Календарно-тематичне планування 5 клас основи здоров'я

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 5 клас основи здоров'я, за підручником Бех, Страшко загальноосвітня школа
Перегляд файлу

Основи здоров’я 5 клас

(1 година на тиждень, 35 – на рік)   

за підручником Бех Д.

 

ТЕМА

Дата

Примітка

Розділ 1. Здоров’я людини

  1.  

Принципи здорового способу життя.

Моделювання поведінки в разі погіршення самопочуття

Відпрацювання навичок вимірювання температури тіла.

 

1-с.8 - 12, мал. 4,

 с.11усо, пункт а - письмово

  1.  

Принципи безпечної життєдіяльності.

Відпрацювання алгоритму дій при потраплянні у небезпечну ситуацію

 

 

2-с.13 – 18, мал.8,с.17 (усно)

  1.  

Безпека на дорозі

Безпека пішохода. Види пішохідних переходів. Дорожня розмітка. Перехід багатосмугової дороги.

-Відпрацювання навичок аналізу дорожньої ситуації, у тому числі й в умовах обмеженої оглядовості **

-Прийняття зважених рішень щодо переходу дороги *

 

 

3-с.20-24, мал.12,с.24(ус.)

  1.  

БеБезпека на зупинках громадського транспорту. Моделювання ситуації відмови від пропозицій перейти дорогу у небезпечному місці **

 

 

4-с.25 - 28, мал.17-,с.28

  1.  

Безпека пасажира. Правила користування громадським транспортом. Етика пасажира. Поведінка пасажира при ДТП.

-Відпрацювання навичок поведінки у  транспорті

-Моделювання поведінки пасажира при аварії в  транспорті

Тематична1

 

 

5-с.29 - 34,

6- с. 35 – 39 переказувати пам’ятку на с. 34

с. 37 відп. на зпт.(усн.)

Розділ 2. Психічна і духовна складові здоров’я

  1.  

Уміння вчитися

Раціональний розподіл часу. Розпорядок дня школяра. Облаштування робочого місця.

Відпрацювання навичок планування часу з урахуванням усіх правил здорового способу життя  «Мій розпорядок дня».

 

 

9-с.47 - 49

С.49 пис. пам’ятка в зошит. 4 пункта.

 

  1.  

Типи сприйняття інформації. Активне слухання.  Прийоми для кращого запам’ятовування. Підготовка до контрольної роботи.

 

 

 

10-с.50-53

Зробити 5 карточок мал. 29, с.52

  1.  

Умови успішного навчання. Розвиток  здібностей. Створення мотивації до навчання.

Відпрацювання навичок успішного навчання у класі. Відпрацювання навичок ефективного самонавчання           (бібліотека, Інтернет, дистанційне навчання)

 

10-с.52-54, чит.,перек.

  1.  

Унікальність людини. Розвиток самоповаги. Повага і толерантне ставлення до інших людей. Уміння працювати разом.

Виконання вправ для розвитку самоповаги і поваги до інших людей. Відпрацювання навичок  висловлювання  почуттів

 

11-с.57-60, пит.1 – 5 усн, с.60

  1.  

Почуття і емоції. Толерантність.

 

12-с.61-65,

 

  1.  

Вияви почуттів. Способи  висловлювання почуттів. Співпереживання  і співчуття. Милосерддя

 

13-с.66-71 чит, перек.

  1.  

Узагальнення з теми «Здоров’я людини. Психічна і духовна складові здоров’я» Тематична 2

 

9-13 повт

Розділ 3. Фізична складова здоров’я

 

  1.  

Рухова активність. Попередження травм під час рухливих ігор і занять фізичною культурою та спортом.

Моделювання ситуацій надання невідкладної допомоги та самодопомоги при спортивних травмах

 

14-с.73-78, чит. Перек.

 

  1.  

Принципи  і методи загартовування.

Правила безпечної поведінки в басейні та на льоду.

Моделювання ситуацій надання допомоги і самодопомоги тому, хто провалився під лід

 

15-с.79-83,

  1.  

Відпочинок школяра. Ознаки перевтоми.  Умови здорового сну.

Вплив телебачення і комп’ютера на здоров’я

Відпочинок школяра. Ознаки перевтоми.  Умови здорового сну.

Розробка пам’ятки щодо перегляду телепередач, користування комп’ютером

 

Вплив телебачення і комп’ютера на здоров’я

 

16-с.84-89, чит. перек.

  1.  

Профілактика порушень постави і гостроти  зору. Виконання вправ для формування правильної постави та гі Розрахунок максимальної маси  портфеля мнастики для очей.

 

 

17,с.90-97 чит.,перек.

 

Розділ 4. Соціальна складова здоров’я.

  1.  

Тема 1. Соціальний добробут

Право на здоров’я

Права дитини. Обов’язки учня і громадянина.

Права та обов’язки дитини (створення  пам’ятки)

 

1,18-с.99-102

Чит., перек.

  1.  

Ефективне спілкування. Вплив поведінки на здоров’я.

Відпрацювання навичок ефективного спілкування

 

2-пов., 19-с.103-108, Чит., перек.

  1.  

Переваги  упевненої поведінки.

 

3,20-с.109-112,

Чит., перек.

  1.  

Взаємодопомога членів родини.

Аналіз витрат сім’ї під час хвороби ОРВІ одного з членів родини

 

3,21с.113, Чит., перек.

  1.  

Спілкування з дорослими Спілкування з дорослими. Повага до батьків та вчителів.

Відпрацювання навичок упевненої поведінки: моделювання ситуацій звернення до батьків, учителів, інших дорослих

 

4,21-с.114-115, Чит., перек.

  1.  

Спілку Стосунки між хлопцями і дівчатами. Протидія виявам агресії і насилля в учнівському середовищі.вання з однолітками Безпека спілкування в Інтернеті 

Безпека спілкування  в Інтернеті

 

5,22-с.116-118, Чит., перек.

  1.  

Соціальна небезпека інфекційних захворювань та  запобігання дискримінації людей, за будь-якою ознакою в т. ч. за станом здоров’я ( ВІЛ, туберкульоз, ОРВІ тощо) та інвалідністю.

 

6,23-с.119-124

Чит., перек.

  1.  

Узагальнення з теми «Соціальна складова здоров’я» Тематична 3

 

 

 

 

 

 

С.125 Чит., перек.

Розділ 5. Безпека в побуті і навколишньому середовищі

  1.  

Пожежна безпека.

Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж

Відпрацювання навичок евакуації з приміщення школи

 

8,24-с.127-130

Чит., перек.

  1.  

 Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі.

Відпрацювання навичок евакуації з приміщення школи. Відпрацювання навичок  захисту органів дихання від отруйних газів

 

9,25-с.131-136, Чит., перек.

  1.  

Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників.

 

11,26-с.136-138

с.167,пит1-4

  1.  

Безпека в побуті. Автономна ситуація

Обстеження безпеки своєї оселі

 

10,26-с.138-139

Чит., перек.

  1.  

Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації  (при спілкуванні з людьми) з незнайомцями.

Моделювання безпечної поведінки із людьми.

Відпрацювання алгоритму безпечної поведінки в місцях великого скупчення людей.

 

12,26-с.168, Чит., перек.

  1.  

Безпечне довкілля

Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини. Способи збереження природного середовища.

Відпрацювання навичок відмови від ігор у небезпечних місцях.

Створення саморобок для  повторного використання пластикових упаковок

 

13,27-с.169

28-

 

  1.  

Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. Підручні рятувальні заходи.

Відпрацювання навичок безпечної поведінки під час сильного вітру, грози і підтоплення.

Виготовлення рятувальних засобів з підручних матеріалів

 

14,28-с.180

С.185, пит 1-4

  1.  

Відпочинок на природі. Правила купання у  водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді

Моделювання ситуації надання допомоги  постраждалому при тепловому або сонячному ударі

 

15,29-с.186

  1.  

Узагальнення з теми «Безпека в побуті і навколишньому середовищі»

 

16,22-29 повт. с. 194, тест.

  1.  

Повторення теми «Безпека на дорозі»

 

3-с.20-24, мал.12,с.24(ус.)

  1.  

Резерв часу Тематична 4

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гончар Галина Анатоліївна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 серпня 2019
Переглядів
310
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку