КТП складено у відповідності з новою програмою, для 6 класу, за підручником О.Карпюк. Зі змістовими лініями. Розрахований на 3 год.на тиждень. Автор Швага Марина Максимівна.
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінанова грамотність |
||||||||||||||||||||
Unit 1: Welcome Back! . Тема 1: Повторення.
|
|||||||||||||||||||||||
1 |
|
Вступ. Повторення Introduction. |
Holiday Class-mate, summer впр.4, p.6 впр.1,2,3, 4,5, стр.5-6 |
Артиклі стp.181-182 |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати проьтсвої літні канікули |
Впр.8, Ст.7 |
||||||||||||
2 |
|
Повернення до школи. Welcome Back! |
Holiday Class-mate, summer Впр.6,7, Стр.6-7
|
Артиклі стр.181-182 |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про свою школу |
Написати твір «Як я провів літні канікули» |
||||||||||||
Unit 2. My family and friends. Тема 2: Моя родина та друзі. |
|||||||||||||||||||||||
3 |
|
Моя родина. My family. |
Впр.1,2,3,4, Стр.10-11 |
|
Ініціативність та підприєм-ливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про свою родину |
Впр.6, Стр.11 |
||||||||||||
4 |
|
Родинне дерево. A Family Tree Project. Розвиток навичок мовлення. |
Впр.1,2,3,4, Стр.12-13 |
стр.186 Ступені порівняння прикмет-ників |
Ініціативність та підприєм-ливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти пред-ставити та розповідати про своє родинне дерево |
|
||||||||||||
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
||||||||||||||||||||
5 |
|
Родинне дерево. A Family Tree Project. Розвиток навичок аудіювання. |
Впр.5,6, Стр.15 |
Ступені порівняння прикметників стр.186 |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти пред-ставити та розповідати про своє родинне дерево |
Впр.7, Стр.16 |
||||||||||||
6 |
|
Моя родина. My family. |
Впр.1,2,4, Стр.16-18 |
стр.186 Ступені порівняння прикметників |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про свою родину |
Написати твір по темі |
||||||||||||
7 |
|
Моя сестра. My sister. |
Впр.5,6,7, Стр.17-18 |
стр.186 Ступені порівняння прикметників |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про свою сестру чи брата |
Впр.8, Стр. 19 |
||||||||||||
8 |
|
Мої родичі. My relatives.
|
Впр.1,2,3,4, Стр.19-21 |
стр.186 Ступені порівняння прикметників |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати та описувати своїх родичів |
Впр.6 Стр. 21
|
||||||||||||
9 |
|
Мої родичі. My relatives. |
Впр.1,2,3, Стр.21-22 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про своїх родичів |
Впр.4, Стр. 23
|
||||||||||||
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
||||||||
10 |
|
Мої родичі. My relatives. |
Впр.5,6, Стр.23-24 |
Ступені порівняння прикметників стр.186 |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповісти про одного з членів родини |
Впр.7, Стр.24 |
11 |
|
Мої родичі. Повторення теми My relatives. Розвиток навичок читання |
За завданнями вчителя. |
стр.186 Ступені порівняння прикметників |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про свою родину |
Написа-ти твір по темі |
12 |
|
Закріплення теми. Розвиток навичок письма. |
За завданнями вчителя. Variant 1 - Ex.2, p.25, Variant 2 - Ex.3, p.25, |
стр.186 Ступені порівняння прикметників |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про свою сестру чи брата |
|
Unit 2: Shopping. Тема 2: Покупки.
|
|||||||||||
13 |
|
День покупок. |
Назви магазинів та відділів Впр.1,2,3,4,5стр.30-32 |
|
Соціальна та гро-мадянська компетентності
|
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про свій похід до магазину |
Впр.6 Стр.32 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
||||||||
14 |
|
Продукти Food. Розвиток навичок мовлення. |
Fruit, coffee, tea, jam,.. p.33-35 впр.1,3,4, стр.33-35 |
Минулий простий час
|
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповвідати про продукти які ми можемо купити в магазинах. |
Впр.6, Стр.35 |
15 |
|
В супермаркеті. In the Supermar-ket. Розвиток навичок аудіювання |
p.36-38, shoppig list, ham, cheese, etc… впр.1,2,3, стр.36-38 |
Теперішній тривалий час |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
+ |
|
Вміти ррозповідати про речі та продукти які ми можемо купити в супермаркетах |
Впр.5, Стр.38 |
16 |
|
Види магазинів. Different kinds of shops. |
p.38-40 bakery, grocer’setc… впр.1,2,3,4, стр.38-40 |
Теперішній тривалий час Модальні дієслова |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти скласти свій продуктовий список в магазин |
Впр.5, Стр. 40 |
17 |
|
В магазині. Розвиток навичок граматики. |
Впр.7,6, Стор.41-42 |
Теперішній тривалий час Модлальні дієслова |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
+ |
|
Вміти правильно вживати в реченнях модальні дієслова. |
Впр.8 Стр. 42
|
18 |
|
В магазині взуття. At the Shoe Shop. |
Впр.1,2,3,4, Стр.42-44 |
|
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
+ |
|
|
Впр.5, Стр. 44
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
||||||||
19 |
|
Гроші і монети різних країн. Banknotes and coins of different countries. Розвиток навичок читання |
Впр.1,2,3,4, Стр.45-46 |
|
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповвідати про гроші які діють в країні та що за них можна купити |
Впр.6, Стор.47 |
20 |
|
Найкращі дитячі магазини Лондона. Best London Shops for Children.
|
Впр.1,2,5, Ст.48-50 |
|
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
+ |
|
Вміти ррозповідати про речі та продукти які ми можемо купити в супермаркетах |
Впр.6, Стр.50 |
21 |
|
Найкращі дитячі магазини Лондона. Best London Shops for Children. |
відвідування магазинів види магазинів асортимент товарів гроші ЛО теми стp.48-50 впр.4,5, стр.49 |
|
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти скласти свій список в магазин |
Впр.7,стр.50 |
22 |
|
Магазини. Закріплення вивченої теми. |
За завданнями вчителя. (Project Work) |
|
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
+ |
|
Вміти правильно вживати в реченнях модальні дієслова. |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
||||||||
23 |
|
Повторення теми покупки. Розвиток навичок письма. Тематична. |
Variant 1 - Ex.2, p.51,
Variant 2 - Ex.3, p.51,
Variant 3 - Ex.5, p.52, |
Past Simple, Much/many. Present Conti-nuous, Much/many. Modal verbs May-might. Present Conti-nuous |
|
|
|
|
|
Вміти правильно вживати в реченнях модальні дієслова. |
Повторитии вивчені ЛО |
Тема 3: Їжа та напої. Unit 3: Food and Drinks. |
|||||||||||
24 |
|
Здорова їжa. The right Food.
|
Традиції харчування, назви страв впр.1,2,3,4, стр.56-57 |
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
|
+ |
+ |
Знати назви фруктів, овочів та продуктів та розполділ їх на підкатегорії |
Запи-сати нові слова у словники |
25 |
|
Здорова їжa. The right Food. Розвиток навичок Читання. |
Впр.6,8,9, Стр.57-59 |
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
|
+ |
+ |
Знати назви фруктів, овочів та продуктів та розполділ їх на підкатегорії |
Впр. 10, Стр. 59 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
||||||||
26 |
|
Улюблена страва. Favorite dish. |
Впр.1,2,3, Стр.60-61 |
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про свою улюблену страву |
Впр.5, Стр.62 |
27 |
|
Улюблена страва. Favorite dish. Розвиток навичок мовлення. |
Впр.6,7, Стр.62 |
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про свою улюблену страву |
Впр.8, Стр.62 |
28 |
|
Улюблена страва. Favourite dish. |
Впр.1,2,3, Стр.63-64 |
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати що ваша родина їсть на сніданок, обід чи вечерю. |
Впр.4, Стр. 64 |
29 |
|
Улюблена страва. Favourite dish. |
Впр.1,2,4,5, Стр.64-65 |
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати що ваша родина їсть на сніданок, обід чи вечерю. |
Впр.7, Стр. 65 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
||||||||
30 |
|
Пікнік.
|
Впр.1,2,3, Стр.66 |
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати які продукти ти береш з собою на пікнік. |
Записа-ти нові слова у словнич-ки. |
31 |
|
Пікнік. Розвиток навичок читання. |
Впр.3,4,8, Стр.67-69 |
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати які продукти ти береш з собою на пікнік. |
Впр.5, Стр.69 |
32 |
|
Їжа в Україні. Meals and Cooking in Ukraine. |
Впр.1,2,3, Стр.69-70 |
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про традиційну їжу в Україні |
Впр.6, Стр. 71 |
33 |
|
Їжа в Україні. Meals and Cooking in Ukraine.
|
Впр.4,5, Стр.70-71 |
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про традиційну їжу в Україні |
Впр.8, Стр. 71 |
34 |
|
Їжа та напої. Закріплення вивченої теми.
|
За завданнями вчителя. (Project Work) |
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про традиційну їжу в Україні |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
||||||||
35 |
|
Їжа та напої. Розвиток навичок письма. Тематична. |
За завданнями вчителя. (Тестові завдання) |
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
+ |
|
|
Впр.1, Стр.72 |
Тема 4: Спорт та ігри. Unit 4: Sports and Games.
|
|||||||||||
36 |
|
Спорт у нашому житті. Sport in our Life. |
Впр.1,2,3,4, Стр.78-79 |
Модальні дієслова |
Уміння вчитися в продовж життя |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про види спорту якими займаються в твоїй родині. |
Впр.6, Стр. .80 |
37 |
|
Спорт у нашому житті. Sport in our Life Розвиток Навичок аудіювання. |
Впр.1,2,3, Стр.80-81 |
Модальні дієслова |
Уміння вчитися в продовж життя |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про види спорту якими займаються в твоїй родині. |
Впр.6, Стр. 83 |
38 |
|
Спорт у нашому житті. Sport in our Life |
Впр.3,4,5, Стр.81-83 |
Модальні дієслова |
Уміння вчитися в продовж життя |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про види спорту якими займаються в твоїй родині. |
Впр.7 Стр.83 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
||||||||
39 |
|
Зимові та літні види спорту. Summer and winter kinds of sports. Розвиток навичок мовлення |
Впр.1,2,3,4 Стр.84-85 |
|
Уміння вчитися в продовж життя |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати та розрізняти зимові та літні види спорту. |
Впр.5, Стр.85 |
40 |
|
Різні види спорту. Different kinds of sports. |
Впр.1,2,3,4, Стр.87-88 |
Теперішній доконаний час |
Уміння вчитися в продовж життя |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати та розрізняти зимові та літні види спорту. |
Впр.5, Стр.88 |
41 |
|
Різні види спорту. Different kinds of sports. Розвиток навичок читання
|
Впр.4,5, Стр.88 |
Теперішній доконаний час |
Уміння вчитися в продовж життя |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати та розрізняти зимові та літні види спорту. |
Впр.6, Стр. 88 |
42 |
|
Різні види спорту. Different kinds of sports. Розвиток навичок граматики |
Впр.1,2,3, Стор.89-90 |
Теперішній доконаний час |
Уміння вчитися в продовж життя |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати про види спорту. |
Впр.5, Стр. 91 |
43 |
|
Різні види спорту. Different kinds of sports. Розвиток навичок письма. Тематична. |
За завданнями вчителя. (Project Work) |
Теперишні та минулі часи. |
Уміння вчитися в продовж життя |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповідати та розрізняти зимові та літні види спорту. |
Впр.3,6, Стор.92-93 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відпо-відальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
||||||||
44 |
|
Контроль навичок аудіювання. |
Listening Comprehension (the first term) |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати контроль аудіювання.
|
Підготу-ватися до ко-нтролю читання |
|
45 |
|
Контроль навичок читання. |
Reading Comprehension (the first term)
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати контроль читання.
|
Підготу-ватися до ко-нтролю письма |
|
46 |
|
Контроль навичок письма. |
Writing Comprehension (the first term)
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати творчу роботу.
|
Підготу-ватися до конт-ролю мовлення |
|
47 |
|
Контроль навичок говоріння.
|
Speaking Comprehension (the first term) |
Ініціативність підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Розказати обрану тему.
|
Повто-рити вивчене |
|
48
|
|
Узагальнення знань. Підсумок 1 семестру. |
|
|
|
|
|
|
|
|