І СЕМЕСТР
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||
ТЕМА 1. Шкільне життя (18 год.) |
||||||||||||
1 |
|
Знову в школу. Повторення. |
Описувати класну кімнату.
|
с. 4-6
|
Порядок слів у реченні
|
|
|
Ѵ |
|
в.2, с.5 |
|
|
2 |
|
Я та мої однокласники. Розвиток навичок читання. |
Надавати інформацію про себе |
с. 8-9
|
Дієслова to be, to have |
|
Ѵ |
|
|
в.5, с. 9 |
|
|
3 |
|
Наш клас. Розвиток навичок говоріння. |
Надавати інформацію про друга |
с. 10-11 |
Remember! (с. 11) |
|
Ѵ |
|
|
в.5, c.11 |
|
|
4 |
|
У школі. Займенник. Дієслово «бути». |
Ставати та відповідати на питання в парах. |
affirmative, negative, interrogative |
Займенник, дієслово ‘TO BE’ (с. 12), Grammar Reference $2 (c. 258-259) |
|
Ѵ |
|
|
в.4, c.13
|
|
|
5 |
|
Друзі по листуванню. Розвиток діалогічного мовлення. |
Писати лист другу |
с. 14-15 |
the verb ‘to be’ (с. 12) |
|
|
Ѵ |
|
Підготувати проект, с. 15 |
|
|
6 |
|
Мої однокласники Введення нових ЛО. |
Описувати зовнішність однокласника |
Vocabulary box (с. 17). Curly, wavy, straight |
Remember! (с. 18), Grammar Reference $2 (c. 254) |
|
Ѵ |
|
|
в.6, с. 18 |
|
|
7 |
|
Клас мого друга. Теперішній час дієслова «мати». |
Розповідати про друзів |
c. 19-20
|
Object pronouns, Remember! (с. 19), PRESENT SIMPLE OF THE VERB ‘TO HAVE’ (c. 20) |
|
Ѵ |
|
|
в.6, с.20 |
|
|
8 |
|
Поспішаємо у школу. Визначення часу.
|
Написання e-mail |
quarter, half |
What time is it? – It’s… |
|
Ѵ |
|
|
в.2, c.21 |
|
|
9 |
|
Захоплення моїх однокласників. Проведення класного опитування. |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
Budgie, parrot, hamster, piano, synthesizer, guitar. |
What would you like?
|
|
Ѵ |
|
|
в.6, c.25 |
|
|
№ |
Дата |
Тема уроку |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||
10 |
|
Навчальні предмети. Вивчення кількісних та порядкових числівників. |
Називати шкільні предмети та обмінюватися інформацією про цікаві факти про них |
Vocabulary box (p.26). Craft, Geography, History, IT, PE, Religion, Science, timetable
|
Remember! (с. 27, 28), кількісні числівники (c. 27), порядкові числівники (c. 28) |
|
|
|
Ѵ |
в.1, 2, c.27
|
|
|
11 |
|
Мій улюблений предмет. Вивчення ступенів порівняння прикметників. |
Обговорювати шкільні вподобання |
Vocabulary box (p.29) boring, different, easy, important, popular, swot, tricky |
Прикметник. Ступені порівняння (с. 30) |
|
Ѵ |
|
|
в. 1, с. 30 |
|
|
12 |
|
Розклад уроків. Складання розкладу занять. |
Вміти складати розклад уроків |
Vocabulary box (с. 32) |
Написання з великої літери (c.32) |
|
|
Ѵ |
|
в.1, c.33 |
|
|
13 |
|
На уроці англійської мови. Читання тексту. |
Шляхи вивчення англійської мови |
с. 34-35 |
Порядок слів у реченні |
|
Ѵ |
|
|
в.2, с. 34 |
|
|
14 |
|
Шкільне життя. Розвиток навичок аудіювання. |
Розуміти деталі у почутому та виконувати завдання |
с. 36-37 |
Who is…? |
|
Ѵ |
|
|
в.3, с.36 (письмово) 7, с.37 |
|
|
15 |
|
Англійська мова в моєму житті. Складання діалогів. |
Фрази, які використовуються на уроці англійської мови |
с. 38-39 |
Порядок слів у реченні |
|
Ѵ |
|
|
в.4, c.39 (письмово)
|
|
|
16 |
|
Вивчення англійської мови. Частини мови. |
Опис уроку англійської мови |
с. 40-41 boring, different, easy, important, popular, swot, tricky |
Частини мови (с. 40) |
|
Ѵ |
|
|
в.2, с.41
|
|
|
17 |
|
Шкільне життя. Вдосконалення граматичних навичок. |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
с. 42-43 |
degrees of compariosn |
|
Ѵ |
|
|
в.1, с.42 (письмово)
|
|
|
18 |
|
Важливість вивчення іноземної мови. Робота з текстом. |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
|
Повторення |
|
|
V
|
|
в.3, с.45 (письмово) |
|
|
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||
ТЕМА 2. Відпочинок і дозвілля (16 год.) |
||||||||||||
19 |
|
Світ наших захоплень. Введення і активізація нових ЛО. |
Описувати характер людей |
Vocabulary box (с. 48) nickname, clumsy, curious, helpful, imaginative, lazy, polite, tidy, unusual |
Present Simple Have/Has got |
|
Ѵ |
|
|
в.3, с. 49 (письмово) |
|
|
20 |
|
Наші вміння і можливості. Вживання модального дієслова ‘can’. |
Описувати характер людей Розповідати про інтереси, уподобання та вміння |
с. 50, 54 message, bully, carefully, invite, kind, lonely, smart attention, to cheat, to expect, to join, to tease, to trust |
Remember! (с. 52), Модальне дієслово CAN |
|
|
V |
|
в.6, с.53 |
|
|
21 |
|
Стосунки з друзями. Розвиток діалогічного мовлення. |
Розповідати про друга |
Vocabulary box (с. 57) camera, cartoon, coin, stamp, to collect, fair; take pictures (photos) |
Present Simple (Questions) |
|
Ѵ |
|
|
в.1, с.55 |
|
|
22 |
|
Хобі та інтереси. Введення нових ЛО та МЗ. |
Розповідати про хобі |
Vocabulary box (с. 57) |
Remember! (с. 56) |
|
|
|
V |
в.4, с.57 (письмово) |
|
|
23 |
|
Хобі мого друга. Простий теперішній час. |
Розповідати про хобі друга |
c. 61-63 aerobics, choir, drama group, yoga |
PRESENT SIMPLE TENSE Grammar Reference $1 (c. 261) |
|
|
V |
|
в.3, с.59 (письмово) |
|
|
24 |
|
Різноманітні хобі. Введення нових ЛО теми. |
Вміти розрізняти і називати різні види хобі |
|
|
|
|
Ѵ
|
|
Моє хобі |
|
|
25 |
|
Позашкільна діяльність. Активізація ЛО теми. |
Розповідати про позакласну діяльність |
Vocabulary box (с. 61) pen-friend, survey |
I like / I don’t like |
|
|
Ѵ
|
|
в.6, с.63 (письмово) |
|
|
26 |
|
Захоплення моїх друзів. Розвиток навичок аудіювання. |
Розповідати про хобі друзів |
с. 64-65 |
Present Simple |
|
|
Ѵ
|
|
в.2, с.65 (робота над проектом) |
|
|
27 |
|
Колекціонування. Проведення вікторини.
|
Вміти аргументувати свій вибір |
с. 69-70 badge, fancy dress, glue, guest, invitation, pastime, theme |
|
|
|
|
Ѵ
|
в.1, с.66 (написати лист) |
|
|
28 |
|
Вечірки. Введення нових ЛО теми.
|
|
Vocabulary box (с. 70) always, usually, sometimes, rarely, never |
Present Simple |
|
V |
|
|
в.3, с.69 |
|
|
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||
29 |
|
Вільний час. Вивчення прислівників частоти. |
Опис вільного часу |
Always, usually, sometimes, rarely, never |
Present Simple |
|
Ѵ |
|
|
в.2, с.70 |
|
|
30 |
|
Запрошення на вечірку. Розвиток діалогічного мовлення. |
Написати запрошення
|
с. 73-75 contact, experience, freak, to search, to share, useful |
Present Simple |
|
|
|
V |
в. 1, с. 75 (виготовити запрошення на вечірку). |
|
|
31 |
|
Спілкування в мережі. Введення нових ЛО. |
Вміти вести переписку з другом про свої захоплення |
Vocabulary box (с. 77) |
Prepositions |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
в.4, 5, с.77 |
|
|
32 |
|
Комп’ютери. Герундій. |
Написати повідомлення |
с. 79 message, to waste |
Like/ don’t like/ love / hate/ go + Герундій |
|
|
Ѵ |
|
в. 1, с. 81 (написати електронного листа) |
|
|
33 |
|
Мій вільний час. Систематизація вивченого по темі. |
Перевірити знання з теми |
|
Повторення |
|
|
|
Ѵ |
в.5, с.83 (письмово) |
|
|
34 |
|
День народження. Читання тексту. |
Перевірити знання з теми |
|
Повторення |
|
|
|
Ѵ |
в.3, с.85 (письмово) |
|
|
ТЕМА 3. Я, моя родина, мої друзі (5 год.) |
||||||||||||
35 |
|
Родинні зв’язки. Складання родинного дерева. |
Надавати інформацію про членів своєї родини |
с. 89 Члени родини |
Present Simple |
|
Ѵ |
|
|
в.4, с.89 (письмово) |
|
|
36 |
|
Професії батьків. Введення та активізація ЛО теми. |
Розповідати про професії своїх батьків Описувати родину |
Професії (Vocabulary box, с. 91) burglar, dentist, nurse, police officer, postman, to catch, to repair, vet |
Present Simple |
|
Ѵ |
|
|
в.4, с.93 (письмово) |
|
|
37 |
|
Брати та сестри. Близнюки. Читання тексту. |
Розповідати про своїх братів або сестер |
Vocabulary box (с. 93) |
|
|
Ѵ |
|
|
Перекласти речення на англійську мову. |
|
|
38 |
|
Моя сім'я. Теперішній тривалий час. |
Правильно вживати теперішній тривалий час |
|
Present Continuous |
|
Ѵ |
|
|
Записати речення у теперішн. тривалому часі. |
|
|
39 |
|
Заняття членів родини. Вдосконалення граматичних навичок. |
Перевірити знання з теми |
Професії |
Present Continuous |
|
Ѵ |
|
|
в. 1-2, с. 98 |
|
|
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||
ТЕМА 4. Харчування (9 год.) |
||||||||||||
40 |
|
Продукти харчування. Введення і активізація ЛО теми. |
Називати продукти |
Назви продуктів харчування. |
Countable and Uncountable Nouns |
V |
|
V |
|
Скласти 10 речень з ЛО теми |
|
|
41 |
|
Здорове харчування. Контроль аудіювання. |
Описувати кількість чогось, використовуючи «Much/ Many/Lots of/ A lot of» |
Vocabulary box (с. 100) |
Countable and Uncountable Nouns Much/ Many/Lots of/ A lot of |
|
|
V |
|
в. 2, с. 102 |
|
|
42 |
|
Щоденний раціон. Розвиток навичок аудіювання. |
Розповідати про щоденний раціон харчування |
ЛО теми. Назви страв. |
Countable and Uncountable Nouns |
|
|
V |
|
в.3, с.106 (письмово) |
|
|
43 |
|
Їжа та напої. Злічувані та незлічувані іменники. Контроль читання. |
Розповідати про здорове та нездорове харчування, використовуючи «Much/ Many/Lots of/ A lot of» |
ЛО теми |
Злічувані та незлі чувані іменники. some/ any many/ much |
|
|
V |
|
в. 5, с. 107 |
|
|
44 |
|
У магазині. Складання та відтворення діалогів. |
Розігрувати діалог в магазині |
ЛО теми |
|
|
|
|
V |
Скласти та вивчити діалог |
|
|
45 |
|
Похід по крамницях. Контроль письма. |
Розповідати про вили магазинів |
ЛО теми |
Present Simple |
|
|
|
V |
в. 1, с. 109 (робота над проектом) |
|
|
46 |
|
Купуємо продукти. Вивчення вірша. |
Розповідати про купівлю продуктів |
ЛО теми |
Present Simple |
|
|
|
V |
в. 1с, с. 110 (письмово відповісти на запитання). |
|
|
47 |
|
Улюблені страви. Контроль говоріння. |
Висловлюватися про свою улюблену страву |
ЛО теми |
|
|
|
V |
|
в. 3, с. 111 (описати фото) |
|
|
48 |
|
Святкові пригощання. Систематизація вивченого. |
Підсумовують знання по темі |
Повторення. |
|
|
|
V |
|
Перекласти речення. |
|
|
Змістові лінії:
1