Календарне планування з англійської мови 6 клас
З/п
|
Дата |
Примітки
|
Тема, під тема |
Екологічна безпека та сталий розвиток.
|
Громадянська відповідальність |
Здоров'я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
1. |
|
|
Я та мої друзі (4-6с.)
|
Пояснює взаємозв'язок людини й природи |
Демонструє розуміння потреби вивчення іноземних мов |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості |
2. |
|
|
Режим дня школяра (7-9с.)
|
|
Планує раціонально власний день |
Аргументує необхідність дотримання режиму дня школяра |
Обговорює важливість правильно розподіленого часу |
3. |
|
|
Відпочинок влітку (9-10с.)
|
Наводить приклади внеску у сталий розвиток |
|
Дискутує щодо важливості активного відпочинку |
|
4.
|
|
|
Наші друзі (12-14с.) |
|
Демонструє розуміння потреби у спілкуванні з друзями |
|
|
5.
|
|
|
Зовніш-ність та захоплення друзів (14-16с.) |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
6.
|
|
|
Захоплення друзів (17-21с.) |
Обговорює важливість екологічних проблем |
|
Демонструє розуміння щодо важливості дотримання здорового способу життя |
Обговорює шляхи поєднання захоплень та заробітку |
7.
|
|
|
Що полюбляє мій друг (21-22с.) |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
Аргументує необхідність догляду за власним здоров'ям |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
8.
|
|
|
Все про мене (22-23с.) |
Дбає про екологічну безпеку |
Формулює особисті цінніс- ні пріоритети |
|
|
9.
|
|
|
Я та мої друзі |
|
Наводить приклади взаємодопомоги друзям |
|
|
10.
|
|
|
Підсумковий урок по темі |
|
|
|
|
11.
|
|
|
Я та моя родина (24-26с.) |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
Порівнює сімейні традиції |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості |
12.
|
|
|
Родина (26-28с.) |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
Ілюструє необхідність здорового способу життя |
|
13.
|
|
|
Зовнішність членів родини (28-31с.) |
|
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров'я |
|
14. |
|
|
Риси характеру (31-34с.) |
|
Дискутує довкола питань про моральні цінності |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості |
15. |
|
|
Знайомство з моєю сім'єю (34-35с.)
|
Дбає про екологічну безпеку |
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
16. |
|
|
Зовнішність та риси характеру (36-37с.) |
|
Розповідає про розподіл обов'язків у родині
|
Аргументує необхідність догляду за власним здоров'ям |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
17. |
|
|
Родинне дерево (38-39с.) |
|
Розповідає про цінність родинних традицій |
Обговорює важливість збереження здорового покоління |
Демонструє розуміння цінності праці своїх батьків |
18. |
|
|
Все про моє життя (39-40с.) |
Обговорює важливість екологічних проблем |
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
Обговорює ефективне використання часу |
19. |
|
|
Домашнє читання (41-43с.) |
Розповідає про взаємозв'язок людини з природою |
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
|
|
20. |
|
|
Підсумковий урок по темі |
|
|
|
|
21. |
|
|
Шкільне життя (48-51с.) |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
Демонструє розуміння потреби вивчення англійської мови |
|
|
22. |
|
|
Школа (51-53с.) |
|
Обговорює шкільні правила |
Розповідає про шляхи профілактики захворювань |
Демонструє навички підприєм-ливості |
23. |
|
|
Шкільні предмети (54-55с.) |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
Дискутує про доцільність різних шкільних предметів |
|
|
24. |
|
|
Розклад уроків (56-58с.) |
|
|
Розповідає про правильно розподілений час у школі |
|
25. |
|
|
Розклад уроків (58-60с.) |
|
|
Обговорює розклад уроків з дотриманням санітарно-гігієнічних норм |
Обговорює важливість правильно розподіленого часу |
26. |
|
|
Вивчення англійської мови (61-62с.) |
|
Демонструє розуміння потреби вивчення англ. мови |
|
Визначає орієнтовні пріоритети у житті |
27. |
|
|
Шкільні правила (63-64с.) |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля |
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
Розповідає про доцільність шкільних правил |
|
28. |
|
|
Школа в Україні та Великій Британії (64-65с.) |
|
Порівнює навчання у школах різних країн |
Обговорює покращення умов навчання у школі |
|
29. |
|
|
Урок англійської мови (65с.) |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети
|
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості |
30. |
|
|
Підсумковий урок по темі |
|
|
|
|
31. |
|
|
Спорт (66-67с.)
|
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби |
Обговорює величезний вплив спорту на здоров'я людини |
|
32. |
|
|
Види спорту (67-68с.) |
Пояснює взаємозв'язок людини з навколишнім середовищем |
|
|
Розповідає про спорт як професійну діяльність |
33. |
|
|
Спортивні ігри (69-71с.) |
|
|
Дискутує про спорт як невід'ємну частину здорового способу життя |
Демонструє розуміння цінності працьовитості та наполегливості |
34. |
|
|
Спорт у моєму житті (72-75с.) |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля |
Визначає власні спортивні уподобання та потреби |
Переконує у дотримані особистої гігієни, займаючись спортом |
|
35. |
|
|
Мій улюблений вид спорту (76-78с.) |
|
Висловлює власне захоплення видатними спортсменами |
Обговорює вплив спорту на здоров'я людини |
|
36. |
|
|
Спорт в Україні (78-79с.) |
|
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію країни у світі |
|
Розповідає про спорт як професійну діяльність |
37. |
|
|
Спорт у Великій Британії (80-82с.) |
|
Висловлює повагу до спортсменів з різних країн |
Обговорює вплив на здоров'я професійного спорту |
|
38. |
|
|
Спорт (83-85с.) |
Пояснює взаємозв'язок людини з навколишнім середовищем |
Висловлює повагу до спортсменів, які досягли великих успіхів |
|
Демонструє розуміння цінності працьовитості та наполегливості |
39. |
|
|
Домашнє читання (86-87с.) |
|
|
|
|
40. |
|
|
Підсумковий урок по темі |
|
|
|
|
41. |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
42. |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
43. |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
44. |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
45. |
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
|
46. |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
47. |
|
|
Харчування Продукти харчування ( 92 -94с.) |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров'я |
|
48. |
|
|
Корисна їжа для нашого здоров'я (94 -97с.) |
Розповідає про екологічно чисті продукти харчування |
|
Обговорює особливості правильного харчування |
Складає перелік необхідних покупок |
49. |
|
|
Солодощі ( 98 -100с.)
|
|
Розповідає про допомогу своїм батькам у приготуванні їжі |
Обговорює особливості правильного харчування |
|
50. |
|
|
Овочі та фрукти (101 -102с.) |
Розповідає про екологічно чисті продукти харчування |
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону |
Обговорює раціональний розподіл коштів на продукти харчування |
51. |
|
|
Улюблені страви (102 -104с.)
|
Розглядає природу як цілісну систему
|
Розповідає правила сервірування столу |
Обговорює особливості правильного харчування |
Співвідносить потреби сім'ї з її можливостями |
52. |
|
|
Твої улюблені страви та напої (105-106с.) |
|
Розповідає про розподіл обов'язків у родині
|
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров'я |
Співвідносить потреби сім'ї з її можливостями |
53. |
|
|
У ресторані (107-108с.) |
|
Розповідає правила етикету за столом |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни |
|
54. |
|
|
Традиції харчування (108-109с.) |
Розповідає про екологічно чисті продукти харчування |
Порівнює традиційну їжу у різних країнах |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни |
Розподіляє кошти на продукти харчування |
55. |
|
|
Улюблений рецепт приготування їжі моєї родини Проект |
|
Розповідає про допомогу своїм батькам у приготуванні їжі |
Наводить приклади корисного та шкідливого способів приготування їжі |
|
56. |
|
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
57. |
|
|
Покупки Види магазинів (110-111с.) |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля
|
|
Обговорює вибір продуктів і товарів корисних для здоров'я |
Ідентифікує власні права, обов'язки як споживача |
58. |
|
|
Покупки у Великобританії (112-113с.) |
|
Порівнює традиції покупок в різних країнах |
|
Тлумачить функцію грошей у суспільстві |
59. |
|
|
Асортимент товарів (114-115с.) |
Обговорює переваги екологічно чистих продуктів та товарів |
Визначає власні уподобання та потреби |
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Складає перелік необхідних покупок |
60. |
|
|
Найвідоміші супермаркети Великобританії Гроші (116-119с.) |
|
Формулює правила поведінки у супермаркетах |
|
Тлумачить функцію грошей у суспільстві |
61. |
|
|
В універмазі Відвідування магазинів (119-122с.) |
Обговорює переваги екологічно чистих товарів |
Формулює правила поведінки у супермаркетах та магазинах |
Обговорює вибір продуктів і товарів корисних для здоров'я |
Ідентифікує власні права, обов'язки як споживача |
62. |
|
|
Покупки у Лондоні (123-125с.) |
|
Пояснює правила поведінки у громадських місцях |
|
Обговорює раціональний розподіл коштів на різні покупки |
63. |
|
|
Покупки у Лондоні (125-127с.) |
|
|
Обговорює вибір зручного та корисного для здоров'я одягу |
Співвідносить потреби сім'ї з її можливостями |
64. |
|
|
Магазини Постери Проект (128-129с.) |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля |
Визначає власні уподобання та потреби |
|
Обговорює можливості купівлі товарів та замовлення послуг у Інтернеті |
65. |
|
|
Мій улюблений магазин (130-131с.) |
|
Визначає власні уподобання та потреби |
|
Складає перелік необхідних покупок |
66. |
|
|
Покупки (132-133с.) |
Обговорює переваги екологічно чистих продуктів та товарів |
|
Обговорює вибір продуктів і товарів корисних для здоров'я |
Ідентифікує власні права, обов'язки як споживача |
67. |
|
|
Домашнє читання (134-137с.) |
|
|
|
|
68. |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
69. |
|
|
Подорож Види транспорту (142-143с.) |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту |
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
70. |
|
|
Підготовка до подорожі (144-145с.)
|
Дискутує довкола питань екології життя та здоров'я людини |
Обговорює правила підготовки до подорожі |
Дає поради щодо техніки безпеки під час подорожі |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
71. |
|
|
Подорож літаком (146-147с.)
|
|
Пояснює правила поведінки у аеропорту |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
72. |
|
|
Способи подорожування (148-150с.) |
Описує види екотуризму |
Пояснює правила поведінки у громадських місцях |
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху |
Співвідносить власні потреби з можливостями своєї сім'ї |
73. |
|
|
Подорожуємо країнами світу (151-152с.) |
Пояснює взаємозв'язок людини з навколишнім середовищем |
Визначає власні уподобання та потреби |
Розповідає про безпечні і небезпечні ситуації під час подорожі |
|
74. |
|
|
Подорожуємо країнами світу (152-153с.) |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту |
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час подорожі |
|
75. |
|
|
Улюблений спосіб подорожувати (153-154с.) |
Пояснює взаємозв'язок людини з навколишнім середовищем |
Визначає власні уподобання та потреби |
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил поведінки у різних місцях |
Співвідносить власні потреби з можливостями своєї сім'ї |
76. |
|
|
На вокзалі (154-155с.) |
|
Пояснює правила поведінки на вокзалі |
Дає поради щодо техніки безпеки під час подорожі |
|
77. |
|
|
Подорож моєї мрії (156с.) |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля |
Планує краєзнавчу подорож |
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху |
|
78. |
|
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
79. |
|
|
Країни та національності (157-159с.) |
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації у світі |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
Дискутує щодо важливості активного відпочинку |
|
80. |
|
|
Лондон Визначні місця (160-162с.) |
|
Робить повідомлення про основні пам'ятки історії та культури Лондона |
|
Визначає орієнтовну вартість перебування у Лондоні |
81. |
|
|
Цікаві міста світу (163-164с.) |
|
Демонструє розуміння цінності потреби жити разом у мирі |
Дискутує щодо важливості активного відпочинку |
|
82. |
|
|
Київ Визначні місця (164-167с.) |
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації у Києві |
Робить повідомлення про основні пам'ятки історії та культури Києва |
|
Визначає орієнтовну вартість перебування у Києві |
83. |
|
|
Подорож Лондоном (167-170с.) |
|
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії |
Дає поради щодо техніки безпеки під час подорожі |
|
84. |
|
|
Країни світу (171-173с.) |
Обговорює екологічну ситуацію у світі |
Демонструє розуміння цінності потреби жити разом у мирі |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
85. |
|
|
Країни світу (174-175с.) |
|
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії |
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил поведінки у різних місцях |
|
86. |
|
|
Подорож Україною (176-177с.) |
Обговорює екологічну ситуацію в Україні |
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії |
|
Розподіляє кошти на власні потреби |
87. |
|
|
Мої літні канікули (178-179с.) |
|
Визначає власні уподобання та потреби |
|
Співвідносить власні потреби з можливостями своєї сім'ї |
88. |
|
|
Подорож визначними містами (180-182с.) |
|
Робить повідомлення про основні пам'ятки історії та культури різних міст |
Дає поради щодо техніки безпеки під час подорожі |
|
89. |
|
|
Подорож визначними містами (183-186с.) |
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації у світі |
Пояснює правила поведінки у громадських місцях |
Дає поради щодо техніки безпеки під час подорожі |
|
90. |
|
|
Домашнє читання (187-189с.) |
|
|
|
|
91. |
|
|
Домашнє читання (187-189с.) |
|
|
|
|
92. |
|
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
93. |
|
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
94. |
|
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
95. |
|
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
96. |
|
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
97. |
|
|
Повторення вивченого
|
|
|
|
|
98. |
|
|
Повторення вивченого
|
|
|
|
|
99. |
|
|
Перегляд кінофільму
|
|
|
|
|
100 |
|
|
Інсценізація
|
|
|
|
|
101 |
|
|
Домашнє читання
|
|
|
|
|
102 |
|
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
Календарне планування з англійської мови 7 клас
З/п |
Дата
|
Примітки |
Тема, під тема |
Екологічна безпека та сталий розвиток. |
Громадянська відповідальність
|
Здоров'я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
1. |
|
|
Шкільне життя (4-6с.) |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля |
Демонструє розуміння потреби вивчати іноземну мову |
|
|
2. |
|
|
У школі (8-9с.) |
|
Обговорює шкільні правила |
Розповідає про шляхи профілактики захворювань |
Демонструє навички підприєм-ливості |
3. |
|
|
Школа у Англії (10-12с.) |
|
Порівнює навчання у школах різних країн |
|
|
4. |
|
|
Навчання у різних школах (13-14с.) |
|
Дискутує про доцільність різних шкільних предметів |
Обговорює покращення умов навчання у школі |
|
5. |
|
|
Новітні технології у школах (14-15с.) |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
Дискутує про роль новітніх технологій у навчанні |
|
|
6. |
|
|
Шкільні правила (16-17с.) |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
Розповідає про доцільність шкільних правил |
|
7. |
|
|
Шкільні правила (17-18с.) |
|
|
Розповідає про шляхи профілактики захворювань |
Обговорює важливість правильно розподіленого часу |
8. |
|
|
Моя школа (19-20с.) |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
|
|
Визначає орієнтовні пріоритети у житті |
9. |
|
|
Мій клас (20-21с.)
|
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
Обговорює покращення умов навчання у школі |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості |
10. |
|
|
Підсумковий урок по темі |
|
|
|
|
11. |
|
|
Я, мої друзі (22-23с.) |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
Аргументує необхідність догляду за власним здоров'ям |
Визначає орієнтовні пріоритети у житті |
12. |
|
|
Після школи (24-25с.) |
|
Планує траєкторію власного життя |
Дискутує щодо важливості активного відпочинку |
|
13. |
|
|
Діти та новітні технології (26-28с.) |
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
|
Обговорює шляхи поєднання захоплень та заробітку |
14. |
|
|
Діти та новітні технології (28-30с.) |
|
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров'я |
|
15. |
|
|
Шкільні гуртки (31-33с.) |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
|
16. |
|
|
Безпека в інтернеті (34-35с.) |
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі інтернет |
|
17. |
|
|
Шкільне життя (36-39с.) |
|
Наводить приклади свого внеску в шкільне життя |
Дискутує щодо важливості активного відпочинку |
Обговорює ефективне використання часу |
18. |
|
|
Міжнародні фестивалі (40-41с.) |
|
Обговорює особливості взаємодії особистостей з різних країн |
|
Обговорює шляхи поєднання захоплень та заробітку |
19. |
|
|
Домашнє читання (42-45с.) |
|
Обговорює особливості взаємодії особистостей |
|
|
20. |
|
|
Підсумковий урок по темі |
|
|
|
|
21. |
|
|
Я, моя сім'я (48-49с.) |
Обговорює необхідність сортування побутових відходів |
Розповідає про власні домашні обов'язки |
Аргументує необхідність дотримання чистоти та порядку в домі |
|
22. |
|
|
Домашні обов'язки (50-51с.) |
Наводить приклади турботи про екологічну безпеку |
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
Демонструє розуміння щодо важливості дотримання здорового способу життя |
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
23. |
|
|
Обов'язки членів сім'ї (52-54с.) |
Розповідає про турботу сім'ї за чистотою довкілля |
Розповідає про розподіл обов'язків у родині |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості |
24. |
|
|
Обов'язки членів сім'ї (55-57с.) |
|
Розповідає про допомогу своїм батькам |
Аргументує необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
25. |
|
|
Мої домашні обов'язки (58-59с.) |
Проектує власні повсякденні дії догляду за довкіллям |
Наводить приклади власних домашніх обов'язків |
|
Обговорює важливість правильно розподіленого часу |
26. |
|
|
Побутова техніка (60-62с.) |
|
Розповідає про розподіл обов'язків у родині |
Розповідає правила техніки безпеки при користуванні побутовими приладами |
|
27. |
|
|
Повсякденні турботи (62-63с.) |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля |
Розповідає про розподіл обов'язків у родині
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості |
28. |
|
|
Підсумковий урок по темі |
|
|
|
|
29. |
|
|
Харчування (64-65с.)
|
Розглядає природу як цілісну систему |
|
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров'я |
|
30. |
|
|
Все про їжу (66-68с.) |
Розповідає про екологічно чисті продукти харчування |
Порівнює традиційну їжу у різних країнах
|
Обговорює особливості правильного харчування |
Складає перелік необхідних покупок |
31. |
|
|
Приготува ння їжі (69-71с.) |
|
Розповідає про допомогу своїм батькам у приготуванні їжі |
Наводить приклади корисного та шкідливого способів приготування їжі |
|
32. |
|
|
Правила етикету за столом (71-73с.) |
|
Розповідає правила етикету за столом |
Наводить приклади збалансованості власного раціону |
|
33. |
|
|
Рецепти страв (74-76с.) |
Розглядає природу як цілісну систему
|
Розповідає правила сервірування столу |
Обговорює особливості правильного харчування |
Співвідносить потреби сім'ї з її можливостями |
34. |
|
|
Рецепти страв (77-78с.) |
|
Наводить приклади взаємодопомоги
|
|
Співвідносить потреби сім'ї з її можливостями |
35. |
|
|
Український борщ (78-79с.) |
Розповідає про екологічно чисті продукти харчування
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування |
36. |
|
|
Готуємо разом (80-81с.) |
|
Розповідає про допомогу своїм батькам у приготуванні їжі |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни
|
|
37. |
|
|
Готуємо разом (81-83с.) |
|
Розповідає про розподіл обов'язків у родині |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни |
|
38. |
|
|
Плануємо святковий обід (83-84с.) |
|
Розповідає про розподіл обов'язків у родині |
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров'я |
Обговорює раціональний розподіл коштів на продукти харчування |
39. |
|
|
Домашнє читання |
|
Розповідає про доцільність розподілу обов'язків у родині |
Аргументує необхідність дотримання чистоти та порядку в домі |
|
40. |
|
|
Підсумковий урок по темі |
|
|
|
|
41. |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
42. |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
43. |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
44. |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
45. |
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
|
46. |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
47. |
|
|
Спорт Все про спорт (92-93с.)
|
Пояснює взаємозв'язок людини з навколишнім середовищем |
Визначає власні спортивні уподобання та потреби |
Обговорює величезний вплив спорту на здоров'я людини |
|
48. |
|
|
Олімпійські ігри (93-95с.)
|
Пояснює взаємозв'язок людини з навколишнім середовищем |
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію країни у світі |
|
Демонструє розуміння цінності працьовитості та наполегливості |
49. |
|
|
Види спорту (95-97с.)
|
|
|
Дискутує про спорт як невід'ємну частину здорового способу життя |
Демонструє розуміння цінності працьовитості та наполегливості |
50. |
|
|
Спортивні клуби та секції (98-100с.) |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля |
Визначає власні спортивні уподобання та потреби |
Переконує у дотримані особистої гігієни, займаючись спортом |
|
51. |
|
|
Правила ігор Водне поло (100-102с.) |
|
|
Обговорює вплив спорту на здоров'я людини |
|
52. |
|
|
Спортивні змагання (102-105с.) |
|
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію країни у світі |
|
Розповідає про спорт як професійну діяльність |
53. |
|
|
Відомі спортсмени (105-106с.) |
|
Висловлює повагу до спортсменів з різних країн |
Обговорює вплив на здоров'я професійного спорту |
Розповідає про спорт як професійну діяльність |
54. |
|
|
Спорт в Україні (106-107с.) |
Пояснює взаємозв'язок людини з навколишнім середовищем |
Висловлює повагу до спортсменів, які досягли великих успіхів |
|
Демонструє розуміння цінності працьовитості та наполегливості |
55 |
|
|
Спорт в моєму житті (107с.) |
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби |
Дискутує про спорт як невід'ємну частину здорового способу життя |
|
56. |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
57. |
|
|
Охорона здоров'я Захворювання (109-111с.) |
Дискутує довкола питань екології та здоров'я людини |
|
Аргументує необхідність дотримання здорового способу життя |
|
58. |
|
|
Відвідування лікаря (111-113с.) |
|
Обговорює правила поведінки при різних захворюваннях |
Розповідає про необхідність дотримання правил особистої гігієни |
|
59. |
|
|
Відвідування лікаря (113-115с.) |
|
Обговорює правила поведінки у лікарні |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
60. |
|
|
Хвороби та лікарські засоби (115-117с.) |
Розповідає про вплив екології на здоров'я людини |
|
Розповідає про шляхи надання першої медичної допомоги |
|
61. |
|
|
Медичні заклади (118-119с.) |
|
Обговорює правила поведінки у медичних закладах |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни |
|
62. |
|
|
На прийомі у лікаря (119-121с.) |
|
Обговорює правила поведінки на прийомі у лікаря |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
63. |
|
|
На прийомі у лікаря (121-122с.)
|
|
Обговорює правила поведінки при різних захворюваннях |
|
|
64. |
|
|
Захворювання та їх симптоми (123-124с.) |
|
Дає поради щодо правил поведінки при різних захворюваннях |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
65. |
|
|
Охорона здоров'я (125-126с.) |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
Аргументує необхідність дотримання здорового способу життя |
|
66. |
|
|
Здоровий спосіб життя (126-130с.) |
Дискутує довкола питань екології та здоров'я людини |
|
Аргументує необхідність дотримання здорового способу життя |
|
67. |
|
|
Домашнє читання (132-133с.) |
|
|
|
|
68. |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
69. |
|
|
Кіно і театр Жанри кіно (138-139с.) |
Пояснює взаємозв'язок людини з навколишнім середовищем |
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
70. |
|
|
Улюблені кінофільми та їх герої (140-142с.) |
|
Визначає власні уподобання та потреби |
|
|
71. |
|
|
Улюблені кінофільми (142-145с.) |
|
Визначає власні уподобання та потреби |
Розповідає про вплив пасивного відпочинку на здоров'я людини |
|
72. |
|
|
Відвідування театру (146-147с.) |
|
Пояснює правила поведінки у громадських місцях |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
73. |
|
|
Театр Глобус Вільяма Шекспіра (148-149с.) |
|
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини |
|
|
74. |
|
|
Відвідування кінотеатру (149-150с.) |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
Порівнює вплив активного та пасивного відпочинку на здоров'я людини |
|
75. |
|
|
Відвідування кінотеатру (150-151с.)
|
|
Пояснює правила поведінки у громадських місцях |
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
76. |
|
|
Мій улюблений фільм (152с.) |
Обговорює фільми про екологічні катастрофи |
Визначає власні уподобання та потреби |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
77. |
|
|
Мій улюблений актор
|
|
Визначає власні уподобання та потреби |
|
|
78. |
|
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
79. |
|
|
Визначні місця світу (153-154с.)
|
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації у світі |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
Співвідносить власні потреби з можливостями своєї сім'ї |
80. |
|
|
Пам'ятки історії та культури Лондона (155-157с.) |
|
Робить повідомлення про основні пам'ятки історії та культури Лондона |
|
Визначає орієнтовну вартість перебування у Лондоні |
81. |
|
|
Пам'ятки історії та культури Києва (158-160с.) |
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації у Києві |
Робить повідомлення про основні пам'ятки історії та культури Києва |
Дискутує щодо важливості активного відпочинку |
|
82. |
|
|
Визначні місця Києва (160-161с.) |
Обговорює екологічну ситуацію в Україні |
Робить повідомлення про основні пам'ятки історії та культури Києва |
|
Визначає орієнтовну вартість перебування у Києві |
83. |
|
|
Визначні місця Австралії (162-163с.) |
|
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії |
Дає поради щодо техніки безпеки під час подорожі |
|
84. |
|
|
Визначні місця Лондона (164-166с.) |
|
Демонструє розуміння цінності потреби жити разом у мирі |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
85. |
|
|
Найвідоміші мости світу (167-168с.)
|
Обговорює екологічну ситуацію у світі |
|
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил поведінки у різних місцях |
|
86. |
|
|
Визначні місця Нью-Йорка (169-170с.) |
|
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії |
|
Розподіляє кошти на власні потреби |
87. |
|
|
Моє улюблене місто (171-172с.) |
|
Визначає власні уподобання та потреби |
Дискутує щодо важливості активного відпочинку |
|
88. |
|
|
Карта Лондона (172-176с.) |
|
Робить повідомлення про основні пам'ятки історії та культури різних міст |
Дає поради щодо техніки безпеки під час подорожі |
|
89. |
|
|
Подорож Канадою (176-178с.) |
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації у світі |
Демонструє розуміння цінності потреби жити разом у мирі |
Дає поради щодо техніки безпеки під час подорожі |
|
90. |
|
|
Домашнє читання (179-180с.) |
|
|
|
|
91. |
|
|
Домашнє читання (180-181с.) |
|
|
|
|
92. |
|
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
93. |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
94. |
|
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
95. |
|
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
96. |
|
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
97. |
|
|
Повторення вивченого
|
|
|
|
|
98. |
|
|
Повторення вивченого
|
|
|
|
|
99. |
|
|
Перегляд кінофільму
|
|
|
|
|
100 |
|
|
Інсценізація
|
|
|
|
|
101 |
|
|
Домашнє читання
|
|
|
|
|
102 |
|
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|