Календарне планування з англійської мови для 2 класу 3 година на І семестр за підручником Карпюк О.Д. з мовленнєвою функцією, мовним інвентарем, комунікативними уміннями та інтегрованими змістовими лініями
Календарно-тематичне планування з англійської мови
у 2-А класі (спец)
I семестр на 2017-2018 н.р.
№
|
Дата |
Тема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал
|
Фонетика |
Говоріння |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Домащнє завдання |
||||
Шкільне життя |
||||||||||||||
|
|
Введення навчального матеріалу з теми «Шкільне життя». Введення нових лексичних одиниць. |
Hello! Nice to meet you! How old are…? |
The verb “to be” – am, is, are |
[A][e][I][O][x][D] Game “Find the letter” |
Song “Alphabet” Dialogue
|
В.1, с.4 В.5, с.5
|
В.4, с.5 Game “Find the mistake” |
В.1,2, с.3(РЗ) В.5, с.5 |
С 6 впр 2 *С 8 впр 1 |
||||
|
|
У мене є 5 книжок. Введення I have got. Розвиток монологічного мовлення. |
What is your name? How are you? How old are you? Children’s names |
Game “What’s your name?” Game “A ball”
|
[eI] [au] [aI] Game “Find and match”
|
В.1, 2, с.6 Song “How old are you?” |
В.4, с.7 Game “Guess who” |
В.4, с.7 Game “Jumbled sentences”
|
В.1,2, с.4 (РЗ) |
С 9 впр 4 WB C 3 впр 4 |
||||
|
|
Моя ручка – червона. Множина іменників. Розвиток навичок читання. |
Numbers 1-20 В.1, с.8 A piece of chalk, a piece of paper, clock, curtains |
The verb “to be” – am, is, are |
[jH] [R] Game “Catch the sound” |
Game “The snake” Counting rhyme – с.9 |
В.2,6, с.8-9 Game “Where is it?” |
В.5, с.9 Poem “Find it here” |
В.2, с.5(РЗ) |
С 10 впр 1 *С 11 впр 4 |
||||
|
|
Ласкаво просимо до школи. Введення нових лексичних одиниць через діалогічне мовлення. |
In, on, under, near School things
|
Prepositions of place Where is it? Where are they? |
[ai] Game “Labyrinth” |
В.2, с.10 Game “Guess the number”
|
Text “My classroom” |
В.4, с.11 В.1,с.6 (РЗ) |
В.3, с.6 (РЗ) |
С 13 впр 1 WB C 6 впр 4 |
||||
|
|
У нас є комп’ютер. Розвиток навичок аудіювання. |
В.1, с.12 Bookcase, duster, pointer, paints, felt-tip pen Game “What is missing?” |
Plural form of nouns Is there…? Are there…? |
[ks] [s] [z] Game “The code word” |
В.3,4, с.13 |
В.2, с.12 Game “Traffic lights” |
В.5, с.13 |
В.1, 2, с.7 (РЗ) |
С 14 впр 3 *С 14 впр 4 |
||||
|
|
На стіні – полиця. Введення звороту There is…Розвиток навичок письма. |
В.1, с.14 , numbers – повторення There is/are, many |
Numbers 1-20 |
[A] [jH] Game “Find the house for the sound” |
В.3,с.15 Game “Magic box”
|
В.4, с.15 Game “Guess the word” |
В.2, с.8 Game “Find the right place” |
В.1, с.8 (РЗ) |
С 15 впр 1 *С 16 впр 3 |
||||
|
|
Що є в нашому класі. Зворот There is… Розвиток навичок аудіювання. |
В.1, с.16 Open, close, guess, write, listen, tape-recorder, cassette |
There is/are Yes, I do. No, I don’t. |
[k] – ck Tongue Twister |
В.3, с.17, Dialogue
|
В.2, с.16, Text “At the lesson” |
В.5(а,б), с.17 |
В.2,3, с.9(РЗ) |
С 16 впр 4 WB С 8 впр 3 |
||||
|
|
У класі – три вікна. Введення звороту There are… Введення нових лексичних одиниць. |
Повтор. В.1, с.16 Game “Pass the card” |
Have/has Instructions and commands
|
[W] Game “Catch the sound” |
В.4, с.17 |
Dialogue “In the classroom” |
В.5(в,г), с.17 |
В.1, с.9
|
С 18 впр 1 *С 19 впр 3 |
||||
|
|
Порахуй речі. Зворот There are…Розвиток монологічного мовлення |
|
Have/has Instructions and commands
|
|
|
Dialogue “In the classroom” |
|
Game “Continue the word” |
|
||||
|
|
Чи є там щось? Так/Ні. Розвиток діалогічного мовлення. |
Повтор. В.1, с.18, в.3, с.18 Listen write |
There is/are Instructions and commands a/many |
[k] [q] Tongue Twister |
В.1, с.18 повтор. |
В.2,3, с.18 В.6, с.19 –song Game “Lets do it” |
В.3, с.10(РЗ) В.5, с.19(РЗ) |
В.1 – 4, с.10(РЗ) |
С 20 впр 6 *С 20 впр 7 |
||||
|
|
Де моя ручка? Вона на столі. Розвиток монологічного мовлення учнів. |
В.1, с.20 Point, speak, spell, read, walk |
Can Pronouns Numerals |
Game “Find the house for the sound” [J] |
В.2-4, с.20, 21Game “Fantastic stories” |
В.2, с.20 |
В.5, с.21 |
В.3, с.21(РЗ) |
С 21 впр 1 WB С 10 впр 4 |
||||
|
|
Мої шкільні друзі. Зустрічайте Біла. Він мій друг. Розвиток навичок читання. |
Повторення «Дії» |
To have Has he…? Numerals Can |
[J] Game “Catch the sound” |
В.1-3, с.22 |
Game “Lets count” |
В.4, с.23 |
В.1,2, с.12(РЗ) |
С 23 впр 5 *С 23 впр 7 |
||||
|
|
Я можу бігати. Введення нових лексичних одиниць. |
«Дії» Game “Pantomime” Your, her |
Possessive pronouns To be |
[jL] [hW] |
В.1,2, с.24-25 |
В.3, с.25 (с) |
В.3(а,б), с.25 В.3,с.13(РЗ) |
В.1,2,с.13(РЗ) |
С 25 впр 2 *С 26 впр 5 |
||||
|
|
Чи можеш ти співати? Так/Ні. Розвиток діалогічного мовлення. |
Повторення «Дії» |
Commands Don’t… To be Can |
Game “Pronounce the word” |
В.1-3, с.26-27 |
В.4, с.27 Game “Simon says” |
В.5, с.27 |
В.1,2, с.14 |
С 29 впр 4 *С 29 впр 5 |
||||
|
|
Давайте пограємо! Введення let’s, let us. Розвиток навичок письма. |
Повторення “Class”, “Actions”, “Colors”, “Numbers”. |
There is/are Commands Don’t … |
Game “The code word” |
Topic “My class” |
Game “Correct a mistake” |
В.3, с.25 |
Написати числівники 1-20 |
С 31 впр 4 *С 31 впр 5 |
||||
|
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Шкільне життя» |
|
|
|
|
|
|
|
С 37 впр 7 *С 40 впр 5 |
||||
|
Природа |
|
||||||||||||
|
|
Введення навчального матеріалу з теми «Природа». Введення нових лексичних одиниць. |
В.1, с.29 Street, phone number, address, house, flat Numerals 1-100 |
Numerals Have/has got |
[I] [W] |
Game “Guess the number” |
В.2, с.29 |
В.3, с.29 |
В.1,2, с.16(РЗ) |
С 43 впр 1 *С 45 впр 6 |
||||
|
|
Осінні кольори. Розвиток навичок читання. |
Numerals 1-100 Game “Guess the number” Do/does Live/lives |
Numerals Wh-questions Do/does Live/lives |
Rhyme “Where do you live?” |
В.1-3, с.30 В.5-7, с.31 |
В.6, с.31 Game “Correct the teacher” |
В.6, с.31
|
В.1,2, с.17(РЗ) |
С 44 впр 3 WB C 12 впр 5 |
||||
|
|
У Києві – холодно. Введення нових лексичних одиниць. |
“Family” В.1, с.32 |
Numerals 1-100 |
[A] [hH] Tongue Twister |
В.2-4,с.32 |
В.2, с.32 Game “Draw a picture” |
В.5, с.33 |
В.1,3, с.18(РЗ) |
С 45 впр 7 WB С 14 впр 3 |
||||
|
|
Опис погоди. Розвиток монологічного мовлення. |
How old is he/she? Numerals 11-15 |
Numerals What/who |
[R] Tongue Twister |
В.1,3, с.35 Song “Come and meet your family!” |
В.2, с.34
|
В.2, с.35 В.3, с.19(РЗ) |
В.1,2, с.19(РЗ) |
С 46 впр 1 *С 47 впр 3 |
||||
|
|
Сьогодні хмарно? – Так. Ні. Розвиток діалогічного мовлення.
|
В.1, с.36
|
Numerals What/who |
[tS] [w] – wh Tongue Twister |
В.2-4, с.37 Game “Broken telephone” |
В.2, с.36 Dialogue
|
В.5, с.37 |
В.1,2, с.20(РЗ) |
С 28 впр 4 WB С 16 впр 2 |
||||
|
|
Чи ясно надворі? Чи йде дощ? - Так. Ні. Розвиток діалогічного мовлення.
|
В.1, с.38 Game “What is missing?” |
Wh-questions |
[w] Tongue Twister |
В.2, с.38
|
В.3, с.39 Rhyme в.4,с.39 |
В.3, c.39 |
В.1, 2, с.21(РЗ) |
С 48 впр 6 *С 48 впр 5 |
||||
|
|
Що росте на городі? Введення нових лексичних одиниць. |
В.1, с.40
|
vegetables, fruit, carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, |
[S] [E] В.2, с.22(РЗ) |
В.2, с.40 Game “Interview” |
В.3,5, с.41
|
В.3,5, c.41 |
В.1,3, с.22(РЗ) |
С 49 впр 1 *С 51 впр 5 |
||||
|
|
Твій улюблений фрукт Складання діалогів по темі. Розвиток діалогічного мовлення. |
|
apple, banana, lemon, orange |
|
В.4, с.41
|
Game “Guess the occupation” |
|
|
С 50 впр 4
|
||||
|
|
Фрукти та овочі восени. Розвиток навичок аудіювання. |
Повтор. л.о.
|
Prepositions of place |
[eI] [P] Game “Find the house for the sound” |
В.3, с.43 |
|
В.4, с.43 |
В.1,2, с.23(РЗ) |
WB С 18 впр 3 |
||||
|
|
Осінні місяці. Введення нових лексичних одиниць. |
|
|
[J] [W] [A] [R] |
|
Letter from UK |
|
Словниковий диктант |
С 51 впр 6 WB C 20 впр 5 |
||||
|
|
Опис погоди за малюнками. Розвиток монологічного мовлення. |
|
Present Simple |
|
Game “Snowball” |
|
В.1, с.44
|
С 52 впр 1
|
С 52 впр 1 * Описати погоду за малюнком |
||||
|
|
Восени ми йдемо до школи. Введення нових лексичних одиниць через аудіювання. |
Повтор. л.о.
|
|
[w] [C] [S] [QV] |
|
В.1, с.44 |
Читання по картках |
|
С 54 впр 4 WB С 21 впр 2 |
||||
|
|
Листопад. Розвиток навичок читання. |
|
Wh-questions |
|
|
В.4, с.43 Game “Correct the teacher” |
|
С 52 впр 2
|
*С 54 впр 6 |
||||
|
|
Осіння погода. Розвиток навичок письма. |
Повтор. л.о.
|
Plural form of the noun (exceptions) |
|
Game “Interview”
|
|
С 52 впр 2
|
|
WB C 23 впр 2 |
||||
|
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Природа» |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний та граматичний матеріал з теми |
||||
|
Свята та традиції |
|||||||||||||
|
|
Введення навчального матеріалу з теми «Свята та традиції». Введення нових лексичних одиниць. |
В.1, с.45
|
Is/are there…? |
[f] [V] [H] Tongue Twister |
В.3, с.45 Description of the flat |
В.2, с.45 Dialogue |
В.4, с.45, картки |
В.1,2, с.25(РЗ) |
С 56 впр 1 *С 57 впр 3 |
||||
|
|
Зима – весела пора року. Розвиток навичок читання. |
Повторення с.45
|
Is/are there…? |
[T] [N]
|
В.3, с.46 |
В.4, с.46 |
|
В.2, с.26(РЗ) |
В.4, с.46poem |
||||
|
|
Прийшла зима. Введення нових лексичних одиниць. |
В.1, с.47
|
Prepositions of place
|
[L] [C] [I] Game “Catch the sound” |
|
В.2, с.47 Game “Correct the teacher” |
В.5, с.48
|
В.2, с.27(РЗ) |
В.3, с.48 |
||||
|
|
Зимові свята. Розвиток монологічного мовлення. |
|
Wh-questions |
[OI] [L] |
В.1,2, с.49 Game “Find it!” |
В.3, с.49
|
В.3, с.49
|
|
В.1,3, с.28(РЗ) |
||||
|
|
Давайте зробимо сніговика! Множина іменників. Розвиток навичок письма. |
В.1, с.50
|
Can prepositions |
[R] Tongue Twister |
Picture description |
В.2, 3, с.50 Game “Correct the teacher” |
В.2, с.50
|
В.2, с.28(РЗ) |
В.3,4, с.50
|
||||
|
|
Що ти полюбляєш робити взимку? Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
Possessive case |
[W] Tongue Twister |
Game “Snowball” |
Game |
Game “Snake” |
|
Tongue Twister |
||||
|
|
Зимові місяці. Введення назв місяців. |
|
Can There is/are |
[R] [G] |
В.3, с.52
|
В.4, с.52
|
|
В.1,2, с.30(РЗ) |
В.1, 4, с.52 |
||||
|
|
Моє улюблене зимове свято. Розвиток монологічного мовлення |
Повторення В.1, с.47,50 |
Prepositions of place There is/are |
[T] [N] [C] [G]
|
|
|
В.1, с.53 |
Словниковий диктант |
Вивчити слова на диктант |
||||
|
|
Новий рік. Написання листівки. Розвиток навичок письма. |
В.1, с.54
|
Present Continuous |
[OI] [eI] Tongue Twister |
Rhyme В.7, с.55 |
В.3,4, с.54 |
В.4,5, с.55 |
|
В.1,2, с.32(РЗ) |
||||
|
|
Різдво. Введення нових лексичних одиниць. |
Дії - повторення |
Present Continuous |
В.3, с.32(РЗ) |
|
Game “Pantomime” |
В.1, с.56 |
В.1, 2, с.33(РЗ) |
В 2,3, с.56 |
||||
|
|
Найкращий подарунок на свято. Розвиток навичок аудіювання. |
В.1, с.58
|
Present Continuous – Negative sentences |
[k] [i]
|
В.3, с.59 |
Game “Correct the teacher” |
|
В.1, с.34(РЗ) |
В.3,4, с.59 |
||||
|
|
Моє улюблене свято. Розвиток навичок читання. |
В.1, с.60
|
Present Continuous – questions |
[R] [x]
|
В.2, с.60 Опис малюнків |
В.4, с.61 Game “Guess who” |
В.6, с.61 вірш |
|
В.1,2, с.35(РЗ) |
||||
|
|
Свята в Україні. Розвиток навичок усного мовлення. |
В.1, с.62
|
Present Continuous – questions |
В.1, с.36 (РЗ) |
|
В.3, с.62 Game “Show your emotions” |
В.4,6, с.63 |
В.2-3, с.36(РЗ) |
В.5, с.63 |
||||
|
|
Свята у Британії. Розвиток навичок читання. |
Повторення с.60, 62 |
Present Continuous – questions |
Tongue Twister |
Mime game |
В.2, с.37(РЗ) game “Draw!” |
|
В.1, с.37 (РЗ) |
В.2,3, с.64
|
||||
|
|
Узагальнення навчального матеріалу «Свята та традиції» |
Повторення с.60, 62 |
This/that These/those |
[Iq] [QI] [P] [L]
|
В.3,4, с.66 Song “My toy box” |
В.1,2, с.66 |
В.5, с.67 |
В.2,3, с.38(РЗ) |
В.3,4, с.66 Song “My toy box”вивчити |
||||
|
|
Розвиваючі ігри на основі вивченого |
В.1, с.70 Party, blow up |
Present Continuous
|
[w] – вірш с.71 |
В.2,3,5, с.71
|
В.1,2,4, с.70-71 |
В.4, с.71 |
В.1-3, с.40(РЗ) |
|
||||