Календарно-тематичне планування для 5 класу за підручником О.Карпюк,К.Карпюк «English 5» (видавництво Астон 2022)
Тема 1. Шкільне життя На кінець теми учні повинні вміти: розповідати про свої улюблені шкільні предмети та вчителів,запитувати про розклад уроків та вести бесіду про своє шкільне життя. читати із достатнім рівнем розуміння тексти про шкільне життя,інфррмацію зі шкільних веб сайтів,написати е-мейл про свій день у школі,поділитися враженнями про урок,написати коротку інформацію у свій блог.
|
|||||||||
№ |
Дата |
Тема |
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
Д.З |
1 |
|
Я-учень |
Nickname surname for short to be crazy about |
Повторення: повні,скорочені форми дієслів |
Впр. 1 с.6 |
Впр.2 с.6 |
Впр.3 с.7 |
Впр.3-4 с.7 |
Усна розповідь про себе |
2 |
|
На уроці |
Stand up Be quiet Open your books |
Наказові речення |
|
Впр.7 с.8 |
Написати СМС другові |
Розповідь про себе Впр. 6 с.8
|
Вивчити і розіграти діалог |
3 |
|
Школярі онлайн |
message |
Present Simple affermative |
Впр.1 с.10 |
|
|
Міні діалоги в парах |
Усна розповідь про те, як ти проводиш час онлайн. |
4 |
|
Інтернет безпека |
Safety,data |
Present Simple negative |
Впр.2 с.11 |
|
Впр.3 с.11 |
Обговорити правила безпечного інтернету в групах |
Впр.2 с.11 усно,слова вивчити |
5 |
|
Шкільні предмети |
MATHS GERMAN MUSIC |
Present Simple interrogative |
Впр.1 с.13 |
Впр.2 с.14 |
Впр.3 с.14 |
Впр.3-4,5 с.12 |
Впр.4 с.14 ус |
6 |
|
Мій улюблений шкільний предмет |
battle
to multiply |
Present Simple |
Впр.1 с.13-14 |
http://surl.li/ckzdf |
Впр.1-2 с.15 |
Міні діалоги про улюблені шкільні предмети |
Впр.3 с.15 пис |
7 |
|
Перший день у школі |
Впр.1 с.16 |
Present Simple |
|
Впр.2-3 с.16 |
Впр.4 с.16 |
Впр.5 с.16 |
Завдання після тексту онлайн |
8 |
|
Перший тиждень у школі |
|
Порядкові числівники |
|
|
Впр.1 с.17 |
Впр.2,4 с.17 |
Впр.3 с.17 пис |
9 |
|
На уроці іноземної мови |
|
Ступені порівняння приуметників |
Впр.1.2 с.19 |
|
Впр.1.2 с.18 |
Впр.3 с.19 |
Усна розповідь про урок іноземної мови |
10 |
|
Повсякденне життя школяра |
Bored,the same,make noice,get angry |
Possessive
|
впр.3 с.20 |
Впр.1 с.20 |
Впр.2 с.20 |
Впр.4 с.20 |
Написати свій лист за зразком впр. 3 с.20 |
11 |
|
Шкільні вчителі |
|
|
Впр.4 с.21 |
Впр.1 с.21 |
Впр.3 с.21 |
Впр.2 с.21 |
Впр.5 с.21 |
12 |
|
У новій школі |
|
|
Впр.7 с.22 |
|
Впр.8,9 с.23 |
Впр.6 с.22,впр.10 с.23 |
Впр.11 с.23 |
13 |
|
Підсумковий урок з теми. |
|
|
|
|
Впр.1-5 с.24 |
|
Доповнити портфоліо |
Тема 2.Я і моя сім’я. На кінець теми учні мають вміти представити членів своєї сім’ї,описати їх,розказати про їхню професію або рід діяльності,написати про свою сім’ю і чим вони займаються,написати короткий лист про професію своєї мрії. |
|||||||||
14 |
|
Що ви знаєте про близнюків. |
power
twin
to grow up |
Present Simple
|
Впр.1,2,3 с.26 |
|
|
|
Впр.4 с.26 ус. |
15 |
|
Брати і сестри |
Впр.1 с.28 |
|
|
Впр.2 с.28 |
|
Впр.3 с.28 |
Усна розповідь про брата чи сестру |
16 |
|
Відносини між братами і сестрами |
nuisance to annoy to follow
to scream luckily |
|
Впр.2 с.29 |
|
|
Впр.1 с.29 |
Додаткові граматичні вправи Впр.2 с.29 ус. |
17 |
|
Чим займаються зараз члени сім’ї |
|
Present Continious |
Впр.4 с.30,впр.1 с.31 |
Впр.3 с.30,впр.6 с.30;впр.3. с.31 |
Впр.4 с.31 |
Впр.5 с.30 |
Впр.2 с.31 |
18 |
|
Ким би ти хотів стати? |
journalist
quality dangerous definitely |
Конструкція “I would like to do/be” |
|
Впр.1 с.32 |
Впр.2 с.32 |
Впр.3 с.32 |
Скласти і записати речення з новими словами |
19 |
|
Професії |
Впр.2 с.33 |
Present Continious vs Present Simple |
|
Впр.4 с.33 |
Впр.3 с.33 |
Впр.5 с.33 |
Впр.1 с.33 пис |
20 |
|
Професії членів моєї сім’ї |
burglar to babysit to repair |
Present Continious vs Present Simple |
Впр.1 с.36 |
Впр.3,4 с.35 |
Впр.1,2 с.34 |
Впр.1,2 с.35 Впр.2 с.26 |
впр.3 с.36 пис. |
21 |
|
Чи хотів би ти стати детективом? |
a crime a suspect
a criminal |
|
Впр.5 с.38 |
|
Впр.1,3 с.37 |
Впр.2 с.37 Впр.6 с.39 |
Впр.4 с.37 |
22 |
|
Професії та риси характеру |
an orchestra director |
|
|
Впр.7,8 с.39 |
|
Впр.9,10 с.39 Впр.12 с.39 |
Впр.11 с.39 |
23 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
Впр.1-3 с.40 |
|
Доповнити портфоліо |
Тема 3.Харчування. На кінець теми учні мають розповідати про їжу та напої,визначати «здорову» і «нездорову» їжу,вміти ставити питання і відповідати на них стосовно приготування їжі,вміти представити національну страву,написати рецепт приготування страви,написати у блог про улюблену національну кухню. |
|||||||||
24 |
|
Національна кухня різних країн. |
cuisine, pasta, baguettes, seafood, |
|
Текст с.42 |
Впр.1,2 с.42 |
Скласти речення з новими словами |
Впр.3 с.43 |
Впр.4 с.43 |
25 |
|
Продукти харчування |
Впр.1 с.44
|
|
|
|
Word dictation |
|
Впр.1 с.44 вивчити слова,скласти 5 ручень з ними |
26 |
|
Здорова їжа |
bone
health |
|
Впр.1 с.45 |
Впр.1 с.45 |
Впр.2 с.44 |
Впр.3 с.44 |
Впр.2 с.45 пис |
27 |
|
Британська їжа |
Tasty,fried, Cornflakes,toast believe |
|
Впр.4 с.46 |
Впр.3(с) с.46 |
Впр.5 с.46 |
Впр.3 с.46 |
Впр.4 с.46 усно |
28 |
|
Ти вже приготував сніданок? |
|
Present Perfect |
|
|
Впр.1,2 с.47 |
|
Впр.3 с.47 пис. |
29 |
|
Приготування їжі |
pan ,recipe
on my/his/their own |
Irregular verbs |
|
Впр.2 с.48 |
Впр.5 с.48 |
Впр.1,3,4 с.48 |
Написати рецепт улюбленої страви |
30 |
|
Основні прийоми їжі |
breakfast, brunch, lunch, dinner, supper |
countables and |
|
|
Впр.2 с.49 |
|
Впр.3 с.49 |
31 |
|
У холодильнику є масло.але немає молока |
|
Some/any |
|
Впр.1,2 ,3 с.50 |
|
Власні діалоги за зразком |
Впр.3 с.50 вивчити |
32 |
|
У закладі громадського харчування |
|
|
Впр.2 с.51 |
Впр.1 с.51 |
|
Впр.3 с.51 |
|
33 |
|
У продуктовому магазині |
|
|
|
|
|
|
Скласти shopping list |
34 |
|
Рецепти улюблених страв |
|
Must/mustn’t |
Впр.1 с.52 |
|
|
|
Впр.2 с.52 |
35 |
|
Готуємо мафіни |
|
|
|
Впр.1 с.53 Впр.3 с.53 |
Впр.4 с.54 |
Впр.2 с.53 Впр.6 с.54 |
Впр.7 с.54 |
36 |
|
Підсумковий урок з теми. |
|
|
|
|
Впр.1-4 с.56 |
|
|
Тема 4.Свята і традиції. На кінець теми учні мають знати визначні дати і свята і розповідати про них,вести бесіду про святкування і заняття на святах,вміти написати запрошення на вечірку та електронного листа про вечірку,зробити міні доповідь про свято. |
|||||||||
37 |
|
Що таке свята? |
custom firework parade
festive in honour of |
|
Текст с.58 |
Впр.3 с.59 |
Впр.1 с.58 |
Впр.2 с.58 |
Впр.4 с.59 |
38 |
|
Національні свята в різних країнах. |
Назви місяців |
|
|
|
Впр.3 с.60 |
Впр.2 с.60 Впр.5 с.60 |
Впр.6 с.60 |
39 |
|
Визначні дати |
|
|
|
|
|
Розіграти діалог в парах |
Впр.1 с.61 ус |
40 |
|
Хелоуїн |
|
|
Впр.1 с.61 |
|
Впр.2,3 с.61 |
|
Впр.4 с.62 ус |
41 |
|
Різдво |
|
|
Впр.4 с.62 |
Впр.5 с.62 |
|
|
Написати листа про Різдво в Україні |
42 |
|
Вечірка на минулих вихідних. |
|
PAST SIMPLE OF THE VERB ‘TO BE’ |
|
Впр.2,3 с.63 |
Впр.1 с.63 |
|
Впр.3 с.63 напам. |
43 |
|
Новий рік |
China
Greek
Roman to begin to divide |
Past Simple |
Впр.3 с.65 |
Впр.2,3,5 с.64 |
|
Впр.1 с.64 Впр.4 с.64 Впр.4 с.65 |
Впр.2 с.65 пис |
44 |
|
Запрошуємо на вечірку |
|
PAST SIMPLE (IRREGULAR VERBS) |
Впр.2 с.66 |
|
Впр.1,3 с.66 |
|
Впр.4 с.66 |
45 |
|
Моє улюблене свято. |
|
|
Впр.1 с.67 |
|
Впр.2 с.67 Впр.1 с.68 |
Впр.3 с.67 |
Впр.2 с.68 |
46 |
|
Минуле свято |
|
|
Впр.1 с.69 |
Впр.6 с.70 |
Впр.2 с.69 |
Впр.3 ,4,5с.69-70 Впр.10 с.71 |
Впр.6(б) с.70 |
47 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
Впр.1-3 с.72 |
|
|