ІІ семестр
№ |
Дата
|
Тематика ситуатив-ного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Д/з
|
|||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||||
5-А |
5-В |
||||||||||
Тема: Здоров’я |
|||||||||||
52 |
|
Спорт
|
Можуть називати види спорту і активностей. |
Бесіда про улюблені види діяльності і спорту. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Сприймання на слух тексту щодо улюблених видів спорту. |
|
badminton baseball basketball dancing football hockey running swimming table tennis tennis Вимова: Наголос у словах |
|
WB c. 40 |
|
53 |
|
Щоденна активність
|
Можуть розповісти про улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів. |
|
Опитування, бесіда і розповідь про улюблений вид спорту. |
|
Like – стверджувальні і заперечні речення. |
Впр.1, с. 41 у WB |
|||
54 |
|
Здоров’я
|
Можуть визначати, що корисно чи не корисно для здоров’я. |
Визначають, що корисно і некорисно для здоров’я, поради і прохання про пораду. |
Соціальна відповідальність: • Роблять вибір, спираючись на інформацію (наприклад, ставлення до дієт, турботи про власне тіло, здорове харчування та ін. ); |
Сприймання письмового тексту з проханнями про поради і порадами лікаря. |
|
Good/not good for you, feel well, feel fine. |
|
Впр. 1, с. 60 - читати |
|
55 |
|
Запитай у лікаря
|
Можуть написати коротке повідомлення із проханням про пораду і відповісти. |
|
Написання порад і бесіда про корисні і некорисні види діяльності та вподобання |
|
Займенники з прийменниками: at it for her for him for me for us for you with them |
Впр. 5, с. 61 |
|||
56 |
|
Активні хобі
|
Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки). |
Опис діяльності в момент мовлення. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Сприймання на слух тексту про позашкільну діяльність. |
Розповідь про гуртки. |
after-school clubs athletics club yoga club board games club coding club horse riding club cookery club drama club Italian club judo club film club |
|
Впр. 5, с 44 |
|
57 |
|
Гуртки |
Можуть описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення. |
|
Спілкування в ігровій формі про дії в момент мовлення. |
|
Present continuous для стверджувальних і заперечних речень. |
WB c. 45 |
|||
58 |
|
Домашні справи |
Можуть розповісти, як допомагають по дому. |
Бесіда про домашні обов’язки. |
Соціальна відповідальність: • Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями); • Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.); • Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях; |
|
|
carry the shopping clean the bath cook dinner do the washing-up feed the cat make your bed tidy your room walk the dog |
Make/do |
Вивч. подані МЗ |
|
59
|
|
Культура. Молодіжні клуби Великобританії
|
Можуть написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення. |
Написання блогу |
|
Бесіда про домашні дії в момент мовлення. Написання блогу. |
Вимова: Yes/no questions |
Present continuous для запитань. Правопис ing |
Впр. 3, с. 47 у роб. зошиті |
||
60
|
|
Вплив цифрового життя на самопочуття |
|
|
|
|
|
|
Впр. 5, с.69 (усно) |
||
61
|
|
Технології та здоров’я людини
|
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. • Презентують індивідуальні проекти, можуть розробити ідею клубу для молоді. |
• Аналіз прочитаного. • Презентація проекту в команді |
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;
Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн
|
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання. |
Бесіди про позакласну діяльність Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проектної роботи. |
talking to friends skateboarding doing arts and crafts rock climbing helping people |
Present Simple and present continuous |
WB c. 50 |
|
WB c. 52 |
|||||||||||
62 |
Професії
|
||||||||||
63
|
Безпека в інтернеті |
Скласти 10 речень |
|||||||||
Тема: Покупки |
|
||||||||||||
64 |
|
У кафе |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
Опис закладу харчування та магазинів. |
Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки у громадських місцях |
Прослуховування аудіо |
|
Місця для |
|
Впр. 3, с. 75 з’єднай слова з картинками |
||
65 |
|
У магазині |
Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. |
|
Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника |
|
Прислівники частоти: always, often, sometimes, never |
Скласти список покупок |
||||
66 |
|
Місця для покупок |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
|
Розгляд картинок та пошук відповідників |
Розповідь про речі повсякденного вжитку |
Назви гаджетів |
|
Впр.6, с. 81 (письмово) |
|||
67 |
|
Види магазинів |
|
|
Розповідь про друга |
|
How much…? |
Скласти речення з подани-ми конструкціями |
||||
68 |
|
Валюта |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне |
Розповідь про професії членів родини |
Підприємливість та фінансова грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою |
|
Назви професій |
|
Читати Впр. 4, с. 82 |
||
69 |
|
Назви національних валют |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. |
|
Розповідь про професії членів своєї родини |
|
Present Simple and Present Continuous |
Повторити ЛО |
||||
70 |
|
Скільки це коштує?
|
|
|
Здоров’я і безпека: обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я |
Зорове сприймання тексту в картинках |
|
|
|
Скласти діалог |
||
71 |
|
У місті |
|
Перегляд відео |
|
Назви локацій у місті Вимова звуків /s/ та /k/ |
Can: прохання і дозволи |
WB c. 55 |
||||
72 |
|
Транспорт |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре. |
Презентація створеного проекту |
|
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Написання і презентація проекту |
|
|
Описати улюблений вид транспорту |
||
73 |
|
Я їду у магазин! |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Запитання і відповіді про вихідні у місті |
Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя |
Прослуховування аудіо |
Написання діалогу-бесіди у магазині чи ресторані |
Назви магазинів та відділів / Intonation |
|
Впр. 4, с. 86 - з’єднати фрази |
||
74 |
|
Покупки у місті (прикметники) |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне |
Прослуховування тексту про перебіг подій
|
Побудова діалогу |
|
Is there are…? Are there any…? |
Впр. 5, с. 87 - скласти усну розповідь |
||||
75 |
|
Покупки у селі
|
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
|
Зорове сприйняття тексту і співвіднесення його із зображеннями |
Діалогічне мовлення про місце проживання |
Прикметники на позначення місць |
Prepositions: inside, outside, above, below, near |
Скласти 10 речень з прийменниками |
|||
|
|
|
||||||||||
Тема: Одяг |
|
Транспорт |
||||||||||
76 |
|
Культура сьогодення |
|
Запитання і відповіді про транспорт, яким користується |
Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях. |
Зорове сприйняття тексту і зображень |
|
|
|
Впр. 5, с. 89 |
||
77 |
|
Що мені одягнути? Введення та опрацювання ЛО |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Зорове сприйняття тексту |
|
Назви предметів одягу |
Because, and, but, or Вимова звуків /m/ i /n/ наприкінці слова |
Відповісти на запитання с. 91 |
||||
78 |
|
Повсякденний одяг
|
Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань. |
Складання плану вихідних у бесіді з друзями |
Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя |
Прослуховування аудіо-бесід |
Складання діалогів за представленою моделлю |
Фрази для проведення дозвілля |
|
WB c. 56 |
||
79 |
|
Вподобання моїх друзів |
Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази. |
|
Написання електронного листа |
|
Let’s…? |
WB c. 57 |
||||
|
|
Музеї світу |
||||||||||
80 |
|
Різні стилі |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Презентує класу проект |
Громадянська відповідальність: демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
Зорове сприйняття письмового тексту про музеї світу |
|
Прикметники на позначення музеїв |
|
Розробка проекту |
||
81 |
|
Зовнішність школяра |
|
|
Підготовка і презентація проекту |
|
|
WB c. 64 |
||||
82 |
|
Одяг для відпочинку |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Розповідь про доречний одяг |
Здоров’я і безпека: пояснювати вибір одягу залежно від погоди |
Прослуховування аудіо і співвіднесення його із зображеннями |
|
|
|
Впр. 4, с. 92 – доповнити речення |
||
83 |
|
Що ти вдягаєш сьогодні? |
Перегляд відео |
Обговорення відео |
Вимова звуків /s/, /z/, / IZ / |
Множина |
Впр. 4, 93 |
|||||
84 |
|
Незвичний одяг |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
Опис карнавального костюма |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди |
Прослуховування діалогу про опис зовнішності |
|
Характеристики зовнішності людей |
|
Перегляну-ти відео та відповісти на запитання |
||
85 |
|
Сучасні стилі |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
|
Усний опис карнавального костюма |
|
Have got/ has got |
Описати улюблений стиль одягу |
||||
86 |
|
Купи це! |
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. |
Розповідь про ставлення до покупок |
Підприємливість та фінансова грамотність: розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок |
Прослуховування діалогу |
|
Назви товарів |
|
WB c. 68 |
||
87 |
|
Гроші і ціни Життєві навички |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу |
|
Діалогічна бесіда про свої потреби |
|
Adverbs of frequency (always, usually, often, sometimes, never) |
Відповісти на запитання С. 97 |
|||
Тема: Навколишнє середовище, погода |
|
Соціальна відповідальність |
||||||||||
88 |
|
Природа навколо нас |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Презентація створеного проекту |
Екологічна безпека та сталий розвиток: презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку |
Зорове сприйняття тексту про одяг |
|
|
|
Розробка проекту |
||
89 |
|
Цікаві місця |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
|
Презентація проекту |
|
|
WB с. 61 |
||||
90 |
|
Місця створені природою |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне. |
Порівняння життя у місті і селі |
Екологічна безпека та сталий розвиток: розглядати природу як цілісну систему |
Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень |
|
Назви природних об’єктів |
|
WB c. 62 |
||
91 |
|
Погода |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння |
|
Усний опис зображень із залученням вивченої граматики |
|
Ступені порівняння: короткі прикметники |
Описати весняну погоду |
||||
92 |
|
Яка погода у Львові? |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Відповіді на запитання по відео |
Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді |
Прослуховування аудіо-тексту і перегляд відео про цікаві місця на планеті |
Обговорення відео |
Прикметники на позначення характеристики |
|
WB c. 74 |
||
93 |
|
Пори року |
Описує простими мовними засобами пори року |
Бесіда про омріяне місце для відвідування |
|
|
|
Ступені порівняння: довгі прикметники |
WB c. 75 |
|||
94 |
|
Погода весною |
Визначає основний зміст простих електронних повідомлень |
Обговорює погоду і пори року. Опис дозвілля з друзями |
Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорювати природні і погодні явища Здоров’я і безпека: оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
Зорове сприйняття коментарів про погоду |
|
Назви видів погоди і пір року |
|
WB c. 76 |
||
95 |
|
Відпочинок на природі |
Описує простими мовними засобами природу та навколишнє середовище |
Перегляд відео |
Обговорення відео і розповідь класу звички друга |
|
Займенник it на позначення погоди |
WB c. 77 |
||||
96 |
|
Пробудження природи |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне |
Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Прослуховування аудіо-повідомлень на телефоні |
|
|
|
WB c. 78 |
|||
97 |
|
Відпочинок на свіжому повітрі |
Пише короткі вітальні листівки. |
|
Написання листівки з місця відпочинку |
Назви атрибутів відпустки |
Прийменники with, for, until |
Впр. 4, с.108 Доповнити речення |
||||
98 |
|
Мелодія природи |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули |
|
Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
Зорове сприйняття тексту |
Обговорення питань про відпочинок на пляжі з другом Створення проекту |
|
Впр. 1, с. 113 Повторити МЗ |
||
99 |
|
Тваринний світ Прикметники |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне. Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Розповідь про улюблену тварину |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди |
Зорове співвіднесення зображень зі словами |
|
Difficult, easy, excited, fast, friendly, late, loud, slow |
|
Читати С. 116 |
||
100 |
|
Тварини |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
|
Написання запитань і обговорення їх з партнером |
Вимова:was |
Past Simple: be |
Впр. 4, с. 117 |
||||
101 |
|
Дикі тварини |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Обговорення подій з минулого |
Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді |
Зорове сприйняття тексту |
|
Brilliant, fun, heavy, new, pleased, quick, ready, strong |
|
Знайти додаткову інформа-цію за темою уроку |
||
102 |
|
Свійські тварини |
Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.
|
|
Усні запитання і відповіді про події з минулого |
|
Wh- questions |
WB c. 84 |
||||
103 |
|
Домашній улюбленець |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Розповідь про домашніх улюбленців |
Екологічна безпека та сталий розвиток: пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним світом |
Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття |
|
Назви диких тварин |
|
WB c. 85 |
||
104 |
|
На фермі |
|
Діалогічна бесіда з партнером про минулі вихідні |
Вимова: extra syllable |
Past Simple (affirmative) |
WB c. 86 |
|||||
105 |
|
Кішки чи собаки? Минулий простий час |
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. |
Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову. |
Зорове сприйняття зображень і слів |
|
Назви домашніх тварин |
|
Написати декілька речень про свого домаш-нього улюбленця |
|||
106 |
|
Улюбленець мого друга |
Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками |
Прослуховування радіо-інтерв’ю |
Написання підсумків шкільного року для сайту |
|
Past Simple (negative) |
WB c. 87 |
||||
Тема: Україна та країна, мова якої вивчається |
|
Співпраця
|
||||||||||
107 |
|
Моя Батьківщина |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.
|
|
Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді |
Зорове сприйняття тексту про фільми |
|
Mother land, country, Ukraine |
|
Розробка проекту |
||
108 |
|
Відкрий для себе Великобританію
|
Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.
|
|
|
|
Створення проекту |
Great Britain, discover, Big Ben, London Eye |
|
Скласти діалог |
||
109 |
|
Географічне положення України |
|
Презентація проекту |
Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді |
|
Діалогічна бесіда з партнером за темою уроку |
|
A/an |
Повторити ЛО |
||
110 |
|
Країна на островах |
Відповідає на прості уточнювальні запитання, за потреби може попросити повторити запитання й отримати допомогу у формулюванні відповідей. |
|
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
|
|
Nationality, United Kingdom, a map |
Demonstrative pronouns This/that/these/ those |
Впр. 1-2 с.122 |
||
111 |
|
Екскурсія по Україні
|
Пише низку простих фраз та речень про свою країну, житлові умови, освіту, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення |
|
|
Перегляд відео |
|
City, town, tourist places |
|
Читати c. 44-45 |
||
112 |
|
Столиця моєї Батьківщини
|
|
|
Соціальна відповідальність: • Роблять вибір, спираючись на інформацію |
|
Спілкування в ігровій формі |
|
Prepositions of place across, beside / next to, in front of, near, opposite, outside, through |
Підготува-ти усну розповідь про Київ |
||
113 |
|
Великі міста України
|
|
|
Громадянська відповідальність: демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
Зорове сприйняття тексту |
|
Indepen-dent possessive pronouns (mine, ours |
Впр. 2,с. 137 |
||
114 |
|
Великі міста Великобританії
|
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. |
|
|
Прослуховування діалогу про великі міста Великобри-танії |
|
|
|
Повторити граматич-ний матеріал с. 138 |
||
115
|
|
Державні свята |
Бере участь в спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази. |
|
|
|
|
|
Have got/has got |
Впр. 3, c. 139 |
||
116
|
|
Визначні місця України |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.
|
|
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень |
|
|
|
Повторити граматич-ний матеріал С. 140 |
||
117
|
|
Українські Карпати |
|
|
|
|
Зорове сприйняття тексту |
|
Preposi-tions: in, on, behind, under |
SB c. 142 Опрацюва-ти |
||
118
|
|
Визначні місця Великобританії |
|
|
|
Прослуховування аудіо-тексту і перегляд відео про цікаві місця на планеті |
Діалогічне мовлення про визначні місця |
|
|
Написати коротке повідомлення про визначні місця Велико-британії |
||
119
|
|
Стоунхендж |
|
|
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;
|
Зорове співвіднесення зображень зі словами |
|
|
Quantifiers some, any, lots of, too |
Вивчити вірш |
||
120
|
|
Подорожуємо країнами світу |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
|
|
|
Розповідь про улюблене місце на планеті |
|
|
Опрацюва-ти с. 150-151 |
||
121
|
|
Культура та традиції України |
|
|
|
Прослуховування аудіо |
|
|
Present Simple |
Опрацювати граматичний матеріал с. 153 |
||
122 |
|
Ура! Канікули! |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику теми |
||