Календарно-тематичне планування 6 клас Full Blast

Про матеріал
Календарно – тематичне планування з англійської мови на І семестр для 6 класу за підручником Full Blast for Ukraine. 3, 5 години
Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік _2023 - 2024____  Семестр______I______ Вчитель

Клас___6 - В___  Підручник Full Blast Plus for Ukraine 6 клас

 

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

план

факт

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

      Граматика

Тема 1: Hello! Привіт! Повторення вивченого.

 That’s me. Це я! (16 год)

1

01/09

 

What’s your name? Where are you from?

Хто ти? Звідки ти?

SB, р.4

запитує та надає відповіді на прості запитання

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: діалогічне мовлення

 

Argentina/Argentinian, Brazil/Brazilian, Chile/Chilean,  China/Chinese, France/French, Egypt/Egyptian,  Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Japan/Japanese, Korea/Korean, Mexico/Mexican,  Peru/Peruvian, Ukraine/Ukrainian, Poland/Polish, Spain/Spanish, Turkey/Turkish, South Africa/South African, the UK/British, Australia/Australian, the USA/American, Canada/Canadian, Ireland/Irish

Present Simple. Verb to be

Ставить і відповідає на прості запитання.

Надає інформацію про себе, країни та національності.

Вживає Present Simple.

 

Complete 5 sentences with the names of the countries and nationalities.

2

04/09

 

My family.

Моя родина.

SB, р.5

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answering the questions)

Робота в групах: складання запитань і надання відповідей

mother, father, grandfather, grandmother, brother, sister, son, daughter, cousin, uncle, aunt, husband, wife, summer, autumn, winter, spring, December, January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November

Присвійні займенники, загальні питання

Ставить та відповідає на запитання про себе та членів своєї родини.

Вживає присвійні займенники.

 

WB, p.6

3

05/09

 

My flat.

Моя квартира.

SB, р.6

висловлює власну думку стосовно побаченого

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Опис малюнку, використовуючи ЛО уроку

Робота в парах. Filling in the gaps.

 

Вказівні займенники

Вживає Present Simple, вказівні займенники.

Описує свою кімнату або кімнату за малюнком.

WB, p.7

4

06/09

 

Школа.

SB, p.8

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

 

School subjects: art, biology, chemistry, geography, history, ICT, maths, PE, physics

Present Simple

Prepositions of time

Розповідає про шкільне життя, щоденні справи

WB p. 8

Ex. B, C

5

08/09

 

Present Simple

Prepositions of time.

SB, p.9

запитує та надає відповіді на прості запитання

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Робота в парах: діалогічне мовлення

Написання тексту про школу

Відпрацювання звуків [ʌ], [æ],

[ei].

Present Simple

Prepositions of time

Ex.A,B p. 9

Вживає теперішній час та прийменники місця усно та на письмі

WB p. 9,Ex. D, E, F

6

11/09

 

Зовнішність.

SB, p.10

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читати текст та виконувати завдання (answer True/False questions)

 

Appearance chubby, curly, dark, fair, good-looking, medium-length, slim, straight, wavy

Present Progressive

Описує зовнішність людини

WB p. 10 Ex. A, B, C

7

12/09

 

Present Progressive.

SB, p.11

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching act)

Робота в парах Guessing game

 

Present Progressive

Ex. 11

Вживає теперішній тривалий час усно та на письмі

WB p. 11 Ex. D, E, F

8

13/09

 

Характер.

SB, p.12

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читати текст та виконувати завдання (answer the questions)

 

Clothes and accessories

Belt, boots, earrings, hat, jumper, leggings, sandals, shirt, shorts, skirt, top, tracksuit

Present Simple vs Present Progressive Stative verbs Adverbs of frequency

 

WB p.12 Ex. A, B, C

9

15/09

 

Present Simple vs Present Progressive. Stative verbs. Adverbs of frequency.

SB, p.13

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах дискусія

Написати  декілька речень про свій одяг

Fashion and clothes

Present Simple vs Present Progressive Stative verbs Adverbs of frequency

Ex.A, B p. 13

Розуміє різницю між Present Simple та Present Progressive та вживає в усній та письмовій комунікації

WB p.13 Ex. D,E,F,G

10

18/09

 

Вільний час.

SB, p.14

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читати текст та виконувати завдання (answer True/False questions)

Робота в парах, дискусія

Free-time activities, other words and phrases

Like/love/enjoy/hate/

can’t stand + ing form or noun, would like/ want + to

Розповідає про уподобання та вільний час

WB p. 14 Ex. A

11

19/09

 

Вживання герундію після like/love/

enjoy/hate/

can’t stand та інфінітиву після would like/want

SB, p.15

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групах Group survey

Написати про свої уподобання в блозі

Free-time activities

Chat on the net, do arts and crafts, download songs, music, videos, go rollerblading, go skateboarding, go to concerts, hang out with friends, play table tennis, read magazines, newspapers, surf the net

Like/love/enjoy/hate/

can’t stand + ing form or noun, would like/ want + to

Розповідає про уподобання та вільний час вживаючи правильно ike/love/

enjoy/hate/

can’t stand + ing form or noun, would like/ want + to

WB p. 14 Ex. B, C

12

20/09

 

Мій друг/

подруга.

SB, p.16

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читати текст та виконувати завдання (information gap activity)

Робота в групах Class game

Personality: active, clever, friendly, helpful, lazy, outgoing, polite, rude, shy, unfriendly

Opposite adjectives

Описує зовнішність людини, розповідає про себе та свого друга

WB p. 15 Ex. A, B

13

22/09

 

Мій друг/

подруга.

SB, p.17

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читати текст та виконувати завдання (information gap activity)

Робота в парах answer the questions

Написати пост про себе та свого найкращого друга

Personality and other words & phrases

Word order

Ex.D p. 17

Пише пост про себе та свого друга використо-вуючи лексику уроку

WB p. 15 Ex. C,D

14

25/09

 

Culture page 1. Means of transport around the world.

SB, p.18

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читати текст та виконувати завдання (choosing True/

False)

Робота в групах: making a poster

means of transport: the double- decker, gondola, coco taxi, cable cars

 

Презентує постер разом з командою, використовуючи мовні кліше

Повторити вивчені ЛО, граматичні правила

15

26/09

 

Round-up.

SB, p.103

 

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

 

Communication p. 18

Ex. A,B,C p. 18

Ex. D, E, F, G, H p. 18

 

WB p. 16-17 Ex. A-F

16

27/09

 

Повторення граматичного матеріалу

 

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

 

 

Present Simple, Present Progressive;

Prepositions of Place;

Prepositions of Time

 

 

17

29/09

 

 

 

Діагностична робота №1

 

 

Тема 2: Travelling. Подорож. (13 год)

 

18

 

02/10

 

Діяльність на канікулах/

у відпустці.

SB, p.20

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослухову-

вання діалогу, виконання завдання

 

Holiday activities and other words

buy souvenirs, explore a cave, go hiking, go horse riding, go on a cruise, go on a trip, go sightseeing, sunbathe, travel abroad

Past Simple

Розповідає про події в минулому

WB p. 18 Ex. B, C

19

 

03/10

 

Past Simple

SB, p.21

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Робота в парах talk about your last holiday

Holiday activities

Відпрацювання звуків [t], [d], [id]

Past Simple

Ex. A p. 21

Вживає Past Simple, коли розповідає про минулі події.

 

WB p. 19 Ex. D-F

20

 

04/10

 

Транспортні засоби.

SB, p.22

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (True/False questions)

 

Means of transport

ferry, helicopter, motorbike, tram, underground, van

Дієслово could, adjectives-adverbs of manner

Розповідає про уподобання, вживає лексику уроку.

Використовує модальне дієслово could, продукує прості речення про подорож.

 

WB p.20 Ex. A, B, C

21

06/10

 

Дієслово could, adjectives/ adverbs of manner

SB, p.23

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Робота в парах дискусія.

Написати декілька речень про види транспорту які подобаються або не подобаються.

Means of transport

Дієслово could, adjectives/adverbs of manner

Ex.A ,B p. 23

Розповідає про дії в минулому

WB p. 21 Ex. E, F

22

09/10

 

Приготування до подорожі.

SB, p.24

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослухову-

вання діалогу, виконання завдання (answer the questions)

 

Airport, bag, bank, boarding pass, book, check (v), check-in, exchange money, flight, happen, make a list,  miss a flight, pack, passport, print, suitcase, ticket, travel agents.

Personal pronouns

Розповідає про планування подорожі, вживає лексику уроку

WB p. 22   Ex. A-B

23

10/10

 

Personal pronouns

SB, p.25

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослухову-

вання аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах (problem-solving activity)

Travel arrangements

Personal pronouns

Ex. A p. 25

Розповідає про планування подорожі

WB p.22     Ex. C

24

11/10

 

Подорож раніше і зараз.

SB, p.26

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини. Складання діалогу

Інсценування діалогу

across, appear, century, charge (v), complete, cross (v), electric, environmentally friendly, explorer, famous, feel, in the past, it takes… journey, land (n), nowadays, reach, sailor, voyage, world

Ex.B p. 27

Used to

Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні

WB p.23    Ex. A-B

25

13/10

 

Граматична структура used to

SB, p.27

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослухову-

вання аудіо-запису та виконання завдання

Написати абзац про Христофора Колумба

Words connected with travelling

Used to

Ex.B p. 27

Вживає лексику уроку, використовує used to в усній та письмовій комунікації

WB p.23-24  Ex. C-E

26

16/10

 

Шкільна поїздка.

SB, p.28

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослухову-вання аудіо-запису та виконання завдання

Прочитати листа та дати відповідь на питання

 

Adjectives expressing opinion amazing, brilliant, cool, exciting, fantastic, frightening, horrible, interesting, weird, wonderful.

 

Розповідає про шкільну подорож, вміє виражати думку щодо питання.

WB p.25  Ex. A

27

17/10

 

Подорожі. Sing a Song.

SB, p.29-30

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослухову-

вання аудіо-запису та виконання завдання

Прочитати листа та дати відповідь на питання

Співання пісні.

Робота в парах Ex.B p. 29

Adjectives expressing opinion amazing, brilliant, cool, exciting, fantastic, frightening, horrible, interesting, weird, wonderful. early, skatepark, trainers, explore, take, like, evening, home, games

Linking words

Ex.C p. 29

Розповідає про шкільну подорож, вміє виражати думку щодо питання.

WB p.25  Ex. C

28

18/10

 

CLIL. History. The Race to the South Pole.

SB, p.113

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття світу

Читання та прослухову-

вання тексту, виконання завдання (matching activity)

Робота в групах: write a short text about another expedition to the South Pole

The South Pole, explorer, vessel, sledge, blizzard, expedition, route

Past Simple

Розповідає про різні види транспорту в світі, готує звіт про незвичайні види транспорту

Make a poster p.113 SB.

29

 

 

20/10

 

Round-up

SB, p.104

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використову-

вати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

 

Communication Ex. G p. 104

Ex. A, B p. 104

Ex. C-F p. 104

Повторення та закріплення вивченого матеріалу

WB p.26-27 Ex. A-H

30

23/10

 

Повторення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

Сould, adjectives-adverbs of manner

Past Simple

 

 

31

24/10

 

Урок домашнього читання

 

32

25/10

 

 

 

Діагностична робота №2

 

Тема 3: Adventure. Пригода. (12 год)

 

33

 

27/10

 

Нещасний випадок.

SB, p.32

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Читання та прослухову-

вання діалогу, виконання завдання

 

Parts of the body

ankle, arm, back, finger, knee, wrist.

Verbs related to accidents

bleed, break, crash into, fall down, hit, hurt, slip,

sprain.

 

Past Progressive

Розповідає про події в минулому

WB p. 28 Ex. B, C

34

 

06/11

 

Past Progressive.

SB, p.33

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Робота в групі talking about an accident

Verbs related to accidents

 

Past Progressive

Ex. 3 p. 33

Розповідає про події в минулому

WB p. 29 Ex. D, E

35

 

07/11

 

Загадки.

SB, p.34

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослухову-

вання діалогу, виконання завдання (Match the pictures with the words)

 

alien, area, Believe it or not..., bush, campsite,

close (adv), dark, die, disappear, follow, footprint,

frightened, ghost, huge, human,

I (don’t) think so, monster, mystery, noise, play a joke on sb, probably, scream, shadow, skin, voice, wild.

Past Simple – Past Progressive

Time clauses (when, while)

Розповідає про уподобання, вживає лексику уроку

WB p. 30 Ex. A, B, C

36

 

08/11

 

Past Simple vs Past Progressive. Time Clauses.

SB, p.35

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослухову-

вання діалогу, виконання завдання (fill in the gaps)

Робота в парах дискусія.

 

 

Past Simple – Past Progressive

Time clauses (when, while)

Ex.A ,B p. 35

Розповідає про події, що відбувались в минулому

WB p. 31 Ex. D, E

37

 

10/11

 

Що трапилось?

SB, p.36

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослухову-

вання тексту, виконання завдання (answer the questions)

 

Words/Phrases related to funfairs

bumper, car, Ferris wheel, prize, ride, roller coaster,

sandwich, water, slide.

 

Розповідає про планування подорожі, вживає лексику уроку

WB p. 32 Ex. A, B

38

 

13/11

 

Some, any, no.

SB, p.37

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослухову-вання аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table, matching).

 

Робота в парах (problem-solving activity)

actually, be left, blood, each, get on,

Hang on a minute! hill, ketchup, luckily, queue,

wash, wet, What do you mean?

Time clauses (when, while)

Some, any and no.

Ex. 3 p. 37

Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих структур.

WB p. 33 Ex. C, D

39

 

14/11

 

Емоції.

SB, p.38

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини

 

Adjectives describing emotions

angry, embarrassed, lonely, shocked, surprised,

worried.

Points of the compass

east, north, south, west.

Other words and phrases

a few, alone, attack, bite, brave, chase, crazy,

different, far, feel, half, in the beginning, lose,

neck, return, save, scare (away), shark, shout,

take place, wolf.

 

Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні.

Вживає прикметники, що описують емоції. Описує свій емоційний стан.

 

WB p. 34 Ex. A, B

40

 

15/11

 

Compounds of some, any, no, every.

SB, p.39

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Критичне мислення:

структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Висловити власну думку про книгу “Біле Ікло”.

 

Compounds of some, any, no, every

Ex.3 p. 39

Вживає лексику уроку, використовує some, any, no, every в усній та письмовій комунікації

WB p. 34 Ex. C, D

41

 

17/11

 

Нещаслива історія.

SB, p.40

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Прочитати текст та дати відповідь на питання

Робота в парах Ex. A

p.40

Phrases related to misfortunes

be/get lost, be/get stuck in a lift, get a flat tyre,

get locked out, lose one’s key

Other words and phrases

adventure, after a while, be away,

fix, for hours, fortunately, immediately, in the end,

ladder, luck, lucky, neighbour,

next-door, put up a tent, situation, unfortunately, unlucky.

 

Виражає власну думку щодо прочитаної історії, аргументує власну точку зору.

WB p. 35 Ex. A

42

 

20/11

 

Нещаслива історія. Linking words.

SB, p.40

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та пише коротку історію-опис

Креативність:

Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності;

Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини

Ex. С p. 43

 

Phrases related to misfortunes

Linking words

Ex. В p. 43

Пише коротку історію про неприємні події використовуючи мовленнєві засоби засвоєні на протязі уроку.

WB p. 35 Ex. B, c

43

21/11

 

Round-up.

SB, p.105

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

 

Communication Ex. F p. 105

Ex. A, B p. 105

Ex. C-E p. 105

 

WB p. 36-37 Ex. A-H

44

22/11

 

Повторення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

Past Simple – Past Progressive

Time clauses (when, while)

Linking words

 

 

45

24/11

 

 

 

Діагностична робота №3

 

 

Тема 4: Places. Місця. (16 год)

 

46

27/11

 

Вирушаємо містом.

SB, p. 44

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Комунікативні уміння:

Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості.

Закликають інших до бесіди.

 

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

 

Places in a town/city

chemist’s, florist’s, hairdresser’s, market,

newsagent’s post office

Other words and phrases

borrow, bring, Can I help you?, card, euro, festival,

get a haircut, Here you are. I’m afraid not.

Let me check. medicine, post (v), stamp,

tidy my room, Would you like anything else?

You’re welcome.

 

Can / Could / May / Might

Розповідає про речі, які можна або не можна робити.

WB p. 38  Ex. B, C

47

28/11

 

Модальні дієслова can/could/may/might.

SB, p.45

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Робота в парах talk about some situations in the city.

Places in a town/city

Відпрацювання звуків /k/ та /s/.

Can / Could / May / Might

Ex. A p. 45

Розповідає про події, які можуть статися або не статися. Робить припущення.

WB p. 39 Ex. D-F

48

29/11

 

Як туди дістатися?

SB, p.46

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитись:

 Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату.

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (підібрати зображення та відповідний номер)

 

Directions

Go straight on. How do I get to...?

It’s on your right/left. Turn right/left at the...

Turn right/left into... Street/Road.

Other words and phrases

all the time, bus stop, catch, footbridge,

Need some help? Now what? pedestrian crossing,

petrol station, police station, robber, stop sign,

traffic lights, tunnel.

Prepositions of place

Prepositions of movement

Розповідає про різні місця у місті, вживає лексику уроку. Може визначити та вказати напрямок руху. 

WB p.40 Ex. A, B, C

49

01/12

 

Prepositions of place. Prepositions of movement.

SB, p.47

бере участь у коротких групових дискусіях

Комунікативні уміння:

Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування;

Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

 

Робота в парах: дискусія.

 

Directions

 

Prepositions of place

Prepositions of movement

Ex.A ,B p. 47

Розповідає про різні варіанти маршруту з одного місця до іншого.

Надає вказівки щодо пересування у місті.

WB p. 41 Ex. E, F

50

04/12

 

Місто і сільська місцевість.

SB, p.48

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answer the questions)

 

Types of houses

block of flats, bungalow, caravan, cottage, farm,

houseboat, tree house.

Other words and phrases

annoying, barbecue, boring, busy, comfortable,

cook (v), country, do gardening, each other,

excitement, general, go for a walk, healthy,

home-cooked, ideal, important, lifestyle,

mouse – mice, nature, neighbourhood,

offer (v), peace and quiet, pollution, prefer, relaxed, this way, useful, Which...?

Comparative forms

(not) as + adjective + as

Розповідає про різні типи житла, вживає лексику уроку

WB p. 42   Ex. A-B

51

05/12

 

Comparative forms. Порівняльна структура as … as.

SB, p.49

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах (problem-solving activity)

Types of houses

 

Comparative forms

(not) as + adjective + as.

 Ex. A p. 49

Порівнює різні місця для життя. Аргументує власну думку вживаючи лексику уроку.

WB p.42     Ex. C

52

06/12

 

Відкритий космос.

SB, p.50

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини

 

Words related to space

Earth, galaxy, moon, outer space, planet,

solar system, star, sun, universe.

Other words

along with, billion, centre, fit (v), freeze, heat,

heavy, inside, light, million, move,

over, reach, scientist, second (n), sunlight,

temperature, thousand.

Ex.B p. 52

Superlative forms

Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні

WB p.43    Ex. A-B

53

08/12

 

Superlative forms.

SB, p. 51

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Комунікативні уміння:

Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування;

  Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Обговорити в парах планети та описати їх.

Words related to space

 

Superlative forms

Ex.B p. 51

Вживає лексику уроку, використовує Superlative forms

в усній комунікації.

WB p.43-44 

Ex. C-E

54

11/12

 

 

Там, де я мешкаю.

SB, p. 52-53

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприєм-

ливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання.

Прочитати опис міста та створити свій власний опис.

Робота в парах Ex.1 p. 52

Places in a city

art gallery, bridge, car park, castle, port, stadium,

train station.

Other words and phrases

capital, For example,... Give me the chance,

go cycling, sight, top, tourist, view.

Ex. B p. 53

Розповідає про своє місто, вміє виражати думку у письмовій формі.

WB p.45 Ex. A-C

55

 

 

12/12

 

Round-up.

SB, p.106

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

 

Communication Ex. G p. 106

Ex. A, B p. 106

Ex. C-F p. 106

 

WB p.46-47 Ex. A-H

56

13/12

 

Повторення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

Prepositions of place

Prepositions of movement

Degrees of Comparison of Adjectives

 

 

57

15/12

 

 

 

Діагностична робота №4

58

18/12

 

Контроль аудіювання

59

19/12

 

Контроль читання

60

20/12

 

Контроль говоріння

61

22/12

 

Контроль письма

62

25/12

 

CLIL. History. Scotland.

SB, p.114

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття світу (на прикладі Шотландії)

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Gap filling)

 

Capital, Highlands, Nessie / the Loch Ness Monster, take a picture of the monster / Nessie, kilt, Gaelic.

 

Розповідає різні цікаві факти про Шотландію, готує звіт про визначні місця та події.

Make a poster p.114 SB.

63

26/12

 

CLIL. History. Scotland.

SB, p.114

64

27/12

 

Song 2

SB, p.54

 

 

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови

Прослуховування пісні, виконання завдання

 

School, bus, cat, hurt, car, driving.

 

Повторення та закріплення вивченого матеріали

Повторення вивченого матеріалу

65

29/12

 

Урок систематизації та узагальнення знань

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. KOSOVEZ OLENA
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Піскун Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 березня
Переглядів
1445
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку