І семестр
Тема 1. Програмне забезпечення та інформаційна безпека
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп'ютерному класі. Класифікація програмного забезпечення. Операційні системи, їхні різновиди. Драйвери.
Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи.
Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення. Практична робота 1. Інсталяція та деінсталяція програмного забезпечення
Повторення теми «Кодування даних» за 8 клас. Стиснення та архівування даних. Види стиснення даних. Архіватори. Типи архівних файлів. Операції над архівами. Практична робота 2. Архівування та розархівування даних
Інформаційна безпека. Шкідливе програмне забезпечення та боротьба з ним. Антивірусні та антишпигунські програми, налаштування їхніх основних параметрів.
Основні дії для захисту персональних комп'ютерів від шкідливого програмного забезпечення. Основи захисту даних у комп'ютерних системах. Практична робота 3 . Налаштування параметрів браузера та антивірусної програми
Резервне копіювання даних.
Підсумковий урок із теми «Програмне забезпечення та інформаційна безпека» (тести+практичне)
Тема 2. 3D-графіка
Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою.
Принципи тривимірної навігації. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, групування об'єктів.
Додавання тривимірних примітивів. Вирівнювання, обертання, копіювання та клонування об'єктів. Екструдування форми об'єкта.
Практична робота 4. Додавання тривимірних примітивів. Редагування форми об'єктів (переміщення, масштабування, групування, вирівнювання, обертання, копіювання, клонування та екструдування форми об'єктів)
Вершини, ребра, грані. Графічні текстури.
Текстові об'єкти та їх редагування. Рендеринг тривимірної сцени.
Практична робота 5. Побудова тривимірних об'єктів з використанням графічних текстур, текстових частин та їх рендеринг.
Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації.
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
І семестр |
|||
Тема 1. Програмне забезпечення та інформаційна безпека |
|||
|
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Класифікація програмного забезпечення. Операційні системи, їхні різновиди. Драйвери. |
|
|
|
Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи. |
|
|
|
Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення. Практична робота 1. Інсталяція та деінсталяція програмного забезпечення |
|
|
|
Повторення теми «Кодування даних» за 8 клас. Стиснення та архівування даних. Види стиснення даних. Архіватори. Типи архівних файлів. Операції над архівами. Практична робота 2. Архівування та розархівування даних |
|
|
|
Інформаційна безпека. Шкідливе програмне забезпечення та боротьба з ним. Антивірусні та антишпигунські програми, налаштування їхніх основних параметрів. |
|
|
|
Основні дії для захисту персональних комп’ютерів від шкідливого програмного забезпечення. Основи захисту даних у комп’ютерних системах. Практична робота 3 . Налаштування параметрів браузера та антивірусної програми |
|
|
|
Резервне копіювання даних. |
|
|
|
Підсумковий урок із теми «Програмне забезпечення та інформаційна безпека» (тести+практичне) |
|
Тема 2. 3D-графіка |
|||
|
|
Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою. |
|
|
|
Принципи тривимірної навігації. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, групування об’єктів. |
|
|
|
Додавання тривимірних примітивів. Вирівнювання, обертання, копіювання та клонування об’єктів. Екструдування форми об’єкта. |
|
|
|
Практична робота 4. Додавання тривимірних примітивів. Редагування форми об’єктів (переміщення, масштабування, групування, вирівнювання, обертання, копіювання, клонування та екструдування форми об’єктів) |
|
|
|
Вершини, ребра, грані. Графічні текстури. |
|
|
|
Текстові об’єкти та їх редагування. Рендеринг тривимірної сцени. |
|
|
|
Практична робота 5. Побудова тривимірних об’єктів з використанням графічних текстур, текстових частин та їх рендеринг. |
|
|
|
Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації. |
|
|
|
Поняття про 3D-друк Практична робота 6. Створення анімованої тривимірної моделі. |
|
|
|
Підсумковий урок із теми «3D-графіка» (проект) |
|
Тема 3. Опрацювання табличних даних |
|||
|
|
Електронна таблиця, як засіб подання відомостей про однотипні об’єкти. Абсолютні та мішані посилання. |
|
|
|
Практична робота 7. Абсолютні та мішані посилання. |
|
|
|
Логічні функції |
|
|
|
Практична робота 8. Використання логічних функцій для вирішення поставлених задач. |
|
|
|
Математичні та статистичні функції |
|
|
|
Текстові функції табличного редактора. Практична робота 9. Використання логічних, математичних та статистичних функцій під час вирішення поставленої задачі. |
|
|
|
Упорядкування даних. Умовне форматування. |
|
|
|
Прості та розширені фільтри. Обчислення підсумків |
|
|
|
Практична робота 10. Упорядкування даних. Умовне форматування. Прості та розширені фільтри. Обчислення підсумків |
|
|
|
Зображення рядів даних. Інтерпретування даних у вигляді діаграм. |
|
|
|
Вибір типу та побудова діаграм |
|
|
|
Розв’язування задач із фізики, хімії, математики та інших дисциплін засобами табличного процесора з використанням інтерпретації даних у вигляді діаграм. |
|
|
|
Практична робота 11. Розв’язування задач із фізики, хімії, математики та інших дисциплін засобами табличного процесора з використанням інтерпретації даних у вигляді діаграм. |
|
|
|
Експорт та імпорт електронних таблиць. Підсумковий урок із теми «Опрацювання табличних даних» (тести) |
|
ІІ семестр |
|||
Тема 4. Бази даних. Системи керування базами даних |
|||
|
|
Поняття та призначення баз даних |
|
|
|
Бази даних в інформаційних системах |
|
|
|
Поняття систем керування базами даних, їх призначення. |
|
|
|
Поняття таблиці, поля, запису, ключа таблиці |
|
|
|
Створення та введення структури таблиць. Типи даних |
|
|
|
Додавання, видалення, редагування даних у базі |
|
|
|
Практична робота 13. Створення структури таблиці бази даних та додавання даних до неї |
|
|
|
Фільтрація та сортування даних у таблицях. |
|
|
|
Практична робота 14. Фільтрація та сортування даних у таблицях бази даних |
|
|
|
Загальні відомості про запити. Автоматизоване створення запитів у базі даних |
|
|
|
Практична робота 15. Додавання, видалення, редагування даних у базі. Фільтрація та сортування даних у таблицях. Автоматизоване створення запитів у базі даних |
|
|
|
Підсумковий урок із теми « Бази даних. Системи керування базами даних» (тести) |
|
Тема 5. Алгоритми та програми (Мова програмування Pascal в середовищі Lazarus) |
|||
|
|
Повторення знань з теми «Алгоритми та програми» |
|
|
|
Повторення знань з теми «Алгоритми та програми» |
|
|
|
Поняття одновимірного масиву |
|
|
|
Елемент керування. Багаторядкове текстове поле. |
|
|
|
Типові алгоритми опрацювання даних в одновимірному масиві (списку). |
|
|
|
Відображення даних у табличній формі. Способи заповнення масиву (списку) значеннями. Введення й виведення значень елементів масиву. |
|
|
|
Обчислення суми значень і кількості елементів табличної величини. |
|
|
|
Практична робота 16. Знаходження сум і кількості значень елементів табличних величин за заданими умовами. |
|
|
|
Алгоритм знаходження елементів, що задовольняють задані умови. |
|
|
|
Пошук у масиві за певними критеріями. Найбільший і найменший елементи табличної величини. |
|
|
|
Практична робота 17. Пошук значень у табличній величині. |
|
|
|
Зміна порядку елементів масиву (списку) |
|
|
|
Алгоритми впорядкування масиву |
|
|
|
Практична робота 18. Впорядкування масиву. |
|
|
|
Поняття складності алгоритмів. Бібліотеки та модулі мови програмування. |
|
|
|
Рішення для окремих частин проєкту у вигляді процедур чи функцій. |
|
|
|
Визначення теми програмного проєкту. Побудова етапів реалізації програмного проєкту. |
|
|
|
Розробка програмного рішення |
|
|
|
Розробка програмного рішення |
|
|
|
Поняття «бета-тест». Збір та аналіз відгуків користувачів програми. |
|
|
|
Підготовка звіту та презентації проєкту. |
|
|
|
Презентація проєкту. Підсумковий урок із теми « Алгоритми та програми» (тести) |
|
|
|
Виконання індивідуальних та групових навчальних проектів |
|
|
|
Виконання індивідуальних та групових навчальних проектів |
|
|
|
Виконання індивідуальних та групових навчальних проектів |
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого за рік. |
|