Календарно-тематичне планування для 2 класу І семестр

Про матеріал

Календарне планування з англійської мови для 2 класу 3 година на І семестр за підручником Карпюк О.Д. з мовленнєвою функцією, мовним інвентарем, комунікативними уміннями та інтегрованими змістовими лініями

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови

у 2-А класі (спец)

I семестр на 2017-2018 н.р.

 

Дата

Тема

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

 

Фонетика

Говоріння

Аудіювання

Читання

Письмо

Домащнє завдання

Шкільне життя

  1. 1.

 

 Введення навчального матеріалу з теми «Шкільне життя». Введення нових лексичних одиниць.

Hello!

Nice to meet you! How old are…?

The verb “to be” – am, is, are

[A][e][I][O][x][D]

Game “Find the letter”

Song “Alphabet”

Dialogue

 

В.1, с.4

В.5, с.5

 

В.4, с.5

Game “Find the mistake”

В.1,2, с.3(РЗ)

В.5, с.5

С 6 впр 2

*С 8 впр 1

  1. 2.

 

У мене є 5 книжок. Введення I have got. Розвиток монологічного мовлення.

What is your name? How are you? How old are you?

Children’s names

Game “What’s your name?”

Game “A ball”

 

[eI] [au]

[aI]

Game “Find and match”

 

В.1, 2, с.6

Song “How old are you?”

В.4, с.7

Game “Guess who”

В.4, с.7

Game “Jumbled sentences”

 

В.1,2, с.4 (РЗ)

С 9 впр 4

WB C 3 впр 4

  1. 3.

 

Моя ручка – червона. Множина іменників. Розвиток навичок читання.

Numbers 1-20

В.1, с.8

A piece of chalk, a piece of paper, clock, curtains

The verb “to be” – am, is, are

[jH]

[R]

Game “Catch the sound”

Game “The snake”

Counting rhyme – с.9

В.2,6, с.8-9

Game “Where is it?”

В.5, с.9

Poem “Find it here”

В.2, с.5(РЗ)

С 10 впр 1

*С 11 впр 4

  1. 4.

 

Ласкаво просимо до школи. Введення нових лексичних одиниць через діалогічне мовлення.

In, on, under, near

School things

 

Prepositions of place

Where is it?

Where are they?

[ai]

Game “Labyrinth”

В.2, с.10

Game “Guess the number”

 

Text “My classroom”

В.4, с.11

В.1,с.6

(РЗ)

В.3, с.6

(РЗ)

С 13 впр 1

WB C 6 впр 4

  1. 5.

 

У нас є компютер. Розвиток навичок аудіювання.

В.1, с.12

Bookcase, duster, pointer, paints, felt-tip pen

Game “What is missing?”

Plural form of nouns

Is there…?

Are there…?

[ks] [s] [z]

Game “The code word”

В.3,4, с.13

В.2, с.12

Game “Traffic lights”

В.5, с.13

В.1, 2, с.7 (РЗ)

С 14 впр 3

*С 14 впр 4

  1. 6.

 

На стіні – полиця. Введення звороту There isРозвиток навичок письма.

В.1, с.14 , numbers – повторення

There is/are,

many

Numbers 1-20

[A] [jH]

Game “Find the house for the sound”

В.3,с.15

Game “Magic box”

 

В.4, с.15

Game “Guess the word”

В.2, с.8

Game “Find the right place”

В.1, с.8 (РЗ)

С 15 впр 1

*С 16 впр 3

  1. 7.

 

Що є в нашому класі. Зворот There is Розвиток навичок аудіювання.

В.1, с.16

Open, close, guess, write, listen, tape-recorder, cassette

There is/are

Yes, I do.

No, I don’t.

[k] – ck

Tongue Twister

В.3, с.17,

Dialogue

 

В.2, с.16,

Text “At the lesson”

В.5(а,б), с.17

В.2,3, с.9(РЗ)

С 16 впр 4

WB С 8 впр 3

  1. 8.

 

У класі – три вікна. Введення звороту There areВведення нових лексичних одиниць.

Повтор. В.1, с.16

Game “Pass the card”

Have/has

Instructions and commands

 

[W]

Game “Catch the sound”

В.4, с.17

Dialogue

“In the classroom”

В.5(в,г), с.17

В.1, с.9

 

С 18 впр 1

*С 19 впр 3

  1.  

 

Порахуй речі. Зворот There areРозвиток монологічного мовлення

 

Have/has

Instructions and commands

 

 

 

Dialogue

“In the classroom”

 

Game “Continue the word”

 

  1. 9.

 

Чи є там щось? Так/Ні. Розвиток діалогічного мовлення.

Повтор. В.1, с.18, в.3, с.18

Listen

write

There is/are

Instructions and commands

a/many

[k] [q]

Tongue Twister

В.1, с.18 повтор.

В.2,3, с.18

В.6, с.19 –song

Game “Lets do it”

В.3, с.10(РЗ)

В.5, с.19(РЗ)

В.1 – 4, с.10(РЗ)

С 20 впр 6

*С 20 впр 7

  1. 10.

 

 

Де моя ручка? Вона на столі. Розвиток монологічного мовлення учнів.

В.1, с.20

Point, speak, spell, read, walk

Can

Pronouns

Numerals

Game “Find the house for the sound”

[J]

В.2-4, с.20, 21Game “Fantastic stories”

В.2, с.20

В.5, с.21

В.3, с.21(РЗ)

С 21 впр 1

WB С 10 впр 4

  1. 11.

 

 

Мої шкільні друзі. Зустрічайте Біла. Він мій друг. Розвиток навичок читання.

Повторення «Дії»

To have

Has he…?

Numerals

Can

[J]

Game “Catch the sound”

В.1-3, с.22

Game “Lets count”

В.4, с.23

В.1,2, с.12(РЗ)

С 23 впр 5

*С 23 впр 7

  1. 12.

 

Я можу бігати. Введення нових лексичних одиниць.

«Дії»

Game “Pantomime”

Your, her

Possessive pronouns

To be

[jL] [hW]

В.1,2, с.24-25

В.3, с.25 (с)

В.3(а,б), с.25

В.3,с.13(РЗ)

В.1,2,с.13(РЗ)

С 25 впр 2

*С 26 впр 5

  1. 13.

 

Чи можеш ти співати? Так/Ні. Розвиток діалогічного мовлення.

Повторення «Дії»

Commands

Don’t…

To be

Can

Game “Pronounce the word”

В.1-3, с.26-27

В.4, с.27

Game “Simon says”

В.5, с.27

В.1,2, с.14

С 29 впр 4

*С 29 впр 5

  1. 14.

 

Давайте пограємо! Введення lets, let us. Розвиток навичок письма.

Повторення

“Class”, “Actions”,

“Colors”,

“Numbers”.

There is/are

Commands

Don’t …

Game “The code word”

Topic “My class”

Game “Correct a mistake”

В.3, с.25

Написати числівники 1-20

С 31 впр 4

*С 31 впр 5

  1. 15

 

Узагальнення навчального матеріалу з теми «Шкільне життя»

 

 

 

 

 

 

 

С 37 впр 7

*С 40 впр 5

 

Природа

 

  1. 16.

 

Введення навчального матеріалу з теми «Природа». Введення нових лексичних одиниць.

В.1, с.29

Street, phone number, address, house, flat

Numerals 1-100

Numerals

Have/has got

[I] [W]

Game “Guess the number”

В.2, с.29

В.3, с.29

В.1,2, с.16(РЗ)

С 43 впр 1

*С 45 впр 6

  1. 17.

 

Осінні кольори. Розвиток навичок читання.

Numerals 1-100

GameGuess the number

Do/does

Live/lives

Numerals

Wh-questions

Do/does

Live/lives

Rhyme “Where do you live?”

В.1-3, с.30

В.5-7, с.31

В.6, с.31

Game “Correct the teacher”

В.6, с.31

 

В.1,2, с.17(РЗ)

С 44 впр 3

WB C 12 впр 5

  1. 18.

 

У Києві – холодно. Введення нових лексичних одиниць.

“Family”

В.1, с.32

Numerals 1-100

[A] [hH]

Tongue Twister

В.2-4,с.32

В.2, с.32

Game “Draw a picture”

В.5, с.33

В.1,3, с.18(РЗ)

С 45 впр 7

WB С 14 впр 3

  1. 19.

 

Опис погоди.

Розвиток монологічного мовлення.

How old is he/she?

Numerals 11-15

Numerals

What/who

[R]

Tongue Twister

В.1,3, с.35

Song “Come and meet your family!”

В.2, с.34

 

В.2, с.35

В.3, с.19(РЗ)

В.1,2, с.19(РЗ)

С 46 впр 1

*С 47 впр 3

  1. 20.

 

Сьогодні хмарно?

Так. Ні.

Розвиток діалогічного мовлення.

 

 

В.1, с.36

 

Numerals

What/who

[tS]

[w] – wh

Tongue Twister

В.2-4, с.37

Game “Broken telephone”

В.2, с.36

Dialogue

 

В.5, с.37

В.1,2, с.20(РЗ)

С 28 впр 4

WB С 16 впр 2

  1. 21.

 

Чи ясно надворі?

Чи йде дощ? -

Так. Ні. Розвиток діалогічного мовлення.

 

В.1, с.38

Game “What is missing?”

Wh-questions

[w]

Tongue Twister

В.2, с.38

 

В.3, с.39

Rhyme в.4,с.39

В.3, c.39

В.1, 2, с.21(РЗ)

С 48 впр 6

*С 48 впр 5

  1. 22.

 

Що росте на городі? Введення нових лексичних одиниць.

В.1, с.40

 

vegetables, fruit, carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato,

[S] [E]

В.2, с.22(РЗ)

В.2, с.40

GameInterview

В.3,5, с.41

 

В.3,5,  c.41

В.1,3, с.22(РЗ)

С 49 впр 1

*С 51 впр 5

  1.  

 

Твій улюблений фрукт Складання діалогів по темі.

Розвиток діалогічного мовлення.

 

apple, banana, lemon, orange

 

В.4, с.41

 

Game “Guess the occupation”

 

 

 С 50 впр 4

 

  1. 23.

 

Фрукти та овочі восени. Розвиток навичок аудіювання.

Повтор. л.о.

 

Prepositions of place

[eI] [P]

Game “Find the house for the sound”

В.3, с.43

 

В.4, с.43

В.1,2, с.23(РЗ)

WB С 18 впр 3

  1. 24.

 

Осінні місяці.

Введення нових лексичних одиниць.

 

 

[J] [W] [A] [R]

 

Letter from UK

 

Словниковий диктант

С 51 впр 6

WB C 20 впр 5

  1. 25.

 

Опис погоди за малюнками. Розвиток монологічного мовлення.

 

 

 

Present Simple

 

Game “Snowball”

 

В.1, с.44

 

С 52 впр 1

 

С 52 впр 1

* Описати погоду за малюнком

  1. 26.

 

Восени ми йдемо до школи.

Введення нових лексичних одиниць через аудіювання.

Повтор. л.о.

 

 

[w] [C] [S] [QV]

 

В.1, с.44

Читання по картках

 

С 54 впр 4

WB С 21 впр 2

  1. 27.

 

Листопад. Розвиток навичок читання.

 

Wh-questions

 

 

В.4, с.43

Game “Correct the teacher”

 

С 52 впр 2

 

*С 54 впр 6

  1. 28.

 

Осіння погода.

Розвиток навичок письма.

Повтор. л.о.

 

Plural form of the noun (exceptions)

 

Game “Interview”

 

 

С 52 впр 2

 

 

WB C 23 впр 2

  1. 29.

 

Узагальнення навчального матеріалу з теми «Природа»

 

 

 

 

 

 

 

Повторити лексичний та граматичний матеріал з теми

 

Свята та традиції

  1. 30.

 

Введення навчального матеріалу з теми «Свята та традиції». Введення нових лексичних одиниць.

В.1, с.45

 

Is/are there…?

[f] [V] [H]

Tongue Twister

В.3, с.45

Description of the flat

В.2, с.45

Dialogue

В.4, с.45, картки

В.1,2, с.25(РЗ)

С 56 впр 1

*С 57 впр 3

  1. 31.

 

Зима – весела пора року. Розвиток навичок читання.

Повторення с.45

 

Is/are there…?

[T] [N]

 

В.3, с.46

В.4, с.46

 

В.2, с.26(РЗ)

В.4, с.46poem

  1. 32.

 

Прийшла зима. Введення нових лексичних одиниць.

В.1, с.47

 

Prepositions of place

 

[L]  [C] [I]

Game “Catch the sound”

 

В.2, с.47

Game “Correct the teacher”

В.5, с.48

 

 

В.2, с.27(РЗ)

В.3, с.48

  1. 33.

 

Зимові свята. Розвиток монологічного мовлення.

 

Wh-questions

[OI] [L]

В.1,2, с.49

Game “Find it!”

В.3, с.49

 

В.3, с.49

 

 

В.1,3, с.28(РЗ)

  1. 34.

 

Давайте зробимо сніговика!  Множина іменників. Розвиток навичок письма.

В.1, с.50

 

Can

prepositions

[R]

Tongue Twister

Picture description

В.2, 3, с.50

Game “Correct the teacher”

В.2, с.50

 

В.2, с.28(РЗ)

В.3,4, с.50

 

  1. 35.

 

Що ти полюбляєш робити взимку? Розвиток навичок діалогічного мовлення

 

Possessive case

[W]

Tongue Twister

Game “Snowball”

Game

Game “Snake”

 

Tongue Twister

  1. 36.

 

Зимові місяці. Введення назв місяців.

 

Can

There is/are

[R] [G]

В.3, с.52

 

В.4, с.52

 

 

В.1,2, с.30(РЗ)

В.1, 4, с.52

  1. 37.

 

Моє улюблене зимове свято. Розвиток монологічного мовлення

Повторення

В.1, с.47,50

Prepositions of place

There is/are

[T] [N] [C] [G]

 

 

 

В.1, с.53

Словниковий диктант

Вивчити слова на диктант

  1. 39.

 

Новий рік. Написання листівки. Розвиток навичок письма.

В.1, с.54

 

Present Continuous

[OI] [eI]

Tongue Twister

Rhyme

В.7, с.55

В.3,4, с.54

В.4,5, с.55

 

В.1,2, с.32(РЗ)

  1. 40.

 

Різдво. Введення нових лексичних одиниць.

Дії - повторення

Present Continuous

В.3, с.32(РЗ)

 

Game “Pantomime”

В.1, с.56

В.1, 2, с.33(РЗ)

В 2,3, с.56

  1. 41.

 

Найкращий подарунок на свято. Розвиток навичок аудіювання.

В.1, с.58

 

Present Continuous –

Negative sentences

[k] [i]

 

В.3, с.59

Game “Correct the teacher”

 

В.1, с.34(РЗ)

В.3,4,  с.59

  1. 42.

 

Моє улюблене свято. Розвиток навичок читання.

В.1, с.60

 

Present Continuous –

questions

[R] [x]

 

В.2, с.60

Опис малюнків

В.4, с.61

Game “Guess who”

В.6, с.61  вірш

 

В.1,2, с.35(РЗ)

  1. 43.

 

Свята в Україні. Розвиток навичок  усного мовлення.

В.1, с.62

 

Present Continuous –

questions

В.1, с.36 (РЗ)

 

В.3, с.62

Game “Show your emotions”

В.4,6, с.63

В.2-3, с.36(РЗ)

В.5, с.63

  1. 44.

 

Свята у Британії. Розвиток навичок читання.

Повторення с.60, 62

Present Continuous –

questions

Tongue Twister

Mime game

В.2, с.37(РЗ) game “Draw!”

 

В.1, с.37 (РЗ)

В.2,3, с.64

 

  1. 45.

 

Узагальнення навчального матеріалу «Свята та традиції»

Повторення с.60, 62

This/that

These/those

[Iq] [QI]

[P] [L]

 

В.3,4, с.66

Song “My toy box”

В.1,2, с.66

В.5, с.67

В.2,3, с.38(РЗ)

В.3,4, с.66

Song “My toy box”вивчити

  1. 46.

 

Розвиваючі ігри на основі вивченого

В.1, с.70

Party, blow up

Present Continuous

 

[w] – вірш с.71

В.2,3,5, с.71

 

В.1,2,4, с.70-71

В.4, с.71

В.1-3, с.40(РЗ)

 

 

doc
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
1549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку