Календарно-тематичне планування
з алгебри для 7-А,Б класу
на ІІ семестри (на 2022/2023 н.р.)
Складено до підручника: А.Г.Мерзляк. Алгебра : підруч. для 7-го кл. загальноосвіт. навч. закл. /А.Г.Мерзляк. – Харків : Гімназія, 2020 згідно з навчальною програмою, затвердженою наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
№ п/п |
Тема уроку |
|
|
Дата |
Примітки |
||
|
|||
ІІ семестр( 57 год, 3 год на тиждень) |
|||
Тема 2( 12 год) |
|||
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів пояснює:
формулює:
записує і обґрунтовує:
розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення твердженьзаписує і обґрунтовує:
розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення твердженьКлючові компетентності (компоненти) Спілкування державною мовою: Уміння: грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; поповнювати свій словниковий запас. Основні компетентності у природничих науках і технологіях: Уміння: розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі і які можна розв’язати засобами математики; будувати та досліджувати математичні моделі природних явищ і процесів. Інформаційно-цифрова компетентність: Уміння: структурувати дані; діяти за алгоритмом та складати алгоритми; визначати достатність даних для розв’язання задачі; використовувати різні знакові системи; знаходити інформацію та оцінювати її достовірність; доводити істинність тверджень. Уміння вчитися впродовж життя: Уміння: визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та 11 способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність. Ініціативність і підприємливість: Уміння: визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність; моделювати власну освітню траєкторію, аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності Соціальна і громадянська компетентності: Уміння: висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів; аргументувати та відстоювати свою позицію; ухвалювати аргументовані рішення в життєвих ситуаціях Обізнаність і самовираження у сфері культури: Уміння: здійснювати необхідні розрахунки для встановлення пропорцій, відтворення 13 сфері культури перспективи, створення об’ємно-просторових композицій; унаочнювати математичні моделі, зображати. Екологічна грамотність і здорове життя: Уміння: аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі статистичних даних; враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень. Наскрізні лінії: Екологічна безпека й сталий розвиток Громадянська відповідальність Здоров'я і безпека Підприємливість і фінансова грамотність |
|||
33. |
Повторення вивченого за перший семестр |
10.01/11.01 |
|
34. |
Повторення теми розкладання многочлена на множники за допомогою формул скороченого множення |
13.01/13.01 |
|
35. |
Сума й різниця кубів двох виразів |
13.01/13.01 |
|
36. |
Сума й різниця кубів двох виразів |
17.01/18.01 |
|
37. |
Сума й різниця кубів двох виразів |
20.01/20.01 |
|
38. |
Застосування різних способів розкладання многочлена на множники |
20.01/20.01 |
|
39. |
Застосування різних способів розкладання многочлена на множники |
24.01/25.01 |
|
40. |
Застосування різних способів розкладання многочлена на множники. Самостійна робота |
27.01/27.01 |
|
41. |
Розв'язування рівнянь за допомогою різних способів розкладання на множники |
27.01/27.01 |
|
42. |
Розв'язування рівнянь |
31.01/1.02 |
|
43. |
Розв’язування вправ |
3.02/3.02 |
|
44. |
Контрольна робота «Розкладання многочленів на множники різними способами» |
3.02/3.02 |
|
Тема 3. ФУНКЦІЇ (14 год) |
|||
Очікувані результати: наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції формулює означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність називає та ілюструє на прикладах способи задання функції описує побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду — прямої пропорційності розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі) |
|||
|
|||
45. |
Аналіз контрольної роботи. Функція. |
7.02/8.02 |
|
46. |
Функція. Область визначення та область значень функції. |
10.02/10.02 |
|
47. |
Способи задання функції |
10.02/10.02 |
|
48. |
Способи задання функції |
14.02/15.02 |
|
49. |
Графік функції |
17.02/17.02 |
|
50. |
Графік функції. |
17.02/17.02 |
|
51. |
Лінійна функція, її графік та властивості |
21.02/22.02 |
|
52 |
Лінійна функція, її графік та властивості |
24.02/24.02 |
|
53 |
Лінійна функція, її графік та властивості |
24.02/24.02 |
|
54. |
Розв'язування вправ |
28.02/1.03 |
|
55. |
Розв'язування вправ |
3.03/3.03 |
|
56. |
Розв'язування вправ |
3.03/3.03 |
|
57 |
Підготовка до контрольної роботи |
7.03/8.03 |
|
58. |
Контрольна робота « Функції»
|
10.03/0.03 |
|
|
Тема 4. СИСТЕМИ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ (20год) |
||
|
Очікувані результати: наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними пояснює:
формулює означення: лінійних рівнянь з однією та двома змінними; розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними будує графіки лінійних рівнянь із двома змінними описує способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними характеризує випадки, коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними |
|
|
59. |
Аналіз контрольної роботи. Рівняння |
10.03/10.03 |
|
60. |
Рівняння з двома змінними |
14.03/15.03 |
|
61. |
Рівняння з двома змінними |
17.03/17.03 |
|
62. |
Лінійне рівняння з двома змінними та його графік |
|
|
63 |
Лінійне рівняння з двома змінними та його графік |
|
|
64. |
Лінійне рівняння з двома змінними та його графік |
|
|
65. |
Розв’язування вправ |
|
|
66. |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
67. |
Системи рівнянь із двома змінними. Графічний метод розв’язування систем рівнянь |
|
|
68. |
Системи рівнянь із двома змінними. Графічний метод розв’язування систем рівнянь |
|
|
69. |
Системи рівнянь із двома змінними. Графічний метод розв’язування систем рівнянь. Самостійна робота |
|
|
70. |
Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки . |
|
|
71. |
Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки.Самостійна робота |
|
|
72. |
Розв’язування систем лінійних рівнянь методом додавання |
|
|
73 |
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання. Самостійна робота |
|
|
74. |
Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач. |
|
|
75. |
Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач. |
|
|
76. |
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь |
|
|
77. |
Розв’язування вправ |
|
|
78. |
Контрольна робота «Системи лінійних рівнянь з двома змінними»
|
|
|
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ(11 год) |
|||
79. |
Лінійні рівняння |
|
|
80. |
Одночлени |
|
|
81. |
Многочлени |
|
|
82. |
Формули скороченого множення |
|
|
83. |
Формули скороченого множення |
|
|
84. |
Функція |
|
|
85. |
Побудова графіків функцій |
|
|
86 |
Системи лінійних рівнянь |
|
|
87. |
Розв’язування вправ |
|
|
88. |
Підсумкова контрольна робота |
|
|
89. |
Аналіз підсумкової контрольної роботи |
|
|