Календарно-тематичне планування . 9 клас.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови. для 9 класу. І семестр.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування. 9 клас.

І семестр

№п/п

Да-та

Тема

Лек-сичний мате-ріал

Грама-тичний матеріал

Інтегровані змістові лінії

Основні навчально-комунікативні завдання

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість і фінансова грамотність

Гово-ріння

Аудіювання

Чи-тання

Пись-мо

1.

 

Вступ. Мої літні канікули.

(с. 4-5)

 

Повторення видо-часових форм дієслова..

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

 

 

Ex.

p.5

Робота з розда-тковимматеріалом

Ex.1,

p.4

Ex.

p.5

Написати лист «My summer holidays»

2.

 

Люди навколо нас.

(с. 6-7)

Although, injustice, digital, thesenseofhumor

Повторення видо-часових форм дієслова

(PresentTenses).

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет

 

Ex.1,

p.6

Ex.3,

p.7

Ex.2,

p.6

Ex.2,

p.7

Ex.2,

p.6 (переказувати текст).

3.

 

Яка ти особистість?Вдосконачення навичок читання.

(с.8-10)

Outgoing, honest, positive, determi-ned, gorgeous, caring

Повторення видо-

часових форм діє слова.

Наводить приклади  внеску  своєї родини у сталий розвиток.

 

 

 

Ex.5,

p.8

Ex6,

p.9

Ex.6,7,

p.8,9

Ex.8,

p.10

Ex.9а,

p.10

4.

 

Дізнайся більше про себе.

(с.10-12)

 

Повторення часових форм активного стану діє-слова.

 

Пояснює вибір особистих символів.

 

 

 

Ex.9b,

p.10

Ex.11,

p.11

Ex.11,

p.12

Ex.10,

p.11

Виконати завдання на картках

5.

 

Давайте поговоримо.Вдосконалення граматичного матеріалу

(с.13-14)

 

Утворення Герундія

 

Порівнює

безпосереднє спілкування з віртуальним.

 

 

Ex.1,

p.13

Ex.2,

p.13

Ex.1,

p.13

Ex.3,

p.14

Ex.6,

p.14

(доповнити речення).

6.

 

Здоровий спосіб життя

(с.15-19)

Freak, wizard, couch potato

Вживання Герундія

 

Планує траєкторію власного життя.

 

 

 

Ex.2,

p.16

Ex.3,

p.16

Ex.1,

p.15

Ex.4,

p.17

Ex.6,

p.19

7.

 

Мій найкращий друг

(с19-23.)

Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy

Герундій

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.

 

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

Ex.2,

p.20

Ex.1,

p.19

Ex.5,

p.22-23

Ex.4,

p.21

Ex.5c,

p.23 (дати відповіді на питання).

8.

 

Написання автобіографії (с.24-26)

 

 

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

 

 

 

Ex.1,

p.25

Remember box.

Ex.1,

p.224

Ex.2,

p.26

Ex.2,

p.26

9.

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

Формулює правила безпеки онлайн спілкуванн

 

Ex.5,

p.14

Ex.3,

p.16

 

Ex.,

p.

Скласти діалог з теми.

10.

 

Узаг-ня вивченого матеріалу з теми.

 

Герундій

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

 

 

 

 

 

 

 

Підготува-ти р-дь з теми.

11.

 

Друзі.

Урок домашнього читання

 

Повторення часових форм  дієслова.

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

 

 

 

Робота з роздатковимма-теріалом

Робота з текстом

Робота з роздатковимма-теріалом

Повторити граматич-ний матеріал.

12.

 

Течії молодіжної культури.

(с.27-29)

Geek, prep, high-flyer, hang-out, outfit, software, trend, victim, tograb, toirritate, casual, fascinated picky

Повторення часових форм  дієслова.

 

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

 

Критично оцінює вплив деструктивних молодіж-них рухів на життя однолітків.

 

 

Ex.1,

p.27

Ex.3,

p.29

Ex.2,

p.28

Ex.3,

p.29

Написати р-дь про одну з молодіж них культур

13.

 

Захоплення молоді.

(с.30-31)

Picky, ingenious, fashion-conscious, outfit, gadget, pastime

Повт.прав вживання артиклів.

 

 

Ex.4b,

p.30

Ex.4,

p.30

Remember box.

Ex.5а,

p.30

Ex.5b,

p.31

(дати в-ді на пит.)

14.

 

Захоплення молоді.  .

 (с.31-33)

 

Форми герундія

 

 

Remember box.

Remember box.

Remember box.

Ex.1,

p.32

Ex.2,

p.33

15.

 

Молодіжна культура.

(с.34-35)

 

Герундій

 

 

Ex.8,

p.35

Rememberbox.

Remember box.

Ex.3,4,

р. 34

Виконати проектну роботу.

16

+

Узагальнення вивченого матеріалу з теми

 

 

Повт.прав вживання артиклів.

 

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

.

 

 

 

 

 

 

 

17.

 

Урок домашнього читання «Youth culture»

(с.54-57)

 

Belief, conclusion, image, movement, opportunity, unemployment

Повторення видо-часових форм дієслова.

 

 

 

Ex.3,

p.57

Ex.1,

p.54

Ex.1b

p.54

Ex.2,

p.57

Ex.4,

p.57

18.

 

Молодіжний одяг.

(с.35-38)

Hostel, item, leather, message, sportswear,

Повторення видо-часових форм дієслова.

 

 

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

Ex1,

p.35

Ex.2b,

p.36

Ex.2,

p.37

Ex.2c,

p.37

Ex.3,4

p.38

 

19.

 

Модний одяг молоді.

(с.39-41)

Fuss, give in, pick, glittery

Вживання Герундія

 

 

Пояснює вибір одягу залежно від погоди.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.1,

p.39

Ex.5,

p.41

Ex.2b,

p.40

Ex.2,

p.39

Ex.2c,

p.40

Ex.4,

p.41

 

20.

 

Молодіжні клуби.

(с. 42)

 

Повторен-ня видо-часових форм дієслова.

 

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

Ex.1,

p.42

Ex.1,

p.42

Remember box

Ex.2,

p.42

Ex.2,

p.42

 

21.

 

Молодіжні стилі.

 (с.43-46)

 

Герундій

 

 

 

Ex2b.,

p.44

Remember box.

Ex.2,

p.44

Ex.1,

p.43

Ex.4,

p.46

22.

 

Спілкування молоді.

(с.46-50)

 

Герундій

 

 

 

Ex.8,

p.49

Ex.7,

p.48

Ex.6,

p.47

Ex.5,

p.46

 

23.

 

 

 

 

 

 

 

 

+

Молодіжні культури.

 (с.50-53)

 

Герундій

 

 

Співвідно-сить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

 

 

 

Ex.10,

p.52

Ex.11,

p.52

Ex.9b,

p.50

Ex.9,

p.50

Ex.12,

p.53

Уз-ня вивченого матеріалу з теми.

 

Повторення видо-часових форм дієслова.

 

.

 

Ex.13,

p.53

Rememberbox

Rememberbox

Ex.12,

p.53

Підготува-ти проект.

24.

 

Телевізійні стереотипи.Ввдення нової лексики.

 (с.62-63)

Website, chat room, native speaker, education, tool, network, to connect, an excitement,

Relative clause

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

 

Ex,

p.

Ex.1,

p.62

Ex.1b,

p.62

Ex.2,

p.63

Вивчити слова p.63

25.

 

Типи телевізійних програм.

(с.64-66)

 

Повторення видо-часових форм дієслова.

 

Визначає достовірність інформації.

 

 

 

Ex.3,

p.64

Ex,

p.

Ex.5,

p.66

Ex.3,

p.64

Ex.4b,

p.66

26.

 

Типи телевізійних програм.

(с.66-69)

Criteria, a dignity, a reability, to avoid,

Relative clause

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності

 

 

Ex.9,

p.69

Ex.6,

p.66

Ex.6,

p.67

Ex.7b,

p.69

Ex.7a,

p.68

27.

 

Найшвидший спосіб розпов-сюдження новин та інформації

(с.69-71)

 

Дієслово. Active Voice.

 

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

Ex.2,

p.70

Ex.1,

p.69

Ex.2b,

p.70

Ex.3,

p.71

Ex.2a,

p.70

28.

 

Засоби масової інформації.

(с.72-73)

An addict, an expert, a finding, to view, contrary, to conduct

 

 

Визначає достовірність інформації.

 

 

 

Ex.4b,

p.72

Ex.4,

p.72

Rememberbox

Ex.5,

p.72

Виконати завдання на картках

29.

 

Засоби масової інформації. (с73-76.)

 

Означальні підрядні речення

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності

 

 

Ex.2,

p.74

Ex.6,

p.76

Ex.1,

p.73

Ex.2,3

p.75

Ex.5,

p.76

 

30.

 

Спілкування у мережі Інтернет.

(с. 77-79)

Comme-rcial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar

Означальні підрядні речення

 

Визначає достовірність інформації.

 

 

 

Ex.2b,

p.78

Ex.2,

p.78

Ex.2с,

p.79

Ex.1,

p.77

Скласти діалог з теми.

31.

 

Моя улюблена телепередача.

(с.79-81)

 

Означальні підрядні речення

 

Демонструєрозуміння основ медіа-грамотності

 

 

Ex.3b,

p.79

Ex.5b,

p.81

 

Ex.3,

p.80

Ex.4,

p.80

Ex.6,

p.81

32.

 

Уз-ня вмвченого матеріалу з теми

 (с.82)

 

Означа-льні підрядні речення

 

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

Ex.2,

p.72

Ex.,

p.

Ex.,

p.

Ex.1,

p.82

Ex.7,

p.82

33.

 

Робота і професії.

Навички роботи.

(с.83-87)

An aptitude, a career, employment, to affect, to require, ava-ilable,

Relative clause

 

Повідомляє про перспекти-ви свого професійного вибору.

 

 

Ex.1,

p.83

Ex.2,

p.85

Ex.1,

p.83-85

Ex.3,

p.86

Ex.5,

p.86

34.

 

Незвичні професії та незвичні люди. (с.87-90)

 

Займенники

 

.

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

Ex.1,

p.87

Ex.3,

p.88

Ex.6,

p.89

Ex.5,

p.89

Ex.6,

p.87

 

35.

 

Активні підлітки.

(с.90-92)

 

Відносні займенники

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.

 

Ex.3,

p.91

Ex.6,

p.92

Ex.1а,

p.90

Ex.1,

p.90

Ex.7,

p.92

36.

 

Важливі професії.

(с.93-96)

Babysitting, a camping, a volunteer,

Відносні займенники

 

 

 

Ex.2,

p.94

 

Ex.1,

p.93

Ex.5,

p.95

Ex.4,

p.94

Вивчити слова

p.93,95

37.

 

Співбесіда. (с.97-100)

 

Відносні займенники

 

Проектує власну про-фесійну діяльність від-повідно до своїх схиль-ностей і потреб сус-ва.

 

Ex.8,

p.96

Ex.5,

p.99

Ex.1,

p.98

Ex.2,

p.97

Ex.3,

p.99

 

38.

 

Найпоширеніші програми.

(с.100-102)

Owner, funds, license

Відносні займенники

 

 

 

Ex.7,

p.101

Ex.7с,

p.102

Ex.6,

p.100

Ex.5,

p.99

Ex.8,

p.102

39.

 

Світ роботи та професій. (с. 102-104)

Exhausted, skilful, rewarding

Повторен-ня видо-часових форм дієслова

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.

 

 

Ex.9,

p.103

Ex.10,

p.103

Робота з роздатковимма-теріалом

Ex.11,

p.104

Виконати завдання на картках.

40.

 

Уз-ня вивченого матеріалу

 

Повторен-ня видо-часових форм дієслова

 

 

 

Ex.15,

p.107

Ex.12,

p.105

Ex.13,

p.105

Ex.13b,

p.104

Ex.14,

p.107

 

41.

 

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

42.

 

Контроль письма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43.

 

Контроль читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44.

 

Контроль говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46

 

Підсумковий урок

 

 

 

Обговорює шкільні правила.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Peda Maryana
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
13 вересня 2021
Переглядів
5502
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку