9 клас
5-й рік навчання
( за підручником для 9 класів закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,
Французька мова (Français 9), Київ, видавничий дім «Освіта» 2019)
II-семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар- лексика |
Мовний інвентар- граматика |
Очікувані результати
Учні: |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
|
|||||
|
||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|||||
1 |
|
Загальне положення країни. Пам’ятники України |
Впр 1-3 с 77 |
Найближчий минулий час Passé recent Презентація |
-називають та описують визначні місця Укра- їни |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр 13,14 с 82 |
|
||
2 |
|
Загальне положення країни. Клімат України |
Впр 7 с 80 С 79 |
Passé recent впр.5 с.78 |
презентують визначні місця України -вміють читати географічну карту
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр 15 с 82 |
|
||
3 |
|
Міста України. Ужгород |
Впр 8,9 с 80 |
Passé recent впр.6 с.78 |
-роблять презентацію свого міста -розуміють і аналізують прочитаний текст переконують щоб відвідати своє місто
|
|
+ |
|
+ |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр 17 с 83 |
|
||
4 |
|
Державні символи України |
С 84 |
Imparfait Презентація с.85 |
-розуміють прочитаний текст, ведуть по ньому бесіду,висловлюють захоплення, |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр 11 с 89 |
|
||
5 |
|
Народні символи України |
С 87 |
Imparfait впр.5 с.86 |
роблять повідомлення, висловлюють гордість та захоплення |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр 12 ,13 с 90 |
|
||
6 |
|
Народні символи України |
Впр 7 с 87 Впр 8 с 88 |
Imparfait Впр 6 с 86
|
описують традиції укр. народу -розуміють прослуханий текст |
|
+ |
|
|
Вміння вчитися |
Впр 14,15 с 90 |
|
||
7 |
|
Національні страви України
|
С 91 |
Вживання Imparfait Manger впр.4 с.92 |
-називають національні страви |
|
+ |
|
+ |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр 11 с 95 |
|
||
8 |
|
Українська кухня |
С 93 |
Впр 5 с 92 |
ведуть бесіду по темі |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр 12,13 с 95 |
|
||
9 |
|
Подорож Україною |
Текст і впр 7,8 с 93 |
Впр 6 с 93 |
розуміють прочитаний текст |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр 14 с 95 |
|
||
10 |
|
Робота над проєктом |
|
|
|
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
проєкт |
|
||
11 |
|
Представлення учнівського проєкту |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
||
Тематична |
|
|||||||||||||
12 |
|
Міжнародна організація Франкофонія |
ЛО необхідні для розуміння текстів для читання та аудіювання с 100 впр 1,2 |
Види артиклів. Неозначений артикль. Презентація.с 102 впр 5 |
Вміють розрізняти артиклі в реч. Розуміють текст радіопередачі |
|
+ |
|
|
Вміння вчитися |
Впр 14,15 с 107 |
|
||
13 |
|
Причини вивчати французьку мову. |
Впр 9 с104 |
Неозначений артикль. Тест Впр 6 с 103 |
пояснюють необхідність вивчення фр. мови,-використовують карту для опису країни |
|
+ |
|
|
Вміння вчитися |
Впр 16 с 108 |
|
||
14 |
|
Французька як державна мова франкомовних країн |
Текст с 105 впр 10 |
впр 7,8 с 103 |
розуміють прочитане, використовують текст для повідомлень |
|
+ |
|
|
Вміння вчитися |
Впр 19 с 110 |
|
||
15 |
|
Франкомовні країни |
С 111 ауд впр 1,2 с 111 |
Неозначений прикметник tout. Презентація впр 4 с 113 |
висловлюють власну точку зору |
|
+ |
|
|
Вміння вчитися |
Впр 9 с 115 |
|
||
16 |
|
Франкомовні країни |
Впр 3 с 112 |
Неозначений прикметник tout впр 5 с 113 |
Вживають в мовленні неозначений прикметник tout |
|
+ |
|
|
Вміння вчитися |
Впр 13.14 с 117 |
|
||
17 |
|
Франкомовні країни |
С 114 впр 7 с 115 |
Неозначений прикметник tout впр 6 с 113 |
Прозповідають про франкомовні країни |
|
+ |
|
|
Вміння вчитися |
Впр 15 с 118 |
|
||
18 |
|
Франкомовні країни. Канада. |
С 119 впр 2 с 120 |
Пасивний стан с 120 впр 4 |
Вміють знаходити на карті франкомовні країни |
|
+ |
|
|
Вміння вчитися |
Впр 9 с 124 |
|
||
19 |
|
Франкомовні країни. Канада |
Ст 122 впр 7 |
Впр 5 с 121 |
ведуть ситуативне мовлення |
|
+ |
|
|
Вміння вчитися |
Впр 11,12 с 124 |
|
||
20 |
|
Франкомовні країни. Канада. Квебек. |
текст |
Впр 6 с 122 |
ведуть ситуативне мовлення |
|
+ |
|
|
Вміння вчитися |
Підг до проєкту |
|
||
21 |
|
Робота над проєктом |
|
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою |
проєкт |
|
||
22 |
|
Представлення проєктів |
|
|
Представлення проєктів |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою |
|
|
||
Тематична |
|
|||||||||||||
23 |
|
Дозвілля молоді у Франції. Види дозвілля |
Види відпочинку с 133 впр 9-11 с 134 |
Вживання інфінитиву впр 4 ,5 с 130 |
Вживають нову лексику, |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове жжиття |
Впр 13,14 С 136 |
|
||
24 |
|
Дозвілля молоді у Франції. Види дозвілля |
Впр 15 с 137 |
Вживання інфінитиву впр 6-8 с 132 |
Удосконалисвої граматичні знання |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове жжиття |
Впр 18 с 137 |
|
||
25 |
|
Кіно. Жанри фільмів Мій улюблений фільм |
Лексика теми С 141, 142 |
Відмінювання займенникових дієслів с 139 впр 5,6 с 140 |
Ознайомлені із жанрами фільмів. Вміють відмінювати займ. дієслова Розпитують учнів про літературні вподобання |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр 12 с 144 |
|
||
26 |
|
Театр. Театральні жанри |
Театральні жанри с 150 |
Вживання інфінитиву. С 148 |
Ознайомлені з літературними жанрами. Знають їх види Учні вміють розрізняти літературні жанри |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр впр 7 с 153 |
|
||
27 |
|
Подорожі Програма відпочин- ку.
|
Види подорожей Лексика теми |
Прикметники. Жін рід прикметників с 159 |
розуміють діалогічне мовлення по темі |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове жжиття |
Впр 8 с 160 |
|
||
28 |
|
Подорож Підготовка до подорожі Предмети багажу |
Лексика теми |
тести |
запрошують до подорожі,обговорюють підготовку до подорожі, багаж |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове жжиття |
Впр 9 с 161 |
|
||
29 |
|
Програма відпочин- ку у Провансі.
|
С 161 впр 11,12 с 162 |
Ступені порівняння прикметників с 167 презентація |
діалогують по темі описують туристичні місця виражають інтерес |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове жжиття |
Впр 7,8 с 169 |
|
||
30 |
|
В аеропорту Проїзні документи |
С 171 впр 9 с 171 |
Ступені порівняння прикметників впр 5, 6 с 168 |
розуміють прочитаний текст роблять вибір туристичного маршруту |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове жжиття |
Впр 13,14 с 174 |
|
||
31 |
|
Літній відпочинок |
Лексика теми с 175 |
Минулий незакінчений час с 176 впр 4,5 с 176,177 |
аргументують вибір місця Проживання, траспор-ту |
+
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове жжиття |
Впр 6,7 с 177 |
|
||
32 |
|
Літній відпочинок |
Види відпочинку |
Майбутній простий час с 177 впр 8 |
Розповідають про плани на літо |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове жжиття |
Впр 11 с 179 |
|
||
33 |
|
Урок повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Тематична |
|
|
Подорож літаком. В аеропорту. Вибір Транспор-ту |
|||||||||||
34 |
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |
|
||
35 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |
|
||
36 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |
|
||
37 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |
|
||
38 |
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||