ІІ СЕМЕСТР
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
ТЕМА 5. Свята та традиції. Помешкання. (12 год). |
|||||||||||||
33 |
|
Герої мультфільмів. Введення лексичних одиниць теми. |
Називати улюблених герої мультфільмів, будувати речення, використовуючи вираз ”Let’s…” |
The Mermaid, Mickey Mouse, Winnie-the-Pooh, Alice in Wonderland, Cinderella |
Structure “Let’s …”
|
|
V |
|
|
WB ex.2 – p.33 |
|
||
34 |
|
Різдво в Україні. |
Називати свята в Україні та Англії, будувати речення з usually |
Ukrainian, usually, Christmas, carol |
Adverb of frequency “usually” |
|
V |
|
|
WB ex.2-p.34 |
|
||
35 |
|
Традиції святкування Різдва в Україні. |
Називати традиції святкування Різдва в Україні, будувати речення з usually |
ex. 1, p. 72 |
Adverb of frequency “usually” |
|
V |
|
|
WB ex.3-p.34 |
|
||
36 |
|
Повсякденні справи. |
Вести бесіду про щоденні справи |
Eat, drink, cook, make, lunch, dinner, supper |
Interrogative sentences with the modal verb “may” |
|
V |
|
V |
WB ex.2 -p.35 |
|
||
37 |
|
За обідом. Овочі та фрукти. Неозначений артикль. |
Вміти називати овочі та фрукти, дотримуватися етикету за столом |
Vegetable, carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange |
Indefinite article “a / an” |
|
V |
V |
V |
WB ex.2 -p.36 |
|
||
38 |
|
Мої улюблені фрукти. Неозначений артикль. |
Вміти використовувати неозначений займенник some, ввічливо поводитися за столом |
Pass, some, enjoy, meal |
Indefinite article “a / an”. Indefinite pronoun “some” |
|
V |
|
|
WB ex.1 -p.37 |
|
||
39 |
|
Мої улюблені овочі. Неозначений артикль. |
Вміти використовувати неозначений займенник some, ввічливо поводитися за столом |
Porridge, sausage, team, jam, bread, soup, sandwich, sugar, butter, ice-cream, juice |
|
|
V |
|
|
WB ex.3 -p.37 |
|
||
40 |
|
Повсякденні справи. Розвиток навичок говоріння.
|
Вміти вести бесіду про вихідні дні |
Go to bed, make bed, always, alone, read papers, busy, help |
Adverb of frequency “always” |
|
V |
|
|
WB ex.1-p.38
|
|
||
41 |
|
Мій робочий день. Вдосконалення навичок читання. |
Вміти розповідати про повсякденні справи, використовуючи прислівники часу |
Sometimes, never, in the morning, in the afternoon, in the evening |
Adverbs of frequency “sometimes”, “never” |
|
V |
|
|
WB ex.2 -p.39 |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
42 |
|
Мій дім – це місце, де я живу.
|
Вести бесіду про щоденні справи |
ЛО уроку |
Adverbs of frequency “sometimes”, “never” |
|
V |
|
|
WB ex.3 -p.39 |
|
||
43 |
|
Ти хороший помічник? |
Перевірити знання з теми |
ЛО уроку |
Adverbs of frequency |
|
V |
|
|
WB ex.2 -p.40 |
|
||
44 |
|
Мій сніданок. Підсумковий урок з теми «Свята та традиції. Помешкання». Тематичне оцінювання. |
Перевірити знання з теми |
ЛО теми |
Revision
|
|
V |
|
|
WB ex.3-p.40 |
|
||
ТЕМА 6. Людина. Життя суспільства. (15 год). |
|||||||||||||
45 |
|
Зимові канікули. Введення лексичних одиниць теми. Простий минулий час. |
Вміти описувати погоду, використовувати was/were у реченнях
|
Was, were, last, comfortable, clean, nice, weather, fine |
Past Simple of the verb “to be” |
|
V |
V |
|
WB ex.2,3-p.41 |
|
||
46 |
|
Минулі події. Автоматизація ЛО та МЗ. |
Вміти використовувати was/were у реченнях |
Last Monday, last summer, in summer, on Sunday, last weekend |
Past Simple of the verb “to be” |
|
V |
|
|
WB ex.2-p.42 |
|
||
47 |
|
Де ти був вчора? Розвиток діалогічного мовлення. |
Вміти застосовувати минулий неозначений час у розповіді, вміти описувати погоду. |
Yesterday |
General questions with the verb “to be” in Past Simple |
|
V |
V |
|
WB ex.2-p.43 |
|
||
48 |
|
Що ти робив вчора? Розвиток комунікативних навичок. |
Вміти застосовувати минулий неозначений час у розповідях про щоденні справи |
ЛО уроку |
Past Simple of the verb “to be” |
|
V |
V |
|
WB ex.3 -p.43 |
|
||
49 |
|
Де ти був минулих вихідних? Простий минулий час. Правильні дієслова. |
Вміти застосовувати минулий неозначений час у розповідях про щоденні справи |
Visit, listen, repeat, act, count, learn |
Past Simple of regular verbs |
|
V |
V |
|
WB ex.2,3 -p.44 |
|
||
50 |
|
Минулі події. Розвиток граматичних навичок. |
Вміти використовувати минулий неозначений час у розповідях про минулі події, ставити запитання у минулому неозн. часі |
ex.4-p.95 |
Past Simple of regular verbs. Affirmative, negative and interrogative sentences. |
|
V |
|
|
WB ex.1,2 -p.45 |
|
||
51 |
|
День за днем. Закріплення граматичного матеріалу. |
Вміти застосовувати минулий неозначений час у розповідях про щоденні справи |
ЛО теми |
Past Simple of regular verbs.
|
|
V |
|
|
WB ex.2-p.46 |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
52 |
|
Що Вікі зазвичай робить і що вона робила вчора? Теперішній і минулий простий час. |
Вміти використовувати теперішній і минулий неозначений час у розповідях про теперішні і минулі події |
ЛО теми |
Present Simple vs Past Simple.
|
|
V |
|
|
WB ex.3-p.46 |
|
||
53 |
|
Минулі події. Минулий простий час: неправильні дієслова. |
Вміти застосовувати минулий неозначений час у розповідях про щоденні справи |
Go, see, come, learn, do, have, theatre, cinema, classmate, parents |
Past Simple of irregular verbs.
|
|
V |
|
|
WB ex.1-p.47 |
|
||
54 |
|
Мої минулі вихідні. |
Вміти застосовувати минулий неозначений час у розповідях про щоденні справи |
ЛО теми |
Past Simple of irregular verbs.
|
|
V |
|
|
WB ex.2-p.47 |
|
||
55 |
|
Що я купив в магазині. Розвиток комунікативних навичок. |
Вміти ставити спеціальні запитання у минулому неозн. часі, вміти вести бесіду |
Write, blow, buy, take, make, cousin, letter, fresh, market, suit, travel, thing |
Past Simple of irregular verbs.
|
|
V |
|
V |
WB ex.2,4-pp.48-49 |
|
||
56 |
|
Минулі події. Спеціальні запитання в минулому часі. |
Вміти ставити спеціальні запитання у минулому неозн. часі, вміти вести бесіду |
What time, how, what, where, why, when, who, how |
Past Simple. Special questions.
|
|
V |
|
|
WB ex.2-p.50 |
|
||
57 |
|
Минулі події. Розвиток комунікативних навичок. |
Вміти ставити спеціальні запитання у минулому неозн. часі, вміти вести бесіду |
ЛО теми |
Revision of Past Simple.
|
|
V |
|
|
WB ex.1-p.50 |
|
||
58 |
|
Життя суспільства в минулому часі. |
Вміти застосовувати минулий неозначений час у розповідях про щоденні справи |
ЛО теми |
Revision |
|
|
|
|
WB ex.2-p.51 |
|
||
59 |
|
Життя суспільства. Підсумковий урок з теми «Людина. Життя суспільства». Тематичне оцінювання. |
Перевірити знання з теми |
ЛО теми |
Revision |
|
|
|
|
Підготувати розповідь про минулі вихідні |
|
||
ТЕМА 7. Природа і навколишнє середовище. (11 год). |
|||||||||||||
60 |
|
Пори року й погода. Введення лексичних одиниць теми.
|
Вміти називати різні країни, описувати погоду |
Shine, stay, weather, sun, sky, fine, bad, rainy, cold, hot, warm, cool |
|
V |
V |
|
|
WB ex.2,3-p.52 |
|
||
61 |
|
Пори року. Вдосконалення навичок говоріння.
|
Вміти називати пори року, місяці, описувати погоду в різні пори року |
Spring, summer, autumn, winter, year, season, month |
|
V |
V |
|
|
WB ex.1-p.53 |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
62 |
|
Місяці року. |
Вміти називати пори року, місяці, описувати погоду в різні пори року |
March, April, May, June, July, August, September, October, November, December, January, February |
|
V |
V |
|
|
WB ex.2-p.53 |
|
||
63 |
|
Коли твій день народження? Контрольна робота: аудіювання. |
Вміти називати місяць свого дня народження, ставити запитання |
Rest, alone, leap |
|
|
V |
|
|
WB ex.1,2-p.54 |
|
||
64 |
|
Майбутні події. Майбутній неозначений час. |
Вміти використовувати майбутній неозначений час у реченнях |
Shall, will, costume party, assembly hall |
Future Indefinite |
|
V |
|
|
WB ex.2-p.55 |
|
||
65 |
|
Моя майбутня професія. Контрольна робота: читання. |
Вміти використовувати майбутній неозначений час у реченнях |
ЛО теми |
Future Indefinite |
|
V |
|
|
WB ex.2-p.56 |
|
||
66 |
|
Що ти будеш завтра робити? Закріплення граматичного матеріалу. |
Вміти використовувати майбутній неозначений час у реченнях |
ЛО теми |
Future Indefinite |
|
V |
|
|
WB ex.4-p.57 |
|
||
67 |
|
Великдень. Контрольна робота: письмо. |
Вміє розповідати про традиції святкування Пасхи в Україні та порівнювати із Великобританією |
Church, Christ, people, Easter, hot cross buns, Easter bunny |
Revision of tenses |
|
V |
|
|
WB ex.2-p.58 |
|
||
68 |
|
Святкування Великодня. |
Вміє розповідати про традиції святкування Пасхи в Україні |
ЛО теми |
Revision of tenses |
|
V |
|
|
WB ex.4-p.59 |
|
||
69 |
|
Літні канікули. Контрольна робота: говоріння. |
Перевірити знання з теми |
Seaside, river, holidays, travel, visit |
Future Indefinite |
|
|
|
|
WB ex.3,4-p.61 |
|
||
70 |
|
Плани на літні канікули. Підсумковий урок з теми «Природа і навколишнє середовище». Тематичне оцінювання. |
Перевірити знання з теми |
ЛО теми |
Revision of tenses |
|
|
|
|
WB ex.2,4-p.62-63 |
|
||
Змістові лінії:
1