Календарно-тематичне планування для 4 класу за підручником Smart Junior 4

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 4 класу НУШ 1 семестр, 3 години на тиждень . Матеріали розроблені за підручником Smart Junior 4 for Ukraine
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

для 4-В класу на І семестр 2022-2023 н.р.

 (за підручником Мітчел Smart Junior 4)

(3 години на тиждень)

 

№ уроку

Дата/

уроку

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ Зорове сприймання

Усна/

Письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Надолуження навчального матеріалу з тем

«Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови» та

«Свята та традиції України та країн виучуваної мови»  за 3 клас

1

01.09

Введення навчального матеріалу з тем «Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови» та «Свята та традиції України

та країн виучуваної мови»

Використовувати минулий час в усному та писемному мовленні.

at home, shopping centre, bookshop ,fast food restaurant

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (pointing)

WB ex.1, p.66

 

 

 

WB ex.2 p.59

Вивчити нові слова

2

06.09

Погода та вибір одягу. Розвиток навичок аудіювання і говоріння

Говорити про святкування різних свят в різних країнах світу

 

Повторює лексику попереднього уроку

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

p. 75, ex.2,3

 

p. 75, ex..4

 

Підготувати розповідь

3

07.09

Природні явища. Розвиток навичок  читання

Розпізнає та вивчає звуки: s-/s/,s-/z/,es-/z/,es-/iz/

 

 

 

PBex.1, p.161

PBex.1,p.161

 

PBex.2, p.162

4

08.09

Традиційне свято. Подарунок своїми руками.

Розвиток навичок аудіювання

Описувати події майбутнього

Ступені порівняння прикметників

p. 108 Ex.1

 

p. 108 Ex.2

p. 109 Ex.2

 

 

p. 109 Ex.3

 

 

WB ex.3,p.78

Повторити лексико-граматичний матеріал

 

 

5

13.09

Літні свята у світі. Розвиток навичок письма

Вивчати дієслово to be в минулому часі

 

p. 112Ex.1

 

p. 112Ex.1

 

 

p. 112Ex.2

 

WB ex.1,p.82

WB ex.2,p.82

6

14.09

Узагальнення навчального матеріалу з тем «Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови» та «Свята та традиції України та країн виучуваної мови»

Повторення граматичного матеріалу

Тема 1: Я, моя родина і друзі

7

15.09

Введення навчального матеріалу з теми

«Я, моя родина і друзі»

Розповідає про свою сім’ю

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Слухає та читає слова

Парна робота

Sit down! Don’t stand up!, Open your book, Don’t close your book. Numbers 1-100

 

grandfather/grandad, grandmother/granny, father/dad, mother/mum, uncle, aunt, brother, sister, cousin, me.

Ставить і відповідає на прості запитання

Повторення вивченого матеріалу

8

20.09

Члени родини. Розвиток комунікативних навичок

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна

Слухає пісню та виконує завдання

 Співає пісню

Парна робота

Написати речення

Ukraine, the UK, the USA, Mexico, Brazil, Korea, China

I’m/ He’s/She’s/ We’re/You’re/ They’re

Ставить і відповідає на прості запитання

Впр. 1,2,3 ст. 3 WB

9

21.09

Зовнішність. Введення і активізація нових ЛО теми

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та читає тексти, виконує після текстові вправи

Парна робота

Ukraine-Ukrainian, the UK-British, the USA-American, Mexico-Mexican, Brazil-Brazilian, Korea- Korean, China-Chinese, city, town, village.

Where are you from?

Where do you live?

Ставить і відповідає на прості запитання

Впр. 1,2,3,4 ст. 4 WB

10

22.09

Числа до 100. Розвиток комунікативних навичок

Розповідати про щоденні справи

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та читає тексти, виконує завдання до тексту

Парна робота

Написати про щоденні справи

ice-skating rink, ice-skate, play chess, play football, go shopping, play computer games

Adverbs of frequency

always, usually, sometimes, never.

Продукує прості речення з метою опису щоденних справ

Впр. 1,2 ст. 5 WB

11

27.09

Вік старших членів родини. Розвиток навичок аудіювання

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та вимовляє слова

Парна робота

Написати речення

exercise, skateboard

What are you doing? What is he doing? What is she doing? What are they doing?

Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ

Впр. 1,2,3 ст. 6 WB

12

28.09

Твоя національність. Розвиток навичок говоріння

Розповідає про себе та своє оточення

Громадянська відповідальність:

виявляти толерантне ставлення до інших людей

Читає текст

Написати листа другу

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Надає інформацію про себе та своє оточення

Впр.1,2 ст. 7 WB

13

29.09

Місце проживання. Розвиток навичок аудіювання

Спілкуватися з однокласниками

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та читає короткі тексти

Обговорення моральної цінності історії

new, scared, children, see

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення щодо уподобань

Впр.1,2,3 ст. 8 WB

14

04.10

Населені пункти. Мій друг із Китаю.

Розвиток навичок читання

Правильно вимовляти і читати слoва Називає національності, види дозвілля

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та співає чант

Називає звуки s/s/, s/z/,es/iz/

s/s/, s/z/,es/iz/

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Правильно вимовляє та читає звуки s/s/, s/z/,es/iz/

Впр. 1,2,3 ст.9 WB

15

05.10

Щоденні обов’язки.

Розвиток комунікативних навичок

Називає види спорту

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо та виконує завдання

Парна робота

Дайте відповіді на питання письмово

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про свої уподобання та щоденні справи

Впр. 1,2 ст. 10 WB

16

06.10

Узагальнення навчального матеріалу з теми:  «Я, моя родина і друзі»

Повторення вивченого матеріалу

Тема 2: Помешкання

17

11.10

Введення навчального матеріалу з теми: «Помешкання» Введення нових лексичних одиниць.

Розповідати про щоденні справи.

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

a/an with jobs

p. 21, Ex. 1

 

p.21, Ex.2

 

p.21, Ex.2

 

p.21, Ex.2

 

Вивчити нові слова

18

12.10

Види помешкань. Ласкаво просимо до нашого дому. Розвиток навичок  читання

Adverbs of frequency 

PE, maths, social studies, art, geography, history, timetable

p.22, Ex.1

 

Парна робота

Дайте відповіді на питання письмово

 

p.22, Ex.1

 

Вивчити нові слова

19

13.10

Моя спальня 

Розвиток навичок усного мовлення

Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ частоту дій

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

One, twice, three times a week

 

p.23, Ex.3

 

p.23, Ex.2

 

 

p.23, Ex.4

письмово

 

20

18.10

Вип’ємо по чашці чаю? Розвиток навичок письма

Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ частоту дій

 

Громадянська відповідальність:

виявляти толерантне ставлення до інших людей

Adverbs of frequency

Завдання на картках

Виконує проєктну роботу

 

Завдання на картках

Завдання на картках

SB p.23, Ex 3

21

19.10

Що є у вітальні? Розвиток діалогічного мовлення

Називати кімнати у будинку та меблі

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Garage, balcony, upstairs, downstairs

p.24 Ex.1

Розповідати про  своє помешкання

 

p.24 Ex.1

Вчити слова

22

20.10

Домашні справи. Розвиток навичок монологічного мовлення

Називати кімнати, ставить запитання

 

rug, coffee table

p.25 Ex.3

Парна робота

 

p.25 Ex.2

 

p.25 Ex.4

письмово

23

01.11

Шкільні кабінети.

Розвиток навичок  читання

 

 

country, put, collect, gym  

p.28-29 Ex.1

 

 

p.28-29 Ex.1

Вивчити нові слова

24

02.11

Умеблювання класу.

Розвиток навичок усного мовлення

Називати види меблів

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Дайте відповіді на питання письмово

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Підготуватись до кр

25

03.11

Узагальнення навчального матеріалу з теми: «Помешкання» 

Повторення вивченого матеріалу

Тема 3: Шкільне життя

 

26

08.11

Введення навчального матеріалу з теми: «Шкільне життя» Введення нових лексичних одиниць

Відповідаємо на питання партнера

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Співає пісню

Парна робота

Написати речення про майбутню професію

writer, police officer,

astronaut, photographer

What do you want to be when you grow up? I want to be a photographer. I want to be an astronaut.

Ставити та відповідати на запитання щодо вибору професії

Впр. 1,2 ст. 12 WB

27

09.11

Навчальні предмети.

Розвиток навичок  читання

Читає про шкільний захід, мета якого  надати благодійну допомогу

Громадянська відповідальність:

Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства

Слухає та читає текст. Виконує дотекстові та післятекстові вправи

Парна робота

PE, art, maths, geography, social studies, history, timetable, rug, coffee table, above, below

Where’s? prepositions of place inside, outside, here, there.

Надає відповіді на запитання

Впр.1,2 ст.14 WB

28

10.11

Розклад. Розвиток навичок аудіювання

Вчиться запрошувати на заходи та пропонувати зробити щось

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Слухає та повторює нові слова

Парна робота

have a school party, have a fundraiser, have a fair, do a school play, do a musical, cafe

Let’s do…

Запрошує на захід та пропонує зробити щось

Впр.1,2,3 ст. 15 WB

29

15.11

Шкільні події. Розвиток навичок письма

Вчаться писати запрошення на захід

Громадянська відповідальність:

виявляє толерантне ставлення до інших

Читає текст про шкільний захід

Виконує проєктну роботу

Парна робота

garage, balcony, upstairs/downstairs

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Презентує власне запрошення на захід в класі

Впр. 1,2 ст. 16 WB

30

16.11

Улюблений предмет. Розвиток навичок монологічного мовлення

Правильно вимовляти і читати слoва

Громадянська відповідальність:

Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи.

Групове обговорення моральної цінності історії

country, put, collect, gym

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Обговорює важливість благодійних заходів

Впр. 1,2,3,4 ст. 17 WB

31

17.11

Шкільні заходи. Безпека. Розвиток навичок аудіювання

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Співає чант

Називає звуки окремо та в складі слова ere/ɛə/, air

/ɛə /, ear /ɛə /.

ere/ɛə/, air

/ɛə /, ear /ɛə /.

 

Правильно вимовляє та читає звуки ere/ɛə/, air

/ɛə /, ear /ɛə /.

Впр.1,2,3 ст. 18 WB

32

22.11

Наша класна кімната.  Ласкаво просимо! Розвиток навичок  читання

Розповідає про класну кімнату

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо та виконує завдання

Парна роботу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Відповідає на питання партнера про вибір професії

Впр.1,2 ст. 19 WB

33

23.11

Проєктна робота. Розвиток навичок діалогічного мовлення

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає короткі діалоги

Називає професії, шкільні предмети, кімнати будинку

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає професії, розповідає про розклад уроків. Ставить та відповідає на запитання.

Впр. 3,4 ст. 20 WB

34

24.11

Їдемо на екскурсію. Розвиток навичок письма

Розповідає про екскурсію

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та читає текст. Виконує дотекстові та післятекстові вправи

Написати речення про своє місто

art gallery, opera, performance, market, castle

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про визначні місця свого міста

Впр. 1,2 ст. 21 WB

35

29.11

У музеї з однокласниками. Розвиток навичок діалогічного мовлення

Розповідає про визначні місця країн світу

Громадянська відповідальність:

готовність допомагати іншим

Слухає та читає текст. Виконує дотекстові та післятекстові вправи

Написати речення про улюблене місто світу.

travel, capital city, huge, statue, tower, palace, tourist

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про визначні місця країн світу

Впр.1,2 ст. 22 WB

36

30.11

Узагальнення навчального матеріалу з теми:  «Шкільне життя»

Повторення вивченого матеріалу

Тема 4: Людина

 

37

01.12

Введення навчального матеріалу з теми: «Людина».  Введення нових лексичних одиниць

Називає продукти харчування

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Співає пісню

Робота в парах

Обирає будь-яку страву, продукує речення на письмі.

peach, kiwi, basket, butter, fill

What do you want to eat? What do we need?

Називає інгредієнти у стравах

Впр. 1,2 ст. 32 WB

38

06.12

Список покупок в супермаркеті. Розвиток навичок діалогічного мовлення

Називати продукти харчування та ємкості

Громадянська відповідальність:

уважне ставлення до кожного

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах

a bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert.

Some, any

Розповідає про власний список покупок в супермаркеті

Впр.1,2,3 ст. 33 WB

39

07.12

Мій раціон харчування. Розвиток навичок письма

Розповідати про свій раціон харчування

Громадянська відповідальність:

усвідомлювати унікальності кожної людини

Читає та виконує письмове завдання

Робота в парах Питання-Відповідь

a cup of tea, a bar of chocolate, a glass of milk, meal, hour

How many/ How much?

Використовує how much? how many? в усному мовленні.

Впр. 1,2,3 ст. 34 WB

40

08.12

Назви продуктів Вулична їжа. Розвиток навичок читання.

Вивчити та використовувати в усному мовленні how much/how many

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та вимовляє слова

Гра в парах

a slice of bread, yoghurt, bowl, plate, spoon, fork, knife

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Використовує how much? how many? в усному мовленні.

Впр.1,2,3 ст. 35 WB

41

13.12

Режим дня моєї родини. Україні. Розвиток навичок діалогічного мовлення

Розповідає про власний

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає текст, дає відповіді на питання

Написати про власний режим харчування

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення в письмовій формі про власний режим харчування,

Впр.1,2,3 ст. 36 WB

42

14.12

Гігієна. Розвиток навичок монологічного мовлення

 

Громадянська відповідальність:

уважне ставлення до кожного

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах ( Діалог) Називає та розпізнає звуки oi / ɔi /, oy /ɔi /

visit, famous, musician, concert, amusement park rides

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Вміє робити замовлення їжі в закладах харчування

Впр. 1,2,3 ст. 37 WB

43

15.12

Стан здоров’я. Розвиток навичок письма

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає короткі діалоги

Називає продукти харчування, столові прибори

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає продукти харчування, ємності, столові прибори, відповідає на питання how much/how many?

Впр. 3,4 ст. 40 WB

44

20.12

Вплив їжі на організм людини. Розвиток навичок читання

Вивчає

Громадянська відповідальність:

Розуміння унікальності кожної країни

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Продукує прості речення про власний сніданок

mushrooms, raisins, sausages

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує речення про власний сніданок

Впр. 1,2,3 ст. 41 WB

45

21.12

Узагальнення навчального матеріалу з теми:  «Людина»

 

Board Game 1-4 ст.84-85 WB

46

22.12

Узагальнення та систематизація вивченого

 

 

 

Календарно-тематичне планування Smart Junior 4 for Ukraine

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мриц Уляна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
23 січня 2023
Переглядів
1851
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку