Календарно-тематичне планування Англійська мова 5 клас Карп'юк зі змістовими лініями ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування Англійська мова 5 клас Карп'юк зі змістовими лініями ІІ семестр
Перегляд файлу

ІI СЕМЕСТР

 

 

 Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ТЕМА 5. Cвята і традиції (12 год)

49

 

Різдво в Англії. Розвиток навичок читання.

Надавати інформацію про традиції святкування Різдва

ЛО теми

в. 1, 2, с. 112.

Прийменники часу on, at

 

 

V

 

 

 

 

 

Розповідати про Різдво в Англії

 

50

 

Різдво в Україні. Вживання прийменників часу.

Розповідати про щоденні справи

ЛО теми

Прийменники часу on, at, in

 

 

V

 

 

 

Доповнити речення правильним прийменником

 

51

 

Готуємось до свята. Вживання модального дієслова must.

Розповідати про підготовку до свята, описувати  традиції святкування Різдва та дня народження

Vocabulary box

(с. 116)

Must – mustn’t

 

 

 

V

 

 

 

в. 4, с. 117 (письмово)

Вивчити колядку “Silent Night

 

52

 

Важливі дати. Розвиток комунікативних навичок.

Запитувати та надавати інформацію про свята та традиції святкування

 

ЛО теми

Називання дат англійською

 

 

V

 

 

 

в 2b, с. 118 (письмово)

 

53

 

День Подяки. Розвиток діалогічного мовлення.

Розповідати про традиції святкування. Розповідати про підготовку до свята; описувати процес виготовлення запрошення

Vocabulary box

(с. 119)

Present Continuous

 

 

V

 

 

 

в. 8, с. 120

 

54

 

Бабусині історії. Розвиток навичок аудіювання.

Розповідати про особливості святкування улюбленого свята

 

Vocabulary box

(с. 123)

Past Simple

 

 

V

 

 

 

в. 7, с. 124

 

55

 

Родинні традиції. Простий минулий час.

Описувати минулі події

ЛО теми

Past Simple

 

V

 

 

 

в. 5, с. 127

 

56

 

Давним-давно…. Розвиток монологічного мовлення.

Розповідати про казки та їх героїв; давати поради; висловлювати свої враження від прочитаного

ЛО теми

Past Simple. Irregular Verbs

 

 

V

 

 

 

 

 

в. 6, с. 129

 

57

 

Казкові герої. Розвиток діалогічного мовлення.

Розповідати про улюблену та казку та її героїв

Vocabulary box

(с. 130)

Past Simple. Irregular Verbs

 

V

 

 

 

в. 1, с. 131

 

58

 

Ми любимо свята. Виготовлення святкової листівки.

Описувати процес виготовлення запрошення

ЛО теми. Повторення

Повторення

 

 

V

 

 

 

в. 7, с. 133 (виготовити і підписати листівку)

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

59

 

Казки з дитинства. Розвиток навичок аудіювання і читання.

 

Переказувати текст; висловлювати своє ставлення до прочитаного

ЛО теми

Повторення

 

 

 

 

в. 3, с. 135 (вивч. п’єсу по ролях)

 

60

 

Казки з дитинства. Розігрування п’єси.

 

 

Переказувати текст; висловлювати своє ставлення до прочитаного

ЛО теми

Повторення

 

 

 

 

в. 2, с. 137 (письмово)

 

ТЕМА 6. Природа (5 год)

61

 

Погода. Доповідь про погоду. Введення ЛО теми.

Описувати погоду

Тематичні картки.

Vocabulary box

(с. 140, с. 143)

Adverbs

 

V

 

 

 

в. 1а, с. 141

 

62

 

Природні явища. Безособові речення. Розвиток граматичних навичок.

Надавати інформацію про погоду у різних країнах світу

Тематичні картки.

ЛО теми

Безособові речення

 

V

 

 

 

в 1, с. 144

 

63

 

Погода в різних куточках світу. Розвиток навичок аудіювання.

Розповідати про погоду у різних країнах світу; ставити запитання з метою уточнення інформації

Vocabulary box

(с. 145)

 

 

 

 

V

 

V

в 4, с. 146

(письмово)

 

 

64

 

Прогноз погоди. Розвиток комунікативних навичок.

Надавати інформацію про погоду; давати рекомендації

ЛО теми

Vocabulary box

(с. 148)

be going to

 

 

 

V

 

в. 4, с. 149

 

65

 

Яка у вас погода? Розвиток навичок письма.

Розповідати про погоду; ставити запитання з метою уточнення інформації

ЛО теми. Повторення.

Present Continuous

 

V

 

 

 

в. 2b, с. 151

 

ТЕМА 7. Одяг (13 год)

66

 

Види одягу. Введення нових ЛО.

Описувати одяг у різну погоду

Тематичні картки

Pr. Simple & Cont.

Past Simple

 

 

 

V

 

в. 3, с. 153 (письмово)

 

67

 

Вдягаємося по погоді. Розвиток навичок читання.

 

Розповідати про щоденні справи; описувати зовнішній вигляд та погоду

Тематичні картки

Vocabulary box

(с. 155)

Pr. Simple & Cont.

 

 

 

 

V

 

в. 3, с. 155

 

68

 

Обираємо одяг. Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

 

Розповідати про погоду; описувати одяг друзів; висловлювати своє ставлення

Vocabulary box

(с. 156)

Pr. Simple & Cont.

 

 

 

 

 

V

в. 4, с. 156 (скласти 10 речень за таблицею)

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

69

 

У що ти сьогодні одягнений?  Розвиток комунікативних навичок.

Розповідати про вибір одягу у різний час та у різну погоду

ЛО теми

Present Simple

 

V

 

 

 

в. 6, с. 159

 

70

 

Одяг та взуття. Введення нових ЛО.

Розповідати про вибір одягу у різний час та у різну погоду

ЛО теми

go + Ving

 

 

 

 

в. 4, с. 161 (скласти 5-7 речень)

 

71

 

Одяг та взуття для активного відпочинку. Розвиток навичок читання.

Розповідати про відпочинок; висловлювати свої враження та почуття

Vocabulary box

(с. 163)

Present Simple

 

 

 

V

 

в. 3, с. 163

 

72

 

У літньому таборі.  Вживання прийменників місця.

 

Розповідати про минулі події; описувати літній відпочинок

Vocabulary box

(с. 165б с. 167)

Прийменники місця. Past Simple

 

 

 

V

 

в. 4, 5 с. 168

 

73

 

Вирушаємо в похід. Розвиток навичок аудіювання та говоріння.

Розповідати про відпочинок; висловлювати свої враження та почуття

 

ЛО теми

Special Questions

 

V

 

 

 

в. 1, с. 171

 

74

 

Краса природи. Пори року. Введення нових лексичних одиниць.

Описувати погоду у різні пори року; називати місяці та їх погодні особливості

Vocabulary box

(с. 173)

Present Simple

 

V

 

 

 

в. 4, с. 173

 

75

 

Улюблена пора року. Розвиток навичок аудіювання.

 

Розповідати про улюблену пору року; називати місяці; описувати погоду

Vocabulary box

(с. 175, с. 176)

Different Types of Questions

 

V

 

 

 

 

в. 3, с. 174

 

 

76

 

Одяг та погода. Повторення часових форм дієслова.

Описувати погоду у різні пори року; розповідати про відпочинок, висловлювати свої враження

ЛО теми

Повторення часових форм.

 

V

 

 

 

в. 2, с. 176 (описати улюблену пору року)

 

77

 

Земля – наш дім. Розвиток комунікативних навичок.

 

Розповідати про відпочинок, висловлювати свої враження

ЛО теми

Повторення

 

V

 

 

 

в. 9 с. 179 (написати міні-твір)

 

78

 

Щедра природа. Розвиток навичок читання та аудіювання.

 

Переказувати текст; висловлювати свої враження від прочитаного

ЛО теми

Past Simple

 

 

 

 

в. 2, с. 181 (письмово відповісти на запитання)

 

ТЕМА 8. Рідне село (5 год)

79

 

У селі. Введення ЛО та МЗ.

 

Надавати інформацію про сільську місцевість

Vocabulary box

(с. 185)

Модальне дієслово can

 

 

 

V

 

в. 6, с. 186

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

80

 

Подорож по місту. Розвиток навичок аудіювання.

 

Описувати місто; називати різні будівлі та описувати їх

Vocabulary box

(с. 187)

Present Simple

 

 

 

V

 

в. 3, с. 188 (письмово відповісти на запитання)

 

81

 

 

Ознайомлення з містом. Розвиток діалогічного мовлення.

 

Називати будівлі та їх розміщення;

Ставити запитання для уточнення інформації

ЛО теми

Present Simple

 

 

 

V

 

в. 1, с. 189 (письмово відповісти на запитання)

 

82

 

Життя у місті та в селі. Ведення дискусії за темою.

Називати будівлі та їх розміщення;

Ставити запитання для уточнення інформації

ЛО теми

Present Simple

 

 

 

V

 

в. 7, с. 193 (скласти та розіграти діалог)

 

83

 

Моє рідне село. Розвиток навичок письма.

Описувати своє рідне село та його визначні місця

ЛО теми

 

 

 

 

 

 

V

 

Розповідати про рідне село

 

ТЕМА 9. Подорож (22 год)

84

 

Загальні відомості про Велику Британію. Розвиток навичок читання.

Розповідати факти про Велику Британію

Vocabulary box

(с. 196)

 

 

 

 

V

 

 

 

Підготувати розповідь про Велику

Британію

 

85

 

Канікули у Великій Британії. Введення та активізація ЛО та МЗ.

Розповідати про визначні місця Лондона; давати рекомендації

Vocabulary box

(с. 196)

Present Perfect Ознайомлення

 

 

 

 

 

 

V

 

в. 6, с. 197

 

86

 

Ми любимо подорожувати. Теперішній доконаний час.

Розповідати про звичаї та традиції англійців; висловлювати власну точку зору

ЛО теми

Present Perfect Утворення

 

 

V

 

 

 

 

в. 2, с. 198

Вивчити 3 форми дієслів

 

87

 

Місця, які варто побачити. Вдосконалення граматичних навичок.

Надавати інформацію про країну та визначні місця; висловлювати власну точку зору

ЛО теми

Present Perfect

Вживання

 

 

V

 

 

 

 

в. 5, с. 200

 

88

 

Країни світу. Розвиток навичок аудіювання.

Розповідати про досвід подорожування

 

ЛО теми

Present Perfect

Коротка форма

 

 

V

 

 

 

 

в. 6, с. 202

 

89

 

Визначні місця Лондона. Читання тексту.

Розповідати про визначні місця Лондона; давати рекомендації

Vocabulary box

(с. 204)

 

 

 

V

 

 

в. 1, с. 206

 

90

 

Велика Британія та британці. Розвиток навичок читання та говоріння.

Розповідати про звичаї та традиції англійців

ЛО теми

 

 

 

V

 

 

в. 6b, с. 209 (відповісти на запитання до тексту)

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

91

 

Україна. Введення ЛО та МЗ.

Розповідати про Україну; доповнювати речення за змістом

Vocabulary box

(с. 210)

Past Simple

Present Perfect

 

 

V

 

 

Розповідати про Україну

 

92

 

Наша мальовнича країна. Розвиток навичок читання.

Розповідати про звичаї та традиції українців;

Vocabulary box

(с. 212)

Past Simple

Present Perfect

 

 

V

 

 

в. 6, с. 213

 

93

 

Українські традиції. Розвиток навичок аудіювання.

Розповідати про улюблені свята

 

ЛО теми

 

 

 

 

V

 

 

 

Розповідати про традиції в Україні

 

94

 

Подорож Україною. Розвиток навичок граматики.

Розповідати про визначні місця країни; обговорювати інформацію та висловлювати свою позицію

ЛО теми

Past Simple/ Present Perfect

 

V

 

 

 

 

в. 3, с. 217

 

95

 

Туристична Україна. Вдосконалення навичок граматики.

 

 

Вести діалог розпитування про міста України; розповідати про міста України

ЛО теми

Past Simple/ Present Perfect

 

 

V

 

 

Виконати письмово граматичну вправу.

 

96

 

Україна та українці очима іноземців. Розвиток навичок говоріння.

Розповідати про гостинність України

 

ЛО теми

 

 

 

V

 

 

 

в. 5, с. 221

 

97

 

Історичні пам’ятки України. Проведення вікторини.

Розповідати про історичні памятки України

 

ЛО теми

 

 

 

V

 

 

 

в. 2, с. 223

 

98

 

Плани на літо. Контроль аудіювання.

Розповідати про плани на літо; описувати різні види діяльності

Vocabulary box

(с. 225)

 

 

 

V

 

 

 

в 5, с. 226

 

99

 

Скоро канікули! Майбутній час.

Надавати інформацію  про плани на літо; давати рекомендації

ЛО теми

Future Simple

shall/will, be going to

 

 

V

 

 

 

в. 7, с. 229

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

100

 

Подорожуємо по світу. Контроль читання.

Ставити запитання з метою уточнення інформації; аргументувати власний вибір

ЛО теми

Future Simple

 

 

 

V

 

в. 5, с. 231

 

101

 

Літні канікули – найкращий час для подорожей. Розвиток комунікативних навичок.

Розповідати про визначні місця; давати рекомендації; ставити питання з метою розширення інформації

ЛО теми

Future Simple

 

 

V

 

 

 

в. 6, с. 234

 

102

 

Їдемо за кордон! Контроль письма.

Розповідати про визначні місця; давати рекомендації; ставити питання з метою розширення інформації

ЛО теми

 

 

 

 

V

 

 

 

в. 2, с. 235

 

103

 

Україна – рідний край! Повторення часових форм дієслова.

Підсумовують знання по часовим формам дієслова

ЛО теми

Повторення

 

 

 

 

 

в. 5, с. 238

 

104

 

Активний відпочинок влітку. Контроль говоріння.

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

ЛО теми

 

 

 

 

 

в. 7, с. 238

 

105

 

Канікули! Систематизація вивченого.

Підсумовують знання по темі

Повторення

Повторення

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

  1. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

 

  1. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Чистікова Ольга Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Діброва Наталія Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Приходько Наталія Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Olen Nataliia
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
25 липня 2019
Переглядів
8525
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку