29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Календарно-тематичне планування Англійська мова 1 клас (І семестр)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 1 класу НУШ на І семестр. Тижневе навантаження 2 години. Складено до підручника О.Д. Карпюк "English with Smiling Sam".

Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

1 клас

до підручника “English with Smiling Sam” О.Д. Карпюк

Тернопіль: Астон, - 2018 р.

(2 години на тиждень)

№ уроку

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Лексика

Граматика/

Фонетика

Аудіювання/
Читання

Елементи письма/

Говоріння

Unit 1 “Hello, Friends!”

(Привіт, друзі!)

7 годин

1.

 

Привіт, я – Смайл!

SB p.6 – 9

TF p.111

Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам

Особливості привітання та знайомства

Співати разом

Hello, Hi, Bye

імена героїв: Smiley

What’s your name?

My name’s/I’m…

Nice to meet you!

ПісняHello!”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Представити себе.

‘’Hotpotatogame

2.

 

Привіт!

SB p.10

TF p.112

Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам

Особливості привітання та знайомства

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Імена героїв: Liz, Nick, Vic, Ben, Sue, Harry

What’s your name?

I’m (name)

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Ball game

Діалогічне мовлення: запитати про чиєсь ім’я та надати відповідь

 

3.

 

Давайте знайомитись.

SB p.11

TF p.112

Називати імена однокласників

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Імена дітей; boys, girls, badges

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Римівка. Mamorygame.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Робота в парах, діалогічне мовлення;

Виготовляти іменні бейджі

4.

 

Привіт! Я – Луї!

SB p.12 – 13

TF p.112

Називати імена героїв. Знайомитись

Співпрацювати в парі

Цифри: one, two, three, four, five

Let’s count the children

Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню

Діалогічне мовлення. Робота в групах і парах

 

5.

 

Як тебе звати?

SB p.14 - 15

TF p.112 – 113

Розмова з однолітками

Особливості привітання та знайомства

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Goodbyesong”, Розуміти короткі і прості вказівки. SayHello!” game.

Римівка

Повторювати за прослуханим

Інсценувати історію

6.

 

Привіт! Будемо знайомитись!

SB p.16 - 17

Test. TF p.113

Повторення структур, представлених  у розділі

Особливості знайомства. Рольова гра

Привітання, вік

Цифри від 1 до 10

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок.

Storytime

Рольова гра «Знайомство в парку»

7.

 

Нові друзі.

Revision

SB p.18-19

TF p.113

Описувати малюнки / називати діїзображені на малюнках

Ознайомлення з культурою України

Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. Вказувати відповідний малюнок

Обирати відповідь

Зіграй роль

Unit 2. “My school”

(Моя школа)

9 годин

8.

 

Моє шкільне дерево.

SB p.20 – 21

TF p.113

Назвати предмети в класі

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

School; pencil, pen; bag, rubber, book, desk, copybook, ruler, pencil box,

It is a pen.

Open your bag.

Close your pencil-box.!

your, my

Римівка.

Прослуховувати і вказувати.

Послухай і повтори назви шкільних предметів

9.

 

На уроках англійської мови.

SB p.22

TF p.113

Назвати предмети в класі

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

What’s this?

It’s a (ruler).

Is it a (ruler)?

Yes, it is.

No, it isn’t.

Прослуховувати та реагувати на прослухане.

Послухай і повтори (і вкажи)

 

Ставити питання та відповідати на них.

Guessing game.

 

10.

 

Мої шкільн речі.

SB p.23

TF p.114

Назвати предмети в класі

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

It isn’t my pen.

Look at (the desk).

Tell me. Show me.

Пісня “What’s this”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повідомляти про належність предметів

11.

 

Як ти гадаєш «Що це?»

SB p.24

TF p.114

Розуміти та виконувати вказівки

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Please

Thank you

welcome

Sit (at your desk).

Open your (bag).

Close your (book).

Pass me (a pen).

Демонструвати розуміння висловлювань.

Заспівай “What’s this?”

Повторювати за прослуханим

Даватиінструкції іншим учням

12.

 

Час цікавих ігор.

SB p.25

TF p.114

Розвиток навичок аудіювання

Дякувати

Просити вибачення

Правила ввічливості

Стежити за презентованою інформацією

Цифри: six, seven, eight, nine, ten.

I’m sorry.

It’s OK,

Pass me the pen.

Here you are.

Thank you.

Історія “Watch out, Flash!

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Guessing game.

Повторювати речення

13.

 

Давайте рахувати!

SB p.26 - 27

TF p.114

Називати предмети у множині

Правила ввічливості Робота в групах і парах

Desk, table, chair, clap, count

I can see two tables.

This is a bag.

 

Розуміти короткі і прості вказівки. Римівка

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу.

Полічи і скажи

 

14.

 

Ми – роботи!

SB p.28 - 29

Розуміти та виконувати вказівки

Ввічливість. Робота в групах

Big, small, short, long

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки. Заспівай.

Описувати предмети. Розіграй історію

15.

 

Урок англійської мови.

SP p.30 - 31

Test, TF p.115

Повторення структур, представлених  у розділі

Виконання тестових завдань.

Storytime

Take, give, sit down,

stend up

Sit (at your desk). Open your (bag). Close your (book). Pass me (a pen).Take a pen.

Слухай та показуй.

Послухай та заспівай.

Storytime

Відмічати правильну відповідь. Повторити прослухане.

16.

 

Час оповідань./

Revision. Згадаймо, що ми вивчили

SB p.32 – 33

TF p.115

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухати вчителя та реагувати на прослухані висловлювання. Розуміти вказівки.

Інсценізувати мікросценку

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу.

Грати в гру

Unit 3 “Family&Friends”

(Сімя та друзі)

9 годин

17.

 

Моя сімя.

Вивчення літериAa

SB p.34

TF p.115

Називати членів своєї родини

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя.

Росказувати про свою родину

Family, mother, father, sister, brother

I have a mother.

I love my father.

Читання простих слів з буквою Аа (звук [æ]).

Слухати і повторювати вірш Family

Написання ліетриAa

за зразком. Віготовлення букви з пластеліну

18.

 

Знайомся: це – моя родина.

Вивчення літери Bb

SB p.35

TF p.116

Розповідати про своюродину

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків.

He, She, friend

This is my friend Max.

He is my brother.

She is my sister.

Читання простих слів з буквою Bb, звук [b].

Покажи і назви імя свого друга

Написання літери Bb.

Намалюй друга.

Рольова гра, міні діалог.

19.

 

Моє сімейне дерево.

Вивчення літери Сс

SB p.36

Питати однокласників про членів їх сімї та давати відповідь.

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Who is this?

This is my…

Читання простих слів з буквою Сс, звук [k]. Послухай і повтори. .Покажи і назви

Написання літели Сс.

Ставити питання та відповідати на них.Намалюй свою родину.Міні діалог

20.

 

Моя дружна родина.

Вивчення літери Dd

SB p.37 - 38

TF p.116

Повідомляти про свою родину по фотографії

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Uncle, aunt,cousin, grandmother (Granny), grandfather (Grandpa)

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з буквою Dd. Звук [d].

Пісня Family

Слухай та показуй.

Написання літери Dd.

Повторювати за прослуханим

21.

 

У мене є друг.

Вивчення літериEe

SB p.39

TF p.116

Описувати себе, свої друзів

Співпрацювати в парі

He, She, boy, girl

Iamagirl. Mynameis …

ThisisTom. He is a boy.

She is a girl.

Читання простих слів з літерою Ее. Звук [е]. Послухай і повтори. Слухай і показуй.

Написання букви Ее. Розповідати про себе.

Покажи та скажи.

22.

 

Знайомся: це – мій друг!

Вивчення літери Ff

SB p.40

TF p.116

Описувати себе, знайомство з новими друзями

Культура спілкування.

Робота в групах.

Well, bad, so-so

Nice to meet you!

How are you?

I’m (fine, ok, well, bad, so-so)

Читання простих слів з буквою Ff. Звук [f]

Послухай та повтори.

Добери та скажи.

Написання букви Ff.

Інсценувати історію, поговоріть утрьох

23.

 

Хто це? Це – мій друг!

Вивчення літери Gg

SB p.41

TF p.117

Представити свого друга родині.

Культура спілкування.

Робота в групах

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати прості слова з буквою Gg. Звук [g].

Слухай та показуй

Написання букви Gg.

Інсценувати знайомство.

24.

 

Час оповідань.

Storytime

Вивчення літери Hh.

SB p.42 – 43; TF p.117

Розповідати про свою родину та друзів

Розуміти конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з буквою Hh. Звук [h]. Розуміння детальної інформації при аудіюванні

Написання літери Hh.

Ставити питання та відповідати на них

Заспівай пісню

25.

 

Давайте пограємось!

Revision

Вивчення літериIi

SB p.44 – 45; TFp.117

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Відтворювати мовленнєві зразки.

Розуміти конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з буквою Ii. Звук [i]. Послухай та знайди. Пограй у гру.

Написання букви Іі. Намалюй «родинне дерево» своєї сім’ї

Unit 4 “My pets”

(Мої домашні улюбленці)

7 годин

26.

 

Наші улюбленці.

Вивчення літери Jj

SB p.46 -47

TF p.118

Знайомство з новою лексикою.

Відтворювати мовленнєві зразки англійською мовою.

Pet, hamster, parrot, rabbit, mouse, fish, look

What is this? – It’s a rabbit.

Is it a fish? – Yes, it is./No, it is not.

Читання простих слів з буквою Jj. Звук [j].

Послухай та покажи.

Заспівай пісню про тварин

Написання букви Jj.

Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри

27.

 

Наші  улюбленці

Вивчення літери Kk

SB p.48 – 49

TF p.118

Знайомство з новою лексикою. Називати тварин.

Відтворювати мовленнєві зразки.

Розуміти конкретну інформацію

Dog, cat, pig, bird, turtle, animals

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з літерою Kk.Звук [k].

Послухай, покажи і повтори.

Написання літери Kk.

Поговори зі своїми друзями про улюблених тварин.

Пограй у гру “Pazzle”

28.

 

Різнокольоровий світ!

Вивчення літери Ll

SB p.50

TF p.118

Повторення структур, представлених  у розділі

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Colours, yellow, brown, blue, pink, red, orange, green, white, black, grey

My pig is pink.

My parrot is blue.

Читання простих слів з літерою Ll. Звук [l]. Вказувати відповідний малюнок.

Заспівай пісню про кольори

Написання літери Ll.

Розповідати про свого улюбленця.

29.

 

Наші улюбленці.

Вивчення літери Mm

SB p.51

 

Розмова з однолітками

Культура спілкування.

Робота в групах

 

Have/has got

I have got…

He/She has got…

Читання простих слів з літерою Mm. Звук [m].

Слухай та показуй. Заспівай

Написання літери Mm.

Рольва гра «Інтервю»

30.

 

Час оповідань.

Вивчення літери Nn

StoryTime

SB p.52 – 53

TF p.118

Називати предмети, зображені  на малюнку

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Big, small, horse, cow, duck, sheep, goose

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з літерою Nn. Звук [n]. Слухай, повторюй та показуй.

Заспівай пісню.

Написання літери Nn.

Зіграй роль

31.

 

Світ тварин.

Revision

Вивчення літери Oo

SB p.54 – 55; TF p.118

Називати предмети, зображені  на малюнку.

Повторення структур, представлених  у розділі

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з літерою Oo. Звук [o].

Послухай та покажи. Перевірка знань Написання ліетр  Aa, Bb, Cc, Tt за зразком

Написання літери Оо.

Послухай та відміть правильну відповідь

32.

 

Повторення та узагальнення вивченого протягом семестру матеріалу. Виконання вправ. Повторення пісень та віршів. Перевірка знань.

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Глотова Лариса Павлівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Родомська Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
13 серпня 2020
Переглядів
9031
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку