Календарно-тематичне планування для 6 класу за підручником А.Несвіт зі змістовими лініями

Про матеріал

КТП складено у відповідності з новою програмою, для 6 класу, за підручником О.Карпюк. Зі змістовими лініями. Розрахований на 3 год.на тиждень. Автор Швага Марина Максимівна.

Перегляд файлу

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінанова грамотність

Unit 1: Welcome Back! .

Тема 1: Повторення.

 

 

1

 

Вступ.

Повторення

Introduction.

Holiday

Class-mate, summer

впр.4, p.6

впр.1,2,3,

4,5,

стр.5-6

Артиклі

стp.181-182

Соціальна та гро-мадянська компетентності

 

 

 

 +

 

 

+

 

Вміти розповідати проьтсвої літні канікули

Впр.8,

Ст.7

 

2

 

Повернення до школи.

Welcome Back!

Holiday

Class-mate, summer

Впр.6,7,

Стр.6-7

 

 

 

Артиклі

стр.181-182

Соціальна та гро-мадянська компетентності

 

 

 

 +

 

 

+

 

Вміти розповідати про свою школу

Написати твір «Як я провів літні канікули»

Unit 2. My family and friends.

Тема 2: Моя родина та друзі.                                                

 

3

 

Моя родина.

My family.

Впр.1,2,3,4,

Стр.10-11

 

Ініціативність та підприєм-ливість

 

 

 

 +

 

 

+

 

Вміти розповідати про свою родину

Впр.6,

Стр.11

 

4

 

Родинне дерево.

A Family Tree Project. Розвиток навичок мовлення.

Впр.1,2,3,4,

Стр.12-13

стр.186 Ступені порівняння прикмет-ників

Ініціативність та підприєм-ливість

 

 

 

 +

 

 

+

 

Вміти пред-ставити та розповідати про своє родинне дерево

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

5

 

Родинне дерево.

A Family Tree Project.

Розвиток навичок аудіювання.

Впр.5,6,

Стр.15

Ступені порівняння прикметників

 стр.186

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

  +

 

Вміти пред-ставити та розповідати про своє родинне дерево

Впр.7,

Стр.16

 

6

 

Моя родина.

My family.

Впр.1,2,4,

Стр.16-18

стр.186 Ступені порівняння прикметників

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

  +

 

Вміти розповідати про свою родину

Написати твір по темі

 

7

 

Моя сестра.

My sister.

Впр.5,6,7,

Стр.17-18

стр.186 Ступені порівняння прикметників

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

 

Вміти розповідати про свою сестру чи брата

Впр.8,

Стр.

19

 

8

 

Мої родичі.

My relatives.

 

Впр.1,2,3,4,

Стр.19-21

стр.186 Ступені порівняння прикметників

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

+

 

 

Вміти розповідати та описувати своїх родичів

Впр.6

Стр.

21

 

 

 

9

 

Мої родичі.

My relatives.

Впр.1,2,3,

Стр.21-22

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

+

 

Вміти розповідати про своїх родичів

Впр.4,

Стр.

23

 

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

10

 

Мої родичі.

My relatives.

Впр.5,6,

Стр.23-24

Ступені порівняння прикметників

 стр.186

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

  +

 

Вміти розповісти про одного з членів родини

Впр.7,

Стр.24

 

11

 

Мої родичі. Повторення теми

My relatives.

Розвиток навичок читання

За завданнями вчителя.

стр.186 Ступені порівняння прикметників

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

  +

 

Вміти розповідати про свою родину

Написа-ти твір по темі

 

12

 

Закріплення теми. Розвиток навичок письма.

За завданнями вчителя.

Variant 1 - Ex.2, p.25,

Variant 2 - Ex.3, p.25,

стр.186 Ступені порівняння прикметників

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

 

Вміти розповідати про свою сестру чи брата

 

Unit 2: Shopping.

Тема 2: Покупки.

 

 

13

 

 

День покупок.
A shopping Day.

Назви магазинів та відділів

Впр.1,2,3,4,5стр.30-32

 

Соціальна та гро-мадянська компетентності

 

 

 

 

 

+

 

+

 

Вміти розповідати про свій похід до магазину

Впр.6

Стр.32

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

14

 

Продукти

Food.

 Розвиток навичок мовлення.

Fruit, coffee, tea, jam,..

p.33-35

впр.1,3,4,

стр.33-35

Минулий простий час

 

Соціальна та гро-мадянська компетентності

 

 

+

 

  +

 

Вміти розповвідати про продукти які ми можемо купити в магазинах.

Впр.6,

Стр.35

 

15

 

В супермаркеті.

In the Supermar-ket.

Розвиток навичок аудіювання

p.36-38,

shoppig list, ham, cheese,

etc…

впр.1,2,3,

стр.36-38

Теперішній тривалий час

Соціальна та гро-мадянська компетентності

 

 

+

 

  +

 

Вміти ррозповідати про речі та продукти які ми можемо купити в супермаркетах

Впр.5,

Стр.38

 

16

 

Види магазинів.

Different kinds of shops.

p.38-40

bakery, grocer’setc…

впр.1,2,3,4,

стр.38-40

Теперішній тривалий час

Модальні дієслова

Соціальна та гро-мадянська компетентності

 

 

+

 

 

 

Вміти скласти свій продуктовий список в магазин

Впр.5,

Стр.

40

 

17

 

В магазині. Розвиток навичок граматики.

Впр.7,6,

Стор.41-42

Теперішній тривалий час

Модлальні дієслова

Соціальна та гро-мадянська компетентності

 

 

+

 

+

 

 

Вміти правильно вживати в реченнях модальні дієслова.

Впр.8

Стр.

42

 

 

 

18

 

В магазині взуття.

At the Shoe Shop.

Впр.1,2,3,4,

Стр.42-44

 

Соціальна та гро-мадянська компетентності

 

 

+

 

+

 

 

Впр.5,

Стр.

44

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

19

 

Гроші і монети різних країн.

Banknotes and coins of different countries.

Розвиток навичок читання

Впр.1,2,3,4,

Стр.45-46

 

Соціальна та гро-мадянська компетентності

 

 

+

 

  +

 

Вміти розповвідати про гроші які діють в країні та що за них можна купити

Впр.6,

Стор.47

 

20

 

Найкращі дитячі магазини Лондона.

Best London Shops for Children.

 

Впр.1,2,5,

Ст.48-50

 

Соціальна та гро-мадянська компетентності

 

 

+

 

  +

 

Вміти ррозповідати про речі та продукти які ми можемо купити в супермаркетах

Впр.6,

Стр.50

 

21

 

Найкращі дитячі магазини Лондона.

Best London Shops for Children.

відвідування магазинів види магазинів асортимент товарів гроші

ЛО теми

стp.48-50

впр.4,5, стр.49

 

Соціальна та гро-мадянська компетентності

 

 

+

 

 

 

Вміти скласти свій список в магазин

Впр.7,стр.50

 

22

 

Магазини.

Закріплення вивченої теми.

За завданнями вчителя.

(Project Work)

 

Соціальна та гро-мадянська компетентності

 

 

+

 

+

 

 

Вміти правильно вживати в реченнях модальні дієслова.

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

23

 

Повторення теми покупки.

Розвиток навичок письма.

Тематична.

Variant 1 - Ex.2, p.51,

 

Variant 2 - Ex.3, p.51,

 

Variant 3 -  Ex.5, p.52,

Past Simple,

Much/many.

Present Conti-nuous,

Much/many.

Modal verbs

May-might.

Present Conti-nuous

 

 

 

 

 

Вміти правильно вживати в реченнях модальні дієслова.

Повторитии вивчені ЛО

Тема 3: Їжа та напої.

Unit 3: Food and Drinks.

 

24

 

Здорова їжa.

The right Food.

 

Традиції харчування,

назви страв

впр.1,2,3,4,

стр.56-57

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

 

 

+

 

 

+

Знати назви фруктів, овочів та продуктів та розполділ їх на підкатегорії

Запи-сати нові слова у словники

 

25

 

Здорова їжa.

The right Food.

Розвиток навичок

Читання.

Впр.6,8,9,

Стр.57-59

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

 

 

+

 

 

+

Знати назви фруктів, овочів та продуктів та розполділ їх на підкатегорії

Впр.

10,

Стр.

59

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

26

 

Улюблена страва.

Favorite dish.

Впр.1,2,3,

Стр.60-61

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

  +

 

Вміти розповідати про свою улюблену страву

Впр.5,

Стр.62

 

27

 

Улюблена страва.

Favorite dish.

Розвиток навичок мовлення.

Впр.6,7,

Стр.62

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

  +

 

Вміти розповідати про свою улюблену страву

Впр.8,

Стр.62

 

28

 

Улюблена страва.

Favourite dish.

Впр.1,2,3,

Стр.63-64

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

 

Вміти розповідати що ваша родина їсть на сніданок, обід чи вечерю.

Впр.4,

Стр.

64

 

29

 

Улюблена страва.

Favourite dish.

Впр.1,2,4,5,

Стр.64-65

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

+

 

 

Вміти розповідати що ваша родина їсть на сніданок, обід чи вечерю.

Впр.7,

Стр.

65

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

30

 

Пікнік.

 

Впр.1,2,3,

Стр.66

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

  +

 

Вміти розповідати які продукти ти береш з собою на пікнік.

Записа-ти нові слова у словнич-ки.

 

31

 

Пікнік.

Розвиток навичок читання.

Впр.3,4,8, Стр.67-69

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

  +

 

Вміти розповідати які продукти ти береш з собою на пікнік.

Впр.5,

Стр.69

 

32

 

Їжа в Україні.

Meals and Cooking in Ukraine.

Впр.1,2,3,

Стр.69-70

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

 

Вміти розповідати про традиційну їжу в Україні

Впр.6,

Стр.

71

 

33

 

Їжа в Україні.

Meals and Cooking in Ukraine.

 

 

Впр.4,5,

Стр.70-71

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

+

 

 

Вміти розповідати про традиційну їжу в Україні

Впр.8,

Стр.

71

 

34

 

Їжа та напої.

Закріплення вивченої теми.

 

За завданнями вчителя.

(Project Work)

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

+

 

Вміти розповідати про традиційну їжу в Україні

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

35

 

Їжа та напої.

Розвиток навичок письма.

Тематична.

За завданнями вчителя.

(Тестові завдання)

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

+

 

 

Впр.1,

Стр.72

Тема 4: Спорт та ігри.

Unit 4: Sports and Games.

 

 

36

 

Спорт у нашому житті.

Sport in our Life.

Впр.1,2,3,4,

Стр.78-79

Модальні дієслова

Уміння вчитися в продовж життя

 

 

+

 

+

 

Вміти розповідати про види спорту якими займаються в твоїй родині.

Впр.6,

Стр.

.80

 

37

 

Спорт у нашому житті.

Sport in our Life

Розвиток

Навичок

аудіювання.

Впр.1,2,3,

Стр.80-81

Модальні дієслова

Уміння вчитися в продовж життя

 

 

+

 

+

 

Вміти розповідати про види спорту якими займаються в твоїй родині.

Впр.6,

Стр.

83

 

38

 

Спорт у нашому житті.

Sport in our Life

Впр.3,4,5,

Стр.81-83

Модальні дієслова

Уміння вчитися в продовж життя

 

 

+

 

+

 

Вміти розповідати про види спорту якими займаються в твоїй родині.

Впр.7

Стр.83

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

 

39

 

Зимові та літні види спорту.

Summer and winter kinds of sports. Розвиток навичок мовлення

Впр.1,2,3,4

Стр.84-85

 

Уміння вчитися в продовж життя

 

 

+

 

  +

 

Вміти розповідати та розрізняти зимові та літні види спорту.

Впр.5,

Стр.85

 

40

 

Різні види спорту.

Different kinds of sports.

Впр.1,2,3,4, Стр.87-88

Теперішній доконаний час

Уміння вчитися в продовж життя

 

 

+

 

  +

 

Вміти розповідати та розрізняти зимові та літні види спорту.

Впр.5,

Стр.88

 

41

 

Різні види спорту.

Different kinds of sports. Розвиток навичок читання

 

 

Впр.4,5,

Стр.88

Теперішній доконаний час

Уміння вчитися в продовж життя

 

 

+

 

 

 

Вміти розповідати та розрізняти зимові та літні види спорту.

Впр.6,

Стр.

88

 

42

 

Різні види спорту.

Different kinds of sports. Розвиток навичок граматики

Впр.1,2,3,

Стор.89-90

Теперішній доконаний час

Уміння вчитися в продовж життя

 

 

+

 

+

 

 

Вміти розповідати про види спорту.

Впр.5,

Стр.

91

 

43

 

Різні види спорту.

Different kinds of sports.

Розвиток навичок письма. Тематична.

За завданнями вчителя.

(Project Work)

Теперишні та минулі часи.

Уміння вчитися в продовж життя

 

 

+

 

+

 

Вміти розповідати та розрізняти зимові та літні види спорту.

Впр.3,6,

Стор.92-93

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відпо-відальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотність

44

 

Контроль навичок аудіювання.

Listening Comprehension

(the first  term)

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

Написати контроль аудіювання.

 

Підготу-ватися до ко-нтролю читання

 

45

 

Контроль навичок читання.

Reading

Comprehension

(the first term)

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

Написати контроль читання.

 

Підготу-ватися до ко-нтролю письма

 

46

 

Контроль навичок письма.

Writing

Comprehension

(the first term)

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

Написати творчу роботу.

 

 

Підготу-ватися до конт-ролю мовлення

 

47

 

Контроль навичок говоріння.

 

Speaking Comprehension

(the first term)

Ініціативність підприєм-ливість

 

 

+

 

 

Розказати обрану тему.

 

 

Повто-рити вивчене

 

48

 

 

Узагальнення знань. Підсумок 1 семестру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
16 вересня 2018
Переглядів
1438
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку