1 семестр
№ з\п |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||||||||||||||||||||
Тема1 сімя та друзі. Змістова лінія: Громадянська відповідальність. |
||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Повторення.Бесіда про літні канікули. |
с.4 |
|
Впр.2 с.4 |
Впр 3 с.6 |
|
|
Вр 4 с.6 |
|||||||||||||||
2 |
|
Повторення структур Present i Past Simple. |
|
Present i Past Simple. |
Впр 6 с.7 |
|
|
Впр.6 с.11 |
Впр 7 с.7 |
|||||||||||||||
3 |
|
Мої літні канікули. Розповідь про літні канікули. |
|
|
|
Впр1 с.12 |
|
|
Впр 2 с.12 |
|||||||||||||||
4 |
|
Особиста інформація. Надання особистої інформації в письмовій формі. |
С.18 |
|
|
|
|
Впр3 с.14 |
Впр 1 с.14 |
|||||||||||||||
5 |
|
Риси характеру.Введення нової лексики. Формування лексичних навичок. |
|
|
Впр.1 с.18 |
Впр2 с.18 |
|
Впр3 с.18 |
Впр4 с.19 |
|||||||||||||||
6 |
|
Найкращий друг. Розвиток навичок читання. |
|
|
Впр4 с.22 |
|
Впр 4 с.22 |
|
Впр5 с.23 |
|||||||||||||||
7 |
|
Телефонна розмова про найкращого друга. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
|
Впр 6 с.23 |
|
|
Впр6 с49 |
|||||||||||||||
8 |
|
Структура as…as. Розвиток граматичних навичок. |
С.27 |
As…as |
|
|
Впр 1 с.26 |
Впр1 с.25 Впр2 с46 |
Впр 2.3 с.28 |
|||||||||||||||
9 |
|
Написання листа. Розвиток навичок письма.
|
|
|
|
Впр2 с.29 |
Впр 1 с.29 |
|
Впр 3 с.29 |
|||||||||||||||
10 |
|
Підсумковий урок по темі «Школа» |
ТО№1 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Тема 2. Життя підлітків. Змістова лінія: Громадянська відповідальність. |
||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Здоровий спосіб життя. Формування лексичних навичок. |
С.31 |
|
Впр2 с.30 |
Впр1 с.30 |
Впр2 с.30 |
Впр3 с.31 |
Впр4 с.31 |
|||||||||||||||
12 |
|
Здорове харчування. Future Simple. Формування лексичних та граматичних навичок. |
|
Future Simple. |
|
Впр 1 с33 |
|
Впр 5 с32 |
Впр6 с32 |
|||||||||||||||
13 |
|
Радіо передача про життя підлітків. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
Впр2 с41 |
Впр3 с41 |
|
Впр 4 с42 |
Впр6 с38 |
|||||||||||||||
14 |
|
Дитячий табір у Ірландії. Розвиток навичок читання. |
С,43 |
|
|
Впр7 с44 |
Впр 6 с43 |
|
Впр 9 с 45 |
|||||||||||||||
15 |
|
Email про вільний час. Розвиток навичок письма. |
|
|
|
|
Впр1 с45 |
|
Написати імейл. |
|||||||||||||||
16 |
|
Плани на майбутнє мого друга. Розвиток мовленнєвих навичок. |
|
|
|
Впр 5 с48 |
|
|
Впр 6 с.49 |
|||||||||||||||
17 |
|
Сон та його важливість для підлітків. Розвиток читання та мовленнєвих навичок |
|
|
|
|
Впр 7 с.49 |
|
Впр8 с.50 |
|||||||||||||||
18 |
|
Їжа і здоровя. Розвиток діалогічного мовлення. |
|
|
Впр 9 с.51 |
|
|
|
Впр 11 с52 |
|||||||||||||||
19 |
|
Урок домашнього читання |
|
|
Впр1 с.54 |
|
Впр1 с.54 Впр2 с.55 |
|
Впр 7 с.57 |
|||||||||||||||
20 |
|
Повторення і систематизація |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
21 |
|
Підсумковий урок по темі «»Життя підлітків. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Тема 3. Школа. Змістова лінія: Підприємливість та фінансова грамотність.
|
|
|
|
|
|
Ex.1,2-pp.42-43 |
Ex.3,4-p.43 |
Ex.1,2-p.34 |
||||||||||||||||
22 |
|
Школа. Формування лексичних навичок. |
С63 |
|
Впр1 с62 |
Впр 2 с62 |
Впр 4 с.63 |
|
Впр 5 с.63 |
|||||||||||||||
23 |
|
Модальні дієслова should/ shouldn’t/may /might. Формування лексичних та граматичних навичок. |
|
should/ shouldn’t/may /might. |
|
Впр1 с.64 |
Впр 2 с65 |
Впр3 с.65 |
Впр 4 с66 |
|||||||||||||||
24 |
|
Виконання вправ з граматики. Модальні дієслова. |
|
should/ shouldn’t/may /might. |
|
|
|
Впр 5 с66 |
Впр 7 с67 |
|||||||||||||||
25 |
|
Школи у Британії. Читання тексту « Schools in Britain». Розвиток навичок читання. |
С68 |
|
|
Впр 1 с68 |
Впр1 с68 |
|
Впр 2 с70 |
|||||||||||||||
26 |
|
Моя школа. Розвиток навичок говоріння. |
|
|
|
Впр4 с70 |
Впр 6 с71 |
|
Впр 7 с73 |
|||||||||||||||
27 |
|
Листи школярів про їхні школи. Розвиток навичок читання та говоріння. |
С74 |
|
|
Впр2 с74 |
Впр1 с73 |
|
Написати лист. |
|||||||||||||||
28 |
|
Думки школярів про їхні уроки. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
|
|
|
Впр 6 с76 |
|
|
Впр 1 с77 |
|||||||||||||||
29 |
|
Систематизація та узагальнення знань та навичок. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
30 |
|
Урок домашнього читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
31 |
|
Підсумковий урок по темі «Школа »
|
ТО№3
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Тема 4. Шкільне життя. Змістова лінія: громадянська відповідальність.
|
||||||||||||||||||||||||
32 |
|
Шкільне життя. Формування лексичних навичок. |
С79 |
|
|
|
Впр 3 с80 Впр 3 с81 |
Впр 23 с79 |
Впр4 с80 |
|||||||||||||||
33 |
|
Шкільні працівники. Розвиток навичок читання. |
|
|
|
Впр2 с81 |
|
|
Впр4 с83 |
|||||||||||||||
34 |
|
Структура Past Continuous. Формування лексичних та граматичних навичок. |
|
Past Continuous. |
|
|
Впр 4 с86 |
Впр 2 с85 |
Впр 5 с86 |
|||||||||||||||
35 |
|
Чи легко бути вчителем? Розвиток навичок аудіювання |
|
|
Впр 4 с94 Впр 3 с88 |
|
Впр 1 с87 |
|
Впр 6 с95 |
|||||||||||||||
36 |
|
Різні думки про школу. Робота в групах. |
|
|
|
Впр 8 с98 |
Впро 9 с96 |
|
Впр 1 с97 |
|||||||||||||||
37 |
|
Шкільні правила у Британії. Розвиток навичок читання. |
|
|
|
|
Впр3 с98 |
|
Впр 2 с98 |
|||||||||||||||
38 |
|
Школа у моєму житті. Розвиток навичок говоріння. |
|
|
|
|
Впр 6 с102 |
|
Впр 8 с104 |
|||||||||||||||
39 |
|
Урок домашнього читання. Розвиток навичок читання. |
С107 |
|
Впр 1 с106 |
Впр 2 с108 |
Впр 1 с106 |
|
Впр 3 с109 |
|||||||||||||||
40 |
|
Систематизація та узагальнення мовленнєвих знань та навичок. |
|
|
|
Впр 2 с92 |
|
|
|
|||||||||||||||
41 |
|
Підсумковий урок з теми « Шкільне життя. »
|
ТО№4 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|||||||||
42 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Завдання вчителя |
Повторити слова. |
43 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
Завдання вчителя |
|
|
Повторити слова. |
44 |
|
Контроль читання |
|
|
Завдання вчителя |
|
|
|
Підготувати усні повідомлення. |
45 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Завдання вчителя |
|
Повторити граматичні правила. |
46 |
|
Аналіз контрольних робіт. |
|
|
Завдання вчителя |
|
|
Завдання вчителя |
Скласти 10 речень. |
47 |
|
Повторення. |
|
|
Завдання вчителя |
|
|
Завдання вчителя |
Повторити слова. |
48 |
|
Підведення підсумків за 1 семестр. |
|
|
|
|
|
|
|