НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік _2023 - 2024____ Семестр______I______ Вчитель
Клас___6 - В___ Підручник Full Blast Plus for Ukraine 6 клас
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
план |
факт |
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||||||||||||
Тема 1: Hello! Привіт! Повторення вивченого. That’s me. Це я! (16 год) |
||||||||||||||||||||||
1 |
01/09 |
|
What’s your name? Where are you from? Хто ти? Звідки ти? SB, р.4 |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання ■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: діалогічне мовлення
|
Argentina/Argentinian, Brazil/Brazilian, Chile/Chilean, China/Chinese, France/French, Egypt/Egyptian, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Japan/Japanese, Korea/Korean, Mexico/Mexican, Peru/Peruvian, Ukraine/Ukrainian, Poland/Polish, Spain/Spanish, Turkey/Turkish, South Africa/South African, the UK/British, Australia/Australian, the USA/American, Canada/Canadian, Ireland/Irish |
Present Simple. Verb to be |
Ставить і відповідає на прості запитання. Надає інформацію про себе, країни та національності. Вживає Present Simple.
|
Complete 5 sentences with the names of the countries and nationalities. |
|||||||||||
2 |
04/09 |
|
My family. Моя родина. SB, р.5 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answering the questions) |
Робота в групах: складання запитань і надання відповідей |
mother, father, grandfather, grandmother, brother, sister, son, daughter, cousin, uncle, aunt, husband, wife, summer, autumn, winter, spring, December, January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November |
Присвійні займенники, загальні питання |
Ставить та відповідає на запитання про себе та членів своєї родини. Вживає присвійні займенники.
|
WB, p.6 |
|||||||||||
3 |
05/09 |
|
My flat. Моя квартира. SB, р.6 |
■ висловлює власну думку стосовно побаченого |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Опис малюнку, використовуючи ЛО уроку |
Робота в парах. Filling in the gaps. |
|
Вказівні займенники |
Вживає Present Simple, вказівні займенники. Описує свою кімнату або кімнату за малюнком. |
WB, p.7 |
|||||||||||
4 |
06/09 |
|
Школа. SB, p.8 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
School subjects: art, biology, chemistry, geography, history, ICT, maths, PE, physics |
Present Simple Prepositions of time |
Розповідає про шкільне життя, щоденні справи |
WB p. 8 Ex. B, C |
|||||||||||
5 |
08/09 |
|
Present Simple Prepositions of time. SB, p.9 |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання ■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Робота в парах: діалогічне мовлення Написання тексту про школу |
Відпрацювання звуків [ʌ], [æ], [ei]. |
Present Simple Prepositions of time Ex.A,B p. 9 |
Вживає теперішній час та прийменники місця усно та на письмі |
WB p. 9,Ex. D, E, F |
|||||||||||
6 |
11/09 |
|
Зовнішність. SB, p.10 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читати текст та виконувати завдання (answer True/False questions) |
|
Appearance chubby, curly, dark, fair, good-looking, medium-length, slim, straight, wavy |
Present Progressive |
Описує зовнішність людини |
WB p. 10 Ex. A, B, C |
|||||||||||
7 |
12/09 |
|
Present Progressive. SB, p.11 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching act) |
Робота в парах Guessing game |
|
Present Progressive Ex. 11 |
Вживає теперішній тривалий час усно та на письмі |
WB p. 11 Ex. D, E, F |
|||||||||||
8 |
13/09 |
|
Характер. SB, p.12 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читати текст та виконувати завдання (answer the questions) |
|
Clothes and accessories Belt, boots, earrings, hat, jumper, leggings, sandals, shirt, shorts, skirt, top, tracksuit |
Present Simple vs Present Progressive Stative verbs Adverbs of frequency |
|
WB p.12 Ex. A, B, C |
|||||||||||
9 |
15/09 |
|
Present Simple vs Present Progressive. Stative verbs. Adverbs of frequency. SB, p.13 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах дискусія Написати декілька речень про свій одяг |
Fashion and clothes |
Present Simple vs Present Progressive Stative verbs Adverbs of frequency Ex.A, B p. 13 |
Розуміє різницю між Present Simple та Present Progressive та вживає в усній та письмовій комунікації |
WB p.13 Ex. D,E,F,G |
|||||||||||
10 |
18/09 |
|
Вільний час. SB, p.14 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читати текст та виконувати завдання (answer True/False questions) |
Робота в парах, дискусія |
Free-time activities, other words and phrases |
Like/love/enjoy/hate/ can’t stand + ing form or noun, would like/ want + to |
Розповідає про уподобання та вільний час |
WB p. 14 Ex. A |
|||||||||||
11 |
19/09 |
|
Вживання герундію після like/love/ enjoy/hate/ can’t stand та інфінітиву після would like/want SB, p.15 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групах Group survey Написати про свої уподобання в блозі |
Free-time activities Chat on the net, do arts and crafts, download songs, music, videos, go rollerblading, go skateboarding, go to concerts, hang out with friends, play table tennis, read magazines, newspapers, surf the net |
Like/love/enjoy/hate/ can’t stand + ing form or noun, would like/ want + to |
Розповідає про уподобання та вільний час вживаючи правильно ike/love/ enjoy/hate/ can’t stand + ing form or noun, would like/ want + to |
WB p. 14 Ex. B, C |
|||||||||||
12 |
20/09 |
|
Мій друг/ подруга. SB, p.16 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читати текст та виконувати завдання (information gap activity) |
Робота в групах Class game |
Personality: active, clever, friendly, helpful, lazy, outgoing, polite, rude, shy, unfriendly |
Opposite adjectives |
Описує зовнішність людини, розповідає про себе та свого друга |
WB p. 15 Ex. A, B |
|||||||||||
13 |
22/09 |
|
Мій друг/ подруга. SB, p.17 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читати текст та виконувати завдання (information gap activity) |
Робота в парах answer the questions Написати пост про себе та свого найкращого друга |
Personality and other words & phrases |
Word order Ex.D p. 17 |
Пише пост про себе та свого друга використо-вуючи лексику уроку |
WB p. 15 Ex. C,D |
|||||||||||
14 |
25/09 |
|
Culture page 1. Means of transport around the world. SB, p.18 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читати текст та виконувати завдання (choosing True/ False) |
Робота в групах: making a poster |
means of transport: the double- decker, gondola, coco taxi, cable cars |
|
Презентує постер разом з командою, використовуючи мовні кліше |
Повторити вивчені ЛО, граматичні правила |
|||||||||||
15 |
26/09 |
|
Round-up. SB, p.103 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
Communication p. 18 |
Ex. A,B,C p. 18 |
Ex. D, E, F, G, H p. 18 |
|
WB p. 16-17 Ex. A-F |
|||||||||||
16 |
27/09 |
|
Повторення граматичного матеріалу |
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
|
Present Simple, Present Progressive; Prepositions of Place; Prepositions of Time |
|
|
|||||||||||
17 |
29/09
|
|
Діагностична робота №1
|
|||||||||||||||||||
Тема 2: Travelling. Подорож. (13 год)
|
||||||||||||||||||||||
18
|
02/10 |
|
Діяльність на канікулах/ у відпустці. SB, p.20 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослухову- вання діалогу, виконання завдання |
|
Holiday activities and other words buy souvenirs, explore a cave, go hiking, go horse riding, go on a cruise, go on a trip, go sightseeing, sunbathe, travel abroad |
Past Simple |
Розповідає про події в минулому |
WB p. 18 Ex. B, C |
|||||||||||
19
|
03/10 |
|
Past Simple SB, p.21 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Робота в парах talk about your last holiday |
Holiday activities Відпрацювання звуків [t], [d], [id] |
Past Simple Ex. A p. 21 |
Вживає Past Simple, коли розповідає про минулі події.
|
WB p. 19 Ex. D-F |
|||||||||||
20
|
04/10 |
|
Транспортні засоби. SB, p.22 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (True/False questions) |
|
Means of transport ferry, helicopter, motorbike, tram, underground, van |
Дієслово could, adjectives-adverbs of manner |
Розповідає про уподобання, вживає лексику уроку. Використовує модальне дієслово could, продукує прості речення про подорож.
|
WB p.20 Ex. A, B, C |
|||||||||||
21 |
06/10 |
|
Дієслово could, adjectives/ adverbs of manner SB, p.23 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Робота в парах дискусія. Написати декілька речень про види транспорту які подобаються або не подобаються. |
Means of transport |
Дієслово could, adjectives/adverbs of manner Ex.A ,B p. 23 |
Розповідає про дії в минулому |
WB p. 21 Ex. E, F |
|||||||||||
22 |
09/10 |
|
Приготування до подорожі. SB, p.24 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослухову- вання діалогу, виконання завдання (answer the questions) |
|
Airport, bag, bank, boarding pass, book, check (v), check-in, exchange money, flight, happen, make a list, miss a flight, pack, passport, print, suitcase, ticket, travel agents. |
Personal pronouns |
Розповідає про планування подорожі, вживає лексику уроку |
WB p. 22 Ex. A-B |
|||||||||||
23 |
10/10 |
|
Personal pronouns SB, p.25 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослухову- вання аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах (problem-solving activity) |
Travel arrangements |
Personal pronouns Ex. A p. 25 |
Розповідає про планування подорожі |
WB p.22 Ex. C |
|||||||||||
24 |
11/10 |
|
Подорож раніше і зараз. SB, p.26 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини. Складання діалогу |
Інсценування діалогу |
across, appear, century, charge (v), complete, cross (v), electric, environmentally friendly, explorer, famous, feel, in the past, it takes… journey, land (n), nowadays, reach, sailor, voyage, world Ex.B p. 27 |
Used to |
Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні |
WB p.23 Ex. A-B |
|||||||||||
25 |
13/10 |
|
Граматична структура used to SB, p.27 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослухову- вання аудіо-запису та виконання завдання |
Написати абзац про Христофора Колумба |
Words connected with travelling |
Used to Ex.B p. 27 |
Вживає лексику уроку, використовує used to в усній та письмовій комунікації |
WB p.23-24 Ex. C-E |
|||||||||||
26 |
16/10 |
|
Шкільна поїздка. SB, p.28 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослухову-вання аудіо-запису та виконання завдання Прочитати листа та дати відповідь на питання |
|
Adjectives expressing opinion amazing, brilliant, cool, exciting, fantastic, frightening, horrible, interesting, weird, wonderful. |
|
Розповідає про шкільну подорож, вміє виражати думку щодо питання. |
WB p.25 Ex. A |
|||||||||||
27 |
17/10 |
|
Подорожі. Sing a Song. SB, p.29-30 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослухову- вання аудіо-запису та виконання завдання Прочитати листа та дати відповідь на питання Співання пісні. |
Робота в парах Ex.B p. 29 |
Adjectives expressing opinion amazing, brilliant, cool, exciting, fantastic, frightening, horrible, interesting, weird, wonderful. early, skatepark, trainers, explore, take, like, evening, home, games |
Linking words Ex.C p. 29 |
Розповідає про шкільну подорож, вміє виражати думку щодо питання. |
WB p.25 Ex. C |
|||||||||||
28 |
18/10 |
|
CLIL. History. The Race to the South Pole. SB, p.113 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття світу |
Читання та прослухову- вання тексту, виконання завдання (matching activity) |
Робота в групах: write a short text about another expedition to the South Pole |
The South Pole, explorer, vessel, sledge, blizzard, expedition, route |
Past Simple |
Розповідає про різні види транспорту в світі, готує звіт про незвичайні види транспорту |
Make a poster p.113 SB. |
|||||||||||
29
|
20/10 |
|
Round-up SB, p.104 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використову- вати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
Communication Ex. G p. 104 |
Ex. A, B p. 104 |
Ex. C-F p. 104 |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу |
WB p.26-27 Ex. A-H |
|||||||||||
30 |
23/10 |
|
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
Сould, adjectives-adverbs of manner Past Simple |
|
|
|||||||||||
31 |
24/10 |
|
Урок домашнього читання |
|
||||||||||||||||||
32 |
25/10
|
|
Діагностична робота №2 |
|||||||||||||||||||
Тема 3: Adventure. Пригода. (12 год)
|
||||||||||||||||||||||
33
|
27/10 |
|
Нещасний випадок. SB, p.32 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Читання та прослухову- вання діалогу, виконання завдання |
|
Parts of the body ankle, arm, back, finger, knee, wrist. Verbs related to accidents bleed, break, crash into, fall down, hit, hurt, slip, sprain.
|
Past Progressive |
Розповідає про події в минулому |
WB p. 28 Ex. B, C |
|||||||||||
34
|
06/11 |
|
Past Progressive. SB, p.33 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Робота в групі talking about an accident |
Verbs related to accidents
|
Past Progressive Ex. 3 p. 33 |
Розповідає про події в минулому |
WB p. 29 Ex. D, E |
|||||||||||
35
|
07/11 |
|
Загадки. SB, p.34 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослухову- вання діалогу, виконання завдання (Match the pictures with the words) |
|
alien, area, Believe it or not..., bush, campsite, close (adv), dark, die, disappear, follow, footprint, frightened, ghost, huge, human, I (don’t) think so, monster, mystery, noise, play a joke on sb, probably, scream, shadow, skin, voice, wild. |
Past Simple – Past Progressive Time clauses (when, while) |
Розповідає про уподобання, вживає лексику уроку |
WB p. 30 Ex. A, B, C |
|||||||||||
36
|
08/11 |
|
Past Simple vs Past Progressive. Time Clauses. SB, p.35 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослухову- вання діалогу, виконання завдання (fill in the gaps) |
Робота в парах дискусія.
|
|
Past Simple – Past Progressive Time clauses (when, while) Ex.A ,B p. 35 |
Розповідає про події, що відбувались в минулому |
WB p. 31 Ex. D, E |
|||||||||||
37
|
10/11 |
|
Що трапилось? SB, p.36 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослухову- вання тексту, виконання завдання (answer the questions) |
|
Words/Phrases related to funfairs bumper, car, Ferris wheel, prize, ride, roller coaster, sandwich, water, slide. |
|
Розповідає про планування подорожі, вживає лексику уроку |
WB p. 32 Ex. A, B |
|||||||||||
38
|
13/11 |
|
Some, any, no. SB, p.37 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослухову-вання аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table, matching).
|
Робота в парах (problem-solving activity) |
actually, be left, blood, each, get on, Hang on a minute! hill, ketchup, luckily, queue, wash, wet, What do you mean? |
Time clauses (when, while) Some, any and no. Ex. 3 p. 37 |
Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих структур. |
WB p. 33 Ex. C, D |
|||||||||||
39
|
14/11 |
|
Емоції. SB, p.38 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини |
|
Adjectives describing emotions angry, embarrassed, lonely, shocked, surprised, worried. Points of the compass east, north, south, west. Other words and phrases a few, alone, attack, bite, brave, chase, crazy, different, far, feel, half, in the beginning, lose, neck, return, save, scare (away), shark, shout, take place, wolf. |
|
Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні. Вживає прикметники, що описують емоції. Описує свій емоційний стан.
|
WB p. 34 Ex. A, B |
|||||||||||
40
|
15/11 |
|
Compounds of some, any, no, every. SB, p.39 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Критичне мислення: ■ структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Висловити власну думку про книгу “Біле Ікло”. |
|
Compounds of some, any, no, every Ex.3 p. 39 |
Вживає лексику уроку, використовує some, any, no, every в усній та письмовій комунікації |
WB p. 34 Ex. C, D |
|||||||||||
41
|
17/11 |
|
Нещаслива історія. SB, p.40 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання Прочитати текст та дати відповідь на питання |
Робота в парах Ex. A p.40 |
Phrases related to misfortunes be/get lost, be/get stuck in a lift, get a flat tyre, get locked out, lose one’s key Other words and phrases adventure, after a while, be away, fix, for hours, fortunately, immediately, in the end, ladder, luck, lucky, neighbour, next-door, put up a tent, situation, unfortunately, unlucky. |
|
Виражає власну думку щодо прочитаної історії, аргументує власну точку зору. |
WB p. 35 Ex. A |
|||||||||||
42
|
20/11 |
|
Нещаслива історія. Linking words. SB, p.40 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та пише коротку історію-опис |
Креативність: ■ Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності; |
Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини Ex. С p. 43 |
|
Phrases related to misfortunes |
Linking words Ex. В p. 43 |
Пише коротку історію про неприємні події використовуючи мовленнєві засоби засвоєні на протязі уроку. |
WB p. 35 Ex. B, c |
|||||||||||
43 |
21/11 |
|
Round-up. SB, p.105 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
Communication Ex. F p. 105 |
Ex. A, B p. 105 |
Ex. C-E p. 105 |
|
WB p. 36-37 Ex. A-H |
|||||||||||
44 |
22/11 |
|
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
Past Simple – Past Progressive Time clauses (when, while) Linking words |
|
|
|||||||||||
45 |
24/11
|
|
Діагностична робота №3
|
|||||||||||||||||||
Тема 4: Places. Місця. (16 год)
|
||||||||||||||||||||||
46 |
27/11 |
|
Вирушаємо містом. SB, p. 44 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Комунікативні уміння: ■ Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості. ■ Закликають інших до бесіди.
|
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
Places in a town/city chemist’s, florist’s, hairdresser’s, market, newsagent’s post office Other words and phrases borrow, bring, Can I help you?, card, euro, festival, get a haircut, Here you are. I’m afraid not. Let me check. medicine, post (v), stamp, tidy my room, Would you like anything else? You’re welcome.
|
Can / Could / May / Might |
Розповідає про речі, які можна або не можна робити. |
WB p. 38 Ex. B, C |
|||||||||||
47 |
28/11 |
|
Модальні дієслова can/could/may/might. SB, p.45 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Робота в парах talk about some situations in the city. |
Places in a town/city Відпрацювання звуків /k/ та /s/. |
Can / Could / May / Might Ex. A p. 45 |
Розповідає про події, які можуть статися або не статися. Робить припущення. |
WB p. 39 Ex. D-F |
|||||||||||
48 |
29/11 |
|
Як туди дістатися? SB, p.46 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитись: ■ Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (підібрати зображення та відповідний номер) |
|
Directions Go straight on. How do I get to...? It’s on your right/left. Turn right/left at the... Turn right/left into... Street/Road. Other words and phrases all the time, bus stop, catch, footbridge, Need some help? Now what? pedestrian crossing, petrol station, police station, robber, stop sign, traffic lights, tunnel. |
Prepositions of place Prepositions of movement |
Розповідає про різні місця у місті, вживає лексику уроку. Може визначити та вказати напрямок руху. |
WB p.40 Ex. A, B, C |
|||||||||||
49 |
01/12 |
|
Prepositions of place. Prepositions of movement. SB, p.47 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Комунікативні уміння: ■ Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування; ■ Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови |
|
Робота в парах: дискусія.
|
Directions
|
Prepositions of place Prepositions of movement Ex.A ,B p. 47 |
Розповідає про різні варіанти маршруту з одного місця до іншого. Надає вказівки щодо пересування у місті. |
WB p. 41 Ex. E, F |
|||||||||||
50 |
04/12 |
|
Місто і сільська місцевість. SB, p.48 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answer the questions) |
|
Types of houses block of flats, bungalow, caravan, cottage, farm, houseboat, tree house. Other words and phrases annoying, barbecue, boring, busy, comfortable, cook (v), country, do gardening, each other, excitement, general, go for a walk, healthy, home-cooked, ideal, important, lifestyle, mouse – mice, nature, neighbourhood, offer (v), peace and quiet, pollution, prefer, relaxed, this way, useful, Which...? |
Comparative forms (not) as + adjective + as |
Розповідає про різні типи житла, вживає лексику уроку |
WB p. 42 Ex. A-B |
|||||||||||
51 |
05/12 |
|
Comparative forms. Порівняльна структура as … as. SB, p.49 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах (problem-solving activity) |
Types of houses
|
Comparative forms (not) as + adjective + as. Ex. A p. 49 |
Порівнює різні місця для життя. Аргументує власну думку вживаючи лексику уроку. |
WB p.42 Ex. C |
|||||||||||
52 |
06/12 |
|
Відкритий космос. SB, p.50 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини |
|
Words related to space Earth, galaxy, moon, outer space, planet, solar system, star, sun, universe. Other words along with, billion, centre, fit (v), freeze, heat, heavy, inside, light, million, move, over, reach, scientist, second (n), sunlight, temperature, thousand. Ex.B p. 52 |
Superlative forms |
Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні |
WB p.43 Ex. A-B |
|||||||||||
53 |
08/12 |
|
Superlative forms. SB, p. 51 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Комунікативні уміння: ■ Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування; ■ Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Обговорити в парах планети та описати їх. |
Words related to space
|
Superlative forms Ex.B p. 51 |
Вживає лексику уроку, використовує Superlative forms в усній комунікації. |
WB p.43-44 Ex. C-E |
|||||||||||
54 |
11/12 |
|
Там, де я мешкаю. SB, p. 52-53 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприєм- ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання. Прочитати опис міста та створити свій власний опис. |
Робота в парах Ex.1 p. 52 |
Places in a city art gallery, bridge, car park, castle, port, stadium, train station. Other words and phrases capital, For example,... Give me the chance, go cycling, sight, top, tourist, view. |
Ex. B p. 53 |
Розповідає про своє місто, вміє виражати думку у письмовій формі. |
WB p.45 Ex. A-C |
|||||||||||
55
|
12/12 |
|
Round-up. SB, p.106 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
Communication Ex. G p. 106 |
Ex. A, B p. 106 |
Ex. C-F p. 106 |
|
WB p.46-47 Ex. A-H |
|||||||||||
56 |
13/12 |
|
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
Prepositions of place Prepositions of movement Degrees of Comparison of Adjectives |
|
|
|||||||||||
57 |
15/12
|
|
Діагностична робота №4 |
|||||||||||||||||||
58 |
18/12 |
|
Контроль аудіювання |
|||||||||||||||||||
59 |
19/12 |
|
Контроль читання |
|||||||||||||||||||
60 |
20/12 |
|
Контроль говоріння |
|||||||||||||||||||
61 |
22/12 |
|
Контроль письма |
|||||||||||||||||||
62 |
25/12 |
|
CLIL. History. Scotland. SB, p.114 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття світу (на прикладі Шотландії) |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Gap filling) |
|
Capital, Highlands, Nessie / the Loch Ness Monster, take a picture of the monster / Nessie, kilt, Gaelic. |
|
Розповідає різні цікаві факти про Шотландію, готує звіт про визначні місця та події. |
Make a poster p.114 SB. |
|||||||||||
63 |
26/12 |
|
CLIL. History. Scotland. SB, p.114 |
|||||||||||||||||||
64 |
27/12 |
|
Song 2 SB, p.54
|
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови |
Прослуховування пісні, виконання завдання |
|
School, bus, cat, hurt, car, driving. |
|
Повторення та закріплення вивченого матеріали |
Повторення вивченого матеріалу |
|||||||||||
65 |
29/12 |
|
Урок систематизації та узагальнення знань |
|||||||||||||||||||