Календарно-тематичне планування
для 4-В класу на І семестр 2022-2023 н.р.
(за підручником Мітчел Smart Junior 4)
(3 години на тиждень)
№ уроку |
Дата/ уроку |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання
|
|||||||||
Сприймання на слух/ Зорове сприймання |
Усна/ Письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||||||||||
Надолуження навчального матеріалу з тем «Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови» та «Свята та традиції України та країн виучуваної мови» за 3 клас |
|||||||||||||||||
1 |
01.09 |
Введення навчального матеріалу з тем «Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови» та «Свята та традиції України та країн виучуваної мови» |
Використовувати минулий час в усному та писемному мовленні. |
at home, shopping centre, bookshop ,fast food restaurant |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (pointing) |
WB ex.1, p.66 |
|
|
WB ex.2 p.59 |
Вивчити нові слова |
|||||||
2 |
06.09 |
Погода та вибір одягу. Розвиток навичок аудіювання і говоріння |
Говорити про святкування різних свят в різних країнах світу
|
Повторює лексику попереднього уроку |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
p. 75, ex.2,3 |
|
p. 75, ex..4 |
|
Підготувати розповідь |
|||||||
3 |
07.09 |
Природні явища. Розвиток навичок читання |
Розпізнає та вивчає звуки: s-/s/,s-/z/,es-/z/,es-/iz/ |
|
|
|
PBex.1, p.161 |
PBex.1,p.161 |
|
PBex.2, p.162 |
|||||||
4 |
08.09 |
Традиційне свято. Подарунок своїми руками. Розвиток навичок аудіювання |
Описувати події майбутнього |
Ступені порівняння прикметників |
p. 108 Ex.1
|
p. 108 Ex.2 p. 109 Ex.2
|
p. 109 Ex.3
|
|
WB ex.3,p.78 |
Повторити лексико-граматичний матеріал
|
|||||||
5 |
13.09 |
Літні свята у світі. Розвиток навичок письма |
Вивчати дієслово to be в минулому часі |
|
p. 112Ex.1
|
p. 112Ex.1
|
|
p. 112Ex.2
|
WB ex.1,p.82 |
WB ex.2,p.82 |
|||||||
6 |
14.09 |
Узагальнення навчального матеріалу з тем «Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови» та «Свята та традиції України та країн виучуваної мови» |
Повторення граматичного матеріалу |
||||||||||||||
Тема 1: Я, моя родина і друзі |
|||||||||||||||||
7 |
15.09 |
Введення навчального матеріалу з теми «Я, моя родина і друзі» |
Розповідає про свою сім’ю |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Слухає та читає слова |
Парна робота |
Sit down! Don’t stand up!, Open your book, Don’t close your book. Numbers 1-100
|
grandfather/grandad, grandmother/granny, father/dad, mother/mum, uncle, aunt, brother, sister, cousin, me. |
Ставить і відповідає на прості запитання |
Повторення вивченого матеріалу |
|||||||
8 |
20.09 |
Члени родини. Розвиток комунікативних навичок |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна |
Слухає пісню та виконує завдання |
Співає пісню Парна робота Написати речення |
Ukraine, the UK, the USA, Mexico, Brazil, Korea, China |
I’m/ He’s/She’s/ We’re/You’re/ They’re |
Ставить і відповідає на прості запитання |
Впр. 1,2,3 ст. 3 WB |
|||||||
9 |
21.09 |
Зовнішність. Введення і активізація нових ЛО теми |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та читає тексти, виконує після текстові вправи |
Парна робота |
Ukraine-Ukrainian, the UK-British, the USA-American, Mexico-Mexican, Brazil-Brazilian, Korea- Korean, China-Chinese, city, town, village. |
Where are you from? Where do you live? |
Ставить і відповідає на прості запитання |
Впр. 1,2,3,4 ст. 4 WB |
|||||||
10 |
22.09 |
Числа до 100. Розвиток комунікативних навичок |
Розповідати про щоденні справи |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та читає тексти, виконує завдання до тексту |
Парна робота Написати про щоденні справи |
ice-skating rink, ice-skate, play chess, play football, go shopping, play computer games |
Adverbs of frequency always, usually, sometimes, never. |
Продукує прості речення з метою опису щоденних справ |
Впр. 1,2 ст. 5 WB |
|||||||
11 |
27.09 |
Вік старших членів родини. Розвиток навичок аудіювання |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Слухає та вимовляє слова |
Парна робота Написати речення |
exercise, skateboard |
What are you doing? What is he doing? What is she doing? What are they doing? |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ |
Впр. 1,2,3 ст. 6 WB |
|||||||
12 |
28.09 |
Твоя національність. Розвиток навичок говоріння |
Розповідає про себе та своє оточення |
Громадянська відповідальність: виявляти толерантне ставлення до інших людей |
Читає текст |
Написати листа другу |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
Впр.1,2 ст. 7 WB |
|||||||
13 |
29.09 |
Місце проживання. Розвиток навичок аудіювання |
Спілкуватися з однокласниками |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та читає короткі тексти |
Обговорення моральної цінності історії |
new, scared, children, see |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення щодо уподобань |
Впр.1,2,3 ст. 8 WB |
|||||||
14 |
04.10 |
Населені пункти. Мій друг із Китаю. Розвиток навичок читання |
Правильно вимовляти і читати слoва Називає національності, види дозвілля |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та співає чант |
Називає звуки s/s/, s/z/,es/iz/ |
s/s/, s/z/,es/iz/ |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Правильно вимовляє та читає звуки s/s/, s/z/,es/iz/ |
Впр. 1,2,3 ст.9 WB |
|||||||
15 |
05.10 |
Щоденні обов’язки. Розвиток комунікативних навичок |
Називає види спорту |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання |
Парна робота Дайте відповіді на питання письмово |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про свої уподобання та щоденні справи |
Впр. 1,2 ст. 10 WB |
|||||||
16 |
06.10 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми: «Я, моя родина і друзі» |
Повторення вивченого матеріалу |
||||||||||||||
Тема 2: Помешкання |
|||||||||||||||||
17 |
11.10 |
Введення навчального матеріалу з теми: «Помешкання» Введення нових лексичних одиниць. |
Розповідати про щоденні справи. |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
a/an with jobs |
p. 21, Ex. 1
|
p.21, Ex.2
|
p.21, Ex.2
|
p.21, Ex.2
|
Вивчити нові слова |
|||||||
18 |
12.10 |
Види помешкань. Ласкаво просимо до нашого дому. Розвиток навичок читання |
Adverbs of frequency |
PE, maths, social studies, art, geography, history, timetable |
p.22, Ex.1
|
Парна робота Дайте відповіді на питання письмово |
|
p.22, Ex.1
|
Вивчити нові слова |
||||||||
19 |
13.10 |
Моя спальня Розвиток навичок усного мовлення |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ частоту дій
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
One, twice, three times a week |
|
p.23, Ex.3
|
p.23, Ex.2
|
|
p.23, Ex.4 письмово
|
|||||||
20 |
18.10 |
Вип’ємо по чашці чаю? Розвиток навичок письма |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ частоту дій
|
Громадянська відповідальність: виявляти толерантне ставлення до інших людей |
Adverbs of frequency |
Завдання на картках |
Виконує проєктну роботу
|
Завдання на картках |
Завдання на картках |
SB p.23, Ex 3 |
|||||||
21 |
19.10 |
Що є у вітальні? Розвиток діалогічного мовлення |
Називати кімнати у будинку та меблі |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Garage, balcony, upstairs, downstairs |
p.24 Ex.1 |
Розповідати про своє помешкання |
|
p.24 Ex.1 |
Вчити слова |
|||||||
22 |
20.10 |
Домашні справи. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Називати кімнати, ставить запитання |
|
rug, coffee table |
p.25 Ex.3 |
Парна робота
|
p.25 Ex.2 |
|
p.25 Ex.4 письмово |
|||||||
23 |
01.11 |
Шкільні кабінети. Розвиток навичок читання |
|
|
country, put, collect, gym |
p.28-29 Ex.1 |
|
|
p.28-29 Ex.1 |
Вивчити нові слова |
|||||||
24 |
02.11 |
Умеблювання класу. Розвиток навичок усного мовлення |
Називати види меблів |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Дайте відповіді на питання письмово |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Підготуватись до кр |
|||||||
25 |
03.11 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми: «Помешкання» |
Повторення вивченого матеріалу |
||||||||||||||
Тема 3: Шкільне життя
|
|||||||||||||||||
26 |
08.11 |
Введення навчального матеріалу з теми: «Шкільне життя» Введення нових лексичних одиниць |
Відповідаємо на питання партнера |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Співає пісню |
Парна робота Написати речення про майбутню професію |
writer, police officer, astronaut, photographer |
What do you want to be when you grow up? I want to be a photographer. I want to be an astronaut. |
Ставити та відповідати на запитання щодо вибору професії |
Впр. 1,2 ст. 12 WB |
|||||||
27 |
09.11 |
Навчальні предмети. Розвиток навичок читання |
Читає про шкільний захід, мета якого надати благодійну допомогу |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Слухає та читає текст. Виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Парна робота |
PE, art, maths, geography, social studies, history, timetable, rug, coffee table, above, below |
Where’s? prepositions of place inside, outside, here, there. |
Надає відповіді на запитання |
Впр.1,2 ст.14 WB |
|||||||
28 |
10.11 |
Розклад. Розвиток навичок аудіювання |
Вчиться запрошувати на заходи та пропонувати зробити щось |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Слухає та повторює нові слова |
Парна робота |
have a school party, have a fundraiser, have a fair, do a school play, do a musical, cafe |
Let’s do… |
Запрошує на захід та пропонує зробити щось |
Впр.1,2,3 ст. 15 WB |
|||||||
29 |
15.11 |
Шкільні події. Розвиток навичок письма |
Вчаться писати запрошення на захід |
Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до інших |
Читає текст про шкільний захід |
Виконує проєктну роботу Парна робота |
garage, balcony, upstairs/downstairs |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Презентує власне запрошення на захід в класі |
Впр. 1,2 ст. 16 WB |
|||||||
30 |
16.11 |
Улюблений предмет. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Правильно вимовляти і читати слoва |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи. |
Групове обговорення моральної цінності історії |
country, put, collect, gym |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Обговорює важливість благодійних заходів |
Впр. 1,2,3,4 ст. 17 WB |
|||||||
31 |
17.11 |
Шкільні заходи. Безпека. Розвиток навичок аудіювання |
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Співає чант |
Називає звуки окремо та в складі слова ere/ɛə/, air /ɛə /, ear /ɛə /. |
ere/ɛə/, air /ɛə /, ear /ɛə /. |
|
Правильно вимовляє та читає звуки ere/ɛə/, air /ɛə /, ear /ɛə /. |
Впр.1,2,3 ст. 18 WB |
|||||||
32 |
22.11 |
Наша класна кімната. Ласкаво просимо! Розвиток навичок читання |
Розповідає про класну кімнату |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання |
Парна роботу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Відповідає на питання партнера про вибір професії |
Впр.1,2 ст. 19 WB |
|||||||
33 |
23.11 |
Проєктна робота. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає короткі діалоги |
Називає професії, шкільні предмети, кімнати будинку |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає професії, розповідає про розклад уроків. Ставить та відповідає на запитання. |
Впр. 3,4 ст. 20 WB |
|||||||
34 |
24.11 |
Їдемо на екскурсію. Розвиток навичок письма |
Розповідає про екскурсію |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Слухає та читає текст. Виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Написати речення про своє місто |
art gallery, opera, performance, market, castle |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про визначні місця свого міста |
Впр. 1,2 ст. 21 WB |
|||||||
35 |
29.11 |
У музеї з однокласниками. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Розповідає про визначні місця країн світу |
Громадянська відповідальність: готовність допомагати іншим |
Слухає та читає текст. Виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Написати речення про улюблене місто світу. |
travel, capital city, huge, statue, tower, palace, tourist |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про визначні місця країн світу |
Впр.1,2 ст. 22 WB |
|||||||
36 |
30.11 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми: «Шкільне життя» |
Повторення вивченого матеріалу |
||||||||||||||
Тема 4: Людина
|
|||||||||||||||||
37 |
01.12 |
Введення навчального матеріалу з теми: «Людина». Введення нових лексичних одиниць |
Називає продукти харчування |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Співає пісню |
Робота в парах Обирає будь-яку страву, продукує речення на письмі. |
peach, kiwi, basket, butter, fill |
What do you want to eat? What do we need? |
Називає інгредієнти у стравах |
Впр. 1,2 ст. 32 WB |
|||||||
38 |
06.12 |
Список покупок в супермаркеті. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Називати продукти харчування та ємкості |
Громадянська відповідальність: уважне ставлення до кожного |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Робота в парах |
a bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert. |
Some, any |
Розповідає про власний список покупок в супермаркеті |
Впр.1,2,3 ст. 33 WB |
|||||||
39 |
07.12 |
Мій раціон харчування. Розвиток навичок письма |
Розповідати про свій раціон харчування |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини |
Читає та виконує письмове завдання |
Робота в парах Питання-Відповідь |
a cup of tea, a bar of chocolate, a glass of milk, meal, hour |
How many/ How much? |
Використовує how much? how many? в усному мовленні. |
Впр. 1,2,3 ст. 34 WB |
|||||||
40 |
08.12 |
Назви продуктів Вулична їжа. Розвиток навичок читання. |
Вивчити та використовувати в усному мовленні how much/how many |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Слухає та вимовляє слова |
Гра в парах |
a slice of bread, yoghurt, bowl, plate, spoon, fork, knife |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Використовує how much? how many? в усному мовленні. |
Впр.1,2,3 ст. 35 WB |
|||||||
41 |
13.12 |
Режим дня моєї родини. Україні. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Розповідає про власний |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає текст, дає відповіді на питання |
Написати про власний режим харчування |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення в письмовій формі про власний режим харчування, |
Впр.1,2,3 ст. 36 WB |
|||||||
42 |
14.12 |
Гігієна. Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
Громадянська відповідальність: уважне ставлення до кожного |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Робота в парах ( Діалог) Називає та розпізнає звуки oi / ɔi /, oy /ɔi / |
visit, famous, musician, concert, amusement park rides |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Вміє робити замовлення їжі в закладах харчування |
Впр. 1,2,3 ст. 37 WB |
|||||||
43 |
15.12 |
Стан здоров’я. Розвиток навичок письма |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає короткі діалоги |
Називає продукти харчування, столові прибори |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає продукти харчування, ємності, столові прибори, відповідає на питання how much/how many? |
Впр. 3,4 ст. 40 WB |
|||||||
44 |
20.12 |
Вплив їжі на організм людини. Розвиток навичок читання |
Вивчає |
Громадянська відповідальність: Розуміння унікальності кожної країни |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Продукує прості речення про власний сніданок |
mushrooms, raisins, sausages |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує речення про власний сніданок |
Впр. 1,2,3 ст. 41 WB |
|||||||
45 |
21.12 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми: «Людина»
|
Board Game 1-4 ст.84-85 WB |
||||||||||||||
46 |
22.12 |
Узагальнення та систематизація вивченого
|
|
||||||||||||||
Календарно-тематичне планування Smart Junior 4 for Ukraine