Календарно-тематичне планування з англ. мови у 9 кл. за новою програмою підр. А. Несвіт на 2018-2019 н.р допоможе вчителю при плануванні уроків у 9 кл. Планування відповідає Програмі та змісту підручника
9 клас (3 год.)
І. Сім’я та друзі (14 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
1-2. |
Знову до школи. |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції, обмінюватися думками |
Ex. 7 p.9 |
|
|
|
3-4. |
Освіта в Україні |
Характеризувати шкільну освіту, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
Linking words (p.11) |
|
|
|
5-6. |
Відкрий себе |
Розповідати про власне місце у навчальному процесі, оцінювати себе як учня |
p.17 |
|
|
|
7-8. |
Інтереси підлітків |
Надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації |
p. 20-21 |
|
|
|
9-10. |
Молодіжні стилі. Модно? Сучасно? |
Висловювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей |
p. 25 |
Reported Questions.Model Questions. Wh-questions |
|
|
11-12. |
Молодь сьогодні. Молодіжні організації. |
Аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку. |
|
|
|
|
13-14. |
Презентація проектів |
Презентувати результати своєї роботи. Висловлювати свої почуття та емоції. |
|
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
ІІ. Захист навколишнього середовища. (14 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
15-16. |
Наша планета |
Надавати інформацію про навколишнє середовище та ставити запитання з метою уточнення інформації. |
p. 43 |
|
|
|
17-18. |
Національні парки Великої Британії |
Описувати парки, називати улюблені, аргументуати свій вибір |
p. 50 |
|
|
|
19-20. |
Національні парки світу. |
Вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника |
p. 59 |
Вживання which or where, that or what |
|
|
21-22. |
Забруднення навколишнього середовища. |
Порівнювати події, факти, явища. Висловлювати своє ставлення до захисту навколишнього середовища. |
p.63 |
|
|
|
23-24. |
Увага! Під загрозою зникнення. |
Висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду та обгрунтовувати їх, використовувати алгоритм для визначення фактів та думок |
p.74 |
Present Continuous Passive Voice |
|
|
25-26. |
Пишемо листа |
Написати формального листа в газету або журнал. |
|
|
|
|
27-28. |
Презентація проектів |
Презентувати результати своєї роботи. Аргументувати свій вибір |
|
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
ІІІ. Наука і технічний прогрес. (13 годин) + 4 год.-сем. к/р
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
29-30. |
Наука і техніка в нашому житті. |
Називати сучасні гаджети, наводити приклади , характеризувати їх |
p.93 |
|
|
|
31-32. |
Мобільні телефони |
Обмінюватися думками, шукати та надавати інформацію, оцінювати факти |
p. 99 |
|
|
|
33-34. |
Комп’ютер в нашому житті. |
Висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду щодо використання комп’ютера в нашому житті |
p. 103 |
|
|
|
35-36. |
Інтернет та E-mail листи |
Розповідати про роботу в Інтернеті та створення власних блогів |
|
|
|
|
37-38. |
Відомі винахідники та іх винаходи. Незвичайні винаходи |
Розповідати про відомих вчених та їх винаходи, обгрунтовувати свій вибір, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
|
|
|
|
39-40. |
Презентація проектів |
Презентувати результати своєї роботи.Висловлювати свою точку зору |
|
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контрольні роботи за І семестр |
|
|
|
|
|
41. |
Аудіювання |
|
|
|
|
|
42. |
Говоріння |
|
|
|
|
|
43. |
Читання |
|
|
|
|
|
44. |
Письмо |
|
|
|
|
|
45. |
Аналіз контрольних робіт. Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|