Програма: Навчальна програма з біології для 6 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №804
Підручник: Біологія підручник для 8-го класу, загальноосвітнього навчального закладу/Н. Ю. Матяш (та ін.) Київ: Генеза, 2016-288с.:іл.
Біологія 8 клас
Програма: Навчальна програма з біології для 6 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №804
Підручник: Біологія підручник для 8-го класу, загальноосвітнього навчального закладу/Н. Ю. Матяш (та ін.) Київ: Генеза, 2016-288с.:іл.
II семестр
№з/п |
Дата |
Тема уроку |
Лабораторні, практичні роботи |
Примітки |
ТЕМА 5. ВИДІЛЕННЯ. ТЕРМОРЕГУЛЯЦІЯ |
||||
31 |
19.01 |
Виділення — важливий етап обміну речовин. Будова та функції сечовидільної системи. |
|
|
32 |
20.01 |
Захворювання нирок та їх профілактика. |
|
|
33 |
26.01 |
Значення і будова шкіри. Терморегуляція. |
|
|
34 |
27.01 |
Захворювання шкіри та їх профілактика. Перша допомога при термічних пошкодженнях шкіри (опіки, обмороження), тепловому та сонячному ударі. |
|
|
35 |
02.02 |
Проект Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання правил догляду за власною шкірою. |
|
|
36 |
03.02 |
Узагальнення з теми « Виділення. Терморегуляція» Контрольна робота |
|
|
Тематична |
||||
ТЕМА 7. ЗВ’ЯЗОК ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ ІЗ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ. НЕРВОВА СИСТЕМА |
||||
37 |
09.02 |
Нейрон. Рефлекс. Рефлекторна дуга. |
|
|
38 |
10.02 |
Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система людини. |
|
|
39 |
16.02 |
Спинний мозок. |
|
|
40 |
17.02 |
Головний мозок. |
|
|
41 |
23.02 |
Інструктаж з БЖД. |
Лабораторне дослідження: Вивчення будови спинного та головного мозку людини. |
|
42 |
24.02 |
Вегетативна нервова система. Профілактика захворювань нервової системи. |
|
|
43 |
02.03 |
Самостійна робота «Нервова система» |
|
|
ТЕМА 9. ВИЩА НЕРВОВА ДІЯЛЬНІСТЬ |
||||
44 |
03.03 |
Поняття про вищу нервову діяльність і її основні типи. |
|
|
45 |
09.03 |
Умовні та безумовні рефлекси. Інстинкти. Інструктаж з БЖД. |
Лабораторне дослідження: Визначення реакції зіниць на світло |
|
46 |
10.03 |
Мова. Навчання та пам’ять. Мислення та свідомість. Інструктаж з БЖД. |
Лабораторне дослідження: дослідження різних видів пам’яті. |
|
47 |
16.03 |
Сон. Біоритми. Інструктаж з БЖД. |
Дослід. практикум. Визначення типу нерової діяльності та властивостей темпераменту. |
|
48 |
17.03 |
Узагальнення з теми «Вища нервова діяльність». Контрольна робота |
|
|
Тематична |
||||
ТЕМА 8. ЗВ’ЯЗОК ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ ІЗ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ. СЕНСОРНІ СИСТЕМИ |
||||
49 |
23.03 |
Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова. |
|
|
50 |
24.03 |
Зорова сенсорна система. Око. Інструктаж з БЖД. |
Лабораторне дослідження: визначення сліпої плями ока; |
|
51 |
06.04 |
Гігієна зору. Захист зору. Інструктаж з БЖД. |
Лабораторне дослідження: визначення акомодації ока на сітківці; |
|
52 |
07.04 |
Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху. Захист слуху. Інструктаж з БЖД. |
Лабораторне дослідження: вимірювання порога слухової чутливості; |
|
53 |
13.04 |
Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги. |
|
|
54 |
14.04 |
Сенсорні системи руху, дотику, температури, болю. Інструктаж з БЖД. |
Дос. Практикум Дослід температурної адаптації рецепторів шкіри. |
|
55 |
20.04 |
Представлення міні-проектів: Значення зору для людини. |
|
|
56 |
21.04 |
Узагальнення з теми « Сенсорна система» Контрольна робота |
|
|
Тематична |
||||
ТЕМА 10. РЕГУЛЯЦІЯ ФУНКЦІЙ ОРГАНІЗМУ |
||||
57 |
27.04 |
Гомеостаз і регуляція функцій організму. Нервова регуляція. Гуморальна регуляція. Гормони. |
|
|
58 |
28.04 |
Ендокринна система. Залози внутрішньої та змішаної секреції. |
|
|
59 |
04.05 |
Профілактика захворювань ендокринної системи. |
|
|
60 |
05.05 |
Імунна система. Імунітет. Специфічний і неспецифічний імунітет. Імунізація |
|
|
61 |
11.05 |
Алергія. СНІД. Стрес і фактори, які його спричинюють. |
|
|
62 |
12.05 |
Самостійна робота «Регуляція функції організму» |
|
|
ТЕМА 11. РОЗМНОЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК ЛЮДИНИ |
||||
63 |
18.05 |
Будова та функції репродуктивної системи. |
|
|
64 |
19.05 |
Статеві клітини. Менструальний цикл. Вагітність. Запліднення. |
|
|
65 |
25.05 |
Ембріональний період розвитку людини. Плацента, її функції. |
|
|
66 |
26.05 |
Постембріональний розвиток людини |
|
|
67 |
01.06 |
Представлення міні-проектів: Значення розмноження для існування людства. |
|
|
68 |
02.06 |
Цілісність організму людини. Взаємодія регуляторних систем організму. |
|
|
69 |
08.06 |
Контрольна робота за II семестр. |
|
|
70 |
09.06 |
Узагальнюючий урок за II семестр |
|
|
Тематична |