Біологія 6 клас
Програма: Складено згідно навчальної програми «Біологія для 6 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» Затверждено Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №805
Підручник: біологія для загальноосвітніх навч. закл. 6-й клас/Л.І. Остапченко (та ін.), видатництво – Генеза
II семестр
№з/п |
Дата |
Тема уроку |
Лабораторні, практичні роботи, дослідницькі практикуми |
Примітки |
Тема 3. Рослини ч. 2 |
||||
32 |
|
Корінь: будова, основні функції (поглинання води та укріплення у грунті). Інструктаж з БЖД. |
Лабораторне дослідження №4 будови кореня. |
|
33 |
|
Пагін: будова, основні функції (фотосинтез, газообмін, ріст, випаровування води, транспорт речовин). |
|
|
34 |
|
Інструктаж з БЖД. |
Лабораторне дослідження № 5, 6 будова пагона; будова бруньки. |
|
35 |
|
Різноманітність і видозміни вегетативних органів. Інструктаж з БЖД. |
Лабораторне дослідження №7 будова цибулини, кореневища, бульби картоплі, коренеплоду (на прикладі моркви) |
|
36 |
|
Розмноження рослин: статеве та нестатеве. Вегетативне розмноження рослин. |
|
|
37 |
|
Квітка – орган статевого розмноження. Інструктаж з БЖД. |
Лабораторне дослідження №8 будова квітки |
|
38 |
|
Суцвіття. |
|
|
39 |
|
Запилення. |
|
|
40 |
|
Запліднення. |
|
|
41 |
|
Насінина. Інструктаж з БЖД. |
Лабораторне дослідження № 9 будова насінини; |
|
42 |
|
Плід, поширення плодів. Інструктаж з БЖД. (готувати міні-проекти за вибором) |
Лабораторне дослідження №10 будова плода; |
|
43 |
|
Міні-проект (за вибором): Листопад; Квіти і комахи; Рослини мандрівники; Рослини хижаки. |
|
|
44 |
|
Узагальнення вивченого по темі « Рослини ч.2» Контрольна робота |
|
|
Тематична |
||||
Тема 4. Різноманітність рослин |
||||
45 |
|
Способи класифікації рослин (за середовищем існування, будовою, розмноженням, тощо). |
|
|
46 |
|
Водорості (зелені, бурі, червоні). Інструктаж з БЖД. |
Лабораторне дослідження №11 Будова зелених нитчастих водоростей |
|
47 |
|
Мохи. Інструктаж з БЖД. |
Лабораторне дослідження №12 будова моху. |
|
48 |
|
Папороті, хвощі, плауни. Інструктаж з БЖД. |
Лабораторне дослідження № 13 будова папоротей |
|
49 |
|
Міні-проект (за вибором) Як утворився торф і кам’яне вугілля? Викопні рослини. |
|
|
50 |
|
Голонасінні. Інструктаж з БЖД. |
Лабораторне дослідження №14 Будова голонасінних |
|
51 |
|
Покритонасінні (Квіткові). |
|
|
52 |
|
Інструктаж з БЖД. |
Практична робота: 3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин |
|
53 |
|
Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури). |
|
|
54 |
|
Життєві форми рослин. Рослинні угрупування. |
|
|
55 |
|
Інструктаж з БЖД. |
Практична робота: 4. Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах. |
|
56 |
|
Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини. |
|
|
57 |
|
Узагальнення вивченого по темі «Різноманітність рослин» Контрольна робота |
|
|
Тематична |
||||
Тема 5. Гриби |
||||
58 |
|
Особливості живлення грибів. |
|
|
59 |
|
Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло. |
|
|
60 |
|
Розмноження та поширення грибів. |
|
|
61 |
|
Групи грибів: симбіотичні-мікоризоутворюючі шапинкові гриби, лишайники. |
|
|
62 |
|
Інструктаж з БЖД. |
Лабораторне дослідження №15 будова шапинкових грибів |
|
63 |
|
Отруйні та їстівні шапинкові гриби. |
|
|
64 |
|
Інструктаж з БЖД. |
Практична робота: 5. Розпізнання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості. |
|
65 |
|
Групи грибів: сапротрофні – цвільові гриби; паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини). |
|
|
66 |
|
Інструктаж з БЖД. |
Лабораторне дослідження №16 будова цвілевих грибів (за допомогою оптичного мікроскопа) |
|
67 |
|
Значення грибів у природі та житті людини. |
|
|
68 |
|
Міні-проект Гриби у біосфері та житті людини. |
|
|
69 |
|
Семестрова контрольна робота |
|
|
70 |
|
Узагальнюючий урок за II семестр |
|
|
Тематична |