Конспект уроку з англійської мови для 9 класу на тему: "Винаходи та дослідження"

Про матеріал

Конспект уроку з англійської мови для 9 класу до підручника Карп'юк О. Д. Аудіозаписи до вправ можна знайти на сайті видавництва libraterra у вільному доступі.

Тема: Винаходи та дослідження.

Мета: Ознайомити з новими лексичними одиницями.

Розширити уявлення учнів про наукові галузі.

Розвивати ерудицію учнів.

Виховувати пізнавальний інтерес.

Розвивати вміння та навички сприйняття на слух.

Обладнання: Підручник, аудіозапис вправ для прослуховування.

Хід уроку:

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

Greeting. 1. Привітання.

Hello, children, I`m very glad to see you.

Aim. 2. Повідомлення теми та мети уроку.

Today we`ll start a new topic `` Inventions and discoveries``, and at this lesson we are going to focus on certain areas of science and academic disciplines.

Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Метод « Мозкового штурму». Учитель зображає схему на дошці, а учні підказують йому слова.

What words do you associated with the topic `` Science``.

Science

Natural Phenomena

Scientific Knowledge

Scientists

Natural Sciences

Scientific Terms

Experiments

Scientific Progress

Inventions

II Основна частина уроку

1.Ознайомлення з новими лексичними одиницями.

Вправа 2 ( а ) сторінка 118.

Учні повинні знайти правильні закінчення речень з рамочки. Читаючи речення і розуміючи їхній зміст учні ознайомлюються з новими лексичними одиницями.

Вправа 2 (b, c) сторінка 119.

Розглядаючи картинки учні думають , що спільного було між цими людьми і хто вони були. ( Брати Вільбур та Олівер Райт, Леонардо да Вінчі, Ікар та Дедал).

2. Етап аудіювання

2.1 Ще раз прослухавши інформацію учні думають чи подані речення є правдиві чи ні. Вправа 3 сторінка 119.

2.2 Слухаючи про Дедала і його сина учні доповнюють подані речення словами. Вправа 4(a) сторінка 120.

2.3 Прослухавши про Леонардо да Вінчі учні сполучають слова з значенням. Вправа 4 (b) сторінка 120.

2.4 Прослухавши про братів Райт учні називають складові частини аероплану. Вправа 4 (с) сторінка 120.

3 Етап перевірки розуміння прослуханого.

3.1 Учні називають, хто сказав фрази.

Вправа 5 сторінка 120.

3.2 Учні доповнюють речення по змісту прослуханого.

Вправа 6 сторінка 121.

3.3 Вікторина – Винаходи та Дослідження. Що? Де? Коли?

Вправа 7(а,b) сторінка 121.

ІІІ Заключна частина уроку

Homework 1 Домашнє завдання.

Вправа 7(с) сторінка 122.

Учні повинні підібрати пояснення до слів.

Summarizing 2 Підведення підсумків уроку.

What topic have we discussed at the lesson today?

What new words have you learned?

What inventors can you name?

Перегляд файлу

Тема: Винаходи та дослідження.

Мета: Ознайомити з новими лексичними одиницями.

            Розширити уявлення учнів про наукові галузі.

            Розвивати ерудицію учнів.

            Виховувати пізнавальний інтерес.

            Розвивати вміння та навички сприйняття на слух.

Обладнання: Підручник, аудіозапис вправ для прослуховування.

Хід уроку:

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

 Greeting. 1. Привітання.

 Hello, children, I`m very glad to see you.

Aim. 2. Повідомлення теми та мети уроку.

Today we`ll start a new topic `` Inventions and discoveries``, and at this lesson we are going to focus on certain areas of science and academic disciplines.

Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Метод « Мозкового штурму». Учитель зображає схему на дошці, а учні підказують йому слова.

What words do you associated with the topic `` Science``.

 

                                               Science

Natural Phenomena

Scientific Knowledge

Scientists

Natural Sciences

Scientific Terms

Experiments

Scientific Progress

Inventions

II Основна частина уроку

1.Ознайомлення з новими лексичними одиницями.

Вправа 2 ( а ) сторінка 118.

Учні повинні знайти правильні закінчення речень з рамочки. Читаючи речення і розуміючи їхній зміст учні ознайомлюються з новими лексичними одиницями.

Вправа 2 (b, c) сторінка 119.

Розглядаючи картинки учні думають , що спільного було між цими людьми і хто вони були. ( Брати Вільбур та Олівер Райт, Леонардо да Вінчі, Ікар та Дедал).

2. Етап аудіювання

2.1 Ще раз прослухавши інформацію учні думають чи подані речення є правдиві чи ні. Вправа 3 сторінка 119.

2.2 Слухаючи про Дедала і його сина учні доповнюють подані речення словами. Вправа 4(a) сторінка 120.

2.3 Прослухавши про Леонардо да Вінчі учні сполучають слова з значенням. Вправа 4 (b) сторінка 120.

2.4 Прослухавши про братів Райт учні називають складові частини аероплану. Вправа 4 (с) сторінка 120.

 3 Етап перевірки розуміння прослуханого.

3.1 Учні називають, хто сказав фрази.

Вправа 5 сторінка 120.

3.2 Учні доповнюють речення по змісту прослуханого.

 Вправа 6 сторінка 121.

3.3 Вікторина – Винаходи та Дослідження. Що? Де? Коли?

 Вправа 7(а,b) сторінка 121.

ІІІ Заключна частина уроку

Homework  1 Домашнє завдання.

Вправа 7(с) сторінка 122.

 Учні повинні підібрати пояснення до слів.

Summarizing  2 Підведення підсумків уроку.

What topic have we discussed at the lesson today?

What new words have you learned?

What inventors can you name?

 

 

docx
Додано
21 січня 2018
Переглядів
5440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку