Календарно-тематичне планування Англійська мова 5 клас Карп'юк зі змістовими лініями І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування Англійська мова 5 клас Карп'юк зі змістовими лініями І семестр
Перегляд файлу

І СЕМЕСТР

 

 

 Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ТЕМА 1. Шкільне життя (18 год.)

1

 

Знову в школу. Повторення.

Описувати  класну кімнату.

 

с. 4-6

 

Порядок слів у реченні

 

 

 

 

 

Ѵ

 

в.2, с.5

 

2

 

Я та мої однокласники. Розвиток навичок читання.

Надавати інформацію про себе

с. 8-9

 

Дієслова to be, to have

 

 

Ѵ

 

 

в.5, с. 9

 

3

 

Наш клас. Розвиток навичок говоріння.

Надавати інформацію про друга

с. 10-11

Remember! (с. 11)

 

 

 

Ѵ

 

 

в.5, c.11

 

4

 

У школі. Займенник. Дієслово «бути».

Ставати та відповідати на питання в парах.

affirmative, negative, interrogative

Займенник, дієслово ‘TO BE’

 (с. 12), Grammar Reference $2 (c. 258-259)

 

 

Ѵ

 

 

 

в.4, c.13

 

 

 

5

 

Друзі по листуванню. Розвиток діалогічного мовлення.

Писати лист другу

с. 14-15

the verb ‘to be’ (с. 12)

 

 

 

 

Ѵ

 

Підготувати проект, с. 15

 

6

 

Мої однокласники

Введення нових ЛО.

Описувати зовнішність однокласника

Vocabulary box (с. 17). Curly, wavy, straight

Remember! (с. 18), Grammar Reference $2 (c. 254)

 

 

Ѵ

 

 

в.6, с. 18

 

7

 

Клас мого друга. Теперішній час дієслова «мати».

Розповідати про друзів

c. 19-20

 

Object pronouns, Remember! (с. 19), PRESENT SIMPLE OF THE VERB ‘TO HAVE’ (c. 20)

 

 

Ѵ

 

 

в.6, с.20

 

8

 

Поспішаємо у школу. Визначення часу.

 

Написання e-mail

quarter, half

What time is it? – It’s…

 

 

Ѵ

 

 

 

 

в.2, c.21

 

9

 

Захоплення моїх однокласників. Проведення класного опитування.

Повторити лексико-граматичний матеріал

Budgie, parrot, hamster, piano, synthesizer, guitar.

What would you like?

 

 

 

Ѵ

 

 

в.6, c.25

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

Повторити лексико-граматичний матеріал

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

10

 

Навчальні предмети. Вивчення кількісних та порядкових числівників.

 

 

Називати шкільні предмети та обмінюватися інформацією про цікаві факти про них

Vocabulary box (p.26). Craft, Geography, History, IT, PE, Religion, Science, timetable

 

Remember! (с. 27, 28), кількісні числівники (c. 27), порядкові числівники (c. 28)

 

 

 

 

 

Ѵ

в.1, 2, c.27

 

 

11

 

Мій улюблений предмет. Вивчення ступенів порівняння прикметників.

Обговорювати шкільні  вподобання

Vocabulary box (p.29)

boring, different, easy, important, popular, swot, tricky

Прикметник. Ступені порівняння (с. 30)

 

 

Ѵ

 

 

 

в. 1, с. 30

 

12

 

Розклад уроків. Складання розкладу занять.

Вміти складати розклад уроків

Vocabulary box

(с. 32)

Написання з великої літери (c.32)

 

 

 

 

Ѵ

 

в.1, c.33

 

13

 

На уроці англійської мови. Читання тексту.

Шляхи вивчення англійської мови

с. 34-35

Порядок слів у реченні

 

 

Ѵ

 

 

 

 

в.2, с. 34

 

14

 

Шкільне життя. Розвиток навичок аудіювання.

Розуміти деталі  у почутому та виконувати завдання

с. 36-37

 Who is…?

 

 

Ѵ

 

 

 

в.3, с.36 (письмово)

7, с.37

 

15

 

Англійська мова в моєму житті. Складання діалогів.

Фрази, які використовуються на уроці англійської мови

с. 38-39

Порядок слів у реченні

 

 

Ѵ

 

 

в.4, c.39 (письмово)

 

 

16

 

Вивчення англійської мови. Частини мови.

Опис уроку англійської мови

с. 40-41

boring, different, easy, important, popular, swot, tricky

Частини мови (с. 40)

 

 

Ѵ

 

 

в.2, с.41

 

 

17

 

Шкільне життя. Вдосконалення граматичних навичок.

Повторити лексико-граматичний матеріал

с. 42-43

degrees of compariosn

 

 

Ѵ

 

 

 

в.1, с.42 (письмово)

 

 

18

 

Важливість вивчення іноземної мови. Робота з текстом.

Повторити лексико-граматичний матеріал

 

Повторення

 

 

 

V

 

 

в.3, с.45 (письмово)

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ТЕМА 2. Відпочинок і дозвілля (16 год.)

19

 

Світ наших захоплень. Введення і активізація нових ЛО.

Описувати характер людей

Vocabulary box (с. 48) nickname, clumsy, curious, helpful, imaginative, lazy, polite, tidy, unusual

Present Simple

Have/Has got

 

 

Ѵ

 

 

в.3, с. 49 (письмово)

 

20

 

Наші вміння і можливості. Вживання модального дієслова ‘can’.

Описувати характер людей

Розповідати про інтереси, уподобання та вміння

с. 50, 54

message, bully, carefully, invite, kind, lonely, smart

attention, to cheat, to expect, to join, to tease, to trust

Remember! (с. 52), Модальне дієслово CAN

 

 

 

 

V

 

в.6, с.53

 

21

 

Стосунки з друзями. Розвиток діалогічного мовлення.

Розповідати про друга

Vocabulary box (с. 57)

camera, cartoon, coin, stamp, to collect, fair; take pictures (photos)

Present Simple

(Questions)

 

 

Ѵ

 

 

 

в.1, с.55

 

22

 

Хобі та інтереси. Введення нових ЛО та МЗ.

Розповідати про хобі

Vocabulary box (с. 57)

Remember! (с. 56)

 

 

 

 

 

 

V

в.4, с.57 (письмово)

 

23

 

Хобі мого друга. Простий теперішній час.

Розповідати про хобі друга

c. 61-63

aerobics, choir, drama group, yoga

PRESENT SIMPLE TENSE Grammar Reference $1 (c. 261)

 

 

 

 

 

V

 

в.3, с.59 (письмово)

 

24

 

Різноманітні хобі. Введення нових ЛО теми.

Вміти розрізняти і називати різні види хобі

 

 

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Моє хобі

 

25

 

Позашкільна діяльність. Активізація ЛО теми.

Розповідати про позакласну діяльність

Vocabulary box (с. 61) pen-friend, survey

I like / I don’t like

 

 

 

Ѵ

 

 

в.6, с.63 (письмово)

 

26

 

Захоплення моїх друзів. Розвиток навичок аудіювання.

Розповідати про хобі друзів

с. 64-65

Present Simple

 

 

 

Ѵ

 

 

в.2, с.65 (робота над проектом)

 

27

 

Колекціонування. Проведення вікторини.

 

Вміти аргументувати свій вибір

с. 69-70

badge, fancy dress, glue, guest, invitation, pastime, theme

 

 

 

 

 

Ѵ

 

в.1, с.66 (написати лист)

 

28

 

Вечірки. Введення нових ЛО теми.

 

 

Vocabulary box (с. 70)

always, usually, sometimes, rarely, never

Present Simple

 

 

V

 

 

в.3, с.69

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

29

 

Вільний час. Вивчення прислівників частоти.

Опис вільного часу

Always, usually, sometimes, rarely, never

 

Present Simple

 

 

Ѵ

 

 

в.2, с.70

 

30

 

Запрошення на вечірку. Розвиток діалогічного мовлення.

Написати запрошення

 

с. 73-75

contact, experience, freak, to search, to share, useful

 

Present Simple

 

 

 

 

 

 

V

в. 1, с. 75 (виготовити запрошення на вечірку).

 

31

 

Спілкування в мережі. Введення нових ЛО.

Вміти вести переписку з другом про свої захоплення

Vocabulary box (с. 77)

Prepositions

 

 

Ѵ

 

 

 

Ѵ

в.4, 5, с.77

 

32

 

Комп’ютери. Герундій.

Написати повідомлення

с. 79

message, to waste

Like/ dont like/ love / hate/ go + Герундій

 

 

 

 

 Ѵ

 

 

 в. 1, с. 81 (написати електронного листа)

 

33

 

Мій вільний час. Систематизація вивченого по темі.

Перевірити знання з теми

 

Повторення

 

 

 

 

 

 

Ѵ

в.5, с.83 (письмово)

 

34

 

День народження. Читання тексту.

Перевірити знання з теми

 

Повторення

 

 

 

 

 

 

 Ѵ

в.3, с.85 (письмово)

 

ТЕМА 3. Я, моя родина, мої друзі (5 год.)

35

 

Родинні зв’язки. Складання родинного дерева.

Надавати інформацію про членів своєї родини

с. 89

Члени родини

 

Present Simple

 

 

Ѵ

 

 

в.4, с.89 (письмово)

 

36

 

Професії батьків. Введення та активізація ЛО теми.

Розповідати про професії своїх батьків

Описувати родину

Професії (Vocabulary box, с. 91)

burglar, dentist, nurse, police officer, postman, to catch, to repair, vet

 

Present Simple

 

 

Ѵ

 

 

в.4, с.93 (письмово)

 

37

 

Брати та сестри. Близнюки. Читання тексту.

Розповідати про своїх братів або сестер

Vocabulary box (с. 93)

 

 

 

Ѵ

 

 

Перекласти речення на англійську мову.

 

38

 

Моя сім'я. Теперішній тривалий час.

Правильно вживати теперішній тривалий час

 

Present Continuous

 

 

Ѵ

 

 

Записати речення у теперішн. тривалому часі.

 

39

 

Заняття членів родини. Вдосконалення граматичних навичок.

Перевірити знання з теми

Професії

Present Continuous

 

 

Ѵ

 

 

в. 1-2, с. 98

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ТЕМА 4. Харчування (9 год.)

40

 

Продукти харчування. Введення і активізація ЛО теми.

Називати продукти

Назви продуктів харчування.

Countable and Uncountable Nouns

 

V

 

 

V

 

Скласти 10 речень з ЛО теми

 

41

 

Здорове харчування. Контроль аудіювання.

Описувати кількість чогось, використовуючи «Much/ Many/Lots of/ A lot of»

Vocabulary box (с. 100)

Countable and Uncountable Nouns

Much/ Many/Lots of/ A lot of

 

 

 

V

 

в. 2, с. 102

 

42

 

Щоденний раціон. Розвиток навичок аудіювання.

Розповідати про щоденний раціон харчування

ЛО теми. Назви страв.

Countable and Uncountable Nouns

 

 

 

V

 

в.3, с.106 (письмово)

 

43

 

Їжа та напої. Злічувані та незлічувані іменники. Контроль читання.

Розповідати про здорове та нездорове харчування, використовуючи «Much/ Many/Lots of/ A lot of»

ЛО теми

Злічувані та незлі чувані іменники. some/ any

many/ much

 

 

 

V

 

в. 5, с. 107

 

44

 

У магазині. Складання та відтворення діалогів.

Розігрувати діалог в магазині

ЛО теми

 

 

 

 

 

V

Скласти та вивчити діалог

 

45

 

Похід по крамницях. Контроль письма.

Розповідати про вили магазинів

ЛО теми

 

Present Simple

 

 

 

 

V

в. 1, с. 109

(робота над проектом)

 

46

 

Купуємо продукти. Вивчення вірша.

Розповідати про купівлю продуктів

ЛО теми

 

Present Simple

 

 

 

 

V

в. 1с, с. 110 (письмово відповісти на запитання).

 

47

 

Улюблені страви. Контроль говоріння.

Висловлюватися про свою улюблену страву

ЛО теми

 

 

 

 

V

 

в. 3, с. 111 (описати фото)

 

48

 

Святкові пригощання. Систематизація вивченого.

Підсумовують знання по темі

Повторення.

 

 

 

 

V

 

Перекласти речення.

 

 

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

  1. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

 

  1. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Перепелиця Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Приходько Наталія Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Olen Nataliia
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
21 липня 2019
Переглядів
4917
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку