Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 21 по 30 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 31 серпня.

Календарно-тематичне планування 5 клас (Карпюк), ІІ семестр, 3 год

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для 5 класу (Карпюк) з інтегрованими змістовими лініями розраховане на 3 год на тиждень. Планування буде корисним для вчителів англійської мови, які викладають в загальноосвітніх закладах освіти.

Перегляд файлу

5 клас

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Змістові лінії

Розділ та сторінки

Примітка

Екологічна безпека і сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя і безпека

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

 

На

кінець

уроку

учень (вміє)

 

 

49

 

Професії моєї родини. Введення нової лексики, сприймання на слух

 

 

 

Демонструє розуміння цінності праці та

92-95

 

50

 

Життя близнюків. Зорове сприймання.

 

 

 

працьовитості для досягнення добробуту

96-98

 

51

 

Що ти робиш зараз? Усна та писемна взаємодія.

 

 

 

Розподіляє кошти на продукти харчування.

 

99-101

 

52

 

Корисна їжа. Введення нової лексики.

пояснювати залежність людини від природніх ресурсів

 

 

 

102-104

 

53

 

Їжа і самопочуття. Зорове сприймання

Сприймання на слух

 

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоровя

 

105-108

 

54

 

Харчування.

 

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоровя

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

108-111

 

55

 

Купівля продуктів. Розвиток навичок говоріння. Писемна взаємодія.

 

 

Наводить приклад купівлі продуктів для здорового харчування

Складає список покупок

111-115

 

56

 

Особливі дні. Різдво. Домашнє читання. Зорове сприймання

 

Порівнює сімейні традиції

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.

 

 

116-118

 

57

 

Різдво в Англії. Опрацювання граматичних структур.

 

Порівнює свята й традиції в різних країнах.

 

 

 

118-119

 

58

 

День народження. Сприймання на слух

 

Розповідає про розподіл обовязків у родині.

 

 

120-122

 

59

 

День подяки. Писемна взаємодія.

 

Порівнює сімейні традиції

 

 

123-125

 

60

 

Розповіді про минуле. Зорове сприймання

 

 

 

Розповідає про доцільне використання

 

126-128

 

61

 

Де ви були учора? Усна взаємодія.

 

 

 

кишенькових грошей.

129-131

 

62

 

Вигадуємо історії. Сприймання на слух.

 

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

132-135

 

63

 

Інтерв’ю з родиною. Усна взаємодія. Писемна взаємодія.

 

Наводить приклади взаємодопомоги членів родини

 

 

135-137

 

64

 

Підсумковий урок за темою. Тематична атестація. Тест.

 

 

 

 

138-141

 

65

 

Яка сьогодні погода? Введення нової лексики.

обговорювати природні і погодні явища

 

 

 

146-149

 

66

 

Погода сьогодні. Усна взаємодія.

обговорювати природні і погодні явища

 

 

 

150-152

 

67

 

На минулих канікулах. Усна взаємодія..

Розглядає природу як цілісну систему.

 

 

 

 

153-155

 

68

 

Прогноз погоди. Писемна взаємодія.

Розглядає природу як цілісну систему.

 

 

 

 

156-157

 

69

 

Погода й одяг. Введення лексики, опрацювання граматичних структур.

Розглядає природу як цілісну систему.

 

 

пояснювати вибір одягу залежно від погоди

 

158-159

 

70

 

Що ти вдягаєш? Зорове сприймання

 

 

пояснювати вибір одягу залежно від погоди

 

160-161

 

71

 

Улюблений одяг для будь-якої нагоди. Сприймання на слух

 

 

пояснювати вибір одягу залежно від погоди

 

162-164

 

72

 

Мій одяг. Писемна взаємодія.

 

 

пояснювати вибір одягу залежно від погоди

 

165-167

 

73

 

Заняття на свіжому повітрі. Введення нової лексики.

пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи,

 

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

 

168-169

 

74

 

Чим зайнятися сьогодні? Зорове сприймання

необхідність прибирання після відпочинку на природі

 

 

 

170-172

 

75

 

У таборі. Опрацювання граматичних структур.

екологічно мислити, на усвідомлення своєї екологічної відповідальності

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

 

172-174

 

76

 

На природі. Сприймання на слух.

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку,

 

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

 

174-176

 

77

 

Шкільна екскурсія. Усна взаємодія.

наводить приклади з власного досвіду.

 

 

 

176-177

 

78

 

Краса природи. Зорове сприймання Домашнє  читання.

розглядати природу як цілісну систему

 

 

 

178-179

 

79

 

Улюблена пора року. Сприймання на слух

розглядати природу як цілісну систему

 

 

Робить повідомлення про складні погодні умови.

 

180-182

 

80

 

Зміна пір року. Писемна взаємодія..

розглядати природу як цілісну систему

 

 

 

182-185

 

81

 

Підсумковий урок за темою. Тематична атестація. Тест. 

 

 

 

 

186-187

 

82

 

У селі. Введення нової лексики.

 

Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.

 

 

 

192-194

 

83

 

У місті. Сприймання на слух

Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища

 

 

 

 

194-197

 

84

 

Моє місто. Писемна  взаємодія.

та залежність її від природних ресурсів.

 

Пояснює життєво важливу потребу

 

197-199

 

85

 

Як дістатися до…? Усна взаємодія.

 

 

дотримання правил дорожнього руху

 

 

200-201

 

86

 

Велика Британія. Зорове сприймання

 

Демонструє розуміння цінності культурного

та користування громадським транспортом.

 

 

202-204

 

87

 

Де ви побували? Усна взаємодія.

 

розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

 

 

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

205-208

 

88

 

Подорож Європою. Сприймання на слух

 

демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

208-210

 

89

90

 

Подорожування. Усна взаємодія.

 

розуміє про  необхідность

 жити разом у мирі.

 

 

211-214

215-217

 

91

 

Україна. Зорове сприймання

 

 

 

Планує витрати

218-221

 

92

 

Традиції в Україні. Сприймання на слух.

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

 

222-224

 

93

 

Поїздка Україною. Розвиток граматичних навичок.

 

та необхідності жити разом у мирі.

 

 

224-227

 

94

 

Поради туристам. Усна взаємодія..

 

 

Пояснює життєво важливу потребу

Планує витрати

228-230

 

95

 

Київ. Писемна взаємодія..

 

 

дотримання правил дорожнього руху,

 

 

230-231

 

96

 

Плани на літо. Зорове сприймання Домашнє читання.

 

 

поведінки на воді та в інших місцях.

 

 

232-234

 

97

 

Життя у майбутньому. Опрацювання граматичних структур.

 

 

 

Робить повідомлення про плани на майбутнє

 

235-237

 

98

 

Плани на канікули. Сприймання на слух

пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі

 

 

 

238-242

 

99

 

Розпорядок дня у таборі відпочинку. Усна взаємодія..

екологічно мислити, на усвідомлення своєї екологічної відповідальності

 

 

 

242-245

 

100

 

Підсумковий урок за темою.  Тематична атестація.

 

 

 

 

246-249

 

101

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

102

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

103

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

104

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

105

 

Підсумково-узагальнюючий урок

 

 

 

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
20 січня
Переглядів
156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку