КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 5 КЛАСУ ЗА ПІДРУЧНИКОМ С. І. СОТНИКОВОЇ, Т. Ф. БІЛОУСОВОЇ
(2 години на тиждень)
№ уро-ку | Дата | Тема ситуативного мовлення | Мовна компетенція | Мовленнєва компетенція | Домашнє завдання | ||||
Лексика | Граматика | Фонетика | Аудіювання/Читання | Говоріння | Письмо | ||||
І семестр | |||||||||
Lektion 1. “Ich, meine Familie, meine Freunde” Тема 1. Я, моя родина, мої друзі | |||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. Громадська відповідальність: наводить приклади свого внеску в життя громади; формулює особисті ціннісні пріоритети. Здоров'я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Підприємливість і фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. | |||||||||
1. | Ти і я. Введення нових лексичних одиниць та мовле-ннєвих зразків | Ich heiße… Wie heißt du? Hallo! Guten Morgen! Guten Tag! Guten Abend! | Порядок слів у розповід-ному реченні | Впр.1,3,4 ст.5 | Впр.1 ст.4 | Впр.2,5 ст.6 | Впр.1 ст.2 | Скл. діалог впр.7 ст.7; вивчити МЗ та ЛО | |
2. | Хто це. Що це. Розвиток нави-чок діалогічного мовлення | Wer ist das? Das ist… Das sind… Was ist das? Das ist ein(e)... Das sind… | Дієслово «sein» в одн., мн.Питальне слово Was? | Впр.3 ст.12 Впр.1 ст.14 | Впр.4 ст.12 | Впр.5 ст.12 Впр.9 ст.15 | Впр.1 ст.12 | Доп. рече-ння впр.7 ст.12; вив. граматику | |
3. | Скільки тобі років. Розвиток навичок усного мовлення | Wie alt bist du? Ich bin… Jahre alt. | Порядок слів в пит. речен- нях без пит. слова | Впр.1 ст.18 | Впр.4 ст.18 | Впр.3 ст.18 | Впр.5,6ст.18 | Скл. діалог Впр.8 ст.19 у | |
4. | Моя родина. Введення нових ЛО. Активізація граматичного матеріалу | Ich, du, er, sie, es, wir, ihr, Sie. Die Familiе, die Mutter, der Vater, die Tochter, der Sohn | Особові займенники | Впр.6 ст.28 | Впр.1,2ст.28 | Впр.7 ст.28 | Впр.1 ст.28 | Доп. речен-ня впр.5 ст.29; вив займенники | |
5. | Мої родичі. Введення нових ЛО. Кількісні числівники | Geschwister, die Großeltern, die Tante, der Opa , die Oma, die Eltern | Дієслово haben + Akkusativ | Впр.4 ст.29 | Впр.2 ст.30 | Впр.5,6 ст.31 | Впр.3 ст.30 | Відп. на запит.впр.4 ст.31 | |
6. | Скільки років цим людям. Розвиток навичок читання | Mein, dein, sein, ihr, unser, euer. 20-100. der Mann, die Frau, der Beruf, lustig, fein, faul, fleißig, groß, klein, berichten, arbeiten, lernen, studieren | Присвійні займенники Числівники | Впр.1 ст.30 | Впр.3 ст.33 | Впр.4,7 ст.33 | Впр.1,2ст.30 | Доп. речення впр.6 ст.33; вивчити слова | |
7. | Професії моїх рідних. Форму вання навичок діалогічного мовлення | der Arbeiter, der Bauer, der Arzt, der Schneider, der Bäcker, die Lehrerin, der Maler, die Verkäuferin, der Manager, der Schüler, der Programmierer, die Bibliothekarin, der Rentner, die Hausfrau | Назви професій жін. та чол. родів | Впр.5 ст.33 | Впр.3.4 ст.35 | Впр.5 ст.35 | Впр.1-3ст.33 | Скл. речення Впр.4 ст.35 вивчити слова |
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 5 КЛАСУ ЗА ПІДРУЧНИКОМ С. І. СОТНИКОВОЇ, Т. Ф. БІЛОУСОВОЇ
(2 години на тиждень)
№ уро-ку |
Дата |
Тема ситуативного мовлення |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Аудіювання/Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||
І семестр |
|||||||||
Lektion 1. “Ich, meine Familie, meine Freunde” Тема 1. Я, моя родина, мої друзі |
|||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. Громадська відповідальність: наводить приклади свого внеску в життя громади; формулює особисті ціннісні пріоритети. Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Підприємливість і фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
|||||||||
1.
|
|
Ти і я. Введення нових лексичних одиниць та мовле-ннєвих зразків |
Ich heiße… Wie heißt du? Hallo! Guten Morgen! Guten Tag! Guten Abend! |
Порядок слів у розповід-ному реченні |
Впр.1,3,4 ст.5 |
Впр.1 ст.4 |
Впр.2,5 ст.6 |
Впр.1 ст.2 |
Скл. діалог впр.7 ст.7; вивчити МЗ та ЛО |
2. |
|
Хто це. Що це. Розвиток нави-чок діалогічного мовлення |
Wer ist das? Das ist… Das sind… Was ist das? Das ist ein(e)... Das sind… |
Дієслово «sein» в одн., мн.Питальне слово Was? |
Впр.3 ст.12 Впр.1 ст.14 |
Впр.4 ст.12 |
Впр.5 ст.12 Впр.9 ст.15 |
Впр.1 ст.12 |
Доп. рече-ння впр.7 ст.12; вив. граматику |
3. |
|
Скільки тобі років. Розвиток навичок усного мовлення |
Wie alt bist du? Ich bin… Jahre alt. |
Порядок слів в пит. речен- нях без пит. слова |
Впр.1 ст.18 |
Впр.4 ст.18 |
Впр.3 ст.18 |
Впр.5,6ст.18 |
Скл. діалог Впр.8 ст.19 у |
4. |
|
Моя родина. Введення нових ЛО. Активізація граматичного матеріалу |
Ich, du, er, sie, es, wir, ihr, Sie. Die Familiе, die Mutter, der Vater, die Tochter, der Sohn |
Особові займенники |
Впр.6 ст.28 |
Впр.1,2ст.28 |
Впр.7 ст.28 |
Впр.1 ст.28 |
Доп. речен-ня впр.5 ст.29; вив займенники |
5. |
|
Мої родичі. Введення нових ЛО. Кількісні числівники |
Geschwister, die Großeltern, die Tante, der Opa , die Oma, die Eltern |
Дієслово haben + Akkusativ |
Впр.4 ст.29 |
Впр.2 ст.30 |
Впр.5,6 ст.31 |
Впр.3 ст.30 |
Відп. на запит.впр.4 ст.31 |
6. |
|
Скільки років цим людям. Розвиток навичок читання |
Mein, dein, sein, ihr, unser, euer. 20-100. der Mann, die Frau, der Beruf, lustig, fein, faul, fleißig, groß, klein, berichten, arbeiten, lernen, studieren |
Присвійні займенники Числівники |
Впр.1 ст.30 |
Впр.3 ст.33 |
Впр.4,7 ст.33 |
Впр.1,2ст.30 |
Доп. речення впр.6 ст.33; вивчити слова |
7. |
|
Професії моїх рідних. Форму вання навичок діалогічного мовлення |
der Arbeiter, der Bauer, der Arzt, der Schneider, der Bäcker, die Lehrerin, der Maler, die Verkäuferin, der Manager, der Schüler, der Programmierer, die Bibliothekarin, der Rentner, die Hausfrau |
Назви професій жін. та чол. родів |
Впр.5 ст.33 |
Впр.3.4 ст.35 |
Впр.5 ст.35 |
Впр.1-3ст.33 |
Скл. речення Впр.4 ст.35 вивчити слова |
8. |
|
Хто що робить. Розвиток нави-чок аудіюван-ня. |
verkaufen, nähen, malen, lehren, backen, die Kranken behandeln, die Felder pflügen, das Bild, das Brot, die Kleider |
Відмінюва-ння дієслів в «Präsens» |
Впр.1 ст.34 |
Впр.4 ст.37 Впр.2 ст.38 Впр.3 ст.39 |
Впр.5 ст.37 |
Впр.2 ст.36 |
Доп. речен-ня впр.3 ст.36 ; вивчити слова |
9. |
|
Моє місце проживання. Вдосконалення навичок письма |
leben, wohnen, erzählen, die Stadt, das Dorf, die Strasse, in der Stadt, im Dorf, auf dem Land, Österreich, die Schweiz |
Вживання дієслів wohnen, leben |
Впр.1 ст.40 Впр.4 ст.41 |
Впр.2 ст.40 |
Впр.3,4 ст.41 |
Впр.3,4ст.40 |
Скл. діалог впр.4ст.41; повторити ЛО та граматику |
10. |
|
Узагальнення знань з теми: «Я, моя роди-на, мої друзі». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальне-ння знань з граматики |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми та граматику |
Lektion 2. “Schulleben” Тема 2. Шкільне життя |
|||||||||
Змістові лінії Безпека та екологічний розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах. Громадська відповідальність: демонструє розуміння потреби працювати разом; пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Здоров’я і безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|||||||||
11. |
|
Наша школа. Введення нових ЛО |
der Stock, die Sporthalle, der Speiseraum, die Aula, der Hof, das Erdgeschoss, die Garderobe, die Klassenraum, der Lesesaal, neu, sauber, schön |
Вживання Dativ |
Впр.1 ст.46 |
Впр.3 ст.47 |
Впр.4,7 ст.48 |
Впр.1-3 ст.46 |
Прочитати Впр.3 ст.47 вивчити слова |
12. |
|
Що ми робимо у школі.Розви- ток діалогіч-ного мовлення |
essen, spielen, lesen, springen, turnen, rechnen, schreiben, sprechen, zeichnen, laufen |
Відмінювання сильних дієслів |
Впр.1 ст.49 |
Впр.2 ст.49 |
Впр.2 ст.49 |
Впр.1 ст.49 |
З’єднати реч. впр.3 ст.56; вив-чити слова |
13. |
|
На уроці німецької мови. Розвиток навичок пись-ма. Словнико- вий диктант |
geben, nehmen, übersetzen, ein Lied singen, neue Wörter lernen, auswendig, die Aufgaben machen, das Gedicht Wiederholen, den Dialog bilden |
Akkusativ |
Впр.1 ст.51 |
Впр.5 ст.53 |
Впр.4 ст.52 |
Впр.3 ст.52 |
Скл. речення впр.4 ст.52; вивчити слова |
14. |
|
Наша класна кімната. Фор-мування нави-чок монологіч-ногомовлення |
die Tafel, der Tisch, der Stuhl, die Tür, die Wand, die Bank, die Wand, der Bücherschrank, das Fenster, das Fensterbrett, der Blumentopf, rot, grün, braun, gelb, schwarz, blau, weiß, grau, hell |
Множина іменників |
Впр.1 ст.54 |
Впр.4 ст.54 |
Впр.6,7 ст.55 |
Впр.6 ст.55 |
Доп. речення впр.6 ст.55 вивчити слова |
15. |
|
Предмети в класній кім-наті. Вдос-коналення на-вичок письма |
links, rechts, stehen, liegen, hängen, vorne, hinten, links, rechts, in der Mitte |
Приймен-ники місця |
Впр.1ст. 56 Впр.4 ст.57 |
Впр.3 ст.56 |
Впр.3 ст.56 Впр.5 ст.57 |
Впр.3 ст.56 |
Відп. на запит. впр.4 ст.57 вив.слова |
16. |
|
Шкільні речі. Формування діалогічного мовлення |
der Pinsel, das Heft, das Mäppchen, das Lineal, der Radiergummi, das Buch, der Kugelschreiber, der Bleistift, der Anspitzer, die Schultasche |
Заперечен-ня kein(e) |
Впр.1 ст.58 |
Впр.3 ст.58 |
Впр.4,5 ст.59 |
Впр.3 ст.59 |
Вивч.вірш Впр.3 ст.58 |
17. |
|
Діти, вчіть німецьку! Роз-виток навичок аудіювання |
helfen, fragen, anrworten, zeigen, verstehen, gern haben, Sprich! Lies! Nimm! Gib! Hilf mir bitte! |
Наказовий спосіб |
Впр.1 ст.60 |
Впр.3 ст.61 |
Впр.4 ст.61 |
Впр.1 ст.61 |
Скл. діалог Впр.4 ст.61 вивчити слова |
18. |
|
Розклад уро-ків. Розвиток навичок усного мовленя
|
der Wochentag, die Woche, die Wochenende, Montag, Dienstag, Mittwoch, Donnerstag, Freitag, Samstag, Sonntag |
An + dem+ дні тижня |
Впр.1 ст.62 |
Впр.5 ст.63 |
Впр.6 ст.63 |
Впр.1 ст.63 |
Доп. текст Впр.5 ст.63 вивчити слова |
19. |
|
Узагальнення знань з теми: «Шкільне життя». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальне-ння знань з граматики |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми та граматику |
Lektion 3. “Freizeit” Тема 3. Відпочинок і дозвілля |
|||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду. Здоров’я і безпека: розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
|||||||||
20. |
|
Мій вільний час. Введення нових ЛО та їх активізація в усному мовленні |
tanzen, schwimmen, stricken, Musik hören, Klavier spielen, Rad fahren, Rollschuh laufen, Tennis spielen, skaten, turnen, das Hobby |
Порядок слів в пит. речення |
Впр.1 ст.66 |
Впр.6 ст.68 |
Впр.3,5 ст.67 |
Впр.4 ст.67 |
Написати листа впр.6 ст.68; вивчити слова |
21. |
|
Види відпочи-нку та занять після школи. Вдосконаленнянавичок діало-гічне мовлення |
am Computer spielen, Fußball spielen, Gitarre spielen, basteln, ein Buch lesen, ins Kino gehen, faulenzen |
Розповідні речення |
Впр.1 ст.69 |
Впр.3 ст.70 |
Впр.5 ст.70 |
Впр.4 ст.70 |
Заповн.таб. впр.3 ст.70 вивчити слова |
22. |
|
Котра година. Розвиток навичок усного мовлення. Словниковий диктант |
der Morgen, der Tag, der Abend, die Nacht, morgen, heute, morgens, abends, fernsehen, aufstehen, mitkommen |
Позначення часу |
Впр.1 ст.71 |
Впр.5 ст.72 |
Впр.3,4 ст.73 |
Впр.6 ст.73 |
Відп. на запит. впр.7 ст.73 вивчити слова |
23. |
|
Мої захоплення. Розвиток граматичних навичок |
können, müssen, singen, springen, laufen, Gitarre spielen, Deutsch sprechen, spazieren gehen, üben |
Модальне дієслово «können» |
Впр.1 ст.74 |
Впр.2 ст.74 |
Впр.3,4 ст.75 |
Впр.5 ст.76 |
Доп. речення впр.5 ст.76 вивчити слова |
24. |
|
У вихідні. Вдосконалення навичок моно-логічного мовлення |
das Wochenende, Hausaufgaben machen, wandern, Sport treiben, die Wohnung sauber machen, immer, oft, manchmal, selten, nie |
Зворотній порядок слів |
Впр.1 ст.77 |
Впр.3 ст.77 |
Впр.4 ст.78 |
Впр.5 ст.79 |
Відп. на запитання впр.6 ст.79 вив. слова |
25. |
|
Я люблю мандрувати. Написання листа. Розви-ток навичок письма |
der Fluss, der See, angeln, picknicken, tauchen, Lieder singen, in der Sonne liegen |
Прямий порядок слів |
Впр.1 ст.80 |
Впр.3 ст.80 |
Впр.5 ст.81 |
Впр.2 ст.80 |
Скл. речення впр.4 ст.81 вив. слова |
26. |
|
Необхідні речі для відпочин-ку на природі. Формування навичок читання |
die Wanderung, das Zelt, der Schlafsack, der Rucksack, der Fußball, der Tennisball, der Topf, die Tauchermaske |
Впр.2 ст.82 |
Впр.1 ст.82 |
Впр.4 ст.83 |
Впр.2.3 ст.82 |
Впр.4 ст.83 |
Скл. діалог Впр.4 ст.83 повторити ЛО та граматику |
27. |
|
Узагальнення знань з теми: «Відпочинок і дозвілля». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальне-ння знань з граматики |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми та граматику |
28. |
|
Контроль аудіювання |
Текст для аудіювання, тестові завдання |
Підготувати-ся до к. ч |
|||||
29. |
|
Контроль читання |
Текст, тестові завдання |
Підготувати-ся до к.п |
|||||
30. |
|
Контроль письма |
Лексико-граматичні завдання |
Підготувати-ся до к.г |
|||||
31. |
|
Контроль говоріння |
Розмовні теми |
Повторити слова та гр. |
|||||
32. |
|
Підсумковий урок. Узагальнення та систематизація знань вивченого матеріалу протягом І семестру |
|
№ уро-ку |
Дата |
Тема ситуативного мовлення |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Аудіювання/Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||
ІІ семестр |
|||||||||
Lektion 4. “Der Mensch” Тема 4. Людина |
|||||||||
33.
|
|
Моє тіло. Введення нових ЛО |
Впр.2 ст.86 |
Множина іменників |
Впр.1ст.86 |
Впр.5 ст.87 |
Впр.4 ст.87 |
Впр.3 ст.86 |
Виконати Впр.6 ст.87 п |
34. |
|
Зовнішність людини. Діалогічне мовлення |
Впр.2 ст.89 |
Впр.3 ст.90 |
Впр.1 ст.89 |
Впр.2 ст.89 |
Впр.4,5 ст.90 |
Впр.3 ст.90 |
Опис друга Впр.5 ст.90 у |
35. |
|
У лікаря. Обговорення ситуації: «У лікаря». Словниковий диктант |
Впр.1 ст.91 |
Конструк-ція „tut weh“ |
Впр.1 ст.91 |
Впр.2 ст.91 |
Впр.3,4 ст.92 |
Впр.4 ст.93 |
Виконати Впр.5 ст.93 п |
36. |
|
В лікарні. Складання запитань до тексту «В лікарні» |
Впр.3 ст.94 |
Впр.2 ст.94 |
Впр.1 ст.94 |
Впр.3 ст.94 |
Впр.4 ст.95 |
Впр.2 ст.94 |
Скл. речення Впр.3 ст.95 п |
37. |
|
Предмети одягу. Читання тексту |
Впр.2 ст.96 |
Gern, nicht |
Впр.1 ст.96 |
Впр.4 ст.97 |
Впр.2,3 ст.97 |
Впр.5 ст.98 |
Опис зовні-шності Впр.6 ст.98 |
38. |
|
Що ти одягаєш. Активізація лексики з теми. |
Впр.2 ст.99 |
Дієслова з відокр.преф. |
Впр.1 ст.99 |
Впр.2 ст.100 |
Впр.3 ст.100 |
Впр.5 ст.100 |
Виконати Впр.6 ст.101 у |
39. |
|
Види одягу. Кольори. Розвиток навичок усного мовлення |
|
Gern, nicht |
|
Впр.4 ст.102 |
Впр.7 ст.101 |
Скл. речення з нов. словами |
Написати про свій улюблений одяг |
40. |
|
Узагальнення знань з теми: «Людина». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальне-ння знань з граматики |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми та граматику |
Lektion 5. “Die Natur” Тема 5. Природа |
|||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: розглядає природу як цілісну систему. Здоров’я і безпека: робить повідомлення про складні погодні умови; оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регiону. Підприємливість і фінансова грамотність: обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
|||||||||
41. |
|
Навколишній світ. Введення нових ЛО |
Впр.1ст.104 |
Впр.2 ст.104 |
Впр.1ст.104 |
Впр.4 ст.105 |
Впр.3 ст.105 |
Впр.2 ст.104 |
Прочитати Впр.5 ст.105 |
42. |
|
Лісові твари-ни. Читання тексту.Словни- ковий диктант |
Впр.1ст.106 Впр.1ст.108 |
Множ. імен. чол. роду |
Впр.1ст.106 |
Впр.4 ст.107 Впр.3 ст.109 |
Впр.3 ст.107 |
Впр.2 ст.106, 108 |
Скл. речення Впр.5 ст.107 п |
43. |
|
У зоопарку. Розвиток навичок усного мовлення. Опис малюнків за зразком |
Впр.2ст.110 |
Множ. імен. жіноч. роду |
Впр.1ст.110 Впр.1ст.112 |
Впр.3 ст.111 Впр.2 ст.113 |
Впр.2 ст.110 Впр.4 ст.111 |
Впр.4 ст.111 |
Опис малюнка Впр.5 ст.111 у |
44. |
|
Домашні тварини. Написання листа. Розвиток нави-чок письма |
Впр.1ст.115 Впр.1ст.117 |
Прийме-нник aus |
Впр.1ст.115 |
Впр.3 ст.116 |
Впр.4 ст.116 Впр.5 ст.117 |
Впр.4 ст.116 Впр.2 ст.117 |
Виправ.речен.Впр.4 ст.118 п |
45. |
|
Наш сад та город. Розви-ток монологіч-ного мовлення. |
Впр.1ст.122 Впр.1ст.120 |
Впр.2 ст.122 |
Впр.1ст.122 |
Впр.2ст.120 Впр.2 ст.122 |
Впр.4 ст.123 |
Впр.3 ст.123 |
Опис садка Впр.5 ст.123 у |
46. |
|
Місяці. Пого-да. Розвиток діалогічного мовлення |
Впр.1ст.128 |
Wann?
|
Впр.1ст.128 |
Впр.3 ст.129 |
Впр.3 ст.129 |
Впр.2 ст.128 |
Виконати Впр.3 ст.129 п |
47. |
|
Погода узимку. Вдосконалення навичок аудію-вання. Словни- ковий диктант |
Впр.1ст.130 |
Словотворення |
Впр.1ст.130 |
Впр.4 ст.130 |
Впр.6 ст.131 |
Впр.3 ст.130 |
Скл.речен-ня Впр.5 ст.132 п |
48. |
|
Узагальнення знань з теми: «Природа». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальне-ння знань з граматики |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми та граматику |
Lektion 6. “Feste und Bräuche” Тема 6. Свята і традиції |
|||||||||
Змістові лінії Громадська відповідальність: порівнює свята й традиції в різних країнах. |
|||||||||
49. |
|
Свята, пори року. Введення нових ЛО |
Впр.1ст.126 |
Словотво-рення |
Впр.1ст.126 |
Впр.4 ст.127 |
Впр.3 ст.126 |
Впр.5 ст.127 |
Скл.речен-ня Впр.5 ст.127 п |
50. |
|
Зимові свята. Розвиток навичок письма |
Впр.1ст.133 |
Особові займенники |
Впр.1ст.133 |
Впр.3 ст.134 |
Впр.1 ст.133 |
Впр.2 ст.133 |
Виконати Впр.4 ст.134 у |
51. |
|
Різдво й Новий рік. Розвиток монологічногомовлення |
Впр.2ст.135 |
Впр. 2 ст.135 |
Впр.1ст.135 |
Впр.2 ст.135 |
Впр.5 ст.136 |
Впр.3 ст.135 |
Скл.рече-ння Впр.3 ст.135 п |
52. |
|
Весна. Розвиток навичок читання Читання тексту |
Впр.2ст.137 |
Впр.2 ст.137 |
Впр.1ст.137 |
Впр.3 ст.138 |
Впр.4 ст.138 |
Впр.3 ст.138 |
Скласти 5 речень письм |
53. |
|
Весняні свята. Склад.запитань до тексту |
Впр.2ст.139 |
Man – речення |
Впр.1ст.139 |
Впр.5 ст.141 |
Впр.6 ст.141 |
Впр.4 ст.140 |
Опис свята Впр.7 ст.141 у |
54. |
|
Весняні канікули. Розвиток навичок аудіювання |
Впр.2ст.142 |
Зворотний порядок слів |
Впр.1ст.142 |
Впр.4 ст.143 |
Впр.5 ст.143 |
Впр.1 ст.142 |
Нап. листа Впр.4 ст.143 |
55. |
|
Літні канікули. Написання листа |
Впр.2ст.144 |
Прямий порядок слів |
Впр.3ст.145 |
Впр.1 ст.146 |
Впр.4 ст.147 |
Впр.2 ст.144 |
Виконати Впр.3 ст.147 п |
56. |
|
Закріплення грам. та лексич. матеріалу по темі. |
Впр.2ст.147 |
Впр.2 ст.147 |
Впр.1ст.147 |
Впр.1 ст.147 |
Впр.3 ст.148 |
Впр.4 ст.148 |
Виконати Впр.5 ст.147 у |
57. |
|
Узагальнення знань з теми: «Свята і традиції». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальне-ння знань з граматики |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми та граматику |
Lektion 7. “Deutschland und Ukraine” Тема 7. Німеччина. Україна |
|||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток: описує види екотуризму; пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві; обговорює питання пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі; складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні. Громадська відповідальність: порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки; розпитує про правила поведінки в європейських столицях; демонтує розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом в мирі; робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва; складає перелік правил поведінки під час екскурсії; демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Підприємливість і фінансова грамотність: визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
|||||||||
58. |
|
Німеччина – країна та люди. Розвиток навичок аудіювання |
die Staatsfahne, die Hauptstadt, die Bevölkerung, die Mitte, die Größe, die Lage, das Nachbarland |
|
Впр.1, ст.160 Впр.3b), ст.160 |
Впр.2, ст.160
|
Впр.4, ст.161 |
Впр.5, ст.161 |
Впр.6, ст.161(пи-сьмово) Вивчити слова |
59. |
|
Берлін – німецька столиця. Розвиток навичок читання й говоріння |
die Sehenswürdigkeit, das Tor, die Oper, das Denkmal, der Turm, der Reichs-tag, das Parlament |
denn-Sätze |
Впр.1, ст.162
|
Впр.2, ст.162
|
Впр.4, ст.164
|
|
Впр.5, ст.164 (усно) Вивчити слова
|
60. |
|
Найбільші міста в Німеччині. Читання тексту |
die Oper, das Denkmal, der Turm, der Reichs-tag, das Parlament |
|
|
Текст для читання |
|
Вправи до тексту |
Підготувати розповідь про Німеччину |
61. |
|
Визначні пам’ятки Берліну. Вдосконалення навичок усного мовлення. Сам. робота |
das Rathaus, die Museumsinsel, die Teilung |
|
Впр.3b), ст.160 |
Впр.3, ст. 163
|
Впр.3a), ст.160 |
|
|
62. |
|
Україна – моя Батьківщина. Розвиток навичок читання й письма |
die Heimat, bestehen, sich befinden, grenzen, die Fläche, der Einwohner, das Gebet, die Halb-insel, das Gebirge, das Heimatland |
|
Впр.1, ст.165
|
Впр.4, ст.166
|
Впр.2, ст.165
|
Впр.3, ст.165
|
Впр.5, ст.166 Вивчити слова
|
63. |
|
Українська столиця. Розвиток навичок говоріння |
die Kirche, das Kloster, das Höhlenkloster, die Kathedrale, der Bau, gründen, die Stadtrundfahrt |
|
Впр.1, ст.167
|
Впр.2, ст.167
|
Впр.3, ст.168
|
Впр.4, ст.168
|
Впр.5, ст.168(пи-сьмово) Вивчити слова |
64. |
|
Подорож Києвом. Віртуальна подорож. Розвиток письма. Словниковий диктант |
Лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків |
|
Впр.1, ст.173
|
|
Впр.4, ст.174
|
Впр.2, ст..169 |
Впр.4, ст.170 Вивчити слова
|
65. |
|
Великі міста України. Розвиток навичок читання й говоріння |
die Großstadt, die Hafenstadt, das Industriezentrum, der Kurort, das Gebäude, die Insel, das Wasserkraftwerk |
|
|
Впр.1, 2, 3а), ст.183 Впр.4, ст.184
|
Впр.3b), ст.183-184
|
Впр.5, ст.184
|
Впр.6, ст.184 Вивчити слова Підготув. до тесто-вої роботи |
66. |
|
Узагальнення знань з теми: «Німеччина. Україна». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальне-ння знань з граматики |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми та граматику |
67. |
|
Контроль аудіювання |
Текст для аудіювання, тестові завдання |
Підготувати-ся до к. ч |
|||||
68. |
|
Контроль читання |
Текст, тестові завдання |
Підготувати-ся до к.п |
|||||
69. |
|
Контроль письма |
Лексико-граматичні завдання |
Підготувати-ся до к.г |
|||||
70. |
|
Контроль говоріння |
Розмовні теми |
Повторити слова та гр. |