Календарно-тематичне планування 6 клас І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 6 клас І семестр НУШ за підручником Prepare 6
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування для 6-Б класу

1 семестр 4/62 години

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування і зміст уроку

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Лексичний

Граматичний

 

1.Здоров’я і спорт

1

 

Повертаємось до навчання.  Базова комунікація в межах знайомої тематики.

С. 6

Виокремлює основний зміст коротких, чітких, простих повідомлень та оголошень, інструкцій.[6 IHO 1.1.3-1]

Виконання завдань комунікативної спрямованості, беручи доцільні  стратегії для компенсації таких прогалин у мовленні.

Сприймання на слух тексту про різні види діяльності й уміння.

 

Things in the classroom

 

‘to be’

There is/are

2

 

За шкільною партою. Діалогічне мовлення.

Спілкується з однолітками, ставить запитання та розуміє відповіді, якщо вони здебільшого стосуються повсякденного життя. [6 IHO 2.1.1-3]

Складання діалогів, використовуючи прості техніки для початку, ведення  і завершення розмови різної тривалості.

 

Бесіда про уміння.

 

Is there…? Are there…?

3

 

У шкільному рюкзаку. Побудова описового монологу.

С.7

Співвідносить інформацію, сприйняту  на слух, підкріплену засобами візуальної наочності, якщо мовлення чітке й повільне, з повторами, а тема знайома.[6 IHO 1.1.2-1]

Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей.

Сприймання на слух коротких розмов.

 

School things

Have got

4

 

Спілкування в школі. Опис дії та операцій.

Виокремлює відповідну інформацію з текстів, які описують людей, місця, повсякденне життя, культуру і т. ін., якщо в них використано простий мовний інвентар. .[6 IHO 1.2.3-1]

Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжину голосних, наголос).

 

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого.

School activities

Dates in/on

Numerals

5

 

Шкільний календар. Повторення вживання числівників.

Заповнює онлайн анкету, повідомляючи особисті дані та підтверджуючи пропоновані умови. [6 IHO 2.3.2-1]

 

Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій.

Зорове сприймання тексту і точні відповіді на питання

 

Days of the week, months

Can

6

 

Після школи. Граматичний практикум.

Виокремлює основний зміст коротких, чітких, простих повідомлень та оголошень, інструкцій. .[6 IHO 1.1.3-1]

Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій.

Перегляд відео діалогу про уміння і можливості.

Бесіда про можливості і таланти.

Free-time activities

Present Simple

7

 

Спорт. Мовні вправи.

С.10

Заповнює онлайн анкету, повідомляючи особисті дані та підтверджуючи пропоновані умови. [6 IHO 2.3.2-1]

Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжину голосних, наголос).

 

Опис картинки. Написання короткого опису.

Sports

Do/go/play

8

 

Спортивні заняття. Робота з текстом.

С.11

Визначає факти у короткому фактологічному описі чи розповіді на теми, що стосуються повсякденної діяльності, якщо в них простий мовний інвентар і відсутні непередбачувані деталі. .[6 IHO 1.2.3-3]

 Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у плануванні (наприклад, шкільної поїздки).

Визначення, кому з мовців належить повідомлення.

 

Sports activities

Adverbs of  frequency

9

 

Незвичайні види спорту. Аудіювальні навички.

С.12

Пригадує необхідний набір фраз зі свого мовного і мовленнєвого досвіду. [6 IHO 3.3.1-1]

Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у плануванні (наприклад, шкільної поїздки).

Читання з розумінням.

 

 

 

10

 

Спортивне спорядження. Мовні вправи.

С.13

Пригадує необхідний набір фраз зі свого мовного і мовленнєвого досвіду. [6 IHO 3.3.1-1]

Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжину голосних, наголос).

Читання речень на додавання пропущеної лексеми

 

Sports equipment

 

11

 

Щоденні справи. Слухання розповідей.

С.14

Визначає, про що йдеться у коротких розповідях, коміксах, описах життя людей, фото-історіях, та складає уявлення про героїв. [6 IHO 1.2.5-1]

Обговорення власних емоцій та вибір найкращих стратегій управління емоціями.

 

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого.

Daily routines

 

12

 

Мій день. Граматичний практикум.

С15

Виокремлює необхідну інформацію, отриману з коротких, простих особистих листів. .[6 IHO 1.2.1-1]

Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій.

 

Складання речень за шаблоном

Timetable

Present Simple VS Present Continuous

13

 

Режим. Опрацювання розкладу на день.

С.16

Співвідносить інформацію, сприйняту на слух, яка підкріплена засобами візуальної наочності, якщо мова  чітка, з повторами, а тема знайома.[6 IHO 1.1.2-1]

Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей.

 

Заповнення інфографіки.

 

Present Simple VS Present Continuous

14

 

Здоровий  сніданок. Види страв. Назви продуктів. С16-17

Пригадує необхідний набір фраз зі свого мовного і мовленнєвого досвіду. [6 IHO 3.3.1-1]

Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжину голосних, наголос).

Сприйняття коротких повідомлень

 

Food

 

15

 

Параолімпійці. Робота з текстом.

Визначає значення та функцію невідомих виразів з їх розміщення у письмовому тексті (наприклад, на початку чи в кінці листа). [6 IHO 1.3.1-4]

Обговорення власних емоцій та вибір найкращих стратегій управління емоціями.

Опрацювання тексту та вправ до нього

 

Parts of the body

 

16

 

Інтерв’ю зі спортсменом. Діалогічне мовлення.

Побудова інфографіки.

 

Вносить особисту та іншу інформацію у типові бланки.[6IHO 2.2.2-3]

Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи вербальні способи вираження активного слухання співрозмовника (вигуки).

Прослуховування інтерв’ю

Робота з бланками анкети

 

 

17

 

Діагностувальна робота « Спорт»

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Відпочинок і дозвілля

 

18

 

Музика. Опрацювання тематичного словнику.

С.20

Дає прості пояснення щодо повсякденної діяльності, використовуючи елементарні мовні засоби. [6 IHO 3.1.2-1]

Розпізнавання та використання фонематичних символів (транскрипцію).

 

 

Music

 

19

 

Музичні вподобання..

С.21

Дає прості пояснення щодо повсякденної діяльності, використовуючи елементарні мовні засоби. [6 IHO 3.1.2-1]

Використання мови для вираження певного ефекту (перебільшення, складені речення).

 

Складання мікро-діалогів

 

Like/hate/love +ing

20

 

Музичний бізнес. Формування навичок вибіркового читання.

С.22

Виокремлює інформацію, яка відноситься до особистої, розміщеної у мережі Інтернет. [6 IHO 1.2.3-4]

Моделювання етапів  виконання завдання

Сприймання письмового тексту для виокремлення інформації

 

Bands and singers

 

21

 

Заняття музикою.

С.23

Вносить особисту та іншу інформацію у типові бланки.[6IHO 2.2.2-3]

Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій.

 

Бесіда про роль музики у житті

Music phrases

 

22

 

Активний відпочинок.

С.24

Занотовує події, відповідні дати та час, які необхідно запам’ятати. [6 IHO 2.2.2-2]

Розігрування ролей у драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій, театралізованих постановках).

 

Розповідь з порадами

Emotions

Adverbs of manner

23

 

На концерті.

С.25

Розпитує та розповідає про навчання та дозвілля . [6 IHO 2.1.4-2]

Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у плануванні (наприклад, шкільної поїздки).

 

Написання корисних порад

 

Past Simple

Was/were

24

 

Відпочинок. Робота з текстом.

С26

Знаходить важливу інформацію, яка подається в короткому описі особи. [6 IHO 1.2.5-2]

Створення переліку ідей, що допоможуть дійти згоди в групі та завершити завдання.

Робота з текстом та вправами за його змістом

 

 

 

25

 

Вечірка. Написання тексту з враженнями.

С 27

 

Пише короткі, прості записки, електронні та текстові повідомлення (SMS) . [6 IHO 2.2.1-3]

Обговорення власних емоцій та вибір найкращих стратегій управління емоціями.

 

Письмове оформлення власних вражень

 

Order of adjectives

26

 

Поради друзям.

С.28-29

Використовує розуміння загального змісту коротких текстів і конкретних висловлювань на повсякденні теми для виявлення ймовірного значення невідомих слів із контексту. [6 IHO 1.3.1-1]

Використовують невербальні способи спілкування.

 

Бесіда про вільний час з користю

Suggestions

Advice

 

27

 

Хобі. С.30- 31

Виокремлює інформацію, яка відноситься до особистої, розміщеної у мережі Інтернет. [6 IHO 1.2.3-4]

Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на інших та на навколишнє середовище.

 

Написання повідомлення

 

 

28

 

Діагностувальна робота

 

 

 

 

 

 

 

3.Україна та країна мови, якої вивчається

29

 

Моменти в історії. Дати.

С.32

Запитує та розповідає на простому рівні про подію. [6 IHO 2.1.4-4]

Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжину голосних, наголос).

Сприймання тексту на слух

 

Historical events

Dates in/on

30

 

Жінки в історії..

С33

Виконує прості інструкції і ставить прості запитання під час виконання спільного завдання онлайн, якщо партнер готовий допомогти[6 IHO 2.3.2-2]

Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи.

Тренування точності сприймання тексту.

 

 

Past Simple (regular)

31

 

Велика пожежа.

С.34

Визначає факти у короткому фактологічному описі чи розповіді на теми, що стосуються повсякденної діяльності, якщо в них використано простий мовний інвентар і відсутні непередбачувані деталі. .[6 IHO 1.2.3-3]

Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у плануванні (наприклад, шкільної поїздки).

Зорове сприймання тексту про минулі події

 

Buildings

 

32

 

Споруди. Історичні пам’ятки.

С.35

Просить уточнити ключові слова чи фрази /вирази, використовуючи шаблонні фрази. [6 IHO 2.4.3-1]

Повідомлення про нерозуміння, звернення до співрозмовника з проханням допомоги у веденні бесіди

 

Опис споруд. Історична довідка

 

 

33

 

Професії .

С. 36

Визначає значення та функцію невідомих виразів з їх розміщення у письмовому тексті (наприклад, на початку чи в кінці листа). [6 IHO 1.3.1-4]

Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій (довжину голосних, наголос).

 

 

Jobs

Adjectives

‘to be’

34

 

Види заробітку.

С.37

Визначає, про що йдеться у коротких розповідях, коміксах, описах життя людей, фото-історіях, та складає уявлення про героїв. [6 IHO 1.2.5-1]

Моделювання етапів виконання завдання

Робота з теоретичним матеріалом.

 

 

Past Simple (negative)

35

 

Моя майбутня професія.

С. 38

Спілкується з однолітками, ставить запитання та розуміє відповіді, якщо вони здебільшого стосуються повсякденного життя. [6 IHO 2.1.1-3]

Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане, прохання про уточнення.

Сприймання зорово тексту про майбутній вибір

 

 

Past Simple (questions)

36

 

Додатковий заробіток. С39

Розповідає про свої уподобання та плани, в обмежений спосіб висловлює власну думку та аргументує її. [6 IHO 2.1.1-6]

Повідомлення про нерозуміння, звернення до співрозмовника з проханням допомоги у веденні бесіди

 

Бесіда про майбутні плани

 

 

37

 

Підзаробіток для школярів. Письмо.

С.39

Пише вступ до тексту або його продовження, якщо може користуватися словником і довідковими матеріалами[6IHO3.2.1-2]

Участь у роботі з групи, приймаючи інших та демонструючи повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів.

 

Написання есе

Work

 

38

 

Робота на вихідних. Аналіз оголошень.

С. 40-41

Виокремлює необхідну інформацію, отриману з коротких, простих особистих листів. .[6 IHO 1.2.1-1]

Моделювання етапів виконання завдання

Читання коротких текстів з ілюстраціями

 

 

 

39

 

Кишенькові гроші. Проведення досліджень.

Висловлює, можливо повільно, власну аргументовану думку, використовуючи прості мовні засоби під час монологу [6 IHO 3.1.3-1]

Визначення необхідних для виконання завдання ролей учасників

Зорове сприймання тексту інтерв’ю про типи заробітку.

 

Money

Currency

 

40

 

Шкільні канікули.

С.42

Виокремлює необхідну інформацію, отриману з коротких, простих особистих листів. .[6 IHO 1.2.1-1]

Ідентифікування та використання корисних ресурсів для навчання (онлайн і в бібліотеці).

 

Написання опитування чи анкетування

Holidays

Past Simple (irregular)

41

 

Літній відпочинок з користю.

Ст 43

Виокремлює основний зміст коротких, чітких, простих повідомлень та оголошень, інструкцій. .[6 IHO 1.1.3-1]

-Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане, прохання про уточнення.

 

Презентація інфографіки

 

Past Simple (irregular)

42

 

Шкільна подорож. Транспорт.

Ст 44

Визначає значення та функцію невідомих виразів з їх розміщення у письмовому тексті (наприклад, на початку чи в кінці листа). [6 IHO 1.3.1-4]

Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у плануванні (наприклад, шкільної поїздки).

Сприймання на слух та читання тексту про види транспорту.

 

Transport

Holidays

 

43

 

Види транспорту.

Ст 45

Веде розмову щодо простих повсякденних завдань, використовуючи прості фрази, коли треба щось попросити чи дати, отримати просту інформацію та обговорити, що робити далі. [6 IHO 2.1.2-2]

-Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане, прохання про уточнення.

 

Будування мікро-діалогів

Transport

Holidays

 

44

 

Шкільні екскурсії

Виокремлює основну інформацію щодо повсякденних передбачуваних питань, представлену у вигляді коротких аудіозаписів, якщо мовлення чітке й повільне. .[6 IHO 1.1.4-1]

Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи.

Опрацювання відео матеріалу

 

 

Past Simple

45

 

Діагностувальна робота

 

 

 

 

 

 

 

4.Мій дім

46

 

Мій дім.

Сь 46

Виокремлює необхідну інформацію, отриману з коротких, простих особистих листів. .[6 IHO 1.2.1-1]

Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт

 

Furniture

‘to be’

There is/are

Have got

47

 

Речі в будинку.

С 47

Просить уточнити ключові слова чи фрази /вирази, використовуючи шаблонні фрази. [6 IHO 2.4.3-2]

Використання навчальних словників (для перекладу), а також інших додаткових ресурсів для збагачення словникового запасу.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт .

 

Personal things

Someone/ anyone

48

 

Улюблена кімната.

С. 48

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. [6 IHO 2.1.3-2]

Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи вербальні способи вираження активного слухання співрозмовника (вигуки)

Читання з розуміння основного змісту та деталів почутого.

 

 

Someone/ anyone

49

 

Місце для відпочинку. Письмові тренувальні вправи.

Ст 49

Пише короткі, прості записки, електронні та текстові повідомлення (SMS) . [6 IHO 2.2.1-3]

Пояснення базових фінансових процесів та пов’язану з цим відповідальність.

 

Опис інтер’єру на основі картинки.

 

 

50

 

Безпека вдома. Робота з текстом.

С 50

Встановлює послідовність виконання  простих інструкцій до побутових пристроїв, продуктів харчування, якщо вони ілюстровані і викладені не у вигляді суцільного тексту. [6 IHO 1.2.4-2]

Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей.

Аналіз тексту з інтсрукціями

Складання плану дій

Safety tips

Prepositions of place

51

 

Техніка безпеки. Аудіювання тексту.

С 51

Висловлює, можливо повільно, власну аргументовану думку, використовуючи прості мовні засоби під час монологу [6IHO 3.1.3-1]

Визначення власних сильних та слабких сторін у навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.).

Сприймання тексту-інструкції та обговорення.

Розмова про питання з техніки безпеки

 

 

52

 

Моя країна – мій дім. Формування орфографічних та лексико-граматичних навичок.

Демонструє те, що він/ вона слідкує за ходом короткої простої розмови. 6 IHO 2.4.2-1]

Визначення власних сильних та слабких сторін у навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.).

Робота з теоретичним матеріалом

 

 

 

53

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

54

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

55

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

56

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

57

 

Подорож до Лондона.  Читання текстів з повідомленням описового характеру.

Визначає значення та функцію невідомих виразів з їх розміщення у письмовому тексті (наприклад, на початку чи в кінці листа). [6 IHO 1.3.1-4]

Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей.

Читання текстів з повідомленням описового характеру.

 

 

 

58

 

Опис кімнати. Складання опису.

Просить співрозмовника повторити, якщо він/ вона не розуміє отриманої інформації.[6IHO 2.4.3-1]

Моделювання етапів виконання завдання

 

Написання опису

Rooms

Order of adjectives

59

 

Музичні концерті. Шоу-бізнес. Робота з текстом.

Пише вступ до тексту або його продовження, якщо може користуватися словником і довідковими матеріалами[6IHO3.2.1-2]

Створення нотаток/записів у ході прослухування/читання текстів.

Сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді.

Створення допису до тексту

Activities

 

60

 

Спорт у житті. Бесіда про види спорту.

Спілкується з однолітками, ставить запитання та розуміє відповіді, якщо вони здебільшого стосуються повсякденного життя. [6 IHO 2.1.1-3]

Використовують невербальні способи спілкування.

 

Бесіда на відповідну тематику

Sports

 

61

 

Відпочинок. Зимові канікули.

Розповідає про свої уподобання та плани, в обмежений спосіб висловлює власну думку та аргументує її. [6 IHO 2.1.1-6]

Визначення власних сильних та слабких сторін у навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.).

Перегляд відео інтерв’ю.

Складання міні повідомлень.

The weather

.

62

 

Діагностувальна робота «Мій дім»

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Kravchenko Natalia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Семенченко Ольга Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 серпня 2024
Переглядів
4351
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку