Календарно-тематичне планування для 6-Б класу
1 семестр 4/62 години
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування і зміст уроку |
Очікувані результати навчання |
Види навчальної діяльності |
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
|
Лексичний |
Граматичний |
1.Здоров’я і спорт |
||||||||||||||||||
1 |
|
Повертаємось до навчання. Базова комунікація в межах знайомої тематики. С. 6 |
Виокремлює основний зміст коротких, чітких, простих повідомлень та оголошень, інструкцій.[6 IHO 1.1.3-1] |
Виконання завдань комунікативної спрямованості, беручи доцільні стратегії для компенсації таких прогалин у мовленні. |
Сприймання на слух тексту про різні види діяльності й уміння. |
|
Things in the classroom
|
‘to be’ There is/are |
||||||||||
2 |
|
За шкільною партою. Діалогічне мовлення. |
Спілкується з однолітками, ставить запитання та розуміє відповіді, якщо вони здебільшого стосуються повсякденного життя. [6 IHO 2.1.1-3] |
Складання діалогів, використовуючи прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості. |
|
Бесіда про уміння. |
|
Is there…? Are there…? |
||||||||||
3 |
|
У шкільному рюкзаку. Побудова описового монологу. С.7 |
Співвідносить інформацію, сприйняту на слух, підкріплену засобами візуальної наочності, якщо мовлення чітке й повільне, з повторами, а тема знайома.[6 IHO 1.1.2-1] |
Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей. |
Сприймання на слух коротких розмов. |
|
School things |
Have got |
||||||||||
4 |
|
Спілкування в школі. Опис дії та операцій. |
Виокремлює відповідну інформацію з текстів, які описують людей, місця, повсякденне життя, культуру і т. ін., якщо в них використано простий мовний інвентар. .[6 IHO 1.2.3-1] |
Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжину голосних, наголос). |
|
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. |
School activities |
Dates in/on Numerals |
||||||||||
5 |
|
Шкільний календар. Повторення вживання числівників. |
Заповнює онлайн анкету, повідомляючи особисті дані та підтверджуючи пропоновані умови. [6 IHO 2.3.2-1]
|
Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій. |
Зорове сприймання тексту і точні відповіді на питання |
|
Days of the week, months |
Can |
||||||||||
6 |
|
Після школи. Граматичний практикум. |
Виокремлює основний зміст коротких, чітких, простих повідомлень та оголошень, інструкцій. .[6 IHO 1.1.3-1] |
Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій. |
Перегляд відео діалогу про уміння і можливості. |
Бесіда про можливості і таланти. |
Free-time activities |
Present Simple |
||||||||||
7 |
|
Спорт. Мовні вправи. С.10 |
Заповнює онлайн анкету, повідомляючи особисті дані та підтверджуючи пропоновані умови. [6 IHO 2.3.2-1] |
Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжину голосних, наголос). |
|
Опис картинки. Написання короткого опису. |
Sports |
Do/go/play |
||||||||||
8 |
|
Спортивні заняття. Робота з текстом. С.11 |
Визначає факти у короткому фактологічному описі чи розповіді на теми, що стосуються повсякденної діяльності, якщо в них простий мовний інвентар і відсутні непередбачувані деталі. .[6 IHO 1.2.3-3] |
Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у плануванні (наприклад, шкільної поїздки). |
Визначення, кому з мовців належить повідомлення. |
|
Sports activities |
Adverbs of frequency |
||||||||||
9 |
|
Незвичайні види спорту. Аудіювальні навички. С.12 |
Пригадує необхідний набір фраз зі свого мовного і мовленнєвого досвіду. [6 IHO 3.3.1-1] |
Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у плануванні (наприклад, шкільної поїздки). |
Читання з розумінням. |
|
|
|
||||||||||
10 |
|
Спортивне спорядження. Мовні вправи. С.13 |
Пригадує необхідний набір фраз зі свого мовного і мовленнєвого досвіду. [6 IHO 3.3.1-1] |
Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжину голосних, наголос). |
Читання речень на додавання пропущеної лексеми |
|
Sports equipment |
|
||||||||||
11 |
|
Щоденні справи. Слухання розповідей. С.14 |
Визначає, про що йдеться у коротких розповідях, коміксах, описах життя людей, фото-історіях, та складає уявлення про героїв. [6 IHO 1.2.5-1] |
Обговорення власних емоцій та вибір найкращих стратегій управління емоціями. |
|
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. |
Daily routines |
|
||||||||||
12 |
|
Мій день. Граматичний практикум. С15 |
Виокремлює необхідну інформацію, отриману з коротких, простих особистих листів. .[6 IHO 1.2.1-1] |
Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій. |
|
Складання речень за шаблоном |
Timetable |
Present Simple VS Present Continuous |
||||||||||
13 |
|
Режим. Опрацювання розкладу на день. С.16 |
Співвідносить інформацію, сприйняту на слух, яка підкріплена засобами візуальної наочності, якщо мова чітка, з повторами, а тема знайома.[6 IHO 1.1.2-1] |
Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей. |
|
Заповнення інфографіки. |
|
Present Simple VS Present Continuous |
||||||||||
14 |
|
Здоровий сніданок. Види страв. Назви продуктів. С16-17 |
Пригадує необхідний набір фраз зі свого мовного і мовленнєвого досвіду. [6 IHO 3.3.1-1] |
Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжину голосних, наголос). |
Сприйняття коротких повідомлень |
|
Food |
|
||||||||||
15 |
|
Параолімпійці. Робота з текстом. |
Визначає значення та функцію невідомих виразів з їх розміщення у письмовому тексті (наприклад, на початку чи в кінці листа). [6 IHO 1.3.1-4] |
Обговорення власних емоцій та вибір найкращих стратегій управління емоціями. |
Опрацювання тексту та вправ до нього |
|
Parts of the body |
|
||||||||||
16 |
|
Інтерв’ю зі спортсменом. Діалогічне мовлення. Побудова інфографіки.
|
Вносить особисту та іншу інформацію у типові бланки.[6IHO 2.2.2-3] |
Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи вербальні способи вираження активного слухання співрозмовника (вигуки). |
Прослуховування інтерв’ю |
Робота з бланками анкети |
|
|
||||||||||
17 |
|
Діагностувальна робота « Спорт» |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
2.Відпочинок і дозвілля
|
||||||||
18 |
|
Музика. Опрацювання тематичного словнику. С.20 |
Дає прості пояснення щодо повсякденної діяльності, використовуючи елементарні мовні засоби. [6 IHO 3.1.2-1] |
Розпізнавання та використання фонематичних символів (транскрипцію). |
|
|
Music |
|
19 |
|
Музичні вподобання.. С.21 |
Дає прості пояснення щодо повсякденної діяльності, використовуючи елементарні мовні засоби. [6 IHO 3.1.2-1] |
Використання мови для вираження певного ефекту (перебільшення, складені речення). |
|
Складання мікро-діалогів |
|
Like/hate/love +ing |
20 |
|
Музичний бізнес. Формування навичок вибіркового читання. С.22 |
Виокремлює інформацію, яка відноситься до особистої, розміщеної у мережі Інтернет. [6 IHO 1.2.3-4] |
Моделювання етапів виконання завдання |
Сприймання письмового тексту для виокремлення інформації |
|
Bands and singers |
|
21 |
|
Заняття музикою. С.23 |
Вносить особисту та іншу інформацію у типові бланки.[6IHO 2.2.2-3] |
Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій. |
|
Бесіда про роль музики у житті |
Music phrases |
|
22 |
|
Активний відпочинок. С.24 |
Занотовує події, відповідні дати та час, які необхідно запам’ятати. [6 IHO 2.2.2-2] |
Розігрування ролей у драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій, театралізованих постановках). |
|
Розповідь з порадами |
Emotions |
Adverbs of manner |
23 |
|
На концерті. С.25 |
Розпитує та розповідає про навчання та дозвілля . [6 IHO 2.1.4-2] |
Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у плануванні (наприклад, шкільної поїздки). |
|
Написання корисних порад |
|
Past Simple Was/were |
24 |
|
Відпочинок. Робота з текстом. С26 |
Знаходить важливу інформацію, яка подається в короткому описі особи. [6 IHO 1.2.5-2] |
Створення переліку ідей, що допоможуть дійти згоди в групі та завершити завдання. |
Робота з текстом та вправами за його змістом |
|
|
|
25 |
|
Вечірка. Написання тексту з враженнями. С 27
|
Пише короткі, прості записки, електронні та текстові повідомлення (SMS) . [6 IHO 2.2.1-3] |
Обговорення власних емоцій та вибір найкращих стратегій управління емоціями. |
|
Письмове оформлення власних вражень |
|
Order of adjectives |
26 |
|
Поради друзям. С.28-29 |
Використовує розуміння загального змісту коротких текстів і конкретних висловлювань на повсякденні теми для виявлення ймовірного значення невідомих слів із контексту. [6 IHO 1.3.1-1] |
Використовують невербальні способи спілкування. |
|
Бесіда про вільний час з користю |
Suggestions Advice |
|
27 |
|
Хобі. С.30- 31 |
Виокремлює інформацію, яка відноситься до особистої, розміщеної у мережі Інтернет. [6 IHO 1.2.3-4] |
Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на інших та на навколишнє середовище. |
|
Написання повідомлення |
|
|
28 |
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
|
3.Україна та країна мови, якої вивчається |
|||||||||||||||||||||||
29 |
|
Моменти в історії. Дати. С.32 |
Запитує та розповідає на простому рівні про подію. [6 IHO 2.1.4-4] |
Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжину голосних, наголос). |
Сприймання тексту на слух |
|
Historical events |
Dates in/on |
|||||||||||||||
30 |
|
Жінки в історії.. С33 |
Виконує прості інструкції і ставить прості запитання під час виконання спільного завдання онлайн, якщо партнер готовий допомогти[6 IHO 2.3.2-2] |
Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи. |
Тренування точності сприймання тексту. |
|
|
Past Simple (regular) |
|||||||||||||||
31 |
|
Велика пожежа. С.34 |
Визначає факти у короткому фактологічному описі чи розповіді на теми, що стосуються повсякденної діяльності, якщо в них використано простий мовний інвентар і відсутні непередбачувані деталі. .[6 IHO 1.2.3-3] |
Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у плануванні (наприклад, шкільної поїздки). |
Зорове сприймання тексту про минулі події |
|
Buildings |
|
|||||||||||||||
32 |
|
Споруди. Історичні пам’ятки. С.35 |
Просить уточнити ключові слова чи фрази /вирази, використовуючи шаблонні фрази. [6 IHO 2.4.3-1] |
Повідомлення про нерозуміння, звернення до співрозмовника з проханням допомоги у веденні бесіди |
|
Опис споруд. Історична довідка |
|
|
|||||||||||||||
33 |
|
Професії . С. 36 |
Визначає значення та функцію невідомих виразів з їх розміщення у письмовому тексті (наприклад, на початку чи в кінці листа). [6 IHO 1.3.1-4] |
Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжину голосних, наголос). |
|
|
Jobs |
Adjectives ‘to be’ |
|||||||||||||||
34 |
|
Види заробітку. С.37 |
Визначає, про що йдеться у коротких розповідях, коміксах, описах життя людей, фото-історіях, та складає уявлення про героїв. [6 IHO 1.2.5-1] |
Моделювання етапів виконання завдання |
Робота з теоретичним матеріалом. |
|
|
Past Simple (negative) |
|||||||||||||||
35 |
|
Моя майбутня професія. С. 38 |
Спілкується з однолітками, ставить запитання та розуміє відповіді, якщо вони здебільшого стосуються повсякденного життя. [6 IHO 2.1.1-3] |
Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане, прохання про уточнення. |
Сприймання зорово тексту про майбутній вибір |
|
|
Past Simple (questions) |
|||||||||||||||
36 |
|
Додатковий заробіток. С39 |
Розповідає про свої уподобання та плани, в обмежений спосіб висловлює власну думку та аргументує її. [6 IHO 2.1.1-6] |
Повідомлення про нерозуміння, звернення до співрозмовника з проханням допомоги у веденні бесіди |
|
Бесіда про майбутні плани |
|
|
|||||||||||||||
37 |
|
Підзаробіток для школярів. Письмо. С.39 |
Пише вступ до тексту або його продовження, якщо може користуватися словником і довідковими матеріалами[6IHO3.2.1-2] |
Участь у роботі з групи, приймаючи інших та демонструючи повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів. |
|
Написання есе |
Work |
|
|||||||||||||||
38 |
|
Робота на вихідних. Аналіз оголошень. С. 40-41 |
Виокремлює необхідну інформацію, отриману з коротких, простих особистих листів. .[6 IHO 1.2.1-1] |
Моделювання етапів виконання завдання |
Читання коротких текстів з ілюстраціями |
|
|
|
|||||||||||||||
39 |
|
Кишенькові гроші. Проведення досліджень. |
Висловлює, можливо повільно, власну аргументовану думку, використовуючи прості мовні засоби під час монологу [6 IHO 3.1.3-1] |
Визначення необхідних для виконання завдання ролей учасників |
Зорове сприймання тексту інтерв’ю про типи заробітку. |
|
Money Currency |
|
|||||||||||||||
40 |
|
Шкільні канікули. С.42 |
Виокремлює необхідну інформацію, отриману з коротких, простих особистих листів. .[6 IHO 1.2.1-1] |
Ідентифікування та використання корисних ресурсів для навчання (онлайн і в бібліотеці). |
|
Написання опитування чи анкетування |
Holidays |
Past Simple (irregular) |
|||||||||||||||
41 |
|
Літній відпочинок з користю. Ст 43 |
Виокремлює основний зміст коротких, чітких, простих повідомлень та оголошень, інструкцій. .[6 IHO 1.1.3-1] |
-Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане, прохання про уточнення. |
|
Презентація інфографіки |
|
Past Simple (irregular) |
|||||||||||||||
42 |
|
Шкільна подорож. Транспорт. Ст 44 |
Визначає значення та функцію невідомих виразів з їх розміщення у письмовому тексті (наприклад, на початку чи в кінці листа). [6 IHO 1.3.1-4] |
Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у плануванні (наприклад, шкільної поїздки). |
Сприймання на слух та читання тексту про види транспорту. |
|
Transport Holidays |
|
|||||||||||||||
43 |
|
Види транспорту. Ст 45 |
Веде розмову щодо простих повсякденних завдань, використовуючи прості фрази, коли треба щось попросити чи дати, отримати просту інформацію та обговорити, що робити далі. [6 IHO 2.1.2-2] |
-Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане, прохання про уточнення. |
|
Будування мікро-діалогів |
Transport Holidays |
|
|||||||||||||||
44 |
|
Шкільні екскурсії |
Виокремлює основну інформацію щодо повсякденних передбачуваних питань, представлену у вигляді коротких аудіозаписів, якщо мовлення чітке й повільне. .[6 IHO 1.1.4-1] |
Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи. |
Опрацювання відео матеріалу |
|
|
Past Simple |
|||||||||||||||
45 |
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
4.Мій дім |
||||||||||
46 |
|
Мій дім. Сь 46 |
Виокремлює необхідну інформацію, отриману з коротких, простих особистих листів. .[6 IHO 1.2.1-1] |
Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей. |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт |
|
Furniture |
‘to be’ There is/are Have got |
||
47 |
|
Речі в будинку. С 47 |
Просить уточнити ключові слова чи фрази /вирази, використовуючи шаблонні фрази. [6 IHO 2.4.3-2] |
Використання навчальних словників (для перекладу), а також інших додаткових ресурсів для збагачення словникового запасу. |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт . |
|
Personal things |
Someone/ anyone |
||
48 |
|
Улюблена кімната. С. 48 |
Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. [6 IHO 2.1.3-2] |
Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи вербальні способи вираження активного слухання співрозмовника (вигуки) |
Читання з розуміння основного змісту та деталів почутого. |
|
|
Someone/ anyone |
||
49 |
|
Місце для відпочинку. Письмові тренувальні вправи. Ст 49 |
Пише короткі, прості записки, електронні та текстові повідомлення (SMS) . [6 IHO 2.2.1-3] |
Пояснення базових фінансових процесів та пов’язану з цим відповідальність. |
|
Опис інтер’єру на основі картинки. |
|
|
||
50 |
|
Безпека вдома. Робота з текстом. С 50 |
Встановлює послідовність виконання простих інструкцій до побутових пристроїв, продуктів харчування, якщо вони ілюстровані і викладені не у вигляді суцільного тексту. [6 IHO 1.2.4-2] |
Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей. |
Аналіз тексту з інтсрукціями |
Складання плану дій |
Safety tips |
Prepositions of place |
||
51 |
|
Техніка безпеки. Аудіювання тексту. С 51 |
Висловлює, можливо повільно, власну аргументовану думку, використовуючи прості мовні засоби під час монологу [6IHO 3.1.3-1] |
Визначення власних сильних та слабких сторін у навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.). |
Сприймання тексту-інструкції та обговорення. |
Розмова про питання з техніки безпеки |
|
|
||
52 |
|
Моя країна – мій дім. Формування орфографічних та лексико-граматичних навичок. |
Демонструє те, що він/ вона слідкує за ходом короткої простої розмови. 6 IHO 2.4.2-1] |
Визначення власних сильних та слабких сторін у навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.). |
Робота з теоретичним матеріалом |
|
|
|
||
53 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
||
54 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
55 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
56 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
57 |
|
Подорож до Лондона. Читання текстів з повідомленням описового характеру. |
Визначає значення та функцію невідомих виразів з їх розміщення у письмовому тексті (наприклад, на початку чи в кінці листа). [6 IHO 1.3.1-4] |
Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей. |
Читання текстів з повідомленням описового характеру. |
|
|
|
||
58 |
|
Опис кімнати. Складання опису. |
Просить співрозмовника повторити, якщо він/ вона не розуміє отриманої інформації.[6IHO 2.4.3-1] |
Моделювання етапів виконання завдання |
|
Написання опису |
Rooms |
Order of adjectives |
||
59 |
|
Музичні концерті. Шоу-бізнес. Робота з текстом. |
Пише вступ до тексту або його продовження, якщо може користуватися словником і довідковими матеріалами[6IHO3.2.1-2] |
Створення нотаток/записів у ході прослухування/читання текстів. |
Сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді. |
Створення допису до тексту |
Activities |
|
||
60 |
|
Спорт у житті. Бесіда про види спорту. |
Спілкується з однолітками, ставить запитання та розуміє відповіді, якщо вони здебільшого стосуються повсякденного життя. [6 IHO 2.1.1-3] |
Використовують невербальні способи спілкування. |
|
Бесіда на відповідну тематику |
Sports |
|
||
61 |
|
Відпочинок. Зимові канікули. |
Розповідає про свої уподобання та плани, в обмежений спосіб висловлює власну думку та аргументує її. [6 IHO 2.1.1-6] |
Визначення власних сильних та слабких сторін у навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.). |
Перегляд відео інтерв’ю. |
Складання міні повідомлень. |
The weather |
. |
||
62 |
|
Діагностувальна робота «Мій дім» |
|
|
|
|
|
|
||