|
|
5 клас НУШ |
|
|
|
|
І семестр – 76 год, 5 годин на тиждень |
|
|
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
примітка |
Розділ І. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ |
||||
Учень/учениця: розуміє суть арифметичних дій додавання, віднімання, множення й ділення; знає назви компонентів і результатів арифметичних дій; застосовує до обчислень правило знаходження |
||||
1 |
|
Числа, дії з числами. |
|
|
2 |
|
Робота з даними. |
|
|
3 |
|
Математичні вирази, рівності, нерівності. |
|
|
4 |
|
Величини. |
|
|
5 |
|
Сюжетні задачі. Просторові відношення. |
|
|
6 |
|
Геометричні фігури |
|
|
7 |
|
Діагностична перевірочна робота |
|
|
Розділ 2. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА |
||||
Учень (учениця): знає назви перших чотирьох класів та розрядів, які входять до них; називає розрядні одиниці кожного з чотирьох класів; встановлює співвідношення між розрядними одиницями кожного класу; визначає розрядний і класовий склад чисел; читає і записує числа в межах мільярда; зображує числа точками на координатному промені; встановлює послідовність чисел у межах мільярда; утворює числа різними способами; порівнює числа; записує число у вигляді суми розрядних доданків; застосовує знання десяткової нумерації для виконання арифметичних дій; виконує множення й ділення на розрядну одиницю; виконує додавання й віднімання, множення й ділення круглих чисел; володіє обчислювальними навичками усного додавання й віднімання натуральних чисел; розуміє об’єм як властивість просторових фігур; застосовує формулу для знаходження об’єму прямокутного паралелепіпеда, куба; знаходить довжину ребра прямокутного паралелепіпеда за відомими об’ємом та двома іншими ребрами; розв‘язує практично зорієнтовані задачі на знаходження об’єму предмета, що має форму прямокутного паралелепіпеда, куба . |
||||
8 |
|
Означення натурального числа. Натуральний ряд чисел. Найменше натуральне число. Число нуль. |
|
|
9 |
|
Алгоритм читання, запису чисел у межах мільярда. Позиційний принцип запису чисел. Сума розрядних доданків. Способи порівняння чисел. |
|
|
10 |
|
Пряма, промінь, відрізок. |
|
|
11 |
|
Вимірювання відрізків. |
|
|
12 |
|
Координатний промінь. Алгоритм побудови координат ного променя. Координата точки. |
|
|
13 |
|
Порівняння натуральних чисел з опорою на координатний промінь. Відстань між двома точками на координатному промені. |
|
|
14 |
|
Числові вирази. Числові рівності і нерівності. |
|
|
15 |
|
Порівняння натуральних чисел. |
|
|
16 |
|
Округлення натуральних чисел |
|
|
17 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі. |
|
|
18 |
|
Кути та їх вимірювання. |
|
|
19 |
|
Побудова кута. Види кутів |
|
|
20 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
21 |
|
Проміжна перевірочна робота |
|
|
Дії першого ступеня з натуральними числами |
||||
22 |
|
Буквені вирази. |
|
|
23 |
|
Формули |
|
|
24 |
|
Додавання натуральних чисел. |
|
|
25 |
|
Властивості додавання натуральних чисел |
|
|
26 |
|
Задачі на додавання натуральних чисел |
|
|
27 |
|
Віднімання натуральних чисел. |
|
|
28 |
|
Властивості віднімання натуральних чисел |
|
|
29 |
|
Задачі на віднімання натуральних чисел |
|
|
30 |
|
Прямокутник. |
|
|
31 |
|
Квадрат. |
|
|
32 |
|
Трикутник та його периметр. |
|
|
33 |
|
Види трикутників за сторонами та кутами. |
|
|
34 |
|
Проміжна перевірочна робота. |
|
|
Дії другого ступеня з натуральними числами |
||||
35 |
|
Множення натуральних чисел. Переставний закон множення. |
|
|
36 |
|
Сполучний закон множення. |
|
|
37 |
|
Спрощення буквенних виразів. |
|
|
38 |
|
Основні задачі на множення. |
|
|
39 |
|
Розподільний закон множення відносно додавання. |
|
|
40 |
|
Розподільний закон множення. |
|
|
41 |
|
Спрощення виразів. |
|
|
42 |
|
Ділення натуральних чисел. |
|
|
43 |
|
Дія ділення та її компоненти. |
|
|
44 |
|
Особливі випадки ділення. |
|
|
45 |
|
Основні задачі на ділення. |
|
|
46 |
|
Ділення з остачею. |
|
|
47 |
|
Основні задачі на ділення з остачею. |
|
|
48 |
|
Порядок виконання дій у виразах. Сюжетні задачі |
|
|
49 |
|
Проміжна перевірочна робота. |
|
|
Рівняння. |
||||
50 |
|
Способи розв'язання рівнянь. |
|
|
51 |
|
Рівняння що містять дужки. |
|
|
52 |
|
Розв'язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
53 |
|
Задачі з однією величиною. |
|
|
54 |
|
Задачі з однойменними величинами. |
|
|
55 |
|
Задачі з трьома залежними величинами. |
|
|
56 |
|
Задачі на вартість. |
|
|
57 |
|
Задачі на роботу. |
|
|
58 |
|
Задачі на рух. |
|
|
59 |
|
Розв’язування задач |
|
|
60 |
|
Проміжна перевірочна робота. |
|
|
Квадрат і куб числа. Площі та об’єми фігур |
||||
61 |
|
Степінь числа. Дія піднесення до степеня. Квадрат числа. |
|
|
62 |
|
Куб числа. Порядок виконання дій у виразах, що містять квадрат і куб числа. |
|
|
63 |
|
Куб числа. Порядок виконання дій у виразах, що містять квадрат і куб числа. |
|
|
64 |
|
Площа прямокутника і квадрата. |
|
|
65 |
|
Прямокутний паралелепіпед. |
|
|
66 |
|
Куб. |
|
|
67 |
|
Піраміда. |
|
|
68 |
|
Об'єм прямокутного паралелепіпеда. |
|
|
69 |
|
Об'єм куба. |
|
|
70 |
|
Розв’язування задач |
|
|
71 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі. |
|
|
72 |
|
Проміжна перевірочна робота |
|
|
73 |
|
Аналіз перевірочної роботи. |
|
|
74 |
|
Розв'язання вправ на повторення. |
|
|
75 |
|
Підсумкова робота за перший семестр |
|
|
76 |
|
Розв'язання вправ. Підсумки 1 семестру |
|
|