Календарно-тематичне планування для 5 класу
(Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 5 класу середньої школи. – Тернопіль: Астон, 2013)
I семестр
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Мовленнєві зразки |
Лексичний матеріал |
Граматич ний матеріал |
Інтегровані змістові лінії |
Види мовленнєвої діяльності |
|||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянька відпові дальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамот-ність |
Говоріння |
Аудіювання |
Письмо |
Читан ня |
||||||||||||
STARTING UP. Unit 1. TIME FOR SCHOOL
|
|||||||||||||||||||
1.
|
|
Знову в школу |
Уміти познайомитися з іншими дітьми; розуміти команди вчителя; запитувати і надавати необхідну інформацію. |
Working together. Look at… Listen to… Share… Ask questions. |
|
|
|
|
|
|
Ex. 3, p. 5, 6 с. 6 |
1, с. 4 |
2 і 4, с. 5 |
5, с. 6 |
|||||
2.
|
|
Розповідь про себе |
Розповідати про себе, свою сім’ю та друзів; запитувати і надавати інформацію; описувати зовнішність людей; надавати коротку інформацію про друзів і школу; орієнтуватися у часі; розповідати про шкільні предмети; обговорювати уподобання та інтереси; писати листи друзям; розповідати про школу, улюблений предмет; розповідати про різні види навчальної діяльності; oбговорювати різні шляхи вивчення англійської мови; давати поради щодо вивчення мови і підготовки до тестів; вести телефонні розмови |
I’m… I’ve got… |
|
Дієслова to be, to have |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
Аргумен тує необхід ність дотримання особистої гігієни. |
Демонст рує розуміння цінності праці та працьовитості для досягнен ня добробуту |
2, 4, 5 с. 9 |
1, с. 10 |
|
2, с. 11 |
|||||
3.
|
|
Мої друзі |
He is… He has got… Where are you from? Have you got…? |
|
|
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади. |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
3,4,5 с. 11 |
|
|
2, с. 11 |
||||||
4. |
|
Мій клас |
It’s Tom’s book. This is his book. |
affirmative, negative, interrogative |
Особові та присвійні займенники дієслово to be |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
Форму лює правила безпеки онлайн спілкування. |
|
1, 2, 3, с. 14 |
4, с. 15 |
2, с. 13 |
1, с. 12 3, 4 с. 13 |
||||||
5. |
|
Мої одно класники |
I’ve got… I haven’t got… I’m fond of… |
curly, wavy, straight, member, wizard, Art |
|
|
Пояснює вибір особистих символів. |
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. |
|
6, с. 18 7, с. 19 |
1, с. 16 |
|
2, 3, 4, с. 17 5, с. 18 |
||||||
6. |
|
Активіза ція граматич них навичок |
be good at; round the world |
|
Займенникидієслово to have |
|
|
|
|
|
|
1, с. 19 4, с. 20 |
2,3 с. 19 5,6 с. 20 |
||||||
7. |
|
Час і години |
Have I got…? |
quarter, half |
|
|
|
|
|
1, 2 с. 21 4, 5, 6 с. 22 |
3, с. 22 |
7, с. 22 2, с. 23 |
1, с. 23 |
||||||
8. |
|
Узагальнення знань учнів з теми “All about me and my class” |
What time is it? I’m good at… |
parrot, budgie, piano, hamster, synthesizer, guitar |
|
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
|
|
1, 3 с. 24 |
2, с. 24 |
6, с. 25 |
5, с. 25 |
||||||
9. |
|
Навчальні предмети |
What is your favourite school subject? Which is your favourite day?
|
Craft, Geography, History, IT, PE, Religion, Science, timetable, message |
Кількісні та порядкові числівники |
|
|
|
|
1, 3 с. 26 2, с. 27; 4, с. 28 |
2, с. 28 4, с. 29 |
|
2, с. 28
|
||||||
10 |
|
Мій улюблений предмет |
What is Adam’s favourite subject? I guess… It hurts…
|
boring, different, easy, important, popular, swot, tricky |
|
|
|
|
|
1, с. 28 3, с. 29 |
2, с. 28 4, с. 29 |
|
2, с. 28
|
||||||
11 |
|
Уроки в школі |
This book is more interesting than that one. |
|
Прикмет- ник, ступені порівняння |
|
|
|
|
4, с. 31 |
|
2, с. 30 |
1, 3, с.30 |
||||||
12 |
|
Розклад уроків |
How many times do we have English?
|
difficult, normal, quarrel, tease |
|
|
|
|
|
2, 3, с. 32 5, с. 33 |
1, с. 31 |
1, с. 33 |
4, с. 32 |
||||||
13 |
|
На уроці англійсь-кої мови |
What is your favourite English sound? |
|
|
Описує види екотуризму. |
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
1, с. 34 3, 4, с. 35 |
|
2, с. 33 5, с. 35 |
2, с. 34 6, с. 35 |
||||||
14 |
|
Шкільне життя |
Have you got problems with spelling? Is it difficult to spell? |
|
|
|
|
|
|
6, с. 36 5, 7, с. 37 |
1, с. 36 4, с. 37 |
2, с. 36
|
6, с. 37 |
||||||
15 |
|
Англійська мова у моєму житті |
|
What does ‘difficult’ mean? |
|
|
|
Розпитує про правила поведінки в оєвропейсь ких столицях |
|
|
4, с. 38 |
2, с. 38 |
3, с. 38 |
1, с. 3 8 |
|||||
16 |
|
Ведення словника |
How do you learn new words? |
noun, pronoun, verb, preposition, adjective |
Частини мови |
|
|
|
|
3, с. 40 |
|
2, с. 41 |
1, 2, с. 40 1, с. 41 |
||||||
17 |
|
Важли-вість іноземної мови
|
|
|
|
|
|
|
|
3, с. 42 4. с. 43 |
|
5, с. 43 |
1, 2, с. 42 |
||||||
18 |
|
Узагаль-нення знань учнів з теми “Favourite Subject” |
|
|
|
|
|
|
3, с. 45 |
|
|
1, с. 44 2, с. 45 |
|||||||
Unit 2. TIME FOR LEISURE
|
|||||||||||||||||||
19 |
|
Характер людини |
Pозповідати про друзів; описувати зовнішність людини і її уподобання; обговорювати улюблені справи, інтереси; розповідати про можли-вість і неможливість виконання певних дій; вести дискусію щодо розуміння дружби; описувати різноманітні події; обговорювати проведення вільного часу; розповідати про улюблені свята; описувати проведення вечірок; виготовляти запрошення на вечірки; ділитися інформацією з друзями по листуванню; висловлюва-ти власні думки і припущення |
He is a nice boy. She has got an interesting hobby. |
nickname, clumsy, curious, unusual, imaginative, lazy, polite, helpful |
|
|
|
|
|
3, с. 51 |
1, с. 50 5, с. 52 |
4, с. 51 |
1, с. 50 2, с. 51 |
|||||
20 |
|
Мої друзі |
Do you send e-mail messages to your friends? |
message, bully, carefully, invite, kind, lovely, smart |
|
|
Планує траєкторію власного життя |
|
|
1, с. 52 3, с. 53 |
2, с. 52 |
4, с. 53 |
3, с. 53 |
||||||
21 |
|
Наші вміння і можли-вості |
I can… He can’t… |
|
Модальне слово саn |
|
|
|
|
2, с. 54 |
|
1, 3, с. 54 6, с. 55 |
4, 5, с. 55 |
||||||
22 |
|
Стосунки з друзями |
Why do you…? Do you really want…? I can’t help it. |
attention, cheat, expect, join, tease |
|
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
1, с. 56 3, 6, с. 57 |
2, с. 56 |
4, с. 57 |
5, с. 57 |
||||||
23 |
|
Друг та його хобі |
|
camera, cartoon, coin, stamp, collect, fair |
|
|
|
|
|
3, 4, с. 59 5, с. 60 |
|
1, с. 57 |
1, с. 58 2, с. 59 |
||||||
24 |
|
Види хобі |
|
to play the piano; to play football, to go swimming; to be fond of; to be interested in |
Present Simple |
|
|
|
|
2, с. 61 1, с. 62 |
|
3, с. 61 |
1, с. 61 2, с. 62 |
||||||
25 |
|
Позашкільна діяльність |
Where do you live? What do you do then? |
aerobics, choir, drama group, yoga |
|
|
|
|
|
1, с. 63 4, с. 64 |
2, с. 63 3, с. 64 |
|
5, с. 64 6, с. 65 |
||||||
26 |
|
Мої захоплен-ня |
Which is your favourite one? |
|
|
|
|
|
|
2, 3, 4, с. 66 |
1, с. 66 |
2, с. 67 |
1, с.67 |
||||||
27 |
|
Світ захоплень |
I’m fond of… |
|
|
|
|
|
|
3, 4, с. 69 |
|
|
1, 2, с. 68 |
||||||
28 |
|
Вільний час |
Theme parties are my favourite. |
badge, fancy dress, glue, guest, invitation, pastime, theme |
|
Пояснює необхід ність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду . |
|
Демонст рує знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користу вання гро мадським транс портом . |
|
4, с. 71 1, 2, с. 72 |
|
3, с. 71 |
1, с. 70 2, с. 71 |
||||||
29 |
|
Вечірки |
I always talk to my friend. |
|
|
|
|
|
|
3, с. 73 3, с. 74 |
1, с. 74 4, с. 75 |
|
2, с. 74 |
||||||
30 |
|
Запрошення на вечірку |
What kind of party is it? |
|
|
|
|
|
|
1, с. 75 2, 4, с. 76 |
3, с. 76 |
1, с. 77 |
5, с. 77 |
||||||
31 |
|
Друзі онлайн |
People spend their pastimes in different way? |
Contact, experience, freak, search |
|
|
Порівнює без посеред нє спілкування з віртуальним |
|
|
1, с. 78 3, 5, с. 79 |
2, с. 78 |
4, с. 79 |
|
||||||
32 |
|
Активний відпочи-нок |
I’m keen on e-mailing. |
share, useful |
Герундій |
|
|
Розрізняє безпечні та небезпеч ні ситуації під час активного відпочин ку . |
|
1, 3, с. 80 3, с. 82 |
2, с. 80 |
1, 2, с. 81 |
4, с. 82 1, с. 83 |
||||||
33 |
|
Узагальнення знань учнів з теми “TIME FOR LEISURE” |
What advice can you give to the mother? |
|
|
|
|
|
|
3, с. 84 6, с. 85 |
|
7, с. 85 |
1, 2, 4, с. 84 5, с. 85 |
||||||
34 |
|
Сторін-ками казок |
|
|
|
|
|
|
|
|
2, 3, с. 87 |
|
|
1, с. 86 |
|||||
Unit 3. Time For Home
|
|||||||||||||||||||
35 |
|
Моя сім’я |
Розповідати про свою сім’ю; характеризувати різні професії; знати назви продуктів харчування; обговорювати здорове харчування; складати меню; розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації; давати поради, реагувати на поради інших.
|
Mary is Tom’s mother. |
|
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. |
|
|
1, с. 92 3, 4, с. 93 |
|
|
2, с. 93 |
|||||
36 |
|
Професії в моїй сім’ї |
What does a secretary do? |
Burglar, dentist, nurse, police officer, postman, vet, catch repair |
|
|
|
|
Демонст рує розуміння цінності праці та працьовитості для досягнен ня добробуту |
1, с. 94 3, 4, с. 95 |
2, с. 94 |
|
|
||||||
37 |
|
Члени родини |
It is good to have a brother because… |
twins, pain, power, enjoy, grow up, together |
|
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
|
|
2, с. 96 |
|
|
1, 3, с. 96 4, с. 97 5, 6, с. 98 |
||||||
38 |
|
Родинні зв’язки |
We aren’t sitting, we are dancing. |
Computer programmer, cook, hair dresser, mechanic, taxi driver, write |
Present Continuous |
|
|
|
|
2, 3, с. 101 |
1, с. 100 |
1, с. 99 1, 2, с. 101 |
|
||||||
39 |
|
Продукти харчуван-ня |
It’s small. It’s round. Guess what it is. |
Crisps, peanuts, bone, health, skin, unhealthy |
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоро в ’ я . |
Обгово рює вибір продуктів, корисних для здоров ’ я |
|
3, с. 105 |
|
1, с. 102 2, с.105 |
2, с. 102 3, с. 103 1, с. 104 |
||||||
40 |
|
Їжа в Англії |
be rich in…, skip a meal; Don’t eat crisps. You must drink water every day. |
|
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Складає перелік покупок . |
|
1, 5, с. 106 3, с. 17 5, с. 108 |
2, с. 106 |
4, с. 108 |
4, с. 105
|
||||||
41 |
|
Їжа в Україні |
|
What do you usually have for breakfast? |
|
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички . |
|
|
3, с. 110 |
1, 2, с. 109 4, с. 110 |
5, с. 111 |
|
|||||
42 |
|
Смачного! |
|
There are some onions on the table. There isn’t any water. |
|
|
|
Наводить приклади збалансова ності власного раціону |
|
|
1, с. 111 4, с. 112 5, с. 113
|
2, с. 111 |
3, с. 112 |
1, с. 113 |
|||||
43 |
|
Узагаль-нення знань учнів з теми ”All about my family” |
|
What is there? |
|
|
|
|
|
|
3, с. 115 |
1, с. 114 2, с. 115 |
|
|
|||||
44 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
45 |
|
Контроль навичок говорін ня |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
46 |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
47 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
48 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Мовленнєві зразки |
Лексичний матеріал |
Граматич ний матеріал |
Інтегровані змістові лінії |
Види мовленнєвої діяльності |
|||||||||||||||||||
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома-дянська відпові даль- ність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамот-ність |
Говоріння |
Аудіювання |
Письмо |
Читан ня |
|||||||||||||||||||
49 |
|
Свята. Різдво |
|
Congratulations. Many Happy returns of the day! |
|
|
|
|
|
|
3, 4, с. 117 5, с. 118 |
|
|
1, 2, с. 116 |
|||||||||||||
50 |
|
Передсвят кові клопоти |
|
make a mess; Never mind! |
Clean up, tasty, delicious, after, before |
Прийменники часу. Модальне дієслово |
|
|
|
|
1, 2, 3, с. 119 3, с. 120 4, с. 121 |
1, с. 120 5, с. 121
|
2, с. 120 |
|
|||||||||||||
51 |
|
Свята і традиції |
|
set the table |
Thanksgiving, mean, excited
|
|
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах. |
|
|
1, с. 122 5, 7, с. 124 |
4, с. 123 6, с. 124 |
2, с. 122 3, с. 123 |
8, с. 124 |
|||||||||||||
52 |
|
Улюблені свята |
|
What does your family usually do on this day? |
Attic, ghost, horror, lightning, thunder, hide, dark, spider, bat, branch, skeleton
|
|
|
|
|
|
1, с. 126 3, с. 127 7, с. 128 |
2, с. 126 4, с. 128
|
2, с. 125 5, 6, с . 128 |
1, с. 125
|
|||||||||||||
53 |
|
Наші спогади |
|
to be afraid of; be scared
|
Past Simple |
|
|
|
|
|
2, с. 129
|
3, с. 130 6, с. 131
|
4, с. 130
|
1, с. 129 5, с. 131 |
|||||||||||||
54 |
|
Складає мо казку |
|
Were you in… on your holidays? |
|
Неправильні дієслова |
|
Обговорює розмаїття літератур ної спадщини. |
|
|
1, с. 132 3, 4, 6, с. 133 |
2, с. 132 7, с. 133 |
5, с. 133
|
|
|||||||||||||
55 |
|
В гостях у казки |
|
Did you ride a bike yesterday? |
Childhood, fairy tale, kindergarten, piece, title, split |
|
|
|
|
|
1, с. 134 3, 5, с. 135 |
2, с. 134
|
1, с. 135
|
4, с. 135 |
|||||||||||||
56 |
|
Спляча красуня. Інсценіза ція казки
|
|
It is good to be… |
|
|
|
|
|
|
2, 3, с. 139 2, 3, с. 141 |
1, с. 138 1, с. 140 |
|
|
|||||||||||||
57 |
|
Узагальнення знань учнів з теми “Special Days” |
|
When I was… I liked… |
|
|
|
|
|
|
1, 2, с. 136 6, с. 136 |
5, с. 137 |
3, с. 136 7, с. 137 |
4, с. 136
|
|||||||||||||
Unit 4. Time for Outdoors
|
|||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Прогноз погоди |
Описувати погоду сьогодні; говорити про погоду у різні пори року; запитувати і надавати інформацію; висловлювати свою точку зору та аргументувати її; висловлювати припущення та прогнозувати ймовірність подій; обговорювати відповідність одягу щодо погоди у різні пори року; розповідати про відпочинок у різні пори року; обговорювати різноманітні ігри і розваги на свіжому повітрі
|
What is the weather like? When the weather is sunny the sky is blue. |
|
|
Розглядає природу як цілісну систему |
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди . |
|
1, 2, с. 146 2, с. 149 |
|
3, с. 147 |
1, с. 147
|
|||||||||||||
59 |
|
Погодні умови |
It is often very cold in December. |
|
Часи дієслова |
Розроб ляє план дій щодо проведення шкільних екологіч них заходів. |
|
|
Обговорює ефективне та раціональ не викорис тання природних ресурсів . |
|
|
2, с. 150 3, с. 151 |
3, с. 149 1, с. 150 |
||||||||||||||
60 |
|
Зима в Англії |
Let’s see what the weather is like around the world today. |
climate, sunbathe, freezing, various, heavily, outside |
|
|
|
|
|
4, с. 152 |
1, 2, с. 151 5, с. 153
|
|
3, с. 152 |
||||||||||||||
61 |
|
Зимові канікули |
Where were you? What was your favourite activity? It is going to be foggy tomorrow |
Clothes, careful, slippery, tomorrow |
|
|
|
|
|
1, с. 153 4, с. 155 |
3, с. 154 |
1, с. 156 |
2, с. 153 |
||||||||||||||
62 |
|
Погода сьогодні |
What was the weather like? |
|
|
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
6, с. 156 |
|
2, с. 157 |
5, с. 155
|
||||||||||||||
63 |
|
Погода і одяг |
What is he wearing? I’m wearing… |
|
|
|
|
|
|
1, с. 158 |
|
|
2, с. 158 3, с. 159 |
||||||||||||||
64 |
|
Збираємо ся до школи
|
|
It is hot and sunny. I’m going to wear… Be in a hurry; go back |
event, size, enjoy, try on, finally
|
|
|
|
|
|
4, с. 161
|
|
3, с. 161
|
1, 2, с. 160 |
|||||||||||||
65 |
|
Стильний одяг |
When it’s is cold I put on my hat. |
light, fashion, borrow |
|
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди |
Співвідносить власні потреби з можливос тями сімейного бюджету |
1, с. 162 |
2, 3, с. 162 |
|
4, с. 162 |
||||||||||||||
66 |
|
Мій улюблю-ний одяг |
You’d better… |
|
|
|
|
|
|
1, 2, 3, с. 163 4, с. 164 |
5, с. 164 |
1, 2, с. 165 |
|
||||||||||||||
67 |
|
Узагальнення знань з теми “Weather Mix” |
|
|
|
|
|
|
|
1, 3, с. 166 4, с. 167 |
|
6, с. 167 |
2, с. 166 5, с. 167 |
||||||||||||||
68 |
|
Актив-ний відпочи-нок |
We usually go swimming when it is hot. In summer we can swim in the river. |
|
|
|
|
|
|
1, 2, с. 168 |
|
|
3, 4, с. 169 |
||||||||||||||
69 |
|
Види відпочин-ку |
Today’s weather will be cloudy. |
|
|
|
|
|
|
1, с. 170 4, с. 172 |
|
2, с. 170 3, с. 171 |
|
||||||||||||||
70 |
|
Минулі канікули: пригоди |
They were in/at… last week. |
|
Прийменники місця |
|
|
|
|
|
|
4, 5, с. 174 |
1, с. 172 2, 3, с. 173 |
||||||||||||||
71 |
|
Мій улюблю-ний вид відпочин-ку |
Why do you like it? Would you like to try something new? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
72 |
|
Відпочи-нок із сім’єю |
Last summer / winter I was… |
|
|
Пояснює не обхід ність приби рання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду |
|
|
Демонст рує знання та наводить приклади дотриман ня правил безпеки руху та користування громадським транспортом . |
2, 3, 4, с. 176 5, с. 177 |
|
2, с. 177 |
1, с. 177 |
||||||||||||||
73 |
|
Краса природи |
|
|
bloom, flood, melt, soil, thunderstorm |
|
Розгля дає природу як цілісну систему . |
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
|
1, с. 178 |
|
|
2, с. 178 3, 4, с. 179 |
|||||||||||||
74 |
|
Пори року |
In summer the temperature is… |
berry, nest, blossom, blow, mild |
|
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
|
1, 3, с. 180 4, с. 181 |
2, с. 180 |
|
5, с. 181 |
|
|||||||||||||
75 |
|
Турбота про природу |
May is usually warm. |
the Earth |
|
|
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свого регіону |
Обговорює ефективне та раціональ не використання природних ресурсів . |
1, 2, 3, с. 182 |
|
1, 2, с. 182 |
|
||||||||||||||
76 |
|
Велетень-егоїст |
Do you take care of nature? |
|
|
|
|
|
|
2, 3, с. 187 |
|
|
1, с. 186 |
||||||||||||||
77 |
|
Узагальнення знань учнів з теми “Outdoor Activities” |
|
|
|
|
|
|
|
5, 7, 8, с. 185 |
3, с. 183 |
|
1, 2, с. 183 4, с. 184 |
||||||||||||||
Unit 5. Time for Discovery
|
|||||||||||||||||||||||||||
78 |
|
Подорож по місту |
Орієнтуватися у місті; знати назви визначних місць, магазинів; обговорювати життя у місті та селі; описувати свою вулицю; розповідати про подорожування; ознайомитися з деякими фактами про Велику Британію.
|
Is there a café in your street? |
Crossroad, square, guide traffic, modern, opposite, library |
|
Обгово рює переваги екологічних видів транспорту. |
Демонст рує розуміння цінності культурно го розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
2, 4, с. 192 |
|
|
1, 3, с. 192 5, с. 193 6, с. 184 |
|||||||||||||
79 |
|
Визначні місця |
Let’s go to the museum. Let’s ask somebody. |
|
|
|
Планує краєзнавчу подорож. |
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху. |
|
3, с. 196 |
1, с. 194 4, с. 197 |
5, с. 197 |
2, с. 196 |
||||||||||||||
80 |
|
Місця, де я живу |
Could you tell us where the church is? |
|
|
Пояснює взаємоз в’язок людини й навколишнього середовища та залеж ність її від природ них ресурсів. |
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади. |
|
|
1, с. 197 3, с. 199 |
2, с. 198 4, с. 200 |
|
1, с. 201 |
||||||||||||||
81 |
|
Поради туристам |
The quickest way to school from my house is… |
|
|
|
|
|
|
5, 6, с. 200 7, с. 201
|
|
|
2, с. 201
|
||||||||||||||
82 |
|
Відкриваємо Велико-британію |
I like travelling. What places would you like to visit? |
Cross, unite, kingdom, consist |
|
|
|
|
|
1, с. 202 4, с. 204 |
|
6, с. 205 |
2, с. 202 3, с. 203 5, с. 204 |
||||||||||||||
83 |
|
Активіза-ція граматич-них навичок |
|
I have just written the letter. |
|
Present Perfect |
|
|
|
|
5, с. 208 |
|
1, с. 206 |
2, с. 206 3, 4, с. 207
|
|||||||||||||
84 |
|
Вирушає-мо у подорож |
What countries have you visited? |
|
|
|
|
|
|
3, 4, с. 209 5, 6, с. 201 |
1, с. 208 |
|
2, с. 209 7, с. 210 |
||||||||||||||
85 |
|
Цікаві місця світу |
How often do you go on holiday? |
|
|
|
|
|
|
1, с. 211 |
|
|
2, с. 211 3, с. 213 |
||||||||||||||
86 |
|
Дорогами Велико-британії |
|
|
|
|
|
|
|
4, 5, с. 214 1, 2, 3, с. 215 |
|
1, с. 214 |
|
||||||||||||||
87 |
|
Узагальнення знань учнів з теми “Getting about the town” |
|
|
|
|
|
|
|
5, с. 216 |
|
4, с. 215 |
6, с. 216 |
||||||||||||||
88 |
|
Ми – українці |
My country is Ukraine. |
Independence, territory, ancient, foreign, independent, national, region |
|
Пояснює взаємоз в’язок людини й навко лишнього середовища та залежність її від природ них ресурсів. |
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади. |
|
|
|
|
3, с. 219 |
1, с. 218 2, с. 219 4, с. 220 |
||||||||||||||
89 |
|
Містами України |
Ukrainian people celebrate … every year. |
|
|
|
|
|
|
5, с. 221
|
|
|
5, с. 220 6, с. 221 |
||||||||||||||
90 |
|
Свята України |
I did my homework yesterday. I have already done my homework. |
|
|
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах. |
|
|
1, с. 222 3, 4, с. 223
|
2, с. 222 5, с. 224
|
|
|
||||||||||||||
91 |
|
Мої враження від подоро-жей |
|
What a sight! What a beautiful…! |
|
Часи дієслова |
|
|
|
|
5, с. 225 |
|
2, с. 225 |
1, с. 224 3, 4, с. 225 |
|||||||||||||
92 |
|
Подорож до України |
|
In the town / city there is / are… It is situated… |
advice, trip, agency, dish |
|
|
|
|
|
6, с. 226 1, с. 227 4, с. 228 |
|
1, с. 231 |
7, с. 226 2, 3, с. 228 |
|||||||||||||
93 |
|
Моя країна – Україна |
|
Which activities can you do during holidays? |
|
|
|
|
|
|
5, 6, с. 229 7, с. 230 |
8, с. 230 |
2, с. 231 |
|
|||||||||||||
94 |
|
Плани на літо |
|
Shall we go on holiday? |
actor, actress, practice, pretend, promise |
Future Simple |
|
|
|
|
1, с. 232 3, 4, 5 с. 234 |
|
1, с. 235 |
2, с. 232 3, с. 236 |
|||||||||||||
95 |
|
Відпочи-нок майбутнього |
|
We’re going to take… What about you? |
|
|
|
|
|
|
2, с. 235 5, с. 236 |
|
4, с. 236 |
6, 7, с. 237 |
|||||||||||||
96 |
|
Планування подорожі |
|
I like summer holidays because I can … |
|
|
|
|
|
|
3, с. 238 4, с. 239 |
1, 2, с. 238 6, с. 239 |
5, с. 239 |
|
|||||||||||||
97 |
|
Літні табори |
|
|
|
|
|
|
|
|
1, 2, с. 240 3, 4, с. 242 |
|
1, с. 242
|
|
|||||||||||||
98 |
|
Знову літо! |
|
|
|
|
|
|
|
|
5, с. 241 6, с. 242 |
|
2, с. 243 |
5, с. 241 |
|||||||||||||
99 |
|
Узагальнення знань учнів з теми “Focus on Ukraine” |
|
|
|
|
|
|
|
|
5, 6, с. 246 |
|
7, с. 246 |
1, 3, с. 244 4, с. 245 |
|||||||||||||
100 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
2, с. 245 2, 3, с. 249 |
|
|
1, с. 247 |
|||||||||||||
101 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
102 |
|
Контроль навичок аудіюван-ня |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
103 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
104 |
|
Підсумко-вий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||