Календарне планування з англійської мови для 9 класу 2 години на ІІ семестр за підручником Карпюк з мовленнєвою функцією, мовним інвентарем, комунікативними уміннями та інтегрованими змістовими лініями
Календарно - тематичне планування уроків англійської мови
на II семестр
(За О. Д. Карп`юк. Англійська мова. Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: Астон – 2009).
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 2-9 класи, Перун, 2005
№ п/п |
Дата |
Тема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|
|||||
|
|
Турбота про навколишнє середовище |
|
|
|
|
|
|
|
31 |
10.01 |
Охорона навколишнього середовища с. 110-111 |
с. 110 |
|
в. 2, 3 , с. 111 |
в. 1, с. 110 |
|
в. 5, с. 111 |
в. 4, с. 111 |
32 |
11.01 |
Розвиток граматичних навичок с. 112-113 |
|
с. 113 |
в. 1-2, с. 112
|
|
в. 5, с. 113 |
в. 3, с. 112
|
в. 4, с. 113 |
33 |
17.01 |
Зникаючі види тварин с. 114-116 |
с. 114 |
|
в. 2, с. 114 в. 3, с. 115 |
|
в. 1, с. 114 в. 4, с. 115 в. 6, с. 116 |
в. 2, с. 114 |
в. 5, с. 116 |
34 |
18.01 |
Куточок читача с. 117-119 |
с. 117 |
|
в. 1, с. 117 |
|
в. 2, с. 117 в. 3, 4, с. 118 в. 5, с. 119 |
|
в. 6, с. 119 |
35 |
24.01 |
Розвиток навичок аудіювання с. 120-122 |
с. 120 |
|
в. 4, с. 121 |
в. 1, с. 120 |
в. 2, 3, с. 120 в. 5, 7, с. 122 |
|
в. 6, с. 122 |
36 |
25.01 |
Як я вчився с. 123-127 |
с. 123 |
|
в. 1,2, с. 123 в. 4, с. 126 |
в. 3, с. 124 |
в. 3, с. 124 в. 5, с. 126 в. 6-8, с. 127 |
в. 9, с. 127 |
в. 10-11, с. 127 |
37 |
31.01 |
День Землі с. 128-129 |
|
с. 129 |
в. 1, с. 128 |
|
в. 1, с. 128 в. 2, 4, с. 129 |
в. 3, с. 129 |
в. 3, с. 129 |
38 |
01.02 |
Екологічні проблеми с. 129-132 |
|
|
в. 5, с. 129 |
|
в. 9, с. 132
|
в. 6, 7, с. 130 в. 8, с. 131 |
в. 10, с. 132 |
39 |
07.02 |
Життя в неволі та на волі с. 133-134 |
|
|
в. 1, с. 133
|
|
в. 2, с. 134
|
|
с. 135-137 |
40 |
08.02 |
Вивчаємо Великобританію: Единбург, Кардіф с. 138-141 |
с. 138 |
|
в. 1, с. 138
|
|
в. 2, с. 138 в. 4, с. 140 в. 5, с. 141 |
|
в. 3, с. 140 |
|
|
Амбіції та плани |
|
|
|
|
|
|
|
41 |
14.02 |
Плани на майбутнє с. 142-145 |
с. 142 |
с. 143 |
|
в. 1, с. 142 |
в. 1-2, с. 142 в. 3, с. 144 в.6-7, с. 145 |
в. 4, с. 144 |
в. 5, с. 144 |
42 |
15.02 |
Розвиток граматичних навичок с. 146-147 |
с. 146 |
с. 147 |
в. 1, с. 146 |
|
в. 2, 4, с. 147
|
в. 3, с. 147 |
в. 5, с. 147 |
43 |
21.02 |
Вибір професії с. 41-43 |
с. 148-149 |
|
в. 1, с. 148 в. 6, с. 151 |
|
в. 1, с. 148 в. 3-5, с. 150 |
в. 2, с. 150 |
в. 7, с. 151 |
44 |
22.02. |
Листи до редакції с. 152-154 |
с. 153 |
|
в. 1, с. 152
|
|
в. 3, с. 153 в. 5-6, с. 154 |
в. 2, с. 153 |
в. 4, с. 154 |
45 |
28.02 |
Світ професій с. 155-157 |
с. 157 |
|
в. 3, с. 155 в. 5, с. 156 |
в. 1, с. 155 |
в. 7, с. 157 |
в. 2-3, с. 155 в. 4-5, с. 156 |
в. 6, с. 157 |
46 |
07.03 |
Професія лікаря с. 158-161 |
с. 159 |
|
в. 3, с. 160 |
в. 1, с. 159 |
в. 2, 6, с. 160
|
в. 4, 5, с. 160 в. 7-8, с. 161 |
в. 9, с. 161 |
47 |
14.03 |
Робота с. 162-163 |
|
|
в. 3, с. 162 |
|
в. 4-5, с. 163 |
в. 1-2, с. 162 |
в. 9, с. 165 |
48 |
15.03 |
Вибір професії с. 163-165 |
|
|
|
|
в. 6-8, с. 164 в. 11, с. 165 |
|
в. 10, с. 165 |
49 |
29.03 |
Амбіції та плани. Тест (контроль знань) с. 166-167 |
|
|
в. 1, с. 166 |
|
в. 1, с. 166 в. 2, с. 167 |
|
с. 168-171 |
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
50 |
04.04 |
Ми – юне покоління с. 42-43 |
|
|
в. 1, с. 42 |
в. 4, с. 43 |
в. 2-3, с. 42 |
|
в. 5, с. 43 |
51 |
05.04 |
Засоби масової інформації с. 72-75 |
|
|
в. 1, с. 72 в. 3, с. 73 |
в. 4, с. 74 |
|
в. 2, с. 72 |
в. 5, с. 75 |
52 |
11.04 |
Наука й технічний прогрес с. 102-105 |
|
|
в. 1, с. 102 в. 5, с. 104 |
в. 4, с. 103 |
в. 3, с. 103 |
в. 2, с. 102 |
в. 6, с. 105 |
53 |
12.04 |
Турбота про навколишнє середовище с. 135-137 |
|
|
в. 1-2, с. 135 в. 5, с. 136 |
в. 4, с. 136 |
в. 3, с. 135 |
|
в. 6, с. 137 |
54 |
|
Амбіції та плани с. 168-171 |
|
|
в. 1-2, с. 168 в. 5, с. 170 |
в. 4, с. 169 |
в. 3, с. 168
|
|
в. 6, с. 171 |
55 |
|
Вивчаємо Великобританію: Ліверпуль с. 172-173 |
с. 173 |
|
в. 1, с. 172 |
|
в. 2, с. 172 в. 4-5, с. 173 |
|
в. 3, с. 172 |
56 |
|
Семестрове оцінювання з читання |
|
|
роздатковий матеріал |
|
|
|
повторити вивчений матеріал |
27 |
|
Семестрове оцінювання з аудіювання |
|
|
|
роздатковий матеріал |
|
|
повторити вивчений матеріал |
28 |
|
Екзамени с. 174-175 |
|
|
в. 3, с. 175 |
в. 1, с. 174 |
в. 2, с. 174 |
|
в. 3, с. 175 |
29 |
|
Підготовка до екзаменів с. 176-177 |
|
|
|
|
в. 3, с. 175 в. 4, с. 176 |
в. 5, с. 177 |
в. 6, с. 177 |
30 |
|
Семестрове оцінювання з говоріння |
|
|
|
|
роздатковий матеріал |
|
повторити вивчений матеріал |
31 |
|
Семестрове оцінювання з письма |
|
|
|
|
|
роздатковий матеріал |
повторити вивчений матеріал |
32 |
|
Розвиток навичок усного мовлення |
|
|
|
|
роздатковий матеріал |
|
вивчити тему |
33 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
роздатковий матеріал |
вивчити граматичний матеріал |
34 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
повторити вивчений матеріал |
35 |
|
Резервний |
|
|
|
|
|
|
|