28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Календарно-тематичне планування для 5класу за підручником А.Несвіт зі змістовими лініями

Про матеріал

КТП складено у відповідності з чинною програмою. До підручника А.Несвіт . Зі змістовими лініями. Розрахований на три години на тиждень. Автор Швага Марина Максимівна.

Перегляд файлу

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

Тема 1: Я, моя родина та мої друзі. .

Unit 1: I, my family and my friends.

 

 

1.

 

 

Моя родина та друзі.

Впр.1,2,3,4.

Стор.4-5

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

 

 

  +

 

 

Вміти розповідати про родинні зв’язки

Впр.6, ст.5

 

2.

 

Моя родина.

Розвиток навичок аудіювання.

Впр.1,2,3,4,5

Стор.6-8

Learning Strategies: Building up a Text Grammar Lab: Degrees of Comparison of the Adjectives

Соціальна та громадянська компетентності

 

 

 

 

 

   +

 

 

Вміти розповідати про свою родину.

Впр.7, ст.9

 

3.

 

Мій найкращий друг.

Розвиток навичок читання.

Впр.1,2,3,4,

5, стор.9-10

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

 

 

   +

 

 

Вміти розповідати про свого найкращого друга.

Впр.6, ст.10

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

4

 

Риси характеру.

Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Впр.1, 2,3,4,

5,

ст.10-12

 

 

 

Соціальна та гро-мадянська компетентності

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про свої риси характеру.

Впр. 7 ст.12

 

5

 

 

 

 

 

Риси характеру необхідні для життя в суспільстві.

Впр.1, 2,3,4

ст.12-14

 

Learning Strategies: An Interview

Соціальна та гро-мадянська компетентності

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про свої риси характеру.

Впр.6

ст.14

 

 

 

6

 

Професії членів родини.

Розвиток навичок граматики.

Впр.1, 2,3,4,

5,

ст.15-17

 

Grammar Lab: Present Simple Tense / Present Continuous TenseSee Grammar Reference pp. 211, 213.

Соціальна та гро-мадянська компетентності

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про чесноти та недоліки своїх друзів.

Впр. 7, ст.18

 

7

 

Професії членів родини.

Впр.1,2,4,

Ст.18

Впр.3

Ст.19

 

 

 

 

 

Соціальна та гро-мадянська компетентності

 

 

 

+

 

 

Вміти розпоівдати про професії

членів родини

Впр.5

Ст.20

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

8

 

Родичи.

Дідусі.

Впр.1,2,3,4,

Стор.20-22

 

Соціальна та гро-мадянська компетентності

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про своїх дідусів та бабусь.

Впр.6

Ст.22

 

9

 

Моя родина та друзі.

Розвиток навичок граматики.

Впр.1,2.3

Ст.23 

Впр.4

Ст.23

 

 

Соціальна та гро-мадянська компетентності

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про сою родину та друзів.

Впр.5

Ст.24

 

10

 

Моя родина.

Розвиток навичок читання.

 

 

Соціальна та гро-мадянська компетентності

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про сою родину та друзів.

Впр.6,

Ст.25

 

11

 

Моя родина.

Розвиток навичок письма.

Тематична.

За завданнями вчителя.

(тестові завдання)

Соціальна та гро-мадянська компетентності

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про сою родину та друзів.

 

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

Тема 2: Одяг.

Unit 2: Clothes.

 

12

 

Одяг якій ми носимо.

Впр.1,2,3,4

Стор.28-29

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

+

Вміти розповідати про одяг який ми носимо в повсякден-ному житті.

Впр.6,

Стор.30

 

 

13

 

Одяг.

Впр.1,2,3,4,

Стор.30-32

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

 

+

 

 

+

Вміти розповідати про одяг який ми носимо в повсякден-ному житті.

Впр.5,

Ст.31-32

 

14

 

Шкільний одяг.

Розвиток навичок мовлення.

 

Впр.1,2,3,4,

стор.32-34

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

 

+

 

 

+

Вміти розповідати про одяг який ми носимо в повсякден-ному житті.

Впр.6,

Ст.

34

 

15

 

Одяг для різної погоди.

Розвиток навичок граматики.

 

Впр.1,2,4,

Стор.35-37

Learning Strategies: Asking for Advice

Grammar Lab: to Be Going to Do Smth See Grammar Reference p. 213.

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

 

+

 

 

+

Впр.5

Ст.37

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

16

 

Одяг для різної погоди.

Розвиток навичок граматики.

Впр.1,2,3,4,

Стор.37-38

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

 

+

 

 

+

Вміти розповідати про одяг який ми носимо в повсякден-ному житті

Впр.5

Ст.39

 

17

 

 

Шкільний одяг.

Розвиток навичок мовлення.

 

Впр1,2,3,4,

Стор.39-41

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

 

+

 

 

+

Вміти розповідати про одяг який ми носимо в повсякден-ному житті

Впр.5

Ст.41

 

18

 

Одяг для різної погоди.

Розвиток навичок граматики.

Впр1,2,3,4,

Стор.41-42

Learning Strategies: Asking for Advice

Grammar Lab: to Be Going to Do Smth See Grammar Reference p. 213.

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

 

+

 

 

+

Вміти розповідати про одяг який ми носимо в повсякден-ному житті

Впр.6

Ст.42-43

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

19

 

Улюблений одяг.

Впр.1,2,3,

Стор.43-45

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

 

+

 

 

+

Вміти розповідати про сві улюблений одяг.

Впр.7

Ст.45

 

20

 

Одяг.

Розвиток навичок граматики.

Впр.1,2.3

Ст.45-47

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

 

+

 

 

+

Вміти розповідати про сві улюблений одяг.

Впр.5

Ст.47

 

21

 

Одяг. Розвиток навичок читання.

Впр.1,2.3

Ст.49-50

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

 

+

 

 

+

Вміти розповідати про сві улюблений одяг.

Впр.5

Стор.49

 

22

 

Розвиток навичок письма.

Тематична.

За завданнями вчителя.

(тестові завдання)

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

 

+

 

 

+

Вміти розповідати про сві улюблений одяг.

Впр.7

Стор.50

 

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

. Тема 3: Харчування

Unit 3: Food.

 

23

 

 

Їжа.

Впр.1,2,3,4

Стор.52-54

Grammar Lab: Countable and Uncounta-ble Nouns

Ініціативність і підприємли-вість

 

 

 

+

 

+

Вміти розповідати про продукти харчування.

Впр.7

Ст.54

 

24

 

Їжа.

Розвиток навичок аудіювання.

Впр.1,2,3,4,

Стор.54-56

Grammar Lab: Much / Many / Lots of / A lot of

Ініціативність і підприєм-ливість

 

 

 

 

+

 

 

+

Вміти розповідати про улюблену їжу.

Впр.6

Ст.56

 

25

 

Процеси приготування їжі.

Впр.1,2,3,4,

стор.57

 

Ініціативність і підприєм-ливість

 

 

 

 

+

 

 

+

Вміти розповідати про процеси приготування своєї улюбленої страви.

Впр.6

Ст.59

 

26

 

Процеси приготування їжі

Впр.1,4,5,

Стор.58-59

 

Ініціативність і підприєм-ливість

 

 

 

 

+

 

 

+

Впр.7

Ст.59

 

 

 

 

27

 

Шкільна їжа.

Розвиток навичок усного мовлення.

Впр.1,2,3,

Стор.60-61

 

Ініціативність і підприєм-ливість

 

 

 

 

+

 

 

+

Вміти розповідати про улюблену їжу.

 

Впр.3

Ст.60-61

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

28

 

Улюблені страви.

 

Впр.1,2,6,

Стор.62-64

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

  +

 

+

Вміти розповідати про улюблену їжу.

Впр.5,

Стор.64

 

 

29

 

 

 

Їжа в Англії.

 

Впр.1,2,3,

Стор.43-45

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

 

 

+

 

 

 

+

Вміти розповідати про національну їжу Англії.

 

Впр.6

Ст.66

 

30

 

Їжа в Англії.

Розвиток навичок граматики.

Впр.1,2.3,4,5

Ст.66-67

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

 

+

 

 

+

Вміти розповідати про національну їжу Англії.

Впр.6

Ст.68

 

31

 

Їжа в Англії.  Розвиток навичок читання.

Впр.1,2.3

Ст.69-70

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

 

+

 

 

+

Вміти розповідати про національну їжу Англії.

Впр.7

Стор.71

 

32

 

Їжа. Розвиток навичок письма.

Тематична.

За завданнями вчителя.

(тестові завдання)

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

 

+

 

 

+

 

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

Тема 4: Відпочинок та дозвілля..

Unit 4 : Let’s Have a Rest.

 

33

 

Види відпочинку.

Впр.1,2,3,4

Стор.74-76

 

Екологічна грамотність і здорове життя

 

+

 

 

+

 

Вміти називати різні види відпочинку.

Впр.6

Ст.76

 

34

 

Вільний час.

Розвиток навичок усного мовлення.

Впр.1,2,3,4,

Стор.76-77

 

Екологічна грамотність і здорове життя

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти розповідати про види відпочинку ц вільний час.

Впр.6

Ст.77

35

 

Місця для відпочинку.

 

 

Впр.1,2,3,4,

стор.78-80

 

Екологічна грамотність і здорове життя

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти називати різні види відпочинку.

Вміти розповідати про види відпочинку ц вільний час.

Впр.6

Ст.80

 

36

 

Телебачення.

Розвиток навичок граматики.

Впр.1,2,3.

4,5,

Стор.80-82

Grammar Lab: The Present Perfect Tense

See Grammar Reference p. 213.

Екологічна грамотність і здорове життя

 

 

 

+

 

 

 

+

 

Впр.7

Ст.82

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

37

 

Програми на телебаченні.

Впр.1,2,3,4,6,

Стор.83-85

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя

 

+

 

 

+

 

Вміти розповідати про улюблені програми на телебачені.

Впр.7

Ст.85

 

38

 

Хобі та дозвілля.

Впр.1,2,3,4

Стор.86-87

 

Екологічна грамот-ність і здо-рове життя

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти розказати про своє хобі.

Впр.7

Ст.87

 

39

 

 

Хобі та дозвілля. Розвиток навичок граматики.

Впр.1,2.3,4,5

Ст.87-89

Present Perfect Tense

Екологічна грамотність і здорове життя

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти розповісти про своє дозвілля.

Впр.6

Ст.89

 

40

 

Хобі в різні пори року.

Впр.1,2.3

Ст.90-92

Present Perfect Tense

Екологічна грамотність і здорове життя

 

 

+

 

 

 

+

 

Вміти розповісти про хобі в різні пори року.

Впр.7

Ст.92

 

41

 

 

Розвиток навичок граматики.

Розвиток навичок читання.

 

Впр.1,2,3,4,

Стор.92-94

Present Perfect Tense

Екологічна грамотність і здорове життя

 

 

+

 

 

 

+

 

 

Впр.6

Ст.94

 

42

 

 

Розвиток навичок письма.

Тематична.

 

Present Perfect Tense

 

 

 

 

 

 

Впр.5

Ст.95

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відпо-відальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотні-сть

 

43

 

Контроль навичок аудіювання.

Listening Comprehension

(the first  term)

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

Написати контроль аудіювання.

 

Підготу-ватися до ко-нтролю читання

 

44

 

Контроль навичок читання.

Reading

Comprehension

(the first term)

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

Написати контроль читання.

 

Підготу-ватися до ко-нтролю письма

 

45

 

Контроль навичок письма.

Writing

Comprehension

(the first term)

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

Написати творчу роботу.

 

 

Підготу-ватися до конт-ролю мовлення

 

46

 

 

 

Контроль навичок говоріння.

 

Speaking Comprehension

(the first term)

Ініціативність підприєм-ливість

 

 

+

 

 

Розказати обрану тему.

 

 

 

Повторити вив-чене

 

47

 

 

Підсумок знань за 1 семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчене у 1 семестрі.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Plakhonina Larysa
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
16 вересня 2018
Переглядів
672
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку