Календарно-тематичне планування 8 клас

Про матеріал

Нові програми з іноземних мов впроваджують принцип реалізації чотирьох змістовних ліній у курсі вивчення предмету у всіх класах. Подане планування допоможе вчителю більш ефективно організувати навчальний процес.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування за підручником О.Карпюк   8 клас.I семестр семестр .

Дата

 

Підтема

Змістова лінія

Мовний інвентар

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Домашнє завдання

 

 

 

Лексичний

матеріал

 

Граматичний матеріал

 

Фонетика

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Промисловість та фінансова грамотність

 

 

Introduction

1

 

Тобі сподобалися твої канікули?

 

 

 

 

Go sightseeing,accommodation,to book,a resort

Past Simple

Ї

Впр.1,2 с.13

Впр.1,с.12

Впр.2,с.4

Впр.1,с.14

Впр. 7, с. 7

2

 

Знову в школі

Обговорює участь в шкільних екологічних заходах

 

 

 

Повторення ЛО

Present та Past simple

[Λ]

 

 

Впр. 1а, б, с. 8,

 

Скласти діалог

3

 

Вдосконалення навичок вживання граматичних структур групи Present and Past

 

 

 

 

Повторення ЛО

Граматичні структури Present та Past

[i],[e],[]

Song

Making up sentences

впр. 2, с. 8, впр. 4 аб, с. 10

Впр. 1с, с. 8

Впр. 7, с. 11

 

 

 

 

Unit 1: Family and Friends

4

 

Сім’я та друзі

 

Наводить приклади взаємодії та допомоги друзям

 

Демонструє розуміння цінності праці для сімї та суспільства

Kind,reliable,sociable,helpful,understanding,ambitious,lazy,strict,honest,friendly,fair,complaining,amusing,jealous,overprotective,pessimistic

Прикметни-ки

 

Впр.1,с.19

Interviewing

Впр. 1, с. 18

Впр.3, с.18

Впр. 2, с. 18

5

 

Чи ти хороший друг?

 

 

 

 

Brave,stubborn,thoughtful,selfish,serious,generous,tidy,optimistic,polite

Present Simple

er [ə]

Впр.1,2,с.19-20

Text “A Good friend”

Expressing opinion

Впр.3, с.20

Впр. 1, с. 19

Описа-ти свого найкращого друга

6

 

Друзі та дружба

Пояснює взаємозвязок людини і навколишнього середовища

 

 

 

ЛО теми

Present Simple

Читання голосних у відер.складі

A poem

Впр.1,с.21Впр.2,с.22

Впр.4, с.22,Впр.6,с.23

Впр.7,с.24

Впр. 5, с. 23

7

 

Порівняння

 

Свідчить про необхідність толерантного ставлення до учнів з особливими потребами

 

 

ЛО теми

As…as or not so…as

Читання голосних у закр.складі

Is it good to have many friends?

Answer the questions

Broken senten-ces

Впр. 1, с. 25

Написати 5 речень порівнянь

8

 

 

 

Чи ти справжній друг?

 

 

 

Дотримується толерантності у спілкуванні

 

 

Catch up with,weirdo,pretend,came across,tease,get on with,have a lot in common

Tenses

[w]

Pupils’ answers

Впр.6, с.28, впр.4, с. 28

Впр.1, с.26

Впр.2,с.28

Впр. 5, с. 28

 

 

 

 

9

 

Написання листа другу

 

 

Прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті

 

ЛО теми

Tenses

[t],[d]

Song

Впр. 1, с. 29

Letter sample

Впр. 2, с. 29

Впр. 3, с. 29

10

 

Друзі в школі і дома

 

 

 

 

 

Past continuous

[g]

 

 

Роздатковий матер.

 

Нап.10речень про друж.

11

 

 

 

 

 

 

 

 

Oo[u],[u:]

 

Впр.1,с.46

 

Грам. Галицинский

Грам. Галицинский

12

 

Значення дружби

 

 

 

 

ЛО теми

Future Simple and Present Continuous

Ea[i]

My best friend

Впр.5,с.48, впр. 3, с. 47

Впр.4,с.47

Впр.2,с.46

Впр. 6, с. 49

 

13

 

Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

Ee[i]

 

 

 

 

Повт.матер

Unit 2: Healthy lifestyle

14

 

Здоровий спосіб життя

 

 

Демонструвати розуміння впливу шкідливих звичок на своє здоровя

Розуміє цінність здоровя для матеріального благополуччя людини

Rapid,solve,nightmare,breathe,stage,previous,to relax,aneyelid

Tenses

Ar[a:]

Впр. 2, с. 30

Впр.1, с.30,Впр.5,с.32

Впр.2,с30

Впр.7,с.32

Впр. 4, с. 31

15

 

Здорові звички

 

 

Демонструвати розуміння впливу шкідливих звичок на своє здоровя

 

A flavor,to depend on,fizzy,to be at risk,to take one’s time

Conditional

Or[o]

Впр. 4б, с. 35

Впр.1,с.33Впр.2,с.34 Впр.4,с.35Впр.5,с.35

Впр.3,с34

Впр. 6, с. 36

Впр. 7, с. 36

16

 

Бути здоровим важливо

 

 

 

Демонструвати розуміння режиму дня на здоровя

 

ЛО теми

 

Future Tenses

 

Ck[k]

Why is exercising wise?

What does being healthy mean to you? Впр. 2, с. 37

Впр. 1, с. 37

Впр.3,4 с.38

 

 

Впр. 7, с. 39

17

 

Що робити,щоб бути здоровим.

 

 

 

 

indoor, outdoor

 

C[s],[k]

Poem

 

 

Впр.,4 с.38

 

 

18

 

Який ти? Вдосконалення навичок усного мовлення,аудіювання й читання

 

 

 

 

ЛО теми

Tenses

 

Впр. 2б, с. 41

Впр.1, с.39, Впр.2а,      с. 41

Впр.1,с.39 Впр.2, с.41

Впр.4,с.

42

Впр. 3, с. 41

19

 

Ми повинні піклуватися про наше здоров’я.

Активізація лексики

Розуміє вплив екології на здоровєя людини

 

 

 

Vocabulary box p. 43

Tenses

Er[:]

Video

Впр.7 а)с.44, впр. 9, с. 45

Впр.6,с.43

Впр.7б)с.44

Впр. 8, с. 44

20

 

Написання електронних листів.

 

Наводить приклади свого внеску в життя громади

Формулює правила безпеки онлайн спілкування

 

ЛО теми

Tenses

 

Song

Compo-nents of healthy lifestyle

Впр. 1, с. 45

Впр. 2, с. 45

Впр. 3, с. 45

21

 

Спорт і здоров’я.

Наводить приклади внеску спорту у сталий розвиток

Визначає свої власні спортивні вподобання та потреби

Переконує в необхідності дотримано особистої гігієни під час занять спортом

 

 

 

Ir[:]

 

Впр.8,с.50

Впр.7,с.49, Впр.9, с.51,

Гр.. Галицинский

Впр.9, с.51,

22

 

У тебе здоровий спосіб життя?

 

 

 

 

ЛО теми

Giving advice

Ch[tʃ]

Poem

Впр.11,с.52

Впр.10с.51

Впр.12,с.53

Впр. 13, с. 53

23

 

Домашнє читання

 

 

 

 

Devoted,generous,greedy,hard-working,to devote,to bother,lonely

Tenses

 

 

Впр.3,с.56Впр.4,с.56Впр.5-8с.57

Впр.1,с.54, Впр.4,с.56

Впр. 2, с. 56

Впр. 7, с. 57

24

 

Повторення матеріалу

 

 

 

 

 

РЗ

25

 

Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

Повтор.матеріалу

Unit 3: What’s your school like?

26

 

Який вигляд має твоя школа?

Обговорює участь в шкільних екологічних заходах

Пропонує варіанти участі у шкільному житті

 

 

A university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up

Tenses

Sh[ʃ]

Впр.2, с.62

Впр.1,с.62

Впр.4,с.63

Впр.3,с.63

Впр. 5, с. 63

27

 

Може завтра піде дощ

 

 

 

 

ЛО теми

Should may/might

 

Dialogues

Впр. 2, с. 65

Впр.6,с.66, впр. 1, с. 64

Впр.4-5,с.66

Впр. 3, с. 65

28

 

Школи у Великій Британії

 

 

 

 

An education,a technology,national,primary,secondary

 

 

British schools

Впр.1а)с.68

Впр.1б)с.68

Впр.2,с.70

Впр. 5, с. 71

29

 

Школи у Великій Британії

 

Пропонує варіанти участі у житті класу

 

 

typical, to take an exam

 

X[ks]

 

Впр.3-4,с.70

 

 

Розпов. Про школи в ВБ

30

 

Обладнання моєї школи. Вдосконалення навичок усного мовлення й читання

 

 

Обговорює значення виконання правил поведінки для здоровя

 

An equipment,a facility,a workshop,be well-equippead

Tenses

U[u],[Λ]

Dan’s opinion about his school

Впр.5,с.71Впр.1,с.73Впр.3,с.75

Впр.6,с.71Впр.1,с.73

Впр.8,с.73 Впр.2,с.77

Впр. 7, с. 73

31

 

Моє шкільне життя.

Вдосконалення навичок читання, письма

 

 

 

 

Arts and Crafts Room,Assembly Hall,Canteen,Gymnasium,Laboratory,Computer Room, Library, Workshop

 

 

Song

Впр.4-5,с.75 Впр.7,с.77

Впр.6,с.76

Впр.4,с75 Впр.1,с.

77

Впр.8,с.

78

Впр. 7б, с. 77

32

 

Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Unit 4 Are You a Good Team?

34

 

Наші вчителі. Вдосконалення навичок читання, аудіювання

 

 

 

 

A headmaster,an IT teacher,a psychologist,a janitor,a librarian

 

Th[Θ]

My favorite teacher

Впр.2,с.81Впр.3а)с.81 Впр.6а)с.84

Впр.3б)с.81

Впр.6 б)с.84

Впр. 5, с. 83

35

 

Чи щаслива ти людина?

 

 

 

 

ЛО теми

Past Continuous

 

Pupils’ answers

Впр. 3, с. 85

Впр. 1, с. 84

Впр.2,с.

Впр. 5, с. 86

36

 

Люди.які мене підтримують

 

Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним

 

 

ЛО . що описують людей

 

G[d]

Монолог.

 

 

85Впр.4,с.86

Розповідь

37

 

Я і суспільство

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

 

 

responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm

Present perfect

Y[i],[ai]

Впр. 1, с. 87

 

 

Гр.. Галицинский

РЗ

38

 

Що я можу зробити для інших?

 

 

 

 

responsible,

Present perfect

Qu[kw]

 

 

Впр.1а)с.87

Гр.. Галицинский

РЗ

39

 

Це змушує мене почуватися краще

Вдосконалення навичок читання, письма й усного мовлення

 

Птанує траєкторію власного життя

 

 

ЛО теми

Tenses

 

Впр.5-6, с.89 Впр.2,с.88

Впр.1б)с.88 Впр.9,с.90

Впр.8, с.90

Впр.3,с.88

Впр.7,с.89

40

 

Ти щасливий в школі?

Вдосконалення навичок читання, письма й аудіювання

 

 

 

 

ЛО теми

Past Simple or Past Continuous

Ng[ɧ]

Впр.4,с.94

Впр.2,с.92Впр.7,с.95Впр.8,с.96

Впр.1,с. 91 Впр.5,с.94Впр.9,с.97

Впр.2,

с.97

Впр.3, с.93

41

 

Моє навчання у школі

 

 

 

 

ЛО теми

Past Continuous

Should,  must,  have to

 

Song

Впр.5с)с.102

Впр.3,с.98, Впр.5, с.100

Впр.2,

с.98 Впр.4,

с.100

Впр. 9, с. 105

42

 

Тематичне оцінювання

43

 

Контроль аудіювання

Повторити лексику

 

44

 

Контроль читання

Повороти правила

45

 

Контроль письма

Повторити мовленнєві зразки

 

46

 

Контроль говоріння

Написати план зимо-вих канікул

47

 

Повторення та систематизація

48

 

Повторення та систематизація

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Негода Олена Віталіївна
    Цей матеріал вкрадений у мене, опублікований на цьому порталі 2017-09-15 25:41сертифікат58892 Негода Олена Віталіївна. Прошу вилучити плагіат
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дмітріва Поліна Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
27 липня 2018
Переглядів
1357
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку