Календарно-тематичне планування для 6 та 7 класів

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 6 та 7 класів (І та ІІ семестр) до підручника О.Карпюк.
Перегляд файлу

Календарне планування з англійської мови 6 клас

З/п

 

Дата

Примітки

 

Тема,

під тема

Екологічна безпека та сталий розвиток.

 

Громадянська відповідальність

Здоров'я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

1.

 

 

Я та мої друзі

(4-6с.)

 

Пояснює взаємозв'язок людини й природи

Демонструє розуміння потреби вивчення іноземних мов

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості

2.

 

 

Режим дня школяра

(7-9с.)

 

 

Планує раціонально власний день

Аргументує необхідність дотримання режиму дня школяра

Обговорює важливість правильно розподіленого часу

3.

 

 

Відпочинок влітку

(9-10с.)

 

Наводить приклади внеску у сталий розвиток

 

Дискутує щодо важливості активного відпочинку

 

4.

 

 

 

 

Наші друзі

(12-14с.)

 

Демонструє розуміння потреби у спілкуванні з друзями

 

 

5.

 

 

 

 

Зовніш-ність та захоплення друзів

(14-16с.)

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

 

 

6.  

 

 

 

 

Захоплення друзів

(17-21с.)

Обговорює важливість екологічних проблем

 

Демонструє розуміння щодо важливості дотримання здорового способу життя

Обговорює шляхи поєднання захоплень та заробітку

7.

 

 

 

 

 

Що полюбляє мій друг

(21-22с.)

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети

Аргументує необхідність догляду за власним здоров'ям

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей

8.

 

 

 

 

Все про мене

(22-23с.)

Дбає про екологічну безпеку

Формулює особисті цінніс-

ні пріоритети

 

 

9.

 

 

 

 

Я та мої друзі

 

Наводить приклади взаємодопомоги друзям

 

 

10.

 

 

 

 

Підсумковий урок по темі

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

Я та моя родина

(24-26с.)

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

Порівнює сімейні традиції

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості

12.

 

 

 

 

Родина

(26-28с.)

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини

Ілюструє необхідність здорового способу життя

 

13.

 

 

 

 

 

Зовнішність членів родини

(28-31с.)

 

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров'я

 

14.

 

 

Риси характеру

(31-34с.)

 

Дискутує довкола питань про моральні цінності

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості

15.

 

 

Знайомство з моєю сім'єю

(34-35с.)

 

Дбає про екологічну безпеку

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету

16.

 

 

Зовнішність та риси характеру

(36-37с.)

 

Розповідає про розподіл обов'язків у родині

 

Аргументує необхідність догляду за власним здоров'ям

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей

17.

 

 

Родинне дерево

(38-39с.)

 

Розповідає про цінність родинних традицій

Обговорює важливість збереження здорового покоління

Демонструє розуміння цінності праці своїх батьків

18.

 

 

Все про моє життя

(39-40с.)

Обговорює важливість екологічних проблем

Формулює особисті ціннісні пріоритети

 

Обговорює ефективне використання часу

19.

 

 

Домашнє читання

(41-43с.)

Розповідає про взаємозв'язок людини з природою

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини

 

 

20.

 

 

Підсумковий

урок по темі

 

 

 

 

21.

 

 

Шкільне життя

(48-51с.)

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

Демонструє розуміння потреби вивчення англійської мови

 

 

22.

 

 

Школа

(51-53с.)

 

Обговорює шкільні правила

Розповідає про шляхи профілактики захворювань

Демонструє навички підприєм-ливості

23.

 

 

Шкільні предмети

(54-55с.)

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

Дискутує про доцільність різних шкільних предметів

 

 

24.

 

 

Розклад уроків

(56-58с.)

 

 

Розповідає про правильно розподілений час у школі

 

25.

 

 

Розклад уроків

(58-60с.)

 

 

Обговорює розклад уроків з дотриманням санітарно-гігієнічних норм

Обговорює важливість правильно розподіленого часу

26.

 

 

Вивчення англійської мови

(61-62с.)

 

Демонструє розуміння потреби вивчення англ. мови

 

Визначає орієнтовні пріоритети у житті

27.

 

 

Шкільні правила

(63-64с.)

Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

Розповідає про доцільність шкільних правил

 

28.

 

 

Школа в Україні та Великій Британії

(64-65с.)

 

Порівнює навчання у  школах різних країн

Обговорює  покращення умов навчання у школі

 

29.

 

 

Урок англійської мови

(65с.)

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети

 

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості

30.

 

 

Підсумковий урок по темі

 

 

 

 

 

 

 

31.

 

 

Спорт

(66-67с.)

 

 

Визначає власні спортивні уподобання та потреби

Обговорює величезний вплив спорту на здоров'я людини

 

32.

 

 

Види спорту

(67-68с.)

Пояснює взаємозв'язок людини з навколишнім середовищем

 

 

Розповідає про спорт як професійну діяльність

33.

 

 

Спортивні ігри

(69-71с.)

 

 

Дискутує про спорт як невід'ємну частину  здорового способу життя 

Демонструє розуміння цінності  працьовитості та наполегливості

34.

 

 

Спорт у моєму житті

(72-75с.)

Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля

Визначає власні спортивні уподобання та потреби

Переконує у дотримані особистої гігієни, займаючись спортом

 

35.

 

 

Мій улюблений вид спорту

(76-78с.)

 

 

 

 

 

Висловлює власне захоплення видатними спортсменами

Обговорює вплив спорту на здоров'я людини

 

36.

 

 

Спорт в Україні

(78-79с.)

 

Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію країни у світі

 

Розповідає про спорт як професійну діяльність

37.

 

 

Спорт у Великій Британії

(80-82с.)

 

Висловлює повагу до спортсменів з різних країн

Обговорює вплив на здоров'я професійного спорту

 

38.

 

 

Спорт

(83-85с.)

Пояснює взаємозв'язок людини з навколишнім середовищем

Висловлює повагу до спортсменів, які досягли великих успіхів

 

Демонструє розуміння цінності  працьовитості та наполегливості

39.

 

 

Домашнє читання

(86-87с.)

 

 

 

 

 

 

 

40.

 

 

Підсумковий урок по темі

 

 

 

 

 

 

 

41.

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

42.

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

43.

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

44.

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

45.

 

 

Повторення вивченого

 

 

 

 

 

 

 

 

46.

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47.

 

 

Харчування

Продукти

харчування

 ( 92 -94с.)

Розглядає природу як цілісну систему

 

Обговорює вибір продуктів корисних для здоров'я

 

48.

 

 

Корисна їжа для нашого здоров'я

(94 -97с.)

Розповідає про екологічно чисті продукти харчування

 

 

Обговорює особливості правильного харчування

Складає перелік необхідних покупок

49.

 

 

Солодощі

( 98 -100с.)

 

 

Розповідає про допомогу своїм батькам у приготуванні їжі

Обговорює особливості правильного харчування

 

50.

 

 

Овочі та фрукти

(101 -102с.)

Розповідає про екологічно чисті продукти харчування

 

Наводить приклади збалансованості власного раціону

Обговорює раціональний розподіл коштів на продукти харчування

51.

 

 

Улюблені страви

(102 -104с.)

 

Розглядає природу як цілісну систему

 

Розповідає правила сервірування столу

Обговорює особливості правильного харчування

Співвідносить потреби

сім'ї з її можливостями

52.

 

 

Твої улюблені страви та напої

(105-106с.)

 

Розповідає про розподіл обов'язків у родині

 

Обговорює вибір продуктів корисних для здоров'я

Співвідносить потреби

сім'ї з її можливостями

53.

 

 

У ресторані

(107-108с.)

 

 

Розповідає правила етикету за столом

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни

 

54.

 

 

Традиції харчування

(108-109с.)

Розповідає про екологічно чисті продукти харчування

Порівнює традиційну їжу у різних країнах

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни

Розподіляє кошти на продукти харчування

55.

 

 

Улюблений рецепт приготування їжі моєї родини

Проект

 

Розповідає про допомогу своїм батькам у приготуванні їжі

Наводить приклади корисного та шкідливого способів приготування їжі

 

56.

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

57.

 

 

Покупки

Види магазинів

(110-111с.)

Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля

 

 

 Обговорює вибір продуктів і товарів корисних для здоров'я

Ідентифікує власні права, обов'язки як споживача

58.

 

 

Покупки у Великобританії

(112-113с.)

 

 

 

 

 

Порівнює традиції покупок в різних країнах

 

Тлумачить функцію грошей у суспільстві

59.

 

 

Асортимент товарів

(114-115с.)

Обговорює переваги екологічно чистих продуктів та товарів

Визначає власні уподобання та потреби

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

Складає перелік необхідних покупок

60.

 

 

Найвідоміші супермаркети Великобританії

Гроші

(116-119с.)

 

Формулює правила поведінки у супермаркетах

 

Тлумачить функцію грошей у суспільстві

61.

 

 

В універмазі

Відвідування магазинів

(119-122с.)

Обговорює переваги екологічно чистих товарів

Формулює правила поведінки у супермаркетах

та магазинах

Обговорює вибір продуктів і товарів корисних для здоров'я

Ідентифікує власні права, обов'язки як споживача

62.

 

 

Покупки у Лондоні

(123-125с.)

 

Пояснює правила поведінки у громадських місцях

 

Обговорює раціональний розподіл коштів на різні покупки

63.

 

 

Покупки у Лондоні

(125-127с.)

 

 

Обговорює вибір зручного та корисного для здоров'я одягу

Співвідносить потреби

сім'ї з її можливостями

64.

 

 

Магазини

Постери

Проект

(128-129с.)

Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля

Визначає власні уподобання та потреби

 

Обговорює можливості купівлі товарів та замовлення послуг у Інтернеті

65.

 

 

Мій улюблений магазин

(130-131с.)

 

Визначає власні уподобання та потреби

 

Складає перелік необхідних покупок

66.

 

 

Покупки

(132-133с.)

Обговорює переваги екологічно чистих продуктів та товарів

 

Обговорює вибір продуктів і товарів корисних для здоров'я

Ідентифікує власні права, обов'язки як споживача

67.

 

 

Домашнє читання

(134-137с.)

 

 

 

 

68.

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

69.

 

 

Подорож

Види транспорту

(142-143с.)

Обговорює переваги екологічних видів транспорту

 

 

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

70.

 

 

Підготовка до подорожі

(144-145с.)

 

Дискутує довкола питань екології життя та здоров'я людини

Обговорює правила підготовки до подорожі

Дає поради щодо техніки безпеки під час подорожі

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

71.

 

 

Подорож літаком

(146-147с.)

 

 

Пояснює правила поведінки у аеропорту

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

72.

 

 

Способи подорожування

(148-150с.)

Описує види екотуризму

Пояснює правила поведінки у громадських місцях

Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху

Співвідносить власні потреби з можливостями    своєї сім'ї

73.

 

 

Подорожуємо країнами світу

(151-152с.)

Пояснює взаємозв'язок людини з навколишнім середовищем

Визначає власні уподобання та потреби

Розповідає про безпечні і небезпечні ситуації під час подорожі

 

74.

 

 

Подорожуємо країнами світу

(152-153с.)

Обговорює переваги екологічних видів транспорту

 

Дає поради щодо техніки безпеки під час подорожі

 

75.

 

 

Улюблений спосіб подорожувати

(153-154с.)

Пояснює взаємозв'язок людини з навколишнім середовищем

Визначає власні уподобання та потреби

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил поведінки у різних місцях

Співвідносить власні потреби з можливостями    своєї сім'ї

76.

 

 

На вокзалі

(154-155с.)

 

Пояснює правила поведінки на вокзалі

Дає поради щодо техніки безпеки під час подорожі

 

77.

 

 

Подорож моєї мрії

(156с.)

Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля

Планує краєзнавчу подорож

Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху

 

78.

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

79.

 

 

Країни та національності

(157-159с.)

Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації у світі

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

Дискутує щодо важливості активного відпочинку

 

80.

 

 

Лондон

Визначні місця

(160-162с.)

 

Робить повідомлення про основні пам'ятки історії та культури Лондона

 

Визначає орієнтовну вартість перебування у Лондоні

81.

 

 

Цікаві міста світу

(163-164с.)

 

Демонструє розуміння цінності потреби жити разом у мирі

Дискутує щодо важливості активного відпочинку

 

82.

 

 

Київ

Визначні місця

(164-167с.)

Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації у Києві

Робить повідомлення про основні пам'ятки історії та культури Києва

 

Визначає орієнтовну вартість перебування у Києві

83.

 

 

Подорож

Лондоном

(167-170с.)

 

Складає перелік правил поведінки під час екскурсії

Дає поради щодо техніки безпеки під час подорожі

 

84.

 

 

Країни світу

(171-173с.)

Обговорює екологічну ситуацію у світі

Демонструє розуміння цінності потреби жити разом у мирі

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

85.

 

 

Країни світу

(174-175с.)

 

Складає перелік правил поведінки під час екскурсії

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил поведінки у різних місцях

 

86.

 

 

Подорож Україною

(176-177с.)

Обговорює екологічну ситуацію в Україні

Складає перелік правил поведінки під час екскурсії

 

Розподіляє кошти на власні потреби

87.

 

 

Мої літні канікули

(178-179с.)

 

Визначає власні уподобання та потреби

 

Співвідносить власні потреби з можливостями    своєї сім'ї

88.

 

 

Подорож визначними містами

(180-182с.)

 

Робить повідомлення про основні пам'ятки історії та культури різних міст

Дає поради щодо техніки безпеки під час подорожі

 

89.

 

 

Подорож визначними містами

(183-186с.)

Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації у світі

Пояснює правила поведінки у громадських місцях

Дає поради щодо техніки безпеки під час подорожі

 

90.

 

 

Домашнє

читання

(187-189с.)

 

 

 

 

 

 

 

91.

 

 

Домашнє

читання

(187-189с.)

 

 

 

 

 

 

 

92.

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

93.

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

94.

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

95.

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

96.

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

97.

 

 

Повторення вивченого

 

 

 

 

 

 

98.

 

 

Повторення вивченого

 

 

 

 

 

 

99.

 

 

Перегляд кінофільму

 

 

 

 

 

 

100

 

 

Інсценізація

 

 

 

 

 

 

 

101

 

 

Домашнє

читання

 

 

 

 

 

 

102

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування з англійської мови 7 клас

 

З/п

Дата

 

 

 

Примітки

Тема,

під тема

Екологічна безпека та сталий розвиток.

Громадянська відповідальність

 

 

 

 

Здоров'я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

1.

 

 

Шкільне життя

(4-6с.)

Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля

Демонструє розуміння потреби вивчати іноземну мову

 

 

2.

 

 

У школі

(8-9с.)

 

 

 

 

 

Обговорює шкільні правила

Розповідає про шляхи профілактики захворювань

Демонструє навички підприєм-ливості

3.

 

 

Школа у Англії

(10-12с.)

 

 

 

 

 

Порівнює навчання у  школах різних країн

 

 

4.

 

 

Навчання у різних школах

(13-14с.)

 

Дискутує про доцільність різних шкільних предметів

Обговорює  покращення умов навчання у школі

 

5.

 

 

Новітні технології у школах

(14-15с.)

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

Дискутує про роль новітніх технологій у навчанні

 

 

6.

 

 

Шкільні правила

(16-17с.)

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

Розповідає про доцільність шкільних правил

 

7.

 

 

Шкільні правила

(17-18с.)

 

 

Розповідає про шляхи профілактики захворювань

Обговорює важливість правильно розподіленого часу

8.

 

 

Моя 

школа

(19-20с.)

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

 

 

Визначає орієнтовні пріоритети у житті

9.

 

 

Мій

клас

(20-21с.)

 

 

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

Обговорює  покращення умов навчання у школі

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості

10.

 

 

Підсумковий урок по темі

 

 

 

 

11.

 

 

Я,

мої друзі 

(22-23с.)

Розглядає природу як цілісну систему

 

Аргументує необхідність догляду за власним здоров'ям

Визначає орієнтовні пріоритети у житті

12.

 

 

Після школи

(24-25с.)

 

Планує траєкторію власного життя

Дискутує щодо важливості активного відпочинку

 

13.

 

 

Діти та новітні технології

(26-28с.)

 

Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним

 

Обговорює шляхи поєднання захоплень та заробітку

14.

 

 

Діти та новітні технології

(28-30с.)

 

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров'я

 

15.

 

 

Шкільні гуртки

(31-33с.)

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

Формулює особисті ціннісні пріоритети

 

 

16.

 

 

Безпека в інтернеті

(34-35с.)

 

Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним

Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі інтернет

 

17.

 

 

Шкільне життя

(36-39с.)

 

Наводить приклади свого внеску в шкільне життя

Дискутує щодо важливості активного відпочинку

Обговорює ефективне використання часу

18.

 

 

Міжнародні фестивалі

(40-41с.)

 

Обговорює особливості взаємодії особистостей

з різних країн

 

Обговорює шляхи поєднання захоплень та заробітку

19.

 

 

Домашнє читання

(42-45с.)

 

 

 

 

Обговорює особливості взаємодії особистостей

 

 

20.

 

 

Підсумковий урок по темі

 

 

 

 

 

 

 

21.

 

 

Я,

моя сім'я

(48-49с.)

Обговорює необхідність сортування побутових відходів

Розповідає про  власні домашні обов'язки

Аргументує необхідність дотримання чистоти та порядку в домі

 

22.

 

 

Домашні обов'язки

(50-51с.)

Наводить приклади турботи про екологічну безпеку

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини

Демонструє розуміння щодо важливості дотримання здорового способу життя

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету

23.

 

 

Обов'язки членів сім'ї

(52-54с.)

Розповідає  про турботу сім'ї за чистотою довкілля

Розповідає про розподіл обов'язків у родині

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості

24.

 

 

Обов'язки членів сім'ї

(55-57с.)

 

Розповідає про допомогу своїм батькам

Аргументує необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини

 

25.

 

 

Мої домашні обов'язки

(58-59с.)

Проектує власні повсякденні дії догляду  за довкіллям

Наводить приклади власних домашніх обов'язків

 

Обговорює важливість правильно розподіленого часу

26.

 

 

Побутова техніка

(60-62с.)

 

Розповідає про розподіл обов'язків у родині

Розповідає правила техніки безпеки при користуванні побутовими приладами

 

27.

 

 

Повсякденні турботи

(62-63с.)

Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля

Розповідає про розподіл обов'язків у родині

 

 

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості

28.

 

 

Підсумковий урок по темі

 

 

 

 

 

 

 

29.

 

 

Харчування

(64-65с.)

 

Розглядає природу як цілісну систему

 

Обговорює вибір продуктів корисних для здоров'я

 

30.

 

 

Все про

 їжу

(66-68с.)

Розповідає про екологічно чисті продукти харчування

Порівнює традиційну їжу у різних країнах

 

Обговорює особливості правильного харчування

Складає перелік необхідних покупок

31.

 

 

Приготува

ння

їжі

(69-71с.)

 

Розповідає про допомогу своїм батькам у приготуванні їжі

Наводить приклади корисного та шкідливого способів приготування їжі

 

32.

 

 

Правила етикету за столом

(71-73с.)

 

Розповідає правила етикету за столом

Наводить приклади збалансованості власного раціону

 

33.

 

 

Рецепти

страв

(74-76с.)

Розглядає природу як цілісну систему

 

 

 

Розповідає правила сервірування столу

Обговорює особливості правильного харчування

Співвідносить потреби

сім'ї з її можливостями

34.

 

 

Рецепти

страв

(77-78с.)

 

Наводить приклади взаємодопомоги

 

 

 

 

 

 

Співвідносить потреби

сім'ї з її можливостями

35.

 

 

Український борщ

(78-79с.)

Розповідає про екологічно чисті продукти харчування

 

 

 

Розподіляє кошти на продукти харчування

36.

 

 

Готуємо разом

(80-81с.)

 

Розповідає про допомогу своїм батькам у приготуванні їжі

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни

 

 

37.

 

 

Готуємо разом

(81-83с.)

 

Розповідає про розподіл обов'язків у родині

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни

 

38.

 

 

Плануємо святковий обід

(83-84с.)

 

Розповідає про розподіл обов'язків у родині

Обговорює вибір продуктів корисних для здоров'я

Обговорює раціональний розподіл коштів на продукти харчування

39.

 

 

Домашнє читання

 

Розповідає про доцільність розподілу обов'язків у родині

Аргументує необхідність дотримання чистоти та порядку в домі

 

40.

 

 

Підсумковий урок по темі

 

 

 

 

 

 

 

41.

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

42.

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

43.

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

44.

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

45.

 

 

Повторення вивченого

 

 

 

 

 

 

 

46.

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

47.

 

 

Спорт

Все про спорт

(92-93с.)

 

Пояснює взаємозв'язок людини з навколишнім середовищем

Визначає власні спортивні уподобання та потреби

Обговорює величезний вплив спорту на здоров'я людини

 

48.

 

 

Олімпійські ігри

(93-95с.)

 

Пояснює взаємозв'язок людини з навколишнім середовищем

Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію країни у світі

 

Демонструє розуміння цінності  працьовитості та наполегливості

49.

 

 

Види спорту

(95-97с.)

 

 

 

Дискутує про спорт як невід'ємну частину  здорового способу життя 

Демонструє розуміння цінності  працьовитості та наполегливості

50.

 

 

Спортивні

клуби та секції

(98-100с.)

Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля

Визначає власні спортивні уподобання та потреби

Переконує у дотримані особистої гігієни, займаючись спортом

 

51.

 

 

Правила ігор

Водне поло

(100-102с.)

 

 

 

 

 

Обговорює вплив спорту на здоров'я людини

 

52.

 

 

Спортивні змагання

(102-105с.)

 

Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію країни у світі

 

Розповідає про спорт як професійну діяльність

53.

 

 

Відомі спортсмени

(105-106с.)

 

Висловлює повагу до спортсменів з різних країн

Обговорює вплив на здоров'я професійного спорту

Розповідає про спорт як професійну діяльність

54.

 

 

Спорт в Україні

(106-107с.)

Пояснює взаємозв'язок людини з навколишнім середовищем

Висловлює повагу до спортсменів, які досягли великих успіхів

 

Демонструє розуміння цінності  працьовитості та наполегливості

55

 

 

Спорт в моєму житті

(107с.)

 

Визначає власні спортивні уподобання та потреби

Дискутує про спорт як невід'ємну частину  здорового способу життя

 

56.

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

57.

 

 

Охорона здоров'я

Захворювання

(109-111с.)

Дискутує довкола питань екології та здоров'я людини

 

Аргументує необхідність дотримання здорового способу життя

 

58.

 

 

Відвідування лікаря

(111-113с.)

 

Обговорює правила поведінки при різних захворюваннях

Розповідає про необхідність дотримання правил особистої гігієни

 

59.

 

 

Відвідування лікаря

(113-115с.)

 

Обговорює правила поведінки у лікарні

Обговорює шляхи профілактики захворювань

 

60.

 

 

Хвороби та лікарські засоби

(115-117с.)

Розповідає про вплив екології на здоров'я людини

 

Розповідає про шляхи надання першої медичної допомоги

 

61.

 

 

Медичні заклади

(118-119с.)

 

Обговорює правила поведінки у медичних закладах

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни

 

62.

 

 

На прийомі у лікаря

(119-121с.)

 

Обговорює правила поведінки на прийомі у лікаря

Обговорює шляхи профілактики захворювань

 

63.

 

 

На прийомі у лікаря

(121-122с.)

 

 

Обговорює правила поведінки при різних захворюваннях

 

 

64.

 

 

Захворювання та їх симптоми

(123-124с.)

 

Дає поради щодо правил поведінки при різних захворюваннях

Обговорює шляхи профілактики захворювань

 

65.

 

 

Охорона здоров'я

(125-126с.)

 

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії

Аргументує необхідність дотримання здорового способу життя

 

66.

 

 

Здоровий спосіб життя

(126-130с.)

Дискутує довкола питань екології та здоров'я людини

 

Аргументує необхідність дотримання здорового способу життя

 

67.

 

 

Домашнє читання

(132-133с.)

 

 

 

 

68.

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

69.

 

 

Кіно і театр

Жанри кіно

(138-139с.)

Пояснює взаємозв'язок людини з навколишнім середовищем

Пояснює правила поведінки  у закладах культури

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

70.

 

 

Улюблені кінофільми та їх герої

(140-142с.)

 

Визначає власні уподобання та потреби

 

 

71.

 

 

Улюблені кінофільми

(142-145с.)

 

Визначає власні уподобання та потреби

Розповідає про вплив пасивного відпочинку на здоров'я людини 

 

72.

 

 

Відвідування театру

(146-147с.)

 

Пояснює правила поведінки у громадських місцях

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

73.

 

 

Театр Глобус Вільяма

Шекспіра

(148-149с.)

 

Демонструє розуміння цінності культурної спадщини

 

 

74.

 

 

Відвідування кінотеатру

(149-150с.)

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури

Порівнює вплив активного та пасивного відпочинку на здоров'я людини

 

75.

 

 

Відвідування кінотеатру

(150-151с.)

 

 

Пояснює правила поведінки у громадських місцях

 

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей

76.

 

 

Мій улюблений фільм

(152с.)

Обговорює фільми про екологічні катастрофи

Визначає власні уподобання та потреби

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

 

77.

 

 

Мій улюблений

актор

 

 

Визначає власні уподобання та потреби

 

 

78.

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

79.

 

 

Визначні місця світу

(153-154с.)

 

Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації у світі

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

Співвідносить власні потреби з можливостями    своєї сім'ї

80.

 

 

Пам'ятки історії та культури Лондона

(155-157с.)

 

Робить повідомлення про основні пам'ятки історії та культури Лондона

 

Визначає орієнтовну вартість перебування у Лондоні

81.

 

 

Пам'ятки історії та культури

Києва

(158-160с.)

Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації у Києві

Робить повідомлення про основні пам'ятки історії та культури Києва

Дискутує щодо важливості активного відпочинку

 

 

 

 

 

 

82.

 

 

Визначні місця Києва

(160-161с.)

Обговорює екологічну ситуацію в Україні

Робить повідомлення про основні пам'ятки історії та культури Києва

 

Визначає орієнтовну вартість перебування у Києві

83.

 

 

Визначні місця Австралії

(162-163с.)

 

Складає перелік правил поведінки під час екскурсії

Дає поради щодо техніки безпеки під час подорожі

 

84.

 

 

Визначні місця Лондона

(164-166с.)

 

Демонструє розуміння цінності потреби жити разом у мирі

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

85.

 

 

Найвідоміші мости світу

(167-168с.)

 

Обговорює екологічну ситуацію у світі

 

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил поведінки у різних місцях

 

86.

 

 

Визначні місця

Нью-Йорка

(169-170с.)

 

Складає перелік правил поведінки під час екскурсії

 

Розподіляє кошти на власні потреби

87.

 

 

Моє улюблене місто

(171-172с.)

 

Визначає власні уподобання та потреби

Дискутує щодо важливості активного відпочинку

 

88.

 

 

Карта Лондона

(172-176с.)

 

Робить повідомлення про основні пам'ятки історії та культури різних міст

Дає поради щодо техніки безпеки під час подорожі

 

89.

 

 

Подорож Канадою

(176-178с.)

Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації у світі

Демонструє розуміння цінності потреби жити разом у мирі

Дає поради щодо техніки безпеки під час подорожі

 

90.

 

 

Домашнє читання

(179-180с.)

 

 

 

 

 

 

91.

 

 

Домашнє читання

(180-181с.)

 

 

 

 

 

 

 

92.

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

93.

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

94.

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

95.

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

96.

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

97.

 

 

Повторення вивченого

 

 

 

 

 

98.

 

 

Повторення вивченого

 

 

 

 

 

99.

 

 

Перегляд кінофільму

 

 

 

 

 

100

 

 

Інсценізація

 

 

 

 

 

 

101

 

 

Домашнє

читання

 

 

 

 

 

102

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
21 березня 2022
Переглядів
7878
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку