Календарний план
реалізації навчальної програми з предмету «Фізична культура»
7клас
ОРІЄНТОВНІ НОРМАТИВИ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ
ДЛЯ УЧНІВ 7-ГО КЛАСУ
Орієнтовні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей
№.
|
Розділи програми, теми |
1 семестр
|
2 семестр
|
уроки |
|||||||
1
|
Теоретико-методичні знання. |
на всіх уроках
|
на всіх уроках |
на всіх уроках |
|||||||
2. |
Модуль «Легка атлетика» (3 рік навчання). |
14 г. |
16 г. |
1-14 |
|
|
|
|
|
|
93-106 |
3. |
Модуль «Гімнастика» (3 рік навчання). |
14 г.
|
|
|
17-30 |
|
|
|
|
|
|
4. |
Модуль «Рухливі ігри» (3 рік навчання). |
8 г. |
8 г. |
|
|
31-37 |
|
|
|
83-92 |
|
4. |
Модуль «Баскетбол» (3 рік навчання). |
10 г. |
14г. |
|
|
|
38-47 |
47-61 |
|
|
|
5. |
Модуль «Волейбол» (3 рік навчання). |
|
21г. |
|
|
|
|
|
62-83 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
Разом: |
48 г |
58 г |
|
|
|
|
|
|
|
|
Показники фізичних якостей |
Рівень компетентності |
||||
Швидкість: біг 30 м (с) |
Хл. |
Більше 6,4 |
6,4 |
6,0 |
5,4 |
Дівч. |
Більше 6,8 |
6,8 |
6,4 |
5,8 |
|
Витривалість: рівномірний біг 1000 (хв.с) |
Хл. |
Більше 5.30 |
5.30 |
5.00 |
4.40 |
Дівч. |
Більше 6.00 |
6.00 |
5.30 |
5.10 |
|
Гнучкість: нахил тулуба вперед із положення сидячи (см) |
Хл. |
До 2 |
2 |
4 |
7 |
Дівч. |
До 7 |
7 |
9 |
12 |
|
Сила: підтягування (кількість разів) |
Хл.у висі |
До 3 |
3 |
5 |
7 |
Дівч. у висі лежачи |
До 5 |
5 |
10 |
15 |
|
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів) |
Хл. від підлоги |
До 9 |
9 |
14 |
18 |
Дівч. від лави |
До 6 |
6 |
9 |
12 |
|
Спритність: човниковий біг 4×9 м (с) |
Хл. |
12,5 |
11,9 |
11,3 |
10,8 |
Дівч. |
13,4 |
12,8 |
12,3 |
11,8 |
|
Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця (см) |
Хл. |
До 140 |
140 |
160 |
180 |
Дівч. |
До 130 |
130 |
140 |
160 |
|
Метання малого м’яча на дальність (м) |
Хл. |
До 20 |
20 |
26 |
34 |
Дівч. |
До 14 |
14 |
16 |
20 |
|
Піднімання тулуба в сід за 30 с (кількість разів) |
Хл. |
До 12 |
12 |
18 |
22 |
Дівч. |
До 11 |
11 |
17 |
21 |
БАСКЕТБОЛ |
||||
Навчальні нормативи |
Рівень навчальних досягнень учнів |
|||
початковий |
середній |
достатній |
високий |
|
Кидки м’яча після ведення та подвійного кроку (з 5-ти спроб): хлопці
дівчата |
Жодного влучного кидка |
1
1 |
2
2 |
3
3 |
6 штрафних кидків: хлопці
дівчата |
Жодного влучного кидка |
1
1 |
2
2 |
3
3 |
ВОЛЕЙБОЛ
Навчальні нормативи
|
Рівень компетентності |
|||||
Передача м’яча двома руками зверху в парах (відстань 2 м) |
Хл. |
до 3 |
3 |
5 |
6 |
|
Дівч. |
до 3 |
3 |
4 |
5 |
||
Прийом та передача м’яча двома руками знизу в парах (відстань 3 м) |
Хл. |
до 2 |
2 |
3 |
4 |
|
Дівч. |
0 |
1 |
2 |
3 |
||
Нижня пряма або бокова подачі (6 спроб) |
Хл. |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Дівч. |
0 |
1 |
2 |
3 |
||
ГІМНАСТИКА
Навчальні нормативи
|
Рівень компетентності |
||||
Підтягування (кількість разів) |
Хл. у висі |
до 3 |
3 |
5 |
7 |
Дівч. у висі лежачи |
до 5 |
4 |
10 |
15 |
|
Згинання та роз-гинання рук в упорі лежачи (кількість разів) |
Хл. від під-логи |
до 9 |
9 |
14 |
18 |
Дівч. від лави |
до 6 |
6 |
9 |
12 |
|
Нахил уперед з положення си-дячи (см) |
Хл. |
до 2 |
2 |
4 |
7 |
Дівч. |
до 7 |
7 |
9 |
12 |
|
Піднімання ту-луба в сід за 30 с |
Хл. |
до 12 |
12 |
20 |
30 |
|
Дівч. |
до 11 |
11 |
19 |
29 |
ЛЕГКА АТЛЕТИКА |
||||||||||
Навчальні нормативи |
|
Рівень навчальних досягнень учнів |
||||||||
|
початковий |
середній |
достатній |
високий |
||||||
Біг 30 м (с) |
Хл. |
Більше 6,4 Більше 6,8 |
6,4 6,8 |
6,0 6,4 |
5,4 5,8 |
|||||
Дівч. |
||||||||||
Біг 60 м (с)
|
Хл. |
Більше 11,2 Більше 11,6 |
11,2 11,6 |
10,4 10,8 |
9,6 10,3 |
|||||
Дівч. |
||||||||||
Рівномірний біг 1000 м (хв.с) |
Хл. |
Більше 5.30 Більше 6.00 |
5.30 6.00 |
5.00 5.30 |
4.40 5.10 |
|||||
Дівч. |
||||||||||
Стрибок у дов-жину з місця (см) |
Хл. |
До 140 До 130 |
140 130 |
160 140 |
180 160 |
|||||
Дівч. |
||||||||||
Стрибок у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги» (см) |
Хл.
|
До 280 До 240 |
280 240 |
300 260 |
330 280 |
|||||
Дівч. |
||||||||||
Стрибок у ви-соту з розбігу способом «пе-реступання» (см) |
Хл.
|
До 80 До 70 |
80 70 |
90 80 |
100 90 |
|||||
Дівч. |
||||||||||
Метання мало-го м’яча на дальність (м) |
Хл. |
До 20 |
20 |
26 |
34 |
|||||
|
||||||||||
№ уроку |
Завдання уроку
|
7А |
7Б |
7В |
|||
дата |
примітка |
дата |
примітка |
дата |
примітка |
||
ЛЕГКА АТЛЕТИКА (14Г) |
|||||||
1 урок
|
1.Ознайомити учнів із змістом нової програми : вибір модулів навчання. 2.Правила безпеки на уроках л/атлетики. 3. Стройові вправи: повторити виконання команд:»Шикуйсь!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»., повороти на місці. 4.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. 5. Повторити низький старт; стартовий розбіг 4х10-15м. 6. Гра «Стартують звірята». 7. Домашнє завдання: низький старт. |
|
|
|
|
|
|
2 урок
|
1.Теоретичні відомості: історія розвитку л/атлетики на Україні. 2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг. 3. Повторний біг 4х30м(хл), 3х30м (дівч).- акцентувати увагу на техніку бігу по прямій, роботу рук і ніг. 4. Повторити стрибок у довжину сп. « зігнувши ноги». - політ і приземлення. 5.Повільний біг з рівномірною швидкістю500м (хл), 30м (дівч). 6.Домашнє завдання:,біг на місці біля опори в упорі стоячи. |
|
|
|
|
|
|
3 урок
|
1.Теоретичні відомості: рухові якості , які розвиваються засобами л/атлетики. 2. .ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг. 3.Повторний біг 3х60м (хл), 2х60 (дівч).- звернути увагу на техніку фінішування. 4. Стрибок у довжину з розбігу – розмітка довжини розбігу( розбіг і відштовхування. 5 . Розучити метання м’ячика з 3-х кроків розбігу. 6. Гра «до своїх прапорців». 7. Домашнє завдання:.імітація метання з 3-х кроків. |
|
|
|
|
|
|
4 урок
|
1. Теоретичні відомості: шкідливі звички та їх вплив на здоров’я людини. 2 ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг. 3. Біг з ходу( біг по дистанції, фінішування)звернути увагу на роботу рук і ніг. 4. Вдосконалення техніки стрибка у довжину сп. «зігнувши ноги». 5. Метання м’ячика з 3-х кроків - звернути увагу на техніку виконання метання. 6. Домашнє завдання: біг з високим підніманням колін. |
|
|
|
|
|
|
5 урок
|
1. Теоретичні відомості: особливості фізичного розвитку в підлітковому віці. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами. 3. Біг 30, 60м – техніка бігу по дистанції і фінішування. 4. Стрибок у довжину з розбігу сп. «зігнувши ноги» - підготовка до виконання на техніку (на оцінку) 5. Метання м’ячика з 3-х кроків – акцент на виконання перехресного кроку і фінальне зусилля.. 6. Домашнє завдання:діставання колінами грудей в стрибку на місці |
|
|
|
|
|
|
6 урок
|
1. Теоретичні відомості: засоби розвитку швидкості і витривалості. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами. 3. Повторний біг 3х30м, 2х60м, 4. Стрибок у довжину з розбігу 5. Метання м’ячика з трьох кроків на дальність .- підготовка до виконання на оцінку.9техніка виконання). 6. Домашнє завдання: метання в ціль з відстані 15м. |
|
|
|
|
|
|
7 урок
|
1. Теоретичні відомості: профілактика плоскостопості 2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами. 3. .Метання м’ячика з трьох кроків 4. Біг 30, 60м з рівномірною швидкістю. 5. Стрибок у довжину на дальність. 6. Домашнє завдання:фізичне самовдосконалення. |
|
|
|
|
|
|
8 урок
|
1.Теоретичні відомості з л/атлетики: правила безпеки; профілактика травматизму. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; пробігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети. 3. Повторити низький і високий старт: стартове прискорення 3х15м. 4. Стрибок у висоту сп. «переступання». - імітація стрибка на місці переступанням. - те саме з 2-3 кроків; - стрибок через планку з 3 – 5 кроків розбігу( планка похила, висота 60см.) з правої і лівої сторони. 5. Гра «Виклик номерів». 6. Домашнє завдання:біг на місці біля опори.(3х10с) |
|
|
|
|
|
|
|
1.Теоретичні відомості: правила змагань з бігу на короткі дистанції. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця; естафети, рухливі ігри. 3. Повторний біг 2х60м з рівномірною швидкістю (біг поди станції). 4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» ( перехід через планку, приземлення). 5. Повторити метання м’ячика з місця і розбігу з 3-х кроків. Метання в горизонтальну ціль з 10-15м. 6. Домашнє завдання: стрибки через скакалку на одній нозі(почергово). тематична |
|
|
|
|
|
|
9 (1) урок
|
1.Теоретичні відомості:правила змагань з стрибків у висоту. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети. 3. Повторний біг 2х60м з рівномірною швидкістю (фінішування). 4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» ( розбіг і відштовхування). 5. Метання м’ячика в горизонтальну ціль з 10-15м. 6. Домашнє завдання: метання у горизонтальну ціль з 10м(дівч) 15м (хл).
|
|
|
|
|
|
|
10 (2) урок
|
1. Теоретичні відомості:правила змагань з метання. 2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця;естафети, рухливі ігри. 3. Повторний біг 2х60м – підготовка до складання навчального нормативу. 4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» (розмітка розбігу ). 5. Метання м’ячика у вертикальну ціль. 6. . Домашнє завдання: метання у вертикальну ціль.
|
|
|
|
|
|
|
11 (3) урок |
1.Теоретичні відомості: особливості фізичного розвитку у підлітковому віці. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети. 3. Біг 60м –складання навчального нормативу. 4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» - підготовка до складання навчального нормативу. 5. Метання м’ячика у вертикальну і горизонтальну ціль на оцінку. 6. Біг в повільному темпі 800м(хл), 500м(дівч).з рівномірною швидкістю. |
|
|
|
|
|
|
12 (4) урок |
1.Теоретичні відомості:правила змагань з бігу на довгі дистанції 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця;естафети, рухливі ігри. 3. Стрибок у довжину з місця - складання навчального нормативу. 4.Стрибок у висоту на результат. 5. Біг з рівномірною швидкістю 1000м(хл),800м(дівч) - підготовка до складання навчального нормативу. 6. Домашнє завдання: біг в повільному темпі до 5хв. |
|
|
|
|
|
|
13 (5) урок |
1.Теоретичні відомості:самоконтроль за станом здоров'я. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети. 3. Біг на витривалість без врахування часу 4. Стрибок у довжину з місці на результат. 5.Ігри за вибором дітей. 6.Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення. |
|
|
|
|
|
|
14 (6) урок |
Сортивні та рухливі ігри |
|
|
|
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
Гімнастика |
|||||||
17 (1) урок
|
Рухливі та спортивні ігри. |
|
|
|
|
|
|
18 (2) урок
|
Рухливі та спортивні ігри. |
|
|
|
|
|
|
19 (3) урок
|
Рухливі та спортивні ігри. |
|
|
|
|
|
|
20 (4) урок
|
Рухливі та спортивні ігри. |
|
|
|
|
|
|
21 (5) урок
|
Рухливі та спортивні ігри. |
|
|
|
|
|
|
22 (6) урок
|
Рухливі та спортивні ігри. |
|
|
|
|
|
|
23 (7) урок
|
Рухливі та спортивні ігри. |
|
|
|
|
|
|
24 (8) урок
|
Рухливі та спортивні ігри. |
|
|
|
|
|
|
тематична |
|||||||
25 (1) урок
|
Рухливі та спортивні ігри |
|
|
|
|
|
|
26(2) урок
|
Рухливі та спортивні ігри. |
|
|
|
|
|
|
27(3) урок |
Рухливі та спортивні ігри. |
|
|
|
|
|
|
28 (4) урок
|
Рухливі та спортивні ігри. |
|
|
|
|
|
|
29(5) урок
|
Рухливі та спортивні ігри. |
|
|
|
|
|
|
30 (6) урок |
Рухливі та спортивні ігри. |
|
|
|
|
|
|
31(7) урок |
Рухливі та спортивні ігри. |
|
|
|
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
Рухливі ігри (8 г) |
|||||||
31 (1) урок
|
Рухливі ігри – як вагомий засіб фізичного виховання дітей та молоді України. |
|
|
|
|
|
|
32 (2) урок
|
Положення про Всеукраїнські ігри патріотичного спрямування. Навчально-розважальні ігри з м’ячем за спрощеними правилами. |
|
|
|
|
|
|
33(3) урок
|
Права і обов’язки учасників змагань. Права і обов’язки суддів. Розвиток спеціальних фізичних якостей. |
|
|
|
|
|
|
34(4) урок |
Прикладні види спорту в системі рухливих ігор дітей та молоді. Навчально-розважальні ігри з м’ячем за спрощеними правилами. |
|
|
|
|
|
|
35 (6) урок
|
Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст. Різновиди естафет: «Зустрічна естафета з перешкодами», «Естафета з обміном». |
|
|
|
|
|
|
36(7) урок
|
Різновиди естафет: «Естафета парами», «Закрутилась голова», «Скакуни». |
|
|
|
|
|
|
37(8) урок |
Виховання професійно-прикладної фізичної культури школяра. Рухливі ігри та естафети з м’ячем: «Виклик номерів», «Ривок за м’ячем». |
|
|
|
|
|
|
|
тематична |
|
|
|
|
|
|
Баскетбол (10г) |
|||||||
38(1) урок |
1.Теоретичні відомості: повторити правила змагань з б/б, правила безпеки на уроках. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3.Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах). 4. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з наступною передачею. 5. Кидок м’яча однією рукою зверху(хл), двома руками від голови(дівч) з місця з боку від щита і після ведення з подвійного кроку. 6.Домашнє завдання: вистрибування з присіду (4х10стр.) |
|
|
|
|
|
|
39 (2) урок |
1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах), двома руками від грудей. 4. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з наступним кидком в корзину з подвійного кроку. 5. Штрафні кидки.(двома руками від грудей, однією і двома руками зверху від голови). 6.Домашнє завдання: діставання в стрибку різних предметів. |
|
|
|
|
|
|
40 (3) урок
|
1.Теоретичні відомості:організація самостійних занять з баскетболу. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці, стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. 4. Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху. 5.Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення. 6.Домашнє завдання: багаторазові стрибки на одній і обох ногах. |
|
|
|
|
|
|
41 (4) урок
|
1. Теоретичні відомості: вплив шкідливих звичок на здоров'я підлітка. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. Оптимальний вибір місця для одержання передачі м’яча. 4 . Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху. 5.Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення. 6. Штрафні кидки вивченими способами. 7.Домашнє завдання: присідання на одній нозі (3х10 на кожній нозі з інтервалом відпочинку30сек.) |
|
|
|
|
|
|
42 (5) урок
|
1.Теоретичні відомості: Правила змагань:правило 3, 5, 10, 24сек. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. Оптимальний вибір місця для одержання передачі м’яча. .4. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення. 5. . Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху. Штрафні кидки вивченими способами . 6. Домашнє завдання: згинання і розгинання рук лежачи в упорі лежачи. (4х до відказу)
|
|
|
|
|
|
|
43 (6) урок
|
1.Теоретичні відомості: Правила змагань: технічні помилки гравців і покарання. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3. . Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах) на відстані 4м.- підготовка до складання навчального нормативу. 4. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодії з партнерами під час гри. 5. Навчальна гра. 6. Домашнє завдання: стрибки через скакалку. (3х30с) |
|
|
|
|
|
|
44 (7) урок
|
1.Теоретичні відомості: командні і персональні фоли. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри. 3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча одним із вивчених способів (в парах) на відстані 4м.- складання навчального нормативу. 4. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодії з партнерами під час гри. 5. Навчальна гра. 6. Домашнє завдання: стрибки у довжину з місця. |
|
|
|
|
|
|
45 (8) урок
|
1.Теоретичні відомості: жести суддів. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком і поворотами вправо і вліво на опорній нозі; естафети, рухливі ігри. 3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча одним із вивчених способів (в парах) на відстані 4м. 4. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодії з партнерами під час гри. 5. Навчальна гра. 6. Домашнє завдання: Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча в стіну. |
|
|
|
|
|
|
46 (1) урок
|
1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів» 3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку. 4. Кидок в корзину після ведення з подвійного кроку. 5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника. 6. Штрафні кидки. 7. Домашнє завдання: Багатоскоки (12 стрибків). |
|
|
|
|
|
|
47 (2) урок
|
1.Теоретичні відомості: історія розвитку баскетболу. 2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів» 3. Навчити виконувати кидок в корзину однією рукою зверху в стрибку з місця.. 4 Повторити ведення м’яча правою і лівою рукою почергово в ходьбі та бігу з наступною передачею партнеру. 5. Передача м’яча двома руками від грудей і однією рукою від плеча в парах і трійках в русі. 6. Домашнє завдання:діставання в стрибку різних предметів однією і двома руками. |
|
|
|
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|