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
p. 110 SB |
Going to for plans |
p.106 WB |
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров`я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
67 |
|
|
Види і способи подорожей c.111
|
|
Планує краєзнавчу подорож.
|
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях |
Доцільне використання коштів у подорожі |
p. 111 SB |
Going to for plans |
p.107 WB |
68 |
|
|
Подорожі влітку та взимку, їх особливості c.112 |
Переваги екологічних видів транспорту |
Планує краєзнавчу подорож.
|
|
|
p. 112 SB |
Directions |
p.108 WB |
69 |
|
|
Подорожуємо містами України c.113 |
|
|
|
Порівняння вартості подорожі різними видами транспорту |
p.113 SB |
Past Continuous |
p.109 ex.5 – write an email WB |
70 |
|
|
Київ – туристичний центр України c.114-115 |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
Дотримання правил дорожнього руху |
|
p.114 SB |
Past Continuous vs Past Simple |
p.114 ex. 7 – order words to make questions SB |
71 |
|
|
Подорожуємо містами Великобританії c.142
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
Аналіз наслідків порушення ПДР
|
|
p.142 SB |
Past Continuous vs Past Simple |
p. 126 SB |
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров`я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
72 |
|
|
Подорожуємо цікавими місцями Лондона c.116-117 |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
|
Дотримання правил дорожнього руху |
|
p.117 SB |
Past Continuous vs Past Simple |
p.113 WB |
73 |
|
|
Улюблені телепередачі про мандрівки Україною
|
|
Розмаїття культурного життя, планування краєзнавчої подорожі |
|
|
p.114 SB |
|
p.124 WB |
74 |
|
|
Узагальнення та систематизація матеріалу
|
|
Планує краєзнавчу подорож |
|
Вартість подорожі різними видами транспорту |
p.114 SB |
Going to Directions Present/Past Continuous |
p.139 SB |
75 |
|
|
Тестовий контроль |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту.
|
|
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях |
|
|
|
Lexics and Grammar test
|
76 |
|
|
Аналіз тестового контролю
|
|
Планує краєзнавчу подорож |
|
|
Active Vocabulary |
Going to Directions Present/Past Continuous |
p.140 SB |
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров`я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
77 |
|
|
Узагальнююче повторення матеріалу за ІI семестр |
|
|
|
|
|
|
|
78 |
|
|
Контроль писемного продукування |
|
|
|
|
|
|
|
79 |
|
|
Аналіз результатів контролю писемного продукування
|
|
|
|
|
|
|
|
80 |
|
|
Контроль зорового сприймання
|
|
|
|
|
|
|
|
81 |
|
|
Аналіз результатів контролю зорового сприймання
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Примітка |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров`я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
82 |
|
|
Контроль сприймання на слух
|
|
|
|
|
|
|
|
83 |
|
|
Аналіз результатів контролю сприймання на слух |
|
|
|
|
|
|
|
84 |
|
|
Контроль усного продукування |
|
|
|
|
|
|
|
85 |
|
|
Аналіз результатів контролю усного продукування |
|
|
|
|
|
|
|
86 |
|
|
Повторення і систематизація лексичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
87 |
|
|
Повторення і систематизація граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
Тема, Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров`я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
88 |
|
|
Повторення і систематизація лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
89 |
|
|
Повторення і систематизація лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
90 |
|
|
Узагальнення та систематизація матеріалу за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
|
91 |
|
|
Узагальнення та систематизація матеріалу за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
|
92 |
|
|
Узагальнення та систематизація матеріалу за рік |
|
|
|
|
|
|
|