Календарно-тематичне планування Англійська мова 6 клас Карп'юк зі змістовими лініями ІІ семестр (1 год. на тиждень)
№ п/п |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичннй матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Приміт ки |
|||
ІІ семестр. ТЕМА: Харчування (4 год.) Тематика ситуативного спілкування: Традиції харчування. |
|
||||||||||||
17 |
|
Їжа та напої. Введення і автоматизація ЛО теми. |
|
Food and drinks |
в. 2, с. 94 в. 4, с. 94
|
|
в. 1, с. 92
|
в. 2, с. 93 в. 1, с. 94 |
в. 3, с. 96 |
|
|||
18 |
|
Наші звички в харчуванні. Розвиток комунікативних навичок. |
|
Food Vocabulary Box page 96 |
в. 4, с. 96 |
|
в. 5, с. 97 |
в. 5, с. 97 |
в. 6, с. 97 |
|
|||
19 |
|
Здорове харчування. Злічувані та незліувані іменники. |
There is/ there are much/ many shall/will – be going to |
Vocabulary Box, page 98 |
в. 4, с. 100 в. 1, с. 101
|
в. 1б, с. 98 в. 2, с. 102 |
в. 3, с. 99 в 5, с. 100 |
в. 1а, с. 98 в. 2, с. 99
|
в. 4,с. 103 |
|
|||
20 |
|
У кав’ярні. Розвиток діалогічного мовлення. |
|
ЛО теми |
в. 2, с. 105 в. 4, с. 107 |
|
в. 1, с. 105 в. 3, с. 106 в. 2, с. 109 |
в. 1, с. 109 |
в. 3, с. 109 (виготовити меню для свого уявного кафе) |
|
|||
ТЕМА: Покупки (4 год.) Тематика ситуативного спілкування: Відвідування магазинів. |
|||||||||||||
21 |
|
Відвідування магазинів. Введення ЛО теми. |
|
Shops Vocabulary Box, page 113 |
в. 1, с. 110 в. 1, с. 112 |
в. 5, с. 115 |
в. 2, с.110 в. 3, 4, с. 114 |
в. 2, с. 114 |
в. 3, с. 111 |
|
|||
№ п/п |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичннй матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Приміт ки |
|||
22 |
|
Гроші. Вдосконалення граматичних навичок та навичок аудіювання. |
How much is it? How much are they? |
Vocabulary Box page 118 |
в. 1б, с. 116 в. 2б, с, с. 117 |
в. 1б, с. 116 в. 3, с. 118
|
в. 1а, с, с. 116-117
|
в. 3с, с. 119 |
в. 4, с. 119 |
|
|||
23 |
|
У торговельному центрі. Розвиток діалогічного мовлення. |
|
ЛО теми |
в. 3, с. 120 |
|
в. 1, 2, с. 120 в. 4-6, с. 121 |
в. 7а, с. 122 |
в. 7б, с. 122 |
|
|||
24 |
|
Йдемо на покупки. Розвиток комунікативних навичок. |
much/many, there is/there are |
Vocabulary Box, page 124 |
в. 1а, с. 123 в. 3, с. 125 в. 2, с. 134 |
в. 2, с. 134 |
в. 1б, 2, с. 124 в. 5, с. 126 в. 3, с. 137 |
в. 4, с. 125 в. 4, с. 137 |
в. 5, с. 132 (доповнити та записати текст) |
|
|||
Тема: Подорож (4 год). Тематика ситуативного спілкування: Транспорт. Підготовка до подорожі. Проїзні документи. |
|||||||||||||
25 |
|
Види транспорту. Введення ЛО теми. |
|
Vocabulary Box, page 145 |
в. 1, с. 144 в. 3а, с. 145 в . 5, с. 146 |
|
в. 1, с. 142 в. 2, с. 143 в. 2, с. 145 в. 3б, с. 145 в. 6, 7, с. 147 |
в. 3, с. 143 в. 4, с. 146 |
в. 4, с. 143 (скласти речення за таблицею). |
|
|||
26 |
|
Підготовка до подорожі. Розвиток навичок аудіювання. |
|
Vocabulary Box, page 148 |
|
в. 1б, с. 148 в. 6, с. 150 |
в. 1а, с, с. 148 в. 2, с. 148 в. 3, 4, с. 148 |
в. 2, с. 148
|
в. 5, с. 150
|
|
|||
27 |
|
Довкола світу. Повторення часових форм дієслова. |
Повторення часових форм дієслова. |
|
“Do You Know…?” в. 2, с. 151 |
|
в. 1, с. 151 в. 5, 6, с. 152 |
в. 3, с. 151 в. 7, с. 153 |
в. 4, с. 152 (поставити дієслово у правильну часову форму) |
|
|||
28 |
|
Проїзні документи. Контроль аудіювання. |
Повторення часових форм дієслова. |
Vocabulary Box, page 154 |
в. 1, с. 153 в. 4а, с. 154 “Travellling” |
в. 1, с. 153 |
в. 2, 3, с. 154 в. 4б, с. 154 |
в. 2, с. 156 |
в. 1, с. 156 (написати лист другу) |
|
|||
№ п/п |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичннй матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Приміт ки |
|||
ТЕМА: Велика Британія (3 год) Тематика ситуативного спілкування: Лондон. |
|||||||||||||
29 |
|
Лондон – столиця Великої Британії. Читання та обговорення тексту. |
|
Countries and Nationalities. в. 1, с. 157 London |
в. 2б, с. 161
|
|
в. 2, с. 158 в. 4, с. 158 в. 1, с. 160 в. 2а, с. 161 |
в. 3, с. 158 |
в. 2а, с. 161 (письмово дати відповіді на запитання) |
|
|||
30 |
|
Визначні місця Лондона. Контроль читання. |
|
Vocabulary Box, page 167 |
в. 3, с. 163 в. 3, с. 168 |
в. 2, с. 167 в. 4а, с. 169 в. 6, с. 170 |
в. 4, с. 164 в. 1, с. 167 в. 4б, с. 170 |
|
Виготовити туристичний буклет. |
|
|||
31 |
|
Британські острови. Вживання артиклю з власними і загальними назвами. |
Article: definite, indefinite, zero article. |
ЛО теми |
Remember Box p. 177 |
в. 2, с. 174 |
в. 2А, В, с. 172 в. 1, 2, с. 174 в. 3, 4, с. 175 |
в. 1, с. 172 в. 3А, В, с. 173 |
Підготувати усне повідомлення про Лондон. |
|
|||
ТЕМА: Україна (4 год). Тематика ситуативного спілкування: Київ. |
|||||||||||||
32 |
|
Визначні місця Києва. Контроль письма. |
|
Vocabulary Box page 164 |
в. 5, с. 164 в. 5, с. 176 |
|
в. 6, с. 165 в. 6, с. 177 |
в. 6, с. 177 |
Підготувати буклет про визначні мі-сця України |
|
|||
33 |
|
Міста Украї-ни. Розвиток граматичних навичок. |
Повторення. Articles. Tense Forms |
ЛО теми |
в. 3, с. 181 |
|
в. 1б, с 178 в. 2а, с. 180 |
в. 1а, с. 178 в. 1, с. 180 в 2б, с. 181 |
Підготува-ти усне по-відомлення про Київ. |
|
|||
34 |
|
Лондон і Київ. Контроль говоріння. |
|
ЛО теми |
|
|
в. 7, с. 183 в. 8, с. 184 в. 10, с. 185 |
в. 4, с. 182 в. 5, с. 183 |
в. 11, с. 185 |
|
|||
35 |
|
Я – українець! Систематиза-ція вивченого. |
Повторення |
ЛО теми |
в. 2а, с. 187 в. 3, с. 187 |
|
в. 1, 2б, с. 187 в. 4-6, с. 189 |
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|||