Календарно-тематичне планування 5 клас (Карпюк), ІІ семестр, 3 год

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для 5 класу (Карпюк) з інтегрованими змістовими лініями розраховане на 3 год на тиждень. Планування буде корисним для вчителів англійської мови, які викладають в загальноосвітніх закладах освіти.

Перегляд файлу

5 клас

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Змістові лінії

Розділ та сторінки

Примітка

Екологічна безпека і сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя і безпека

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

 

На

кінець

уроку

учень (вміє)

 

 

49

 

Професії моєї родини. Введення нової лексики, сприймання на слух

 

 

 

Демонструє розуміння цінності праці та

92-95

 

50

 

Життя близнюків. Зорове сприймання.

 

 

 

працьовитості для досягнення добробуту

96-98

 

51

 

Що ти робиш зараз? Усна та писемна взаємодія.

 

 

 

Розподіляє кошти на продукти харчування.

 

99-101

 

52

 

Корисна їжа. Введення нової лексики.

пояснювати залежність людини від природніх ресурсів

 

 

 

102-104

 

53

 

Їжа і самопочуття. Зорове сприймання

Сприймання на слух

 

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоровя

 

105-108

 

54

 

Харчування.

 

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоровя

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

108-111

 

55

 

Купівля продуктів. Розвиток навичок говоріння. Писемна взаємодія.

 

 

Наводить приклад купівлі продуктів для здорового харчування

Складає список покупок

111-115

 

56

 

Особливі дні. Різдво. Домашнє читання. Зорове сприймання

 

Порівнює сімейні традиції

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.

 

 

116-118

 

57

 

Різдво в Англії. Опрацювання граматичних структур.

 

Порівнює свята й традиції в різних країнах.

 

 

 

118-119

 

58

 

День народження. Сприймання на слух

 

Розповідає про розподіл обовязків у родині.

 

 

120-122

 

59

 

День подяки. Писемна взаємодія.

 

Порівнює сімейні традиції

 

 

123-125

 

60

 

Розповіді про минуле. Зорове сприймання

 

 

 

Розповідає про доцільне використання

 

126-128

 

61

 

Де ви були учора? Усна взаємодія.

 

 

 

кишенькових грошей.

129-131

 

62

 

Вигадуємо історії. Сприймання на слух.

 

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

132-135

 

63

 

Інтерв’ю з родиною. Усна взаємодія. Писемна взаємодія.

 

Наводить приклади взаємодопомоги членів родини

 

 

135-137

 

64

 

Підсумковий урок за темою. Тематична атестація. Тест.

 

 

 

 

138-141

 

65

 

Яка сьогодні погода? Введення нової лексики.

обговорювати природні і погодні явища

 

 

 

146-149

 

66

 

Погода сьогодні. Усна взаємодія.

обговорювати природні і погодні явища

 

 

 

150-152

 

67

 

На минулих канікулах. Усна взаємодія..

Розглядає природу як цілісну систему.

 

 

 

 

153-155

 

68

 

Прогноз погоди. Писемна взаємодія.

Розглядає природу як цілісну систему.

 

 

 

 

156-157

 

69

 

Погода й одяг. Введення лексики, опрацювання граматичних структур.

Розглядає природу як цілісну систему.

 

 

пояснювати вибір одягу залежно від погоди

 

158-159

 

70

 

Що ти вдягаєш? Зорове сприймання

 

 

пояснювати вибір одягу залежно від погоди

 

160-161

 

71

 

Улюблений одяг для будь-якої нагоди. Сприймання на слух

 

 

пояснювати вибір одягу залежно від погоди

 

162-164

 

72

 

Мій одяг. Писемна взаємодія.

 

 

пояснювати вибір одягу залежно від погоди

 

165-167

 

73

 

Заняття на свіжому повітрі. Введення нової лексики.

пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи,

 

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

 

168-169

 

74

 

Чим зайнятися сьогодні? Зорове сприймання

необхідність прибирання після відпочинку на природі

 

 

 

170-172

 

75

 

У таборі. Опрацювання граматичних структур.

екологічно мислити, на усвідомлення своєї екологічної відповідальності

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

 

172-174

 

76

 

На природі. Сприймання на слух.

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку,

 

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

 

174-176

 

77

 

Шкільна екскурсія. Усна взаємодія.

наводить приклади з власного досвіду.

 

 

 

176-177

 

78

 

Краса природи. Зорове сприймання Домашнє  читання.

розглядати природу як цілісну систему

 

 

 

178-179

 

79

 

Улюблена пора року. Сприймання на слух

розглядати природу як цілісну систему

 

 

Робить повідомлення про складні погодні умови.

 

180-182

 

80

 

Зміна пір року. Писемна взаємодія..

розглядати природу як цілісну систему

 

 

 

182-185

 

81

 

Підсумковий урок за темою. Тематична атестація. Тест. 

 

 

 

 

186-187

 

82

 

У селі. Введення нової лексики.

 

Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.

 

 

 

192-194

 

83

 

У місті. Сприймання на слух

Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища

 

 

 

 

194-197

 

84

 

Моє місто. Писемна  взаємодія.

та залежність її від природних ресурсів.

 

Пояснює життєво важливу потребу

 

197-199

 

85

 

Як дістатися до…? Усна взаємодія.

 

 

дотримання правил дорожнього руху

 

 

200-201

 

86

 

Велика Британія. Зорове сприймання

 

Демонструє розуміння цінності культурного

та користування громадським транспортом.

 

 

202-204

 

87

 

Де ви побували? Усна взаємодія.

 

розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

 

 

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

205-208

 

88

 

Подорож Європою. Сприймання на слух

 

демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

208-210

 

89

90

 

Подорожування. Усна взаємодія.

 

розуміє про  необхідность

 жити разом у мирі.

 

 

211-214

215-217

 

91

 

Україна. Зорове сприймання

 

 

 

Планує витрати

218-221

 

92

 

Традиції в Україні. Сприймання на слух.

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

 

222-224

 

93

 

Поїздка Україною. Розвиток граматичних навичок.

 

та необхідності жити разом у мирі.

 

 

224-227

 

94

 

Поради туристам. Усна взаємодія..

 

 

Пояснює життєво важливу потребу

Планує витрати

228-230

 

95

 

Київ. Писемна взаємодія..

 

 

дотримання правил дорожнього руху,

 

 

230-231

 

96

 

Плани на літо. Зорове сприймання Домашнє читання.

 

 

поведінки на воді та в інших місцях.

 

 

232-234

 

97

 

Життя у майбутньому. Опрацювання граматичних структур.

 

 

 

Робить повідомлення про плани на майбутнє

 

235-237

 

98

 

Плани на канікули. Сприймання на слух

пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі

 

 

 

238-242

 

99

 

Розпорядок дня у таборі відпочинку. Усна взаємодія..

екологічно мислити, на усвідомлення своєї екологічної відповідальності

 

 

 

242-245

 

100

 

Підсумковий урок за темою.  Тематична атестація.

 

 

 

 

246-249

 

101

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

102

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

103

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

104

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

105

 

Підсумково-узагальнюючий урок

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
2.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
2.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дмитрик Вікторія Святославівна
    Нумерація сторінок не співпадає з підручником.
    Загальна:
    2.0
    Структурованість
    2.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
20 січня 2018
Переглядів
1630
Оцінка розробки
2.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку