Календарно-тематичне планування для 5 класу (Карпюк) з інтегрованими змістовими лініями розраховане на 3 год на тиждень. Планування буде корисним для вчителів англійської мови, які викладають в загальноосвітніх закладах освіти.
5 клас
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістові лінії |
Розділ та сторінки |
Примітка |
|||
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фінансова грамотність |
|||||
|
|
|
На |
кінець |
уроку |
учень (вміє) |
|
|
49 |
|
Професії моєї родини. Введення нової лексики, сприймання на слух |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці та |
92-95 |
|
50 |
|
Життя близнюків. Зорове сприймання. |
|
|
|
працьовитості для досягнення добробуту |
96-98 |
|
51 |
|
Що ти робиш зараз? Усна та писемна взаємодія. |
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування.
|
99-101 |
|
52 |
|
Корисна їжа. Введення нової лексики. |
пояснювати залежність людини від природніх ресурсів |
|
|
|
102-104 |
|
53 |
|
Їжа і самопочуття. Зорове сприймання Сприймання на слух |
|
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
|
105-108 |
|
54 |
|
Харчування. |
|
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
108-111 |
|
55 |
|
Купівля продуктів. Розвиток навичок говоріння. Писемна взаємодія. |
|
|
Наводить приклад купівлі продуктів для здорового харчування |
Складає список покупок |
111-115 |
|
56 |
|
Особливі дні. Різдво. Домашнє читання. Зорове сприймання |
|
Порівнює сімейні традиції |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.
|
|
116-118 |
|
57 |
|
Різдво в Англії. Опрацювання граматичних структур. |
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах.
|
|
|
118-119 |
|
58 |
|
День народження. Сприймання на слух |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. |
|
|
120-122 |
|
59 |
|
День подяки. Писемна взаємодія. |
|
Порівнює сімейні традиції |
|
|
123-125 |
|
60 |
|
Розповіді про минуле. Зорове сприймання |
|
|
|
Розповідає про доцільне використання
|
126-128 |
|
61 |
|
Де ви були учора? Усна взаємодія. |
|
|
|
кишенькових грошей. |
129-131 |
|
62 |
|
Вигадуємо історії. Сприймання на слух. |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
132-135 |
|
63 |
|
Інтерв’ю з родиною. Усна взаємодія. Писемна взаємодія. |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членів родини |
|
|
135-137 |
|
64 |
|
Підсумковий урок за темою. Тематична атестація. Тест. |
|
|
|
|
138-141 |
|
65 |
|
Яка сьогодні погода? Введення нової лексики. |
обговорювати природні і погодні явища |
|
|
|
146-149 |
|
66 |
|
Погода сьогодні. Усна взаємодія. |
обговорювати природні і погодні явища |
|
|
|
150-152 |
|
67 |
|
На минулих канікулах. Усна взаємодія.. |
Розглядає природу як цілісну систему.
|
|
|
|
153-155 |
|
68 |
|
Прогноз погоди. Писемна взаємодія. |
Розглядає природу як цілісну систему.
|
|
|
|
156-157 |
|
69 |
|
Погода й одяг. Введення лексики, опрацювання граматичних структур. |
Розглядає природу як цілісну систему.
|
|
пояснювати вибір одягу залежно від погоди |
|
158-159 |
|
70 |
|
Що ти вдягаєш? Зорове сприймання |
|
|
пояснювати вибір одягу залежно від погоди |
|
160-161 |
|
71 |
|
Улюблений одяг для будь-якої нагоди. Сприймання на слух |
|
|
пояснювати вибір одягу залежно від погоди |
|
162-164 |
|
72 |
|
Мій одяг. Писемна взаємодія. |
|
|
пояснювати вибір одягу залежно від погоди |
|
165-167 |
|
73 |
|
Заняття на свіжому повітрі. Введення нової лексики. |
пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи,
|
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.
|
168-169 |
|
74 |
|
Чим зайнятися сьогодні? Зорове сприймання |
необхідність прибирання після відпочинку на природі |
|
|
|
170-172 |
|
75 |
|
У таборі. Опрацювання граматичних структур. |
екологічно мислити, на усвідомлення своєї екологічної відповідальності |
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.
|
172-174 |
|
76 |
|
На природі. Сприймання на слух. |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку,
|
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.
|
174-176 |
|
77 |
|
Шкільна екскурсія. Усна взаємодія. |
наводить приклади з власного досвіду. |
|
|
|
176-177 |
|
78 |
|
Краса природи. Зорове сприймання Домашнє читання. |
розглядати природу як цілісну систему |
|
|
|
178-179 |
|
79 |
|
Улюблена пора року. Сприймання на слух |
розглядати природу як цілісну систему |
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови.
|
180-182 |
|
80 |
|
Зміна пір року. Писемна взаємодія.. |
розглядати природу як цілісну систему |
|
|
|
182-185 |
|
81 |
|
Підсумковий урок за темою. Тематична атестація. Тест. |
|
|
|
|
186-187 |
|
82 |
|
У селі. Введення нової лексики. |
|
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.
|
|
|
192-194 |
|
83 |
|
У місті. Сприймання на слух |
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища
|
|
|
|
194-197 |
|
84 |
|
Моє місто. Писемна взаємодія. |
та залежність її від природних ресурсів. |
|
Пояснює життєво важливу потребу |
|
197-199 |
|
85 |
|
Як дістатися до…? Усна взаємодія. |
|
|
дотримання правил дорожнього руху
|
|
200-201 |
|
86 |
|
Велика Британія. Зорове сприймання |
|
Демонструє розуміння цінності культурного |
та користування громадським транспортом.
|
|
202-204 |
|
87 |
|
Де ви побували? Усна взаємодія. |
|
розмаїття та необхідності жити разом у мирі.
|
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
205-208 |
|
88 |
|
Подорож Європою. Сприймання на слух |
|
демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
208-210 |
|
89 90 |
|
Подорожування. Усна взаємодія. |
|
розуміє про необхідность жити разом у мирі. |
|
|
211-214 215-217 |
|
91 |
|
Україна. Зорове сприймання |
|
|
|
Планує витрати |
218-221 |
|
92 |
|
Традиції в Україні. Сприймання на слух. |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття
|
|
|
222-224 |
|
93 |
|
Поїздка Україною. Розвиток граматичних навичок. |
|
та необхідності жити разом у мирі. |
|
|
224-227 |
|
94 |
|
Поради туристам. Усна взаємодія.. |
|
|
Пояснює життєво важливу потребу |
Планує витрати |
228-230 |
|
95 |
|
Київ. Писемна взаємодія.. |
|
|
дотримання правил дорожнього руху,
|
|
230-231 |
|
96 |
|
Плани на літо. Зорове сприймання Домашнє читання. |
|
|
поведінки на воді та в інших місцях.
|
|
232-234 |
|
97 |
|
Життя у майбутньому. Опрацювання граматичних структур. |
|
|
|
Робить повідомлення про плани на майбутнє
|
235-237 |
|
98 |
|
Плани на канікули. Сприймання на слух |
пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі |
|
|
|
238-242 |
|
99 |
|
Розпорядок дня у таборі відпочинку. Усна взаємодія.. |
екологічно мислити, на усвідомлення своєї екологічної відповідальності |
|
|
|
242-245 |
|
100 |
|
Підсумковий урок за темою. Тематична атестація. |
|
|
|
|
246-249 |
|
101 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
102 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
103 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
104 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
105 |
|
Підсумково-узагальнюючий урок |
|
|
|
|
|
|