Календарно-тематичне планування Англійська мова 3 клас Карп'юк зі змістовими лініями ІI семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування Англійська мова 3 клас Карп'юк зі змістовими лініями ІI семестр
Перегляд файлу

ІІ СЕМЕСТР

 

 

 Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ТЕМА 5. Свята та традиції. Помешкання. (12 год).

33

 

Герої мультфільмів. Введення лексичних одиниць теми.

Називати улюблених герої мультфільмів, будувати речення, використовуючи вираз ”Let’s…”

The Mermaid, Mickey Mouse, Winnie-the-Pooh, Alice in Wonderland, Cinderella

Structure “Let’s …”

 

 

 

 

V

 

 

WB ex.2p.33

 

34

 

Різдво в Україні.

Називати свята в Україні та Англії, будувати речення з usually

Ukrainian, usually, Christmas, carol

Adverb of frequency “usually”

 

 

V

 

 

WB ex.2-p.34

 

35

 

Традиції святкування Різдва в Україні.

Називати традиції святкування Різдва в Україні, будувати речення з usually

ex. 1, p. 72

Adverb of frequencyusually

 

 

V

 

 

WB ex.3-p.34

 

36

 

Повсякденні справи.

Вести бесіду про щоденні справи

Eat, drink, cook, make, lunch, dinner, supper

Interrogative sentences with the modal verb “may”

 

 

V

 

 

 

V

WB ex.2 -p.35

 

37

 

За обідом. Овочі та фрукти. Неозначений артикль.

Вміти називати овочі та фрукти, дотримуватися етикету за столом

Vegetable, carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange

Indefinite article “a / an”

 

 

V

 

V

 

V

WB ex.2 -p.36

 

38

 

Мої улюблені фрукти. Неозначений артикль.

Вміти використовувати неозначений займенник some, ввічливо поводитися за столом

Pass, some, enjoy, meal

Indefinite article “a / an”.

Indefinite pronoun “some”

 

 

V

 

 

WB ex.1 -p.37

 

39

 

Мої улюблені овочі. Неозначений артикль.

Вміти використовувати неозначений займенник some, ввічливо поводитися за столом

Porridge, sausage, team, jam, bread, soup, sandwich, sugar, butter, ice-cream, juice

 

 

 

V

 

 

WB ex.3 -p.37

 

40

 

 

Повсякденні справи. Розвиток навичок говоріння.

 

 

Вміти вести бесіду про вихідні дні

Go to bed, make bed, always, alone, read papers, busy, help

Adverb of frequencyalways

 

 

V

 

 

 

 

WB ex.1-p.38

 

 

41

 

Мій робочий день. Вдосконалення навичок читання.

Вміти розповідати про повсякденні справи, використовуючи прислівники часу

Sometimes, never, in the morning, in the afternoon, in the evening

Adverbs of frequencysometimes, “never”

 

 

V

 

 

 

WB ex.2 -p.39

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

42

 

Мій дім – це місце, де я живу.

 

Вести бесіду про щоденні справи

ЛО уроку

Adverbs of frequencysometimes, “never”

 

 

V

 

 

WB ex.3 -p.39

 

43

 

Ти хороший помічник?

Перевірити знання з теми

ЛО уроку

Adverbs of frequency

 

 

V

 

 

WB ex.2 -p.40

 

44

 

Мій сніданок. Підсумковий урок з теми «Свята та традиції. Помешкання». Тематичне оцінювання.

Перевірити знання з теми

ЛО теми

Revision

 

 

 

V

 

 

WB ex.3-p.40

 

ТЕМА 6. Людина. Життя суспільства. (15 год).

45

 

Зимові канікули. Введення лексичних одиниць теми. Простий минулий час.

Вміти описувати погоду, використовувати was/were у реченнях

 

Was, were, last, comfortable, clean, nice, weather, fine

Past Simple of the verb “to be”

 

 

V

 

V

 

WB ex.2,3-p.41

 

46

 

Минулі події. Автоматизація ЛО та МЗ.

Вміти використовувати was/were у реченнях

Last Monday, last summer, in summer, on Sunday, last weekend

Past Simple of the verb “to be”

 

 

V

 

 

WB ex.2-p.42

 

47

 

Де ти був вчора? Розвиток діалогічного мовлення.

Вміти застосовувати минулий неозначений час у розповіді, вміти описувати погоду.

Yesterday

General questions with the verb “to be” in Past Simple

 

 

V

 

V

 

WB ex.2-p.43

 

48

 

Що ти робив вчора? Розвиток комунікативних навичок.

Вміти застосовувати минулий неозначений час у розповідях про щоденні справи

ЛО уроку

Past Simple of the verb “to be”

 

 

V

 

V

 

WB ex.3 -p.43

 

49

 

Де ти був минулих вихідних? Простий минулий час. Правильні дієслова.

Вміти застосовувати минулий неозначений час у розповідях про щоденні справи

Visit, listen, repeat, act, count, learn

Past Simple of regular verbs

 

 

V

 

V

 

WB ex.2,3 -p.44

 

50

 

Минулі події. Розвиток граматичних навичок.

Вміти використовувати минулий неозначений час у розповідях про минулі події, ставити запитання у минулому неозн. часі

ex.4-p.95

Past Simple of regular verbs.

Affirmative, negative and interrogative sentences.

 

 

V

 

 

WB ex.1,2 -p.45

 

51

 

День за днем. Закріплення граматичного матеріалу.

Вміти застосовувати минулий неозначений час у розповідях про щоденні справи

ЛО теми

Past Simple of regular verbs.

 

 

 

V

 

 

WB ex.2-p.46

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

52

 

Що Вікі зазвичай робить і що вона робила вчора? Теперішній і минулий простий час.

Вміти використовувати теперішній і минулий неозначений час у розповідях про теперішні і минулі події

ЛО теми

Present Simple vs Past Simple.

 

 

 

V

 

 

WB ex.3-p.46

 

53

 

Минулі події. Минулий простий час: неправильні дієслова.

Вміти застосовувати минулий неозначений час у розповідях про щоденні справи

Go, see, come, learn, do, have, theatre, cinema, classmate, parents

Past Simple of irregular verbs.

 

 

 

V

 

 

WB ex.1-p.47

 

54

 

Мої минулі вихідні.

Вміти застосовувати минулий неозначений час у розповідях про щоденні справи

ЛО теми

Past Simple of irregular verbs.

 

 

 

V

 

 

 

WB ex.2-p.47

 

55

 

Що я купив в магазині. Розвиток комунікативних навичок.

Вміти ставити спеціальні запитання у минулому неозн. часі, вміти вести бесіду

Write, blow, buy, take, make, cousin, letter, fresh, market, suit, travel, thing

Past Simple of irregular verbs.

 

 

 

V

 

 

 

V

WB ex.2,4-pp.48-49

 

56

 

Минулі події. Спеціальні запитання в минулому часі.

Вміти ставити спеціальні запитання у минулому неозн. часі, вміти вести бесіду

What time, how, what, where, why, when, who, how

Past Simple.

Special questions.

 

 

 

 

V

 

 

 

WB ex.2-p.50

 

57

 

Минулі події. Розвиток комунікативних навичок.

Вміти ставити спеціальні запитання у минулому неозн. часі, вміти вести бесіду

ЛО теми

Revision of Past Simple.

 

 

 

 

V

 

 

 

WB ex.1-p.50

 

58

 

Життя суспільства в минулому часі.

Вміти застосовувати минулий неозначений час у розповідях про щоденні справи

ЛО теми

Revision

 

 

 

 

 

WB ex.2-p.51

 

59

 

Життя суспільства. Підсумковий урок з теми «Людина. Життя суспільства». Тематичне оцінювання.

Перевірити знання з теми

ЛО теми

Revision

 

 

 

 

Підготувати розповідь про минулі вихідні

 

ТЕМА 7. Природа і навколишнє середовище. (11 год).

60

 

Пори року й погода. Введення лексичних одиниць теми.

 

 

Вміти називати різні країни, описувати погоду

Shine, stay, weather, sun, sky, fine, bad, rainy, cold, hot, warm, cool

 

 

 

V

 

 

V

 

 

WB ex.2,3-p.52

 

61

 

Пори року. Вдосконалення навичок говоріння.

 

Вміти називати пори року, місяці, описувати погоду в різні пори року

Spring, summer, autumn, winter, year, season, month

 

 

V

 

V

 

 

WB ex.1-p.53

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

62

 

Місяці року.

Вміти називати пори року, місяці, описувати погоду в різні пори року

March, April, May, June, July, August, September, October, November, December, January, February

 

 

V

 

V

 

 

 

WB ex.2-p.53

 

63

 

Коли твій день народження? Контрольна робота: аудіювання.

Вміти називати місяць свого дня народження, ставити запитання

Rest, alone, leap

 

 

 

V

 

 

WB ex.1,2-p.54

 

64

 

Майбутні події. Майбутній неозначений час.

Вміти використовувати майбутній неозначений час у реченнях

Shall, will, costume party, assembly hall

Future Indefinite

 

 

V

 

 

WB ex.2-p.55

 

65

 

Моя майбутня професія. Контрольна робота: читання.

Вміти використовувати майбутній неозначений час у реченнях

ЛО теми

Future Indefinite

 

 

V

 

 

WB ex.2-p.56

 

66

 

Що ти будеш завтра робити? Закріплення граматичного матеріалу.

Вміти використовувати майбутній неозначений час у реченнях

ЛО теми

Future Indefinite

 

 

V

 

 

WB ex.4-p.57

 

67

 

Великдень. Контрольна робота: письмо.

Вміє розповідати про традиції святкування Пасхи в Україні та порівнювати із Великобританією

Church, Christ, people, Easter, hot cross buns, Easter bunny

Revision of tenses

 

 

V

 

 

WB ex.2-p.58

 

68

 

Святкування Великодня.

Вміє розповідати про традиції святкування Пасхи в Україні

ЛО теми

Revision of tenses

 

 

V

 

 

WB ex.4-p.59

 

69

 

Літні канікули. Контрольна робота: говоріння.

Перевірити знання з теми

Seaside, river, holidays, travel, visit

Future Indefinite

 

 

 

 

WB ex.3,4-p.61

 

70

 

Плани на літні канікули. Підсумковий урок з теми «Природа і навколишнє середовище». Тематичне оцінювання.

Перевірити знання з теми

ЛО теми

Revision of tenses

 

 

 

 

WB ex.2,4-p.62-63

 

 

 

 

 

 

 

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

  1. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

 

  1. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Суха Марія Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Істратій Валентина Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Pantova Sasha
    дякую!!!!!!!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Криворучко Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додав(-ла)
Olen Nataliia
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
21 липня 2019
Переглядів
12202
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку