Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5 класі на 2021-2022 н. р.
за підручником О.Д.Карп’юк « English» для загальноосвітніх закладів. - Тернопіль : Астон – 2013.
І семестр
№ з\п |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||||||
Тема1. Я, моя сім’я, мої друзі Змістова лінія: Громадянська відповідальність. |
||||||||||||||
1 |
|
Знову до школи. Повторення лексики. |
С. 4–6
|
Порядок слів у реченні |
Впр. 5, с. 6
|
Впр. 1, с. 4. Впр. 5, с. 6 |
Впр. 1, 3, с. 4–5 |
Впр. 2, с. 5 |
Впр. 4 с.5
|
|||||
2 |
|
Усе про мене. Розвиток навичок говоріння. |
С. 8–9 |
Long/short form
|
Впр. 1, 3, с. 8–9
|
|
Впр. 2, 4, 5, с. 9 |
|
Впр. 5, с. 9 |
|||||
3 |
|
Мій друг. Лексика теми. |
С. 10–11 |
|
Впр. 2, с. 11
|
Впр. 1, с. 10 |
Впр. 1 |
Впр. 3, с. 11 |
Впр. 4, с. 11 |
|||||
4 |
|
Мої друзі. Читання тексту. |
С. 12–13 |
A pronoun i-my the verb to be am is are |
с.12
|
Мова вчителя |
Впр. 1, 4, с. 12–13 |
Впр. 2–3, с. 13 |
Впр. 2–3, с. 13 |
|||||
5 |
|
Написання листа товаришу. Дієслово to be |
С. 14–15 |
The verb to be (с. 12) |
Впр. 4, с. 15
|
Трек № 5. Впр. 4, с. 15 |
Впр. 1–4, с. 14–15 |
Впр. 3, с. 15 |
File for project, с. 15 |
|||||
6 |
|
Усе про мій клас. Розвиток навичок аудіювання. |
С. 16–17
|
|
Впр. 1, 2, 3, с. 16–17
|
Трек № 6. Впр. 1, с. 16 |
Впр. 1–3, с. 16–17. Впр. 6 , с. 18 |
Vocabulary box |
Впр. 5, 6, с. 18 |
|||||
7 |
|
Мої друзі. Об’єктивні займенники |
С. 19–20 |
Object pronouns, Me/you/him/us |
Впр. 1–3, с. 19 |
Мовлення вчителя |
Впр. 2, 5, с. 19–20 |
|
Впр. 1, 4, 6, с. 19–20 |
|||||
8 |
|
Називаємо годину. Розвиток навичок говоріння |
С. 21–23 |
What time is it? — It’s… |
Впр. 4, с. 22
|
Трек № 7. Впр. 3, с. 22 |
Впр. 1–6, с. 21–22 |
Впр. 7, с. 22 |
Впр. 7, с. 22. Впр. 1, с. 23 |
|||||
9 |
|
Повторення граматичних структур. Розвиток навичок письма. |
С. 23–24 С. 25 |
|
Впр. 1, с. 23 Впр. 5, с. 25 |
Впр. 2, 4, с. 24–25 |
Впр. 1–4, с. 24–25 |
Впр. 3, с. 24 |
Впр.6 с.25 |
|||||
10 |
|
Підсумковий урок по темі «Я, моя сім’я, мої друзі» |
|
|
|
|
|
|
Впр. 6, с. 25 |
|||||
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ №1 |
||||||||||||||
Тема 2. Шкільне життя Змістова лінія: Громадянська відповідальність. |
||||||||||||||
11 |
|
Моє шкільне життя. Лексика теми. |
С. 26–28 |
Cardinal numbers (c. 27), ordinal
|
Впр. 2, с. 26 Впр. 2, с. 27
|
Мовлення вчителя
|
|
Впр. 1, с. 27. |
Впр. 3, с. 27. Впр. 4, с. 28 |
|||||
12 |
|
Мій улюблений предмет.Кількісні числівники. |
С. 28–29 |
Cardinal numbers ordinal number first/second/third |
Впр. 2, с. 28
|
Впр. 2, 4, с. 28–29 |
Впр. 1–4, с. 28–29
|
|
Впр. 3, с. 29. Повторити правила |
|||||
13 |
|
Більш та менш популярні шкільні предмети. Ступені порівняння прикметників |
Vocabulary box (с. 32) С. 30–31 |
Adjective. degrees of comparison (с. 30).
|
Впр. 3, с. 30
|
Трек № 10.
|
Впр. 3–4, с. 30–31 |
Впр. 1, 2, 4, с. 30–31 |
Впр. 3 б, с.31.
|
|||||
14 |
|
Розклад уроків.Вживання великої літери. |
Subjects |
Capital letters
|
Впр. 5, с. 33
|
Впр.4с.32 |
Впр. 1, с. 33 |
Впр. 2, с. 33 |
Написати Свій розклад. |
|||||
15 |
|
Як взяти інтерв’ю. Ступені порівняння. |
|
Degrees of comparison |
Впр. 2, 6, с. 34–35 |
Впр. 2, с. 34 |
Впр. 1, 3, 4, с. 34–35 |
Впр. 2, 5, с. 34–35 |
Підготувати інтерв’ю |
|||||
16 |
|
Англійська мова. Розвиток навичок говоріння. |
С. 36–37 |
Who is…? |
Впр. 6, с. 37
|
Впр. 1, 4, |
Впр. 1, 3, 4, 5, 7, с. 36–37 |
Впр. 2, с. 36 |
Впр. 7, с. 37 |
|||||
17 |
|
На уроці англійської мови. Порядок слів у реченні. |
С. 38–39 |
Порядок слів у реченні |
Впр. 1, с. 38
|
Трек № 14. Впр. 2, с. 38 |
Впр. 3–4, с. 38–39 |
Впр. 3, с. 38 |
Впр. 4, с. 39 |
|||||
18 |
|
Мій урок англійської мови.Написання тексту.
|
С. 40–41 |
Remember! (с. 40) |
Впр. 1, с. 40. Впр. 1, с. 41 |
Мовлення вчителя |
Впр. 1–3, с. 40 |
Впр. 3 а, б, с. 40–41 |
Впр. 1–2, с. 41 |
|||||
19 |
|
Написання твору про шкільне життя. |
С. 42–43 |
Degrees of comparison |
Впр. 1, с. 42
|
Мовлення вчителя |
Впр. 2–4, с. 42–43 |
|
Впр. 1, с. 44. Впр. 5, с. 43 |
|||||
20 |
|
Урок домашнього читання. Розвиток навичок читання. |
|
|
Впр. 1, с. 44
|
Трек № 15 |
Впр. 3, с. 45 |
Впр. 2, с. 45 |
Впр. 2, с. 45 (письмово) |
|||||
21 |
|
Підсумковий урок по темі «Школа» |
|
|
|
Мова вчителя |
|
Test |
|
|||||
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ №2 |
||||||||||||||
Тема 3. Відпочинок і дозвілля .Хобі. Змістова лінія: Підприємливість та фінансова грамотність.
|
||||||||||||||
22 |
|
Хобі друзів. Читання тексту. |
|
Can
|
Впр.1с.48 |
Впр.2с.48 |
Впр.5с.53 |
Впр.1с.52 |
Впр.6с.53 |
|||||
23 |
|
Інтереси та хобі. Present Simple. Have / has got |
С. 48 |
Present Simple. Have / Has got |
Впр.1с.56 |
|
Впр.2 с.57 |
Впр1.с.59 |
Словникова робота. |
|||||
24 |
|
Види хобі. Present Simple Tense |
С. 57 |
Present Simple. Have / Has got |
Впр.1с.60 |
Впр2 с.60 |
Впр1,2с.61 |
Впр3 с.62 |
Впр.5с.62 |
|||||
25 |
|
Запрошення на вечірку.Написання запрошення. |
С. 69 |
Present Simple (Questions) |
Впр. 1, с. 68
|
Впр.3с.74 |
Впр2 с.74 |
Впр2,3 с.69 |
Впр 1с.75 |
|||||
26 |
|
Забави на свіжому повітрі Написання електронного листа.
|
|
|
Впр1.с.81 |
Впр4 с.80 |
Впр3с.80 |
Написання імейлу. |
Написати імейл другу. |
|||||
27 |
|
Листування електронною поштою Present Simple Tense.
|
|
Present Simple Tense. Gramma
|
Впр1с.82 |
Впр2с.82 |
Впр6с.83
|
|
Впр.5.с83 |
|||||
28 |
|
Систематизація граматичного матеріалу. Present Simple Tense
|
|
Рresent Simple Tense |
|
|
Впр3с.82 |
|
Написати 12 речень у Present Simple |
|||||
29 |
|
Урок домашнього читання.
|
|
|
Впр.1,с.84 |
Впр.1,с.84 |
Впр.2,с.85 |
|
Впр3 с.85 |
|||||
30 |
|
Підсумковий урок по темі « Вільний час.Хобі»
|
ТО№3
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ №3 |
||||||||||||||
Тема 4. Свята.Різдво.
Змістова лінія: Громадянська відповідальність.
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
31 |
|
Свята. Різдво Введення лексики теми. |
Лексика теми |
|
Впр2с.112
|
Впр.1,с112 |
Впр3с.113 |
|
Словникова робота. |
|||||
32 |
|
Прийменники часу on /at/in. |
|
Прийменники часу on /at/in. |
|
|
|
|
|
|||||
33 |
|
Різдво в Англї. Читання тексту Прийменники часу on /at/in.. |
|
|
Впр4с.113 |
|
Впр5с.114 |
|
Впр2.с.115. |
|||||
34 |
|
Свята і традиції. Модальне дієслово must. |
С.116 |
Must/musnt. |
Впр3с.116 |
Впр1с.116 Впр5 с.117 |
Впр2с.116 |
|
Впр5с.117 |
|||||
35 |
|
День подяки. Читання тексту. |
|
Дати. |
Впр1с.121 |
Впр.4с.119 Впр6.с.120 |
Впр1,2с.118 Впр5.с.120 |
|
Впр.2с.121 |
|||||
36 |
|
Past Simple. В Виконання вправ. |
С130 |
Past Simple. Remember 127 |
|
Впр 1 с 125 |
Впр 2 с125 |
Впр 4 с126 |
Впр |
|||||
37 |
|
Неправильні дієслова.Урок граматики |
|
|
|
|
|
|
Впр1 с 128 |
|||||
38 |
|
Написання різдвяної листівки.Розвиток навичок письма. |
|
Past Simple. Remember 128 |
Впр4 с.132 |
|
Впр.6 с.133 Впр1,2с.132 |
Впр3с,132 |
Впр.7с.133 |
|||||
39 |
|
Урок домашнього читання. «Sleeping Beauty» |
|
Past Simple. Remember 130 |
Впр1 с.134 |
|
|
|
Впр2 с.135 |
|||||
40 |
|
Систематизація та узагальнення знань та навичок. |
|
|
Впр 1.с.136 |
|
|
|
Впр2с.137 |
|||||
41 |
|
Підсумковий урок з теми «Свята.Різдво» |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ №4 |
||||||||||||||
|
|||||||||
42 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Завдання вчителя |
Повторити слова. |
43 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
Завдання вчителя |
|
|
Повторити слова. |
44 |
|
Контроль читання |
|
|
Завдання вчителя |
|
|
|
Підготувати усні повідомлення. |
45 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Завдання вчителя |
|
Повторити граматичні правила. |
46 |
|
Аналіз контрольних робіт. |
|
|
Завдання вчителя |
|
|
Завдання вчителя |
Скласти 10 речень. |
47 |
|
Підведення підсумків за 1 семестр. |
|
|
Завдання вчителя |
|
|
Завдання вчителя |
Повторити слова. |