КТП складено у відповідності з чинною програмою. До підручника А.Несвіт . Зі змістовими лініями. Розрахований на три години на тиждень. Автор Швага Марина Максимівна.
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
Тема 1: Я, моя родина та мої друзі. . Unit 1: I, my family and my friends.
|
|||||||||||
1. |
|
Моя родина та друзі. |
Впр.1,2,3,4. Стор.4-5 |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про родинні зв’язки |
Впр.6, ст.5 |
2. |
|
Моя родина. Розвиток навичок аудіювання. |
Впр.1,2,3,4,5 Стор.6-8 |
Learning Strategies: Building up a Text Grammar Lab: Degrees of Comparison of the Adjectives |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про свою родину. |
Впр.7, ст.9 |
3. |
|
Мій найкращий друг. Розвиток навичок читання. |
Впр.1,2,3,4, 5, стор.9-10 |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про свого найкращого друга. |
Впр.6, ст.10 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
|||||||||
4 |
|
Риси характеру. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Впр.1, 2,3,4, 5, ст.10-12
|
|
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про свої риси характеру. |
Впр. 7 ст.12 |
|
5
|
|
Риси характеру необхідні для життя в суспільстві. |
Впр.1, 2,3,4 ст.12-14
|
Learning Strategies: An Interview |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про свої риси характеру. |
Впр.6 ст.14
|
|
6 |
|
Професії членів родини. Розвиток навичок граматики. |
Впр.1, 2,3,4, 5, ст.15-17
|
Grammar Lab: Present Simple Tense / Present Continuous TenseSee Grammar Reference pp. 211, 213. |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про чесноти та недоліки своїх друзів. |
Впр. 7, ст.18 |
|
7 |
|
Професії членів родини. |
Впр.1,2,4, Ст.18 Впр.3 Ст.19 |
|
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розпоівдати про професії членів родини |
Впр.5 Ст.20 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
8 |
|
Родичи. Дідусі. |
Впр.1,2,3,4, Стор.20-22 |
|
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про своїх дідусів та бабусь. |
Впр.6 Ст.22 |
9 |
|
Моя родина та друзі. Розвиток навичок граматики. |
Впр.1,2.3 Ст.23 Впр.4 Ст.23
|
|
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про сою родину та друзів. |
Впр.5 Ст.24 |
10 |
|
Моя родина. Розвиток навичок читання. |
|
|
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про сою родину та друзів. |
Впр.6, Ст.25 |
11 |
|
Моя родина. Розвиток навичок письма. Тематична. |
За завданнями вчителя. (тестові завдання) |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про сою родину та друзів. |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
Тема 2: Одяг. Unit 2: Clothes. |
|||||||||||
12 |
|
Одяг якій ми носимо. |
Впр.1,2,3,4 Стор.28-29 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
+ |
+ |
Вміти розповідати про одяг який ми носимо в повсякден-ному житті. |
Впр.6, Стор.30
|
13 |
|
Одяг. |
Впр.1,2,3,4, Стор.30-32 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
+ |
+ |
Вміти розповідати про одяг який ми носимо в повсякден-ному житті. |
Впр.5, Ст.31-32 |
14 |
|
Шкільний одяг. Розвиток навичок мовлення.
|
Впр.1,2,3,4, стор.32-34 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
+ |
+ |
Вміти розповідати про одяг який ми носимо в повсякден-ному житті. |
Впр.6, Ст. 34 |
15 |
|
Одяг для різної погоди. Розвиток навичок граматики.
|
Впр.1,2,4, Стор.35-37 |
Learning Strategies: Asking for Advice Grammar Lab: to Be Going to Do Smth See Grammar Reference p. 213. |
Ініціативність і підприємливість |
|
|
+ |
+ |
Впр.5 Ст.37 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
16 |
|
Одяг для різної погоди. Розвиток навичок граматики. |
Впр.1,2,3,4, Стор.37-38 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
+ |
+ |
Вміти розповідати про одяг який ми носимо в повсякден-ному житті |
Впр.5 Ст.39 |
17
|
|
Шкільний одяг. Розвиток навичок мовлення.
|
Впр1,2,3,4, Стор.39-41 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
+ |
+ |
Вміти розповідати про одяг який ми носимо в повсякден-ному житті |
Впр.5 Ст.41 |
18 |
|
Одяг для різної погоди. Розвиток навичок граматики. |
Впр1,2,3,4, Стор.41-42 |
Learning Strategies: Asking for Advice Grammar Lab: to Be Going to Do Smth See Grammar Reference p. 213.
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
+ |
+ |
Вміти розповідати про одяг який ми носимо в повсякден-ному житті |
Впр.6 Ст.42-43 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
19 |
|
Улюблений одяг. |
Впр.1,2,3, Стор.43-45 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
+ |
+ |
Вміти розповідати про сві улюблений одяг. |
Впр.7 Ст.45 |
20 |
|
Одяг. Розвиток навичок граматики. |
Впр.1,2.3 Ст.45-47
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
+ |
+ |
Вміти розповідати про сві улюблений одяг. |
Впр.5 Ст.47 |
21 |
|
Одяг. Розвиток навичок читання. |
Впр.1,2.3 Ст.49-50 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
+ |
+ |
Вміти розповідати про сві улюблений одяг. |
Впр.5 Стор.49 |
22 |
|
Розвиток навичок письма. Тематична. |
За завданнями вчителя. (тестові завдання) |
Ініціативність і підприємливість |
|
|
+ |
+ |
Вміти розповідати про сві улюблений одяг. |
Впр.7 Стор.50 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
. Тема 3: Харчування Unit 3: Food. |
|||||||||||
23 |
|
Їжа. |
Впр.1,2,3,4 Стор.52-54 |
Grammar Lab: Countable and Uncounta-ble Nouns |
Ініціативність і підприємли-вість |
|
|
+ |
+ |
Вміти розповідати про продукти харчування. |
Впр.7 Ст.54 |
24 |
|
Їжа. Розвиток навичок аудіювання. |
Впр.1,2,3,4, Стор.54-56 |
Grammar Lab: Much / Many / Lots of / A lot of |
Ініціативність і підприєм-ливість |
|
|
+ |
+ |
Вміти розповідати про улюблену їжу. |
Впр.6 Ст.56 |
25 |
|
Процеси приготування їжі. |
Впр.1,2,3,4, стор.57 |
|
Ініціативність і підприєм-ливість |
|
|
+ |
+ |
Вміти розповідати про процеси приготування своєї улюбленої страви. |
Впр.6 Ст.59 |
26 |
|
Процеси приготування їжі |
Впр.1,4,5, Стор.58-59 |
|
Ініціативність і підприєм-ливість |
|
|
+ |
+ |
Впр.7 Ст.59
|
|
27 |
|
Шкільна їжа. Розвиток навичок усного мовлення. |
Впр.1,2,3, Стор.60-61 |
|
Ініціативність і підприєм-ливість |
|
|
+ |
+ |
Вміти розповідати про улюблену їжу. |
Впр.3 Ст.60-61
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
28 |
|
Улюблені страви.
|
Впр.1,2,6, Стор.62-64
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
+ |
+ |
Вміти розповідати про улюблену їжу. |
Впр.5, Стор.64
|
29
|
|
Їжа в Англії. |
Впр.1,2,3, Стор.43-45 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
+ |
+ |
Вміти розповідати про національну їжу Англії. |
Впр.6 Ст.66 |
30 |
|
Їжа в Англії. Розвиток навичок граматики. |
Впр.1,2.3,4,5 Ст.66-67 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
+ |
+ |
Вміти розповідати про національну їжу Англії. |
Впр.6 Ст.68 |
31 |
|
Їжа в Англії. Розвиток навичок читання. |
Впр.1,2.3 Ст.69-70 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
|
+ |
+ |
Вміти розповідати про національну їжу Англії. |
Впр.7 Стор.71 |
32 |
|
Їжа. Розвиток навичок письма. Тематична. |
За завданнями вчителя. (тестові завдання) |
Ініціативність і підприємливість |
|
|
+ |
+ |
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
Тема 4: Відпочинок та дозвілля.. Unit 4 : Let’s Have a Rest. |
|||||||||||
33 |
|
Види відпочинку. |
Впр.1,2,3,4 Стор.74-76 |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
+ |
|
+ |
|
Вміти називати різні види відпочинку. |
Впр.6 Ст.76 |
34 |
|
Вільний час. Розвиток навичок усного мовлення. |
Впр.1,2,3,4, Стор.76-77 |
|
Екологічна грамотність і здорове життя
|
+ |
|
+ |
|
Вміти розповідати про види відпочинку ц вільний час. |
Впр.6 Ст.77 |
35 |
|
Місця для відпочинку.
|
Впр.1,2,3,4, стор.78-80 |
|
Екологічна грамотність і здорове життя
|
+ |
|
+ |
|
Вміти називати різні види відпочинку. Вміти розповідати про види відпочинку ц вільний час. |
Впр.6 Ст.80 |
36 |
|
Телебачення. Розвиток навичок граматики. |
Впр.1,2,3. 4,5, Стор.80-82 |
Grammar Lab: The Present Perfect Tense See Grammar Reference p. 213. |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
+ |
|
+ |
|
Впр.7 Ст.82 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
37 |
|
Програми на телебаченні. |
Впр.1,2,3,4,6, Стор.83-85
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
+ |
|
+ |
|
Вміти розповідати про улюблені програми на телебачені. |
Впр.7 Ст.85 |
38 |
|
Хобі та дозвілля. |
Впр.1,2,3,4 Стор.86-87 |
|
Екологічна грамот-ність і здо-рове життя |
+ |
|
+ |
|
Вміти розказати про своє хобі. |
Впр.7 Ст.87 |
39
|
|
Хобі та дозвілля. Розвиток навичок граматики. |
Впр.1,2.3,4,5 Ст.87-89 |
Present Perfect Tense |
Екологічна грамотність і здорове життя |
+ |
|
+ |
|
Вміти розповісти про своє дозвілля. |
Впр.6 Ст.89 |
40 |
|
Хобі в різні пори року. |
Впр.1,2.3 Ст.90-92 |
Present Perfect Tense |
Екологічна грамотність і здорове життя |
+ |
|
+ |
|
Вміти розповісти про хобі в різні пори року. |
Впр.7 Ст.92 |
41
|
|
Розвиток навичок граматики. Розвиток навичок читання.
|
Впр.1,2,3,4, Стор.92-94 |
Present Perfect Tense |
Екологічна грамотність і здорове життя |
+ |
|
+ |
|
|
Впр.6 Ст.94 |
42
|
|
Розвиток навичок письма. Тематична. |
|
Present Perfect Tense |
|
|
|
|
|
|
Впр.5 Ст.95 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відпо-відальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотні-сть |
||||||||
43 |
|
Контроль навичок аудіювання. |
Listening Comprehension (the first term) |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати контроль аудіювання.
|
Підготу-ватися до ко-нтролю читання |
|
44 |
|
Контроль навичок читання. |
Reading Comprehension (the first term)
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати контроль читання.
|
Підготу-ватися до ко-нтролю письма |
|
45 |
|
Контроль навичок письма. |
Writing Comprehension (the first term)
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати творчу роботу.
|
Підготу-ватися до конт-ролю мовлення |
|
46
|
|
Контроль навичок говоріння.
|
Speaking Comprehension (the first term) |
Ініціативність підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Розказати обрану тему.
|
Повторити вив-чене |
|
47 |
|
Підсумок знань за 1 семестр.
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене у 1 семестрі. |
|