Календарно-тематичне планування для 5 класу ІІ семестр

Про матеріал
КТП підходить для підручника Prepare (автори: Джоанна Коста, Мелані Вільямс)
Перегляд файлу

ІІ семестр

Дата

 

Тематика ситуатив-ного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Д/з

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

5-А

5-В

Тема: Здоров’я

52

 

Спорт

 

Можуть називати види спорту і активностей.

Бесіда про улюблені види діяльності і спорту.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Сприймання на слух тексту щодо улюблених видів спорту.

 

badminton baseball basketball dancing football hockey running swimming table tennis tennis

Вимова:

Наголос у словах

 

WB c. 40

53

 

Щоденна активність

 

Можуть розповісти про улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів.

 

Опитування, бесіда і розповідь про улюблений вид спорту.

 

Like – стверджувальні і заперечні речення.

Впр.1, с. 41 у WB

54

 

Здоров’я

 

Можуть визначати, що корисно чи не корисно для здоров’я.

Визначають, що корисно і некорисно для здоров’я, поради і прохання про пораду.

Соціальна відповідальність:

• Роблять вибір, спираючись на інформацію (наприклад, ставлення до дієт, турботи про власне тіло, здорове харчування та ін. );

Сприймання письмового тексту з проханнями про поради і порадами лікаря.

 

Good/not good for you, feel well, feel fine.

 

Впр. 1, с. 60 - читати

55

 

Запитай у лікаря

 

Можуть написати коротке повідомлення із проханням про пораду і відповісти.

 

Написання порад і бесіда про корисні і некорисні види діяльності та вподобання

 

Займенники з прийменниками: at it for her for him for me for us for you with them

Впр. 5, с. 61

56

 

Активні хобі

 

Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки).

Опис діяльності в момент мовлення.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Сприймання на слух тексту про позашкільну діяльність.

Розповідь про гуртки.

after-school clubs

athletics club yoga club board games club coding club horse riding club

cookery club drama club Italian club judo club film club

 

Впр. 5, с 44

57

 

Гуртки

Можуть описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення.

 

Спілкування в ігровій формі про дії в момент мовлення.

 

Present continuous для стверджувальних і заперечних речень.

WB c. 45

58

 

Домашні справи

Можуть розповісти, як допомагають по дому.

Бесіда про домашні обов’язки.

Соціальна відповідальність:

• Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями);

• Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.);

• Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;

 

 

carry the shopping clean the bath cook dinner do the washing-up feed the cat make your bed tidy your room walk the dog

Make/do

Вивч. подані МЗ

59

 

 

 

 

 

 

Культура. Молодіжні клуби Великобританії

 

Можуть написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення.

Написання блогу

 

 Бесіда про домашні дії в момент мовлення. Написання блогу.

Вимова: Yes/no questions

Present continuous для запитань.

Правопис ing

Впр. 3, с. 47 у роб. зошиті

 

60

 

 

 

Вплив цифрового життя на самопочуття

 

 

 

 

 

 

Впр. 5, с.69 (усно)

61

 

 

 

 

 

Технології та здоров’я людини

 

 

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Презентують індивідуальні проекти, можуть розробити ідею клубу для молоді.

• Аналіз прочитаного. • Презентація проекту в команді

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;

 

Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн

 

 

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання.

Бесіди про позакласну діяльність Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проектної роботи.

talking to friends skateboarding doing arts and crafts rock climbing helping people

Present Simple and present continuous

WB c. 50

WB c. 52

62

Професії

 

 

63

 

 

 

Безпека в інтернеті

Скласти 10 речень

Тема: Покупки

 

64

 

У кафе

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Опис закладу харчування та магазинів.

Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної

поведінки у громадських місцях

Прослуховування аудіо

 

Місця для

 

Впр. 3, с. 75

з’єднай слова з картинками

65

 

У магазині

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій

кількості, запитує про ціну, замовляє їжу.

 

Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника

 

Прислівники частоти: always, often, sometimes, never

Скласти список покупок

66

 

Місця для покупок

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

 

Розгляд картинок та пошук відповідників

Розповідь про речі повсякденного вжитку

Назви гаджетів

 

Впр.6, с. 81 (письмово)

67

 

Види магазинів

 

 

Розповідь про друга

 

How much…?
How many…?

Скласти речення з подани-ми конструкціями

68

 

Валюта

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне

Розповідь про професії членів родини

Підприємливість та фінансова грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою

 

Назви професій

 

Читати

Впр. 4, с. 82

69

 

Назви національних валют

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

 

Розповідь про професії членів своєї родини

 

Present Simple and Present Continuous

Повторити ЛО

70

 

Скільки це коштує?

 

 

 

 

 

Здоров’я і безпека: обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я

Зорове сприймання тексту в картинках

 

 

 

Скласти діалог

71

 

У місті

 

Перегляд відео

 

Назви локацій у місті

Вимова звуків /s/ та /k/

Can: прохання і дозволи

WB c. 55

72

 

Транспорт

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному  матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.

Презентація створеного проекту

 

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Написання і презентація проекту

 

 

Описати улюблений вид транспорту

73

 

Я їду у магазин!

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Запитання і відповіді про вихідні у місті

Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя

Прослуховування аудіо

Написання діалогу-бесіди у магазині чи ресторані

Назви магазинів та відділів /

Intonation

 

Впр. 4, с. 86 - з’єднати фрази

74

 

Покупки у місті (прикметники)

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне

Прослуховування тексту про перебіг подій

 

Побудова діалогу

 

Is there are…? Are there any…?

Впр. 5, с. 87 - скласти усну розповідь

75

 

Покупки у селі

 

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

 

Зорове сприйняття тексту і співвіднесення його із зображеннями

Діалогічне мовлення про місце проживання

Прикметники на позначення місць

Prepositions: inside, outside, above, below, near

Скласти 10 речень з прийменниками

 

 

 

Тема: Одяг

 

Транспорт

76

 

Культура сьогодення

 

Запитання і відповіді про транспорт, яким користується

Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях.

Зорове сприйняття тексту і зображень

 

 

 

Впр. 5, с. 89

77

 

Що мені одягнути?

Введення та опрацювання ЛО

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Зорове сприйняття тексту

 

Назви предметів одягу

Because, and, but, or

Вимова звуків /m/ i /n/ наприкінці слова

Відповісти на запитання с. 91

78

 

 

Повсякденний одяг

 

Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань.

Складання плану вихідних у бесіді з друзями

Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя

Прослуховування аудіо-бесід

Складання діалогів за представленою моделлю

Фрази для проведення дозвілля

 

WB c. 56

79

 

Вподобання моїх друзів

Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази.

 

Написання електронного листа

 

Let’s…?
Shall we…?

WB c. 57

 

 

Музеї світу

80

 

Різні стилі

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

 

 

 

 

 

 

 

Презентує класу проект

Громадянська відповідальність: демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

Зорове сприйняття письмового тексту про музеї світу

 

Прикметники на позначення музеїв

 

Розробка проекту

81

 

Зовнішність школяра

 

 

Підготовка і презентація проекту

 

 

WB c. 64

82

 

Одяг для відпочинку

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Розповідь про доречний одяг

Здоров’я і безпека: пояснювати вибір одягу залежно від погоди

Прослуховування аудіо і співвіднесення його із зображеннями

 

 

 

Впр. 4, с. 92 – доповнити речення

83

 

Що ти вдягаєш сьогодні?

Перегляд відео

Обговорення відео

Вимова звуків /s/, /z/, / IZ /

Множина

Впр. 4, 93

84

 

Незвичний одяг

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Опис карнавального костюма

Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

Прослуховування діалогу про опис зовнішності

 

Характеристики зовнішності людей

 

Перегляну-ти відео та відповісти на запитання

85

 

Сучасні стилі

Описує простими мовними засобами людей, місця

та особисті речі.

 

Усний опис карнавального костюма

 

Have got/ has got

Описати улюблений стиль одягу

86

 

Купи це!

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Розповідь про ставлення до покупок

Підприємливість та фінансова грамотність: розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок

Прослуховування діалогу

 

Назви товарів

 

WB c. 68

87

 

Гроші і ціни

Життєві навички

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій

кількості, запитує про ціну, замовляє їжу

 

Діалогічна бесіда про свої потреби

 

Adverbs of frequency (always, usually, often, sometimes, never)

Відповісти на запитання

С. 97

Тема: Навколишнє середовище, погода

 

Соціальна відповідальність

88

 

Природа навколо нас

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Презентація створеного проекту

Екологічна безпека та сталий розвиток: презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку

Зорове сприйняття тексту про одяг

 

 

 

Розробка проекту

89

 

Цікаві місця

Описує простими мовними засобами людей, місця

та особисті речі.

 

Презентація проекту

 

 

WB

с. 61

90

 

Місця створені природою

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Порівняння життя у місті і селі

Екологічна безпека та сталий розвиток: розглядати природу як цілісну систему

Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень

 

Назви природних об’єктів

 

WB c. 62

91

 

Погода

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння

 

Усний опис зображень із залученням вивченої граматики

 

Ступені порівняння: короткі прикметники

Описати весняну погоду

92

 

Яка погода у Львові?

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Відповіді на запитання по відео

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Прослуховування аудіо-тексту і перегляд відео про цікаві місця на планеті

Обговорення відео

Прикметники на позначення характеристики

 

WB c. 74

93

 

Пори року

Описує простими мовними засобами пори року

Бесіда про омріяне місце для відвідування

 

 

 

Ступені порівняння: довгі прикметники

WB c. 75

94

 

Погода весною

Визначає основний зміст простих електронних повідомлень

Обговорює погоду і пори року. Опис дозвілля з друзями

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорювати природні і погодні явища

Здоров’я і безпека: оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону

Зорове сприйняття коментарів про погоду

 

Назви видів погоди і пір року

 

WB c. 76

95

 

Відпочинок на природі

Описує простими мовними засобами природу та навколишнє середовище

Перегляд відео

Обговорення відео і розповідь класу звички друга

 

Займенник it на позначення погоди

WB c. 77

96

 

Пробудження природи

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Прослуховування аудіо-повідомлень на телефоні

 

 

 

WB c. 78

97

 

Відпочинок на свіжому повітрі

Пише короткі вітальні листівки.

 

Написання листівки з місця відпочинку

Назви атрибутів відпустки

Прийменники with, for, until

Впр. 4, с.108

Доповнити речення

98

 

Мелодія природи

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули

 

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

Зорове сприйняття тексту

Обговорення питань про відпочинок на пляжі з другом

Створення проекту

 

Впр. 1, с. 113

Повторити МЗ

99

 

Тваринний світ

Прикметники

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне.

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Розповідь про улюблену тварину

Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

Зорове співвіднесення зображень зі словами

 

Difficult, easy, excited, fast, friendly, late, loud, slow

 

Читати

С. 116

100

 

Тварини

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

 

Написання запитань і обговорення їх з партнером

Вимова:was

Past Simple: be

Впр. 4, с. 117

101

 

Дикі тварини

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Обговорення подій з минулого

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Зорове сприйняття тексту

 

Brilliant, fun, heavy, new, pleased, quick, ready, strong

 

Знайти додаткову інформа-цію за темою уроку

102

 

Свійські тварини

Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.

 

 

Усні запитання і відповіді про події з минулого

 

Wh- questions

WB c. 84

103

 

Домашній улюбленець

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Розповідь про домашніх улюбленців

Екологічна безпека та сталий розвиток: пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним світом

Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття

 

Назви диких тварин

 

WB c. 85

104

 

На фермі

 

Діалогічна бесіда з партнером про минулі вихідні

Вимова: extra syllable

Past Simple (affirmative)

WB c. 86

105

 

Кішки чи собаки?

Минулий простий час

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову.

Зорове сприйняття зображень і слів

 

Назви домашніх тварин

 

Написати декілька речень про свого домаш-нього улюбленця

106

 

Улюбленець мого друга

Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками

Прослуховування радіо-інтерв’ю

Написання підсумків шкільного року для сайту

 

Past Simple (negative)

WB c. 87

Тема: Україна та країна, мова якої вивчається

 

Співпраця

 

107

 

Моя Батьківщина

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

 

 

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Зорове сприйняття тексту про фільми

 

Mother

land, country, Ukraine

 

Розробка проекту

108

 

Відкрий для себе Великобританію

 

 

Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.

 

 

 

 

Створення проекту

Great Britain, discover, Big Ben, London Eye

 

Скласти діалог

109

 

Географічне положення України

 

Презентація проекту

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

 

Діалогічна бесіда з партнером за темою уроку

 

A/an

Повторити ЛО

110

 

Країна на островах

Відповідає на прості уточнювальні запитання,

за потреби може попросити повторити

запитання й отримати допомогу у

формулюванні відповідей.

 

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

 

Nationality, United Kingdom, a map

Demonstrative pronouns

This/that/these/

those

Впр. 1-2 с.122

111

 

Екскурсія по Україні

 

 

Пише низку простих фраз та речень про свою країну, житлові умови, освіту, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення

 

 

Перегляд відео

 

City, town, tourist places

 

Читати

c. 44-45

112

 

Столиця моєї Батьківщини

 

 

 

 

Соціальна відповідальність:

• Роблять вибір, спираючись на інформацію

 

Спілкування в ігровій формі

 

Prepositions of place across, beside / next

to, in front of, near,

opposite, outside, through

Підготува-ти усну розповідь про Київ

113

 

Великі міста України

 

 

 

 

Громадянська відповідальність: демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

Зорове сприйняття тексту

 

Indepen-dent possessive

pronouns (mine, ours

Впр. 2,с. 137

114

 

Великі міста Великобританії

 

 

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

 

 

Прослуховування діалогу про великі міста Великобри-танії

 

 

 

Повторити граматич-ний матеріал

с. 138

115

 

 

 

Державні свята

Бере участь в спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази.

 

 

 

 

 

Have got/has got

Впр. 3,

c.  139

116

 

 

 

Визначні місця України

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

 

 

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень

 

 

 

Повторити граматич-ний матеріал

С. 140

117

 

 

 

Українські Карпати

 

 

 

 

Зорове сприйняття тексту

 

Preposi-tions: in, on, behind, under

SB c. 142

Опрацюва-ти

118

 

 

Визначні місця Великобританії

 

 

 

Прослуховування аудіо-тексту і перегляд відео про цікаві місця на планеті

Діалогічне мовлення про визначні місця

 

 

Написати коротке повідомлення про визначні місця Велико-британії

 

119

 

 

Стоунхендж

 

 

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;

 

Зорове співвіднесення зображень зі словами

 

 

Quantifiers some, any, lots of, too

Вивчити вірш

120

 

 

Подорожуємо країнами світу

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

 

 

 

Розповідь про улюблене місце на планеті

 

 

Опрацюва-ти с. 150-151

121

 

 

 

Культура та традиції України

 

 

 

Прослуховування аудіо

 

 

Present Simple

Опрацювати граматичний матеріал с. 153

122

 

Ура! Канікули!

 

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику теми

 

docx
Додано
30 серпня 2023
Переглядів
3713
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку