Конспект уроку з англійської мови для 9 класу до підручника Карп'юк О. Д. Аудіозаписи до вправ можна знайти на сайті видавництва libraterra у вільному доступі.
Тема: Винаходи та дослідження.
Мета: Ознайомити з новими лексичними одиницями.
Розширити уявлення учнів про наукові галузі.
Розвивати ерудицію учнів.
Виховувати пізнавальний інтерес.
Розвивати вміння та навички сприйняття на слух.
Обладнання: Підручник, аудіозапис вправ для прослуховування.
Хід уроку:
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
Greeting. 1. Привітання.
Hello, children, I`m very glad to see you.
Aim. 2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we`ll start a new topic `` Inventions and discoveries``, and at this lesson we are going to focus on certain areas of science and academic disciplines.
Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Метод « Мозкового штурму». Учитель зображає схему на дошці, а учні підказують йому слова.
What words do you associated with the topic `` Science``.
Science
Natural Phenomena
Scientific Knowledge
Scientists
Natural Sciences
Scientific Terms
Experiments
Scientific Progress
Inventions
II Основна частина уроку
1.Ознайомлення з новими лексичними одиницями.
Вправа 2 ( а ) сторінка 118.
Учні повинні знайти правильні закінчення речень з рамочки. Читаючи речення і розуміючи їхній зміст учні ознайомлюються з новими лексичними одиницями.
Вправа 2 (b, c) сторінка 119.
Розглядаючи картинки учні думають , що спільного було між цими людьми і хто вони були. ( Брати Вільбур та Олівер Райт, Леонардо да Вінчі, Ікар та Дедал).
2. Етап аудіювання
2.1 Ще раз прослухавши інформацію учні думають чи подані речення є правдиві чи ні. Вправа 3 сторінка 119.
2.2 Слухаючи про Дедала і його сина учні доповнюють подані речення словами. Вправа 4(a) сторінка 120.
2.3 Прослухавши про Леонардо да Вінчі учні сполучають слова з значенням. Вправа 4 (b) сторінка 120.
2.4 Прослухавши про братів Райт учні називають складові частини аероплану. Вправа 4 (с) сторінка 120.
3 Етап перевірки розуміння прослуханого.
3.1 Учні називають, хто сказав фрази.
Вправа 5 сторінка 120.
3.2 Учні доповнюють речення по змісту прослуханого.
Вправа 6 сторінка 121.
3.3 Вікторина – Винаходи та Дослідження. Що? Де? Коли?
Вправа 7(а,b) сторінка 121.
ІІІ Заключна частина уроку
Homework 1 Домашнє завдання.
Вправа 7(с) сторінка 122.
Учні повинні підібрати пояснення до слів.
Summarizing 2 Підведення підсумків уроку.
What topic have we discussed at the lesson today?
What new words have you learned?
What inventors can you name?
Тема: Винаходи та дослідження.
Мета: Ознайомити з новими лексичними одиницями.
Розширити уявлення учнів про наукові галузі.
Розвивати ерудицію учнів.
Виховувати пізнавальний інтерес.
Розвивати вміння та навички сприйняття на слух.
Обладнання: Підручник, аудіозапис вправ для прослуховування.
Хід уроку:
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
Greeting. 1. Привітання.
Hello, children, I`m very glad to see you.
Aim. 2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we`ll start a new topic `` Inventions and discoveries``, and at this lesson we are going to focus on certain areas of science and academic disciplines.
Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Метод « Мозкового штурму». Учитель зображає схему на дошці, а учні підказують йому слова.
What words do you associated with the topic `` Science``.
Science
Natural Phenomena
Scientific Knowledge
Scientists
Natural Sciences
Scientific Terms
Experiments
Scientific Progress
Inventions
II Основна частина уроку
1.Ознайомлення з новими лексичними одиницями.
Вправа 2 ( а ) сторінка 118.
Учні повинні знайти правильні закінчення речень з рамочки. Читаючи речення і розуміючи їхній зміст учні ознайомлюються з новими лексичними одиницями.
Вправа 2 (b, c) сторінка 119.
Розглядаючи картинки учні думають , що спільного було між цими людьми і хто вони були. ( Брати Вільбур та Олівер Райт, Леонардо да Вінчі, Ікар та Дедал).
2. Етап аудіювання
2.1 Ще раз прослухавши інформацію учні думають чи подані речення є правдиві чи ні. Вправа 3 сторінка 119.
2.2 Слухаючи про Дедала і його сина учні доповнюють подані речення словами. Вправа 4(a) сторінка 120.
2.3 Прослухавши про Леонардо да Вінчі учні сполучають слова з значенням. Вправа 4 (b) сторінка 120.
2.4 Прослухавши про братів Райт учні називають складові частини аероплану. Вправа 4 (с) сторінка 120.
3 Етап перевірки розуміння прослуханого.
3.1 Учні називають, хто сказав фрази.
Вправа 5 сторінка 120.
3.2 Учні доповнюють речення по змісту прослуханого.
Вправа 6 сторінка 121.
3.3 Вікторина – Винаходи та Дослідження. Що? Де? Коли?
Вправа 7(а,b) сторінка 121.
ІІІ Заключна частина уроку
Homework 1 Домашнє завдання.
Вправа 7(с) сторінка 122.
Учні повинні підібрати пояснення до слів.
Summarizing 2 Підведення підсумків уроку.
What topic have we discussed at the lesson today?
What new words have you learned?
What inventors can you name?