28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Календарно-тематичне планування 5 клас основи здоров'я

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 5 клас основи здоров'я, за підручником Бех, Страшко загальноосвітня школа
Перегляд файлу

Основи здоров’я 5 клас

(1 година на тиждень, 35 – на рік)   

за підручником Бех Д.

 

ТЕМА

Дата

Примітка

Розділ 1. Здоров’я людини

  1.  

Принципи здорового способу життя.

Моделювання поведінки в разі погіршення самопочуття

Відпрацювання навичок вимірювання температури тіла.

 

1-с.8 - 12, мал. 4,

 с.11усо, пункт а - письмово

  1.  

Принципи безпечної життєдіяльності.

Відпрацювання алгоритму дій при потраплянні у небезпечну ситуацію

 

 

2-с.13 – 18, мал.8,с.17 (усно)

  1.  

Безпека на дорозі

Безпека пішохода. Види пішохідних переходів. Дорожня розмітка. Перехід багатосмугової дороги.

-Відпрацювання навичок аналізу дорожньої ситуації, у тому числі й в умовах обмеженої оглядовості **

-Прийняття зважених рішень щодо переходу дороги *

 

 

3-с.20-24, мал.12,с.24(ус.)

  1.  

БеБезпека на зупинках громадського транспорту. Моделювання ситуації відмови від пропозицій перейти дорогу у небезпечному місці **

 

 

4-с.25 - 28, мал.17-,с.28

  1.  

Безпека пасажира. Правила користування громадським транспортом. Етика пасажира. Поведінка пасажира при ДТП.

-Відпрацювання навичок поведінки у  транспорті

-Моделювання поведінки пасажира при аварії в  транспорті

Тематична1

 

 

5-с.29 - 34,

6- с. 35 – 39 переказувати пам’ятку на с. 34

с. 37 відп. на зпт.(усн.)

Розділ 2. Психічна і духовна складові здоров’я

  1.  

Уміння вчитися

Раціональний розподіл часу. Розпорядок дня школяра. Облаштування робочого місця.

Відпрацювання навичок планування часу з урахуванням усіх правил здорового способу життя  «Мій розпорядок дня».

 

 

9-с.47 - 49

С.49 пис. пам’ятка в зошит. 4 пункта.

 

  1.  

Типи сприйняття інформації. Активне слухання.  Прийоми для кращого запам’ятовування. Підготовка до контрольної роботи.

 

 

 

10-с.50-53

Зробити 5 карточок мал. 29, с.52

  1.  

Умови успішного навчання. Розвиток  здібностей. Створення мотивації до навчання.

Відпрацювання навичок успішного навчання у класі. Відпрацювання навичок ефективного самонавчання           (бібліотека, Інтернет, дистанційне навчання)

 

10-с.52-54, чит.,перек.

  1.  

Унікальність людини. Розвиток самоповаги. Повага і толерантне ставлення до інших людей. Уміння працювати разом.

Виконання вправ для розвитку самоповаги і поваги до інших людей. Відпрацювання навичок  висловлювання  почуттів

 

11-с.57-60, пит.1 – 5 усн, с.60

  1.  

Почуття і емоції. Толерантність.

 

12-с.61-65,

 

  1.  

Вияви почуттів. Способи  висловлювання почуттів. Співпереживання  і співчуття. Милосерддя

 

13-с.66-71 чит, перек.

  1.  

Узагальнення з теми «Здоров’я людини. Психічна і духовна складові здоров’я» Тематична 2

 

9-13 повт

Розділ 3. Фізична складова здоров’я

 

  1.  

Рухова активність. Попередження травм під час рухливих ігор і занять фізичною культурою та спортом.

Моделювання ситуацій надання невідкладної допомоги та самодопомоги при спортивних травмах

 

14-с.73-78, чит. Перек.

 

  1.  

Принципи  і методи загартовування.

Правила безпечної поведінки в басейні та на льоду.

Моделювання ситуацій надання допомоги і самодопомоги тому, хто провалився під лід

 

15-с.79-83,

  1.  

Відпочинок школяра. Ознаки перевтоми.  Умови здорового сну.

Вплив телебачення і комп’ютера на здоров’я

Відпочинок школяра. Ознаки перевтоми.  Умови здорового сну.

Розробка пам’ятки щодо перегляду телепередач, користування комп’ютером

 

Вплив телебачення і комп’ютера на здоров’я

 

16-с.84-89, чит. перек.

  1.  

Профілактика порушень постави і гостроти  зору. Виконання вправ для формування правильної постави та гі Розрахунок максимальної маси  портфеля мнастики для очей.

 

 

17,с.90-97 чит.,перек.

 

Розділ 4. Соціальна складова здоров’я.

  1.  

Тема 1. Соціальний добробут

Право на здоров’я

Права дитини. Обов’язки учня і громадянина.

Права та обов’язки дитини (створення  пам’ятки)

 

1,18-с.99-102

Чит., перек.

  1.  

Ефективне спілкування. Вплив поведінки на здоров’я.

Відпрацювання навичок ефективного спілкування

 

2-пов., 19-с.103-108, Чит., перек.

  1.  

Переваги  упевненої поведінки.

 

3,20-с.109-112,

Чит., перек.

  1.  

Взаємодопомога членів родини.

Аналіз витрат сім’ї під час хвороби ОРВІ одного з членів родини

 

3,21с.113, Чит., перек.

  1.  

Спілкування з дорослими Спілкування з дорослими. Повага до батьків та вчителів.

Відпрацювання навичок упевненої поведінки: моделювання ситуацій звернення до батьків, учителів, інших дорослих

 

4,21-с.114-115, Чит., перек.

  1.  

Спілку Стосунки між хлопцями і дівчатами. Протидія виявам агресії і насилля в учнівському середовищі.вання з однолітками Безпека спілкування в Інтернеті 

Безпека спілкування  в Інтернеті

 

5,22-с.116-118, Чит., перек.

  1.  

Соціальна небезпека інфекційних захворювань та  запобігання дискримінації людей, за будь-якою ознакою в т. ч. за станом здоров’я ( ВІЛ, туберкульоз, ОРВІ тощо) та інвалідністю.

 

6,23-с.119-124

Чит., перек.

  1.  

Узагальнення з теми «Соціальна складова здоров’я» Тематична 3

 

 

 

 

 

 

С.125 Чит., перек.

Розділ 5. Безпека в побуті і навколишньому середовищі

  1.  

Пожежна безпека.

Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж

Відпрацювання навичок евакуації з приміщення школи

 

8,24-с.127-130

Чит., перек.

  1.  

 Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі.

Відпрацювання навичок евакуації з приміщення школи. Відпрацювання навичок  захисту органів дихання від отруйних газів

 

9,25-с.131-136, Чит., перек.

  1.  

Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників.

 

11,26-с.136-138

с.167,пит1-4

  1.  

Безпека в побуті. Автономна ситуація

Обстеження безпеки своєї оселі

 

10,26-с.138-139

Чит., перек.

  1.  

Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації  (при спілкуванні з людьми) з незнайомцями.

Моделювання безпечної поведінки із людьми.

Відпрацювання алгоритму безпечної поведінки в місцях великого скупчення людей.

 

12,26-с.168, Чит., перек.

  1.  

Безпечне довкілля

Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини. Способи збереження природного середовища.

Відпрацювання навичок відмови від ігор у небезпечних місцях.

Створення саморобок для  повторного використання пластикових упаковок

 

13,27-с.169

28-

 

  1.  

Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. Підручні рятувальні заходи.

Відпрацювання навичок безпечної поведінки під час сильного вітру, грози і підтоплення.

Виготовлення рятувальних засобів з підручних матеріалів

 

14,28-с.180

С.185, пит 1-4

  1.  

Відпочинок на природі. Правила купання у  водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді

Моделювання ситуації надання допомоги  постраждалому при тепловому або сонячному ударі

 

15,29-с.186

  1.  

Узагальнення з теми «Безпека в побуті і навколишньому середовищі»

 

16,22-29 повт. с. 194, тест.

  1.  

Повторення теми «Безпека на дорозі»

 

3-с.20-24, мал.12,с.24(ус.)

  1.  

Резерв часу Тематична 4

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 серпня
Переглядів
22
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку