ВІршовані фізкультхвилинки

Про матеріал
Віршовані фізкультхвилинки: Слухати ми перестали I тепер вci дружно встали. Будемо відпочивати, Нумо вправу починати. Руки вгору, руки вниз, I легесенько прогнись. Покрутились, повертілись, На хвилинку зупинились. Пострибали, пострибали, Раз — присіли, другий — встали. Хто ж там, хто вже так стомився? І наліво нахилився. Треба дружно всім нам встати, Фізкультпаузу почати. Руки вгору, руки вниз, Вгору трішки подивись. Руки склали, як вітряк, І покрутимося так. Вище руки підійміть І спокійно опустіть. Потім дружно всі сідаймо І до праці приступаймо.
Перегляд файлу

Віршовані фізкультхвилинки:

Слухати ми перестали 

I тепер вci дружно встали. 

Будемо відпочивати, 

Нумо вправу починати. 

Руки вгору, руки вниз, 

I легесенько прогнись. 

Покрутились, повертілись, 

На хвилинку зупинились. 

Пострибали, пострибали, 

Раз — присіли, другий — встали.

 

Хто ж там, хто вже так стомився?

І наліво нахилився.

Треба дружно всім нам встати,

Фізкультпаузу почати.

Руки вгору, руки вниз,

Вгору трішки подивись.

Руки склали, як вітряк,

І покрутимося так.

Вище руки підійміть

І спокійно опустіть.

Потім дружно всі сідаймо

І до праці приступаймо.

 

Сірий котик міцно спав, 

(імітація дії)

Навіть пісню не співав.

Та, нарешті, пробудився 

(вправи для шиї)

І довкола обдивився.

Став смачненько потягатись 

(потягування)

І чистенько умиватись

(масаж дрібних м'язів обличчя)


 

Раз, два - всі присіли, (присісти)

Потім вгору підлетіли  (підстрибнути) 

Три, чотири - нахилились,

(нахиляння тулуба вперед) 

Із струмочка гарно вмились      

(імітація умивання)

П'ять, шість - всі веселі

Крутимось на каруселі, (покрутитися)

Сім, вісім - в поїзд сіли,

Ніжками затупотіли(затупотіти)

Дев'ять, десять - відпочили

І за парти дружно сіли.

 

Йшов по лісу їжачок, (ходьба на місці)

В нього шубка з голочок.

Ніс багато грушечок,

(нахиляння тулуба в сторони)

Аж болів йому бочок.

Раз, два, три, чотири, п'ять! (стрибки)

Зупинився спочивать.

Піклувався їжачок (вправи для кистей рук)

Про маленьких діточок,

Чарівних, непосидючих,

Дуже милих і колючих.

Десять, дев'ять, вісім, сім! (стрибки)

Грушечки  ці ніс він їм.

 

Хмарка сонечко закрила, 

(закрити обличчя руками)

Слізки срібнії зронила.

Ми ті слізки пошукаєм, (присідання)

У травичці позбираєм.

Пострибаєм, як зайчата, 

(стрибки)

Політаєм, як пташата,

(помахи руками, як крилами)

Потанцюємо ще трішки, 

(танцювальні рухи)

Щоб спочили ручки, ніжки.

Всі веселі? От чудово!

А тепер до праці знову.


 

Сірий зайчик сів і жде, (присідання)

Спритно вушками пряде

(приклавши кисті до вух, то 

розгинають, то згинають їх)

Зимно зайчику стояти 

Треба трішки пострибати(стрибки)

Скік-скік, скік-скік.

Треба трішки пострибати,

Пострибавши, відпочити

Й (назва предмету) учити  (сісти за парти )

 

Прилетіли журавлі 

(помахати руками, як крилами)

І великі, і малі  (руки вгору, руки вниз)

Сіли собі на ріллі, (присісти)

Заспівали: "Тра-ра-рі" (встати)

Де журавка ходила – 

(ходьба з високим підніманням стегна)

Там пшениця родила,

Де журавель походив -

Там ячмінь уродив 

 

Встало вранці ясне сонце, 

(потягування) 

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Будем дружно присідати,

(присідання) 

Сонечко розвеселяти.

Встали-сіли, встали-сіли.

Бачите, як звеселили.

Стало сонце танцювати, 

(танцювальні рухи)

Нас до танцю закликати:

Нумо разом, нумо всі

Потанцюєм по росі.

 

Станьмо, діти, чітко в ряд  

Вирушаємо у сад,  

Руки вгору піднімаєм 

Груші, яблука збираєм.

Назбираємо багато, 

Щоб узимку ласувати.

Ширше діти, треба стати,

Будем дрова ми рубати. 

Раз — підняти руки вгору,

Два змахнули всі додолу 

І рубаємо завзято  

Хай тепло приходить в хату 

Руки на пояс ставимо усі  

Будем стрибати, мов горобці  

Скік вперед і скік назад 

Крильця вниз всі опустили  

І на місці походили

 

Ми лісочком йшли, 

(ходьба на місці)

Грибочок знайшли,

Нагнулись, підняли, 

(нахиляння тулуба вперед)

У кошик поклали

І далі пішли  (ходьба на місці)

Ми лісочком йшли,

Малинку знайшли.

 

Трава - низенька-низенька, (присісти)

Дерева - високі-високі(потягнутися)

Вітер дерева колише, гойдає, (нахили тулуба)

То вправо, то вліво хитає,

То вперед, то назад, то вниз пригинає.

Птахи летять, відлітають, (помахати руками, як крилами)

А учні тихенько за парти сідають

І (назва предмету) вивчають.

 

Хлопчики й дівчатка! 

Колони підрівняйте.

Й розминку - веселинку 

Зі мною починайте.

Раз — підняти руки вгору, 

Два -  нагнутися додолу. 

Три, чотири — прямо стати. 

Будем знову починати.

Руки в боки, руки так, 

Руки вгору, як вітряк. 

Вище руки підніміть і голівки потрясіть.

Нахил вліво — раз, два. три 

Нахил вправо — раз, два три. 

Нахилились, розігнулись. 

Навкруг себе повернулись.

Раз присядьте.

Два присядьте. 

І за парти тихо сядьте.

Фізкультхвилинки на уроках математики:

  1. Один, два – руки вище, вище голова.
    Три, чотири – руки тихо опустили.
    П’ять, шість, сім – стати тихо всім.

 

  1. Всі піднесли руки - раз,

І навшпиньки став весь клас.

Два – присіли, руки вниз.

На сусіда не дивись. 

Будем дружно ми вставати,

Щоб ногам роботу дати.

Хто старався присідати –

Може вже відпочивати.

Нахились уперед, нахились назад.
І направо, і наліво,

3. Щоб нічого не боліло.

Один, два, три, чотири – 

набираємося сили,

Нахились, повернись

І до друга посміхнись.

  1. Руки вгору піднесіть.
    Пальці швидко полічіть:
    Ліворуч – 5, праворуч – 5,
    Скільки разом? Як сказать?

5.Руки вгору піднесіть
         І почнемо всі лічить.
        Скільки пальців на руці
        Хором скажемо усі.

  1. На пальчики встанемо –

До хмарин дістанемо.

(Ноги на ширині стопи, руки опущені.)

Один, два, один, два, 

До хмарин дістанемо.

(Підняти руки через боки вгору, стати навшпиньки, потягнутися.)

Нахилитися вперед, не згинаючи ніг, витягуючи шию.

 

7. Один, два, три, чотири, п'ять –

Добре вмієм рахувать!

(Стопи разом, руки на поясі.)

Скільки покажу грибочків,

Стільки ви зробіть стрибочків.

(Підстрибувати на місці на двох ногах.)

Один, два, три, чотири, п'ять,

Час усім відпочивать!

(Повторити першу вправу, сісти на місця.)

 

8. Ми писали, ми трудились,  

Наші руки вже стомились,  

А щоб гарно написати,

Треба пальці розім’яти.  

Руки кілька раз тряхнемо  

І писати знов почнемо. 

9. Ми сьогодні рахували,

Притомились, посідали.

Раз, два, раз, два, раз - 

Присідаємо гаразд!

Ми вже вправу закінчили,

Хай і руки відпочинуть!

Руки вгору,

підтягніться - раз, два, раз, два.

Щонайнижче

нахиліться - раз, два, раз, два.

10. Руки за голову ставимо сміло

И повертаємось вправо і вліво.

Зробимо чітко, діти, цю вправо

Двічі наліво, двічі направо –

Будемо мати гарну поставу.

 

11. Встали рівно біля парт.

Починаємо наш старт.

Руки вгору, руки вниз,

Подивились пильно скрізь.

Головою покрутили,

Потім разом всі присіли.

Піднялись, понагинались

І здоровими зостались.

12. Руки на парти, пальці в кулак —

Зробимо вправу, ми, дітоньки, так:

Пальці стискаємо і розтискаємо,

Мов пластилін розминаємо.

Будемо вправу із вами кінчати,

Буде тепер нам легше писати.

Фізкультхвилинки на використання таблиці множення

2 • 2 = 4 – Кіт живе в квартирі,

(Присісти, імітуючи кота.)

2  3 = 6 – Мишок він не їсть,

(Заперечувати почерговим помахом вказівних пальчиків обох рук.)

2  4 = 8 – Розлінився зовсім.

(Підняти руки вгору, потягнутися, стаючи навшпиньки.)

2  5 = 10 – Мама і дівчинка Леся

(Руки високо над головою.)

2  6=12 – З котиком сваряться:

(Руки нарівні грудей, зігнуті в ліктях і витягнуті вперед.)

2  7=14 –  "Якщо будеш лінуватися,

(Помах вказівним пальчиком правої руки, поклавши її на лікоть на долоню

лівої і навпаки.)

2  8=16 – Можеш від нас геть податися".

(Потягнутися, стаючи навшпиньки.)

2  9=18 – Котик ліниво нявчить

(Помах в різні боки обома руками від середини грудей.)

2 • 10 = 20  – І за мишками біжить.

(Потягнутися, склавши пальчики в "замок" і виконуючи коловий рух.)

Мишки швиденько у нірки втікають,

(Біг на місці.)

А учні тихенько за парти сідають. 

(Сісти за парти.)

 

З • 2 = 6 – До нас прийшов гість.

(Ходьба на місці. Підносити почергово праву і ліву руку до рота.0

З • 3 = 9 – Він буде з нами вечеряти.

(Почергово правою і лівою рукою імітувати описані рухи, відповідно нахи­ляючи тулуб в той чи інший бік.)

З • 4=12 – Коло гостя метушаться:

(Руки високо над головою.)

3  5=15 – Тато, мама, бабця

(Руки витягнуті вперед нарівні голови.)

3  6=18 – І маленька наша Настя.

(Руки в боки, нахил тулуба вперед.)

3  7 = 21– Ось уже кілька годин

(Присісти.)

З • 8 = 24 – Господарює у квартирі

(Розвести почергово праву і ліву руку від грудей.)

З • 9 = 27 – Та показує усім,

(Згинання і розгинання рук у ліктях на рівні грудей.)

3 • 10 = 30 – Чого вона вчиться.

(Розведення рук від грудей у різні сторони.)

Настуся гостя забавляє,

(Руки в боки, стрибки на правій, лівій і двох ногах разом чи танцювальні вправи.)

А ми за парти сідаєм.

(Сісти за парти.) 

 

4 • 2 = 8 – Білченята в лісі

(Руки підняти високо над головою.)

4 • 3 = 12 – Підстрибують, веселяться.

(Стрибки на правій, лівій і обох ногах разом.

Підстрибувати, показуючи руками, як рвуть горішки.)

4 • 4=16 – Знайшли горішків шістнадцять.

(Ходьба на місці.)

4 • 5 = 20 – Тут батьки їх метушаться,

(Почергово правою і лівою рукою імітувати поділ на частини.)

4 • 6 = 24 – Щоб правильно поділили.

(Руки високо підняти над головою. Нахили голови вправо, вліво, вперед.)

4 • 7 = 28 – В дуплі на горісі

(Заперечувальний жест обома руками.)

4 • 8 = 32 – Йде розмова ділова:

(Руки витягнути вперед, долоньками доверху.)

4 • 9 = 36 – "Ледачий нехай не їсть", -

(Присісти.)

4 • 10 = 40 – Винесли ось такий вирок Малі білченята, їхні мама й тато.

(Встати.)

Білченята весело стрибають,

(Стати на пальчики, руки над головою.)

А учні тихенько за парти сідають.

(Сісти за парти.) 

 

5 • 2 = 10 – Черешеньки висять.

(Руки підняти високо вгору.)

5-3 = 15 – Там діти юрмляться.

(Підстрибувати, ніби хочуть дотягтися до черешень.)

5 • 4 = 20 – У саду пташки гніздяться.

(Руки скласти у пригорщі, ніби гніздечко, і підняти вгору.)

5 • 5 = 25 – Діти вдячні їм за сад.

(Руки прикласти до грудей і нахилитися вперед - вклонитися.)

5 • 6 = 30 – Їх невтомні крильця

(Махи руками.)

5 • 7 = 35 – Годували пташенят.

(Витягнути голову вперед і нахилити її вправо, вліво, вперед.)

5 • 8 = 40 – Ось вже літо скоро.

(Витягнути руки вгору і махи вправо, вліво.)

5 • 9 = 45 – Діти залюбки з'їдять

(Почергово підносити до рота праву і ліву руку.)

5 • 10 = 50 – Фрукти, що дарує сад.

(Почергово правою і лівою рукою імітувати зривання фруктів.)

Весело пташки в садочку літають,         

А діти тихенько за парти сідають.

(Сісти за парту.) 

 

6 • 2 = 12 – Діти в школі вчаться.

(Стати рівненько біля парт, руки витягнути вздовж тулуба.)

6 • 3 = 18 – На перерві веселяться.

(Виконати танцювальні рухи.)

6 • 4 = 24 – Хочуть набратися сили

(Руки витягнути вгору і пальчики затиснути в кулаки, поперемінно згинати у ліктях і випрямляти, ніби піднімають гантелі.)

6 • 5 = 30 – Й на урок не запізнитись.

(Руки на поясі, біг на місці.)

6 • 6 = 36 –Учень у школі не гість.

(Поперемінні заперечувальні помахи вказівними пальчиками правої і лівої руки.)

6 • 7 = 42 – Кожен працює сповна.

(Вирівнятися, покласти рівно руку одну на другу перед грудьми.)

6 • 8 = 48 – Вчаться навіть звірі в лісі.

(Приставити кисті до голови і витягнути пальчики вгору, помахати ними.)

6 • 9 = 54 – Учні все зрозуміли

(Змах руками в сторони від середини грудей.)

6• 10 = 60 – Й математику вчать.

(Стати струнко.)

Усі тихенько сідають І працювати починають. 

(Сісти за парту.)

 

7 • 2 = 14 – Зайчики бояться,

(Прикласти тремтячі руки до грудей, підняти плечі вгору.)

7 • 3 = 21 – Бо уже кілька годин тому

(Показати правою рукою "годинник " на зап 'ясті лівої руки.)

7 • 4 = 28 – У густому лісі

(Руки витягнути вгору і розвести від середини в різні сторони.)

7 • 5 = 35 – Хтось зумів їх налякати.

(Прикласти тремтячі руки до грудей, підняти плечі вгору.)

7 • 6 = 42 – Йде обертом голова.

(Колові рухи головою вліво і вправо.) 

7 • 7 = 49 – Вовки виють в нетрях.

(Руки на поясі, голова витягнута вперед вгору.)

7 • 8 = 56 – Вовчик зайчика не з'їсть.

(Руки зігнути над головою, присісти, встати і заперечливо помахати

вказівним пальчиком правої руки.)

7 • 9 = 63 – Зайчик може утекти,

(Руки в боки, біг на місці.)

7 • 10 = 70 – Як не буде пустувати.

(Стати струнко біля парти.)

Усі зайчата втікають, 

А учні тихенько за парти сідають.

(Сісти за парту.)

 

8 • 2=16 – Бджілоньки рояться.

(Крутитися, махаючи руками.)

8 • 3 = 24 – Липу наче обліпили.

(Обхопити почергово якнайдалі лівою рукою праве плече і правою рукою ліве.)

8 • 4 = 32 – Йде робота гуртова.

(Покрутитися, махаючи руками.)

8 • 5 =40 – Заберуть нектар скоро

(Кілька разів присісти і встати.)

8 • 6 = 48 –1 не втомилися зовсім.

(Покрутитися, махаючи руками.)

8 • 7 = 56- Хто із нас медку поїсть,

(Обертаючись, показати рукою на своїх друзів.)

8 • 8 = 64 – Набиратиметься сили.

(Простягнути руки вперед, стиснувши пальчики в кулачки.)

8 • 9 = 72 – 3 медом здоров'я до нас прибува.

(Пальці затиснути в кулачки, руки згинати в ліктях і випрямляти вгору,імітуючи піднімання штанги.)

8 • 10 = 80 – Ну а здоровий дає всьому лад. 

(Розвести руки в боки від середини грудей.)

Бджілки у вулики дружно злітають, Учні тихенько за парти сідають.

(Сісти за парту.)

 

9 • 2=18 – Учні добре вчаться

(Стати струнко, покласти перед грудьми рівно праву руку на ліву.)

9 • 3 = 27 – І табличку знають всі.

(Розвести руки в боки від середини грудей долонями догори.)

9  4 = 36 – А це Незнайкам на злість.

(Стиснути кулачки, потрясти руками.)

9 • 5 = 45 – Вже й вони табличку вчать.

(Руки перед собою на відстані читання книжки.)

9 • 6 = 54 – Всі завдання поробили.

(Розвести руки в боки через верх від середини грудей.)

9 • 7 = 63 – Як Знайко, роби й ти.

(Повертаючись, показати рукою на своїх друзів.)

9 • 8 = 72 – І не болітиме голова,

(Обхопивши голову руками, нахиляти вліво і вправо.)

9 • 9 = 81 – І не сидітимеш кілька годин,

(Показати правою рукою "годинник " на зап 'ясті лівої руки.)

9 • 10 = 90 – А все вийде легко й просто.

(Витягнути вперед долонями догори поперемінно праву і ліву руку від середини грудей.)

Всю табличку знаємо,

Роботу починаємо. 

(Сісти за парту.)

Фізкультхвилинки на уроках української мови:

1. Встаньте, діти, посміхніться, 

Землі нашій уклоніться 

За щасливий день вчорашній. 

Всі до сонця потягніться,  

Вліво, вправо нахиліться, 

Веретенцем покрутіться. 

Раз присядьте, два присядьте 

І за парти тихо сядьте. 

 

2. Хто ж там, хто вже так втомився, 

   І наліво нахилився? 

   Треба дружно всім нам встати  (вийти із-за парт) 

   Фізкультпаузу почати  

 

3.  Трава низенька-низенька, ( Всі присіли)  

Дерева високі-високі.(Піднімають руки вгору)  

Вітер дерева колише-гойдає(Обертаються) 

То вліво, то вправо нахиляє (Нахил вправо, вліво)  

То вгору, то назад, (Потягуються вгору, назад)  

То вниз нагинає. (Нагинаються вперед)  

Птахи летять – відлітають, (Махають руками)  

А учні тихенько за парти сідають.(Всі сідають).

  

4. Раз – підняти руки вгору,  

Два –нагнутися додолу,

Не згинайте, діти, ноги,  

Як торкаєтесь підлоги,

Три, чотири – прямо стати,  

Будем знову працювати. 

 

5. Раз –присіли, два – встали,  

Хай мужніє наше тіло.

Хто втомився присідати,  

Може вже відпочивати.

Руки в боки, руки так,

Руки вгору, як вітряк.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Ключарьова Олена Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Слинько Ніна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Дмитренко Юлія Олександрівна
    Дякую. Цікаві і веселі фізкультхвилинки.
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 вересня 2021
Переглядів
92807
Оцінка розробки
4.8 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку