Календарно-тематичне планування. 9 клас. |
|||||||||||||
І семестр |
|||||||||||||
№п/п |
Да-та |
Тема |
Лек-сичний мате-ріал |
Грама-тичний матеріал |
Інтегровані змістові лінії |
Основні навчально-комунікативні завдання |
Домашнє завдання |
||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Гово-ріння |
Аудіювання |
Чи-тання |
Пись-мо |
||||||
1. |
|
Вступ. Мої літні канікули. (с. 4-5) |
|
Повторення видо-часових форм дієслова.. |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
Ex. p.5 |
Робота з розда-тковимматеріалом |
Ex.1, p.4 |
Ex. p.5 |
Написати лист «My summer holidays» |
2. |
|
Люди навколо нас. (с. 6-7) |
Although, injustice, digital, thesenseofhumor |
Повторення видо-часових форм дієслова (PresentTenses). |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет |
|
Ex.1, p.6 |
Ex.3, p.7 |
Ex.2, p.6 |
Ex.2, p.7 |
Ex.2, p.6 (переказувати текст). |
3. |
|
Яка ти особистість?Вдосконачення навичок читання. (с.8-10) |
Outgoing, honest, positive, determi-ned, gorgeous, caring |
Повторення видо- часових форм діє слова. |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
|
|
|
Ex.5, p.8 |
Ex6, p.9 |
Ex.6,7, p.8,9 |
Ex.8, p.10 |
Ex.9а, p.10 |
4. |
|
Дізнайся більше про себе. (с.10-12) |
|
Повторення часових форм активного стану діє-слова. |
|
Пояснює вибір особистих символів.
|
|
|
Ex.9b, p.10 |
Ex.11, p.11 |
Ex.11, p.12 |
Ex.10, p.11 |
Виконати завдання на картках |
5. |
|
Давайте поговоримо.Вдосконалення граматичного матеріалу (с.13-14) |
|
Утворення Герундія |
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
|
|
Ex.1, p.13 |
Ex.2, p.13 |
Ex.1, p.13 |
Ex.3, p.14 |
Ex.6, p.14 (доповнити речення). |
6. |
|
Здоровий спосіб життя (с.15-19) |
Freak, wizard, couch potato |
Вживання Герундія |
|
Планує траєкторію власного життя.
|
|
|
Ex.2, p.16 |
Ex.3, p.16 |
Ex.1, p.15 |
Ex.4, p.17 |
Ex.6, p.19 |
7. |
|
Мій найкращий друг (с19-23.) |
Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy |
Герундій |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
Ex.2, p.20 |
Ex.1, p.19 |
Ex.5, p.22-23 |
Ex.4, p.21 |
Ex.5c, p.23 (дати відповіді на питання). |
8. |
|
Написання автобіографії (с.24-26) |
|
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
|
|
|
Ex.1, p.25 |
Remember box. |
Ex.1, p.224 |
Ex.2, p.26 |
Ex.2, p.26 |
9. |
|
Повторення вивченого матеріалу.
|
|
|
|
|
Формулює правила безпеки онлайн спілкуванн |
|
Ex.5, p.14 |
Ex.3, p.16 |
|
Ex., p. |
Скласти діалог з теми. |
10. |
|
Узаг-ня вивченого матеріалу з теми. |
|
Герундій |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
|
|
|
|
|
|
|
Підготува-ти р-дь з теми. |
11. |
|
Друзі. Урок домашнього читання |
|
Повторення часових форм дієслова. |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
|
Робота з роздатковимма-теріалом |
Робота з текстом |
Робота з роздатковимма-теріалом |
Повторити граматич-ний матеріал. |
12. |
|
Течії молодіжної культури. (с.27-29) |
Geek, prep, high-flyer, hang-out, outfit, software, trend, victim, tograb, toirritate, casual, fascinated picky |
Повторення часових форм дієслова. |
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.
|
Критично оцінює вплив деструктивних молодіж-них рухів на життя однолітків.
|
|
Ex.1, p.27 |
Ex.3, p.29 |
Ex.2, p.28 |
Ex.3, p.29 |
Написати р-дь про одну з молодіж них культур |
13. |
|
Захоплення молоді. (с.30-31) |
Picky, ingenious, fashion-conscious, outfit, gadget, pastime |
Повт.прав вживання артиклів. |
|
|
Ex.4b, p.30 |
Ex.4, p.30 |
Remember box. |
Ex.5а, p.30 |
Ex.5b, p.31 (дати в-ді на пит.) |
||
14. |
|
Захоплення молоді. . (с.31-33) |
|
Форми герундія |
|
|
Remember box. |
Remember box. |
Remember box. |
Ex.1, p.32 |
Ex.2, p.33 |
||
15. |
|
Молодіжна культура. (с.34-35) |
|
Герундій |
|
|
Ex.8, p.35 |
Rememberbox. |
Remember box. |
Ex.3,4, р. 34 |
Виконати проектну роботу. |
||
16 |
+ |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми
|
|
Повт.прав вживання артиклів. |
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. . |
|
|
|
|
|
|
|
17. |
|
Урок домашнього читання «Youth culture» (с.54-57)
|
Belief, conclusion, image, movement, opportunity, unemployment |
Повторення видо-часових форм дієслова. |
|
|
|
Ex.3, p.57 |
Ex.1, p.54 |
Ex.1b p.54 |
Ex.2, p.57 |
Ex.4, p.57 |
|
18. |
|
Молодіжний одяг. (с.35-38) |
Hostel, item, leather, message, sportswear, |
Повторення видо-часових форм дієслова. |
|
|
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету. |
Ex1, p.35 |
Ex.2b, p.36 |
Ex.2, p.37 |
Ex.2c, p.37 |
Ex.3,4 p.38
|
19. |
|
Модний одяг молоді. (с.39-41) |
Fuss, give in, pick, glittery |
Вживання Герундія |
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди.
|
|
Ex.1, p.39 Ex.5, p.41 |
Ex.2b, p.40 |
Ex.2, p.39 |
Ex.2c, p.40 |
Ex.4, p.41
|
20. |
|
Молодіжні клуби. (с. 42) |
|
Повторен-ня видо-часових форм дієслова. |
|
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету. |
Ex.1, p.42 |
Ex.1, p.42 |
Remember box |
Ex.2, p.42 |
Ex.2, p.42 |
|
21. |
|
Молодіжні стилі. (с.43-46) |
|
Герундій |
|
|
|
Ex2b., p.44 |
Remember box. |
Ex.2, p.44 |
Ex.1, p.43 |
Ex.4, p.46 |
|
22. |
|
Спілкування молоді. (с.46-50) |
|
Герундій |
|
|
|
Ex.8, p.49 |
Ex.7, p.48 |
Ex.6, p.47 |
Ex.5, p.46 |
|
|
23.
|
+ |
Молодіжні культури. (с.50-53) |
|
Герундій |
|
|
Співвідно-сить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
Ex.10, p.52 |
Ex.11, p.52 |
Ex.9b, p.50 |
Ex.9, p.50 |
Ex.12, p.53 |
|
Уз-ня вивченого матеріалу з теми. |
|
Повторення видо-часових форм дієслова. |
|
. |
|
Ex.13, p.53 |
Rememberbox |
Rememberbox |
Ex.12, p.53 |
Підготува-ти проект. |
|||
24. |
|
Телевізійні стереотипи.Ввдення нової лексики. (с.62-63) |
Website, chat room, native speaker, education, tool, network, to connect, an excitement, |
Relative clause |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.
|
|
Ex, p. |
Ex.1, p.62 |
Ex.1b, p.62 |
Ex.2, p.63 |
Вивчити слова p.63 |
25. |
|
Типи телевізійних програм. (с.64-66) |
|
Повторення видо-часових форм дієслова. |
|
Визначає достовірність інформації.
|
|
|
Ex.3, p.64 |
Ex, p. |
Ex.5, p.66 |
Ex.3, p.64 |
Ex.4b, p.66 |
26. |
|
Типи телевізійних програм. (с.66-69) |
Criteria, a dignity, a reability, to avoid, |
Relative clause |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності |
|
|
Ex.9, p.69 |
Ex.6, p.66 |
Ex.6, p.67 |
Ex.7b, p.69 |
Ex.7a, p.68 |
27. |
|
Найшвидший спосіб розпов-сюдження новин та інформації (с.69-71) |
|
Дієслово. Active Voice. |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
Ex.2, p.70 |
Ex.1, p.69 |
Ex.2b, p.70 |
Ex.3, p.71 |
Ex.2a, p.70 |
28. |
|
Засоби масової інформації. (с.72-73) |
An addict, an expert, a finding, to view, contrary, to conduct |
|
|
Визначає достовірність інформації.
|
|
|
Ex.4b, p.72 |
Ex.4, p.72 |
Rememberbox |
Ex.5, p.72 |
Виконати завдання на картках |
29. |
|
Засоби масової інформації. (с73-76.) |
|
Означальні підрядні речення |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності |
|
|
Ex.2, p.74 |
Ex.6, p.76 |
Ex.1, p.73 |
Ex.2,3 p.75 |
Ex.5, p.76
|
30. |
|
Спілкування у мережі Інтернет. (с. 77-79) |
Comme-rcial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar |
Означальні підрядні речення |
|
Визначає достовірність інформації.
|
|
|
Ex.2b, p.78 |
Ex.2, p.78 |
Ex.2с, p.79 |
Ex.1, p.77 |
Скласти діалог з теми. |
31. |
|
Моя улюблена телепередача. (с.79-81) |
|
Означальні підрядні речення |
|
Демонструєрозуміння основ медіа-грамотності |
|
|
Ex.3b, p.79 |
Ex.5b, p.81
|
Ex.3, p.80 |
Ex.4, p.80 |
Ex.6, p.81 |
32. |
|
Уз-ня вмвченого матеріалу з теми (с.82) |
|
Означа-льні підрядні речення |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
Ex.2, p.72 |
Ex., p. |
Ex., p. |
Ex.1, p.82 |
Ex.7, p.82 |
33. |
|
Робота і професії. Навички роботи. (с.83-87) |
An aptitude, a career, employment, to affect, to require, ava-ilable, |
Relative clause |
|
Повідомляє про перспекти-ви свого професійного вибору. |
|
|
Ex.1, p.83 |
Ex.2, p.85 |
Ex.1, p.83-85 |
Ex.3, p.86 |
Ex.5, p.86 |
34. |
|
Незвичні професії та незвичні люди. (с.87-90) |
|
Займенники |
|
. |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
Ex.1, p.87 |
Ex.3, p.88 |
Ex.6, p.89 |
Ex.5, p.89 |
Ex.6, p.87
|
35. |
|
Активні підлітки. (с.90-92) |
|
Відносні займенники |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. |
|
Ex.3, p.91 |
Ex.6, p.92 |
Ex.1а, p.90 |
Ex.1, p.90 |
Ex.7, p.92 |
|
36. |
|
Важливі професії. (с.93-96) |
Babysitting, a camping, a volunteer, |
Відносні займенники |
|
|
|
Ex.2, p.94
|
Ex.1, p.93 |
Ex.5, p.95 |
Ex.4, p.94 |
Вивчити слова p.93,95 |
|
37. |
|
Співбесіда. (с.97-100) |
|
Відносні займенники |
|
Проектує власну про-фесійну діяльність від-повідно до своїх схиль-ностей і потреб сус-ва. |
|
Ex.8, p.96 |
Ex.5, p.99 |
Ex.1, p.98 |
Ex.2, p.97 |
Ex.3, p.99
|
|
38. |
|
Найпоширеніші програми. (с.100-102) |
Owner, funds, license |
Відносні займенники |
|
|
|
Ex.7, p.101 |
Ex.7с, p.102 |
Ex.6, p.100 |
Ex.5, p.99 |
Ex.8, p.102 |
|
39. |
|
Світ роботи та професій. (с. 102-104) |
Exhausted, skilful, rewarding |
Повторен-ня видо-часових форм дієслова |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. |
|
|
Ex.9, p.103 |
Ex.10, p.103 |
Робота з роздатковимма-теріалом |
Ex.11, p.104 |
Виконати завдання на картках. |
40. |
|
Уз-ня вивченого матеріалу |
|
Повторен-ня видо-часових форм дієслова |
|
|
|
Ex.15, p.107 |
Ex.12, p.105 |
Ex.13, p.105 |
Ex.13b, p.104 |
Ex.14, p.107
|
|
41. |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42. |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43. |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44. |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
Обговорює шкільні правила. |
. |
|
|
|
|
|
|