Календарно-тематичне планування 9 клас (Карпюк) з інтегрованими змістовими лініями. Матеріал буде корисним для вчителів англійської мови, які працюють за підручником О.Карпюк. План розрахований на 3 години в тиждень.
9 клас
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістові лінії |
Розділ та сторінки |
Примітка |
||||
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фінансова грамотність |
||||||
|
|
|
На |
кінець |
уроку |
учень (вміє) |
|
|
|
49 |
|
Винахідники світового рівня. |
|
Висловлює свою думку щодо наукового прогресу |
|
|
118-120 |
|
|
50 |
|
Науковці світу. Великі відкриття світу. |
|
та його ролі для суспільства |
позитивні та негативні |
Презентує власні ідеї та ініціативи |
122-123 |
|
|
51 |
|
Світові дослідження. Сергій Корольов – відомий вчений. |
|
|
наслідки від певних винаходів |
|
124-127 |
|
|
52 53 |
|
Технологія і техніка. Наукові музеї. |
|
|
|
|
128-136 |
|
|
54 |
|
Сучасні винаходи. |
збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. |
|
|
|
136-139 |
|
|
55 |
|
Мій улюблену вчений, винахідник
|
|
|
наслідки від певних винаходів. |
|
139-141 |
|
|
56 |
|
Давайте поговоримо про майбутнє. |
|
технологічному середовищі. |
|
|
142-144 |
|
|
57 |
|
Розвиток навичок писемного продукування |
|
|
|
використання винаходів |
145 |
|
|
58 59 |
|
Технологія і техніка. |
|
|
|
Обговорює ефективність використання нових технологій |
168-172 |
|
|
60 |
|
Підсумковий урок за темою. Тести. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NATURE |
AND THE |
ENVIROMENT |
|
|
|
|
61
|
|
Що для тебе означає природа. |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
146-149 |
|
|
62 |
|
Наша Земля – єдина і неповторна.
|
|
|
|
використання природних ресурсів. |
150-152 |
|
|
63 |
|
Що потрібно робити щоб захистити планету. |
|
|
|
|
152-156 |
|
|
64 |
|
Що потрібно робити щоб захистити планету. |
шкільних екологічних заходів. |
|
|
|
157-158 |
|
|
65 |
|
Давайте поговоримо про природу навколо нас. |
Розробляє план дій щодо проведення |
|
|
|
159-162 |
|
|
66 67 |
|
Захист навколишнього середовище в Україні |
шкільних екологічних заходів. |
|
|
|
162-166 |
|
|
68 |
|
Вимираючі тварини і рослини України |
|
|
|
|
166-168 |
|
|
69 70 |
|
Екологічні проблеми та їх вирішення |
|
|
здоров’я людей свого регіону. |
|
172-174 |
|
|
71 |
|
Домашнє читання |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
175-177 |
|
|
72 |
|
Підсумковий урок за темою. Тести. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
THE |
UK |
TODAY |
|
|
|
|
73
|
|
Велика Британія. |
|
|
|
|
182-185 |
|
|
74 |
|
Англія.
|
|
культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
|
185-187 |
|
|
75
|
|
Традиції та звичаї Об’єднаного Королівства |
|
Порівнює свята й традиції |
|
|
188-191 |
|
|
76 77 78 |
|
Сучасна Велика Британія |
|
Демонструє розуміння цінності розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
|
192-194 WB |
|
|
79 |
|
Велика Британія як ми її бачимо. |
Обговорює переваги |
Порівнює свята й традиції
|
|
|
194-197 |
|
|
80 |
|
Об’єднане королівство |
|
|
|
перебування в країні, мова якої вивчається |
198-200 |
|
|
81 |
|
Хто найкращий блогер? Сучасні об’єкти |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
|
200 |
|
|
82 |
|
Підсумковий урок за темою. Тести. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CITIES |
OF THE |
UK |
|
|
|
|
83 |
|
Лондон. Основні відомості. |
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|
|
201-202 |
|
|
84 |
|
Лондон. Основні відомості. |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту |
Робить повідомлення про основні |
|
|
203-205 |
|
|
85 |
|
Лондон |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки в місті |
|
205-207 |
|
|
86 |
|
Міста Великої Британії. Основні відомості. |
|
|
|
|
207-210 |
|
|
87 88 |
|
Міста Великої Британії. Основні відомості. |
|
вербальні та невербальні норми поведінки |
|
|
210-212 WB |
|
|
89 |
|
У місті |
|
Розпитує про правила поведінки в |
|
Планує бюджет подорожі |
213-215 |
|
|
90 |
|
Міста Великої Британії. |
|
європейських містах. |
безпечної поведінки у місті |
|
216-217 |
|
|
91 |
|
Визначні місця Великобританії |
|
|
|
|
217 |
|
|
92 |
|
Культурні та історичні пам’ятки |
екологічних видів транспорту |
|
|
|
218-220 |
|
|
93 |
|
Що варто відвідати та знати про відомі пам’ятки культури |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
220-222 |
|
|
94 |
|
Культурні та історичні пам’ятки |
|
|
|
|
223-224 |
|
|
95 |
|
Визначні місця Великобританії |
Складає перелік місць для еко-туризму |
|
|
|
225 |
|
|
96 97 98 |
|
Домашнє читання Україна- наша Батьківщина. Львів. |
|
|
|
|
226-233 |
|
|
99 |
|
Підсумковий урок за темою. Тематична атестація. |
|
|
|
|
246-249 |
|
|
100 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
101 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
102 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
103 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
104 105 |
|
Підсумково-узагальнюючі уроки |
|
|
|
|
|
|